ترویج تم سایت تبلیغات

ترویج تم سایت تبلیغات

به عنوان یک ابزار عالی برای ساخت یک وب سایت، وردپرس همچنین یک پلتفرم قدرتمند برای کسب درآمد از طریق ترویج تم سایت تبلیغات است. با این حال راه های مختلفی برای کسب درآمد با وردپرس وجود دارد، توسعه تم و فروش یکی از سودآورترین مشاغل وردپرس است

ترویج تم سایت تبلیغات برای کسب درآمد

توسعه یک موضوع فقط ابتدای کل فرآیند است. مرحله بعدی ارتقاء است. اگر می‌خواهید موفق شوید و درآمد کسب کنید، باید یک سری تکنیک‌های قاتل بازاریابی را بدانید. این به شما کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید و در بازار تجارت وردپرس رقابت کنید.

در این مقاله، یک استراتژی کامل و نکات مفید برای تبلیغ، فروش و کسب درآمد با موضوع وردپرس خود خواهید یافت. علاوه بر این، من یک لیست کامل از بهترین مکان‌ها برای ترویج تم سایت تبلیغات را برای فروش تم‌ها جمع‌آوری کردم.

بیایید جلوتر برویم و همه احتمالات را ببینیم که چگونه وردپرس می تواند برای شما کار کند.

توسعه تم برای ترویج تم سایت تبلیغات

اول از همه، مهارت های اصلی خود را مشخص کنید. در چه کاری خوب هستید؟ آیا شما یک طراح یا توسعه دهنده وب هستید؟ در این صورت می توانید با قالب وردپرس پریمیوم خود درآمد کسب کنید.

ممکن است شما یک طراح درجه یک با سال ها تجربه یا یک متخصص برنامه نویسی برای طراحی یک پوسته زیبای وردپرس نباشید.

اگر به تازگی روند ساخت تم خود را شروع کرده اید، می توانید به تنهایی کار کنید یا یک تیم برای صرفه جویی در زمان ایجاد کنید. اما آنچه واقعاً حیاتی است، آگاهی از مخاطبان هدف شماست و چگونه می توان موضوع خود را رقابتی کرد.

اگرچه الزامات و انتظارات ساخت تم همیشه در حال تغییر است، اما تعداد رقبا نیز تغییر می کند. با این حال، نیاز به یک سایت جذاب بصری محبوبیت خود را از دست نمی دهد. به همین دلیل است که توسعه تم این است که چگونه می توانید درآمد ایجاد کنید.

حتی اگر به تازگی می‌خواهید اولین توسعه قالب خود را شروع کنید، یا در حال حاضر یک حرفه‌ای در زمینه توسعه تم هستید، در زیر چند روش مفید برای تبلیغ، فروش و کسب درآمد با تم وردپرس خود آورده شده است.

قبل از اینکه عمیق‌تر به همه چیزهایی که باید در مورد ارتقای موضوع بدانید، غوطه‌ور شویم، می‌خواهم نکات کلیدی را که بعداً به آنها می‌پردازم، برجسته کنم. اجزای یک موضوع سودآور عبارتند از:

  • استراتژی تجاری شفاف
  • کیفیت بالا
  • بازاریابی موثر

بدون هیچ مقدمه ای، بیایید مستقیماً به این راهنمای فروش و تبلیغ تم نهایی برویم.

نکاتی درباره نحوه ترویج تم سایت تبلیغات

داشتن یک استراتژی کسب و کار مشخص و مشخص می تواند موضوع شما را واقعاً رقابتی کند زیرا فروش کالا چگونه کار می کند. هنگامی که برنامه اقدام و مدل کلی کسب و کار خود را تعریف کردید، در حال حاضر یک قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.

مراحل بعدی چه می تواند باشد؟ روی دستیابی به بالاترین کیفیت ممکن از محصول خود تمرکز کنید. سپس، ابزارهای مختلف بازاریابی را مطالعه کنید تا سود بیشتری ببرید. این باعث افزایش شانس کسب درآمد با قالب وردپرس شما می شود.

برنامه ریزی داشته باشید

هیچ چیز بدون برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف مورد نظر کار نمی کند. به خوبی فرموله شود، می تواند منجر به رشد کسب و کار و بهینه سازی عملکرد مالی شود.

برای انجام این کار، چشم انداز و اهدافی را که دارید تعریف کرده و در ذهن داشته باشید، اهداف را اولویت بندی کنید و رویکردی را برای رسیدن به آن ها انتخاب کنید. اگر در یک تیم کار می کنید صبور باشید، آزمایش کنید، بازخورد جمع آوری کنید، وظایف را تقسیم کنید. ترکیبی را برای بهترین نتیجه پیدا کنید.

یک استراتژی تجاری شفاف، پایه موفقیت تم شما است. اگر وقت و انرژی خود را روی آن سرمایه گذاری کنید، در حال حاضر اولین قدم را در فروش و تبلیغ موضوع خود برداشته اید.

ترویج تم سایت تبلیغات
ترویج تم سایت تبلیغات

یک جایگاه پیدا کنید

یکی دیگر از کلیدهای موفقیت، یافتن جایگاه مناسب برای موضوع خود است. محصول شما باید یک مشکل خاص را حل کند و در عین حال یکی از مفیدترین گزینه ها برای انتخاب باشد. مشکل زندگی واقعی را تعریف کنید و ارزش ایجاد کنید تا بتوانید مفید باشید (و در بازار رقابت کنید).

برای انتخاب جایگاه مناسب، زمانی را به تحقیقات عمیق اختصاص دهید تا بینش هایی در مورد آن منطقه که آنقدر اشباع نشده است داشته باشید. با این کار، شانس اینکه کاربر تم شما را در میان دیگران ترجیح دهد، افزایش می دهید.

چه چیز دیگری می تواند به شما کمک کند تا یک جایگاه پیدا کنید؟ یکی را انتخاب کنید که به اندازه کافی درک می کنید. توجه به چیزهایی که قبلاً با آن آشنا هستید همیشه تمرین خوبی است.

به همان اندازه که پیدا کردن جایگاه مهم است، باید به شناخت مخاطبان هدف خود نیز توجه کنید. درک نیازهای مشتریان را فراهم می کند. پرتره مخاطب خود را تعریف کنید. آن ها به دنبال چه چیزی هستند تا در محصول شما گنجانده شود؟

از قبل مشتریان خود را بشناسید تا بعداً محصول خود را به طور مؤثر و موفقیت آمیزی بفروشید و تبلیغ کنید. به یاد داشته باشید: موضوع شما همیشه باید کاربر محور باشد.

رقبای خود را شناسایی کنید

تحقیق خوب پایه یک تجارت قوی است. هنگامی که جایگاه خود را تعیین کردید و بدانید مشتری بالقوه شما چه می خواهد، می توانید قدم بعدی را بردارید. در مورد رقبا در جایگاه انتخابی خود تحقیق کنید. نقاط قوت آن ها چیست؟ چه عواملی باعث شد که مضامین آن ها به یک محصول پرفروش تبدیل شود؟

بررسی تم های قدیمی و جدید اضافه شده را شروع کنید. نه تنها پرفروش ها را در نظر بگیرید. در این صورت از داشتن دیدگاهی وسیع و دانش عمیق بهره مند خواهید شد. با این حال، در نظر داشته باشید که عملکرد قدیمی ترها ممکن است با آنچه که امروزه به طور منظم درخواست می شود متفاوت باشد.

به عنوان مثال، افزونه هایی مانند سازندگان وب سایت، WooCommerce  و موارد دیگر به عنوان یک بسته ویژگی استاندارد در سال های نه چندان دور گنجانده شده اند. اما در حال حاضر، یکی از روش های قدرتمند برای فروش و تبلیغ تم شما است.

قیمت گذاری را تعیین کنید

همیشه ایده خوبی است که چیزی را به صورت رایگان به مشتریان خود بدهید، حتی اگر موضوعی که قرار است بفروشید، پولی باشد. این یک راه عالی برای تبلیغ محصول شما با اجازه دادن به کاربران برای امتحان نحوه عملکرد آن است. اعتماد و اعتبار مردم برای موفقیت در بازار ضروری است.

نسخه رایگان یک راه اثبات شده برای ترویج موضوع است. به این ترتیب می‌توانید مخاطبان خود را برای ارتقای نسخه برای عملکرد گسترده (اگر نسخه پرمیوم نیز دارید) جذب کنید. چه تصمیم بگیرید که تم رایگان باشد یا پولی، همچنان می توانید چیزی را بدون درخواست پول ارائه دهید.

به عنوان مثال، از یک مدل پریمیوم استفاده کنید (محصول رایگانی را با نسخه پرمیوم بهبودیافته ارائه دهید) یا یک نسخه رایگان از محصول را با افزونه های پولی ارائه دهید.

رویکردی که انتخاب می کنید به شما بستگی دارد. اما به یاد داشته باشید ویژگی های رایگان موجود را حذف نکنید. این باعث ناامیدی و بازخورد خشمگین زیادی خواهد شد، به من اعتماد کنید.

ارائه طراحی منحصر به فرد

تم خود را زیبا کنید، زیرا ظاهر اهمیت دارد. روی طراحی و ظاهر حرفه ای تم خود سرمایه گذاری کنید – اینگونه می توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

اگر می‌خواهید با فروش پوسته وردپرس خود درآمد کسب کنید، محصول واکنش‌گرا، با طراحی تمیز و ساختار یافته یک ضرورت است.

کیفیت اولویت بالاتری برای شماست و طراحی اساس آن است. خلاق باشید، منحصر به فرد بودن را ارائه دهید و از رقبا کپی نکنید. بهتر است به جای متهم شدن به سرقت ادبی، کمی وقت بگذارید تا یاد بگیرید که چگونه تایپوگرافی یا رنگ ها کار می کنند.

با این حال، دانستن برخی نکات و ترفندهای طراحی کافی نیست. شما باید درک کنید که مشتریان چگونه برای خرید محصول شما تصمیم می گیرند.

ترویج تم سایت تبلیغات
ترویج تم سایت تبلیغات

توضیحی در مورد چهار مرحله هنگام تصمیم گیری برای خرید محصول یا خدمات. به طور خلاصه، توجه کاربران را جلب کنید، علاقه خود را حفظ کنید، میل ایجاد کنید و اقدام کنید (بازدیدکنندگان خود را به عمل دعوت کنید.)

طراحی جذاب بصری ترکیبی از درک روان‌شناسی انسان (همانطور که در بالا توضیح داده شد) و ساختار اساسی موضوع، از جمله صفحه فرود آن است.

داشتن نسخه نمایشی تم نیز ایده خوبی است. نشان دهید که طرح زمینه شما در حالت وحشی چگونه به نظر می رسد. به عنوان یک متخصص در موضوع خود، ارزش ساختن سایت خود را با استفاده از محصولات خود دارد.

از آنجایی که صفحه فرود اولین نمایش تصویری تم شما است، برخی از عناصر اساسی را برای اضافه کردن در نظر بگیرید. این می تواند عنوانی جذاب، تصویری تمیز و مرتبط با موقعیت خاص، فراخوانی برای اقدام و توصیفات مشتریان واقعی باشد.

ارائه مستندات و پشتیبانی

به یاد داشته باشید که فرآیند یادگیری به زمان و البته پایگاه دانش مناسب نیاز دارد. به همین دلیل است که باید مستندات دقیق و یک جریان فرآیند سوار شدن را با درک آسان ارائه دهید.

اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مهم را ارائه کرده اید، رابط کاربری را به اندازه کافی دوستانه کنید و منابع خارجی مانند آموزش های ویدئویی، پست های وبلاگ و سوالات متداول را فراموش نکنید.

پشتیبانی به اندازه اسناد مهم است. این به طور خودکار محصول شما را حرفه ای تر می کند و اعتماد مشتریان را ایجاد می کند. به خاطر داشته باشید که برای حل مشکلات مشتریان باید تا حد امکان سریع و در اغلب موارد در دسترس باشید.

با کمک افزونه های فرم تماس وردپرس ، فرم های تماس را در وب سایت خود قرار دهید ، حساب های رسانه های اجتماعی، انجمن های پشتیبانی یا ایمیل ها را ارائه دهید. آن را قابل مشاهده، دسترسی آسان و به روز کنید (و همچنین محصول خود را).

افزودن عملکرد مناسب

کیفیت خوب چیزی بیش از یک ظاهر بصری تم شما است. چیزی که اکثر مردم حتی در تلاش برای تبلیغ و فروش محصول به آن توجه نمی کنند، عملکرد است.

همانطور که فردیناند پورشه زمانی گفت: “طراحی باید کاربردی باشد و عملکرد باید به زیبایی بصری تبدیل شود”. بنابراین، هم طراحی و هم عملکرد واقعا مهم هستند.

همیشه کاربر را در نظر داشته باشید. عملکرد را برای برآورده کردن نیازهای مخاطبان خود و دستیابی به قابلیت استفاده عالی بهینه کنید. همچنین به این معنی است که باید موضوع خود را، به خصوص کیفیت فنی، چندین بار آزمایش کنید و یک بار دیگر در صورت لزوم به این نتیجه برسید.

تم خود را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که با الزامات قالب وردپرس یا الزامات بازاری که به عنوان مکانی برای فروش تم خود انتخاب کرده اید مطابقت دارد.

افزونه را در قالب خود قرار دهید

یکی از راه های اثبات شده برای کسب درآمد بیشتر این است که افزونه را در قالب خود قرار دهید. چرا؟ هنگام ادغام یک افزونه، مزایای زیادی وجود دارد که می توانید به دست آورید.

اول، اگر تصمیم دارید یک افزونه رایگان را در قالب خود قرار دهید، هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. با این حال، شما همچنان عملکرد تم خود را گسترش خواهید داد.

ثانیا، شما در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد و ارزش محصول خود را افزایش خواهید داد. به عنوان مثال، با ادغام یک سازنده وب سایت در قالب خود، می توانید روند توسعه تم را سریعتر کنید، رابط کاربری و مدیریت محتوا را بهتر کنید و همچنین ویژگی های قدرتمند زیادی را به مخاطبان خود ارائه دهید.

برخی از حقایق را می خواهید؟ تحقیقات نشان می‌دهد که تم‌های وردپرس با سازندگان وب‌سایت یکپارچه ۴ برابر بهتر از موارد بدون سازنده فروش می‌کنند.

عالی به نظر می رسد، درست است؟ ادغام پلاگین یک نکته شیرین دیگر نیز دارد. وقتی نوبت به سوال «چگونه افزونه را در قالب قرار دهم» می رسد، کل فرآیند مثل آب خوردن است.

ترویج تم سایت تبلیغات

می توانید نسخه Visual Composer Free یا Premium (انحصاری Envato Market) را در موضوع خود ادغام کنید. اگر تصمیم دارید از Premium استفاده کنید، در اینجا نحوه ادغام Visual Composer Premium در تم خود آورده شده است.

برای ادغام نسخه رایگان، ابتدا به وب سایت TGM Plugin Activation رفته و روی دانلود کلیک کنید. سپس، آموزش نحوه گنجاندن یک افزونه در قالب خود را دنبال کنید تا عملکرد و کیفیت محصول خود را گسترش دهید.

با این حال، قبل از تصمیم گیری نهایی، افزونه ای را که می خواهید اضافه کنید دوباره بررسی کنید. اگر این بخش را نادیده بگیرید، افزونه با کیفیت پایین می‌تواند منجر به اشکالاتی شود، مانند:

  • جهنم کد کوتاه و عملکرد تحت تاثیر قرار
  • بدون کنترل پشتیبانی و به روز رسانی افزونه

از بازاریابی محتوا استفاده کنید

در نهایت، آخرین اما نه کم اهمیت ترین عنصر تم برای کسب درآمد پس از اطمینان از اینکه به برنامه کسب و کار خود پایبند هستید و دائماً به دنبال بهترین کیفیت هستید، زمان آن فرا رسیده است که بیشتر حرکت کنید و تم خود را بازاریابی کنید.

بدون ابزارهای بازاریابی، به هیچ موفقیت بالقوه ای نخواهید رسید. بله، این مرحله نیاز به تحقیق، تلاش و تفکر خارج از چارچوب دارد.

اما شما می خواهید که تم شما به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شود، هیچ راز پنهانی وجود ندارد. فقط برخی از دانش های اولیه در مورد سازها که به شما در افزایش فروش کمک می کند.

در بازاریابی غیرفعال و فعال سرمایه گذاری کنید

بازاریابی غیرفعال و فعال فقط دو رویکرد متفاوت است نه فقط یک “بد” و “خوب”. بازاریابی غیرفعال به معنای حضور در زمان مناسب در مکان مناسب است. هیچ چیز مربوط به تنبلی یا کار بی زحمتی که انجام شده است وجود ندارد.

بازاریابی غیرفعال به عنوان بازاریابی مکان یابی نیز شناخته می شود. وقتی محصول خود را با نوشتن توضیحات و پست های وبلاگ در مورد آن، فیلمبرداری فیلم های آموزشی، راه اندازی برخی از صفحات رسانه های اجتماعی توضیح می دهید بازاریابی غیرفعال است. زیرا منتظر می مانید تا مشتریان به سمت شما بیایند.

بازاریابی غیرفعال بدون شک ابزاری مفید و ضروری برای فروش و تبلیغ قالب وردپرس شماست. اما برای کمک به مشتریان خود در حرکت بعدی، «بازاریابی فعال» روی صحنه می آید. یک مثال ساده از بازاریابی فعال می تواند، به عنوان مثال، تبلیغات فیس بوک یا خبرنامه باشد.

تماس مستقیم و غیر مستقیم با شبکه

البته، برای به دست آوردن بهترین نتایج (و فروش) ممکن ، باید بر چندین اشکال بازاریابی تکیه کنید و همچنین مزایای هر کدام را بدانید. هنگامی که این رویکردهای مختلف به درستی اعمال شوند، می توانند با هم کار کنند تا به شما در ایجاد ترافیک و افزایش شناخت محصول شما کمک کنند.

با ترکیب رویکردهای بازاریابی فعال و غیرفعال، به نتایج سریع تری دست خواهید یافت و موضوع خود را در میان کسانی که به دنبال آن بودند و نبودند تقویت خواهید کرد. به روش های مختلفی که در زیر برای شما جمع آوری کرده ام به مشتریان واقعی و بالقوه خود دسترسی پیدا کنید.

سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیندی است که بر روی دید یک وب سایت در نتایج جستجوی بدون پرداخت یا ارگانیک تأثیر می گذارد. چه چیزی بر تعداد بازدیدکنندگانی که از موتور جستجو دریافت می کنید تأثیر می گذارد؟ پاسخ این است: رتبه محصول شما در صفحه نتایج جستجو چقدر است و چقدر در لیست ظاهر می شود.

ارزش این را دارد که وقت خود را در سئو سرمایه گذاری کنید. راه‌هایی وجود دارد که به مشتریان بالقوه‌تان کمک می‌کند تا تم شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کنند. به عنوان مثال، جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید تا آن ها را در توضیحات موضوع خود یا سایر منابع مرتبط با محصول خود وارد کنید. یکی از بهترین ابزارها برای بهینه سازی سئوی شما، پلتفرم SEMrush است.

ترویج تم سایت تبلیغات
ترویج تم سایت تبلیغات

پست های وبلاگ

ایجاد محتوای وبلاگ یک راه عالی برای برجسته کردن مزایا و ویژگی های اصلی تم شما است. ابتدا به چند سوال پاسخ دهید. چرا موضوع شما اینقدر عالی است؟ چه مشکلاتی را حل می کند؟ چرا موضوع شما بهتر از دیگران است؟ هنگامی که پاسخ ها را مشخص کردید، شروع به کار روی پست های وبلاگ کنید.

همچنین می‌توانید منابعی را جستجو کنید تا در پست مهمان درباره موضوع خود مشارکت کنید. یک قطعه واضح و با ساختار مناسب بنویسید تا محصول خود را به عنوان یک منبع ارزشمند و مفید قرار دهید. وبلاگ نویسی راهی برای ایجاد اعتماد، کمک به مخاطبان خود برای خرید و برقراری ارتباط با آنها است.

ترویج تم سایت تبلیغات برای کسب درآمد را شرح دهید؟

توسعه یک موضوع فقط ابتدای کل فرآیند است. مرحله بعدی ارتقاء است. اگر می‌خواهید موفق شوید و درآمد کسب کنید، باید یک سری تکنیک‌های قاتل بازاریابی را بدانید. این به شما کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید و در بازار تجارت وردپرس رقابت کنید.
در این مقاله، یک استراتژی کامل و نکات مفید برای تبلیغ، فروش و کسب درآمد با موضوع وردپرس خود خواهید یافت. علاوه بر این، من یک لیست کامل از بهترین مکان‌ها برای ترویج تم سایت تبلیغات را برای فروش تم‌ها جمع‌آوری کردم.

توسعه تم برای ترویج تم سایت تبلیغات چیست؟

اول از همه، مهارت های اصلی خود را مشخص کنید. در چه کاری خوب هستید؟ آیا شما یک طراح یا توسعه دهنده وب هستید؟ در این صورت می توانید با قالب وردپرس پریمیوم خود درآمد کسب کنید.
ممکن است شما یک طراح درجه یک با سال ها تجربه یا یک متخصص برنامه نویسی برای طراحی یک پوسته زیبای وردپرس نباشید.
اگر به تازگی روند ساخت تم خود را شروع کرده اید، می توانید به تنهایی کار کنید یا یک تیم برای صرفه جویی در زمان ایجاد کنید. اما آنچه واقعاً حیاتی است، آگاهی از مخاطبان هدف شماست و چگونه می توان موضوع خود را رقابتی کرد.

نکاتی درباره نحوه ترویج تم سایت تبلیغات را شرح دهید؟

داشتن یک استراتژی کسب و کار مشخص و مشخص می تواند موضوع شما را واقعاً رقابتی کند زیرا فروش کالا چگونه کار می کند. هنگامی که برنامه اقدام و مدل کلی کسب و کار خود را تعریف کردید، در حال حاضر یک قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
مراحل بعدی چه می تواند باشد؟ روی دستیابی به بالاترین کیفیت ممکن از محصول خود تمرکز کنید. سپس، ابزارهای مختلف بازاریابی را مطالعه کنید تا سود بیشتری ببرید. این باعث افزایش شانس کسب درآمد با قالب وردپرس شما می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *