سایت تبلیغات ایرانی هدفمند

سایت تبلیغات ایرانی هدفمند

سایت تبلیغات ایرانی هدفمند راهی برای بازاریابان است تا تبلیغاتی را به مشتریان ارائه دهند که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید آنها باشد. این کار معمولاً با استفاده از داده‌های مشتری برای تقسیم‌بندی مخاطبان بر اساس عواملی مانند جمعیت‌شناسی اولیه، علایق خرید یا رفتار مرور، و سپس ایجاد تبلیغات منحصربه‌فرد متناسب با هر بخش مخاطب انجام می‌شود.

سایت تبلیغات ایرانی هدفمند و شخصی سازی شده

برای بازاریابان دیجیتال و برندهای تجارت الکترونیک، سایت تبلیغات ایرانی هدفمند ابزاری ضروری برای کاهش سر و صدای تبلیغاتی است که کاربران اینترنت دائماً تجربه می‌کنند و محتوای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کند که کاربران آن را ببینند و با آن درگیر شوند. تبلیغات هدفمند همچنین شامل هدف‌گیری مجدد می‌شود که شخصی‌سازی تبلیغات را بیشتر می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا به مشتری ثابت تبدیل شوند.

مزایای سایت تبلیغات ایرانی هدفمند

هر سایت تبلیغات ایرانی هدفمند باید مزایایی را داشته باشد که برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات بر روی مخاطبان هدف دانستن آن ضروری است. در ادامه به آنها میپردازیم.

1.مزایای سایت تبلیغات ایرانی هدفمند: سطح بالاتری از شخصی سازی را ارائه دهید

شخصی‌سازی تبلیغات به دلیل تأثیرات کاملاً مستند آن بر جذب و حفظ مشتری، نرخ کلیک (CTR) و ارزش طول عمر مشتری (CLV) به یکی از «جام مقدس» بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. تبلیغات هدفمند به برندها این امکان را می دهد که بر اساس اطلاعاتی که برند در مورد مشتری می داند، پیام های مختلفی را برای مصرف کنندگان مختلف ارسال کنند. هر چه یک نام تجاری بهتر نشان دهد که درک می کند مشتریانش چه می خواهند و چه نیازی دارند، احتمال بیشتری دارد که مشتریان به تبلیغات پاسخ دهند و با برند درگیر شوند. تحقیقات نشان دهنده حقایق است:

  • 71 درصد از مشتریان تبلیغات شخصی را ترجیح می دهند.
  • شخصی سازی در بازاریابی دیجیتال می تواند درآمد را تا 15 درصد افزایش دهد.
  • شخصی‌سازی، خریدهای تکراری را تشویق می‌کند، به طوری که 44 درصد از مشتریان با شخصی‌سازی آگهی به خریداران تکراری تبدیل می‌شوند.
سایت تبلیغات ایرانی هدفمند
سایت تبلیغات ایرانی هدفمند

2.مزایای سایت تبلیغات ایرانی هدفمند: ایجاد آگاهی از برند و افزایش درک برند

اگر تبلیغات یک برند عمومی یا ضعیف باشد، مشتریان بالقوه متوجه خواهند شد. پر کردن مرورگر مشتری با تبلیغاتی که با علایق آنها صحبت نمی کند یا چیزی را که شخصاً مرتبط است ارائه نمی دهد، تنها به درک و شهرت یک برند در میان مصرف کنندگان لطمه می زند. برعکس، برندها می توانند با ارائه تبلیغات مرتبط و محتوای ارزشمند به مخاطبانی که احتمالاً از آنها قدردانی می کنند، شهرت خود را بهبود بخشند. این بخش مهمی از تبلیغات آگاهی از برند است. این امر به تقویت شناخت مشتریان و ایجاد برند، با ارزش ویژه برند در جایگاه خود کمک می کند.

3.مزایای سایت تبلیغات ایرانی هدفمند: تلاش های بازاریابی را ساده کنید و منابع را روی رشد متمرکز کنید

تبلیغات هدفمند هر محتوای خلاقانه و محتوایی را که یک برند در اینترنت منتشر می کند به حداکثر می رساند. تبلیغات عمومی نسبت به مزایای عینی آن دارای پاداش کم و اغلب پرهزینه است، اما هدف‌گذاری به تمرکز منابع بر روی گروه‌های مخاطبان با ارزش کمک می‌کند. همراه با اتوماسیون اولیه برای انتشار تبلیغات متناسب با هر بخش مخاطب، تبلیغات هدفمند بخش عمده ای از کار را برای یافتن مشتریان بالقوه و جذب آنها به برند می گیرد.

4.مزایای سایت تبلیغات ایرانی هدفمندک ROI بازاریابی برند را در هزینه های بازاریابی افزایش دهید

تبلیغات هدفمند بر داده‌هایی که قبلاً در مورد مشتریان جمع‌آوری شده است، با استفاده از جمعیت‌شناسی، علاقه و گرایش‌های رفتاری برای نزدیک شدن به مشتریان به روشی که ترجیح می‌دهند درگیر شوند، تکیه می‌کنند. استفاده از داده‌های مشتری، حدس و گمان را از جذب مشتری حذف می‌کند و هزینه‌های کاربرانی را که بعید به نظر می‌رسد به مشتری تبدیل کنند، کاهش می‌دهد.

انواع تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

متنی

هدف‌گیری متنی به بازاریابان کمک می‌کند محتوای تبلیغاتی را در کنار سایر محتوای مرتبط با چیزی که تبلیغ می‌شود قرار دهند. به جای چسباندن تبلیغات در سرتاسر وب در مکان‌هایی که ربطی به برند یا محصول ارائه‌شده ندارد، هدف‌گیری متنی محتوای آگهی را با زمینه‌ای که در آن قرار گرفته است مطابقت می‌دهد. این یک تجربه یکپارچه‌تر برای مشتریان ایجاد می‌کند که به آنها کمک می‌کند به آنها بگویید محصول شما به چیزی مرتبط است که به آن علاقه دارند. نمونه‌ای از تبلیغات متنی می‌تواند یک برند کفش ورزشی باشد که تبلیغی را در وبلاگی درباره دویدن و تمرین ارائه می‌کند. به طور معمول، بازاریابان یک تبلیغ ایجاد می‌کنند و آن را با کلمات کلیدی خاصی مرتبط می‌کنند، که ناشر آگهی آن‌ها را اسکن می‌کند تا با موقعیت‌یابی مرتبط مطابقت داشته باشد.

رفتاری

هدف‌گیری رفتاری مشابه تبلیغات متنی است، اما رفتار کاربر و فعالیت مرورگر را هنگام قرار دادن تبلیغات در سراسر وب در نظر می‌گیرد. در این نوع هدف گذاری تبلیغاتی، می توانید بر اساس تاریخچه جستجو یا مرور مشتریان، تبلیغاتی را برای مشتریان قرار دهید. سایر عواملی که می‌توانند هدف‌گذاری تبلیغات رفتاری را شکل دهند عبارتند از: روی پیوندهای کلیک شده، خریدها، زمان صرف شده در صفحات وب، دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر.

هدف گذاری جغرافیایی یک ابزار ضروری برای یک بازاریاب است. به ویژه برای برندهایی که به صورت منطقه ای یا در مکان های خاص فعالیت می کنند. هدف گذاری جغرافیایی به سادگی تبلیغات را برای انتشار برای مصرف کنندگان بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها هدایت می کند. این همچنین برای برندهایی که یک محصول وابسته به مکان را می فروشند مفید است. البته میتواند برای تبلیغ کنندگانی که رویدادی را در یک مکان خاص بازاریابی می کنند نیز مفید باشد.

هدف گذاری رسانه های اجتماعی

هدف گذاری جغرافیایی

رسانه های اجتماعی به کانونی برای تبلیغات و تجارت الکترونیک تبدیل شده اند. تا جایی که بسیاری از خریداران اکنون ترجیح می دهند به جای وب سایت یک برند یا در یک فروشگاه خرده فروشی، از طریق رسانه های اجتماعی خرید کنند. به همین دلیل، در میان سایر موارد، ثابت نگه داشتن تبلیغات شما در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مهم است. ویژگی تبلیغات اجتماعی، دستیابی به این ثبات را آسان تر می کند. هدف‌گذاری رسانه‌های اجتماعی به برندها کمک می‌کند تا از رفتار مصرف‌کنندگان در وب، موتورهای جستجو و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی برای ارائه تبلیغاتی که منعکس‌کننده علایق مصرف‌کننده هستند، استفاده کنند. هدف گذاری رسانه های اجتماعی را می توان نوعی هدف گیری رفتاری نیز در نظر گرفت.

هدف گذاری مجدد

یک ابزار ضروری برای بازاریابان دیجیتال است زیرا بر مشتریانی که قبلاً به یک نام تجاری علاقه نشان داده اند یا با آن درگیر شده اند، سرمایه گذاری می کند. این کار با پیوند دادن مجموعه‌هایی از پیام‌های تبلیغاتی (تبلیغات نمایشی، ایمیل‌ها، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، و غیره) با رفتارهای داده شده زمانی که مشتری در حال تعامل آنلاین با یک نام تجاری است، کار می‌کند. به عنوان مثال، مشتری که یک جفت کفش دویدن می‌خرد، احتمالاً با تبلیغاتی درباره سایر لوازم جانبی دویدن مورد هدف قرار می‌گیرد.

احساس نیاز کردن مشتریان

در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ امروزی، مشتریان به قدری به دیدن تبلیغات در طول مرور خود عادت کرده اند که اغلب به طور کامل تبلیغات را نمی شناسند. به همین دلیل، برندها باید استراتژی‌های بازاریابی را توسعه دهند که مشتریان را، با محتوای شخصی‌شده و پیام‌هایی که منعکس‌کننده درک خواسته‌های مصرف‌کننده در ارتباط با یک محصول خاص هستند، نیاز داشتن به آن محصول را حس کنند.

سایت تبلیغات ایرانی هدفمند
سایت تبلیغات ایرانی هدفمند

نمونه هایی از تبلیغات هدفمند

اکنون که انواع مختلف تبلیغات هدفمند را می شناسید، بیایید نمونه هایی از آن را ببینیم:

کار با اینفلوئنسرهای اینستاگرام

آنها ممکن است به اندازه ستارگانی که در تلویزیون می بینید محبوب نباشند، اما برخی از آنها بیشتر از افراد مشهور “غیر مجازی” مورد احترام و اعتماد هستند. امروزه اینفلوئنسرهای اینستاگرام می توانند طرز فکر فالوورهای خود را به طور اساسی تغییر دهند (مثلا آنها را وادار کنند به جای آیفون یک گوشی سامسونگ بخرند یا برعکس) و فرهنگ را به سمت روندهای جدید تغییر دهند. این تأثیرگذاران ممکن است وبلاگ نویسان روزانه، کمدین ها، هنرمندان، متعصبان ورزش و غیره باشند، اما وجه مشترک همه آنها این است که می توانند تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر فالوورهای خود داشته باشند.

چگونه می توان با یک اینفلوئنسر کار کرد؟

  • برای آنها هدایا یا کالاهایی از محصول خود برای بررسی ارسال کنید
  • از عکس، ویدیو یا فقط عنوان زیر پست حمایت مالی کنید
  • برای جایزه محصول و مسابقات با آنها شریک شوید

اگر می‌خواهید نتیجه بگیرید، مطمئن شوید که یک تأثیرگذار با مخاطبان هدف مناسب برای برند خود انتخاب کرده‌اید. رویکرد جدیدی که بسیاری از شرکت‌ها در تلاش هستند این است که تأثیرگذاران مختلف با مخاطبان هدف غیرمعمول را در یک کمپین درگیر کنند. این رویکرد ممکن است کمی گران باشد، اما نتایج احتمالا رضایت بخش خواهد بود.

تبلیغات در کانال تلگرام

تلگرام دیگر در ایران یک اپلیکیشن پیام رسان ساده محسوب نمی شود، بلکه یک رسانه اجتماعی و مرکز سرگرمی برای ایرانیان است. از زمانی که تلگرام بر بازار ایران تسلط پیدا کرد، کانال‌های زیادی باز شده‌اند که هر روز ده‌ها پست را به اشتراک می‌گذارند که اخبار، شایعات افراد مشهور، اطلاعات سلامتی و تناسب اندام، جوک‌ها و غیره را پوشش می‌دهند. بر اساس تحقیقات بخش فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ ایرانی ها 5 تا 9 ساعت در دنیای دیجیتال سپری می کنند و به طور متوسط ​​60 درصد آنها از تلگرام برای مقاصد سرگرمی استفاده می کنند .

طی سالیان گذشته، رئیس مرکز تحقیقات مرکز ملی فضای مجازی ایران نیز اعلام کرد که کانال‌های تلگرامی رکورد تعداد محتوای فارسی در اینترنت را شکسته‌اند. در حال حاضر هزاران کانال در تلگرام وجود دارد که با فروش تبلیغات در بین پست های خود محتوا تولید می کنند و درآمد کسب می کنند.

معمولاً این امکان را دارید که پست تبلیغاتی خود را به مدت 2 ساعت به طور موقت در کانال داشته باشید یا اگر نمی خواهید آن را از کانال حذف کنید می توانید هزینه اضافی را پرداخت کنید. کانال‌های معروف ایرانی که اخبار را پوشش می‌دهند یا محتوای سرگرم‌کننده را به اشتراک می‌گذارند، معمولاً برای ارسال یک آگهی تنها به مدت دو ساعت، به طور متوسط ​​حدود 70 تا 125 دلار از تبلیغ‌کنندگان دریافت می‌کنند. همچنین می‌توانید لینک کانال تلگرام شرکت خود را در زیر پست پولی خود داشته باشید اگر می‌خواهید یک پایگاه کاربری در تلگرام به دست آورید.

لینکدین

جامعه متخصصان ایرانی در لینکدین بسیار فعال است و به تبلیغ کنندگان این شانس را می دهد که کاربران تجاری را به راحتی هدف قرار دهند. همراه با گزینه های هدف گذاری غنی و قالب های تبلیغاتی جذاب، همه ابزارها را برای تولید سرنخ های با کیفیت بالا دارد.

مراحل تبلیغات در لینکدین

  • هدف خود را انتخاب کنید
  • معیارهای هدف خود را انتخاب کنید
  • قالب تبلیغات لینکدین خود را انتخاب کنید
  • بودجه و برنامه خود را تنظیم کنید
  • تبلیغات خلاقانه خود را تنظیم کنید
  • کمپین خود را اندازه گیری و بهینه کنید
تبلیغات هدفمند شامل چه چیزهایی میشود؟

تبلیغات هدفمند همچنین شامل هدف‌گیری مجدد می‌شود که شخصی‌سازی تبلیغات را بیشتر می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا به مشتری ثابت تبدیل شوند.

اینفلوئنسر های اینستاگرام چه کسانی هستند؟

این تأثیرگذاران ممکن است وبلاگ نویسان روزانه، کمدین ها، هنرمندان، متعصبان ورزش و غیره باشند، اما وجه مشترک همه آنها این است که می توانند تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر فالوورهای خود داشته باشند.

تبلیغات در کانال های تلگرام چه مدتی باقی می مانند؟

معمولاً این امکان را دارید که پست تبلیغاتی خود را به مدت 2 ساعت به طور موقت در کانال داشته باشید یا اگر نمی خواهید آن را از کانال حذف کنید می توانید هزینه اضافی را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *