ایده تم سایت تبلیغات

ایده تم سایت تبلیغات

مردم به طور متوسط ​​در روز در معرض 5000 آگهی و برند هستند. رقابت برای جلب توجه شدید است و برای اینکه بهترین باشید، تبلیغات شما باید از بقیه متمایز باشد تا مورد توجه قرار بگیرد و این تمایز را باید در بین ایده تم سایت تبلیغات دنبالش بگردید

ایده تم سایت تبلیغات در زندگی روزمره

ما دائماً در زندگی روزمره خود در معرض تبلیغات هستیم، چه به صورت آنلاین، چه به صورت چاپی، روی بیلبوردها یا از طریق صفحه نمایش تلویزیون. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که ما به طور متوسط در معرض 362 آگهی در روز (بدون در نظر گرفتن قرار گرفتن در معرض برند) هستیم، اما تنها 3 درصد از آن‌ها تاثیرگذار هستند. این فقط دوازده تبلیغ در روز است که ما را درگیر می کند.

بنابراین چگونه می توانید از شلوغی تبلیغات عبور کنید و یک تبلیغ به یاد ماندنی برای مخاطبان یا بازار هدف خود ایجاد کنید؟ ابتدا یک مفهوم تبلیغاتی قوی ایجاد کنید و سپس طرح خود را در نظر بگیرید. توجه به چیدمان و ارائه به تبلیغ شما کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرد، اما توجه به مفهوم و خلاقیت به یادآوری تبلیغ شما کمک می کند.

در اینجا تعدادی ایده تم سایت تبلیغات وجود دارد که به طرز خلاقانه ای درخشان هستند. آن ها یک مفهوم محکم دارند که با طراحی عالی که کاملاً با پوسترها، بروشورها و سایر مواد تبلیغاتی شما مطابقت دارد.

فهرست ایده تم سایت تبلیغات

بنابراین فهرستی از ایده های تبلیغاتی خلاقانه را با مثال هایی برای برجسته کردن برند شما گردآوری کرده ام.

1.از یک مسابقه اسپانسر شده استفاده کنید

یک بار یکی به من گفت که ترفند برای اینکه مردم شما را دوست داشته باشند این است که آن ها را مجبور کنید در مورد خودشان صحبت کنند. آن ها با دانستن کمی در مورد شما، احساس عالی نسبت به خود، از گفتگو دور می شوند. همه می خواهند بدانند که آن ها چه نوع Skittle یا M&M هستند.

2. حامی نقشه های شهر

به نظر می رسد این ایده تبلیغاتی برای شرکت های اتوبوس تور و رستوران های زنجیره ای ایتالیایی سودمندتر باشد. زمانی که کوله گردی می‌کردم، به این وسایل رایگان دستی که تا حد زیادی در ایستگاه‌های قطار یا رستوران‌های ایتالیایی در دسترس بودند، تکیه می‌کردم.

من این مکنده ها را همه جا حمل کردم. نقشه ها معمولا با جاذبه های گردشگری بزرگ و مکان های تجاری مشخص می شوند. اگر نقشه را از یک شرکت اتوبوسرانی دریافت کرده باشید، تمام ایستگاه های اتوبوس علامت گذاری می شوند. من به ناچار به رستوران برگشتم یا وقتی گم شدم به ایستگاه اتوبوس راه پیدا کردم و از آن برای یافتن مسیر در جاهای دیگر استفاده کردم.

3. کتاب های کوپن ایجاد کنید

وقتی بزرگ شدم، خمیر کلوچه، کلوچه های پیشاهنگ دخترانه، کاغذ بسته بندی و کتاب های کوپنی می فروختیم. اکنون، می‌توانید کوپن‌ها را در همه جا پیدا کنید.

کدهای تبلیغاتی آنلاین، گروپون، روزنامه، تبلیغات چاپی در مترو. اما کتاب های کوپن هنوز زنده و سرحال هستند. به نظر می‌رسد که آنها با تخفیف در ورودی موزه‌ها و جاذبه‌های محبوب بیشترین سود را برای گردشگران دارند، اما چه راهی بهتر از قرار دادن کوپن در راهنمای کشف شهر برای جذب مشتریان جدید است؟

4. از محیط به نفع خود استفاده کنید

این تبلیغات محیطی خلاقانه و بسیار جالب هستند. آن ها نه تنها بهتر از بیلبوردهای خسته کننده هستند، بلکه یک فضای معمولی را برای اهداف تبلیغاتی به چیزی خنده دار یا جالب تبدیل می کنند. من شخصاً احساس می کنم این تبلیغات خلاقانه مستقیماً از مغز یک کودک پنج ساله آمده است.

5. بامزه باشید

تبلیغات خوب و خلاقانه پایه و اساس دانش مشترک یا طنز مشترک دارند. این مانند ایجاد یک شوخی داخلی با مشتریان احتمالی خود است.

ایده تم سایت تبلیغات
ایده تم سایت تبلیغات

6. پوچ باشید

همه عاشق یک شوخی خوب هستند، اما این جناس ها می توانند یک بازی هوشمندانه و خلاقانه با کلمات باشند یا از گرافیک برای گفتن جوک برای شما استفاده کنند.

7. خارج از جعبه کار کنید

پیدا کردن بیلبوردهایی که فقط یک مستطیل خسته کننده در بزرگراه نیستند، شگفت انگیز است. احتمالاً شناخته شده ترین آنها مربوط به Chik-fil-a است، با گاوهایی که روی یک بیلبورد سفید، “Eat Mor Chikin” را گرافیتی می زنند. راه‌های زیادی برای سه بعدی کردن تبلیغاتتان مانند قانون و نظم در زیر وجود دارد.

8. سواگ بدهید

«Swag»  مخفف عبارت Stuff We All Get است، اما فقط به این دلیل که همه ما آن را دریافت می‌کنیم، باعث نمی‌شود که آن را کم‌تر کند. من حامی بزرگ ارائه بطری‌های آب رایگان هستم. نجات سیاره از پلاستیک با لوگوی زیبا، فروخته شده است.

9. اجازه دهید دیگران برای شما تبلیغ کنند

این یکی آسان است. در واقع، به راحتی می‌توانید یک فیلتر اسنپ‌چت یا چاپ یک قاب عظیم اینستاگرامی بگیرید تا افراد بتوانند با برند شما سلفی بگیرند. این می تواند هر چیزی باشد که مردم بخواهند از آن عکس بگیرند یا با آن عکس بگیرند، مانند یک قطعه هنری.

10. یک شبکه اینستاگرام ایجاد کنید

شبکه های اینستاگرام همه چیز برای دیدن تصویر بزرگتر است. نوازندگان تمایل دارند این کار را با جلدهای آلبوم انجام دهند یا برندها این کار را برای اعلام فروشگاه های پاپ آپ انجام می دهند. ترفند این است که هر تصویر جداگانه و همچنین مجموعه را جذاب کنید. رینولدز کیچنز این کار را با نمایش غذاهای فردی که یک میز ضیافت غول پیکر را تشکیل می دهند، به خوبی انجام می دهد.

11. هنر خیابانی را بررسی کنید

این ممکن است نوع مورد علاقه من از تبلیغات خلاقانه باشد. هنر خیابانی که اغلب به عنوان ” تبلیغات چریکی ” شناخته می شود، می تواند هر چیزی باشد، از برچسب گرفته تا هنر گچی و گرافیتی. من دوست دارم که هنر خیابانی شما را وادار می کند در مسیر خود متوقف شوید و می تواند فرصت دیگری را برای شما ایجاد کند تا دیگران از طریق اینستاگرام برای شما تبلیغ کنند.

12. روی کارت ویزیت خلاق سرمایه گذاری کنید

اگرچه شما معمولاً به کارت ویزیت به عنوان یک تبلیغ برای کسب و کار خود نگاه نمی کنید، اما باید این کار را انجام دهید! بسته به حرفه شما ایده های خلاقانه زیادی برای کارت ویزیت وجود دارد.

13. جنبه هنری خود را نشان دهید

چیز شگفت انگیزی در دیدن تبلیغاتی وجود دارد که بسیار خلاقانه هستند، شما می خواهید یک عکس بگیرید و آن را به تصویر زمینه تلفن خود تبدیل کنید.

14.  یکپارچه سازی با سیستم عامل

روشی خلاقانه برای یادآوری خاطرات تلویزیون بد شبانه: بازسازی تبلیغاتی که محصول شما را در سال 1999 به فروش می رساند.

15. از طریق ویدیو الهام بگیرید

تبلیغات الهام بخش یک راه آزمایش شده و واقعی برای جلب مشارکت و اشتراک گذاری افراد است. یک راه آسان برای انجام این کار، حمایت مالی از یک سازمان خیریه یا یک درایو است.

16. روی فیس بوک (یا پریسکوپ) لایو بروید

فیس‌بوک لایو و پریسکوپ در حال محبوب‌تر شدن هستند، احتمالاً به این دلیل که پلتفرم‌ها در مورد آموزش نحوه پخش زنده به کاربران و هشدار دادن به اتصالات خود در هنگام پخش زنده، تهاجمی عمل می‌کنند. این یک راه عالی برای نشان دادن فرهنگ شرکت و پخش رویدادها است.

17. یک سفر اینستاگرامی ایجاد کنید

من این را برای اولین بار از مرسدس دیدم و بسیار عالی است. شخصی برای ایجاد این سفر سفارشی‌سازی اینستاگرام باید خستگی‌ناپذیر کار می‌کرد و انواع حساب‌هایی را ایجاد می‌کرد که با هم برچسب‌گذاری شده‌اند اما نتیجه شخصی و تعاملی به نظر می‌رسد.

18. یا قدم بزرگ بردارید یا بیخیال شوید

همه ما چالش‌های رسانه‌های اجتماعی را دیده‌ایم. از قدرت اینترنت به خوبی استفاده کنید  قانون شماره یک رسانه های اجتماعی تعامل با مخاطبان است و یک راه خلاقانه برای تبلیغ برندتان این است که همکارانتان را برای انجام یک چالش احمقانه دور هم جمع کنید.

ایده تم سایت تبلیغات
ایده تم سایت تبلیغات

اهمیت به روز بودن در ایده تم سایت تبلیغات

به روز بودن بازار همیشه برای آژانس شما حیاتی است. اما گاهی اوقات، شما به کمی الهام نیاز دارید و کمی استعداد در این مقاله، ایده‌های خیره‌کننده طراحی وب‌سایت بازاریابی را مرور می‌کنیم و مهم‌تر از همه تعدادی نمونه واقعی از سایت‌های آژانس خلاق که کار می‌کنند را مشاهده خواهید کرد.

اما چه چیزی در مورد وب سایت های بازاریابی مشخص است؟ چرا باید آژانس را به شیوه ای مناسب معرفی کنند و مشتریان جدید جذب کنند؟ در اینجا برخی از عناصر کلیدی که وب سایت بازاریابی شما نیاز دارد آورده شده است:

  • وب سایت شما باید حرفه ای باشد: شما یک آژانس بازاریابی هستید، و اگر نتوانید خود را به عنوان یک حرفه ای «فروش» کنید، چگونه محصولات خود را به مشتریان بالقوه می فروشید؟ سایت شما باید بدون خطا باشد، باید به طور منظم به روز و ارتقا یابد، و نباید به نظر برسد که از یک تم ارزان قیمت از قبل ساخته شده استفاده کرده اید.
  • کار خود را به نمایش بگذارید: به مردم اجازه دهید بدانند برای دیگران چه کرده اید. مشتریان فعلی یا قبلی خود را به آنها نشان دهید و بگذارید ببینند که شما ارزشش را دارید و مردم می خواهند با شما کار کنند.
  • اجازه دهید مشتریان بالقوه شما به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند: فرم های تماس را ساده کنید و حضور داشته باشید. مردم از روش‌های ارتباطی مختلفی (ایمیل، تلفن، رسانه‌های اجتماعی) استفاده می‌کنند و شما باید به افراد خود نزدیک باشید – اگر ارتباط ضعیف باشد، تقریباً غیرممکن است که اتفاقاتی بیفتد.
  • متفاوت باشید: بازاریابی یک صنعت خلاق است. وب سایت شما باید منحصر به فرد و هنری باشدد.

حالا بیایید نگاهی به چند نمونه واقعا خوب از وب سایت های بازاریابی بیندازیم:

1.آژانس serendipity

اولین نمونه از لیست ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال از سوئیس است. این وب‌سایت می‌تواند با ترکیبی شگفت‌انگیز از انتخاب‌های پالت رنگ و استفاده از گرادیان‌ها در متن متمایز شود. علاوه بر این، می توانید به وضوح پس زمینه نویز را مشاهده کنید که امروزه کاملاً یک روند است.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • صفحه اصلی عالی
  • فرم تماس آسان
  • تجسم نمونه کارها عالی

2. آژانس برندینگ پوست

خدمات:  استراتژی بازاریابی، برندسازی، تبلیغات

اگر طراحی برندینگ را هدف قرار داده اید، ممکن است مفهوم SKINN برای شما مناسب باشد. ترکیبی خوب از ایده‌های طراحی جسورانه و استفاده عالی از اشکال می‌تواند به برند شما جلوه ممتاز و منحصربه‌فردتری بدهد.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • استفاده از عکس ها به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از طراحی
  • تجسم نمونه کارها در صفحه فرود
  • طراحی خطی

3. آژانس Intello

خدمات: رسانه های اجتماعی، تولید، همکاری

Intello  شامل طراحی وب سایت مدرن بسیار تعاملی است و این شرکت با شرکای معتبری مانند ناسا، NordVPN، Credit Agricole  و Spotify کار می کند. کنتراست بسیار خوبی بین پس زمینه سفید و رنگ های سرد روزمره وجود دارد.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • ترکیب رنگ عالی
  • متن کم
  • بخش  Lovely About Us

4. آژانس Leonard

خدمات: خلاقیت، بازاریابی ویدئویی، رسانه های جمعی

آژانس لئونارد خود را یک آژانس “مخترع” می‌داند. تمرکز آن ها بر مفاهیم طراحی اصلی و مشتریان برجسته ای مانند آدیداس و سامسونایت به تخصص آژانس لئونارد برای پروژه های تولید ویدئو است. سرعت بارگذاری صفحه با توجه به عناصر سه بعدی شیک بسیار چشمگیر است.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • پس زمینه گرادیان ستاره ای
  • UX  ساده و بصری
  • مدل سازی سه بعدی

5. آژانس Heighton

خدمات: طراحی وب سایت، سئو، برندسازی

وب سایت هیتون به شدت از اشکال استفاده می کند و حتی لوگوی آن از چندین اشکال مختلف با رنگ های مختلف تشکیل شده است. این وب سایت از تصاویر چرخان و یک رابط کاربری بسیار بصری استفاده می کند که چشم را به خود جلب می کند. علاوه بر این، منوها ساده هستند.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • پیدا کردن آنچه آژانس ارائه می دهد آسان است
  • طراحی خطی در بهترین حالت
  • نقشه راه شگفت انگیز
ایده تم سایت تبلیغات
ایده تم سایت تبلیغات

6. آژانس Meanpug

خدمات: دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات، توسعه نرم افزار

Meanpug راه حل های طراحی و بازاریابی وب سایت را برای شرکت های حقوقی ارائه می دهد و اینکه این شرکت این پیام را در صفحه فرود بیان کرده است قابل تحسین است. جاه بودن به کسب‌وکارهایی مانند این اجازه می‌دهد تا دانش عمیق‌تری کسب کنند و رابط کاربری رنگارنگ تنها به تأثیر فوق‌العاده‌ای که قبلاً داشته‌ایم می‌افزاید.

آنچه ما در مورد این وب سایت دوست داریم:

  • پیام مخاطب هدف مستقیم
  • فرم مسابقه دوست داشتنی
  • دسترسی به مطالعات موردی شگفت انگیز

7. آژانس Bob’s

خدمات: کپی رایتینگ، طراحی UX/UI، طراحی گرافیک

آژانس باب می تواند به ترکیب طراحی حرکتی و مینیمالیسم افتخار کند و صورتی های زیاد از جمله یک آناناس صورتی. به غیر از آن، طراحی UI ساده، کارآمد و از بلوک های زیادی تشکیل شده است.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • طراحی اصلی
  • نمایش عالی خدمات
  • حرکت زیاد

8. آژانس Point2

خدمات: سئو، تبلیغات، بازاریابی شبکه های اجتماعی

2Point  تمام الگوهای یک وب سایت موفق را دنبال می کند. از ترکیب جالبی از تم های روشن و تاریک در صفحه فرود استفاده می کند و همه سرویس ها دارای صفحات اختصاصی هستند که برای این صنعت معمول نیست. طراحی حرکتی رنگارنگ ارزش بیشتری را به پیشنهاد این شرکت می‌افزاید.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • دو تم موجود
  • صفحات اختصاصی برای هر سرویس
  • انیمیشن های وکتور اوریگامی

9. آژانس دیجیتال Inspiux

خدمات: توسعه وب و برنامه، طراحی UX/UI، نوشتن محتوا

Inspirux خدمات فراوانی را به راحتی در دسترس شما قرار می دهد. طراحی مینیمالیستی سیاه و سفید، همراه با تصاویر برداری، “لمس های” برتر زیادی را به رابط کاربری که قبلاً به خوبی ساخته شده است، اضافه می کند و صفحه اصلی به شما امکان می دهد همه چیز را از خدمات گرفته تا مطالعات موردی ببینید.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • طراحی بازیگوش
  • ترکیب سیاه و سفید
  • خدمات به خوبی توضیح داده شده است

10. آژانس Croing

خدمات: اینفلوئنسر مارکتینگ، شبکه لینکدین، بازاریابی ایمیلی

یک آژانس خلاق اگر فقط یک سرویس ارائه دهد نمی تواند موفق باشد. در آژانس  Croing، شما به بسیاری از موارد اضافی دسترسی خواهید داشت، اما این دلیلی نیست که ما طراحی را دوست داشته باشیم. این یک تم تیره و همچنین یک تم روشن ارائه می دهد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی دکمه جابجایی کلیک کنید. به غیر از این، از رنگ‌های سیاه و سفید به شدت استفاده می‌کند تا حس برتر را به برند اضافه کند.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • تم تیره/روشن
  • خدمات فوق العاده
  • تعادل رنگ شگفت انگیز

11. آژانس Magnetism

خدمات: طراحی UX/UI، رسانه های اجتماعی، طراحی سه بعدی

اگر برندهای مد محبوب، از جمله لویی ویتون، برای پروژه های خود به Magnetism اعتماد می کنند، باید آن ها را به عنوان الهام بخش در نظر بگیریم. طراحی وب سایت اشکال تهاجمی را “ترویج” نمی کند. در عوض، روی تصاویر با کیفیت بالا و ظرافتی که در هر صفحه ای قابل مشاهده است تمرکز می کند.

مواردی که این وبسایت را جذاب می کند:

  • تصاویر با کیفیت بالا
  • سادگی
  • نقطه قرمزی که به آرامی مکان نما را دنبال می کند

سخنان پایانی در خصوص ایده تم سایت تبلیغات

اگر به الهام نیاز دارید و مطمئن نیستید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهید، این نمونه های طراحی وب سایت بازاریابی ممکن است به شما کمک کند. در حالی که هر آژانسی محصولات متفاوتی را ارائه می‌کند و مخاطبان هدف متفاوتی دارد، به احتمال زیاد یک ایده خوب می‌تواند الهام‌بخش بسیاری از حوزه‌ها و حتی صنایع باشد.

ایده تم سایت تبلیغات در زندگی روزمره را بنویسید؟

ما دائماً در زندگی روزمره خود در معرض تبلیغات هستیم، چه به صورت آنلاین، چه به صورت چاپی، روی بیلبوردها یا از طریق صفحه نمایش تلویزیون. در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که ما به طور متوسط در معرض 362 آگهی در روز (بدون در نظر گرفتن قرار گرفتن در معرض برند) هستیم، اما تنها 3 درصد از آن‌ها تاثیرگذار هستند. این فقط دوازده تبلیغ در روز است که ما را درگیر می کند.
بنابراین چگونه می توانید از شلوغی تبلیغات عبور کنید و یک تبلیغ به یاد ماندنی برای مخاطبان یا بازار هدف خود ایجاد کنید؟ ابتدا یک مفهوم تبلیغاتی قوی ایجاد کنید و سپس طرح خود را در نظر بگیرید. توجه به چیدمان و ارائه به تبلیغ شما کمک می کند تا مورد توجه قرار گیرد، اما توجه به مفهوم و خلاقیت به یادآوری تبلیغ شما کمک می کند.

در تبلیغات چگونه از از محیط به نفع خود استفاده کنیم؟

این تبلیغات محیطی خلاقانه و بسیار جالب هستند. آن ها نه تنها بهتر از بیلبوردهای خسته کننده هستند، بلکه یک فضای معمولی را برای اهداف تبلیغاتی به چیزی خنده دار یا جالب تبدیل می کنند. من شخصاً احساس می کنم این تبلیغات خلاقانه مستقیماً از مغز یک کودک پنج ساله آمده است.

اهمیت به روز بودن در ایده تم سایت تبلیغات را بنویسید؟

به روز بودن بازار همیشه برای آژانس شما حیاتی است. اما گاهی اوقات، شما به کمی الهام نیاز دارید و کمی استعداد در این مقاله، ایده‌های خیره‌کننده طراحی وب‌سایت بازاریابی را مرور می‌کنیم و مهم‌تر از همه تعدادی نمونه واقعی از سایت‌های آژانس خلاق که کار می‌کنند را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *