مدیریت تم سایت تبلیغات

مدیریت تم سایت تبلیغات

بسیاری از صاحبان سایت های وردپرسی برای کسب درآمد از وب سایت خود به تبلیغات متکی هستند. آیا به دنبال بهترین افزونه ها و ابزارهای مدیریت تم سایت تبلیغات برای وردپرس هستید؟ در این مقاله بهترین افزونه ها و راهکارهای مدیریت تبلیغات برای وردپرس را برای بهینه سازی درآمد تبلیغاتی شما به اشتراک می گذاریم

نحوه مدیریت تم سایت تبلیغات برای کسب درآمد

ابتدا اجازه دهید در مورد اینکه چرا ممکن است بخواهید به جای استفاده از یک شبکه تبلیغاتی مستقیماً تبلیغات بفروشید صحبت کنیم.

فروش تبلیغات در سایت وردپرس

استفاده از شبکه تبلیغاتی مزایایی دارد. یک حساب کاربری راه اندازی کنید، مقداری کد را در سایت خود وارد کنید و در حال نمایش تبلیغات هستید. شما مجبور نیستید تبلیغ کنندگان را پیدا کنید. شبکه از آن مراقبت می کند. شما فقط آن را تنظیم می کنید و آن را فراموش می کنید و درآمد تبلیغات در حساب بانکی شما نشان داده می شود.

اما اگر وب سایت شما به تازگی راه اندازی شده باشد و هنوز ترافیک زیادی نداشته باشید چه؟ برخی از شبکه های تبلیغاتی دارای حداقل تعداد ترافیک هستند که باید رعایت شود.

یا اگر وب سایت شما حاوی مطالبی باشد که توسط شبکه های تبلیغاتی مجاز نیست چه؟ بیشتر شبکه‌های تبلیغاتی از محتوایی که فکر می‌کنند تبلیغ‌کننده‌هایشان قابل اعتراض است، دوری می‌کنند. به هر دلیلی (و این دلایل می توانند بدون اطلاع قبلی تغییر کنند).

وقتی برای یک شبکه تبلیغاتی درخواست می دهید، آن ها سایت شما را ارزیابی می کنند و تصمیم می گیرند که آیا می توانند با شما تجارت کنند یا خیر. این به اندازه کافی منصفانه است. آن ها باید تبلیغ کنندگان را راضی نگه دارند. اما اگر دلیلی برای امتناع از همکاری با شما بیابند، شانس شما را ندارید.

شبکه های تبلیغاتی در حال کسب و کار برای کسب درآمد از طریق مدیریت تم سایت تبلیغات هستند. آن ها به تبلیغ‌کنندگان می‌فروشند و بخشی از آن فروش را جدا می‌کنند تا برای شما ارسال کنند. اندازه قطعه ای که به شما راه می یابد برای هر شبکه (و نوع تبلیغ) متفاوت است. اما واقعیت همچنان پابرجاست، این هنوز تنها بخشی از مبلغی است که تبلیغ‌کننده پرداخت می‌کند.

وقتی کسب و کار تبلیغاتی خود را در خانه نگه می دارید، 100 درصد درآمد حاصل از تبلیغات به جیب شما می رود. اگر واقعاً می خواهید از تبلیغات در یک سایت وردپرس درآمد کسب کنید، بهتر است واسطه را حذف کنید.

نصب افزونه AdRotate برای مدیریت تبلیغات در وردپرس

وارد پنل مدیریت وردپرس خود شوید. در ناوبری ستون سمت چپ، ماوس را روی پیوند «افزونه‌ها» قرار دهید و روی پیوند «افزودن جدید» کلیک کنید.

ماوس را روی پیوند “Plugins” قرار دهید و روی پیوند “افزودن جدید” کلیک کنید. در کادر «جستجو افزونه‌ها…»، «AdRotate» را وارد کنید. افزونه وردپرس AdRotate را جستجو کنید. هنگامی که افزونه را پیدا کردید، روی دکمه “Install Now” کلیک کنید.

در نهایت بر روی دکمه “فعال سازی” کلیک کنید. برای فعال کردن افزونه وردپرس AdRotate کلیک کنید.

اگر از مسدود کننده تبلیغات در مرورگر وب خود استفاده می کنید، باید سایت خود را در لیست سفید قرار دهید تا تبلیغات را با AdRotate  مدیریت کنید.

برای مثال، اگر از AdBlock استفاده می‌کنید، روی نماد AdBlock کلیک کنید و «در صفحات این سایت اجرا نشود» را انتخاب کنید.

اکثر مسدود کننده های تبلیغاتی دیگر تنظیمات مشابهی برای لیست سفید سایت شما خواهند داشت.

شروع با  AdRotate

گزینه های پیکربندی بیشتری برای مدیریت تبلیغات وجود دارد که امیدواریم در این مقاله پوشش داده شود، بنابراین به اصول اولیه می پردازیم. ما در مورد درج آگهی، زمان بندی آن و نحوه استفاده از گروه های تبلیغاتی صحبت خواهیم کرد.

برای مدیریت تبلیغات از شبکه های تبلیغاتی می توانید از افزونه AdRotate ad manager استفاده کنید. اما از آنجایی که تمرکز ما بر اجرای تبلیغاتی است که شما خودتان می‌فروشید، این ها ویژگی‌هایی هستند که به آن ها خواهیم پرداخت.

تعداد زیادی اندازه بنر “استاندارد” وجود دارد. اندازه هایی که می توانید بفروشید بستگی به قالب وردپرس یا طرح سایت شما دارد.

مدیریت تم سایت تبلیغات
مدیریت تم سایت تبلیغات

من از یک قالب پیش فرض وردپرس با نوار کناری برای این آموزش استفاده می کنم و عرض نوار کناری آن حدود 325 پیکسل است. بنابراین اگر من برای آن نوار کناری تبلیغات بفروشم، آن ها نمی توانند بیش از 325 پیکسل عرض داشته باشند.

بنابراین بیایید فرض کنیم که من یک تبلیغ با اندازه استاندارد 300 در 250 پیکسل را برای قرار دادن در نوار کناری فروخته ام. تبلیغ کننده یک تصویر گرافیکی (که در کتابخانه رسانه وردپرس آپلود کردم) و یک URL هدف برای من ارسال کرد.

ایجاد تبلیغ توسط مدیریت تم سایت تبلیغات

مراحل زیر به شما کمک می کند به راحتی تبلیغات را در وبسایت خود به نمایش بگذارید.

1.مدیریت تبلیغات را باز کنید

در پیمایش ستون سمت چپ، ماوس را روی پیوند «AdRotate» قرار دهید و روی پیوند «مدیریت تبلیغات» کلیک کنید.

2. یک آگهی جدید اضافه کنید

روی پیوند «افزودن جدید» کلیک کنید. ابتدا به تبلیغ یک نام می دهیم. این می تواند هر چیزی باشد. برای مرجع شماست. سپس «AdCode» را وارد می‌کنیم.

کد تبلیغ HTML است، بنابراین می تواند هر چیزی را که می توانید در HTML بپیچید شامل شود. برای اهدافمان، تصویر آگهی را بدون هیچ متنی خواهیم داشت. با کلیک بر روی آگهی باید بازدیدکننده ما را به سایت تبلیغ کننده برساند.

3. تصویر خود را انتخاب کنید

در مرحله بعدی از مدیریت تم سایت تبلیغات، تصویر آگهی را از کتابخانه رسانه خود انتخاب می کنیم. در خط “Banner Asset”، روی دکمه “Select Banner”  کلیک کنید. کتابخانه رسانه باز خواهد شد. روی تصویر تبلیغ کلیک کنید تا آن را انتخاب کنید، سپس روی دکمه “انتخاب بنر” کلیک کنید.

4. آگهی را ذخیره کنید

اکنون URL تصویر در قسمت “Banner Asset” خواهد بود. در خط «آمار»، کادر «فعال کردن ردیابی کلیک و نمایش برای این آگهی» را علامت بزنید.

در خط “فعال کردن” مجموعه کشویی را روی “بله، از این تبلیغ استفاده خواهد شد” بگذارید. روی دکمه «ذخیره آگهی» کلیک کنید.

زمان بندی آگهی

وقتی آگهی را ذخیره کردیم، به صفحه «مدیریت آگهی» آورده شدیم. اکنون، من روی پیوند تبلیغی که به تازگی ایجاد کرده ایم، کلیک می کنم.

برای تبلیغ جدید روی لینک کلیک کنید. به بخش «زمان‌بندی آگهی خود» بروید.

“تاریخ شروع” و “زمان شروع” باید روی تاریخ و زمانی که تبلیغ را ایجاد کردیم تنظیم شود. یعنی به محض اینکه تبلیغ را به سایت اضافه کنیم قابل مشاهده خواهد بود.

اگر می خواهید یک آگهی را برای نمایش در تاریخ آینده برنامه ریزی کنید، آن تاریخ را در اینجا وارد کنید. به تاریخ پایان توجه کنید و مطمئن شوید که روی زمانی بعد از تاریخ شروع تنظیم شده است.

تنظیمات “حداکثر کلیک” و “حداکثر نمایش” برای مدیریت تبلیغات با محدودیت کلیک یا نمایش استفاده می شود. اگر تغییری در زمان‌بندی ایجاد کردید، روی دکمه «ذخیره آگهی» کلیک کنید.

از آنجایی که می‌خواهیم آگهی را فوراً ببینیم، تمام قسمت‌های زمان‌بندی را همانطور که هست رها می‌کنم.

درج آگهی در سایت

چند گزینه برای درج آگهی در سایت وجود دارد. می توان آن را در یک صفحه خاص یا در یک پست قرار داد. سپس فقط در آن صفحه یا پست دیده می شود.

گزینه دوم، که ما از آن استفاده خواهیم کرد، قرار دادن آن در یک نقطه جهانی است که در هر صفحه نمایش داده می شود، مانند نوار کناری، پاورقی یا یک ویجت است.

قرار دادن آگهی در یک پست یا صفحه

برای قرار دادن آگهی در یک صفحه یا پست خاص، به کد کوتاه آگهی نیاز دارید. می توانید آن را در بخش “استفاده” از صفحه “مدیریت تبلیغات” پیدا کنید.

اگر آن را در صفحه یا پستی بچسبانید، تبلیغ درست در جایی که کد کوتاه را قرار داده اید نشان داده می شود. اما ما می خواهیم تبلیغ در هر صفحه از سایت نمایش داده شود، بنابراین آن را در نوار کناری قرار می دهیم.

قرار دادن آگهی در نوار کناری (یا هر منطقه ویجت)

برای درج آگهی خود در نوار کناری، از ویجت AdRotate استفاده می کنیم. در پیمایش ستون سمت چپ، ماوس را روی پیوند «ظاهر» قرار دهید و روی پیوند «ابزارک‌ها» کلیک کنید.

مدیریت تم سایت تبلیغات
مدیریت تم سایت تبلیغات

سپس، ویجت AdRotate را به قسمت نوار کناری وبلاگ می کشیم و آن را بین ابزارک های جستجو و پست های اخیر رها می کنیم. ویجت به تنظیمات باز می شود.

فیلد «نام» لازم نیست، و از آنجایی که متنی را در بالای آگهی نشان می‌دهد، از آن استفاده نخواهیم کرد. از «توضیحات» نیز صرف نظر می کنیم، زیرا در حال حاضر فقط یک آگهی داریم.

خط “نوع” انتخاب می کند که آیا یک تبلیغ منفرد یا گروهی از تبلیغات نمایش داده شود. (اطلاعات بیشتر در مورد گروه ها در یک دقیقه.) ما یک آگهی را نشان می دهیم، بنابراین آن را روی «تبلیغ – استفاده از شناسه آگهی» تنظیم می کنیم.

فیلد «ID» جایی است که شناسه آگهی را قرار می دهیم. به یاد دارید زمانی که ما به کد کوتاه نگاه کردیم، شناسه آگهی در آنجا است. بنابراین کد کوتاه ما، به ما می گوید که شناسه آگهی 4 است. همچنین می توانید شناسه را در صفحه “مدیریت تبلیغات” بیابید.

در نهایت، روی دکمه “ذخیره” کلیک می کنیم. اکنون وقتی سایت را مشاهده می کنیم، آگهی در نوار کناری وجود دارد.

از آنجایی که ما پیوندی را در اطراف برچسب تصویر قرار دادیم، با کلیک بر روی تصویر تبلیغ ما را به صفحه محصولات واقعاً جالب می برد. یا باید بگویم که اگر چنین صفحه ای وجود داشت ما را به آنجا می برد.

گروه های تبلیغاتی برای مدیریت تم سایت تبلیغات

گروه‌ها روشی عالی برای مدیریت تبلیغات هستند و می‌توانید آنها را در Manage Groups > Add New پیدا کنید.

گروه ها می توانند یک یا چند آگهی را نگه دارند. اگر چندین تبلیغ را در یک گروه قرار دهید، تبلیغات چرخش می‌کنند. “حالت” تعیین می کند که تبلیغات چند بار نمایش داده شوند.

  • پیش‌فرض: در هر بارگذاری صفحه، آگهی متفاوتی از گروه نمایش داده می‌شود.
  • پویا: تبلیغ در هر [تعداد ارائه شده] ثانیه تغییر می کند و در تبلیغات گروه حرکت می کند.
  • Block: یک شبکه با تمام تبلیغات در گروه نمایش می دهد.

چرخش “نیمه تصادفی” است و من مطمئن نیستم که به چه معناست، اما تبلیغات به همان ترتیب تکرار نمی شوند.

ما یک گروه را به یک صفحه، پست یا ویجت اضافه می کنیم، همانطور که یک آگهی را اضافه کردیم. یا به عنوان کد کوتاه یا شناسه گروهی اضافه کردیم.

گزینه های پیکربندی زیادی برای گروه ها وجود دارد، بنابراین برای مطالعه آن ها و آزمایش کمی زمان بگذارید.

چگونه تصمیم بگیرید که چقدر برای تبلیغات هزینه کنید

اکنون که مکانیک برای مدیریت تبلیغات از راه رسیده است، ما به مرحله‌ای از کار می‌رسیم که زمان کسب درآمد از وبلاگ است. بنابراین چگونه می دانید که برای یک تبلیغ در سایت خود هزینه زیادی را پرداخت کنید؟

نرخی که وبلاگ ها برای تبلیغات دریافت می کنند، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، بسیار متفاوت است. اما به طور کلی، نرخ تبلیغات معمولاً بر اساس تعداد بازدیدکنندگان، نوع تبلیغات و محل قرارگیری است.

اگر هرگز به موضوع نرخ ها فکر نکرده اید، من یک منبع عالی برای شما دارم. این سایتی به نام  BuySellAds است و می‌توانید از آن برای مشاهده قیمت‌های معمولی در بازار عمومی خود استفاده کنید.

بیایید نگاهی به فهرست سایت در BuySellAds بیندازیم

برای انتخاب یک سایت به صورت تصادفی، WE AND THE COLOR  در دسته «طراحی و الهام از هنر» قرار دارد.

همانطور که من این را می نویسم، آن ها به عنوان دارای 130000 برداشت ماهانه فهرست شده اند. به نظر زیاد می رسد، اما برداشت ها بازدیدکننده نیستند. آن ها بارگذاری صفحه هستند. بنابراین هر زمان که یک صفحه با یک تبلیغ در آن بارگذاری می شود، این یک تأثیر است. یک بازدیدکننده که ده صفحه بارگذاری می کند، برابر با ده نمایش است.

نرخ حمایت، نرخی است که یک تبلیغ با اندازه خاص در یک مکان خاص به مدت 30 روز قابل مشاهده است. آگهی منحصراً آن مکان را دارد. هیچ تبلیغ دیگری در آن 30 روز ظاهر نمی شود.

نرخ CPM هزینه به ازای هر هزار نمایش است. تبلیغات CPM ممکن است با تبلیغات دیگر بچرخند. از آنجایی که ممکن است در هر بارگذاری صفحه ظاهر نشوند، نرخ کمتر از نرخ حمایت مالی است. هر زمان که این نمایش ها در چرخش تبلیغات اتفاق بیفتد، تبلیغ کننده به ازای هر هزار بار نمایش به شما پول می دهد.

مدیریت تم سایت تبلیغات
مدیریت تم سایت تبلیغات

انجام برخی تحقیقات در سایت BuySellAds می تواند ایده بسیار خوبی از آنچه می توانید شارژ کنید به شما بدهد. به دنبال پیشنهادهایی از وب‌سایت‌هایی باشید که از نظر موضوعات و تعداد بازدیدکنندگان مشابه سایت شما هستند.

اگر در یافتن تبلیغ‌کنندگان مشکل دارید، می‌توانید سایت خود را در BuySellAds نیز فهرست کنید. اما البته، آن ها یک شبکه تبلیغاتی هستند. نه دقیقاً مشابه شبکه های تبلیغاتی بزرگی که در مورد آنها صحبت کردیم، اما یک شبکه تبلیغاتی به همان اندازه. یعنی حدس زدید آن ها سهمی از درآمد تبلیغات را می گیرند.

اگر افزونه AdRotate را حذف نصب کنید چه اتفاقی می افتد

اگر افزونه را حذف نصب کنید، صفحات و پست هایی که از افزونه استفاده کرده اند تحت تأثیر قرار می گیرند.

  • تبلیغاتی که ایجاد کردید حذف خواهند شد (اگرچه تصاویر در کتابخانه رسانه شما باقی خواهند ماند).
  • ویجت افزونه حذف خواهد شد.
  • کدهای کوتاه افزونه کار نمی کنند، بنابراین خود کدهای کوتاه در هر جایی که استفاده شده اند نمایش داده می شوند.

تلاش برای ساخت وبسایت خود

باید پاداش ها را درو کنید. درآمد تبلیغاتی وب را تقویت می کند. این یک واقعیت است. بدون آن، ما در دنیای بسیار متفاوتی زندگی می کردیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که کار سختی که در وب سایت خود انجام می دهید سودی برای شما به همراه نداشته باشد. به جای قانع شدن به بخش کوچکی از درآمد شبکه تبلیغاتی بزرگ، تبلیغات خود را بفروشید.

ما همه چیزهایی را که برای مدیریت تبلیغات نیاز دارید بررسی کرده ایم. بله، این یک چیز دیگری است که باید برای آن وقت بگذارید. اما اگر این کار را انجام دهید، بازده می تواند ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. همانطور که سایت شما به عنوان یک مکان خوب برای تبلیغات شناخته می شود، زمان کمتری را صرف فروش خواهید کردد.

چرا از افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس استفاده کنیم؟

بسیاری از وب سایت های وردپرسی برای کسب درآمد آنلاین با محتوای خود به شدت به تبلیغات متکی هستند . به طور پیش فرض، وردپرس راه آسانی برای مدیریت تبلیغات شما ندارد.

اکثر قالب های وردپرس حتی نقاط اختصاصی برای نمایش تبلیغات ندارند. این بدان معنی است که شما اغلب مجبور به ویرایش فایل های موضوعی برای درج کد تبلیغاتی در وب سایت خود هستید.

افزونه مدیریت تبلیغات وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی تبلیغات را در هر نقطه از وب سایت خود درج کنید. این به شما امکان می دهد مکان تبلیغات را بهینه کنید و از تبلیغات املاک خود نهایت استفاده را ببرید.

یکی دیگر از برترین افزونه های وردپرسی افزونه AdSanity می باشد.

AdSanity یک افزونه مدیریت تبلیغات وردپرس دوستانه مبتدی است. این به شما امکان می دهد با استفاده از ابزارک ها و دکمه درج آگهی در ویرایشگر بصری، تبلیغات را در هر نقطه از وب سایت خود به راحتی درج کنید.

هم از تبلیغات میزبانی شده (تبلیغات بنری که مستقیماً توسط شما مدیریت و فروخته می شود) و هم از شبکه های تبلیغات خارجی مانند Google Adsense پشتیبانی می کند. همچنین دارای ویژگی‌های قدرتمندی مانند زمان‌بندی تبلیغات، گروه‌های تبلیغاتی، درج یک آگهی یا گروه تبلیغاتی، و نظارت بر بازدیدها و آمار است.

می‌توانید هر تعداد تبلیغاتی که می‌خواهید ایجاد کنید و به راحتی آنها را با ابزارک‌های سفارشی، کدهای کوتاه یا با استفاده از دکمه روی ویرایشگر پست اضافه کنید.

همچنین می توانید بلوک های تبلیغاتی را در پست های خاص در وردپرس درج کنید. این به شما امکان می دهد تا عملکرد تبلیغات را بدون ویرایش فایل های تم وردپرس خود بهینه کنید.

فروش تبلیغات در سایت وردپرس به چه صورت است؟

استفاده از شبکه تبلیغاتی مزایایی دارد. یک حساب کاربری راه اندازی کنید، مقداری کد را در سایت خود وارد کنید و در حال نمایش تبلیغات هستید. شما مجبور نیستید تبلیغ کنندگان را پیدا کنید. شبکه از آن مراقبت می کند. شما فقط آن را تنظیم می کنید و آن را فراموش می کنید و درآمد تبلیغات در حساب بانکی شما نشان داده می شود.
اما اگر وب سایت شما به تازگی راه اندازی شده باشد و هنوز ترافیک زیادی نداشته باشید چه؟ برخی از شبکه های تبلیغاتی دارای حداقل تعداد ترافیک هستند که باید رعایت شود.
یا اگر وب سایت شما حاوی مطالبی باشد که توسط شبکه های تبلیغاتی مجاز نیست چه؟ بیشتر شبکه‌های تبلیغاتی از محتوایی که فکر می‌کنند تبلیغ‌کننده‌هایشان قابل اعتراض است، دوری می‌کنند. به هر دلیلی (و این دلایل می توانند بدون اطلاع قبلی تغییر کنند).

طریقه نصب افزونه AdRotate برای مدیریت تبلیغات در وردپرس به چه صورت است؟

وارد پنل مدیریت وردپرس خود شوید. در ناوبری ستون سمت چپ، ماوس را روی پیوند «افزونه‌ها» قرار دهید و روی پیوند «افزودن جدید» کلیک کنید.
ماوس را روی پیوند “Plugins” قرار دهید و روی پیوند “افزودن جدید” کلیک کنید. در کادر «جستجو افزونه‌ها…»، «AdRotate» را وارد کنید. افزونه وردپرس AdRotate را جستجو کنید. هنگامی که افزونه را پیدا کردید، روی دکمه “Install Now” کلیک کنید.
در نهایت بر روی دکمه “فعال سازی” کلیک کنید. برای فعال کردن افزونه وردپرس AdRotate کلیک کنید.
اگر از مسدود کننده تبلیغات در مرورگر وب خود استفاده می کنید، باید سایت خود را در لیست سفید قرار دهید تا تبلیغات را با AdRotate  مدیریت کنید.
برای مثال، اگر از AdBlock استفاده می‌کنید، روی نماد AdBlock کلیک کنید و «در صفحات این سایت اجرا نشود» را انتخاب کنید.
اکثر مسدود کننده های تبلیغاتی دیگر تنظیمات مشابهی برای لیست سفید سایت شما خواهند داشت.

چرا از افزونه مدیریت تبلیغات در وردپرس استفاده کنیم؟

بسیاری از وب سایت های وردپرسی برای کسب درآمد آنلاین با محتوای خود به شدت به تبلیغات متکی هستند . به طور پیش فرض، وردپرس راه آسانی برای مدیریت تبلیغات شما ندارد.
اکثر قالب های وردپرس حتی نقاط اختصاصی برای نمایش تبلیغات ندارند. این بدان معنی است که شما اغلب مجبور به ویرایش فایل های موضوعی برای درج کد تبلیغاتی در وب سایت خود هستید.
افزونه مدیریت تبلیغات وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی تبلیغات را در هر نقطه از وب سایت خود درج کنید. این به شما امکان می دهد مکان تبلیغات را بهینه کنید و از تبلیغات املاک خود نهایت استفاده را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *