مدیریت سایت تبلیغات برند

مدیریت سایت تبلیغات برند

در این مقاله با فهرستی از سایت‌های ضروری برای هر کسی که در زمینه برندسازی کار می‌کند، چه در یک شرکت نوپا یا یک شرکت جهانی، که طراحی، محتوا، استراتژی بازاریابی و اخبار را پوشش می‌دهند همچنین مدیریت سایت تبلیغات برند آشنا می شوید

اهمیت مدیریت سایت تبلیغات برند

مانند دنیایی که در آن فعالیت می کنند، مدیران برند باید در حرکت دائمی باشند. آن ها با مشتریان خود صحبت می کنند، با شرکای تجاری و آژانس های خود همکاری می کنند و رقابت خود را از نزدیک زیر نظر دارند.

اگر مدیر برند هستید، می‌دانید که هر کاری که انجام می‌دهید تحت تأثیر مصرف‌کنندگان، سیاست، اقتصاد، رقبا، گرایش‌های طراحی و فناوری قرار می‌گیرد. این یک میدان بازی هیجان‌انگیز و در عین حال پیچیده است.

بنابراین، داشتن زرادخانه ای از منابع بسیار مهم است تا از آنچه در جهان می گذرد، کارهایی که توسط برندهای دیگر انجام می شود و نحوه ارائه ایده ها مطلع شوید. ما فهرستی از بهترین سایت‌هایی را که می‌توانید برای حفظ برتری‌تان استفاده کنید گردآوری کرده‌ایم.

سایت هایی برای اخبار بازاریابی

آشنایی با این سایت ها به شما در مدیریت سایت تبلیغات برند کمک بسزایی می کند.

سایت The Drum

The Drum پر از داستان هایی در مورد بازاریابی نوآورانه است. برای الهام گرفتن از همه چیزهای دیجیتال، خلاقانه، تبلیغاتی و رسانه ای آن را بررسی کنید.

سایت Campaign

همه آخرین اخبار و نظرات کارشناسان در مورد آنچه در دنیای تبلیغات اتفاق می افتد. به طور منظم بررسی کنید تا ببینید که محرک ها و تکان دهنده های دنیای بازاریابی چه می کنند.

سایت Marketing Week

یک مجله پیشرو در بریتانیا برای اخبار و نظرات بازاریابی مقالات آن ها تبلیغات، رسانه، روابط عمومی، نام تجاری و بازاریابی آنلاین را پوشش می دهد. گردآوری‌های مفید آن‌ها به شما کمک می‌کند تا از مهم‌ترین اخبار این صنعت مطلع شوید.

سایت Adweek

با داغترین اخبار در برندسازی، Adweek شما را با تمام تحولات مهم در دنیای بازاریابی آشنا می کند. ستون «اکنون محبوب» آن‌ها به شما امکان می‌دهد بدانید همه افراد دیگر در مدیریت برند در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند تا بتوانید روی پیشرفت خود تمرکز کنید.

سایت Zest

Zest یک برنامه افزودنی Google Chrome است که دائماً به دنبال محتوای بازاریابی متناسب با شما است. با تنها 1٪ از مقالات تایید شده توسط این پلتفرم، آن ها بهترین توصیه ها را برای شما به ارمغان می آورند و در زمان شما صرفه جویی می کنند. در فید مقالات خود پیمایش کنید و موارد مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آنها در نمایه Zest شما ذخیره می شوند تا وقتی آماده شدید به آن بازگردید. سایر بازاریابان را دنبال کنید و ببینید چه مقالاتی را می خوانند تا از افرادی که در حوزه کاری خود بیشتر به آنها احترام می گذارید بیاموزید.

سایت هایی برای بازاریابی دیجیتال

آشنایی با سایت های بازاریابی دیجیتال هم مانند سایت های سایت های اخبار بازاریابی به شما در روند مدیریت سایت تبلیغات برند کمک می کند.

سایت Hubspot

وبلاگ Hubspot مملو از منابع، راهنماهای نحوه کار و الگوهایی است که شما را در مسیر تکمیل گواهی‌های بازاریابی ورودی که ارائه می‌کنند هدایت می‌کند. اگر به یک تجدید نظر یا روش جدیدی برای انجام کارها نیاز دارید، مکان خوبی برای رفتن است. به طور مفید، به شما می‌گوید خواندن هر مقاله چقدر طول می‌کشد، بنابراین حتی اگر فقط چند دقیقه وقت دارید، می‌توانید یک مهارت را تقویت کنید.

سایت Moz

اگر به دنبال بهبود سئو و بازاریابی آنلاین هستید، برای Moz خط خطی ایجاد کنید. این وبلاگ مجموعه ای از مشاوره، بینش و تحقیقات کارشناسان در سراسر صنعت سئو و بازاریابی آنلاین است. هر قطعه با یک سطح (از پایه تا پیشرفته) برچسب گذاری شده است تا در هر مرحله ای که هستید، بتوانید به محتوایی که برای شما مفید است دسترسی داشته باشید.

سایت Kissmetrics

وبلاگ شرکت دیگری که به داده ها، تجزیه و تحلیل ها و تست ها می پردازد. این یک مکان عالی برای نظارت بر روندها در کلان داده است و به شما کمک می کند از چه کلمات کلیدی استفاده کنید و چگونه به بهترین نحو به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

مدیریت سایت تبلیغات برند
مدیریت سایت تبلیغات برند

سایت Conversion XL

این وبلاگ در زمینه بهینه سازی تبدیل تخصص دارد. این منبع خوبی برای مقالات و نکاتی است در مورد اینکه چگونه می‌توانید افراد را در سایت یا کانال‌های اجتماعی برندتان کلیک کنند و بمانند. آن ها  SEO، تست A/B، شخصی سازی برای نام بردن چند موضوع کلیدی را پوشش می دهند.

سایت Growth Hackers

یک پلتفرم آنلاین برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و پیشنهادات شما با دیگر بازاریابان در سراسر جهان است. سوال پرسیدن در انجمن ها؛ شرکت در کنفرانس های مجازی و مجموعه گسترده ای از ویدیوهای آن ها را برای هک های بازاریابی برتر بررسی کنید.

سایت های محتوایی

در این سایت ها با انواع محتوا، شیوه نوشتاری و … برای سایت خود را یاد می گیرید.

سایت Content Marketing Institute

بهترین مکان برای یافتن نکاتی در مورد ایجاد محتوای جذاب و مرتبط برای مشتریان خود، از مرحله هدایت، تبدیل، خدمات به مشتری و فروش بیشتر. اطمینان حاصل کنید که تمام سوالات مشتریان توسط محتوای کانال شما پاسخ داده می شود.

 CMI در مورد کاغذهای سفید و محتوای نوشتاری و همچنین محتوای بصری و طراحی مشاوره ارائه می دهد. آن ها همچنین وبینارهای منظم رایگان را ارائه می دهند، بنابراین هیچ بهانه ای برای شرکت نکردن وجود ندارد.

سایت Copyblogger

با تمرکز قوی بر روی نوشتن، Copyblogger به شما نشان می دهد که چگونه محتوای قانع کننده ای ایجاد کنید که ترافیک را جذب و هدایت کند. این پست‌های وبلاگ، با تمرکز بر زبان و تکنیک نوشتار، به شما کمک می‌کند تا لحن و سبک ارتباطی برند خود را تقویت کنید.

سایت The Writer

یک مشاور زبان که به نحوه نوشتن آنچه می نویسید وسواس دارد، The Writer  شما را وادار می کند به صدای خود فکر کنید. پست های وبلاگ آن ها به شما نکات مفیدی را در مورد بهترین روش صحبت کردن به منظور طنین انداز شدن با مخاطبان ارائه می‌دهد. راهنماهای سبک، نکات گرامری و حتی یک بررسی خوانایی وجود دارد تا ببینید محتوای شما چقدر خوانا است.

سایت های برای طراحی و خلاقیت

در این سایت ها با طرح های گرافیکی جدیدی آشنا می شوید که باعث بروز خلاقیتتان در سایت خودتان می شود.

سایت 99 Design

مقصدی مناسب برای همه چیزهای بصری. راهنماهای جامع در مورد همه چیز، از طراحی لوگو، پوستر و آیکون برنامه، تا اینکه از کدام نرم افزار طراحی استفاده کنید، و نحوه ماندن در روند. چه در حال ساختن، حفظ و یا تعمیرات اساسی نام تجاری خود باشید، 99designs شما را در مورد آنچه که در مورد تصویر برند شما مهم است و چه چیزی موثر است فکر می کند.

سایت itsnicethat

یک مرکز خلاقیت آنلاین و آفلاین است. Itsnicethat شما را در سراسر طیف خلاق باخبر می کند. وبلاگ آن ها از دریچه هنر و طراحی به بازاریابی نگاه می کند. پوشش کمپین های بازاریابی جدید وجود دارد. قطعات انعکاسی در کارهای تحریک آمیز یا نامتعارف و مطالعات موردی و مصاحبه‌های منظم از کارهای تک تک هنرمندان است. آن ها همچنین سمپوزیوم هایی برگزار می‌کنند و با مخاطبان خود یک روز سالانه بینش و الهام را برگزار می کنند.

سایت The Dieline

Dieline بسته بندی چشم نواز را جشن می گیرد. نفسی از هوای تازه است، به زیبایی طرح هایی که تحسین می کند. اگر نیاز به تزریق الهام دارید، سر بزنید و یادآوری کنید که حتی در بسته‌بندی عملی، هنوز هم لذت برندسازی وجود دارد.

سایت Oglivy

یکی از بزرگترین بازیگران در دنیای تبلیغات و روابط عمومی، همه ما می‌توانیم از برتری بصری Ogilvy چیزهای زیادی بیاموزیم. تنوع پست های وبلاگ آن ها با دسته بندی های مختلف از “داستان سرایی” تا “علوم رفتاری” بسیار زیاد است. این یک منبع عالی برای خواندن در مورد اینکه چگونه طراحی بر هر چیز دیگری در استراتژی بازاریابی تأثیر می گذارد، است.

سایت Logo Design Love

سایتی اختصاص داده شده به شگفتی که همین لوگو می باشد. به کاوش در سایت آن ها بروید تا اهمیت پشت لامپ Pixar را بیابید یا در مورد احتمالات جناس بصری بخوانید. این گنجینه ای از طراحی زیبا و روانشناسی جذاب در مورد اهمیت برندسازی قوی است.

مدیریت سایت تبلیغات برند
مدیریت سایت تبلیغات برند

سایت Identity Designed

اگر برای یک ایده گیر کرده اید، به هوس سرگردانی خود بپردازید و اجازه دهید ID شما را به یک تور جهانی از برندهایی ببرد که کارهای فوق العاده ای در طراحی انجام می دهند. این یک راه عالی برای خارج شدن از زیبایی شناسی خود و دیدن انبوهی از ایده های بسیار متفاوت با ایده های خود است.

سایت Unsplash

یک منبع عالی برای راه اندازی و اجرای شما در جبهه طراحی مجموعه ای از تصاویر رایگان، پر جنب و جوش، و فورا قابل استفاده وجود دارد تا بتوانید وبلاگ یا وب سایت شرکت خود را با گرافیک های زیبا برای بهینه سازی ترافیک در کانال های خود تجهیز کنید.

سایت 99U

جایی که طراحی و تجارت با هم تلاقی می کنند و در هم می آمیزند. مجموعه ای از مقالات درخشان پر از بینش عملی در همه زمینه های فضای کاری خلاق، چه شما یک طراح C-suite خلاق باشید یا یک طراح آزاد باشید.

سایت Canva

Canva با قالب‌های فراوانی که شما را راه‌اندازی می‌کند و همچنین رابط کاربری آسان برای ایجاد گرافیک و مواد خود، فروشگاهی یک جا برای برندسازی است. همچنین آموزش هایی وجود دارد که باید به آن ها مراجعه کنید تا بتوانید مهارت های طراحی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

سایت های استراتژی

در این سایت ها با انواع استراتژی مدیریت سایت تبلیغات برند آشنایی پیدا می کنید.

سایت A More Beautiful Question

نسخه وبلاگ کتاب وارن برگر با همین نام از ما می خواهد که سوالات بهتری بپرسیم. مملو از مقالاتی در مورد ماهیت تغییر و نوآوری است، این مکان عالی برای زمانی است که درباره نحوه تفکر خود در مورد بازاریابی تجدید نظر می کنید.

سایت Seth Godin

درس های بازاریابی بی انتها که در پست های کوچک ارائه شده است. نویسنده و مدیر سابق دات کام کسب و کار آن را سریع نگه می دارد تا بتوانید هر بار فقط چند ثانیه در آن فرو بروید.

به نظر می رسد مجموعه ای از “غذاهای آماده” که ممکن است در انتهای پست های عادی وبلاگ پیدا کنید. گودین برای گفتن دلیلش وقت تلف نمی کند، او فقط به شما می گوید که باید چه کاری انجام دهید.

سایت The Knowledge Bank

این سایت مکانی عالی برای دریافت مشاوره در مورد ایجاد نقشه راه برای بازاریابی موفق است. پست‌های آن‌ها به شما کمک می‌کند تا در مورد اهدافی که باید تعیین کنید، فکر کنید و سپس برای اطمینان از رسیدن به آن چه کاری باید انجام دهید.

سایت Harvard Business Review

قدرت در همه چیز کسب و کار، این نقطه کانونی برتری در فناوری و نوشتن کسب و کار است. با مقالاتی در مورد موضوعاتی از تصمیم گیری گرفته تا مسئولیت اجتماعی، شما را زیر سوال می برد و برای بهبود هر جنبه از برند خود تلاش می کنید.

سایت McKinsey

وبلاگ مک کینزی که غول بزرگ داده است، از دانش گسترده آن ها به خوبی استفاده می کند و بینش دقیقی از روندها و عادات ارائه می دهد. مکان خوبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در جایگاه شما می گذرد تا بتوانید از آن سرمایه گذاری کنید.

سایت Brand Strategy Insider

با پست هایی از رهبران فکری برندینگ در سراسر جهان، آن ها دائماً در حال ارزیابی مجدد رشته استراتژی برند هستند. با پیشنهادات جدید بی‌نظیر به‌روز باشید تا مطمئن شوید که طرح اولیه برند شما بهترین است.

سایت های فن آوری

در این سایت ها با انواع فناوری به روز برای مدیریت سایت تبلیغات برند آشنا می شوید.

سایت Zapier

مجموعه ای فوق العاده از پست ها در مورد بهره وری، فناوری اداری و حس خوب تجاری، این اطمینان حاصل می کند که از ابزارهایی که استفاده می کنید بیشترین بهره را می برید.

مدیریت سایت تبلیغات برند
مدیریت سایت تبلیغات برند

سایت Mobile Fix

Mobile Fix مجموعه‌ای از لذت برندسازی موبایل است که هر هفته مستقیماً به ایمیل شما تحویل داده می‌شود. این یک به‌روزرسانی سریع ویدیویی در مورد آخرین اخبار و بازدیدها از همه دستگاه‌های تلفن همراه است.

سایت CBInsights

این پایگاه داده سرمایه مخاطره آمیز داده‌های بی‌درنگ درباره استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های VC و سرمایه‌گذاران فرشته در ایالات متحده به شما می‌دهد. به وبلاگ، خبرنامه و گزارش‌های آن‌ها نگاه کنید تا ببینید در دنیای کسب‌وکارهای نوظهور چه اتفاقی می‌افتد تا ایده‌های برندسازی خود را تازه نگه دارید.

سایت Hacker News

یک وب سایت خبری اجتماعی که یادآور Reddit است. مقالات را می توان توسط خوانندگان رای مثبت داد و توسط خوانندگان با تجربه منفی (با 501 امتیاز کارما یا بیشتر) رای منفی داد. این بدان معناست که مقالاتی که در داشبورد بسیار مینیمالیستی و تقریباً یکپارچه سازی با سیستم عامل آن ها ارائه می‌شوند، قبل از اینکه شما به آنجا برسید توسط افراد بررسی شده است.

سایت های دارای دانش عمومی و امور جهانی

در این لیست با سایت هایی که دانش عمومی شما را در خصوص مدیریت سایت تبلیغات برند بالا می برند آشنا می شوید.

سایت Inside Daily Brief

زمانی که شما مشغول ساختن برند خود هستید، اختصار کلیدی است. برای گردآوری سریع بزرگترین اتفاقات امروز، همه در یک صفحه، که همه با اختصار به عنوان هدف ارائه شده اند، به Inside Daily Brief بروید.

سایت Inside’s ReadThisThing

یک پیروزی دیگر از  Inside، این پیت استاپ عالی است اگر وقت کوتاهی دارید و تشنه ایده هستید. آن را به عنوان پسر عموی عجیب دیلی بریف در نظر بگیرید. فقط تعداد کمی از مقاله‌ها هر روز صفحه را ایجاد می‌کنند، بنابراین برای صرفه‌جویی در وقت و بدون دردسر، محتوای خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

سایت Statista

Statista پر از اینفوگرافیک های زیبا برای یک نقاشی بصری سریع از آنچه در جهان امروز می گذرد است. با آمار و حقایق فراوان، این مکان عالی برای بررسی آنچه در پایگاه مصرف کننده شما می گذرد و همچنین مناطقی از بازار است که امیدوارید با نام تجاری خود هدف قرار دهید.

سایت Insider

نزدیکترین چیز در این لیست به یک وب سایت سبک زندگی، با این وجود می تواند بسیار مفید باشد. این یک مکان عالی برای دیدن مکالمات جهان در حال حاضر است تا بتوانید از آن ها استفاده کنید و ترافیک بیشتری برای برند خود ایجاد کنید.

سایت Attest

آخرین سایت ولی با همان اهمیتی که سایت های دیگر دارند. البته، ما فکر می کنیم که Attest مکان بسیار خوبی برای ورود است. با طیف وسیعی از محتوا (از تجزیه و تحلیل آنچه در دنیای بازاریابی در حال حاضر کار می کند، تا نکاتی در مورد بهترین روش برای ردیابی موفقیت استراتژی بازاریابی برند خود) معدن طلایی از داده ها و بینش است.

شاخص های هفتگی برند ما نمای کلی خوبی از یک صنعت خاص است و تصویری فوری از بازاریابی ارائه می دهد که در حال حاضر بیشترین تأثیر را دارد.

نتیجه گیری در خصوص مدیریت سایت تبلیغات برند

انبوهی از دانش مدیریت برند درجه یک برای شما وجود دارد. روی برخی از سایت های موجود در این لیست کلیک کنید و شروع به کاوش کنید.

مدیریت سایت تبلیغات برند
مدیریت سایت تبلیغات برند

مطمئناً، برخی از سایت‌ها بیشتر از سایرین برای جایگاه شما مناسب‌تر خواهند بود، اما خوب است که شبکه خود را گسترده نگه دارید تا از همه چیز در جریان باشید و از همه راه‌هایی که ممکن است بتوانید خارج از چارچوب برای ساختن فکر کنید آگاه باشید. یک برند فوق العاده و منحصر به فرد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *