ایده سایت تبلیغات ایرانی

ایده سایت تبلیغات ایرانی

چیزی که در بین تمامی کسب و کارهای آنلاین صرف نظر از نوع خدمات یا کالا با یکدیگر مشترک است، انواع استراتژی و ایده سایت تبلیغات ایرانی است که در این مقاله به بررسی آنها میپردازیم.

انواع ایده سایت تبلیغات ایرانی

راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار آنلاین می تواند یک چالش واقعا سخت باشد. رقابت به طور بالقوه بی پایان است و رسیدن به هدف یا تبدیل مخاطبین ساده به مشتریان با کیفیت، گاهی اوقات می تواند مانند صعود به اورست باشد و برای موفقیت باید بهترین نوع از ایده سایت تبلیغات ایرانی را به کار گرفت.  چیزی که تفاوت را ایجاد می کند می تواند جزئیات کوچکی باشد که پس از قرار گرفتن در این زمینه، نابرابری های زیادی را برای تبلیغ کسب و کار الکترونیکی آنلاین از نظر نتایج ایجاد می کند.

جذاب ترین ایده سایت تبلیغات ایرانی: فیلم و آموزش بسازید

ویدیوها بیشتر از متن نوشته شده جذاب هستند و برای جلب توجه مخاطبان پریشان عالی هستند. به همین دلیل است که تعداد برندهایی که استراتژی‌ها و پیام‌های بازاریابی آنلاین آنها بر روی ویدیو متمرکز است، هر روز در حال افزایش است.

توصیه این است که خودتان را وقف ایجاد ویدیوهای خنده دار، دوستانه و مقرون به صرفه کنید و از آنها برای ارائه محصولات و خدمات استفاده کنید.

فیلم ها را می توان برای:

  • آموزش: برای آموزش مخاطبان در مورد خدمات یا محتوای نزدیک به مخاطب هدف
  • ارتباط: برای برقراری ارتباط با کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده یا افزایش آگاهی از برند
  • وفاداری: ویدیوهای جذاب و تعاملی بسازید تا رابطه با مخاطب را قوی نگه دارید
  • فروش: هدف گذاری برای فروش محصولات یا خدمات

کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید

مطمئن شوید  کسب و کار گوگل شما به روز است. این احتمالاً اولین چیزی است که وقتی کسی برای کسب و کار شما جستجو می کند می بیند، بنابراین مطمئن شوید که نمایه شما کاملاً تکمیل و بهینه شده است. چند عکس (یا بهتر است بگویم، ویدیو!) آپلود کنید و فراموش نکنید که ساعات کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید.

به گفتگو بپیوندید

به دنبال بحث‌ها و انجمن‌های مرتبط با کسب‌وکار یا صنعت خود باشید. مشتریان شما ممکن است در حال حاضر درباره کسب‌وکار شما به صورت آنلاین بحث کنند!

به یاد داشته باشید که شما نمی خواهید فقط با یک لینک و یک تبلیغ واضح وارد عمل شوید. در عوض، سعی کنید با پاسخ دادن به سؤالات، به اشتراک گذاشتن تخصص خود، یا در مواردی که مشتری ناراضی است، با حسن نیت تلاش کنید تا به آنها کمک کنید. موضوعات تالار گفتمان معمولاً برای سال‌ها قابل جستجو باقی می‌مانند، بنابراین یک پست می‌تواند برای مدت طولانی درآمد غیرفعال ایجاد کند.

در وبلاگ ها و مقالات نظر دهید

به همین ترتیب، به دنبال پست‌ها و مقالات وبلاگ‌های کسب‌وکارهایی باشید که با شما مرتبط هستند، اما نه رقبای مستقیم. نظرات متفکرانه ای را بنویسید (از ظاهر شدن هرزنامه خودداری کنید!) دیدگاه خود را در مورد موضوع به اشتراک بگذارید.

وبلاگ نویسی را شروع کنید

به اشتراک گذاری محتوای مرتبط به طور مداوم تأثیر قابل توجهی در مکان ظاهر شدن وب سایت شما در نتایج جستجو دارد. هرچه بالاتر از صفحه باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان شما را پیدا کنند.

وبلاگ نویسی یک ایده سایت تبلیغات ایرانی آزمایش شده و واقعی است که به مشتریان کمک می کند شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کنند و همچنین به شما امکان می دهد ترافیک ایجاد کنید، یک جامعه بسازید و با مشتریان خود در سطحی جدید و بالاتر ارتباط برقرار کنید.

ایجاد محتوای سرگرم کننده، مفید و جذاب به شما این امکان را می دهد که کنجکاوی و شک و تردیدهای مشتریان بالقوه خود را برطرف کنید و تقریباً بدون اینکه آنها متوجه شوند اولین خرید را در برند شما انجام می دهند. پس از آن، همه چیز آسان تر خواهد شد.

به جای تعداد پست‌ها، روی محتوای با کیفیت تمرکز کنید؛ پستی که چندین بار دیده شده یا به اشتراک گذاشته شده است، در میان صدها عکس در سایر سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی ارزش بسیار بیشتری از ده نگاه اجمالی دارد.

نظرات مثبت مشتریان را برجسته کنید

اگر یک عکس ارزش هزار کلمه را داشته باشد، نقد مثبت مشتری ارزش وزن آن را به طلا دارد. یک مشتری جدید بالقوه به طور غریزی تمایل دارد به مصرف کننده دیگری مانند او بیشتر از یک برند که هدفش فروش است اعتماد کند.

خواندن یک نقد خوب به این معنی است که شخص دیگری با همان علاقه یا نیاز، همان محصول را خریداری کرده و آن را برای او آزمایش کرده است و مشتری را به سمت اعتماد سوق می دهد.

بنابراین توصیه ما این است که نظرات مثبت مشتریان خود را در نقاط استراتژیک صفحه فرود یا پروفایل های اجتماعی خود قرار دهید تا توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید!

در یک رویداد صحبت کنید

با صحبت در یک کنفرانس یا رویداد به دنبال فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود باشید. با انتخاب رویدادی که کاملاً با تجارت یا صنعت شما همسو باشد، خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهید و در مقابل مخاطبانی قرار می گیرید که (امیدواریم) برای کسب و کار یا محصول شما مناسب باشد.

خود را (و کسب و کارتان) به عنوان یک رهبر فکری از طریق تعاملات گفتاری قرار دهید.

ایده سایت تبلیغات ایرانی
ایده سایت تبلیغات ایرانی

با مطبوعات ملاقات کنید

برای نوشتن و ارسال بیانیه های مطبوعاتی به اخبار محلی یا صنعتی خود نیازی به یک شرکت روابط عمومی گران قیمت ندارید . برای اطلاعیه های بزرگ خود اعلامیه های مطبوعاتی بنویسید و از یک سرویس ارسال رایگان برای اطلاع رسانی استفاده کنید.

پیشنهاد به وبلاگ مهمان

به دنبال فرصت هایی برای مشارکت در پست مهمان در سایت ها یا وبلاگ های مرتبط با صنعت خود باشید. این تاکتیک می تواند به جذب ترافیک به وب سایت شما کمک کند و نام شما را به عنوان یک رهبر فکری در جایگاه خود بسازد.

عالی ترین ایده سایت تبلیغات ایرانی: محتوای خود را تغییر دهید

استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای به دست آوردن بازدید بیشتر از محتوایی است که قبلاً دارید. خواه به منظور صیقل دادن یک پست وبلاگ قدیمی، تبدیل یک کتاب الکترونیکی موجود به یک دوره آموزشی قابل ارسال، یا تبدیل فهرست به یک ویدیوی جذاب باشد، استفاده مجدد به شما فرصت های بیشتری برای قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید می دهد.

قدیمی ترین ایده سایت تبلیغات ایرانی: درخواست معرفی کنید

درخواست از بهترین مشتریان خود برای ارجاع یک راه آسان و رایگان برای دریافت تبلیغات دهان به دهان است. توصیه یک دوست معتبرترین شکل تبلیغات در نظر گرفته می شود. اما بسیاری از مردم فکر نمی‌کنند که خودشان دوستی را به کسب‌وکارتان معرفی کنند، به همین دلیل است که این درخواست بسیار مهم است. تبلیغات دهان به دهان تاحدودی قدیمی‌ترین ایده تبلیغاتی موجود است.

 اینفوگرافیک ایجاد کنید 

اینفوگرافیک ها راهی برای تبدیل داده های نه چندان جذاب از نظر بصری به محتوای جذاب و قابل اشتراک گذاری بیشتر، است و به لطف شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی بصری، اینفوگرافیک‌ها راهی برای انتشار بسیار گسترده دارند.

نکته حرفه ای: اینفوگرافیک خود را به یک ویدیوی چشم نواز تبدیل کنید که برای رسانه های اجتماعی عالی است. با یک قالب ویدیویی اینفوگرافیک شروع کنید .

به مشتریان خود پاداش دهید

با توجه به آخرین نکته ما، راه هایی را برای پاداش دادن به مشتریان وفادار خود، به ویژه برای ارجاعات یا نظرات مثبت در نظر بگیرید. ارسال محصول رایگان یا ارائه یک تخفیف کوچک، همگی راه‌های عالی برای تشویق مشتریان و ایجاد حسن نیت هستند. اگر مشتریان شما تجربه خوب خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، حتی بهتر است!

وب سایت خود را به روز نگه دارید

هنگامی که یک وب سایت دارید، به آن اجازه ندهید که تار عنکبوت را جمع کند. به روز رسانی منظم آن با محتوای جدید برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی گوگل مهم است. مطمئن شوید که سایت شما به روز و برای موبایل بهینه شده است.

مهم ترین ایده سایت تبلیغات ایرانی: برای سئو بهینه سازی کنید

استفاده از ابزار سئوی رایگان و انجام برخی تحقیقات پایه کلیدواژه تا حد زیادی باعث افزایش رتبه شما در نتایج جستجو می شود. به یاد داشته باشید، روزهای صفحات زرد خیلی گذشته است. اکنون مردم برای یافتن یک کسب و کار به گوگل مراجعه می کنند، بنابراین مهم است که تمام تلاش خود را برای کمک به آنها برای یافتن شما انجام دهید.

کسب و کار خود را برای جوایز وارد کنید

به دنبال جوایزی باشید که توسط نشریات تجاری یا تجاری محلی خود، اتاق بازرگانی، و سازمان های حرفه ای یا غیرانتفاعی ارائه می شود. جوایز زیادی وجود دارد، اما حقیقت این است که نامزد شدن جای تعجب ندارد.

داوطلب شوید

بازپرداخت به سازمان های غیرانتفاعی محلی نه تنها به ایجاد حسن نیت و ارتباطات ارزشمند در جامعه کمک می کند، بلکه می تواند به ایجاد آگاهی در مورد کسب و کار شما نیز کمک کند. شما می توانید یک پروژه خدماتی را با تیم خود انجام دهید یا به عنوان مثال با عضویت در هیئت مدیره در مقام رهبری خدمت کنید.

ایده سایت تبلیغات ایرانی
ایده سایت تبلیغات ایرانی

گزینه ی اعتمادسازی از ایده سایت تبلیغات ایرانی: یک کارگاه یا وبینار برگزار کنید

حضور افراد در خانه (شخصی یا مجازی) می تواند راه درازی برای ایجاد آگاهی از برند داشته باشد. با ارائه یک جلسه آموزشی مفید که به مشتری ایده آل شما کمک می کند تا مشکلات خود را حل کند، اعتماد و ارتباط ایجاد می کنید و اطمینان حاصل می کنید که دفعه بعد که به دنبال محصول یا خدماتی مانند شما هستند به شما فکر می کنند. با ایجاد یک کارگاه یا وبینار که به مشتری ایده آل شما در حل مشکل کمک می کند، اعتماد ایجاد کنید.

یک مسابقه یا هدیه برگزار کنید

لازم نیست برای یک مسابقه برای جوایز هزینه کنید؛ در واقع، نباید این کار را انجام دهید! رقابت ها زمانی بیشترین تاثیر را دارند که جایزه ارتباط نزدیکی با کسب و کار شما داشته باشد، به عنوان مثال: محصول رایگان. مطمئناً، اگر یک موبایل هدیه دهید، ممکن است 1000 ورودی دریافت کنید، اما آیا این افراد واقعاً به کاری که انجام می‌دهید علاقه دارند؟ احتمالا نه.

نتیجه گیری

ما به پایان این مقاله در مورد ایده سایت تبلیغات ایرانی که مشاغل آنلاین می توانند از آنها بهره برداری کنند، رسیده ایم. اینها همچنین می توانند ایده های تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک و در واقع راهی برای تقویت رشد آنها باشند.

همانطور که متوجه شدید، چندین ابزار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم آنهایی را که به بهترین وجه مناسب کسب و کار شما هستند را تست کنید و بهتر و بهتر شوید!

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مطمئن ترین ایده سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

وبلاگ نویسی یک ایده سایت تبلیغات ایرانی آزمایش شده و واقعی است که به مشتریان کمک می کند شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کنند و همچنین به شما امکان می دهد ترافیک ایجاد کنید، یک جامعه بسازید و با مشتریان خود در سطحی جدید و بالاتر ارتباط برقرار کنید.

عالی ترین ایده سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

استفاده مجدد از محتوای موجود راهی عالی برای به دست آوردن بازدید بیشتر از محتوایی است که قبلاً دارید. خواه به منظور صیقل دادن یک پست وبلاگ قدیمی، تبدیل یک کتاب الکترونیکی موجود به یک دوره آموزشی قابل ارسال، یا تبدیل فهرست به یک ویدیوی جذاب باشد، استفاده مجدد به شما فرصت های بیشتری برای قرار گرفتن در معرض مخاطبان جدید می دهد.

در مسابقه رقابت ها چه زمانی بیشترین تاثیر را دارند؟

رقابت ها زمانی بیشترین تاثیر را دارند که جایزه ارتباط نزدیکی با کسب و کار شما داشته باشد، به عنوان مثال: محصول رایگان. مطمئناً، اگر یک موبایل هدیه دهید، ممکن است 1000 ورودی دریافت کنید، اما آیا این افراد واقعاً به کاری که انجام می‌دهید علاقه دارند؟ احتمالا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *