سایت تبلیغات برند پربازدید

سایت تبلیغات برند پربازدید

چه چیزی باعث می‌شود یک آگهی‌ها جزو بهترین تبلیغات تمام دوران باشد؟ به دلیل تاثیر سایت تبلیغات برند پربازدید بر رشد نام تجاری و به این دلیل که آن ها موفق می شوند به برخی از حقیقت های جهانی دست پیدا کنند که به ما اجازه می دهد این کمپین ها را سال ها پس از شروع آن ها به خاطر بسپاریم. در واقع، برخی از ما ممکن است در اولین پخش این کمپین ها حتی به دنیا نیامده بودیم

آگهی ها در سایت تبلیغات برند پربازدید

تبلیغات پیام‌های نوشتاری یا تصویری هستند که به تبلیغ یک محصول، خدمات یا کمپین خاص اختصاص داده شده‌اند. کسب‌وکارها می‌توانند برای پخش این پیام به مالک کانال یا پلتفرمی که مخاطبان مشابهی را جذب می‌کنند، پول بپردازند. دو تا از بزرگ‌ترین چالش‌ها در تبلیغات، اندازه‌گیری ارزش تبلیغات و حصول اطمینان از همخوانی آن با افراد مناسب است.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که همه آن ها در رسانه‌های مختلف، در کانال‌های مختلف اجرا می‌شوند و اهداف متفاوتی برای کسب‌وکارشان در ذهن دارند. مردم می توانند در هر جایی تبلیغ کنند و بهترین نوع تبلیغات امروزی ممکن است فردا بهترین نوع آن نباشد.

انواع سایت تبلیغات برند پربازدید

در اینجا چهار نمونه اساسی از تبلیغات آگهی در سایت تبلیغات برند پربازدید از چند قرن گذشته از اولین تا آخرین مورد آورده شده است.

1.تبلیغات چاپی

طبق گزارش Infolinks ، اولین آگهی چاپی در انگلستان در سال 1472 منتشر شد. از آن زمان، این نوع تبلیغات در روزنامه‌ها، مجلات، بروشورها، بیلبوردها، آگهی‌ها و روش‌های قابل حمل مشابه برای انتقال پیام یک برند به کاربر نهایی ایده‌آل در دسترس قرار گرفت. در این روش تبلیغاتی، تبلیغ‌کننده به ناشر پول می‌دهد تا آگهی خود را در نشریه درج کند.

2. تبلیغات رادیویی

تبلیغات رادیویی به سال 1920 باز می گردد، زمانی که اولین ایستگاه های رادیویی تجاری در ایالات متحده راه اندازی شدند. امروزه رادیو هنوز یک پلتفرم بازاریابی و تبلیغات مرتبط برای گسترش دامنه یک رویداد یا محصول جدید است. در این روش تبلیغاتی، تبلیغ‌کننده به ایستگاه رادیویی پول پرداخت می‌کند تا تبلیغ خود را در فواصل زمانی تعیین‌شده بین موسیقی یا نمایش رادیویی پخش کند.

3. تبلیغات تلویزیونی

تبليغات تلويزيوني در دهه 1940 با ترويج موارد عملي و مبارزات سياسي سرچشمه گرفت. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از تلویزیون برای تبلیغ غذا، اسباب‌بازی‌ها، فروشگاه‌ها، خدمات تجاری و موارد دیگر استفاده کنند.

هم برای کانال‌های تلویزیونی محلی و هم برای شبکه‌های پخش ملی. در این روش تبلیغاتی، تبلیغ‌کننده به شبکه تلویزیونی منطقه‌ای یا سراسری پول پرداخت می‌کند تا تبلیغ خود را در وقفه‌های تعیین‌شده در برنامه‌های عادی شبکه نمایش دهد.

4. تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه 1990 با راه اندازی تبلیغات «بنر» برای شرکت های مختلف مخابراتی ریشه دوانید. این تبلیغات در نقاط بینابینی در یک صفحه وب قرار می گیرند. در این روش تبلیغاتی، تبلیغ‌کننده به صاحب وب‌سایت پول می‌دهد تا آگهی خود را در فضاهای در معرض دید قرار دهد که حاشیه‌ای با محتوای خود وب‌سایت است. تبلیغات اینترنتی شامل ویدیو، بازاریابی موتورهای جستجو، پست های رسانه های اجتماعی حمایت شده و موارد دیگر می شود.

اما، همانطور که می دانید، انواع تبلیغات فوق از زمان پیدایش خود به طور چشمگیری تکامل یافته اند. پیام‌هایی که زمانی کاملاً یک‌بعدی بودند، اکنون دارای رنگ‌های زیرکانه، خنده‌دار یا عمیقی هستند که سال‌ها پس از اولین نمایش، تبلیغات را به یاد ماندنی می‌کنند.

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی گروهی از تبلیغات مشابه با لحن یا پیام یکپارچه است. مزیت یک کمپین نسبت به یک تبلیغ مستقل این است که می‌توان یک ایده را به روش‌های مختلف، در رسانه‌های متعدد و برای مدت طولانی‌تر بدون تکرار یا کهنه شدن برای مخاطب، به کار برد.

از کیت کمپین تبلیغاتی رایگان برای برنامه ریزی پروژه تبلیغاتی خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام نوع تبلیغات برای پروژه شما بهترین است، استفاده کنید.

بهترین کمپین های تبلیغاتی تمام دوران (چه چیزی آن ها را موفقیت آمیز ساخته است)

بدون انجام بیشتر، در اینجا آن ها ترتیب خاصی ندارند: تعدادی از بهترین تبلیغات تمام دوران و درس هایی که می توانیم از آن ها بیاموزیم.

1. نایک: JUST DO IT

کمپین تبلیغاتی: چاپ، تلویزیون، اینترنت

آیا میدانستید که روزی روزگاری، محصول نایک تقریباً به طور انحصاری برای دوندگان ماراتن تهیه می شد؟ سپس، یک شوق تناسب اندام پدیدار شد و افراد در بخش بازاریابی نایک می دانستند که باید از آن بهره ببرند تا از رقیب اصلی خود، Reebok  پیشی بگیرند. (در آن زمان ریباک بیشتر از نایک کفش می فروخت ) و بنابراین، در اواخر دهه 1980، نایک پویش “Just Do It” را ایجاد کرد.

در سال 1988، فروش نایک 800 میلیون دلار بود. تا سال 1998، فروش از 9.2 میلیارد دلار فراتر رفت . “JUST DO IT” کوتاه و شیرین بود و در عین حال همه چیزهایی را که مردم هنگام ورزش احساس می کردند در بر می گرفت و مردم هنوز هم این احساس را امروز دارند.

درس های این کمپین

وقتی سعی می کنید بهترین راه برای ارائه برند خود را انتخاب کنید، از خود بپرسید: چه مشکلی را برای مشتریان خود حل می کنید؟ محصول یا خدمات شما چه راه حلی داردفراهم کند? با پرداختن به این موضوع اصلی در تمام پیام‌های خود، در سطح احساسی با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنید که نادیده گرفتن آن سخت است.

2. کوکاکولا: Share a coke

کمپین تبلیغاتی: چاپی

برندهای بزرگ اغلب در شرایطی که در حال حاضر بسیار بزرگ هستند، برای انجام کاری نوآورانه به سختی تحت فشار هستند. بنابراین، کوکاکولا برای جلب نظر توده ها چه کرد؟ آن ها با گذاشتن نام این شعار بر روی هر بطری از افراد درخواست کردند.

کمپین Share a Coke در استرالیا در سال 2011 آغاز شد، زمانی که کوکاکولا هر بطری را با 150 نام محبوب ترین در کشور شخصی سازی کرد.

از آن زمان، ایالات متحده از این روش پیروی کرد و نام های کوچک را در جلوی بطری ها و قوطی های خود با فونت مارک Coke  چاپ کرد. حتی می‌توانید بطری‌های سفارشی را در وب‌سایت Coke سفارش دهید تا چیزهایی مانند نام مستعار و آرم کالج را درخواست کنید.

این یک داستان مهم در صنعت بازاریابی و تبلیغات بود. بسیاری از مصرف کنندگان توسط آن مسحور شدند، در حالی که دیگران با آن گیج شدند. چرا یک مورد موقت را اینقدر شخصی کنیم؟ پپسی حتی بلافاصله پس از راه اندازی کمپین، ضد تبلیغاتی را منتشر کرد. با این وجود، کوکاکولا به خاطر آن مورد توجه فوری قرار گرفت.

درس های این کمپین

طرفداران کوکاکولا خریداران معمولی هستند و شرکت با قدرت تمام به این حس مالکیت فردی متمایل شد. تعجب کردن اینکه چه نامی را از دستگاه فروش خودکار بیرون می آورید به خودی خود یک هیجان سرگرم کننده بود حتی اگر مال شما نباشد، شما را تشویق می کند که با هرکسی که نامش در جلوی صفحه است یک کوکا را به اشتراک بگذارید.

3. کمپین Anheuser-busch: Whassup (1999)

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون

آخرین باری که یک تبلیغ به معنای واقعی کلمه نحوه صحبت ما با یکدیگر را تغییر داد چه زمانی است؟ اجازه بدهید به این سوال با یک سوال دیگر پاسخ دهم.

این سری از تبلیغات، که اولین بار در اواخر سال 1999 ظاهر شد، شامل گروهی از دوستان است که در یک تماس تلفنی گروهی با هم ارتباط برقرار می کنند (دیگر این کار را نمی کنیم، نه؟) در حالی که آبجو می نوشند و “بازی را تماشا می کنند” در تلویزیون.

به آرامی شروع می شود: “چکار می کنی؟” یکی می پرسد. کسی پاسخ می دهد: “در حال تماشای بازی، یک بادکنک” (بادوایزر). وقتی دوستان بیشتری گوشی را برمی دارند، خنده به راه می افتد: “WHASSUP!” به این سو و آن سو فریاد می‌زند و تبدیل به یک عبارت کلاسیک و نماد فرهنگ نوشیدن آبجو می‌شود که در چند سال آینده به طور مداوم در شبکه‌های ورزشی پخش می‌شود.

درس های این کمپین

این تبلیغ در طول مسابقات سوپر بول در سال 2000 طوفان فرهنگ پاپ را به خود جلب کرد و هنوز هم می توانید بازتاب آن را بشنوید. چرا؟ Anheuser-Busch به ما نشان داد که یک تبلیغ چقدر می‌تواند احمقانه و غیررسمی باشد، بدون اینکه پرهای درهم و برهم باشد یا از برند خارج شود. هرچه تبلیغ شما واقعی تر باشد، ارزش محصول شما بیشتر است.

سایت تبلیغات برند پربازدید
سایت تبلیغات برند پربازدید

4. کمپین Miller Lite: Great Taste, Less Filling

کمپین تبلیغاتی: چاپی، تلویزیونی

فکر می کنید ایجاد یک بازار کاملاً جدید برای محصول خود آسان است؟ شرکت آبجوسازی میلر در حال حاضر MillerCoors) ) این کار را با بازار آبجو سبک انجام داد و بر آن تسلط یافت.

هدف کمپین “طعم عالی، کمتر سیر کننده” این بود که “مردان واقعی” آبجوی سبک بنوشند، اما آن ها با این تصور غلط رایج مبارزه می کردند که آبجو سبک هرگز نمی تواند طعم خوبی داشته باشد.

میلر در این مناظره، مدل‌های مردانه را معرفی کرد که آبجو سبک خود را می‌نوشیدند و طعم آن را عالی اعلام می‌کردند.

درس های این کمپین

برای چندین دهه پس از پخش این کمپین،Miller Lite  بر بازار آبجو سبک که اساساً ایجاد کرده بود، تسلط داشت. درسی که بازاریابان می توانند بیاموزند چیست؟ برای متفاوت بودن تلاش کنید.

اگر مردم به شما می گویند جایی برای یک محصول وجود ندارد، دسته بندی خود را ایجاد کنید تا بتوانید به سرعت رهبر شوید.

5. کمپین Always: Likeagirl (2015)

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون، اینترنت

برند Always با این تبلیغ به موفقیت دست یافت، نه به این دلیل که پس از پخش تبلیغات در Super Bowl 2015 در فضای مجازی پخش شد، بلکه به این دلیل که پیامی پیشگامانه بود که صدها میلیون نفر مدت ها پس از پایان کمپین آن را تکرار کردند.

این کمپین به‌عنوان تبلیغاتی شروع شد که ورزش کردن «مثل یک دختر» را توضیح می‌داد؛ به این معنی که راه پسر بهتر درست است. در پایان تبلیغ، پیام هم واضح و هم الهام‌بخش است: دختران به همان اندازه پسران تناسب اندام و توانایی دارند، به ویژه در دوران بلوغ مرحله‌ای از زندگی که برای Always و محصولات زنانه آن بسیار مهم است.

این پیام اکنون یک ابتکار جامع توسط Always you can learn در اینجا است و هشتگی است که امروزه هنوز در رسانه های اجتماعی استفاده می شود.

درس های این کمپین

نه تنها مخاطبان خود، بلکه چالش‌هایی را که با آن‌ها مواجه هستند، به‌ویژه چالش‌هایی که بازتاب زمان یا فرهنگ شما هستند، به رسمیت بشناسید. هر موضوع اجتماعی برای بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان محدود نیست. در مورد مواردی که می‌دانید مخاطبانتان از آن ها حمایت می‌کنند، موضع بگیرید و به پایگاه مشتریانی دسترسی پیدا خواهید کرد که با علاقه‌تان یکی است.

6. کمپین Volkswagen: Think Small (1960)

آگهی مستقل: چاپ

بسیاری از متخصصان بازاریابی و تبلیغات دوست دارند کمپین “کوچک بیندیشید” فولکس واگن را استاندارد طلایی بنامند. این کمپین که در سال 1960 توسط یک گروه تبلیغاتی افسانه‌ای به نام Doyle Dane & Bernbach (DDB) ایجاد شد، برای پاسخ به یک سوال شروع شد: چگونه می‌توان تصورات مردم را نه تنها در موردتولید محصول،بلکه در مورد یک گروه کامل تغییر داد؟

ببینید آمریکایی‌ها همیشه تمایل به خرید خودروهای بزرگ آمریکایی داشتند و حتی 15 سال پس از پایان جنگ جهانی دوم، بیشتر آمریکایی‌ها هنوز ماشین‌های کوچک آلمانی نمی‌خریدند. پس این تبلیغ فولکس واگن چه کرد؟ انتظارات مخاطب را درست برآورده کرد. فکر می کنی من کوچیکم؟ بله من هستم. آنها هرگز سعی نکردند چیزی باشند که نبودند.

درس های این کمپین

این مهمترین نکته این کمپین است: سعی نکنید شرکت، محصول یا خدمات خود را به عنوان چیزی که نیست بفروشید. مصرف کنندگان صداقت را می شناسند و قدردانی می کنند.

7. کمپین Google: Year in search (2017)

کمپین تبلیغاتی: اینترنتی

این قدیمی ترین یا شناخته شده ترین آگهی در لیست ما نیست، اما در طول 9 سال (و هنوز هم ادامه دارد) به قدرتمندترین تبلیغ تبدیل شده است. آنقدر قدرتمند و درست، فراموش می کنید که یک تبلیغ است.

Year in Search در سال 2009 با عنوان “Zeitgeist” آغاز شد، گزارشی مکتوب از متداول ترین جستجوهای عمومی در گوگل در 12 ماه گذشته. سال بعد، گوگل آن را برای یک ویدیوی سه دقیقه ای اقتباس کرد.

از آن زمان، این یک یادآوری جسورانه و سالانه است که چقدر به Google برای اطلاعات در مورد اخبار و رویدادهایی که باعث توقف کل جهان می شوند، وابسته هستیم. آخرین ویدیوی این شرکت از سال 2017 را در بالا مشاهده کنید.

سایت تبلیغات برند پربازدید
سایت تبلیغات برند پربازدید
درس های این کمپین

به مشتریان خود یادآوری کنید که چقدر به آن ها اهمیت می دهید. این داستان‌ها احساسات مختلفی را برمی‌انگیزد، اما در نهایت همه را متحد می‌کند صرف نظر از اینکه کدام محصولات Google ممکن است دوست داشته باشند از طریق پیامی نشاط آور درباره اینکه چگونه استفاده ما از شرکت بهترین را در همه ما منعکس می‌کند.

8. کمپین California Milk Processor Board: Got Milk (1993)

کمپین تبلیغاتی: چاپ

با تشکر از هیئت پردازشگر شیر کالیفرنیا “شیر دارید؟” کمپین، فروش شیر در کالیفرنیا تنها در یک سال 7 درصد افزایش یافت. اما این تأثیر از مرزهای ایالت عبور کرد و تا به امروز، هنوز نمی‌توانید از میلیون‌ها «جای خالی را پر کنید؟» فرار کنید.

البته توجه داشته باشید که این تبلیغ افرادی را که شیر نمی‌نوشیدند هدف قرار نمی‌داد. در عوض بر مصرف کنندگانی متمرکز شد که قبلاً بودند.

درس های این کمپین

همیشه این نیست که مخاطبان جدیدی را برای استفاده از محصولات یا خدمات شما جذب کنید، گاهی اوقات هدف این است که مخاطبان فعلی شما بیشتر از محصول شما قدردانی کنند و از آن ها استفاده کنند. مخاطبان خود را به حامیان خود تبدیل کنید و از بازاریابی و محتوای تبلیغاتی استفاده کنید تا به آن ها بگویید چرا باید از محصول یا خدماتی که قبلاً برای آن ها ارائه می دهید لذت ببرند.

9. کمپین Clairol: Does She or Doesn’t She (1957)

آگهی مستقل: چاپ

اولین باری که Clairol این سوال را در سال 1957 پرسید، پاسخ 1 به 15 بود. همانطور که در این مورد، تنها 1 نفر از هر 15 نفر از رنگ موی مصنوعی استفاده می کردند. تنها 11 سال بعد، به گفته مجله TIME ، پاسخ 1 از 2 بود . ظاهراً این تبلیغ به قدری موفقیت آمیز بود که برخی از ایالت ها از زنان برای نشان دادن رنگ مو در گواهینامه رانندگی خودداری کردند. هنگامی که کمپین تبلیغاتی شما شروع به تغییر چیزها در DMV می کند، می دانید که به اعصاب خود ضربه زده اید.

Clairol برعکس کاری که اکثر بازاریابان انجام می‌دهند عمل کرد: آن ها نمی‌خواستند هر زنی در خیابان بچرخد و بگوید که از محصول خود استفاده می‌کند. آن ها می خواستند زنان بفهمند که محصولشان آنقدر خوب است که مردم نمی توانند تشخیص دهند که از آن استفاده می کنند یا نه.

درس های این کمپین

گاهی اوقات، به سادگی بیان کنید که چگونه و چرا محصول شما کار می کند و آیا برای مصرف کنندگان کافی است. نشان دادن موثرتر از گفتن می شود.

10. کمپین De Beers: A Diamond is Forever (1999)

کمپین تبلیغاتی: چاپی، تلویزیونی

در سال 1999، AdAge  اعلام کرد که De Beers “A Diamond is Forever” به یاد ماندنی ترین شعار قرن بیستم است.

به گفته نیویورک تایمز ، برنامه بازی NW Ayer بود که موقعیتی را ایجاد کرد که تقریباً هر فردی که متعهد به ازدواج است احساس کند مجبور است یک حلقه نامزدی الماس به دست آورد.

درس های این کمپین

تبلیغات می تواند یک محصول نسبتا ارزان را لوکس و ضروری جلوه دهد.

آگهی ها در سایت تبلیغات برند پربازدید به چه صورت است؟

تبلیغات پیام‌های نوشتاری یا تصویری هستند که به تبلیغ یک محصول، خدمات یا کمپین خاص اختصاص داده شده‌اند. کسب‌وکارها می‌توانند برای پخش این پیام به مالک کانال یا پلتفرمی که مخاطبان مشابهی را جذب می‌کنند، پول بپردازند. دو تا از بزرگ‌ترین چالش‌ها در تبلیغات، اندازه‌گیری ارزش تبلیغات و حصول اطمینان از همخوانی آن با افراد مناسب است.
همانطور که می‌توانید تصور کنید، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که همه آن ها در رسانه‌های مختلف، در کانال‌های مختلف اجرا می‌شوند و اهداف متفاوتی برای کسب‌وکارشان در ذهن دارند. مردم می توانند در هر جایی تبلیغ کنند و بهترین نوع تبلیغات امروزی ممکن است فردا بهترین نوع آن نباشد.

کمپین های تبلیغاتی در سایت تبلیغات برند پربازدید چگونه است؟

کمپین تبلیغاتی گروهی از تبلیغات مشابه با لحن یا پیام یکپارچه است. مزیت یک کمپین نسبت به یک تبلیغ مستقل این است که می‌توان یک ایده را به روش‌های مختلف، در رسانه‌های متعدد و برای مدت طولانی‌تر بدون تکرار یا کهنه شدن برای مخاطب، به کار برد.
از کیت کمپین تبلیغاتی رایگان برای برنامه ریزی پروژه تبلیغاتی خود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه کدام نوع تبلیغات برای پروژه شما بهترین است، استفاده کنید.

کمپین Always: Likeagirl (2015) را شرح دهید؟

برند Always با این تبلیغ به موفقیت دست یافت، نه به این دلیل که پس از پخش تبلیغات در Super Bowl 2015 در فضای مجازی پخش شد، بلکه به این دلیل که پیامی پیشگامانه بود که صدها میلیون نفر مدت ها پس از پایان کمپین آن را تکرار کردند.
این کمپین به‌عنوان تبلیغاتی شروع شد که ورزش کردن «مثل یک دختر» را توضیح می‌داد؛ به این معنی که راه پسر بهتر درست است. در پایان تبلیغ، پیام هم واضح و هم الهام‌بخش است: دختران به همان اندازه پسران تناسب اندام و توانایی دارند، به ویژه در دوران بلوغ مرحله‌ای از زندگی که برای Always و محصولات زنانه آن بسیار مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *