انواع سایت تبلیغات آگهی

انواع سایت تبلیغات آگهی

تبلیغات آنلاین به روش های مختلفی در انواع سایت تبلیغات آگهی نمایش داده می شود. هر نوع تبلیغات ویژگی های خود را دارد، به گونه ای متفاوت درج می شود و هدف خاصی دارد

انواع سایت تبلیغات آگهی آنلاین چیست؟

انواع تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات وابسته، تبلیغات بومی، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات ایمیل و تبلیغات پلت فرم سمت تقاضا. کسب و کارها می توانند از هر یک از این انواع تبلیغات برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

این ها برخی از رایج ترین انواع تبلیغات آنلاین هستند:

1.تبلیغات بنری

احتمالاً رایج ترین و شناخته شده ترین نوع تبلیغات است. این بنرها اولین بنرهایی بودند که در اینترنت ظاهر شدند.

این شامل جعبه ای است که در یک مکان استراتژیک در وب سایت قرار می گیرد، اندازه و شکل متفاوتی دارد و برای نمایش تبلیغات شرکت های دیگر یا وب سایت های دیگر مفید است.

 بنر تصویری از ابعاد قابل توجه را نشان می دهد که در این مورد به ویژه محتوای وب سایت را برجسته می کند. هدف آن انتقال یک ایده است و مشتریان علاقه مند روی آن کلیک می کنند.

این نوع بنر برای آن دسته از برندهای تجاری که در بازار تاسیس شده اند و توسط بخش قابل توجهی از مخاطبان شناخته شده هستند مفید است.

آن ها نیازی به جلب توجه زیادی برای دسترسی ندارند، زیرا وجود لوگوی آن ها ممکن است برای ترغیب کاربران به خرید محصول آن ها کافی باشد.

نمونه مثال برای تبلیغات بنری

به روشی مشابه، اما با تفاوتی خاص، می توانید یکی از بنرهای کمپین بازاریابی دیجیتال Skoda را مشاهده کنید. برند خودرو همچنین بنری را با ابعاد قابل توجه نمایش می دهد.

ویژگی اصلی آن این است که شامل یک بنر تعاملی است که دکمه ها و موارد را به صورت صاف برای لمس و انتخاب کاربر نمایش می دهد.

در این مثال خاص، دو مولفه، ویدیو، در قسمت چپ بنر قرار داده شده است و دکمه ای که می گوید «اکنون شما را دریافت کنید» در سمت راست وجود دارد که توسط کاربران قابل فعال سازی است.

در مورد ویدیو، عمدتاً یک راه ساده برای ارائه اطلاعات بیشتر به آنچه در متن نمایش داده شده است، به این ترتیب گزینه دیگری برای متقاعد کردن مردم وجود دارد. برای برندهایی که محصولات چشمگیر و چشم نوازی دارند، می تواند جالب باشد، مانند شرکت های خودروسازی.

اما برندهای تجاری نه تنها نوع بنر را انتخاب می کنند، بلکه می توانند اشکال دیگری مانند اشکودا را نیز نمایش دهند. ما بر این مثال دو بنر تاکید می کنیم.

نیمه چپ بنر در سمت چپ صفحه نشان داده شده است و سمت راست نیز همین کار را در سمت راست انجام می دهد. این نوع بنر می تواند برای وب سایت هایی با محتوای قابل توجه در قسمت مرکزی بسیار جالب باشد و ترجیح می دهند آن را با تبلیغات لکه دار نکنند.

ویژگی آن از این واقعیت ناشی می شود که این نوع بنر هنگام اسکرول حرکت می کند، بنابراین در هنگام بازدید از وب سایت همیشه در کنار مشتری حضور دارد.

ویژگی آن از این واقعیت ناشی می شود که یک نوع بنر است که هنگام پیمایش حرکت می کند، بنابراین همیشه هنگام بازدید مشتری از وب سایت وجود دارد.

آخرین نمونه بنری که ما برجسته می‌کنیم، یکی با  k-turn است. به عنوان یک بنر کوچک، به شکل مربع، فضای کمی برای نمایش اطلاعات دارد، بنابراین باید داده ها را به خوبی انتخاب کنید و آن را به صورت حالت پشت سر هم نشان دهید. در این مثال خاص، بنر به گونه ای تغییر می کند که گویی اسلاید هستند و متون مختلف برند را نمایش می دهند.

همه اسلایدهای بنر کاربر را به وب سایت یا صفحه فرود برند تجاری هدایت می کنند ، بنابراین فرآیند ایجاد بنر تکمیل می شود.

2. بازاریابی ایمیلی

به فرم تبلیغاتی اشاره دارد که کاربر به راحتی می تواند از آن اجتناب کند. در تبلیغات آنلاین، تبلیغات ارسال شده به ایمیل ممکن است در صندوق پستی هرزنامه ناپدید شوند، گم شوند یا خود کاربر ممکن است تصمیم بگیرد پیام را حتی بدون باز کردن آن حذف کند.

این امر بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که تکنیک را اصلاح کنند و ارسال تبلیغات را متوقف کنند و تبلیغات خود را در پیام های روزانه و دوستانه استتار کنند که کاربر نمی خواهد آن ها را حذف کند.

انواع سایت تبلیغات آگهی
انواع سایت تبلیغات آگهی

یک نمونه کلاسیک از تبلیغات آنلاین از طریق ایمیل مارکتینگ، نمونه ای است که معمولاً توسط آمازون انجام می شود. مگاستور آنلاین کسی است که از پتانسیل یک ایمیل خوب برای فروش محصولات خود آگاه است.

آنها همیشه از روزهای تعیین شده به عنوان جمعه سیاه برای عرضه محصولات خود استفاده می کنند. این باعث می شود مشتریان به طور خودکار روزهای استفاده از برند را شناسایی کنند، به این ترتیب سطح توجه و علاقه در حال حاضر بالاتر است.

اما، از سوی دیگر، آن ها نیز از همین پیام برای راه اندازی چیزی که به عنوان تبلیغات هدفمند شناخته می شود، بهره می برند. در میان پیشنهادات برجسته، آن ها انتخاب محصولاتی را شروع می کنند که ممکن است مورد علاقه خریدار باشد. این کار با توجه به محصولات خریداری شده قبلی و محصولاتی که مصرف کننده به آنها علاقه نشان داده است، از طریق پیگیری مشتری انجام می‌شود. ثابت کرده است که یکی از موثرترین راه ها برای جذابیت مصرف کننده است.

نمونه مثال برای بازاریابی ایمیلی

یک مثال معمولی از بازاریابی ایمیلی برای عمومی کردن یک محصول از بازاریابی ایمیلی برای راه اندازی یک محصول و انتقال احساس فوریت به مشتری استفاده می کند. با برجسته کردن طیف وسیعی از اطلاعات مربوط به محصول، هدف تأکید بر این است که این آخرین فرصت برای به دست آوردن آن محصول است.

طراحی یکی دیگر از قابلیت های ایمیل است. استفاده از رنگ های چشمگیر و طراحی برجسته بر روی ایمیل های دیگر راهی برای موفقیت سریع و جلب توجه، هدف اصلی بازاریابی ایمیلی است. باید در میان تعداد زیادی از ایمیل هایی که مشتریان دریافت می کنند برجسته شود.

با پیروی از همان خط، اما با ترکیب آن با ایده آمازون، ما نمونه معمولی NH Hoteles را داریم. با طراحی هشیارانه که در آن 3 عنصر عمدتاً برجسته هستند، در مورد استفاده از یک ایمیل است، اما به خوبی فکر شده و فرموله شده است.

بر تصویر، عنصر اصلی و خلاصه کننده پیام تأکید می کند. در این حالت، تصویر در حال تغییر است. به این ترتیب کاربر بیش از یک تأثیر از همان پیام را دریافت می کند. شمارنده همچنین برجسته می کند، که اجازه می دهد تا احساس فوریت را بیشتر تقویت کند و در نهایت دکمه ای با متن ” عجله کن ” که برای پیوستن به تصویر و شمارنده کار می کند.

3. پاپ آپ

شاید شما صدها تبلیغ پاپ آپ را در زندگی خود بسته اید. در تبلیغات آنلاین، پاپ آپ ناراحت‌کننده‌ترین شکل تبلیغات است. بیشتر اگر به درستی انجام نشود. این در مورد یک پنجره پاپ آپ است که هنگام باز کردن یک وب سایت ظاهر می شود. در درجه اول آزاردهنده است زیرا گاهی اوقات بستن آن ها دشوار است.

این نوع تبلیغات در رایانه آزاردهنده است اما نه به اندازه دستگاه های تلفن همراه، جایی که به دلیل اندازه صفحه نمایش، کار بسته شدن پاپ آپ بسیار دشوارتر می شود.

وردپرس  یکی از برندهایی است که بیشتر تصمیم به استفاده از پاپ آپ دارد، این تکنیک از بسیاری از برندها حذف شده است زیرا آزاردهنده هستند.

پیدا کردن تبلیغاتی که به طور ناگهانی پدیدار می شوند و توسط شما انتخاب نشده اند، خوشایند نیست. در این صورت، نوع تبلیغات پاپ آپ از ایمیل مشتری برای تماس بیشتر با وی درخواست می کند.

این در مورد یک روش طبیعی تر برای ایجاد پایگاه داده و سپس معرفی محصولات خود به بازار به روشی کمتر تهاجمی است.

MDdirector  روی همان خط وردپرس کار می کند. در این مورد، صرفاً مربوط به ارائه تبلیغات نیست، بلکه از مشتریانی که از وب سایت آن بازدید می کنند دعوت می کند تا در خبرنامه ثبت نام کنند ، که برای دریافت ارتباطات مربوطه از برند در زمان مناسب مفید خواهد بود.

انواع سایت تبلیغات آگهی
انواع سایت تبلیغات آگهی

4. تبلیغات وبلاگی

اگرچه به نظر می رسد تبلیغات وبلاگ گیر کرده است، اما همچنان بخشی ضروری از تبلیغات آنلاین است. این یکی از انواع تبلیغات غیر مستقیم آنلاین است.

در واقع، بیشتر تبلیغات وبلاگ با استفاده از تکنیک داستان سرایی، پنهان کردن آن در پشت یک تجربه، بازتاب و غیره ایجاد می شود.

تبلیغات از طریق محتوای حمایت شده راه دیگری است زیرا بسیاری از وبلاگ نویسان تصمیم می گیرند محصولاتی را که شرکت ها برای تبلیغ به آن ها پیشنهاد می کنند، عمومی کنند.

یک روش تبلیغاتی که به طور فزاینده ای بهتر کار می کند، داستان سرایی وبلاگ است. این فضاهای دیجیتال در بازار محبوب‌ترین فضاها شده‌اند، به همین دلیل جای تعجب نیست که برندها و شخصیت‌های مورد علاقه از پتانسیل آن ها برای انتقال پیام‌ها یا تبلیغ محصولات خود استفاده کنند.

روش تبلیغات در بین وبلاگ ها متفاوت است. برخی از وبلاگ ها از پتانسیل عناصر دیگر مانند اینفوگرافیک ها و ویدیوها برای انتقال پیام استفاده می کنند. هدف آن این است که خواندن عناصر را سرگرم کننده تر کند و قرار دادن محصول موفق شود.

یک گزینه خوب برای شما، پست های حمایت شده است که در آن علاوه بر ایجاد لینک ، برند خود را تبلیغ خواهید کرد. این به این دلیل است که مقاله حمایت شده در مورد شرکت شما و خدماتی که ارائه می‌دهید صحبت می‌کند تا کاربران بدانند شما چه کار می‌کنید.

تعدادی از انواع تبلیغات آنلاین

کدام یک را برای کمپین های تبلیغاتی پولی خود استفاده خواهید کرد؟

تبلیغات در همه جای اینترنت، از رسانه های اجتماعی گرفته تا موتورهای جستجو وجود دارد، تبلیغات را به یک استراتژی تبلیغات دیجیتال فوق العاده تبدیل می کند. علاوه بر چندین گزینه هدف گذاری، می توانید از بین چندین نوع تبلیغات آنلاین نیز انتخاب کنید.

اما گزینه های تبلیغاتی شما چیست؟ در زیر برخی از قالب‌های اصلی تبلیغات را بررسی می‌کنیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بررسی تعدادی از انواع تبلیغات آنلاین

انوع تبلیغات آنلاین عبارتند از:

1.تبلیغات جستجوی گوگل

با توجه به اینکه 93 درصد از تمام تجربیات آنلاین با موتور جستجو شروع می شود، جای تعجب نیست که تبلیغات جستجوی گوگل یکی از محبوب ترین و موثرترین انواع تبلیغات آنلاین هستند.

تبلیغات جستجو در نتایج جستجو در کنار نتایج ارگانیک نشان داده می شوند و می توانیم آن ها را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم: تبلیغات متنی و تبلیغات چرخ و فلک یا گالری.

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی گوگل رایج ترین نوع تبلیغات جستجو هستند. آنها در بالای صفحات نتایج جستجو ظاهر می شوند و گاهی اوقات در پایین صفحه نیز ظاهر می شوند. دلیل اینکه آن ها را تبلیغات متنی می نامند این است که کاملاً از متن تشکیل شده است: یک برچسب عنوان یا یک URL و یک توضیحات.

همچنین می توانید پسوندهای تبلیغاتی را به تبلیغات متنی گوگل اضافه کنید. پسوندهای تبلیغاتی عناصر اضافی هستند که می توانید در زیر توضیحات اضافه کنید. انواع متداول پسوندهای تبلیغاتی عبارتند از:

  • شماره تلفن
  • نشانی
  • لینک های سایت

افزونه های تبلیغاتی اطلاعات بیشتری را برای جذب کاربران ارائه می دهند.

تبلیغات چرخ فلک / گالری

نوع دیگر تبلیغات جستجوی گوگل، تبلیغات چرخ و فلک یا گالری است. این تبلیغات، مانند تبلیغات متنی، در بالای صفحات نتایج جستجو نمایش داده می شوند. آنها ترکیبی از متن و تصاویر را ارائه می دهند. هر کدام به عنوان یک کادر با متن در پایین و یک تصویر در بالای آن ظاهر می شوند.

در حالی که تبلیغات متنی معمولاً مشاغل یا خدمات را تبلیغ می کنند، تبلیغات چرخ و فلک محصولات خاصی را تبلیغ می کنند. تفاوت دیگر با تبلیغات متنی این است که تبلیغات متنی دارای محدودیت چهار تبلیغ در بالای صفحه هستند، در حالی که تبلیغات چرخ و فلک می توانند در گروه های نزدیک به 20 تا ظاهر شوند.

انواع سایت تبلیغات آگهی
انواع سایت تبلیغات آگهی

دلیل تعداد بیشتر تبلیغات چرخ و فلک این است که آن ها به صورت مجموعه ای چرخشی از تصاویر ظاهر می شوند. می توانید لیست طولانی آن ها را به صورت افقی پیمایش کنید، بنابراین آنها فقط مقدار کمی از فضای عمودی را اشغال می کنند.

2. نمایش تبلیغات

تبلیغات جستجو قالب ایده آلی برای تبلیغات کسب و کار شما هستند، اما می توانید در وب سایت های شخص ثالث با تبلیغات نمایشی نیز تبلیغ کنید. خروجی های مختلفی وجود دارد که می توانید برای اجرای تبلیغات نمایشی از آن ها استفاده کنید، اما بهترین راه استفاده از Google Ads است، همان پلتفرمی که می توانید در آن تبلیغات جستجو ایجاد کنید.

تبلیغات نمایشی یا تبلیغات بنری به صورت بصری هستند. هنگامی که از یک وب سایت بازدید می کنید و کادری را در حاشیه می بینید که دارای یک تصویر یا ویدیوی پر زرق و برق است، این نمونه ای از تبلیغات نمایشی یا بنری است.

آنها می توانند به اشکال مختلف ظاهر شوند، گاهی اوقات آن ها یک جعبه مربع در کنار هستند، گاهی اوقات یک نوار بلند در بالای صفحه.

می‌توانید تبلیغات نمایشی خود را طوری تنظیم کنید که در سایت‌های خاصی نمایش داده شود تا به شما کمک کند به مرتبط‌ترین مخاطبان ممکن دسترسی پیدا کنید.

3. تبلیغات رسانه های اجتماعی

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر تقریباً به‌اندازه گوگل پربازدید هستند . بیشتر محتوای رسانه های اجتماعی به صورت ارگانیک توسط کاربران منفرد ارسال می شود، اما می توانید تبلیغات پولی را نیز در آنجا اجرا کنید.

این تبلیغات PPC در فیدهای رسانه های اجتماعی کاربران، اغلب به شکل پست های حمایت شده نشان داده می شود. این پست‌ها معمولاً شبیه به پست‌های ارگانیک هستند، اما در بالا عبارت «حمایت‌شده» یا «تبلیغ شده» را نشان می‌دهند. برخلاف محتوای معمولی شما، آن ها به صورت ارگانیک نمایش داده نمی‌شوند، شما هزینه می‌کنید تا آنها را به بالای فیدهای کاربران ببرید.

همچنین می‌توانید با تبلیغات PPC خود، اطلاعات جمعیتی خاصی مانند سن و مکان را هدف قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که به مخاطبان هدف خود می‌رسید.

4. تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی تبلیغات پولی هستند که در اپلیکیشن های موبایل نمایش داده می شوند. هنگامی که کاربران برنامه‌ها را در تلفن خود دانلود می‌کنند – یک برنامه هواشناسی، یک بازی یا چیز دیگری این برنامه‌ها معمولاً دارای تبلیغات هستند. برای دسترسی به افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانید فضای تبلیغاتی را در برنامه‌های انتخابی خود خریداری کنید.

گاهی اوقات، تبلیغات موبایلی خلاقانه نشان داده می‌شوند – برخی از بازی‌ها تبلیغات پولی را در خود بازی نشان می‌دهند، مانند گچ‌کاری آن‌ها در کناره‌های ساختمان‌های داخل بازی مانند بیلبوردها. با این حال، اغلب اوقات، تبلیغات بین سطوح بازی یا زمانی که برای اولین بار یک برنامه را راه اندازی می کنید، نمایش داده می شود و کل صفحه را اشغال می کند.

انواع سایت تبلیغات آگهی
انواع سایت تبلیغات آگهی

در هر صورت، تبلیغات موبایلی روشی قابل اعتماد برای دستیابی به کاربران بر اساس موضوعات یا علایق مرتبط با برنامه‌هایی است که استفاده می‌کنند، در واقع، تقریباً از هر 10 کاربر گوشی هوشمند، 9 نفر از آن‌ها استفاده می‌کنند. که تجربه برند تلفن همراه را مفید توصیف می‌کنند، می‌گویند که به آن بازمی‌گردند.

انواع سایت تبلیغات آگهی آنلاین چیست؟

انواع تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات جستجو، تبلیغات نمایشی، تبلیغات وابسته، تبلیغات بومی، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات ایمیل و تبلیغات پلت فرم سمت تقاضا. کسب و کارها می توانند از هر یک از این انواع تبلیغات برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

تبلیغات وبلاگی را شرح دهید؟

اگرچه به نظر می رسد تبلیغات وبلاگ گیر کرده است، اما همچنان بخشی ضروری از تبلیغات آنلاین است. این یکی از انواع تبلیغات غیر مستقیم آنلاین است.
در واقع، بیشتر تبلیغات وبلاگ با استفاده از تکنیک داستان سرایی، پنهان کردن آن در پشت یک تجربه، بازتاب و غیره ایجاد می شود.
تبلیغات از طریق محتوای حمایت شده راه دیگری است زیرا بسیاری از وبلاگ نویسان تصمیم می گیرند محصولاتی را که شرکت ها برای تبلیغ به آن ها پیشنهاد می کنند، عمومی کنند.
یک روش تبلیغاتی که به طور فزاینده ای بهتر کار می کند، داستان سرایی وبلاگ است. این فضاهای دیجیتال در بازار محبوب‌ترین فضاها شده‌اند، به همین دلیل جای تعجب نیست که برندها و شخصیت‌های مورد علاقه از پتانسیل آن ها برای انتقال پیام‌ها یا تبلیغ محصولات خود استفاده کنند.

تبلیغات در رسانه های اجتماعی به چه صورت انجام می شود؟

پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر تقریباً به‌اندازه گوگل پربازدید هستند . بیشتر محتوای رسانه های اجتماعی به صورت ارگانیک توسط کاربران منفرد ارسال می شود، اما می توانید تبلیغات پولی را نیز در آنجا اجرا کنید.
این تبلیغات PPC در فیدهای رسانه های اجتماعی کاربران، اغلب به شکل پست های حمایت شده نشان داده می شود. این پست‌ها معمولاً شبیه به پست‌های ارگانیک هستند، اما در بالا عبارت «حمایت‌شده» یا «تبلیغ شده» را نشان می‌دهند. برخلاف محتوای معمولی شما، آن ها به صورت ارگانیک نمایش داده نمی‌شوند، شما هزینه می‌کنید تا آنها را به بالای فیدهای کاربران ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *