استراتژی سایت تبلیغات ملی

استراتژی سایت تبلیغات ملی

برای داشتن بازاریابی عالی باید استراتژی سایت تبلیغات ملی را بدانید تا بتوانید افزایش ترافیک، رتبه بندی و فروش داشته باشید.

بازاریابی و استراتژی سایت تبلیغات ملی

وب سایت یک ابزار بازاریابی عالی است. این نشان دهنده کسب و کار شما در اینترنت است و یکی از مهم ترین کانال های بازاریابی دیجیتال است که می توانید از آن برای دریافت ترافیک بیشتر یا فروش بیشتر استفاده کنید.هر کسب‌وکاری که می‌خواهد به‌صورت آنلاین موفق شود، باید یک استراتژی سایت تبلیغات ملی مشخص داشته باشد. این دیگر اختیاری نیست، بلکه برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در بازار آنلاین بسیار رقابتی زنده بمانند، «باید» است.

بازاریابی وب سایت چیست؟

بازاریابی وب سایت فرآیندی است که در آن وب سایت شما در اینترنت تبلیغ می شود. این یکی از کانال های بازاریابی آنلاین است که می توانید از آن به عنوان بخشی از استراتژی کلی سایت تبلیغات ملی خود استفاده کنید. هدف اصلی کمپین بازاریابی وب سایت، بازدید بیشتر از وب سایت شما است.

چرا باید استراتژی سایت تبلیغات ملی داشته باشید؟

در این مقاله توضیح میدهم که چرا باید استراتژی سایت تبلیغات ملی کامل داشته باشید و چگونه آن را به نفع کسب و کار خود انجام دهید.

1.به یک استراتژی و برنامه نیاز دارید

اگر استراتژی سایت تبلیغات ملی خود را که شامل آنچه می خواهید به صورت آنلاین به دست آورید و درواقع نحوه انجام آن است را یادداشت نکنید، مانند رانندگی با چشمان بسته است.

با تهیه یک استراتژی همراه با یک برنامه، دقیقاً خواهید دانست که از چه ابزارهایی استفاده کنید، چگونه از آنها استفاده کنید و چه چیزی را به عنوان نتایج واقعی از هر ابزار انتظار دارید.

علاوه بر این، یک برنامه ارتباط با اهداف خود را در کسب و کارتان آسان تر می کند تا همه بخش ها با استراتژی شما هماهنگ باشند.

2.قبل از رقابت این کار را انجام دهید

دیر یا زود هر کسب و کاری وارد بازی دیجیتال مارکتینگ می شود و اوضاع حتی سخت تر می شود. برای پیشی گرفتن از بازی، باید تبلیغات آنلاین خود را جدی‌تر بگیرید و بهترین مکان برای شروع، ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

استراتژی سایت تبلیغات ملی چگونه است؟ 

برای تبلیغ موفقیت آمیز وب سایت خود در اینترنت، به یک استراتژی قوی نیاز دارید که از تمام کانال های بازاریابی دیجیتال استفاده کند. در اینجا 9 مرحله برای یک استراتژی سایت تبلیغات ملی موفق را دنبال کنید.

  • بررسی طراحی وب سایت را انجام دهید
  • وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید
  • وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید
  • یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید
  • وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید
  • از تبلیغات پولی برای دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده کنید
  • از بازاریابی مجدد برای بازگرداندن کاربران به وب سایت خود استفاده کنید
  • وب سایت و محتوای خود را به روز نگه دارید و به سمت جلو حرکت کنید
  • اندازه گیری، تجزیه و تحلیل، شستشو و تکرار
استراتژی سایت تبلیغات ملی
استراتژی سایت تبلیغات ملی
1.بررسی طراحی وب سایت را انجام دهید

اولین قدم این است که یک وب سایت ایجاد کنید که به طور دقیق کسب و کار شما را نشان دهد. این به طور مستقیم به جنبه بصری آن (یعنی ظاهر آن) مربوط نمی شود، بلکه به کیفیت اطلاعات ارائه شده مربوط می شود.

وب سایت شما همان ویترین فروشگاه شما است. باید از بیرون خوب به نظر برسد و وقتی مشتریان وارد مغازه شما می شوند، همه چیز مرتب و در جای خود باشد.

قبل از شروع هر کمپین، کمی وقت بگذارید و وب سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که:

  • این ساختار سایت سلسله مراتبی ساده دارد: یک ساختار سایت خوب به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند. به عنوان یک قاعده کلی، هر صفحه در سایت شما باید از صفحه اصلی با 3 کلیک یا کمتر قابل دسترسی باشد.
  • کاربرپسند و کاربردی است: وب سایت خود را با استفاده از اصول طراحی وب سایت سازگار با سئو ارزیابی کنید و سعی کنید عناصر طراحی را که به پیچیدگی می افزایند یا نیازی ندارند حذف کنید.
  • اطلاعات دقیقی در مورد شرکت و محصولات شما دارد: مطمئن شوید که همه چیزهایی را که در مورد شرکت و محصولات شما باید بدانند در اختیار کاربران قرار می دهد. از عناصر بصری برای جلب توجه کاربران خود استفاده کنید.
  • سریع و سازگار با موبایل است: اکثر کاربران شما از دستگاه های تلفن همراه هستند، بنابراین وب سایت خود را در تلفن همراه آزمایش کنید و تجربه کاربر را به بهترین شکل ممکن بهینه کنید.
2.وب سایت خود را برای سئو بهینه کنید

قدم بعدی این است که در مورد استراتژی سئو خود فکر کنید. یک برنامه سئو کاملاً تعریف شده در نهایت رتبه و ترافیک شما را از موتورهای جستجو افزایش می دهد.

سئو فرآیند افزایش بازدید وب سایت شما در موتورهای جستجو است و شامل چندین مرحله است:

  • سئو فنی: اطمینان از اینکه وب سایت شما فاقد مسائلی است که ممکن است موتورهای جستجو را از فهرست بندی صحیح وب سایت شما باز دارد.
  • محتوایSEO: نوشتن محتوایی که هدف کاربر را برآورده می کند.
  • سئوی خارج از صفحه: تبلیغ وب سایت خود به منظور دریافت لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های دیگر.
  • سئوی محلی: بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوهای آگاه از موقعیت مکانی و برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه شما.
  • چک لیست سئو: از چک لیست برای بهینه سازی کامل وب سایت خود برای سئو استفاده کنید.

علاوه بر رویه‌های استاندارد SEO، باید وب‌سایت خود را برای سئوی مدرن مانند اضافه کردن نشانه‌گذاری طرحواره و بهینه‌سازی محتوای خود برای قطعه‌های غنی بهینه کنید .

3.وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید

قدم بعدی این است که وب سایت خود را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید. این با بازاریابی رسانه های اتماعی متفاوت است و به موارد زیر مربوط می شود: فهرست

داشتن عناصر بصری (تصاویر، ویدئو) در وب سایت شما که می تواند در شبکه های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

افزودن دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در صفحاتی که می خواهید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.

اطمینان از اینکه وقتی کاربر روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک می‌کند ، قطعه تولید شده به خوبی قالب‌بندی شده است. افزودن متا تگ های گراف باز لازم و استفاده از اندازه ها و فرمت های تصویری که توسط تمام شبکه های اصلی پشتیبانی می شوند توصیه می شود.

بسیاری از وب مسترها این مرحله را نادیده می گیرند و این اشتباهی است که می تواند بر تلاش های تبلیغ رسانه های اجتماعی شما تأثیر منفی بگذارد.

در حالی که به نظر می رسد بیشتر فنی است و مرتبط با بازاریابی نیست، نقش مهمی ایفا می کند. اگر وب سایت شما به کاربران اجازه نمی دهد که محتوای شما را به درستی به اشتراک بگذارند، انتظار رسانه های اجتماعی را نداشته باشید.

استراتژی سایت تبلیغات ملی
استراتژی سایت تبلیغات ملی
4.یک برنامه بازاریابی محتوا ایجاد کنید

گام بعدی در برنامه بازاریابی وب سایت شما، طراحی استراتژی بازاریابی محتوا است.

وقتی یک وب سایت را به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، اساساً محتوای وب سایت خود را تبلیغ می کنید و به همین دلیل به آن بازاریابی محتوا می گویند .

هدف اصلی بازاریابی محتوا این است که به شما کمک کند تا نوع مناسبی از محتوای ایجاد کنید که کاربران جدید را به وب سایت شما جذب کند و آنها را درگیر کند.

برای ایجاد یک استراتژی خوب، ابتدا باید:

  • جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید و دریابید که کدام کلمات کلیدی سئو را با محتوای خود هدف قرار دهید.
  • تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید و دریابید که چه چیزی برای رقبای شما مفید است.
  • نتایج جستجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کنید تا متوجه شوید که گوگل چه نوع محتوایی را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما می خواهد (طول محتوا، تصاویر/ویدئو و غیره).
  • هنگامی که فهرستی از موضوعات یا کلمات کلیدی را تهیه کردید، باید یک تقویم بازاریابی محتوا ایجاد کنید تا مشخص کنید چه زمانی هر قطعه از محتوا منتشر می شود، چه کسی آن را می نویسد و چگونه پس از انتشار تبلیغ می شود.

شرکت‌هایی موفق می‌شوند که یک کمپین بازاریابی محتوای مداوم داشته باشند، آنها شانس بیشتری برای موفقیت آنلاین نسبت به شرکت‌هایی دارند که گهگاه بدون برنامه محتوا منتشر می‌کنند.

5.وب سایت خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

اکنون که یک جریان مداوم از تولید محتوا دارید، قدم بعدی شروع به تبلیغ وب سایت خود در شبکه های اجتماعی مختلف است.

مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ایجاد حساب های تجاری در شبکه های اجتماعی
  • پروفایل های اجتماعی خود را تکمیل کنید
  • وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی خود را پیوند دهید
  • دنبال کننده های رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید
  • یک تقویم شبکه های اجتماعی ایجاد کنید
6.از تبلیغات پولی برای دستیابی به مشتریان بیشتر استفاده کنید

به محض شروع کار با سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی، یک چیز را متوجه خواهید شد. برای کارکرد سئو و به دست آوردن تعداد مناسبی از دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی به صورت ارگانیک زمان می برد.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید نتایج سریع‌تری داشته باشید، باید یک عنصر دیگر به بازاریابی وب‌سایت خود اضافه کنید و آن تبلیغات پولی است .

با تبلیغات پولی، می توانید به سرعت به ترافیک هدفمند دست پیدا کنید و شروع به فروش یا تبدیل کنید. اما باید مراقب باشید که پول زیادی را برای تبلیغات بدون بازگشت هدر ندهید. بهتر است با بودجه کم شروع کنید و اثربخشی کمپین های خود را بسنجید و تا زمانی که نتیجه ی مثبت وجود دارد، پول بیشتری اضافه کنید.

7.از بازاریابی مجدد برای بازگرداندن کاربران به وب سایت خود استفاده کنید

این یک قانون نسبتاً قدیمی بازاریابی است که بیان می‌کند که یک مشتری بالقوه باید یک تبلیغ (یا پیام) را حداقل 7 بار ببیند یا بشنود قبل از اینکه اقدامی برای خرید یک محصول یا خدمات انجام دهد.

این برای بازاریابی اینترنتی نیز کاربرد دارد. در اصطلاح بازاریابی وب سایت، این بدان معنی است که شما باید قبل از اینکه به مرحله بعدی قیف بازاریابی دیجیتال بروید، چندین بار از وب سایت شما بازدید کنند .

انتشار محتوای جدید به صورت مکرر و استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی راه های عالی برای رسیدن به این هدف هستند، اما یک روش دیگر نیز وجود دارد که بسیار موثر است و آن بازاریابی مجدد است .

با بازاریابی مجدد از پلتفرم های تبلیغاتی برای ارتباط مجدد با افرادی که حداقل یک بار از وب سایت شما بازدید کرده اند استفاده می کنید.

این مزایا از جمله ترافیک هدفمندتر، هزینه تبلیغات کمتر و نرخ تبدیل بالاتر را دارد.

استراتژی سایت تبلیغات ملی
استراتژی سایت تبلیغات ملی
8.وب سایت و محتوای خود را به روز نگه دارید و به سمت جلو حرکت کنید

هنگامی که بازاریابی وب سایت انجام می دهید، نباید دو نکته مهم را فراموش کنید؛ اول اینکه وب سایت خود را به روز نگه دارید. این بدان معناست که نرم افزار وب سایت خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما ایمن است و از آخرین فناوری ها استفاده می کند. به عنوان مثال، به عنوان بخشی از استراتژی خود، ممکن است صفحات موبایل شتاب (AMP) را در نظر بگیرید، که فرمت جدید HTML است که توسط گوگل و سایر شبکه ها پشتیبانی می شود.

دوم اینکه مطالب خود را تازه و مرتبط نگه دارید. علاوه بر انتشار محتوای جدید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص و افزایش دسترسی ارگانیک خود، همچنین باید به عقب برگردید و محتوای موجود خود را بررسی کنید. همانطور که وب سایت شما بزرگتر و قدیمی تر می شود، برخی از محتوای شما قدیمی می شود و این برای کاربران یا موتورهای جستجو خوب نیست.

صفحه ای که اکنون رتبه های بالایی دارد به این معنی نیست که آن رتبه ها را برای همیشه حفظ خواهد کرد. رقابت بزرگ است و به احتمال زیاد صفحات جدیدی به صورت روزانه منتشر می شوند که دقیقاً همان موضوعات را هدف قرار می دهند.

برای اطمینان از اینکه رتبه خود را از دست نمی دهید، باید هر چند ماه یک بار صفحات برتر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که محتوا همچنان مرتبط و به روز است.

9.اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و تکرار

هیچ استراتژی بازاریابی بدون نظارت مناسب کامل نمی شود. در دنیای دیجیتال مارکتینگ، همه چیز قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است، بنابراین داشتن ابزارها و معیارهای مناسب مهم است.

رایج ترین اهداف کمپین بازاریابی وب سایت، دریافت ترافیک سایت و افزایش تبدیل (باعث فروش، دریافت مشترکین جدید و غیره) هستند.

این اهداف باید در گوگل آنالیتیکس ردیابی و تجزیه و تحلیل شوند تا بتوانید تصمیمات درستی بگیرید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که پست‌هایی که موضوعات خاصی را پوشش می‌دهند بهتر از سایرین عمل می‌کنند، باید تلاش‌های بازاریابی خود را بر ایجاد محتوایی متمرکز کنید که حول آن موضوعات باشد.

3.یادگیری های کلیدی

وب سایت یک ابزار بازاریابی عالی است، در این شکی نیست.

قبل از شروع یک کمپین تبلیغاتی بازاریابی وب سایت خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که نشان دهنده کسب و کار شما است. یک وب سایت خوب موبایل پسند، سریع و دارای ساختار سلسله مراتبی ساده است.

پس از آن، وقت خود را صرف سئو کنید. این یک عامل موفقیت حیاتی برای هر کمپین بازاریابی آنلاین است. اگر بتوانید سئوی خود را درست انجام دهید و شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی کنید که برای کسب و کار شما مهم هستند، همه چیز ساده تر می شود.

در حالی که منتظر سئو هستید، به بازاریابی رسانه های اجتماعی و تبلیغات پولی بپردازید. این دو کانال می توانند ترافیک هدفمند را سریعتر از هر روش دیگری به وب سایت شما هدایت کنند.

وقتی ترافیک شروع به سرازیر شدن کرد، وقت آن است که به استراتژی بازاریابی مجدد خود فکر کنید. این کانال بهتر از هر کانال دیگری می تواند ترافیک را به مشتری تبدیل کنند.

آخرین اما مهم ترین، فراموش نکنید که به عقب برگردید و وب سایت و محتوای خود را بررسی کنید. باید مطمئن شوید که همیشه به روز و مرتبط است تا هدف کاربر را برآورده کند.

اولین قدم استراتژی سایت تبلیغات ملی چیست؟

اولین قدم این است که یک وب سایت ایجاد کنید که به طور دقیق کسب و کار شما را نشان دهد. این به طور مستقیم به جنبه بصری آن (یعنی ظاهر آن) مربوط نمی شود، بلکه به کیفیت اطلاعات ارائه شده مربوط می شود.
 

بازاریابی محتوا چیست؟

وقتی یک وب سایت را به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، اساساً محتوای وب سایت خود را تبلیغ می کنید و به همین دلیل به آن بازاریابی محتوا می گویند .
هدف اصلی بازاریابی محتوا این است که به شما کمک کند تا نوع مناسبی از محتوای ایجاد کنید که کاربران جدید را به وب سایت شما جذب کند و آنها را درگیر کند.

مراحل سئو چیست؟

سئو فنی: اطمینان از اینکه وب سایت شما فاقد مسائلی است که ممکن است موتورهای جستجو را از فهرست بندی صحیح وب سایت شما باز دارد.
محتوایSEO: نوشتن محتوایی که هدف کاربر را برآورده می کند.
سئوی خارج از صفحه: تبلیغ وب سایت خود به منظور دریافت لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های دیگر.
سئوی محلی: بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوهای آگاه از موقعیت مکانی و برای جذب مشتریان بیشتر به فروشگاه شما.
چک لیست سئو: از چک لیست برای بهینه سازی کامل وب سایت خود برای سئو استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *