تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی

تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی

اگر در تبلیغات تازه کار هستید یا به دنبال راه‌هایی برای مخلوط کردن همه چیز هستید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این راهنما، ما برخی از رایج ترین تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی را به شما نشان می دهیم تا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان هدف خود قرار دهید. هنگامی که به درستی اجرا شود، شاهد افزایش فروش و افزایش درآمد خود خواهید بود.

رایج ترین تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی

هنگامی که فرمول مناسب را ایجاد کردید، تبلیغات دیجیتال می تواند دنیایی از تفاوت را برای کسب و کار شما ایجاد کند. از آنجایی که کسب‌وکارها ذاتاً متفاوت هستند، برخی از این تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی برای برخی از صنایع نسبت به سایرین مناسب‌تر خواهند بود. چند مورد را انتخاب کنید و از تجزیه و تحلیل برای پیگیری موفقیت آنها استفاده کنید. هنگامی که آنچه را که کار می کند پیدا کردید، می توانید تلاش بیشتری برای آن کانال ها انجام دهید . برخی از این تکنیک های تبلیغاتی موثر را برای تقویت کسب و کار خود و افزایش فروش امتحان کنید.

حساس ترین گزینه از تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی: روانشناسی رنگ

استفاده آگاهانه از رنگ اولین نمونه است. این تکنیک هر بار و در هر نوع بازاریابی بصری استفاده می شود. تکنیک تبلیغات روانشناسی رنگ به راحتی قابل درک یا اشتباه است. تناژ کمی متفاوت از هر رنگی می تواند در نهایت احساس اشتباهی را به تصویر بکشد، نه آن چیزی که طراحی برای آن هدف قرار گرفته است. رنگ در پس زمینه، عکاسی، فونت ها، لهجه های بصری و عناصر برند وجود دارد. به همین دلیل مهم است که هر بار به پالت رنگ فکر کنید.

اهمیت هر رنگ و اینکه آیا کار خود را انجام می دهد را در نظر بگیرید. تبلیغات خلاقانه برای انتقال پیام بدون کلام به طرح های رنگی جالب متکی است. انتخاب های ساده ای مانند استفاده از رنگ پررنگ برای دکمه فراخوان می تواند نرخ کلیک را تا حد زیادی افزایش دهد.

ترکیب بندی

درست مانند استفاده از روانشناسی رنگ، یک ترکیب متعادل در هر نوع بصری بسیار مهم است. ترکیب بندی نحوه قرارگیری همه عناصر در یک فضای بصری است. یک ترکیب می تواند اهداف مختلفی داشته باشد، از کشیدن چشم بیننده به یک نقطه خاص یا ایجاد یک جریان بصری از بالا به پایین.

راه های زیادی برای تنظیم یک ترکیب متعادل وجود دارد. قوانین اساسی برای یک ترکیب عالی اصول گشتالت نامیده می شود. اینها شامل قوانین بصری مانند سادگی، همزمانی و ارتباط است.

قانون یک سوم و میانگین طلایی

به غیر از اصول گشتالت، دو تکنیک دیگر توسط طراحان برای ایجاد تبلیغات بصری متعادل استفاده می شود. اینها قانون یک سوم و میانگین طلایی هستند. قانون یک سوم و میانگین طلایی ابزارهای بصری هستند که به طراحان کمک می کنند تا عناصر را به گونه ای در فضا قرار دهند که از نظر بصری جذاب باشد.

قانون یک سوم بوم را به شش مستطیل مساوی (دو ردیف و سه ستون) جدا می کند. با قرار دادن عناصر مهم در نقاط متقاطع مستطیل ها، در عین حفظ تعادل بصری به آنها اهمیت بصری داده می شود.

میانگین طلایی یک ابزار بصری است که از نسبت دنباله فیبوناچی پیروی می کند. مشابه قانون یک سوم، از ابزار میانگین طلایی برای هدایت قرار دادن عناصر به صورت هماهنگ استفاده می شود.

اینکه کدام ابزار انتخاب شود به عکاس، فیلمبردار یا طراح بستگی دارد.

گزینه ی مهم از تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی: نقطه کانونی

تعیین نقطه کانونی به اندازه انتخاب رنگ و تایپوگرافی مهم است. بیننده باید مکانی روشن برای نگاه کردن به آن داشته باشد زیرا پیام تبلیغات را جذب می کند.

دستیابی به یک نقطه کانونی می تواند به روش های مختلفی انجام شود. قانون یک سوم و میانگین طلایی در واقع دو ابزار مفید برای کمک به ایجاد یک نقطه کانونی موفق هستند.

تکنیک های دیگر برای استقرار در یک نقطه کانونی عبارتند از:

  • فوکوس انتخابی: نقطه کانونی را متمرکز و پس‌زمینه را تار نگه دارید یا برعکس.
  • نوردهی: مناطق تاریک و روشن را در یک تصویر دستکاری کنید تا نقطه کانونی برجسته شود.
  • منبع نور: نقطه کانونی را منحصراً روشن کنید.

هنگامی که دو نقطه کانونی وجود دارد، می توانید اصول گشتالت را برای دستیابی به تعادل خوب به کار ببرید.

تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی
تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی

ترکیب تایپوگرافی

یکی دیگر از تکنیک های مهم بصری استفاده از تایپوگرافی است. تقریباً هر تبلیغ بصری دارای یک عنصر تایپوگرافیک است.

تعادل بین بصری و تیپ بسیار مهم است. تایپوگرافی، که بیشتر به عنوان فونت شناخته می شود ، یک هدف دوگانه دارد، به تصویر کشیدن پیام در کلمات و در عین حال جذابیت بصری.

ترکیب فونت های مورد استفاده را جفت کردن فونت می گویند و می تواند یک طرح را ایجاد یا شکسته کند. رنگ کلمات و حروف باید با پس زمینه تعادل داشته باشد تا همه چیز مکمل یکدیگر باشد. برخی از تکنیک‌های تایپوگرافی شامل دستکاری حروف برای شبیه‌سازی اشکال یا قرار دادن بافت درون حروف است.

تکرار

تکنیک تکرار یک تکنیک تبلیغاتی است که با استراتژی بازاریابی ارتباط دارد. تکرار در چند جنبه مختلف تبلیغات بصری کاربرد دارد.

تکنیک تکرار برای محصولات جدید یا کمپین های جدید برای افزایش آگاهی از برند بهترین کار را دارد. خوب است که در ابتدا از تکرار برای بیرون آوردن کلمه استفاده کنید، سپس می توان آن را کاهش داد تا مشتری خود را خسته نکنید. تکرار زیاد می تواند تاثیر منفی داشته باشد. 

زبان بدن

تعداد زیادی از تبلیغات ها شامل افراد در آنها می شود. هم در گرافیک ویدئویی و هم در گرافیک استاتیک، زبان بدن شخص یا افراد بسیار مهم است.

اعتماد به نفس، دانش، موفقیت و احساسات مختلف دیگر را می توان از طریق زبان بدن فرد تجسم کرد.

زبان بدن یک زبان غیرکلامی است که فرد با نحوه ایستادن، نشستن، لبخند زدن و حرکت خود منتقل می کند. این که آیا شخص در گرافیک یک مدل، یک بازیگر، یک حرفه ای مشهور، یک فرد معمولی یا حتی یک شخصیت انیمیشنی باشد نحوه حرکت یا ایستادن آنها مهم است.

مراحل رسیدن به زبان بدن صحیح در یک تبلیغ قبل از طراحی شروع می شود. مدیران خلاق برای تعیین پیام صحیح با مشتری کار می کنند.

گام بعدی این است که برای یافتن فردی که زبان بدن مورد نظر خود را به بهترین شکل منتقل می کند، تماس بازیگری برقرار کنید. در طول فیلمبرداری، به بازیگر یا مدل، راهنمایی داده می شود تا به اثر مورد نظر برسد.

موثرین گزینه از تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی: نگاه مستقیم

در ادامه از زبان بدن، یکی دیگر از تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی که بیشتر می بینیم مربوط به چشم است. نگاه مستقیم زمانی است که کسی مستقیماً در چشمان شما نگاه می کند بدون اینکه به دور نگاه کند.

این تکنیک از شیوه های هیپنوتیزم گرفته شده است. نام رسمی آن «تکنیک القای نگاه» است و هدف آن این است که افراد را فقط با نگاه شدید به آنها احساس کنند. این یک تکنیک تبلیغاتی بسیار موثر است!

دیدن تکنیک نگاه مستقیم که در تبلیغات مجلات برای ساعت‌های مچی و عطر استفاده می‌شود، معمول است. شخصیت‌های این فیلم‌ها معمولاً افراد مشهور هستند، به‌ویژه آنهایی که مردم آن‌ها را بسیار خوش‌تیپ، زیبا یا ارزش غم خوردن می‌دانند.

نگاه سه ربع

یکی دیگر از تکنیک های مرتبط با شخصیت، نگاه سه ربعی است. نگاه را می توان در هر جهت به سمت داخل یا خارج استفاده کرد. جهت بستگی به این دارد که پیام باید چه باشد.

مثال اول می‌تواند حس «نگاه کردن» به موقعیتی را ایجاد کند که بیننده واقعاً بخشی از آن نیست. این تکنیک در ویدیو بسیار رایج است. نگاه سه ربع رو به جلو برای یک تصویر ثابت که می خواهد حس شگفتی را منتقل کند، مناسب تر است.

نقطه نظر

این تکنیک تبلیغاتی راهی است برای نشان دادن یک عمل به گونه ای که گویی بیننده در حال انجام یا تجربه آن است. این تکنیکی است که بیشتر در تبلیغات ویدیویی استفاده می شود.

تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی
تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی

پشت صحنه

یک راه خوب برای دستیابی به مشتریان این است که به آنها نشان دهید درون یک شرکت چگونه کار می کند. از طریق رسانه های اجتماعی، یک برند می تواند تصاویر و ویدیوهای خلاقانه پشت صحنه را به کاربران و دنبال کنندگان خود نشان دهد.

اینها می‌توانند عکس‌های اعضای تیمی باشند که در دفتر کار می‌کنند یا یک تور ویدیویی که در آن همه محصولاتی را ایجاد می‌کنند که مشتریان دوست دارند. پشت صحنه به عنوان یک تکنیک تبلیغاتی بصری می تواند بسیار مفید باشد تا کاربران احساس کنند با برند ارتباط دارند.

یکی دیگر از ایده های خوب پشت صحنه این است که به یک کارمند با نفوذ اجازه دهید یک کانال رسانه اجتماعی را “تسخیر” کند. این یک تکنیک اینفلوئنسر بازاریابی داخلی عالی است.

مصرف کنندگان از صداقت یک کمپین پشت صحنه قدردانی می کنند. این به این دلیل است که آنها می توانند با کارهایی که تیم هر روز انجام می دهد ارتباط برقرار کنند، درست مانند کارهای خود.

اتحادیه

برخی از تکنیک های تبلیغاتی بیشتر بر روانشناسی متکی هستند. چنین موردی در مورد تکنیک تداعی که “بازاریابی انجمنی” نیز نامیده می شود، وجود دارد.

فرض این است که تصاویر موجود در گرافیک تداعی هایی را برای بیننده ایجاد می کند. این تداعی ها می تواند احساسات، ایده ها، مکان ها یا نوستالژی باشد.

برای موفقیت آمیز بودن بازاریابی انجمنی، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه انجمن چه خواهد بود، باید کمی تحقیق انجام شود تا شناخت عمیقی از اینکه مصرف کننده کیست وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، صابون دست ضد باکتری ممکن است از صحنه‌هایی استفاده کند که بچه‌ها بیرون در گل و لای بازی می‌کنند و کثیف می‌شوند، اما سرگرمی زیادی دارند. این موضوع باعث ایجاد این ارتباط می شود که کثیف شدن بچه ها اشکالی ندارد -تا زمانی که بعد از آن بتوانند دست های خود را با صابون بشویند.

پر استفاده ترین گزینه از تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی: درخواست عاطفی

جذابیت عاطفی یکی از موثرترین تکنیک های بازاریابی است. مخاطب هدف تقریباً هر کسی است که احساسات دارد. تبلیغات تلویزیونی اغلب از این تاکتیک استفاده می کنند. کمپین‌های موفقی که از جذابیت عاطفی استفاده می‌کنند نیز بر نمادگرایی، تداعی و تکنیک‌های داستان‌گویی پیچیده برای تأثیرگذاری بر احساسات عمیق در بیننده تکیه دارند.

برای اینکه این تکنیک تبلیغاتی کار کند، برند باید واقعاً مصرف کننده خود را بشناسد. تیم بازاریابی باید امیدها و رویاها و همچنین ترس ها و نیازهای مخاطبان هدف خود را درک کند.

با استفاده از تکنیک های داستان گویی، آنها می توانند به هر یک از مشتریان یا مشتریان بالقوه خود احساس کنند که می توانند با داستان ارتباط برقرار کنند.

قوی ترین گزینه از تکنیک های سایت تبلیغات ایرانی: داستان سرایی

همانطور که دیدیم، روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که برندها برای ارائه محصولات خود در معرض دید مردم استفاده می کنند. اما هیچ کدام را نمی توان با قدرت داستان گویی مقایسه کرد.

یک کمپین تبلیغاتی نه تنها باید احساس نیاز به محصول را برانگیزد، بلکه باید داستانی را بیان کند که مصرف کنندگان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. از لحاظ فنی، داستان سرایی بر بسیاری از دیگر تکنیک های تبلیغاتی که در این مقاله ذکر شده است، متکی است.

داستان سرایی برای نسل‌ها در رسانه‌های سنتی مورد استفاده قرار گرفته است و احتمالاً بارها و بارها آن را دیده‌اید. این یک تکنیک آزمایش شده است.

یک برند می تواند یک داستان را به روش های مختلف بیان کند. می تواند از تاریخچه منشأ خود استفاده کند یا از تعاملات واقعی با مشتری الهام بگیرد. یک برند نیز می تواند بدون هیچ کلمه ای، فقط با موسیقی و تصاویر مناسب داستانی را تعریف کند.

اثبات اجتماعی

اینفلوئنسر مارکتینگ و تایید یک راه عالی برای بازاریابی با اثبات اجتماعی است. آنها تقریباً بازاریابی را برای برند انجام می دهند، و به قول خودشان، محصول را به دنبال کنندگان خود توصیه می کنند.

نوع دیگری از اثبات اجتماعی، مطالعات موردی مشتری است. اینها مقالاتی هستند که در وبلاگ برند منتشر شده اند و در آن نشان می دهند که چگونه یک فرد واقعی از محصول خود با موفقیت استفاده می کند.

انیمیشن و موشن گرافیک

استفاده از انیمیشن و موشن گرافیک به سرعت فضای تبلیغاتی را از تبلیغات دیجیتال گرفته تا تبلیغات در فضای باز را اشغال می کند.

انیمیشن به تصاویری مربوط می شود که به جای فیلمبرداری با شخصیت های انسانی متحرک هستند. این نسخه متحرک یک تصویر است. یک موشن گرافیک کمی متفاوت است زیرا یک تکنیک داستان سرایی نیست، بلکه بیشتر یک توضیح یا لهجه بصری است.

سعی کنید ارائه های متحرک را به عنوان تبلیغات دیجیتال در پست های وبلاگ یا وب سایت خود ایجاد کنید.

نتیجه

دنیای تبلیغات بصری با گسترش دیجیتال به طور تصاعدی در حال رشد است. اما تکنیک های تبلیغاتی مانند روانشناسی رنگ و نگاه مستقیم همیشه تاکتیک های مهمی هستند که باید به خاطر بسپارید.

تکنیک های تبلیغات بصری که انتخاب می کنید تا حد زیادی به پیامی که می خواهید منتقل کنید بستگی دارد. هنگام ایجاد گرافیک خود، آن را ساده نگه دارید و همیشه به مصرف کننده خود فکر کنید.

اگر به دنبال ایجاد تأثیر بیشتر با تبلیغات تلویزیونی هستید، با یک طراح حرفه ای که در مورد همه این تکنیک ها می داند تماس بگیرید.

گشتالت چیست؟

راه های زیادی برای تنظیم یک ترکیب متعادل وجود دارد. قوانین اساسی برای یک ترکیب عالی اصول گشتالت نامیده می شود. اینها شامل قوانین بصری مانند سادگی، همزمانی و ارتباط است.

روش های دستیابی به نقطه کانونی چیست؟

فوکوس انتخابی: نقطه کانونی را متمرکز و پس‌زمینه را تار نگه دارید یا برعکس.
نوردهی: مناطق تاریک و روشن را در یک تصویر دستکاری کنید تا نقطه کانونی برجسته شود.
منبع نور: نقطه کانونی را منحصراً روشن کنید.

چه راهی برای نشان دادن کارهای درون یک شرکت مناسب است؟

پشت صحنه یک راه خوب برای دستیابی به مشتریان این است که به آنها نشان دهید درون یک شرکت چگونه کار می کند. از طریق رسانه های اجتماعی، یک برند می تواند تصاویر و ویدیوهای خلاقانه پشت صحنه را به کاربران و دنبال کنندگان خود نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *