نمایش سایت تبلیغات ایرانی

نمایش سایت تبلیغات ایرانی

در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد نمایش سایت تبلیغات ایرانی بدانید، یاد خواهید گرفت. خواه هدف شما ایجاد برند باشد یا تولید سرنخ، همه چیز اینجاست.

نمایش سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

نمایش سایت تبلیغات ایرانی برای جذب مخاطبان یک وب سایت، پلت فرم رسانه های اجتماعی یا سایر رسانه های دیجیتال صورت میگیرد. اینها اغلب از تبلیغات متنی، تصویری یا ویدیویی تشکیل شده‌اند که کاربر را تشویق می‌کند تا روی صفحه فرود کلیک کرده و اقدامی انجام دهد (مثلاً خرید انجام دهد).

بیشتر کمپین های نمایش سایت تبلیغات ایرانی بر اساس هزینه به ازای هر کلیک (CPC) شارژ می شوند. به این معنا که هر بار که کاربر در یک موتور جستجو روی تبلیغ شما کلیک می کند، بر اساس استراتژی کلی پیشنهاد شما مبلغی از شما دریافت می شود.

همچنین می توان از آنها برای هدف گیری مجدد کمپین ها استفاده کرد. در اینجا تبلیغات به کاربرانی ارائه می شود که قبلاً از یک وب سایت خاص بازدید کرده اند. هدف این است که آنها را “هدف گذاری مجدد” و تشویق آنها به بازگشت به وب سایت برای انجام همان اقدام (یا اقدام در مرحله متفاوتی از قیف) انجام دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید بررسی کنیم که چه چیزی یک کمپین تبلیغاتی عالی را ایجاد می‌کند و چگونه می‌توان تبلیغات جذابی را برای جذب مخاطب ایده‌آل خود جمع کرد.

اشکال نمایش سایت تبلیغات ایرانی به چه صورت است؟

نمایش سایت تبلیغات ایرانی شما می توانند اشکال و اندازه های مختلفی داشته باشند که شامل موارد زیر می شود:

  • تبلیغات بنری:  یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین شکل‌های تبلیغات، تبلیغات بنری معمولاً در بالای وب‌سایت‌ها در قالب «بنر» ظاهر می‌شود.
  • تبلیغات بینابینی:  این تبلیغات به صورت صفحات وب ظاهر می شوند که قبل از هدایت آنها به صفحه اصلی درخواستی، در اختیار کاربران قرار می گیرد
  • Rich Media:  این تبلیغات شامل عناصر تعاملی مانند ویدیو، صدا و عناصر قابل کلیک است.
  • تبلیغات ویدیویی:  پلتفرم تبلیغاتی آپارات و همچنین شبکه های اجتماعی، راه کاملا جدیدی را برای بازاریابان باز کرده اند. تبلیغات ویدیویی به شما این امکان را می دهد که به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و با آنها در سطح شخصی ارتباط برقرار کنید

علاوه بر این فرمت‌ها، تبلیغات بومی یک استراتژی مؤثر برای ارائه خلاقیت عالی و رساندن پیام شما در مقابل مخاطبان درگیر است. این رویکرد به شما امکان می دهد محتوایی را که مخاطبان شما دوست دارند در کانال های مورد علاقه خود تولید کنید.

مزایا و معایب نمایش سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

همانطور که در مورد تمام فعالیت های بازاریابی وجود دارد، کمپین های نمایش می توانند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشند. قبل از اینکه به چند توصیه عملی و عمیق در مورد نحوه اعمال تبلیغات نمایشی در تجارت خود بپردازیم، اجازه دهید به مزایا و معایب آنها نگاهی بیندازیم.

جنبه ی مثبت نمایش سایت تبلیغات ایرانی:

تنوع:  نمایش سایت تبلیغات ایرانی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. و همانطور که در بالا مشاهده کردید، آنها را می توان در چندین فرمت نیز ارائه کرد. این بدان معناست که می توانید سبک و قالب تبلیغاتی را انتخاب کنید که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

جنبه ی منفی نمایش سایت تبلیغات ایرانی:

مسدودکننده تبلیغات: فناوری مسدودکننده تبلیغات در چند سال اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. بسیاری از برندها و رسانه‌ها سعی کرده‌اند این موضوع را دور بزنند اما خیلی موفق نبودند.

علیرغم این نکته منفی کوچک، نمایش سایت تبلیغات ایرانی همچنان کار می کند؛ به خصوص زمانی که آن را به درستی انجام دهید.

نمایش سایت تبیغات ایرانی
نمایش سایت تبلیغات ایرانی

 تکنیک های نمایش سایت تبلیغات ایرانی

در اینجا، چندین تکنیک و نکته را بررسی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از تلاش‌های تبلیغاتی خود بیشترین بهره را می‌برید و در عین حال یک ROI مثبت و پرسود ایجاد می‌کنید.

1. نمایش استراتژی تبلیغات و قیف فروش

مانند همه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، نمایش تبلیغات با هدف گذاری شروع می شود. بنابراین، استراتژی شما در نهایت

به اهداف شما بستگی دارد. برخی از اهداف نمایش تبلیغات عبارتند از:

  • ایجاد برند و آگاهی برتر
  • تولید سرنخ
  • جذب کاربران و مشتریان رها شده از طریق هدف گذاری مجدد
  • پرورش از طریق فرآیند خرید منجر می شود

به عبارت دیگر، نمایش تبلیغات باید برای ایجاد یا حفظ آگاهی از برند و تقویت وفاداری استفاده شوند.

2. هدف گذاری شبکه نمایش خود را درست انجام دهید

این بخشی است که می تواند کمپین شما را ایجاد یا شکست دهد. بدون هدف‌گیری صحیح، خطر ارائه تبلیغات خود را به افرادی دارید که به سادگی به آنچه شما ارائه می‌دهید اهمیتی نمی‌دهند.

تعداد گزینه های هدف گیری موجود می تواند دلهره آور باشد. در حالی که این فرآیند به روشی مشابه با شبکه جستجو کار می کند، هدف گذاری نمایش بسیار فراتر از کلمات کلیدی است.

بیایید گزینه های مختلف هدف گیری در سراسر شبکه نمایش و نحوه عملکرد هر یک از آنها را بررسی کنیم:

  • هدف گذاری جمعیتی:  به شما امکان می دهد بر اساس یک وب سایت یا مشخصات جمعیتی اولیه مخاطبان را هدف قرار دهید.
  • هدف گذاری موضوع:  به کاربران اجازه می دهد تا گروهی از وب سایت ها را که در یک موضوع خاص قرار می گیرند هدف قرار دهند.
  • هدف گذاری مخاطب:  به شما امکان می دهد تا کاربرانی را که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند (بازاریابی مجدد) هدف قرار دهید.

ممکن است زمان‌هایی پیش بیاید که نخواهید  تبلیغات شما در وب‌سایت‌ها یا وب‌سایت‌هایی که به موضوعات خاصی می‌پردازند نمایش داده شود. این موارد به عنوان استثناهای هدف گذاری نمایش شناخته می شوند، که به شما امکان می دهند تبلیغات نمایشی خود را از کلمات کلیدی، موضوعات، مکان ها و اطلاعات جمعیتی خاص حذف کنید. اینها به شیوه ای مشابه کلمات کلیدی منفی عمل می کنند، به این ترتیب که شما در حال تعریف محتوایی هستید که نباید  هدف قرار دهید.

پس از آن موارد استثناهای دسته بندی سایت وجود دارد . به طور معمول، از این موارد برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما در وب‌سایت‌هایی که دارای مضامینی مانند محتوای بزرگسالان، قمار، صفحات خطا و غیره هستند استفاده می‌شود.

در نهایت، اگر می‌خواهید نتایجی را از تلاش‌های نماش تبلیغات خود مشاهده کنید، باید هدف خود را درست انجام دهید.

نمایش سایت تبلیغات ایرانی
نمایش سایت تبلیغات ایرانی

3. ایجاد خلاقیت تبلیغاتی عالی

با مجموعه هدف خود، زمان آن رسیده است که مخاطبان عالی خود را جذب کنید و آنها را وادار به کلیک کردن کنید. اینجاست که ایجاد خلاقیت تبلیغاتی مؤثر و قانع کننده وارد می شود. در اینجا چهار نکته وجود دارد که باید هنگام برنامه ریزی و طراحی  تبلیغات خلاقانه خود رعایت کنید. بدون توجه به مهارت های طراحی شما، آنها بهه شما در شروع به جذب (یا هدف گذاری مجدد) ترافیک کمک کنند.

نکته خلاقانه تبلیغاتی شماره 1: از زبان مناسب استفاده کنید

نمایش سایت تبلیغات ایرانی به شما این امکان را می دهد که بخش های خاصی از مشتریان را هدف قرار دهید. این بدان معنی است که شما باید با هر یک از آن گروه ها به طور مستقل صحبت کنید، نه اینکه انگار آنها یکی هستند.

به عنوان مثال، شخصی که یک فروشگاه آنلاین کفش را اداره می کند ممکن است فکر کند که اکثر مشتریانش برای استایل خرید می کنند. اما پس از بررسی دقیق تر (و صحبت با مشتریان خود به صورت فردی)، معلوم می شود که بسیاری از آنها برای راحتی خرید می کنند. بنابراین این فروشگاه می تواند مشخصات جمعیتی و روانشناختی این خریداران را شناسایی کند تا تبلیغات ویژه ای را برای آنها ارائه دهد.

اطمینان حاصل کنید که زبان را با مخاطبی که به دنبال جذب آن هستید مطابقت می دهید. از کلمات پر سر و صدا پرهیز کنید و واضح باشید.

نکته خلاقانه تبلیغاتی شماره 2: از کپی جذاب استفاده کنید

در حالی که تبلیغات نمایشی ذاتاً قالب‌های بصری هستند، همچنان مهم است که از تبلیغات به درستی استفاده کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ساخت کپی خود در نظر داشته باشید:

  • آنها را کنجکاو کنید:  سوال بپرسید و با استفاده از عباراتی مانند “مراقب باشید”، “اعلام کردن” و “قبل از اینکه دیر شود” فضایی مرموز ایجاد کنید.
  • از اعداد و نمادها استفاده کنید:  اعداد به راحتی قابل درک هستند، که برای جلب توجه بسیار مهم است. هنگام ارائه اثبات اجتماعی برای تشویق افراد به کلیک کردن، از آمار استفاده کنید و اعداد را درج کنید.
  • جسور باشید:  به همان اندازه که کلماتی که استفاده می کنید مهم است نحوه ارائه آنها نیز مهم است. از حروف و تایپوگرافی برجسته استفاده کنید. اما مطمئن شوید که برای خواندن آن واضح است.

نکته خلاقانه تبلیغ شماره 3: تصاویر بدون درهم و برهمی

تصاویری که استفاده می کنید باید ساده، بدون درهم و برهم و با برند باشند. اگر از عکس‌ها استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که نام تجاری شما در آن درج شده است.

4. صفحات فرود موثر

 سایت شما یک تبلیغات جذاب و چشم نواز دارد که کاربر را وادار به اقدام می کند. عالی! اکنون زمان تبدیل آن ترافیک به مشتریان و سرنخ ها فرا رسیده است.

صفحات فرود مایه حیات هر کمپین بازاریابی، به ویژه تبلیغات PPC هستند. و نوع نمایش تبلیغات تفاوتی ندارند. اجازه دهید برخی از بهترین شیوه های صفحه فرود را پوشش دهیم:

  • صفحه فرود باید یک هدف و یک پیام داشته باشد.
  • نحوه استفاده از محصول، خدمات را در زمینه را نشان دهد
  • مدارک اجتماعی را در قالب گواهینامه یا آرم شرکت درج شده باشد
  • فقط اطلاعات لازم را درج شده باشد
  • فراخوانی خود را در بالای صفحه نمایان کند

5. با بازاریابی مجدد فرصت های تجاری از دست رفته را دوباره به دست آورید

بازاریابی مجدد (یا هدف گذاری مجدد) روشی برای ارائه تبلیغات به کاربرانی است که قبلاً از وب سایت بازدید کرده اند. این فناوری نسبتا بسیار بزرگ است، زیرا به شما امکان می دهد تبلیغات مرتبط را بر اساس محتوایی که در وب سایت شما مشاهده کرده اند به کاربران ارائه دهید.

بیایید به یک مثال نگاه کنیم. فرض کنید شما یک سایت تجارت الکترونیکی را راه اندازی می کنید و یک کاربر چندین محصول را در یک دسته جستجو کرده است. با این داده ها، می دانید که آنها تا حدودی به یکی یا همه این محصولات علاقه مند هستند.

با بازاریابی مجدد، می‌توانید آگهی‌های مخصوص این علایق را در سراسر شبکه نمایش گوگل ارائه دهید. چگونه کار می کند؟ به لطف قدرت جاوا اسکریپت و کوکی ها.

نمایش سایت تبلیغات ایرانی چیست؟

نمایش سایت تبلیغات ایرانی برای جذب مخاطبان یک وب سایت، پلت فرم رسانه های اجتماعی یا سایر رسانه های دیجیتال صورت میگیرد. اینها اغلب از تبلیغات متنی، تصویری یا ویدیویی تشکیل شده‌اند که کاربر را تشویق می‌کند تا روی صفحه فرود کلیک کرده و اقدامی انجام دهد (مثلاً خرید انجام دهد).

جنبه ی مثبت نمایش سایت تبیغات ایرانی چیست؟

تنوع:  نمایش سایت تبلیغات ایرانی در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارد. و همانطور که در بالا مشاهده کردید، آنها را می توان در چندین فرمت نیز ارائه کرد. این بدان معناست که می توانید سبک و قالب تبلیغاتی را انتخاب کنید که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

شیوه ها و ویژگی های صفحات فرود چیست؟

صفحه فرود باید یک هدف و یک پیام داشته باشد.
نحوه استفاده از محصول، خدمات را در زمینه را نشان دهد
مدارک اجتماعی را در قالب گواهینامه یا آرم شرکت درج شده باشد
فقط اطلاعات لازم را درج شده باشد
فراخوانی خود را در بالای صفحه نمایان کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *