طبقه بندی سایت تبلیغات ملی

طبقه بندی سایت تبلیغات ملی

تبلیغات بر اساس پوشش جغرافیایی، مخاطبان هدف و هدف تبلیغات طبقه بندی می شوند. طبقه بندی سایت تبلیغات ملی  و محلی در پوشش جغرافیایی قرار دارد.

تبلیغات و طبقه بندی سایت تبلیغات ملی

طبقه بندی سایت تبلیغات ملی عموماً توسط تولیدکنندگان کالاهای مارک دار انجام می شود که در آن پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان در سراسر کشور ارسال می شود. تقریباً تمام رسانه های جمعی ممکن از جمله روزنامه های ملی، رادیو و شبکه های تلویزیونی برای تبلیغات ملی به کار گرفته می شوند.

خدمات محصول و ایده هایی که در سراسر کشور تقاضا شده است برای تبلیغات ملی مناسب است. در هند، خطوط هوایی هند، هندوستان، ویکو، گودرج، باجاج و کرلوسکار چند تبلیغ‌کننده پیشرو در سطح ملی هستند.

همچنین مواد شوینده، صابون، انواع خمیر دندان، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسکوتر، اتومبیل و دوچرخه از جمله محصولاتی هستند که در سراسر کشور تبلیغ می شوند.

طبقه بندی سایت تبلیغات ملی چیست؟

عبارت بازاریابی ملی مفهوم خاصی دارد زیرا به هیچ منطقه جغرافیایی در داخل کشور محدود نمی شود. این نوع تبلیغات عمدتاً توسط بازاریاب یک محصول یا خدمات نام تجاری انجام می شود که از طریق چندین رسانه در پلت فرم توزیع، در هر کجا که ممکن است واقع شوند، ارائه می شود.

کلمه تبلیغات ملی حاکی از فعالیت بازاریابی انبوه است. این لزوماً نشان دهنده موجود بودن محصول در سراسر کشور نیست. هدف طبقه بندی سایت تبلیغات ملی آموزش یا یادآوری یک شرکت یا برند به مردم است.

تبلیغ ممکن است قصد داشته باشد که کیفیت ها، مزایا، یا کاربردهای برند را به اشتراک بگذارد و تصویر آن را توسعه یا تقویت کند تا مشتریان تمایل به خرید آن داشته باشند. یک تولیدکننده این نوع تبلیغات را برخلاف تبلیغات فروشگاهی انجام می دهد که اهداف آن کاملاً متفاوت است.

طبقه بندی سایت تبلیغات ملی اغلب یک جمعیت هدف خاص را شناسایی می کند و تلاش می کند تا تصویری برای محصول ایجاد کند.

به عنوان مثال، گروه تجاری مرسدس بخش خاصی را در بازار هند هدف قرار می دهد. وقتی یک تولیدکننده جدید با ظرفیت تولید محدود، دانش توزیع محدود و غیره وارد صحنه تجارت می شود، احتمالاً توزیع در سراسر کشور را تعیین نمی کند. در ابتدا، او پیشنهاد می‌دهد که محصول خود را در بازارهای کوچک بفروشد و به تدریج در بازارهای باقی مانده با شرایط بهبود یافته گسترش می‌یابد. حتی شرکت های تثبیت شده نیز اغلب موارد جدید را فقط در برخی از بازارهای هدف منتشر می کنند.

تبلیغ‌کنندگان ملی می‌دانند که در برخی شرایط بهتر است در مطبوعات منطقه‌ای و محلی تبلیغ کنند تا رسانه‌های جمعی. از آنجایی که بیشتر بازاریابان ملی می توانند جایگاه های بازار را مشخص کنند و به آنها دست یابند، بازاریابی منطقه ای و محلی بیشتری ظاهر می شود.

با این حال، طبقه بندی سایت تبلیغات ملی به زودی به راه‌اندازی برندهای جدید و برجسته کردن وفاداری به برند برای مشاغل فعلی ادامه خواهد داد. در اصل، تبلیغات ملی به این معنی است که “برند ما را بخرید.”

طبقه بندی سایت تبلیغات ملی
طبقه بندی سایت تبلیغات ملی

مزایای طبقه بندی سایت تبلیغات ملی

اینترنت دسترسی کسب و کار کوچک شما را به بازار ملی تسهیل می کند. شما می توانید از طریق تبلیغات در وب سایت های دارای جذابیت ملی و تبلیغ ملی وب سایت خود، به مخاطبان سراسری دست پیدا کنید.

علاوه بر این، می توانید بازاریابی آنلاین خود را با تبلیغات مجلات ملی و تبلیغات تلویزیونی ترکیب کنید. بنابراین، کسب و کار کوچک شما ممکن است به طور موثر با برندهای ملی تثبیت شده در بازار ملی رقابت کند، حتی اگر فاقد حضور فیزیکی در بسیاری از ایالت ها یا مناطق باشد.

تبلیغ کنندگان طبقه بندی سایت تبلیغات ملی چگونه می توانند به مخاطبان محلی دست پیدا کنند؟

برای بسیاری از تبلیغ‌کنندگان ملی که از طریق رسانه‌های محلی به فروش می‌رسانند، بازاریابی محلی کمی رمز و راز است و یک کانال بازاریابی بسیار ضعیف است. این تبلیغ‌کنندگان سالانه میلیون‌ها تومان برای ایجاد آگاهی و علاقه به برند با استفاده از پیام‌رسانی مداوم در چندین نقطه تماس خرج می‌کنند. با این حال، وقتی نوبت به بازاریابی در سطح محلی می‌رسد، جایی که خریدها واقعاً انجام می‌شوند ، برندهای ملی تمایل دارند پیام‌های خود را از دست بدهند و بازگشت سرمایه کمتری را مشاهده کنند.

بر اساس گزارشی که توسط شورای مدیر ارشد بازاریابی (CMO)  انجام شد ، 59 درصد از بازاریابان برندهای ملی گفتند که بازاریابی محلی برای رشد و سودآوری کسب و کار آنها بسیار مهم است، با این حال تنها 7 درصد اذعان کردند که کمپین های مؤثری دارند که می تواند به مصرف کنندگان برسد.

روش‌هایی که تبلیغ‌کنندگان ملی می‌توانند شکاف را کاهش دهند و سرنخ‌ها و فروش را در سطح محلی بهبود بخشند و در نهایت درآمد را افزایش دهند، در زیر آمده است.

داده های محلی معدن

تحقیق در مورد پایگاه مشتری کافی نیست. برندهای ملی باید داده های مربوط به بازار هدف خود را اعمال کنند و مشخصات مشتری ایده آل خود را با مناطق محلی مقایسه کنند. استخراج داده های جمعیتی، بازارهای محلی را که باید مورد بهره برداری قرار گیرند، شناسایی می کند. هنگامی که این اطلاعات جمع آوری شد، می توان کمپین های کوچکی ایجاد کرد که با ویژگی های محلی مطابقت داشته باشد. سپس می توان محتوا و استراتژی هایی را ایجاد کرد که به طور منحصر به فرد با شرایط محلی هماهنگ باشد.

با رسانه های اجتماعی دوست شوید

پیام‌رسانی برند ملی، طبیعتاً به صورت محلی مرتبط نیست. اما به لطف کانال های دیجیتالی، برندهای ملی اکنون می توانند به طور فعال مشتریان محلی را از طریق کمپین هایی که به صورت محلی مرتبط هستند و به راحتی از طریق کانال های رسانه های اجتماعی قابل اعتماد ارائه می شوند، دنبال کنند.

خلاقیت های یکپارچه را حفظ کنید

حفظ نام تجاری و ثبات در سطح محلی تنها می تواند از طریق استفاده از خلاقیت های یکپارچه اتفاق بیفتد. این کار را می توان به راحتی با ایجاد قالب های مورد تایید شرکت انجام داد که سپس توسط هر فروشگاه خاص قابل بومی سازی است. اجازه دادن مقداری آزادی به این معنی است که هر فروشگاه می تواند فراتر از بومی سازی استاندارد باشد و محتوای بسیار مرتبط مانند نظرات و عکس های محلی را شامل شود.

برخی از مرزها را تعیین کنید

کمی آزادی در سطح محلی چیز خوبی است، اما بیش از حد می تواند پیام کلی برند را مختل کند. برندهای ملی باید در مورد میزان ورودی و کنترل مدیران سطح محلی شفاف باشند و از یک سیستم تأیید استفاده کنند که در آن محتوای خاص قبل از انتشار و توزیع برای تأیید توسط شرکت ارسال شود.

طبقه بندی سایت تبلیغات ملی
طبقه بندی سایت تبلیغات ملی

درک کنید که هر کانال منحصر به فرد است

هر کانال بازاریابی که توسط برندها برای تعامل با مصرف کنندگان استفاده می شود، مجموعه ای از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد. تبلیغ‌کنندگان ملی باید به طور مداوم بر نحوه واکنش جوامع محلی به پیام‌رسانی در یک کانال‎، در مقابل سایرین نظارت کنند. نظارت بر این نتایج استراتژی های بازاریابی برای هر کمپین را تا حد زیادی آگاه می کند.

بروید به موبایل

برندهای ملی که می توانند از قدرت بازاریابی موبایلی محلی استفاده کنند، بازده قابل توجهی خواهند داشت. اما این قدرت به راحتی به دست نمی آید. بسیاری از برندها فکر می کنند خرید چند بنر تبلیغاتی یا طراحی یک وب سایت واکنش گرا کافی است اما اینطور نیست. برای اینکه برندها به روش‌های منحصربه‌فرد و مؤثر با مخاطبان هدف خاص ارتباط برقرار کنند، مارک‌ها باید بفهمند که چگونه هر بازار محلی ممکن است با دیگران در نحوه تعامل با فناوری تلفن همراه متفاوت باشد. دانستن این تفاوت ها به ایجاد فراخوان های قدرتمند برای اقدام برای هر مخاطب در هر بازار محلی کمک می کند.

اندازه گیری کنید

یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که چیزی شبیه به این است: “اگر نمی توانید آن را اندازه گیری کنید، نباید آن را انجام دهید.” این امر به ویژه در مورد تبلیغات محلی صادق است. برندهایی که به روشی خاص، مکان را اندازه گیری می کنند، از روندها و فرصت های معناداری استفاده می کنند که به آنها کمک می کند تا کمپین های مؤثرتری در آینده ایجاد کنند. برندهایی که به این روش اندازه گیری نمی کنند، از دست می دهند.

در پایان، هر تبلیغ کننده ملی می خواهد نه تنها برای مصرف کنندگان محلی قابل مشاهده باشد، بلکه یک انتخاب مرتبط نیز باشد. برای انجام این کار، آن‌ها باید داده‌های مربوط به مکان را جمع‌آوری کنند، محتوا را با چرخش محلی ایجاد کنند، از رسانه‌های اجتماعی و موبایلی استقبال کنند، درک کنند که هر کانال مزایا و محدودیت‌های خود را ارائه می‌دهد و نتایج هر کمپین را زیر نظر داشته باشند

مزایای طبقه بندی سایت تبلیغات ملی چیست؟

استفاده از یک سرویس طبقه بندی شده آنلاین می تواند شما را به مصرف کنندگان در طیف وسیعی از دستگاه ها متصل کند.

تبلیغات طبقه بندی شده راهی ارزان و آسان برای کسب و کارهای کوچک برای ارتباط با مشتریان بالقوه است. این یک راه عالی برای اطلاع رسانی در مورد شرکت شما است، به خصوص اگر نمی توانید بودجه ای برای سایر اشکال تبلیغات اختصاص دهید. بیشتر کسب و کارها باید بتوانند نوعی تبلیغات طبقه بندی شده را پیدا کنند که به راحتی می توانند از عهده پرداخت هر رسانه ای برآیند، چه به صورت آنلاین، چه به صورت چاپی یا هر دو.

1.مزایای طبقه بندی سایت تبلیغات ملی: زمان و پول

خرید تبلیغات طبقه بندی شده برای کسب و کار شما معمولاً بسیار ارزان تر از خرید فضای رسانه ای دیگر مانند تبلیغات چاپی، رادیویی یا تلویزیونی است. برخی از سایت های طبقه بندی شده حتی به کسب و کارها اجازه می دهند تا به صورت رایگان تبلیغ کنند. با تبلیغات طبقه بندی شده، شما معمولاً نیازی به صرف زمان برای ایجاد یک آگهی ندارید یا نیازی نیست برای خدمات یک آژانس خلاق برای ساختن آگهی برای شما هزینه ای بپردازید. قرار دادن یک آگهی طبقه بندی شده معمولاً به آسانی تهیه یک نسخه کوتاه و ارائه اطلاعات تماس شما است. اگر می‌خواهید تبلیغات پیچیده‌تری طراحی کنید، بسیاری از نشریات و وب‌سایت‌هایی که آگهی‌های طبقه‌بندی شده را می‌فروشند به شما کمک می‌کنند.

2.مزایای طبقه بندی سایت تبلیغات ملی: رسیدن

استفاده از تبلیغات طبقه بندی شده به شما این امکان را می دهد که بازاریابی خود را بر حوزه هایی که در آن تجارت می کنید متمرکز کنید و به افرادی دسترسی پیدا کنید که احتمالاً کالاها یا خدماتی را از شما خریداری می کنند. برای مثال شما باید تبلیغات خود را فقط در سایت هایی قرار دهید که می‌توانید به مخاطبان آنها خدماتی را ارائه کنید. تبلیغات در فهرست‌های طبقه‌بندی‌شده که عمدتاً در سایت هایی قرار دارند که مایل به سفر یا تجارت در آن نیستید، اهمیت چندانی نخواهد داشت. اگر کسب و کار شما عمدتاً آنلاین باشد، این موضوع مشکلی نخواهد داشت. بسیاری از خدمات طبقه‌بندی‌شده آنلاین به شما امکان می‌دهند مناطقی را که در آن خدمات ارائه می‌کنید مشخص کنید، بنابراین زمانی که مشتریان بالقوه به دنبال کسب‌وکارهایی مانند کسب‌وکار شما نزدیک به محل زندگی‌شان هستند، آگهی شما نمایش داده می‌شود.

3.مزایای طبقه بندی سایت تبلیغات ملی: دسترسی داشته باشید

تبلیغات رادیویی و تلویزیونی خوب است، اما همیشه جلوی چشم مشتریان بالقوه نیست. اگر کسی نشت را تجربه کرد و نیاز داشت با یک لوله کش تماس بگیرد، رادیو خود را روشن نمی کند و منتظر نمی ماند تا تبلیغ یکی را بشنود. مشتریان بالقوه می توانند در تمام مدتی که تبلیغ شما به صورت آنلاین پخش می شود یا تا زمانی که تبلیغ چاپی شما را در اطراف خود دارند، شما را جستجو کنند.

4.مزایای طبقه بندی سایت تبلیغات ملی: مخاطب

برخی از خدمات طبقه بندی شده آنلاین به مشتریان بالقوه این امکان را می دهند که مستقیماً از طریق وب سایت آنها با تبلیغ کنندگان تماس بگیرند. این بدان معناست که افرادی که به دنبال کالاها یا خدماتی هستند که شما می‌فروشید، می‌توانند به سادگی با ضربه زدن روی یک پیوند در تلفن هوشمند یا کلیک کردن روی آن برای ارسال ایمیل از رایانه، پرس و جو کنند.

طبقه بندی سایت تبلیغات ملی
طبقه بندی سایت تبلیغات ملی

نکاتی برای ایجاد آگهی برای بازاریابی یک محصول جدید

ایجاد یک تبلیغ برای یک محصول جدید برای ایجاد آگاهی و اولویت برای آن محصول بسیار مهم است. هنگام ایجاد آگاهی، کسب‌وکارها معمولاً از رسانه‌های جمعی سنتی مانند تلویزیون، روزنامه، رادیو، بیلبوردها استفاده می‌کنند تا این کلمه را در سریع‌ترین زمان ممکن به مخاطبان زیادی برسانند. بازاریابی اینترنتی نیز به روشی موثر برای تبلیغ یک محصول جدید تبدیل شده است.

1.مخاطب را بشناسید

لین گرنسینگ-پوفال، نویسنده کتاب “بازاریابی با پایان در ذهن” می گوید: برای ایجاد یک تبلیغ موثر، اولین قدم مهم، داشتن درک کامل از مخاطب هدف مورد نظر است. این درک نه تنها به نوشتن تبلیغی که برای تأثیرگذاری بر آن مخاطب هدف طراحی شده است کمک می کند، بلکه سرنخ هایی در مورد ابزارهای ارتباطی برای استفاده ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر مشتریان تجاری را هدف قرار می دهند، تبلیغات رادیویی طراحی شده برای پخش در زمان رانندگی صبحگاهی ممکن است یک گزینه مؤثر باشد یا بیلبوردهایی که به طور استراتژیک در مسیرهای رفت و آمد تجاری قرار دارند. هنگام تلاش برای هدف قرار دادن بازارهای خاص، انتشارات تجاری و مصرف کننده ممکن است بهترین انتخاب باشند. همه چیز به مخاطب بستگی دارد.

2.مزایای کلیدی را شناسایی کنید

مزایای کلیدی و مهمترین عوامل متمایز کننده برای محصول یا خدمات خود را در نظر بگیرید. اینها نکاتی هستند که باید در تبلیغات برای تبلیغ محصول یا خدمات برجسته شوند. گرنسینگ-پوفال می‌گوید بازاریابان باید مراقب باشند که نقاط فروش زیادی را در نظر نگیرند.

3.عنوانی ایجاد کنید که توجه را به خود جلب کند

عنوان یا اولین عبارت در یک تبلیغ باید توجه را به خود جلب کند و فوراً سودی را برای مخاطبان هدف به ارمغان بیاورد. در مورد محصول یا خدماتی که باید ارائه دهید فکر کنید و چه چیزهایی ممکن است برای شخصی که آگهی را می خواند جالب باشد. از عناوین زیبا یا زیرکانه ای که فایده ای ندارند اجتناب کنید. مصرف کنندگان مشغول هستند و باید فوراً جذب اطلاعاتی شوند که معتقدند برایشان معنادار است.

4.طراحی خوب را در نظر بگیرید

تأثیر بصری تبلیغ حیاتی است. تبلیغات خوب طراحی شده چه برای چاپ، چه برای تلویزیون یا آنلاین باید توجه را جلب کند اما از پیام منحرف نشود.

پیام رسانی محلی چگونه صورت میگیرد؟

پیام‌رسانی برند ملی، طبیعتاً به صورت محلی مرتبط نیست. اما به لطف کانال های دیجیتالی، برندهای ملی اکنون می توانند به طور فعال مشتریان محلی را از طریق کمپین هایی که به صورت محلی مرتبط هستند و به راحتی از طریق کانال های رسانه های اجتماعی قابل اعتماد ارائه می شوند، دنبال کنند.

مفهوم بازاریابی ملی چیست؟

عبارت بازاریابی ملی مفهوم خاصی دارد زیرا به هیچ منطقه جغرافیایی در داخل کشور محدود نمی شود. این نوع تبلیغات عمدتاً توسط بازاریاب یک محصول یا خدمات نام تجاری انجام می شود که از طریق چندین رسانه در پلت فرم توزیع، در هر کجا که ممکن است واقع شوند، ارائه می شود.

پیام رسانی برند ملی چگونه است؟

پیام‌رسانی برند ملی، طبیعتاً به صورت محلی مرتبط نیست. اما به لطف کانال های دیجیتالی، برندهای ملی اکنون می توانند به طور فعال مشتریان محلی را از طریق کمپین هایی که به صورت محلی مرتبط هستند و به راحتی از طریق کانال های رسانه های اجتماعی قابل اعتماد ارائه می شوند، دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *