ترویج سایت تبلیغات آگهی

ترویج سایت تبلیغات آگهی

اگر وب سایتی در وب ایجاد شده باشد و به جایی پیوند داده نشده باشد، آیا واقعاً کسی آن را می بیند؟ به احتمال زیاد، اگر می‌پرسید چگونه وب‌سایت خود را تبلیغ کنید، و هنوز در مراحل اولیه کسب‌وکار خود هستید، نگران هستید که تنها راه مؤثر برای افزایش ترافیک، صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات باشد، خوشبختانه دوره‌های بازاریابی زیادی وجود دارد که می‌توانند به شما بیاموزند که چگونه وب‌سایت خود را به روش‌های مختلف و به صورت ارگانیک تبلیغ کنید. در مقاله چگونگی ترویج سایت تبلیغات آگهی ، به چند کار می پردازیم که می توانید از امروز برای تبلیغ وب سایت خود انجام دهید.

چگونگی ترویج سایت تبلیغات آگهی

بیایید نگاهی به 10 روش برای چگونگی ترویج سایت تبلیغات آگهی خود بیندازیم:

1. بهینه سازی موتور جستجو (seo)

بهینه سازی موتور جستجو یا سئو، بدون شک بزرگترین کاری است که می توانید برای تبلیغ وب سایت خود انجام دهید. با بیش از ۲ میلیارد وب‌سایت در اینترنت ، و تعداد بیشتری از وب‌سایت‌ها که در هر ثانیه ایجاد می‌شوند، می‌توانید به راحتی خطر گم شدن وب‌سایت خود را در اقیانوس محتوا در صورتی که وب‌سایت خود را برای موتور جستجوی دوستانه قرار ندهید، به خطر بیاندازید.

هزاران راهنمای آنلاین رایگان می توانند به شما در بهبود سئوی وب سایت خود کمک کنند، بنابراین لزوماً برای استخدام یک متخصص سئو به بودجه نیاز ندارید. اغلب اوقات، می توانید اکثر مشکلات سئوی وب سایت خود را با چند بهینه سازی ساده برطرف کنید.

هنگامی که به سئوی وب سایت خود نگاه می کنید، دو نکته اصلی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید: سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه.

همان طور که انتظار دارید سئوی درون صفحه هر چیزی است که می توانید در وب سایت خود ببینید. این شامل مواردی مانند کپی وب سایت شما، تصاویر، فیلم ها، توضیحات متا، طراحی واکنش گرا و حتی نحوه ساختار وب سایت شما می شود.

سئو خارج از صفحه، به آنچه در پشت صحنه می گذرد اشاره دارد. این جنبه‌هایی از وب‌سایت شما را پوشش می‌دهد، مانند اینکه چه کسی به آن لینک می‌دهد، چقدر معتبر است، و تعاملی که از خوانندگان دریافت می‌کند.

اگر از Webflow استفاده می‌کنید ، بیشتر جنبه‌های فنی یک وب‌سایت سازگار با سئو و واکنش‌گرا بودن در حال حاضر برای شما انجام شده است. به این ترتیب، فقط باید نگران تولید محتوای عالی باشید.

ترویج سایت تبلیغات آگهی
ترویج سایت تبلیغات آگهی

بهینه سازی برای موتورهای جستجو یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تبلیغ وب سایت شماست، زیرا در حالی که هر از چند گاهی باید تنظیمات را انجام دهید، این روش تا حد زیادی پس از بهینه سازی همه چیز بدون ورودی زیادی ترافیک ایجاد می کند. با این حال، باید این را نیز بدانید که ممکن است ماه ها طول بکشد تا نتایج این روش را ببینید، بنابراین انتظار رفع سریع آن را نداشته باشید.

2. وبلاگ نویسی مهمان در ترویج سایت تبلیغات آگهی

وبلاگ نویسی مهمان یک روش کم استفاده و در عین حال فوق العاده برای ایجاد پیوند به وب سایت جدید شما و ترویج سایت تبلیغات آگهی است. با این روش، یک پست مهمان برای یک وبلاگ معتبر در صنعت خود (یا یک وبلاگ مجاور) می نویسید تا تخصص خود را به نمایش بگذارید. با هر پست مهمان که حداقل یک بار به وب سایت شما پیوند داده می شود، می توانید ترافیک را از یک منبع معتبر به وب سایت جدید خود هدایت کنید.

چه یک کسب و کار جدید باشید و چه در زمینه بازاریابی، ممکن است بدون تقصیر خودتان مطمئن شوید که یک مکان پست مهمان در وب سایت های خاص را حفظ کنید. با توجه به اینکه قبلاً نوشتن پست مهمان برای سایر نشریات یک تاکتیک بسیار محبوب سئو بود، بسیاری از وب سایت ها یا به دقت بررسی می کنند که چه کسی برای آنها وبلاگ مهمان می شود یا اصلاً موارد ارسالی را نمی پذیرند.

نکته کلیدی که در وبلاگ نویسی مهمان باید به خاطر بسپارید این است که کمتر در مورد SEO و بیشتر در مورد ایجاد روابط، هم با ناشر و هم با مخاطبان شما است. اگر بتوانید با یک ناشر رابطه برقرار کنید و به طور منظم محتوای جدید را ارائه دهید، نه تنها باعث جذب ترافیک به وب سایت شما می شود، بلکه به شما در ایجاد مخاطبین در صنعت خود نیز کمک می کند.

3. بازاریابی محتوا در ترویج سایت تبلیغات آگهی

بازاریابی محتوا یک راه عالی برای تبلیغ وب سایت شما است زیرا هم سئوی شما را بهبود می بخشد و هم محتوایی تولید می کند که برای مخاطبان مفید باشد. یک تصور غلط رایج این است که برای انجام بازاریابی محتوا، باید وبلاگ داشته باشید، اما این لزوما درست نیست. در حالی که وبلاگ‌ها راه واقعی بازاریابی محتوایی هستند، می‌توانید ویدیو تولید کنید، یک پادکست ایجاد کنید یا حتی یک خبرنامه درباره چیزی مرتبط با کار خود راه‌اندازی کنید.

با بازاریابی محتوا، بزرگترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که محتوایی که ایجاد می کنید باید برای مخاطبان مفید، جالب یا سرگرم کننده باشد. بهترین راه برای اطمینان از پاسخگویی به سوالات مردم این است که قبل از شروع به کار، تحقیقات زیادی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید.

اگر بودجه ای برای پرداخت هزینه برای یک متخصص سئو یا ابزارهای سئو برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای شما ندارید، یک منبع رایگان عالی AnswerThePublic است . با جستجوی کلمه یا عبارت انتخابی خود، AnswerThePublic سوالات، عبارات و جستجوهای مبتنی بر مکان را که کاربران در موتورهای جستجو تایپ کرده اند را به شما نشان می دهد. این تضمین می کند که هر محتوایی که می سازید نیاز واقعی مشتری را برطرف می کند.

بازاریابی محتوا یک روش تبلیغاتی است که به تنهایی کار نمی کند. برای اینکه بیشترین بهره را از بازاریابی محتوای خود ببرید، باید مطمئن شوید که روی استراتژی سئوی وب سایت خود کار می کنید و محتوای خود را از طریق کانال های دیگر مانند رسانه های اجتماعی یا تبلیغات پولی تبلیغ می کنید. همچنین باید مطمئن شوید که به طور مداوم محتوای جدید ایجاد می کنید تا مشتریان شما دلیلی برای بازگشت مجدد داشته باشند.

ترویج سایت تبلیغات آگهی
ترویج سایت تبلیغات آگهی

4. رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی شناخته‌شده‌ترین روش رایگان برای تبلیغ وب‌سایت‌های جدید و ترویج سایت تبلیغات آگهی هستند – و دلیل خوبی هم دارد. پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام هر کدام میلیاردها کاربر دارند و ارتباط با سایر مشاغل محلی و تبلیغ کسب و کار خود از طریق این پلتفرم ها آسان است.

با این حال، قبل از شروع کار با رسانه های اجتماعی، باید در نظر بگیرید که صدای برند کسب و کار شما چیست، برای چه کسانی بازاریابی می کنید و سعی دارید به چه کسانی دسترسی پیدا کنید. در اینجا خلاصه‌ای سریع از پلتفرم‌هایی که باید در نظر بگیرید، و همچنین برای چه نوع کسب‌وکارهایی خوب هستند آورده شده است:

فیس بوک: یک ابزار همه جانبه خوب برای شرکت های B2B و B2Cهست ، فیس بوک دارای بزرگترین پایگاه کاربر است، بنابراین برای ارسال به روز رسانی های منظم در مورد کسب و کار شما خوب است.

توییتر: برای شرکت‌های B2C که می‌توانند خود را با بیانیه‌های کوتاه و سریع تبلیغ کنند خوب است. بهترین برای به اشتراک گذاری پیوندها، ایجاد مکالمات و درگیر شدن با مخاطبان خود.

اینستاگرام: هم برای B2B و هم برای B2C عالی است. بهترین پلتفرم برای استفاده در صورتی که کار شما بسیار بصری است یا اگر می خواهید به بزرگسالان جوان به عنوان مخاطبان اصلی خود دسترسی پیدا کنید.

Reddit: برای B2C بهترین است، اما پرورش آن به زمان نیاز دارد. قبل از اینکه شروع به تبلیغ وب سایت خود در Reddit کنید، از شما انتظار می رود که به مکالمات در subreddits (فروم های مورد علاقه خاص) بپیوندید و فقط در صورت لزوم پیوندهای وب سایت خود را به اشتراک بگذارید.

لینکدین: بهترین برای B2B. اغلب به عنوان یک رسانه اجتماعی ترکیبی و پلت فرم وبلاگ نویسی استفاده می شود، بنابراین برای دسترسی به سایر حرفه ای ها و نشان دادن تخصص شما عالی است.

اگر مقداری بودجه برای ترویج سایت تبلیغات آگهی خود در نظر گرفته اید، تبلیغات فیس بوک برای تبلیغ وب سایت شما از طریق رسانه های اجتماعی عالی است. از طریق تبلیغات فیس بوک، شما طیف گسترده ای از گزینه های هدف را در دسترس دارید، که محدود کردن مخاطب هدف خود را آسان می کند. حتی می‌توانید کاربرانی را که صفحات خاص دیگری را دنبال می‌کنند یا دوستان فالوورهای فعلی شما هستند، هدف قرار دهید.

5. بازاریابی ایمیلی ترویج سایت تبلیغات آگهی

اگر به دنبال روشی آزموده شده برای تبلیغ مستقیم به مشتریان خود هستید، بازاریابی ایمیلی یک گزینه عالی است . هنگامی که وب سایت خود را راه اندازی کردید، شروع یک کمپین بازاریابی ایمیلی آسان است و بسیاری از خدمات بازاریابی ایمیلی در دسترس هستند که می توانید به صورت رایگان یا با بودجه محدود از آنها استفاده کنید.

در حالی که این مقاله نمی تواند همه چیزهایی را که باید در مورد بازاریابی ایمیلی بدانید در اینجا پوشش دهد، اینترنت مملو از راهنماهای رایگان برای بازاریابی ایمیلی است، مانند این مورد از DreamHost .

نکته مهم در مورد بازاریابی ایمیلی این است که کاربران حتی مجبور نیستند برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل شما از وب سایت شما بازدید کرده باشند، بنابراین می توانید قبل از راه اندازی وب سایت جدید خود را تبلیغ کنید. اکثر سرویس های ایمیل مارکتینگ به شما امکان می دهند یک URL ثبت نام را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند بدون نیاز به بازدید از وب سایت شما در لیست ایمیل شما مشترک شوند.

در اینجا چند ایده برای استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ وب سایت جدید خود آورده شده است:

یک تایمر شمارش معکوس برای راه‌اندازی وب‌سایت خود تنظیم کنید، با یک ایمیل هر چند روز یک‌بار که نگاهی اجمالی به اتفاقات آینده نشان می‌دهد.

قبل از راه اندازی وب سایت شما، یک کوپن برای همه کاربرانی که در لیست ایمیل شما ثبت نام کرده اند ارسال کنید

کاربران را به شکار لاشخور دعوت کنید، جایی که آنها باید یک آیتم مخفی را در وب سایت شما پیدا کنند و برندگان جایزه یا تخفیف روی محصولات شما دریافت کنند.

اولین پست وبلاگ خود را به محض راه اندازی وب سایت خود به اشتراک بگذارید

و هنگامی که وب سایت شما فعال شد، می توانید ثبت نام های ایمیل را در طراحی وب ادغام کنید تا بازدیدکنندگان جدید بتوانند به روز رسانی های کسب و کار شما را دریافت کنند. به عنوان مثال، می توانید به راحتی اتوماسیون بازاریابی ایمیل Mailchimp را در طراحی جریان وب خود بدون جاسازی HTML یا اسکریپت اضافه شده ادغام کنید.

ترویج سایت تبلیغات آگهی
ترویج سایت تبلیغات آگهی

6. پلتفرم Google My Business

اگر کسب و کار شما متکی به ورود محلی است، یا اگر به دنبال ایجاد ترافیک محلی بیشتر برای وب سایت خود هستید، Google My Business  یک امر ضروری برای ترویج سایت تبلیغات آگهی است.

ایجاد نمایه «Google برای کسب‌وکار من» رایگان، آسان است و وقتی افراد جستجوهای مبتنی بر مکان را انجام می‌دهند، یافتن کسب‌وکار شما را آسان‌تر می‌کند. با نمایه کسب‌وکار، می‌توانید وب‌سایت جدید خود را به اطلاعات دیگری درباره کسب‌وکارتان مانند ساعات کاری، جزئیات تماس و موقعیت مکانی خود پیوست کنید، و پیدا کردن کسب‌وکارتان را برای مشتریان در میان نتایج موتورهای جستجو آسان می‌کند.

یکی از نکات مهم در مورد Google برای کسب و کار من این است که می‌توانید نحوه تعامل کاربران با نمایه کسب‌وکارتان را ببینید، بنابراین اگر متوجه شدید که ترافیک آن‌قدر که انتظار داشتید، به‌راحتی می‌توانید استراتژی تبلیغات خود را تغییر دهید.

7. سایت Quora

اگر کاربر معمولی اینترنت هستید، احتمالاً از قبل Quora را می‌دانید زیرا چند بار در نتایج جستجوی شما نشان داده می‌شود. در حالی که Quora ممکن است گاهی اوقات هرزنامه به نظر برسد، به طور شگفت انگیزی مکان خوبی برای تبلیغ وب سایت جدید شما است.

برای کسانی از شما که با Quora آشنایی ندارید، این وب سایت به کاربران اجازه می دهد سوالاتی را برای جامعه ارسال کنند تا پاسخ دهند. از آنجایی که این وب سایت هم در بین کاربران و هم برای افرادی که کسب و کار خود را بازاریابی و ترویج سایت تبلیغات آگهی می کنند بسیار محبوب است، نتایج Quora معمولاً در صفحه اول گوگل برای جستجوی کلمات کلیدی طولانی نشان داده می شود.

دلیل اصلی اینکه Quora هرزنامه در نظر گرفته می شود این است که مکان خوبی برای تبلیغ کسب و کار شما است. و مانند بسیاری از راه‌های تبلیغاتی دیگر، زمانی که چیزی موفق نشان داده شود، همیشه ربات‌ها و بازاریاب‌های با کیفیت پایین را خواهید داشت که بدون توجه به ارزشی که برای کاربر به ارمغان می‌آورد، از آن استفاده می‌کنند.

اگر از Quora به خوبی استفاده می کنید، یک ابزار تبلیغاتی عالی برای تبلیغ وب سایت شما و نشان دادن تخصص شما است و می تواند یک ابزار توزیع عالی برای استراتژی بازاریابی محتوای شما باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و شروع به پاسخ دادن به سؤالات مربوط به صنعت یا جایگاه خود کنید و در عین حال به یاد داشته باشید که در نقطه ای از پاسخ خود به وب سایت خود پیوند دهید. این می تواند پیوند دادن به یک پست وبلاگ باشد که در آن قبلاً به سؤال شخصی پاسخ داده اید یا به صفحه درباره ما پیوند داده شده اید تا به سایر کاربران نشان دهید که چه شرایطی دارید.

8. جوامع آنلاین و جمع آوری کننده ها

ده‌ها انجمن آنلاین وجود دارند که به شما امکان می‌دهند محتوا را در سایت خود ارسال کنید. به عنوان مثال، روزانه هزاران نفر برای یافتن محصولات جدید و پرطرفدار به Product Hunt مراجعه می کنند. پست کردن وب سایت خود در Product Hunt یک راه عالی برای به دست آوردن توپ به صورت ارگانیک است.

یکی دیگر از انجمن های عالی که به شما امکان می دهد مطالبی را مانند Reddit در آن پست کنید، Hacker News است. این یک مکان عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد آنچه در فناوری و جامعه توسعه دهندگان اتفاق می افتد است. در واقع، برخی از اولین کاربران Webflow از یک پست Hacker News ساخته شده توسط بنیانگذاران آمده اند.

علاوه بر انجمن‌های آنلاین، جمع‌آوری‌کننده‌های رسانه‌ای مختلف نیز وجود دارد که می‌توانید در آنها پست ارسال کنید. این وب سایت ها بر ایجاد فهرستی از محتوای مرتبط با یک جایگاه خاص تمرکز می کنند. به عنوان مثال، Designer News به کاربران اجازه می دهد تا لینک های مرتبط با طراحی را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند.

نکته مهم در مورد جوامع آنلاین و جمع‌آوری‌کننده‌های رسانه این است که پست کردن در آنها آسان است، می‌توانند به شما پیوندی به وب‌سایت شما بدهند، و اگر پست‌های شما حاوی محتوای مفیدی باشد، پتانسیل اشتراک‌گذاری را دارد.

ترویج سایت تبلیغات آگهی
ترویج سایت تبلیغات آگهی

9. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا PPC راهی آسان برای تبلیغ وب سایت شماست، حتی اگر بودجه کمی برای ترویج سایت تبلیغات آگهی داشته باشید. بازاریابی دیجیتال به این روش ممکن است یکی از کانال‌های سنتی‌تر باشد، اما همچنان رایج است زیرا راهی عالی برای ایجاد ترافیک وب‌سایت و همچنین هدف قرار دادن جمعیت‌شناسی خاص است.

گوگل ادوردز، شناخته شده ترین پلت فرم تبلیغاتی PPC، مکانی عالی برای شروع تبلیغات PPC است. با استفاده از گوگل ادوردز، می توانید به سرعت در مورد کلمات کلیدی که از طریق تحقیق در مورد کلمات کلیدی پیدا کرده اید، تبلیغات ایجاد کنید و تنها زمانی هزینه آن تبلیغات را پرداخت می کنید که کاربر روی لینک کلیک کند.

با این حال، مبلغ مشخصی برای پرداخت با Google AdWords وجود ندارد. وقتی تبلیغی را از طریق این پلتفرم اجرا می کنید، وارد یک حراج خودکار می شود که هر زمان که کاربر کلمه کلیدی شما را جستجو می کند، انجام می شود. به طور معمول، تبلیغ‌کننده‌ای که به ازای هر کلیک بیشتر ارائه می‌دهد برنده می‌شود، اما موقعیت تبلیغ او (یا جایی که در نتایج جستجو نشان داده می‌شود) توسط عوامل دیگری مانند ارتباط کلمه کلیدی، نرخ کلیک (CTR) و کلی شما تعیین می‌شود.

عملکرد تبلیغات

اگر بودجه تبلیغاتی سختی برای برآورده کردن دارید، می توانید به راحتی گوگل ادوردز را راه اندازی کنید تا زمانی که بودجه خود را برای مدت معینی خرج کردید، تا زمانی که آن دوره تمدید نشود، تبلیغات شما وارد حراج دیگری نشود. بنابراین، لازم نیست نگران خرج بی پایان پول با کنترل کمی باشید.

برای ترویج سایت تبلیغات آگهی یک کسب و کار کوچک که به دنبال سرمایه گذاری در توزیع است، Google AdWords یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ وب سایت یا وبلاگ شما است.

10. هدایا

در نهایت، هدایا یکی از بهترین راه ها برای کسب و کار شما برای ایجاد ارتباط با مشتریان در حین تبلیغ وب سایت شما است. در حالی که هدایا اغلب به عنوان یک ترفند ارزان برای افزایش ترافیک وب سایت تلقی می شوند، آنها یک راه عالی برای علاقه مند کردن مردم به محصولات شما، ایجاد علاقه به وب سایت شما و حتی ایجاد ارتباطات صنعتی دیگر هستند.

نکته کلیدی که باید در مورد هدایا و ترویج سایت تبلیغات آگهی به خاطر بسپارید این است که شما آن را برای اهداف بازاریابی انجام می دهید. بنابراین، آنها باید یک بازگشت سرمایه مثبت (ROI) ایجاد کنند تا ارزشمند باشند. هنگامی که شما در حال طراحی جایزه خود هستید، باید این را در نظر داشته باشید که محصول یا خدماتی را برای ارائه به عنوان جایزه انتخاب می کنید.

در همین راستا، شما همچنین باید هزینه ورودی را برابر یا کمتر از ارزش درک شده جایزه تعیین کنید، در غیر این صورت مشتریان برای ورود به جایزه وقت نخواهند گذاشت. مطمئن شوید که قوانین از قبل واضح هستند تا بعداً با مشکلی مواجه نشوید. اگر هدف نهایی شما افزایش ترافیک وب سایت است، پس هزینه ورودی را در رابطه با این موضوع تعیین کنید. لایک کردن یک صفحه فیس بوک خاص، اشتراک در خبرنامه ایمیل، یا حتی بازدید از یک صفحه فرود خاص ، هزینه های رایج ورودی هستند که به افزایش ترافیک وب سایت کمک می کنند.

مهم است که یک جایزه با تمرکز بر اهدافی که می خواهید به آنها برسید اجرا کنید. با توجه به اینکه می خواهید مردم از وب سایت شما بازدید کنند، باید «مرکز» هدایای شما باشد و مردم برای بررسی جزئیات کامل به آنجا مراجعه کنند. وقتی تمام شد، خواهید دید که تعداد زیادی فالوور جدید دارید که نمی توانند منتظر هدیه بعدی باشند.

بدون توجه به بودجه شما، وب سایت خود را تبلیغ کنید

هرگز گزینه های بیشتری برای تبلیغ وب سایت شما وجود نداشته است، حتی اگر بودجه شما محدود باشد یا وجود نداشته باشد. با هزاران دوره‌های بازاریابی دیجیتال و کانال‌های رایگان مانند رسانه‌های اجتماعی و سئو، در ترکیب با بازاریابی ایمیلی پولی و تبلیغات PPC، مانع افزایش ترافیک وب‌سایت هرگز اینقدر کم نبوده است. با این حال، باید مطمئن شوید که در حال بررسی چندین راه تبلیغاتی هستید تا از هر روش تبلیغاتی حداکثر بهره را ببرید.

چند روش برای تبلیغ وبسایت کسب و کار خود پیشنهاد کنید؟

بهینه سازی موتور جستجو (seo)
بازاریابی محتوا
رسانه های اجتماعی
پلتفرم Google My Business

در چه صورت استفاده از رسانه ی اینستاگرام برای ترویج سایت مناسب است؟

در صورتی که کار شما بسیار بصری است یا اگر می خواهید به بزرگسالان جوان به عنوان مخاطبان اصلی خود دسترسی پیدا کنید.

اگر بودجه کمی برای ترویج سایت تبلیغات آگهی داشته باشیم راهی آسان برای تبلیغ وب سایت کدام روش هست؟

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا PPC

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *