سایت تبلیغات ملی هدفمند

سایت تبلیغات ملی هدفمند

سایت تبلیغات ملی هدفمند نوعی تبلیغات است که بر اساس محصول به سمت مخاطبی با ویژگی های خاص هدایت می شود. این ویژگی‌ها می‌توانند جمعیت شناختی یا روان شناختی باشند.

ویژگی های مخاطبان سایت تبلیغات ملی هدفمند

ویژگی های مخاطبان سایت تبلیغات ملی هدفمند دو دسته هستند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم. ویژگی های جمعیت‌شناختی با تمرکز بر نژاد، وضعیت اقتصادی، جنسیت، سن، نسل، سطح تحصیلات، سطح درآمد و اشتغال باشند، یا روان‌شناختی با تمرکز بر ارزش‌های مصرف‌کننده ، شخصیت، نگرش، نظر، سبک زندگی و علاقه باشند. این تمرکز همچنین می‌تواند متضمن متغیرهای رفتاری باشد، مانند تاریخچه مرورگر ، تاریخچه خرید، و سایر فعالیت های آنلاین اخیر.

شکل‌های سنتی تبلیغات، از جمله بیلبوردها ، روزنامه‌ها، مجلات و کانال‌های رادیویی، به تدریج جای خود را به تبلیغات آنلاین می‌دهند. در تبلیغات نسل بعدی، اهمیت سایت تبلیغات ملی هدفمند به شدت افزایش خواهد یافت. از طریق ظهور کانال های آنلاین جدید، سودمندی سایت تبلیغات ملی هدفمند در حال افزایش است زیرا شرکت ها قصد دارند تبلیغات هدر رفته را با استفاده از فناوری اطلاعات به حداقل برسانند.

روش های سایت تبلیغات ملی هدفمند

خدمات وب به طور مداوم در حال ایجاد سرمایه گذاری های تجاری جدید و فرصت های درآمدی برای شرکت های اینترنتی هستند. شرکت ها به سرعت قابلیت های تکنولوژیکی را توسعه داده اند که به آنها امکان می دهد اطلاعاتی در مورد کاربران وب جمع آوری کنند. با ردیابی و نظارت بر وب‌سایت‌هایی که کاربران بازدید می‌کنند، ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی می‌توانند مستقیماً آگهی‌هایی را نشان دهند که مطابق با ترجیحات مصرف‌کننده است. اکثر وب‌سایت‌های امروزی از این فناوری‌های هدف‌گیری برای ردیابی رفتار اینترنتی کاربران استفاده می‌کنند و بحث‌های زیادی در مورد مسائل حریم خصوصی موجود وجود دارد.

بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو از موتورهای جستجو برای دستیابی به مخاطبان هدف استفاده می کند. به عنوان مثال، کمپین‌های بازاریابی مجدد گوگل نوعی بازاریابی هدفمند هستند که در آن تبلیغ‌کنندگان از آدرس IP رایانه‌هایی که از وب‌سایت‌هایشان بازدید کرده‌اند استفاده می‌کنند تا آگهی خود را به‌طور خاص برای کاربرانی که قبلاً در وب‌سایت‌شان بوده‌اند، بازاریابی مجدد کنند. بازاریابی مجدد پویا می‌تواند تبلیغات هدفمند را بهبود بخشد زیرا تبلیغات می‌توانند محصولات یا خدماتی را که مصرف‌کنندگان قبلاً در وب‌سایت تبلیغ‌کنندگان مشاهده کرده‌اند، در آگهی‌ها لحاظ کنند.

گوگل ادز شامل پلتفرم های مختلفی است. شبکه جستجو تبلیغات را در « جستجوی گوگل» ، سایر سایت‌های گوگل مانند نقشه‌ها و خرید، و صدها وب‌سایت شریک جستجوی غیر گوگل که آگهی‌های مطابق با نتایج جستجو را نشان می‌دهند، نمایش می‌دهد. «شبکه نمایشی شامل مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های Google (مانند Google Finance ، Gmail ، Blogger ، و YouTube )، سایت‌های شریک، و سایت‌ها و برنامه‌های تلفن همراه است که آگهی‌های تبلیغاتی Google Ads را با محتوای یک صفحه مشخص نشان می‌دهند. این دو نوع شبکه تبلیغاتی می توانند برای هر هدف خاص شرکت یا نوع شرکت مفید باشند. به عنوان مثال، شبکه جستجو می تواند برای یک شرکت با هدف دستیابی به مشتریانی که به طور فعال برای یک محصول یا خدمات خاص جستجو می کنند، مفید باشد.

سایت تبلیغات ملی هدفمند
سایت تبلیغات ملی هدفمند

راه های دیگری که کمپین های تبلیغاتی می توانند کاربر را هدف قرار دهند، استفاده از تاریخچه مرورگر و سابقه جستجو است. به عنوان مثال، اگر کاربر قلم های تبلیغاتی را در یک موتور جستجو مانند گوگل تایپ کند، تبلیغات برای خودکارهای تبلیغاتی در بالای صفحه بالای لیست های ارگانیک ظاهر می شود. این تبلیغات در ناحیه آدرس IP کاربر به صورت جغرافیایی هدف گذاری می شوند و محصول یا خدمات را در منطقه محلی یا مناطق اطراف نشان می دهند. موقعیت تبلیغاتی بالاتر اغلب به امتیاز کیفیت بالاتری برای تبلیغ تعلق می گیرد. کیفیت آگهی تحت تأثیر 5 مؤلفه نمره کیفیت است:

  • نرخ کلیک مورد انتظار آگهی
  • کیفیت صفحه فرود
  • ارتباط آگهی/جستجو
  • عملکرد جغرافیایی
  • دستگاه های مورد نظر

هنگامی که بر اساس این معیارها رتبه بندی می شود، با بهبود واجد شرایط بودن آگهی، هزینه واقعی به ازای هر کلیک (CPC)، موقعیت آگهی و تخمین های پیشنهادی موقعیت آگهی، بر تبلیغ کننده تأثیر می گذارد. به طور خلاصه، امتیاز کیفیت بهتر، موقعیت تبلیغ بهتر و هزینه کمتر است.

گوگل از شبکه نمایش خود برای ردیابی آنچه کاربران به آن نگاه می کنند و جمع آوری اطلاعات در مورد آنها استفاده می کند. هنگامی که کاربر به وب‌سایتی می‌رود که از شبکه نمایش گوگل استفاده می‌کند، یک کوکی به گوگل ارسال می‌کند که شامل اطلاعات کاربر، آنچه را که جستجو کرده است، آدرس IP است و سپس یک نمایه می‌سازد. در اطراف آنها، به گوگل اجازه می دهد تا به راحتی تبلیغات را به طور خاص برای کاربر هدف قرار دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر اغلب به وب‌سایت‌های شرکت‌های تبلیغاتی که قلم‌های تبلیغاتی می‌فروشند، می‌رفت، گوگل داده‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت مکانی و سایر اطلاعات جمعیت‌شناختی و همچنین اطلاعات مربوط به وب‌سایت‌های بازدید شده را از کاربر جمع‌آوری می‌کند. سپس در دسته ای از محصولات تبلیغاتی قرار می گیرد و به گوگل اجازه می دهد تا به راحتی تبلیغات را در وب سایت هایی که کاربر بازدید می کند مربوط به محصولات تبلیغاتی نمایش دهد. به این نوع تبلیغات، تبلیغات رفتاری نیز گفته می شود زیرا رفتار وب سایت کاربر را ردیابی می کنند و تبلیغات را بر اساس صفحات قبلی یا عبارات جستجو شده نمایش می دهند.

ساده ترین روش سایت تبلیغات ملی هدفمند: محتوا و هدف گذاری متنی

ساده ترین روش سایت تبلیغات ملی هدفمند، هدف گذاری محتوا/متن است. این زمانی است که تبلیغ‌کنندگان بر اساس محتوای نسبی موجود، تبلیغات را در یک مکان خاص قرار می‌دهند. نام دیگری که استفاده می‌شود، تبلیغات محتوا محور است، زیرا مطابق با زمینه مورد مصرف است. این روش هدف‌یابی می‌تواند در رسانه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این امر معمولاً از طریق یک سیستم تطبیق آگهی که محتویات یک صفحه را تجزیه و تحلیل می‌کند یا کلمات کلیدی را پیدا می‌کند و آگهی مربوطه را ارائه می‌کند، گاهی اوقات از طریق پنجره‌های بازشو به دست می‌آید. اگرچه گاهی اوقات سیستم تطبیق تبلیغات ممکن است با شکست مواجه شود، زیرا می تواند از تشخیص تفاوت بین همبستگی های مثبت و منفی غفلت کند. این می تواند منجر به قرار دادن آگهی های متناقض شود که با محتوا مناسب نیست.

هدف گذاری فنی

هدف گذاری فنی با وضعیت نرم افزار یا سخت افزار خود کاربر مرتبط است. آگهی بسته به پهنای باند شبکه در دسترس کاربر تغییر می‌کند، به عنوان مثال، اگر کاربر روی تلفن همراه خود باشد که اتصال محدودی دارد، سیستم تحویل آگهی نسخه‌ای از آگهی را نمایش می‌دهد که کوچک‌تر است تا سرعت انتقال داده بیشتر شود.

سیستم‌های تبلیغاتی آدرس‌پذیر، تبلیغات را مستقیماً بر اساس ویژگی‌های جمعیت شناختی، روان‌شناختی یا رفتاری مرتبط با مصرف‌کننده های در معرض آگهی ارائه می‌کنند. این سیستم‌ها همیشه دیجیتال هستند و باید آدرس‌پذیر باشند، زیرا نقطه پایانی که تبلیغ را ارائه می‌کند ( ستاپ باکس ، وب‌سایت یا علامت دیجیتال) باید بتواند یک آگهی را مستقل از هر نقطه پایانی دیگری بر اساس ویژگی‌های مصرف‌کننده خاص آن نقطه پایانی ارائه دهد. بنابراین، سیستم‌های تبلیغاتی آدرس‌پذیر باید از ویژگی‌های مصرف‌کننده مرتبط با نقاط پایانی به عنوان مبنایی برای انتخاب و ارائه تبلیغات استفاده کنند.

هدف گذاری زمان

برای تعیین اینکه چه زمانی از روز برای برنامه‌ریزی محتوا مؤثرتر است، ضروری است که بدانید مغز چه زمانی در حفظ حافظه مؤثرتر است. حافظه فعال برای درک زبان ، یادگیری و استدلال حیاتی شناخته شده است و ظرفیت‌های دور انداختن، بازیابی و تهیه سریع داده‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد. برای بسیاری از افراد، دسترسی به حافظه کاری زمانی خوب است که در ابتدای روز از خواب بیدار می‌شوند، بیشتر در اواسط عصر کاهش می‌یابد و در شب متوسط ​​است.

سایت تبلیغات ملی هدفمند
سایت تبلیغات ملی هدفمند

هدف گیری اجتماعی جمعیت شناختی

هدف گذاری اجتماعی جمعیت شناختی بر ویژگی های مصرف کنندگان تمرکز دارد. این ویژگی ها شامل سن، نسل، جنسیت، حقوق و ملیت آنها می شود. ایده این است که کاربران را به طور خاص هدف قرار دهیم و از این داده های جمع آوری شده استفاده کنیم، به عنوان مثال، هدف قرار دادن یک مرد در گروه سنی 18 تا 24 سال. پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی از این شکل هدف‌گیری با نشان دادن تبلیغات مرتبط با جمعیت‌شناسی فردی کاربر در حساب کاربری خود استفاده می‌کنند، این می‌تواند در قالب‌های تبلیغات بنری، تبلیغات موبایلی یا ویدیوهای تجاری نشان داده شود.

هدف گیری جغرافیایی و مبتنی بر مکان

این نوع تبلیغات شامل هدف قرار دادن کاربران مختلف بر اساس موقعیت جغرافیایی آنها است. آدرس‌های IP می‌توانند مکان کاربر را نشان دهند و معمولاً می‌توانند مکان را از طریق کدهای پستی منتقل کنند. سپس مکان‌ها برای کاربران در نمایه‌های ثابت ذخیره می‌شوند، بنابراین تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به راحتی این افراد را بر اساس موقعیت جغرافیایی‌شان هدف قرار دهند.

سرویس مبتنی بر مکان (LBS) یک سرویس اطلاعات سیار است که امکان انتقال داده های مکانی و زمانی را فراهم می کند و می تواند به نفع تبلیغ کننده استفاده شود. این داده‌ها را می‌توان از برنامه‌های موجود در دستگاه (برنامه‌های تلفن همراه) که امکان دسترسی به اطلاعات مکان را فراهم می‌کنند، مهار کرد. این نوع تبلیغات هدفمند بر بومی‌سازی محتوا تمرکز می‌کند، برای مثال، می‌توان از کاربر با گزینه‌هایی از فعالیت‌ها در آن منطقه، به عنوان مثال، مکان‌های غذاخوری، مغازه‌های نزدیک و غیره، درخواست کرد. اگرچه تولید تبلیغات از خدمات مبتنی بر مکان مصرف‌کننده می‌تواند باعث بهبود کیفیت شود. اثربخشی ارائه تبلیغات، می تواند مشکلاتی را با حریم خصوصی کاربر ایجاد کند.

آسان ترین روش سایت تبلیغات ملی هدفمند: هدف گیری رفتاری

هدف‌گیری رفتاری حول فعالیت/اقدامات کاربران متمرکز است و در صفحات وب آسان‌تر به دست می‌آید و میتوان گفت آسان ترین روش سایت تبلیغات ملی هدفمند است. اطلاعات از مرور وب‌سایت‌ها را می‌توان از داده‌کاوی جمع‌آوری کرد، که الگوهایی را در تاریخچه جستجوی کاربران پیدا می‌کند.

تبلیغ‌کنندگانی که از این روش استفاده می‌کنند بر این باورند که این روش تبلیغاتی را تولید می‌کند که مرتبط‌تر با کاربران باشد، بنابراین مصرف‌کنندگان را به احتمال زیاد تحت تأثیر آنها قرار می‌دهد. اگر مصرف‌کننده‌ای مرتباً قیمت بلیط هواپیما را جستجو می‌کرد، سیستم هدف‌گیری این را تشخیص می‌داد و شروع به نمایش تبلیغات مرتبط در وب‌سایت‌های غیرمرتبط می‌کرد. مزیت آن این است که می تواند علایق افراد را هدف قرار دهد، نه گروه هایی از افراد را که ممکن است علایقشان متفاوت باشد.

هنگامی که یک مصرف کننده از یک وب سایت بازدید می کند، صفحاتی که بازدید می کند، مدت زمانی که هر صفحه را مشاهده می کند، پیوندهایی که روی آنها کلیک می کنند، جستجوهایی که انجام می دهند و چیزهایی که با آنها در تعامل است، به سایت ها اجازه می دهد آن داده ها را جمع آوری کنند. در نتیجه، ناشران سایت می توانند از این داده ها برای ایجاد بخش های مخاطب تعریف شده بر اساس بازدیدکنندگانی که نمایه های مشابهی دارند، استفاده کنند.

سایت تبلیغات ملی هدفمند
سایت تبلیغات ملی هدفمند

هنگامی که بازدیدکنندگان با استفاده از یک مرورگر وب به یک سایت خاص یا شبکه‌ای از سایت‌ها برمی‌گردند، می‌توان از آن نمایه‌ها استفاده کرد تا به بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان اجازه دهد تبلیغات و پیام‌های آنلاین خود را در مقابل بازدیدکنندگانی قرار دهند که علاقه و قصد بیشتری از خود نشان می‌دهند. محصولات و خدمات ارائه شده هدف گذاری رفتاری به عنوان یکی از فناوری های اصلی مورد استفاده برای افزایش کارایی و سود بازاریابی دیجیتال و تبلیغات ظاهر شده است، زیرا ارائه دهندگان رسانه قادر به ارائه تبلیغات بسیار مرتبط به کاربران فردی هستند. بر اساس این تئوری که تبلیغات و پیام‌های هدفمند به‌درستی توجه مصرف‌کنندگان را به خود جلب می‌کند، ناشران می‌توانند برای تبلیغات هدفمند رفتاری حق بیمه دریافت کنند و بازاریابان می‌توانند به آن دست پیدا کنند. بازاریابی رفتاری می تواند به تنهایی یا همراه با سایر اشکال هدف گذاری مورد استفاده قرار گیرد.

نگرانی های مربوط به حریم خصوصی و امنیت

بسیاری از کاربران آنلاین و گروه‌های مدافع نگران مسائل حریم خصوصی در مورد این نوع هدف‌گیری هستند، زیرا سایت تبلیغات ملی هدفمند نیازمند جمع‌آوری مقادیر زیادی از داده‌های شخصی، از جمله داده‌های بسیار حساس (مانند گرایش جنسی یا ترجیحات جنسی، مسائل بهداشتی، موقعیت مکانی) است که سپس معامله می‌شود.

داده‌های فردی بدون رضایت مالکان مبادله می‌شوند. اساساً، این یک گسست مزاحم حفاظت برای سود بردن از مبادله غیرقانونی داده های فردی است. با این حال به طور همزمان، داده های فردی، به ویژه آنهایی که با فتنه و گرایش شناسایی می شوند، بخش اساسی برای انتقال تبلیغات مبتنی بر وب هستند، که کمک سایت های متعدد است.

این بحثی است که صنعت هدف‌گیری رفتاری سعی دارد از طریق آموزش، حمایت و محدودیت‌های محصول مهار کند تا همه اطلاعات را غیرقابل شناسایی نگه دارد یا از کاربران نهایی مجوز بگیرد .

موثر ترین فرآیند سایت تبلیغات ملی هدفمند: هدف گذاری مجدد

هدف‌گیری مجدد جایی است که تبلیغ‌کنندگان از هدف‌گیری رفتاری برای تولید تبلیغاتی استفاده می‌کنند که پس از مشاهده یا خرید یک مورد خاص، کاربران را دنبال می‌کنند. نمونه‌ای از این کاتالوگ‌های فروشگاهی است که در آن فروشگاه‌ها مشتریان را پس از خرید، مشترک سیستم ایمیل خود می‌کنند به این امید که توجه را به موارد بیشتری برای خریدهای مستمر جلب کنند. مثال اصلی از هدف‌گیری مجدد که از بین اکثر مردم شهرت پیدا کرده است، تبلیغاتی است که کاربران را در سراسر وب دنبال می‌کنند و همان مواردی را به آنها نشان می‌دهند که به امید خرید آن‌ها نگاه کرده‌اند. هدف گذاری مجدد یک فرآیند بسیار موثر است. با تجزیه و تحلیل فعالیت های مصرف کنندگان با نام تجاری، آنها می توانند رفتار مصرف کنندگان خود را به درستی بررسی کنند.

سایت تبلیغات ملی هدفمند
سایت تبلیغات ملی هدفمند

هدف کلی تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک خط ارتباطی مستقیم با مصرف کنندگان فعلی و بالقوه را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند. با استفاده از ترکیبی از کلمات و یا تصاویر، هدف کلی تبلیغات این است که به عنوان یک “رسانه اطلاعات” عمل کند. تبلیغات باید مشخص کند که چگونه و چه زمانی عناصر ساختاری تبلیغات بر گیرنده‌ها تأثیر می‌گذارند، با علم به اینکه همه گیرندگان یکسان نیستند و بنابراین ممکن است به شیوه‌ای واحد و مشابه پاسخ ندهند.

هدف از تبلیغات هدف قرار دادن تبلیغات خاص در مقابل گروه های خاص به منظور دستیابی به مشتریانی است که به اطلاعات علاقه مند هستند. هدف تبلیغ کنندگان این است که با این باور که کمپین مؤثرتری را به همراه خواهد داشت، تا حد امکان به مصرف کنندگان دسترسی پیدا کنند. با هدف قرار دادن، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تشخیص دهند که آگهی باید در چه زمانی و در کجا قرار گیرد تا به حداکثر سود دست یابد.

انواع سایت تبلیغات ملی هدفمند

انواع سایت تبلیغات ملی هدفمند شامل تبلیغات مبتنی بر جمعیت‌شناسی، روان‌شناختی ، متغیرهای رفتاری و هدف‌گیری زمینه‌ای است ، اما محدود به آن نمی‌شود .

تبلیغات رفتاری رایج ترین شکل هدف گیری آنلاین است. کوکی‌های اینترنتی بین یک سرور اینترنتی و مرورگر فرستاده می‌شوند. کوکی ها جزئیاتی را در مورد صفحاتی که مصرف کننده بازدید می کند، مدت زمان صرف شده برای مشاهده هر صفحه، پیوندهایی که روی آنها کلیک شده است را ارائه می دهد و جستجوها و تعاملات انجام شده است. از این اطلاعات، صادرکننده کوکی درک درستی از تمایلات و علایق مرور کاربر جمع آوری می کند و یک نمایه ایجاد می کند.

با تجزیه و تحلیل نمایه، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بخش‌های مخاطب تعریف‌شده‌ای را بر اساس کاربرانی با اطلاعات مشابه بازگردانده‌شده و از این رو پروفایل‌ها ایجاد کنند. سپس بر اساس آنچه سازمان‌هایی که از طرف تبلیغ‌کنندگان کار می‌کنند، منافع مصرف‌کننده را تصور می‌کنند، تبلیغات متناسب در مقابل مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

این تبلیغات طوری فرم‌بندی شده‌اند که در صفحات و در مقابل کاربران ظاهر شوند که به احتمال زیاد بر اساس نمایه‌های آن‌ها برایشان جذاب است. به عنوان مثال، در مورد هدف‌گیری رفتاری، اگر کاربری مشخص شود که اخیراً تعدادی از سایت‌های خرید و مقایسه خودرو را بر اساس داده‌های ثبت شده توسط کوکی‌های ذخیره شده در رایانه کاربر بازدید کرده است، سپس می‌تواند هنگام بازدید از سایت‌های دیگر، تبلیغات مربوط به خودرو را به کاربر ارائه دهد.

هدف گیری جمعیت شناختی اولین و اساسی ترین شکل هدف گیری آنلاین است. شامل تقسیم مخاطب به گروه های خاص تر با استفاده از پارامترهایی مانند جنسیت، سن، قومیت، درآمد سالانه، وضعیت والدین و غیره است. همه اعضای گروه دارای یک ویژگی مشترک هستند. بنابراین، هنگامی که یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد کمپینی را با هدف گروه خاصی از افراد اجرا کند، آن کمپین فقط برای گروهی در نظر گرفته شده است که دارای ویژگی‌هایی است که کمپین در آن هدف قرار گرفته است.

تقسیم بندی با استفاده از روان شناسی بر اساس شخصیت، ارزش ها، علایق و سبک زندگی فرد است. روان‌شناسی می‌تواند با تمایز مخاطب به گروه‌های خاص با استفاده از ویژگی‌های شخصی، بینش بیشتری ارائه دهد. پس از تأیید این موضوع، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با درک این موضوع که عواملی غیر از سن، برای مثال، بینش بیشتری نسبت به مشتری ارائه می‌دهند، مشتریان را هدف قرار دهند.

تبلیغات متنی یک استراتژی برای قرار دادن تبلیغات در وسایل نقلیه رسانه ای، مانند وب سایت های خاص است که مضامین آنها با محصولات تبلیغ شده مرتبط است.  تبلیغ کننده این استراتژی را به منظور محدود کردن مخاطبان خود به کار می گیرند. تبلیغات توسط سیستم های خودکار بر اساس هویت کاربر و محتوای نمایش داده شده رسانه انتخاب و ارائه می شوند. تبلیغات در پلتفرم های مختلف کاربر نمایش داده می شود و بر اساس جستجو برای کلمات کلیدی انتخاب می شوند. به عنوان یک صفحه وب یا تبلیغات پاپ آپ ظاهر می شود. این نوعی از سایت تبلیغات ملی هدفمند است که در آن محتوای یک تبلیغ در ارتباط مستقیم با محتوای صفحه وب است که کاربر در حال مشاهده آن است.

فناوری های اصلی مورد استفاده برای افزایش کارایی چیست؟

محصولات و خدمات ارائه شده هدف گذاری رفتاری به عنوان یکی از فناوری های اصلی مورد استفاده برای افزایش کارایی و سود بازاریابی دیجیتال و تبلیغات ظاهر شده است، زیرا ارائه دهندگان رسانه قادر به ارائه تبلیغات بسیار مرتبط به کاربران فردی هستند.

موثرترین فرآیند سایت تبلیغات ملی هدفمند چیست؟

هدف‌گیری مجدد جایی است که تبلیغ‌کنندگان از هدف‌گیری رفتاری برای تولید تبلیغاتی استفاده می‌کنند که پس از مشاهده یا خرید یک مورد خاص، کاربران را دنبال می‌کنند. نمونه‌ای از این کاتالوگ‌های فروشگاهی است که در آن فروشگاه‌ها مشتریان را پس از خرید، مشترک سیستم ایمیل خود می‌کنند به این امید که توجه را به موارد بیشتری برای خریدهای مستمر جلب کنند.

هدف کلی تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک خط ارتباطی مستقیم با مصرف کنندگان فعلی و بالقوه را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند. با استفاده از ترکیبی از کلمات و یا تصاویر، هدف کلی تبلیغات این است که به عنوان یک “رسانه اطلاعات” عمل کند. تبلیغات باید مشخص کند که چگونه و چه زمانی عناصر ساختاری تبلیغات بر گیرنده‌ها تأثیر می‌گذارند، با علم به اینکه همه گیرندگان یکسان نیستند و بنابراین ممکن است به شیوه‌ای واحد و مشابه پاسخ ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *