ابزارهای سایت تبلیغات ملی

ابزارهای سایت تبلیغات ملی

ابزارهای سایت تبلیغات ملی به شما کمک می کنند بیشترین توجه را به کسب و کار کوچک خود جلب کنید و به بیشترین تعداد مشتریان جدید و بازگشتی دست یابید و از ابزارهای معاصر خوبی برای ارتقاء کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید.

انواع ابزارهای سایت تبلیغات ملی

بسته به محدودیت های بودجه خود، می توانید از یک یا دوتا از ابزارهای سایت تبلیغات ملی استفاده کنید و گزینه های خود را افزایش دهید. در صورت لزوم، یک دوره آزمون و خطا را برای قضاوت در مورد ابزارهای موثر در ایجاد تجارت بیشتر و در نتیجه سود بیشتر، به کار بگیرید.

انواع ابزارهای سایت تبلیغات ملی: دستگاه ردیابی ضروری

کامپیوتر شما یکی از همه کاره ترین و مهم ترین ابزار تبلیغاتی شماست. این توانایی استفاده سودمند از تقریباً تمام ابزارهای دیگر برای بازاریابی کسب و کار کوچک شما را فراهم می کند. رایانه شما می تواند برای ایجاد یک دستگاه ردیابی برای تعیین اینکه کدام یک از ابزارهای سایت تبلیغات ملی بعدی برای کسب و کار شما مؤثرتر هستند، استفاده شود. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید تلاش های تبلیغاتی خود را پیگیری کنید. یک راه ساده، ایجاد فهرستی از تمام روش‌های بازاریابی، تاریخ‌های اجرا و نتیجه نهایی استفاده از هر کدام است.

انواع ابزارهای سایت تبلیغات ملی: اینترنت

اینترنت یکی دیگر از ابزارهای سایت تبلیغات ملی است و به ابزاری برای تبلیغات تبدیل شده است. از طریق این ابزار همه کاره، کسب و کار خود را با استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید. یکی از موثرترین و کم هزینه ترین ابزارهای تبلیغاتی مرتبط با اینترنت، وب سایت خودتان است. محتوای وب سایت کسب و کار خود را در هر زمان تغییر دهید تا توجه را به یک یا چند جنبه از تجارت خود جلب کنید، فروش های آینده را برجسته کنید یا به مشتریان در مورد اطلاعیه های مهم توصیه کنید.

چرا وب سایت شما مهمترین گزینه ی ابزارهای سایت تبلیغات ملی است؟

وب سایت شما مهمترین گزینه از ابزارهای سایت تبلیغات ملی برای کسب و کار شماست. این به عنوان معادل مجازی یک تجارت فیزیکی برای 3 میلیارد کاربر اینترنت عمل می کند.

در مورد آن فکر کنید: زمانی که می خواهید درباره یک شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید، معمولاً به گوگل مراجعه می کنید و جستجو می کنید و در نهایت به وب سایت آنها می رسید. همین امر در مورد محصولات و خدماتی که به دنبال آن هستید نیز صدق می کند.

در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها وقت خود را بر روی رسانه‌های اجتماعی یا بررسی‌ها متمرکز می‌کنند، مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا می‌روند؟ وبسایت شما. ما توضیح می دهیم که چرا یک وب سایت قوی و با طراحی خوب باید مرکز تلاش های بازاریابی شما باشد.

وب سایت یک عنصر اساسی از تجارت و بازاریابی شما است. این باید یک عنصر اساسی از برند شما باشد (نام، لوگو، رنگ ها، پیام های کلیدی، سبک عکاسی و غیره). هنگامی که به باز کردن یک کسب و کار جدید یا تغییر نام تجاری فکر می کنید، وب سایت باید بخشی از تلاش های راه اندازی یا تغییر نام تجاری باشد. میزبانی، نگهداری سایت، و حفظ محتوای تازه و جدید در سایت باید در برنامه بازاریابی مداوم و بودجه شما باشد.

چه چیزی در یک وب سایت مهم است؟
  • سازگاری با برند شما (سبک بصری و محتوا)
  • پیام های کلیدی بافته شده در سراسر
  • تصاویری که نشان دهنده برند هستند
  • به سوالات متداول مشتری پاسخ داده شده
  • فراخوان‌های اقدام را پاک کنید
  • یافتن اطلاعات آسان (اما نه اطلاعات زیاد)
  • برای پیمایش و استفاده از سایت آسان است
  • بهینه سازی موبایل (گوشی های هوشمند و تبلت ها)
  • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) (از دیدگاه فناوری و محتوا)
  • محتوای به روز (و مکرراً محتوای جدید اضافه کنید اگر می خواهید افراد برگردند)
  • ابزارهای فناوری برای آسان کردن زندگی آنها (به شدت توصیه می شود، به خصوص اگر رقبای شما این را ارائه دهند)

ابزارهای سایت تبلیغات ملی
ابزارهای سایت تبلیغات ملی
کمک به کاربران خود با محتوای جذاب

اکنون، برای هر شرکتی که خدمات ارائه می دهد، کاربران به ناچار به مشتریان قبلی و بخش مطالعات موردی یک وب سایت مراجعه می کنند. اطلاعات زیادی توسط کاربرانی که در حال مرور یک وب سایت هستند به دست می آید: آنچه کاربران می بینند و می خوانند، درک شرکت یا برند را در تصمیم گیری کاربر شکل می دهد.

طبق آمار Statista ، انتظار می رود تا سال 2019 بیش از 2 میلیارد نفر کالا و خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند. بنابراین، داشتن بهترین محتوا در وب سایت شما مهم است تا وب سایت شما به عنوان ابزار اصلی بازاریابی شما عمل کند.

کسب‌وکاری که به طور منظم وبلاگ می‌نویسد، مهم تر از داشتن صفحات اصلی وب‌سایت به شیوه‌ای جذاب است و معمولاً 67 درصد سرنخ بیشتری نسبت به آن‌هایی که به طور منظم وبلاگ نمی نویسند، دریافت می‌کنند. انتشار یک پست وبلاگ حداقل 4 بار در هفته می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت شود، می تواند اعتبار وب سایت ایجاد کند و خوانندگان را قادر می سازد تا با گذاشتن نظرات با تجارت شما درگیر شوند و همچنین محتوای ارزشمند را با سایر کاربران از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

ممکن است وب‌سایت‌هایی که مشتریان در آن‌ها مرتباً با آنها ارتباط برقرار نمی‌کنند، با به‌روزرسانی‌های کمتر مشکلی نداشته باشند. ممکن است برای تازه نگه داشتن سایت خود، محتوای بیشتر یا ویژگی ها/کارکردهای جدید اضافه کنید.

اکثر وب سایت ها هر دو تا سه سال یکبار یک بار طراحی مجدد می شوند. طراحی مجدد به شما این امکان را می دهد که از فناوری های جدید استفاده کنید یا سایت را با عملکردهای وب اضافی ارتقا دهید. همچنین طراحی شما را تازه و مدرن نگه می دارد. بنابراین طراحی مجدد وب سایت را در بودجه بلندمدت خود در نظر بگیرید و برای تلاش بعدی توسعه وب سایت بزرگ پس انداز کنید.

اتصال با کاربران خود در هر دستگاه

اگر وب سایت شما به درستی ساخته شده باشد، سایت شما پاسخگوی تلفن همراه است. شاید تعجب کنید که چرا این یکی از دلایلی است که یک وب سایت را به مهمترین ابزار بازاریابی تبدیل می کند. خوب، از آنجایی که کاربران بیشتر و بیشتر از طریق تلفن های هوشمند وب را مرور می کنند (به گفته گوگل در حال حاضر بیشتر از استفاده از دسکتاپ )، مهم است که با نداشتن یک وب سایت واکنش گرا، فرصت ها را برای سرنخ های جدید از دست ندهید.

حتی بهتر از آن، یک وب‌سایت کاملاً بهینه‌شده برای تلفن همراه پاسخگو توسط گوگل پاداش می‌گیرد و بنابراین، وب‌سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت . (برعکس نیز صادق است: گوگل اعلام کرده است که سایت هایی را که استانداردهای AMP آنها را برآورده نمی کنند جریمه می کند.) البته رتبه بالاتر به معنای دیده شدن بیشتر برای وب سایت شما و فرصت های بیشتر برای رشد است.

داشتن یک وب سایت هوشمند

وب سایتی که بر اساس بازدیدکنندگان خود محتوا تولید می کند، وب سایتی هوشمند محسوب می شود.

بسته به رفتار بازدیدکنندگان شما، محتوای وب سایت می تواند تغییر کند یا بهبود یابد. هر چه یک وب سایت بیشتر بر اساس نیازهای یک بازدیدکننده شخصی سازی شود، احتمال اینکه آنها در نهایت به یک مشتری تبدیل شوند، بیشتر می شود.

یک راه آسان برای شروع سفر شخصی بازدیدکننده، استفاده از وبلاگ ها است. فراخوان سفارشی برای اقدام بسته به دسته وبلاگ می تواند انتخاب شود. به عنوان مثال، اگر یک وبلاگ در مورد توسعه وب است، می توانید که یک کتاب الکترونیکی توسعه مربوطه را به عنوان یک کتاب الکترونیکی رایگان نمایش دهید تا تعامل بیشتری با خوانندگان وب سایت خود ایجاد کنید و به بازدیدکنندگان اجازه دهید اطلاعات بیشتری در مورد آنچه شرکت شما انجام می دهد، داشته باشند. انطباق محتوا بسته به سفر مشتری به آنها این امکان را می دهد که درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و شروع به ایجاد یک رابطه مبتنی بر اعتماد با شما کنند.

وب سایت شما مهم ترین دارایی بازاریابی شما است، نه فقط به این دلیل که به عنوان یک فروشنده و یک سفیر برند عمل می کند، بلکه به این دلیل که می توانید از وب سایت خود برای ارتباط واقعی با مشتریان بالقوه خود استفاده کنید.

اگر وب سایت شما در حال حاضر به تمام این اهداف دست پیدا نمی کند، اشکالی ندارد. این قطعا یک فرآیند تکراری است، و تعداد کمی از وب سایت ها می توانند هر آنچه را که نیاز دارند به درستی در خارج از دروازه انجام دهند. اما اگر این اهداف را به استراتژی کلی بازاریابی درونگرا خود اضافه کنید و روی اجرای آنها کار کنید، مطمئن هستیم که کسب و کار شما به رشد خود ادامه خواهد داد.

ابزارهای سایت تبلیغات ملی
ابزارهای سایت تبلیغات ملی

انواع ابزارهای سایت تبلیغات ملی: تلفن همراه

یکی دیگر از ابزارهای سایت تبلیغات ملی جذاب، تلفن همراه است. در حال حاضر برنامه های زیادی وجود دارد که می توانند در تلفن هوشمند آپلود شوند و می توانید از آنها برای جذب مشتری استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک فروش بزرگ در یک قطعه خودرو خاص داشته باشید. تبلیغات اینترنتی شما می‌تواند نمادی را نشان دهد که وقتی توسط تلفن‌های مشتریان بالقوه اسکن می‌شود، کوپنی برای آن‌ها فراهم می‌کند که می‌توانند برای تخفیف‌های بیشتر به فروشگاه شما بیاورند. می‌توانید از برنامه‌های مشابه برای اطلاع‌رسانی به افراد در مورد موقعیت مکانی خود یا ارائه اطلاعات کسب‌وکار دیگر استفاده کنید.

انواع ابزارهای سایت تبلیغات ملی: ارتباط کلامی

تبلیغات دهان به دهان یکی از موثرترین ابزارهای سایت تبلیغات ملی است. برای تسهیل گسترش اخبار در مورد کسب و کارتان، قدرت ارزشمندترین ابزار تبلیغاتی شرکتتان را دست کم نگیرید: کارمندانتان. آنها می توانند سفیران کسب و کار شما باشند، فروش ویژه را تبلیغ کنند و مشتریان جدید جذب کنند. با کمی مربیگری از جانب شما، کارمندان شما قادر خواهند بود تمام ابزارهای سایت تبلیغات ملی دیگری را که در اختیار شما هستند با موفقیت پیاده سازی کنند.

کسب و کار الکترونیکی چگونه بر برنامه بازاریابی تأثیر می گذارد؟

ایجاد محصول یا خدماتی که نیاز مصرف کننده را برآورده می کند، برای موفقیت یک کسب و کار کوچک ضروری است، اما یک مفهوم قوی به تنهایی برای اطمینان از سودآوری کافی نیست. کسب و کارهای کوچک باید مشتریان را متقاعد کنند که یک محصول جدید را امتحان کنند و راه هایی برای ارائه آن محصولات به مصرف کنندگان بیابند تا موفق شوند.

رایانه ها می توانند ابزار قدرتمندی برای کمک به شرکت های کوچک در بسیاری از جنبه های بازاریابی محصولات و خدمات جدید باشند. با بسیاری از برنامه‌های رایگان در دسترس برای کمک به کسب‌وکارها در ردیابی تعاملات با مشتری، استفاده از فناوری در بازاریابی به بخش مهم‌تری از پازل فروش تبدیل می‌شود.

تبلیغات مبتنی بر وب

اینترنت یک کانال تبلیغاتی برای کسب و کارها فراهم می کند که به طور بالقوه می تواند به میلیون ها مشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا کند. تبلیغات وب می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله تبلیغات بنری و درون متنی در وب سایت های محبوب، ایمیل های ارسال شده به مشتریان قبلی یا بالقوه و تبلیغات ویدیویی پخش شده قبل یا در حین ویدیوهای آنلاین .

تبلیغات در وب می تواند ارزان تر از تبلیغات سنتی از طریق رسانه هایی مانند تلویزیون، رادیو و چاپ باشد که می تواند آن را برای شرکت های جدید با بودجه تبلیغاتی کم جذاب کند. استفاده از رایانه برای ترسیم نتایج تبلیغات مختلف مبتنی بر وب می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا تعیین کنند کدام ابزار بازاریابی دیجیتال بهترین بازده سرمایه را ارائه می‌دهد. همچنین تبلیغات وب یکی از بهترین و مهمترین ابزارهای سایت تبلیغات ملی است که در بالا به طور کامل توضیح دادیم.

ابزارهای تحقیقات بازار

تحقیقات بازار مجموعه ای از داده های مربوط به وضعیت فعلی یک بازار، ترجیحات مصرف کننده و رقبا است. انجام نظرسنجی از مشتریان یکی از رایج ترین روش هایی است که کسب و کارها به انجام تحقیقات بازار می پردازند. رایانه‌ها راهی برای شرکت‌ها ارائه می‌دهند که بدون بیرون رفتن و ملاقات با مشتریان، نظرسنجی کنند. یکی از نقش های فناوری اطلاعات در بازاریابی، جمع آوری داده های نظرسنجی در وب سایت شرکت، استفاده از خدمات اینترنتی شخص ثالث یا ارسال پرسشنامه های ایمیلی است.

یکی دیگر از ابزارهای اصلی برای تحقیق در مورد نتایج بازاریابی، برنامه های تحلیلی است که می توانند به کسب و کار کوچک شما کمک کنند تا ببینند مشتریان هنگام بازدید از وب سایت شما از کجا آمده اند، از چه کلمات کلیدی برای یافتن شما استفاده می کنند و از کدام صفحات بیشتر بازدید می کنند .

ردیابی کانال توزیع

روش هایی که یک شرکت برای توزیع محصولات و خدمات به مشتریان استفاده می کند، جزء اصلی استراتژی بازاریابی کلی آن است. رایانه‌ها به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت بین کاربران راه دور توزیع کنند، بدون اینکه نیازی به دفتر فیزیکی یا فروشگاه خرده‌فروشی داشته باشند.

توزیع دیجیتال می تواند برای شرکت های کوچکی که می خواهند به مصرف کنندگان در سراسر کشور بفروشند و هزینه های راه اندازی را پایین نگه دارند، سودمند باشد.

ابزارهای سایت تبلیغات ملی
ابزارهای سایت تبلیغات ملی

ایجاد تبلیغات برای رسانه های دیگر

در حالی که اینترنت به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از رایانه‌ها برای تبلیغ، تحقیق و توزیع استفاده کنند، رایانه‌ها نیز برای کمک به تهیه تبلیغات برای رسانه‌های دیگر استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، مجلات و روزنامه های چاپی مدرن اغلب از رایانه برای کمک به طراحی صفحه آرایی استفاده می کنند. طراحان گرافیک و متخصصان رسانه از رایانه برای ویرایش عکس ها برای تبلیغات رسانه های چاپی، صدا برای اسپات های رادیویی و ویدیو برای تبلیغات تلویزیونی استفاده می کنند.

هنگام انتخاب بهترین ابزارهای سایت تبلیغات ملی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

قبل از انتخاب بهترین ابزارهای سایت تبلیغات ملی، مهم است که ویژگی هایی را شناسایی کنید که آنها را متمایز می کند.

در اینجا چند جنبه اساسی وجود دارد که باید قبل از انتخاب ابزار در نظر بگیرید.

امکانات

هیچ دو کسب و کار مشابه نیستند. در حالی که برخی ممکن است به ابزار تبلیغاتی نیاز داشته باشند که با بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر ادغام شود، برخی دیگر ممکن است به ابزاری نیاز داشته باشند که از استراتژی های بازاریابی محتوای آنها پشتیبانی کند.

به همین دلیل، درک کسب و کار شما و انتخاب ابزارهایی که از برنامه های شما پشتیبانی می کنند بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر کارکردهای شما شامل بررسی گزارش های رقبا باشد، به ابزاری در زمان واقعی نیاز دارید که تجزیه و تحلیل های روشنگری ارائه دهد.

برای این کار به ابزاری نیاز دارید که بتواند در سایت های مختلف بخزد و آخرین به روز رسانی ها را ارائه دهد. به این ترتیب، با اطلاعاتی که کمپین های تبلیغاتی شما را تقویت می کند، به روز می شوید.

قیمت گذاری

طرح‌ها یا آزمایش‌های رایگان بهترین انتخاب برای مشاغل کوچک و کسانی هستند که عملکرد ابزارهای خاص را آزمایش می‌کنند. گزینه های رایگان همچنین برای اطلاع رسانی بیشتر از اهداف بلندمدت شما و کمک به شما در محدود کردن آنچه بیشتر نیاز دارید، بهترین هستند. برای کسب و کارهای پیشرفته تر، بهتر است از ابزارهای پولی متناسب با نیازهای تجاری خاص استفاده کنید.

پشتیبانی مشتری

معمولاً مشکلاتی با ابزارهای آنلاین وجود دارد.

هنگامی که این اتفاق می افتد، اولین موفقیت شما در ارتباط با یک تیم پشتیبانی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

اگر ارائه‌دهنده خدمات شما خدمات پشتیبانی مشتری قابل اطمینان 24 ساعته و 7 روزه را ارائه می‌دهد، بدون تأثیر منفی بر تلاش‌های تبلیغات آنلاین خود، به تجارت باز می‌گردید.

اگر مشکلاتی با URL ها یا لینک های شکسته وجود دارد، آنها باید اولین کسانی باشند که پاسخ دهند و اعتبار کسب و کار شما را تضمین کنند.

مهمترین ابزار سایت تبلیغات ملی چیست؟

وب سایت شما مهمترین گزینه از ابزارهای سایت تبلیغات ملی برای کسب و کار شماست. این به عنوان معادل مجازی یک تجارت فیزیکی برای 3 میلیارد کاربر اینترنت عمل می کند.
در مورد آن فکر کنید: زمانی که می خواهید درباره یک شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنید، معمولاً به گوگل مراجعه می کنید و جستجو می کنید و در نهایت به وب سایت آنها می رسید. همین امر در مورد محصولات و خدماتی که به دنبال آن هستید نیز صدق می کند.

موثرترین ابزارهای سایت تبلیغات ملی چیست؟

تبلیغات دهان به دهان یکی از موثرترین ابزارهای سایت تبلیغات ملی است. برای تسهیل گسترش اخبار در مورد کسب و کارتان، قدرت ارزشمندترین ابزار تبلیغاتی شرکتتان را دست کم نگیرید: کارمندانتان. آنها می توانند سفیران کسب و کار شما باشند، فروش ویژه را تبلیغ کنند و مشتریان جدید جذب کنند. با کمی مربیگری از جانب شما، کارمندان شما قادر خواهند بود تمام ابزارهای سایت تبلیغات ملی دیگری را که در اختیار شما هستند با موفقیت پیاده سازی کنند.

آیا ایجاد یک محصول خوب برای موفقیت یک کسب و کار کوچک کافیست؟

ایجاد محصول یا خدماتی که نیاز مصرف کننده را برآورده می کند، برای موفقیت یک کسب و کار کوچک ضروری است، اما یک مفهوم قوی به تنهایی برای اطمینان از سودآوری کافی نیست. کسب و کارهای کوچک باید مشتریان را متقاعد کنند که یک محصول جدید را امتحان کنند و راه هایی برای ارائه آن محصولات به مصرف کنندگان بیابند تا موفق شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *