بهترین سایت تبلیغات آگهی

بهترین سایت تبلیغات آگهی

آنچه می خواهید در مورد کسب و کار خود بگویید یکی از آن چیزهای نادری است که بر آن کنترل دارید، بنابراین این شما هستید که از آن به نفع خود استفاده می کنید. اما برخی از صاحبان مشاغل آنلاین نگران هزینه تبلیغات هستند و برخی تعجب می کنند، چگونه می دانید در وهله اول کجا باید تبلیغ کنید؟ در این مقاله در خصوص بهترین سایت تبلیغات آگهی توضیحاتی می دهیم که به سوالات شما در این خصوص پاسخ می دهد

اهمیت بهترین سایت تبلیغات آگهی

این ها نگرانی های منطقی هستند، بنابراین ما از شما حمایت می کنیم. در این مقاله برخی از مزایایی را که تبلیغات می‌تواند برای کسب و کار آنلاین شما به ارمغان بیاورد، بررسی می‌کنیم و با تمرکز بر تعدادی از بهترین سایت تبلیغات آگهی رایگان که در دسترس شما هستند به شما کمک می کنیم با ترس از هزینه ها مقابله کنید.

چرا باید کسب و کار خود را از طریق بهترین سایت تبلیغات آگهی تبلیغ کنید؟

آگاهی از برند و وب سایت خود را تقویت کنید: اگر می خواهید چیزهایی بفروشید، مردم باید بدانند که شما وجود دارید، جایی که تبلیغ وب سایت شما وارد می شود. اما بیشتر آن ها همچنین می خواهند داستان، ارزش ها، حال و هوا، اعتبار و نحوه عملکرد کسب و کار شما را بدانند. شما می توانید این را حتی در ساده ترین تبلیغات نیز دریافت کنید.

مشتریان خود را پیدا کنید: بیشتر مشتریان خرید می کنند زیرا چیزی را در سطح احساسی دریافت می کنند. تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد دسترسی خود را گسترش دهید و اگر منحصر به فرد باشید، مخاطبان هدف خود را پیدا خواهید کرد. این مانند یک نمایه واقعاً غیرعادی و واضح در یک برنامه دوستیابی است. اگر واقعاً متمایز هستید، هیچ محدودیتی وجود ندارد، آن هایی که در تماس هستند واقعاً شما را دوست دارند.

به مردم ارزش بیشتری بدهید: مشتریان آنلاین بالقوه حق انتخاب زیادی دارند و روزانه با 10000 آگهی بمباران می شوند و این شامل تمام محتوای دوستان و خانواده نمی شود. با افزودن ارزش به زندگی مشتریان خود، نه تنها با محصولات خود، بلکه با نیازهای دیگری که ممکن است بتوانید آن ها را برآورده کنید، مانند اطلاعات، نکات، توصیه ها و همکاری با دیگران برای کمک به رفع نیازهای جدید، خود را از رقبای خود متمایز کنید. همه آن ها جمع می شوند و به ایجاد وفاداری کمک می کنند.

فروش بیشتر داشته باشید: شما می خواهید بتوانید قبض های خود را پرداخت کنید و آمار مربوط به ROI بازاریابی دیجیتال نشان می دهد که تبلیغات چگونه پرداخت می کند.

خوب است بدانید ROI مخفف بازگشت سرمایه است که به زبان ساده بیان می کند که چقدر پول پس می گیرید.

آن ها را در چرخه سالانه خود راهنمایی کنید. کسب و کارها به صورت محوری حرکت می کنند و تبلیغات فصلی و جدید را امتحان می کنند. تبلیغات به شما کمک می کند تا اعلام کنید دلیل جدیدی برای بررسی شما وجود دارد. می‌توانید مشتریان را به هر قیف جدیدی که در طول مسیر اضافه می‌کنید هدایت کنید.

نکته اصلی: بهترین تبلیغات به جمله چسبناک خلاصه می شود، چیزی که در ذهن آن ها باقی می ماند بدون توجه به اینکه چه چیز دیگری از تبلیغ شما فراموش می کنند.

شاید اکنون کمی مجذوب آنچه تبلیغات می تواند برای شما انجام دهد، شده اید و این ROI مطمئناً وسوسه انگیز به نظر می رسد، اما بودجه شما نمی تواند هزینه های اولیه را پوشش دهد. پس بیایید به بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان نگاه کنیم.

سایت های تبلیغاتی رایگان چیست؟

ابتدا، منظور ما از سایت های تبلیغاتی رایگان این است که این مقاله سایت‌های عمومی را که می‌توانید برای تبلیغات رایگان استفاده کنید، مانند وردپرس یا اینستاگرام یا Quora یا تعداد زیادی از سایت‌های دیگر را پوشش نمی‌دهد. منظور ما در این زمینه سایت‌هایی است که به طور خاص برای هدایت تبلیغات ساخته شده‌اند که اکثر آنها رایگان هستند و برای مشتریان پایه دارند.

بهترین سایت تبلیغات آگهی
بهترین سایت تبلیغات آگهی

سایت های تبلیغاتی رایگان: مزایا و معایب

قبل از اینکه وارد لیست بهترین سایت‌های رایگان برای تبلیغ کسب‌وکارتان شویم، اجازه دهید لحظه‌ای به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا این سایت برای شما مناسب است یا خیر. سایت‌های تبلیغاتی رایگان مزایای صاحب کسب وکار آنلاین را به همراه دارند، اما چالش‌هایی را نیز به همراه دارند:

بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان

همه تبلیغات رایگان با تحقیق در مورد شرایط و ضوابط سایت، آنچه می فروشید و مخاطبان هدف شما شروع می شود. محصولات شما چه دسته‌هایی را در خانه احساس می‌کنند؟ تبلیغات رقبای شما (چه خوب و چه زشت) چگونه است؟

برای اینکه به شما کمک کند ایده بهتری در مورد اینکه چه سایتی برای شما بهتر کار می کند، در اینجا تعدادی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان و دلیل کارکرد آن ها را معرفی می کنیم.

1.فیسبوک

استفاده از Facebook Marketplace آسان است و ماهانه 1 میلیارد نفر مخاطب را به همراه می آورد که زمان زیادی را در این پلتفرم می گذرانند. این برای مشاغلی نیست که کالاها و خدمات لوکس یا گران قیمت می فروشند. بازار مانند یک مغازه صرفه جویی دیده می شود و مقدار زیادی رقابت وجود دارد.

متأسفانه، اطلاعات کسب و کار شما را در جایی که به راحتی دیده می شود نمایش نمی دهد و همین امر ساخت یک نام تجاری را سخت تر می کند.

اما اگر اقلام یکباره می فروشید و ترجیح می دهید به صورت محلی بفروشید، این گزینه خوبی برای شماست. برای راه‌اندازی، روی Marketplace در بالا یا پایین صفحه کلیک کنید و به دسته‌ها نگاهی بیندازید. پس از آماده شدن، روی گزینه پروفایل کلیک کنید و مشخصات و اطلاعات خود و محصولاتتان را پر کنید. مانند  Craigslist، بهترین عملکرد را در بازار محلی دارد و واقعا رایگان است.

بازار فیس بوک مکانی برای کالاهای لوکس نیست، اما اگر به صورت محلی بفروشید عالی است.

نکته اصلی: تصاویر بصری در تبلیغات (اینفوگرافیک، عکس‌های خوب و ویدیو) همیشه تعامل را بهبود می‌بخشد. اما توضیحات عکس و متن جایگزین را فراموش نکنید تا محتوای خود را برای مشتریان کم بینا در دسترس قرار دهید. آن ها می خواهند شما و محصولاتتان را نیز پیدا کنند.

2.  پلتفرم Google my business

Google به شما امکان می دهد آزادانه با پست کردن نمایه کسب و کار خود در جستجوهای Google و Google Maps تبلیغ کنید. این یک پلتفرم موفق است Google my business  به این معنی است که کاربران Google 2.7 برابر بیشتر از دیگران معتبر هستند، به علاوه شانس شما برای بازدید مشتریان از سایت شما 70٪ افزایش می یابد و آن ها 50٪ بیشتر احتمال دارد از شما خرید کنند که آمار واقعا قابل توجهی است.

به نفع کسب‌وکارهایی با موقعیت فیزیکی است، اما اگر کاملاً آنلاین هستید، هنوز هم ارزش پر کردن یک نمایه را دارد. شما همچنین می توانید انواع محتوا را ایجاد کنید – پست، پیامک، پیشنهادات، تبلیغات و غیره.

یک حساب تجاری در google.com/business راه اندازی کنید و نمایه خود را ایجاد کنید. تمام جزئیات را پر کنید، به وب سایت خود پیوند دهید و به افزودن پست ها ادامه دهید. این کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد.

Google Maps  به افراد کمک می کند تا با استفاده از Google my business  شما را پیدا کنند.

3. پلتفرم Craiglist

در Craigslist همه چیز دسته بندی شده است تا بتوانید به راحتی مخاطبان خود را هدف قرار دهید و بحث‌های اجتماعی دهان به دهان اجازه می‌دهد تا بیشتر به انتشار این کلمه کمک کند. بهترین کسب وکارهایی که خوب عمل می کنند، کسب وکارهای محلی هستند (زیرا دسته‌ها بر اساس مکان تقسیم می‌شوند) که کالاها و خدماتی را برای جامعه خود ارائه می‌کنند.

توجه داشته باشید که اگرچه تبلیغات رایگان است، اما اگر بفروشید هزینه ای پرداخت خواهید کرد. پست های شما 30 روز طول می کشد.

Craigslist یک انجمن تبلیغاتی را فراهم می کند که در مورد همه چیزهایی که باید انجام دهید، از جمله نحوه نوشتن تبلیغات موثر Craigslist و نحوه یافتن پست خود با شما صحبت می کند. هنگامی که تبلیغ می کنید، با انتخاب “پست جدید” شروع می کنید. سئو را در تبلیغ خود، کلمات کلیدی در عنوانی که توجه را جلب می کند، محتوای بصری در صورت امکان و دلایلی برای فروش کمک کنید.

بهترین سایت تبلیغات آگهی
بهترین سایت تبلیغات آگهی

دسته بندی های Craigslist به شما کمک می کند مشتریان خود را کاهش دهید.

نکته برتر : مهم نیست که کدام پلتفرم را انتخاب می کنید و محصولات خود را چقدر محلی می کنید، همیشه مطمئن شوید که تبلیغات شما با کلمات کلیدی/SEO بهینه شده است.

4. پلتفرم Yelp

تبلیغات رایگان Yelp بسیاری از مشاغل کوچک را جذب می کند زیرا تبلیغات شما را به سایت های ثانویه که با Yelp شریک هستند سوق می دهد. 90 میلیون نفر هر ماه برای اطلاعات تجاری به Yelp مراجعه می کنند و 97٪ خرید می کنند.

کسب و کارهای دوستدار Yelp محلی هستند، مانند بارها و رستوران‌ها، متخصصان حرفه‌ای مانند پزشکان و وکلا، خدمات و تعمیر و نگهداری خانه/خودرو، زیبایی، و سلامت و تناسب اندام هستند.

در Yelp نمایه خود را ثبت می کنید و تا حد امکان اطلاعات کسب و کار خود را پر می کنید. می توانید از شبکه خود بخواهید که نظرات صادقانه را نیز در نمایه شما اضافه کند. در طرح رایگان، می‌توانید به پیام‌ها و نظرات پاسخ دهید.

ارتقاء آن بسیار مقرون به صرفه است و با یک دلار در روز می توانید از نمایش تبلیغات رقبا در صفحه خود جلوگیری کنید یا یک دکمه تماس به اقدام اضافه کنید.

5. پلتفرم eBay

eBay یک سایت بسیار محبوب است که 135 میلیون مشتری دارد که 1.7 میلیارد لیست را مرور می کنند. محبوب ترین دسته ها در این پلتفرم الکترونیک (و لوازم جانبی الکترونیکی)، خودرو، سلامت/زیبایی و ورزش هستند. اگر در سطح بین‌المللی بفروشید، عملکرد بهتری خواهید داشت 50 درصد از درآمد ناخالص خرید آن از فروش بین‌المللی حاصل می‌شود.

فروش در eBay مانند یک سایت حراجی عمل می کند (البته شما این امکان را دارید که خارج از حراج نیز بفروشید). در حالی که فهرست خود را ایجاد می کنید، به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی هدفمند حیاتی هستند. می‌توانید از صفحه فهرست به‌عنوان فضای خالی برای برند خود استفاده کنید – رنگ‌های پس‌زمینه، حتی یک پاراگراف یا پیوند به کسب‌وکارتان را معرفی کنید.

برای تبلیغات رایگان خود محدودیتی خواهید داشت و پس از فروش، هزینه ارزیابی نهایی از شما دریافت خواهد شد. این نرخ بستگی به این دارد که شما یک فهرست خصوصی هستید یا یک تجارت.

6. پلتفرم Oodle

در نگاه اول Oodle یک مکان عالی برای لیست های طبقه بندی شده ساده و محلی است. اما خیلی بیشتر از این به ارمغان می آورد. آیا آن شخص را در زندگی خود می شناسید که شما را با انواع مختلفی از افراد آشنا می کند؟ اودل است. یک رابط این کار با عدم پذیرش مستقیم تبلیغات، بلکه با نمایه سازی و نمایش تبلیغات شما در یک مکان کار می کند.

مشتریان می‌توانند اعلان‌ها را تنظیم کنند، بنابراین اگر تبلیغ شما با آنچه که آنها جستجو می‌کنند مطابقت داشته باشد، هر دوی شما خوش شانس خواهید بود. مانند بسیاری از سایت‌های دیگر، از معاملات محلی حمایت می‌کند، اما همچنان می‌توانید به مناطق دیگر بفروشید.

Oodle عروسک های لارا کرافت را به شما نشان می دهد که در وب سایت دیگری تبلیغ شده اند.

نکته برتر: همیشه در هر سایت تبلیغاتی، دقت لازم را انجام دهید. UX بسته به مدیریت و مشتریان تغییر می کند. نظرات را بخوانید و با کسب‌وکارهای غیرمرتبط با شما که از سایت استفاده می‌کنند صحبت کنید تا نظرات آن ها را نیز دریافت کنید.

7. پلتفرم Gumtree

اگرچه Gumtree در بریتانیا محبوب تر از ایالات متحده است، اما در حال افزایش است. اگر به پایداری و دوچرخه سواری علاقه دارید، یا اگر دوست دارید چانه بزنید، این پلتفرم برای شما مناسب است.

این برای اقلامی که به صورت محلی فروخته می‌شوند بهترین است. در واقع، فروش بین‌المللی می‌تواند دشوار باشد، زیرا وب سایت Gumtree  به طور خودکار به مکان کاربر باز می‌گردد، بنابراین افراد خارج از ایالات متحده برای یافتن آگهی شما با مشکل مواجه خواهند شد.

تبلیغات رایگان Gumtree به لیست های 60 روزه، توضیحات طولانی تر، عکس های بیشتر اجازه می دهد و می توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ویرایش کنید. پس از ثبت نام و تنظیم اولین تبلیغ خود، یک مدیر حساب نیز دریافت خواهید کرد.

هیچ محدودیتی برای تعداد پست هایی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد، اما مراقب هزینه ها باشید که بسته به نوع تبلیغی که منتشر می کنید متفاوت است.

رجیستری در Gumtree بسیار آسان است و می تواند به سایر حساب های رسانه های اجتماعی که دارید پیوند دهید.

بهترین سایت تبلیغات آگهی
بهترین سایت تبلیغات آگهی

8. پلتفرم Locanto

مشاغلی که در Locanto عملکرد بسیار خوبی دارند، آن هایی هستند که از طرفداران محلی زیادی برخوردار هستند. کسب‌وکارهایی که کلاس‌ها، رویدادهای با بلیط، سرگرمی‌ها، گفتگوها و هر رویداد محلی را تبلیغ می‌کنند، به شدت تبلیغ می‌شوند.

ارسال یک آگهی واقعا آسان است حتی ساده تر از eBay زیرا مجبور نیستید اطلاعات مالی کسب و کار را تأیید یا ارائه دهید. به سادگی روی لینک کلیک کنید و بلافاصله شروع کنید.

کلمات کلیدی/سئو و یک عنوان خوب مورد توجه قرار می گیرد. تبلیغات شما به مدت 60 روز باقی می ماند و اگر در مکان مناسبی باشید کاملا رایگان است. همچنین می‌توانید با Locanto به تفریح ​​بپردازید.

نکته برتر: ایمنی خود را بالاتر از هر چیز دیگری نگه دارید. تحقیق خود را در مورد کلاهبرداری در پلتفرم هایی که استفاده می کنید انجام دهید. در صورت ملاقات با مشتری، هر زمان که ممکن است یک مکان عمومی را انتخاب کنید و به مردم اطلاع دهید که کجا می روید.

9. پلتفرم Geebo

Geebo یکی دیگر از سایت های طبقه بندی شده با تفاوت است. ایمنی USP در Geebo است. Geebo لیستی از کلاهبرداری های رایج را برای محافظت و آموزش در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد. اگرچه آن ها یک تیم کوچک متشکل از سه نفر در دفتر خود دارند، اما موفق می شوند 2.5 میلیون بازدید از صفحه در ماه داشته باشند.

در ایجاد تبلیغات واقعاً آسان است. روی دکمه پست در صفحه اصلی کلیک کنید، دسته بندی خود را انتخاب کنید، برخی از جزئیات را پر کنید، عکس اضافه کنید و دیگر خاموش می شوید. از جستجوی کارمندان در Geebo دوری کنید. آن ها برای هر آگهی استخدام حداقل 75 دلار دریافت می کنند.

10. پلتفرم ClassifiedAds

ClassifiedAds یک استارت آپ کوچک است که توسط 20 نفر با 3 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه اداره می شود. به طور مشابه با Craigslist اجرا می شود (یک ثبت نام و پست ساده). مشتریان محصول شما را جستجو می کنند و تبلیغات و همچنین لیست ها ظاهر می شوند. همچنین می توانید یک پیوند به وب سایت خود اضافه کنید و فرم های تماس را برای ارتباط بهتر ارائه دهید.

ارسال تبلیغات، مرور کامل سایت و ارتباط با فروشندگان (که خریداران شما آن را دوست خواهند داشت) رایگان است. اما توجه داشته باشید که چون عکسی در صفحه نتایج جستجو وجود ندارد، کلمات کلیدی و عنوانی چشم نواز، ضروری خواهند بود.

ClassifiedAds شما را برای نوشتن عناوین بهتر برای جلب توجه به چالش می کشد.

نتیجه گیری در خصوص بهترین سایت تبلیغات آگهی

سایت های تبلیغاتی رایگان قطعا فرصت های زیادی را برای صاحبان مشاغل آنلاین فراهم می کنند. خوب نوشته شده است، برای مخاطبان هدف مناسب، مخاطبان و پایگاه مشتری جدیدی برای شما به ارمغان می آورند، به مردم اجازه می دهند برند شما را بدانند، ارزش مشتریان شما را به ارمغان می آورند و فروش بیشتری را به ارمغان می آورند.

هنگامی که متوجه شدید که کدام سایت ها برای شما بهتر کار می کنند و از بهترین شیوه های آن ها استفاده می کنید، می توانید از مزایای چیزی که زمان یا منابع بسیار کمی نیاز دارد، بهره مند شوید. همه چیز در مورد یافتن مکان مناسب برای رونق خود و کسب و کار آنلاین شماست.

چرا باید کسب و کار خود را از طریق بهترین سایت تبلیغات آگهی تبلیغ کنید؟

آگاهی از برند و وب سایت خود را تقویت کنید: اگر می خواهید چیزهایی بفروشید، مردم باید بدانند که شما وجود دارید، جایی که تبلیغ وب سایت شما وارد می شود. اما بیشتر آن ها همچنین می خواهند داستان، ارزش ها، حال و هوا، اعتبار و نحوه عملکرد کسب و کار شما را بدانند. شما می توانید این را حتی در ساده ترین تبلیغات نیز دریافت کنید.
مشتریان خود را پیدا کنید: بیشتر مشتریان خرید می کنند زیرا چیزی را در سطح احساسی دریافت می کنند. تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد دسترسی خود را گسترش دهید و اگر منحصر به فرد باشید، مخاطبان هدف خود را پیدا خواهید کرد. این مانند یک نمایه واقعاً غیرعادی و واضح در یک برنامه دوستیابی است. اگر واقعاً متمایز هستید، هیچ محدودیتی وجود ندارد، آن هایی که در تماس هستند واقعاً شما را دوست دارند.

سایت های تبلیغاتی رایگان چیست؟

ابتدا، منظور ما از سایت های تبلیغاتی رایگان این است که این مقاله سایت‌های عمومی را که می‌توانید برای تبلیغات رایگان استفاده کنید، مانند وردپرس یا اینستاگرام یا Quora یا تعداد زیادی از سایت‌های دیگر را پوشش نمی‌دهد. منظور ما در این زمینه سایت‌هایی است که به طور خاص برای هدایت تبلیغات ساخته شده‌اند که اکثر آنها رایگان هستند و برای مشتریان پایه دارند.

پلتفرم Gumtree را شرح دهید؟

اگرچه Gumtree در بریتانیا محبوب تر از ایالات متحده است، اما در حال افزایش است. اگر به پایداری و دوچرخه سواری علاقه دارید، یا اگر دوست دارید چانه بزنید، این پلتفرم برای شما مناسب است.
این برای اقلامی که به صورت محلی فروخته می‌شوند بهترین است. در واقع، فروش بین‌المللی می‌تواند دشوار باشد، زیرا وب سایت Gumtree  به طور خودکار به مکان کاربر باز می‌گردد، بنابراین افراد خارج از ایالات متحده برای یافتن آگهی شما با مشکل مواجه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *