ترویج سایت تبلیغات ملی

ترویج سایت تبلیغات ملی

شما به تازگی ایجاد یک وب سایت را به پایان رسانده اید و اکنون زمان آن است که آن را با جهان به اشتراک بگذارید. به هر حال، اگر کسی برای دیدن سایت شما نباشد، چه فایده ای دارد؟ تبلیغات وب سایت و ترویج سایت تبلیغات ملی نیازی به هزینه زیادی برای شما ندارد. در واقع، اصلاً لازم نیست برای شما هزینه ای داشته باشد.

ایده های ترویج سایت تبلیغات ملی

ما مطمئن هستیم که شما با مقاله‌هایی مشابه این مقاله مواجه شده‌اید که به شما وعده می‌دهند “x مقدار نکته” را برای انجام کاری به صورت رایگان به شما نشان می‌دهند، اما در پایان یک برچسب قیمت بزرگ و قرمز دارند. این یکی از آن پست ها نیست تمام ایده های ترویج سایت تبلیغات ملی لیست شده ی زیر تضمین می کند که کیف پول شما بسته می ماند.

برای کشف بهترین ایده های ترویج سایت تبلیغات ملی تا آخر مقاله همراه ما باشید:

  • سئوی وب سایت خود را تقویت کنید
  • از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
  • یک وبلاگ راه اندازی کنید
  • وبلاگ نویسی مهمان را امتحان کنید
  • از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید
  • سایت خود را به دایرکتوری های آنلاین ارسال کنید
  • در انجمن ها ارسال کنید
  • با بازاریابی فراگیر ارتباط برقرار کنید
  • با امضای خودت بگو
  • روی کیفیت تمرکز کنید

1.موثر ترین ایده ی ترویج سایت تبلیغات ملی: سئوی وب سایت خود را محکم کنید

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یکی از موثرترین ایده های ترویج سایت تبلیغات ملی است، زیرا به بهبود رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کند. برخلاف تبلیغات جستجوی پولی، سئو کاملاً رایگان است و رقابت بر اساس کیفیت محتوایی که منتشر می‌کنید، سیال بودن مسیریابی که به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهید و تعداد لینک‌هایی که از منابع خارجی دریافت می‌کنید، برای همه آزاد است.

شما می توانید با قرار دادن کلمات کلیدی و عبارات خاص در سرتاسر وب سایت خود، افزودن متن جایگزین به تصاویر و بهینه سازی عنوان های خود به سئوی قوی دست پیدا کنید تا وب سایت شما در موتورهای جستجو پیدا شود.

از آنجایی که سئو به زمان و تلاش نیاز دارد، ابزارهای خودکار سئو این فرآیند را کارآمدتر می کنند. سئو زیربنای ارتقاء وب سایت است، زیرا تضمین می کند که وب سایت شما توسط بازدیدکنندگان جدید کشف شود.

ترویج سایت تبلیغات ملی
ترویج سایت تبلیغات ملی

انواع سئو چیست؟

سه نوع سئو وجود دارد:

  • سئو فنی: بهینه سازی جنبه های فنی یک وب سایت.
  • سئو در سایت:  بهینه سازی محتوای یک وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجو.
  • سئوی خارج از سایت: ایجاد دارایی های برند (مانند افراد، علائم، ارزش ها، چشم انداز، شعارها، عبارات جذاب، رنگ ها) و انجام کارهایی که در نهایت آگاهی و شناخت برند را افزایش می دهد (یعنی نشان دادن و رشد تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن آن ) و تولید تقاضا.

شما صد در صد کنترل محتوا و بهینه سازی های فنی را حفظ می کنید. این همیشه در مورد خارج از سایت صدق نمی کند (شما نمی توانید لینک های سایت های دیگر را کنترل کنید یا اگر پلتفرم هایی که به آنها متکی هستید در نهایت بسته شوند یا تغییرات اساسی ایجاد کنند)، اما این فعالیت ها هنوز هم بخش کلیدی این سه گانه موفقیت سئو هستند.

سئو را به عنوان یک تیم ورزشی تصور کنید. برای پیروزی به حمله و دفاع قوی نیاز دارید و به طرفداران (معروف به تماشاگر) نیاز دارید. بهینه سازی فنی را به عنوان دفاع خود، بهینه سازی محتوا را به عنوان حمله خود، و بهینه سازی خارج از سایت را به عنوان راه هایی برای جذب، تعامل و حفظ پایگاه طرفداران وفادار در نظر بگیرید.

2. مهم ترین ایده ی ترویج سایت تبلیغات ملی: از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

دلیلی وجود دارد که همیشه بازاریابی ایمیلی را در بالای مقالاتی قرار می‌دهند که در مورد  چگونگی جذب ترافیک به وب‌سایت شما صحبت می‌کنند . چرا؟ زیرا بارها و بارها اثربخشی آن ثابت شده است.

خبرنامه ها شکلی مؤثر از بازاریابی ایمیلی هستند، زیرا شکل مستقیم ارتباط بین شما و مشتریان بالقوه شما هستند. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا مشترکین دریافت کنید و می توانند به جذب ترافیک به سایت شما کمک کنند.

یک خبرنامه ، همانطور که از نام آن پیداست، اخبار مربوط به کسب و کار شما را به اشتراک می گذارد. خبرنامه‌هایی که در فواصل زمانی منظم ارسال می‌شوند ( هفتگی، دو هفته‌ای، ماهانه ) به حفظ نقاط تماس ثابت با مشترکین ایمیل شما کمک می‌کنند.

به بیان ساده، خبرنامه فرصتی برای به اشتراک گذاشتن بینش، افکار، نکات است؛ هر چیزی که بیشترین ارزش را برای مخاطبان شما به ارمغان می آورد.

برای ایجاد یک خبرنامه جذاب، محتوای خود را قوی و مستقیم نگه دارید و از فراخوان‌های برجسته‌ای استفاده کنید  که خوانندگان را تشویق به کلیک کردن می‌کند. این امر به محتوای شما کمک می کند تا از خبرنامه های دیگری که ممکن است مشترکان شما دریافت کنند متمایز شود. به همین دلیل، بازاریابی ایمیلی بخش مهمی از هر برنامه بازاریابی است .

در واقع بازاریابی ایمیلی یک کانال بازاریابی مستقیم است که به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات جدید، فروش و به روز رسانی ها را با مشتریان در لیست تماس خود به اشتراک بگذارند. بازگشت سرمایه بالای آن (ROI) آن را برای استراتژی کلی ورودی بیشتر کسب و کارها ضروری می کند.

ایمیل مارکتینگ مدرن از ارسال نامه های انبوه یکسان فاصله گرفته و به جای آن بر رضایت، تقسیم بندی و شخصی سازی تمرکز دارد. این ممکن است وقت گیر به نظر برسد، اما اتوماسیون بازاریابی بیشتر کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد. در دراز مدت، یک استراتژی بازاریابی ایمیلی که به خوبی طراحی شده است، نه تنها باعث فروش می شود، بلکه به ایجاد جامعه ای در اطراف برند شما کمک می کند.

3. یک وبلاگ راه اندازی کنید

هنگامی که به نحوه تبلیغ وب سایت خود فکر می کنید، یک راه خوب این است که یک وبلاگ رایگان ایجاد کنید تا سئو خود را تقویت کنید و رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. وبلاگ نویسی باعث می شود افراد سایت شما را راحت تر پیدا کنند و کسب و کار شما را کشف کنند. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود معرفی کنید و می تواند نرخ تبدیل شما را به طور چشمگیری بهبود بخشد.

نوشتن پست های وبلاگ شما را مجبور می کند که در مورد بازار خود تحقیق کنید و به نوبه خود دانش و مهارت های حرفه ای شما را گسترش می دهد.

حتی اگر چندان اهل نوشتن نباشید، باز هم می توانید از قرار دادن وبلاگ در سایت خود بهره مند شوید، زیرا به ایجاد آگاهی از برند و افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند.

وبلاگ نویسی نه تنها باعث افزایش ترافیک وب سایت و تبلیغ محصولات و خدمات شما می شود، بلکه به شما کمک می کند تا با مشتریان بالقوه خود اعتماد کنید.

هر ماه 70 میلیون پست جدید وجود دارد و 42 درصد وب تنها بر روی وردپرس ساخته شده است. در نتیجه، وبلاگ نویسی همچنان بخش برجسته ای از استراتژی بازاریابی آنلاین است.

در واقع، در یک نظرسنجی اخیر، از بین تمام حالت‌های بازاریابی محتوا، مانند ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و رویدادهای آنلاین، 90 درصد از کسب‌وکارها از وبلاگ‌ها برای کمک به بازاریابی برندهای خود در 12 ماه گذشته استفاده کرده‌اند.

ترویج سایت تبلیغات ملی
ترویج سایت تبلیغات ملی

4. حیایتی ترین ایده ی ترویج سایت تبلیغات ملی: وبلاگ نویسی مهمان را امتحان کنید

با همکاری با یک وبلاگ نویس مهمان، تبلیغ وب سایت خود را حتی بیشتر گسترش دهید. هنگامی که نویسنده دیگری در صنعت شما پستی را در وبلاگ خود می نویسد، شما دسترسی خود را به مخاطبان هدف آنها گسترش می دهید و سرنخ های با کیفیت به دست می آورید. علاوه بر این، ارتباط با نویسندگانی که قبلاً در حوزه کاری خود تثبیت شده اند به شما کمک می کند تا شبکه خود را توسعه دهید. این می تواند در معرض دید بیشتر، ترافیک و اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی برای شما به ارمغان بیاورد.

از طرف دیگر، شما همچنین می توانید وب سایت خود را با تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس مهمان تبلیغ کنید. اگر این مسیر را انتخاب کنید، مقاله‌هایی می‌نویسید که در سایت‌هایی غیر از سایت خودتان منتشر می‌شوند.

این یک استراتژی بازاریابی حیاتی است که مزایای زیادی به همراه دارد. اول، زمانی که لینکی به سایت خود را در یک پست مهمان یا بیوگرافی نویسنده قرار می دهید، سئوی شما را تقویت می کند. دوم، با تشویق مخاطبان جدید به کلیک بر روی سایت شما و مرور، آگاهی از برند شما ایجاد می کند.

5. از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه‌های اجتماعی فقط راهی برای دوستان دبیرستانی شما نیستند تا تصاویر فرزندان خود را به نمایش بگذارند یا از آنچه برای ناهار خورده‌اند عکس بگیرند. همچنین یک راه موثر برای تبلیغ و ترویج سایت تبلیغات ملی است؛ زیرا به کسب و کارها کمک می کند تا به مخاطبان متنوعی دست یابند و آگاهی از برند را ایجاد کنند.

از آنجایی که تعداد کاربران رسانه های اجتماعی همچنان در حال افزایش است، جای تعجب نیست که بسیاری از برندها تلاش های تبلیغاتی خود را دوباره برای استفاده از این رسانه دیجیتال متمرکز کنند. یکی دیگر از عوامل اصلی این واقعیت است که خرید آنلاین به روشی فزاینده و محبوب برای خرید کالا برای مصرف کنندگان تبدیل شده است. اکثر برندها، صرف نظر از اندازه، یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده اند با این درک که عصر دیجیتال فرصت های بیشتری را برای نمایش و خرید کالاهایشان باز کرده است. به این ترتیب، جای تعجب نیست که رسانه‌های اجتماعی جایگاه مهمی را برای برندهایی که به دنبال بستری برای تبلیغ کالاها و خدمات خود هستند، اشغال کرده‌اند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای جذب دنبال کنندگان مهم است. مهمتر از همه، پست کردن محتوای قانع کننده، شانس اینکه مخاطبان شما آن را به اشتراک بگذارند را افزایش می دهد و هرچه افراد بیشتری روی محتوای شما کلیک کنند، شانس بیشتری برای دریافت ترافیک وب سایت و بهبود نرخ تبدیل خود خواهید داشت .

تبلیغات متقابل را فراموش نکنید تا همه شبکه های شما تا حد امکان از محتوای شما بهره مند شوند. همچنین می توانید یک نوار اجتماعی به وب سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی پروفایل های اجتماعی شما را پیدا کنند و محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

ترویج سایت تبلیغات ملی
ترویج سایت تبلیغات ملی

6. سایت خود را به دایرکتوری های آنلاین ارسال کنید

علاوه بر بهینه سازی سئوی خود برای کمک به افراد برای کشف وب سایت شما، سایت خود را به فهرست های آنلاین ارسال کنید. دایرکتوری های آنلاین یافتن URL شما و حرکت به سایت شما را برای افراد آسان می کند. بسته به صنعت شما، ممکن است فهرستی برای نوع کسب و کار خاص شما وجود داشته باشد.

اگر یک فروشگاه آجر و ملات دارید، ارسال به فهرست‌های محلی حتی هوشمندانه‌تر است. سرویس‌های رایگانی به شما این امکان را می‌دهند که کسب‌وکار خود را ثبت کنید، به طوری که وقتی شخصی کسب‌وکار شما را جستجو می‌کند، مجموعه کاملی از جزئیات، از جمله وب‌سایت، ساعات کاری، جزئیات تماس، و نقشه موقعیت مکانی شما، در صفحه نتایج ظاهر شود.

از نظر بازاریابی دیجیتال، دایرکتوری  یا به طور خاص دایرکتوری کسب و کار فهرستی آنلاین از مشاغل است. فهرست ها اطلاعاتی درباره مشاغل خاص مانند نام، آدرس، اطلاعات تماس، انجمن ها و خدمات و محصولات ارائه شده ارائه می دهند. این مشاغل معمولاً بر اساس مکان، فعالیت یا اندازه طبقه بندی می شوند. مهم است که کسب و کار شما اطمینان حاصل کند که تمام اطلاعات شرکت شما در هر فهرست دایرکتوری به روز است. عدم انجام این کار می تواند باعث سردرگمی مشتریان بالقوه شود که در نتیجه اعتماد کمتر و فروش از دست رفته است.

همه دایرکتوری ها یکسان ایجاد نمی شوند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که به جای افزودن جزئیات کسب و کار خود در سایت های نامعتبر، اولویت را برای افزودن کسب و کار خود به سایت های معتبر قرار دهید. دایرکتوری های برتر به افزایش سئوی شما کمک می کند زیرا خود را با مارک های مورد اعتماد مرتبط می کنید. دایرکتوری‌هایی که مدیریت ضعیف و مشکوک دارند ممکن است به رتبه کسب‌وکار شما آسیب برساند. اگر فهرستی به نظر می رسد که سال ها به روز نشده است، ممکن است بخواهید قبل از فهرست کردن کسب و کار خود از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید.

7. در انجمن ها ارسال کنید

در یک موضوع گفتگوی موجود شرکت کنید و در صورت لزوم وب سایت خود را به آن اضافه کنید. توجه داشته باشید که فقط زمانی باید وب سایت خود را به این پست ها اضافه کنید که به عنوان یک منبع واقعاً مفید برای تکمیل پاسخ شما باشد. در غیر این صورت، در معرض خطر قرار گرفتن هرزنامه هستید.

سعی کنید تالارهایی را پیدا کنید که به طور خاص در مورد صنعت شما هستند تا بتوانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که از قبل به تخصص شما علاقه مند هستند. اگر نمی‌توانید انجمنی را پیدا کنید که مختص دسته کسب‌وکار شما باشد، انجمن خود را راه‌اندازی کنید . این امر وب سایت شما را به محل انجمن مقصد برای صنعت شما تبدیل می کند.

8. با بازاریابی فراگیر ارتباط برقرار کنید

بازاریابی فراگیر شامل برقراری ارتباط با دیگران در حوزه کسب و کار شما، مانند وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها و دیگر متخصصان، به منظور تبلیغ وب سایت شما است. در حالت ایده‌آل، می‌توانید با این متخصصان یک رابطه پایدار ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا در معرض دید سایت خود قرار بگیرید.

این تکنیک با شناسایی اهداف بازاریابی شما و سپس یافتن افرادی که می توانند به شما در دستیابی به آن اهداف کمک کنند، شروع می شود. سعی کنید پیشنهاد خود را از طریق ایمیل یا از طریق پلتفرم های رسانه های اجتماعی خاص ارسال کنید.

9.قدرتمند ترین ایده ی ترویج سایت تبلیغات ملی: آن را با امضای خود بگویید

امضای ایمیل شما ابزاری کم ارزش اما قدرتمند است که اساسا به عنوان یک کارت ویزیت آنلاین عمل می کند. اطمینان حاصل کنید که امضای ایمیل شما شامل لوگوی کسب و کار شما، پیوندهایی به حساب‌های اجتماعی و وب‌سایت شما، به علاوه هر گونه اطلاعات تماس دیگر باشد. این کار مهر برند شما را روی ایمیل‌های شما می‌گذارد و وب‌سایت شما را برای دریافت‌کنندگان تبلیغ می‌کند.

10. بر کیفیت تمرکز کنید

هنگامی که یاد می گیرید چگونه وب سایت خود را تبلیغ کنید، تمرکز شما باید بر انتشار محتوای خبره و آموزنده باشد. این صرف‌نظر از اینکه کدام استراتژی‌های تبلیغاتی را انتخاب می‌کنید، صادق است، خواه پست کردن در رسانه‌های اجتماعی، نوشتن مقالات وبلاگ یا مشارکت با اینفلوئنسرها باشد. کیفیت را بر کمیت اولویت دهید، زیرا این امر به ایجاد اعتماد در بین مخاطبان و هدایت آنها به قیف بازاریابی کمک می کند . این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در دراز مدت برای کسب و کار خود انجام دهید.

رقابت در سئو بر چه اساسی است؟

رقابت بر اساس کیفیت محتوایی که منتشر می‌کنید، سیال بودن مسیریابی که به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهید و تعداد لینک‌هایی که از منابع خارجی دریافت می‌کنید، برای همه آزاد است.

ویژگی های یک خبرنامه ی جذاب چیست؟

برای ایجاد یک خبرنامه جذاب، محتوای خود را قوی و مستقیم نگه دارید و از فراخوان‌های برجسته‌ای استفاده کنید  که خوانندگان را تشویق به کلیک کردن می‌کند. این امر به محتوای شما کمک می کند تا از خبرنامه های دیگری که ممکن است مشترکان شما دریافت کنند متمایز شود.

قدرتمند ترین ایده ی ترویج سایت تبلیغات ملی چیست؟

امضای ایمیل شما ابزاری کم ارزش اما قدرتمند است که اساسا به عنوان یک کارت ویزیت آنلاین عمل می کند. اطمینان حاصل کنید که امضای ایمیل شما شامل لوگوی کسب و کار شما، پیوندهایی به حساب‌های اجتماعی و وب‌سایت شما، به علاوه هر گونه اطلاعات تماس دیگر باشد. این کار مهر برند شما را روی ایمیل‌های شما می‌گذارد و وب‌سایت شما را برای دریافت‌کنندگان تبلیغ می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *