تکنیک های سایت تبلیغات ملی

تکنیک های سایت تبلیغات ملی

بازاریابی برای کسب و کار شما، به خصوص تجارت الکترونیک، نیازمند استراتژی های زیادی است و تبلیغات یکی از مهم ترین آنهاست. به همین دلیل است که بازاریابان مقدار زیای را برای تکنیک های سایت تبلیغات ملی مختلف هزینه کرده اند.

دقیقاً چه چیزی به عنوان تبلیغات به حساب می آید و تکنیک های سایت تبلیغات ملی چیست؟

تبلیغات نوعی بازاریابی پولی است که هدف آن هدایت ترافیک به صفحه فرود یا فروش مستقیم محصولات یا خدمات است. این شامل تبلیغات PPC ، تبلیغات تصویری، تبلیغات رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است. همچنین تبلیغات ملی، تکنیک های سایت تبلیغات ملی خاص خود را دارد.

یک مشتری بالقوه می تواند یک تبلیغ را ببیند، روی آن کلیک کند و در نهایت خرید کند. این امر قیف فروش را به میزان قابل توجهی کوتاه می کند و باعث افزایش مستقیم فروش می شود.

در این پست، انواع تکنیک های سایت تبلیغات ملی را فهرست کرده ایم که می توانید از آنها برای تبلیغ برند و محصولات خود استفاده کنید.

1.پیوستن به واگن

این یکی از تکنیک های تبلیغاتی است که با احساسات انسان و ترس از دست دادن آنها بازی می کند.

ایده پشت این تکنیک ایجاد تبلیغاتی است که باعث می شود مردم بخواهند در گروه کوچک و انحصاری افرادی قرار بگیرند که از محصولات شما استفاده می کنند.

چگونه می توانید به این امر دست یابید؟

در اینجا سه ​​رویکرد تبلیغاتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

  • نام تجاری خود را به عنوان چیزی منحصراً برای تعداد کمی از افراد منتخب نشان دهید و به این واقعیت اشاره کنید که خرید از شما به معنای پیوستن به این باشگاه منحصر به فرد است.
  • به تعداد فزاینده افرادی که محصول جدید شما را امتحان می کنند نشان دهید و آن را به مدی تبدیل کنید که مردم می خواهند دنبال کنند
  • افراد مشهور را برای تایید برند استخدام کنید و به این واقعیت اشاره کنید که اگر مردم می خواهند مانند یک سلبریتی زندگی کنند به محصولات شما نیاز دارند. تبلیغات با حضور افراد مشهور باعث می‌شود مردم بخواهند به این گروه بپیوندند و از محصولاتی استفاده کنند که افراد مشهور مورد علاقه‌شان استفاده می‌کنند.

این تکنیک تبلیغاتی به برندهای لوکس محدود نمی شود. هر برندی می‌تواند تبلیغاتی ایجاد کند که انحصاری بودن را نشان می‌دهد و باعث می‌شود مردم بخواهند به این گروه بپیوندند.

نکته حرفه ای : آماری از سرعت رشد نام تجاری شما یا تعداد افرادی که برای اشتراک شما ثبت نام کرده اند را نشان دهید تا مانند روندی باشد که مردم می خواهند به آن بپیوندند.

تکنیک های سایت تبلیغات ملی
تکنیک های سایت تبلیغات ملی

2. مهم ترین گزینه ی تکنیک های سایت تبلیغات ملی: روانشناسی رنگ ها

رنگ ها با انتقال پیام های بدون کلام نقش زیادی در تبلیغات خلاقانه دارند.

یک مثال استفاده از رنگ‌های پررنگ در فراخوانی برای اقدام برای ایمیل‌ها است که می‌تواند نرخ کلیک شما را به شدت افزایش دهد و در نتیجه فروش شما را افزایش دهد.

استفاده از سازندگان قالب ایمیل مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی ایمیل‌هایی با تاثیرگذاری بالا با CTA ایجاد کنید که برجسته باشند و کلیک‌های بیشتری دریافت کنند.

گاهی اوقات رنگ آنقدر مهم است که کل هویت برند را تعیین می کند.

این گزینه از تکنیک های سایت تبلیغات ملی مستلزم استفاده از رنگ‌های مناسب برای انتقال احساساتی است که می‌خواهید در مخاطب خود ایجاد کنید.

رنگ‌ها نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای خرید بازی می‌کنند و گاهی اوقات می‌توانند عاملی کلیدی به‌خصوص در خریدهای تکانشی باشند.

نکته حرفه ای : ابتدا در مورد احساساتی که می خواهید در مخاطبان خود ایجاد کنید تصمیم بگیرید و سپس روانشناسی رنگ ها را مطالعه کنید تا پالت مناسب برای تبلیغات خود را پیدا کنید.

3. اثبات اجتماعی

وقتی در مورد تکنیک های سایت تبلیغات ملی صحبت می کنیم که با احساسات انسانی بازی می کنند، نمی توانیم اثبات اجتماعی را نادیده بگیریم.

وقتی مشتریان بالقوه شما می بینند که افراد زیادی از محصولات یک برند استفاده می کنند و نظرات خوبی به آن می دهند، آن برند را خوب می دانند.

بر اساس یک مطالعه اخیر، 85 درصد از مصرف کنندگان هنگام انتخاب یک برند، نظرات مشتریان را در نظر می گیرند. بنابراین، نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان مانند اثبات اجتماعی خوب و مفید بودن یک برند یا محصول عمل می‌کنند.

چگونه می توان از این گزینه از تکنیک های سایت تبلیغات ملی استفاده کرد؟

به سادگی رتبه بندی محصول یا آمار تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند را در تبلیغات خود ذکر کنید.

این روش تبلیغات به ویژه برای مشاغل تجارت الکترونیک موثر است زیرا به مصرف کنندگان کمک می کند تا خریدهای سریع انجام دهند.

بنابراین، اگر کالاهای مصرفی روزانه را می فروشید که نیاز به تحقیق یا بررسی زیاد ندارند، این یکی از بهترین تکنیک های سایت تبلیغات ملی برای شماست.

نکته حرفه ای : رتبه بندی مشتریان را به همراه تصاویر محصول در تبلیغات خود اضافه کنید تا اثبات اجتماعی ارائه دهید و خریدهای سریع را تشویق کنید.

4. تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی را برای ایجاد محتوای مارک دار استخدام کنید و سپس از این محتوا برای تبلیغات خود استفاده مجدد کنید. به ویژه محتوای ویدیویی مانند بررسی و مقایسه محصول مؤثر است زیرا باعث ایجاد اعتماد در برند شما می شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ نیز شبیه به اثبات اجتماعی و بازاریابی شفاهی عمل می کند ، زیرا مردم وقتی نظر مثبتی از یک محصول ارائه می دهند، به اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود باور می کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ در طول چرخه حیات مشتری موثر است و برای تمام مراحل سفر مشتری کار می کند.

نکته حرفه ای : از اینفلوئنسرها بخواهید استوری ها و پست های قابل خرید را به اشتراک بگذارند که به کاربران امکان می دهد روی آنها کلیک کنند و مستقیماً به صفحه محصول برسند.

5.تاثیرگذار ترین گزینه ی تکنیک های سایت تبلیغات ملی: داستان سرایی

در بین تمام تکنیک‌های سایت تبلیغات ملی، داستان سرایی احتمالاً تاثیرگذارترین است زیرا تبلیغات شما را به یاد ماندنی می‌کند.

مردم هر روز آگهی‌های متعددی را می‌بینند و ممکن است بیشتر آن‌ها را فراموش کنند، اما اگر یک داستان عالی برای آنها تعریف کنید، به احتمال زیاد آن را به خاطر خواهند آورد.

به همین دلیل است که برندها سال‌ها از این تکنیک تبلیغاتی برای جذب مشتریان خود استفاده می‌کنند و امروزه نیز مطرح است.

تبلیغاتی که از تکنیک داستان سرایی استفاده میکنند، فراتر از فروش یک محصول است و روابط عمیق تری با مشتری ایجاد می کند.

اگر می خواهید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و آنها را برای طولانی مدت حفظ کنید، داستان سرایی یکی از تکنیک های سایت تبلیغات ملی است که باید از آن استفاده کنید.

نکته حرفه ای : داستان خود را قابل ربط و احساس کنید تا با بیشتر مردم طنین انداز شود و آنها در سطح عمیق تری با برند شما ارتباط برقرار کنند.

تکنیک های سایت تبلیغات ملی
تکنیک های سایت تبلیغات ملی

6. پرسیدن سوالات درست

استفاده از تکنیک تبلیغاتی پرسشگری می تواند یک شمشیر دولبه باشد، اما اگر به خوبی از آن استفاده شود، می تواند پاسخ های بسیار خوبی از سوی مشتریان ایجاد کند.

این استراتژی تبلیغاتی حول محور پرسیدن سوال در تبلیغات برای ایجاد کنجکاوی در بینندگان و جذب آنها با وعده پاسخ است. این یکی از آن تکنیک های سایت تبلیغات ملی است که با تمایل انسان به یافتن پاسخ و ارضای کنجکاوی خود بازی می کند.

اگر تبلیغاتی را با سوالاتی نشان دهید که مخاطبان هدف شما می خواهند به آنها پاسخ دهند، آنها وسوسه می شوند که روی تبلیغ شما کلیک کنند و آن پاسخ را بیابند. اگرچه این یک تکنیک تبلیغاتی بسیار رایج است، اما همچنان موثر است.

شما همچنین می توانید یک سوال آسان بپرسید که واقعاً فقط یک پاسخ واضح برای آن وجود دارد.

7. بهترین گزینه ی تکنیک های سایت تبلیغات ملیزبان بدن

زبان بدن، درست مانند رنگ، یک نشانه غیرکلامی است که می تواند احساسات خاصی را در مخاطب برانگیزد.

روشی که افراد خود را در یک تبلیغ نشان می دهند نقش مهمی در موفقیت آن دارد. زبان بدن می تواند حالات احساسی مختلفی مانند شادی، غم، عصبانیت، بی حوصلگی و غیره را منتقل کند، همچنین می تواند ویژگی هایی مانند اعتماد به نفس، کاریزما و غیره را منتقل کند.

بنابراین، هنگام طراحی تبلیغات با افراد، مطمئن شوید که به زبان بدن آنها و آنچه که بیان می کند توجه ویژه ای داشته باشید.

در اینجا چند نکته برای استفاده از زبان بدن برای تاثیرگذاری بیشتر تبلیغات وجود دارد:

  • از چشم ها به عنوان نشانه استفاده کنید تا توجه بینندگان را به مهم ترین بخش تبلیغ خود، مانند لوگوی خود یا دعوت به اقدام (CTA) هدایت کنید.
  • از مدل های خود بخواهید که موضعی باز داشته باشند تا صراحت و قابل اعتماد بودن را بیان کنند.
  • از حرکات دست برای معطوف کردن توجه به عناصر خاصی از تبلیغ خود یا صرفاً برای نشان دادن قابل اعتماد بودن استفاده کنید.
  • روی قسمت های مناسب بدن تمرکز کنید. به عنوان مثال، اگر در حال تبلیغ یک محصول تناسب اندام هستید، تمام بدن را نشان دهید یا اگر در حال تبلیغ یک کفش ورزشی هستید، روی پاها تمرکز کنید. در اینجا یک مثال است.
  • از حالات چهره برای انتقال احساسات استفاده کنید، مانند لبخند زدن برای شادی و خمیازه کشیدن برای نشان دادن خستگی.

نکته حرفه ای : از مدل های خود بخواهید مستقیماً به دوربین نگاه کنند و این احساس را ایجاد کنند که با بینندگان تماس چشمی برقرار می کنند تا تبلیغات شما تأثیرگذارتر شود.

8.تکرار

تکرار ممکن است صادقانه ترین شکل چاپلوسی باشد، اما وقتی صحبت از تبلیغات مدرن می شود، بیشتر شبیه صادقانه ترین شکل شرطی سازی است.

با بمباران مشتریان با جریان مداوم پیام‌ها، برندها امیدوارند محصولات خود را در ذهن ما جاسازی کنند تا دفعه بعد که به هر چیزی که می‌فروشند نیاز داشتیم، ابتدا به آنها فکر کنیم.

اصل تکرار شامل افزایش دید تبلیغات شما یا تکرار همان مفهوم یا شی در یک تبلیغ است.

شما می توانید با موارد زیر میزان دیده شدن آگهی خود را افزایش دهید:

  • چندین بار نمایش دادن آن در یک پلتفرم
  • قرار دادن تبلیغات در چندین پلتفرم به طور همزمان برای اطمینان از اینکه مخاطبان شما تبلیغات شما را چندین بار می بینند

اصل تکرار از قانون بازاریابی 7 گرفته شده است که بیان می کند یک مشتری معمولی قبل از خرید هفت بار با برند شما تعامل خواهد داشت.

در حالی که این اصل در دهه 1930 توسعه یافت، هنوز هم قابل اجرا است. با این حال، برای اینکه این تکنیک تبلیغاتی کار کند، باید از برندسازی بصری مانند لوگو، شعار، رنگ ها و غیره  استفاده کنید.

این کافی نیست که تبلیغات خود را به طور مکرر نشان دهید، بلکه اطمینان حاصل کنید که مردم تبلیغات برند شما را فوراً تشخیص می دهند.

راه دوم استفاده از این تکنیک تکرار همان مفهوم یا نقطه کانونی در یک تبلیغ است.

در اینجا چند نکته برای استفاده از تکرار در تبلیغات وجود دارد:

  • تبلیغات خود را چندین بار در روز در سایت های مختلف پخش کنید
  • یک تبلیغ ایجاد کنید و آن را در چندین پلتفرم مختلف قرار دهید
  • یک کمپین تبلیغاتی چند کاناله در رسانه های اجتماعی اجرا کنید که همان تبلیغ یا یک سری تبلیغات مشابه را نشان می دهد
  • نسخه های مختلفی از یک تبلیغ را ایجاد کنید که یک مفهوم را توضیح می دهد، اما با تفاوت های جزئی در شخصیت ها، موقعیت عناصر تبلیغاتی و غیره.

این یکی از تکنیک های سایت تبلیغات ملی است که برای افزایش آگاهی و دیده شدن برند بهترین کار است. بنابراین دفعه بعد که متوجه شدید که در حال زمزمه صدای جینگ یا تکرار عبارتی هستید، فقط بدانید که شما تنها نیستید.

نکته حرفه ای : از این تاکتیک تبلیغاتی در حد اعتدال استفاده کنید و مخاطبان خود را اسپم نکنید، در غیر این صورت ممکن است اثر معکوس داشته باشد.

تکنیک های سایت تبلیغات ملی
تکنیک های سایت تبلیغات ملی

9. تعریف و تمجید از مشتریان

همه تعریف و تمجید را دوست دارند. تعریف و تمجید از مشتریان می تواند یک تکنیک موثر برای ایجاد احساسات مثبت و ایجاد انگیزه برای آنها برای خرید محصول یا خدمات شما باشد.

از طریق تبلیغات خود به مشتریان خود احساس ویژه و ارزشمندی بدهید و روابط قوی تری با مشتری ایجاد کرده و حفظ مشتری را بهبود می بخشید .

نکته حرفه ای : از تعاریف کم عمق مربوط به ویژگی های فیزیکی خودداری کنید. در عوض، از ویژگی‌های عمیق‌تر مخاطب هدف خود مانند انعطاف‌پذیری و قدرت درونی که به آن‌ها احساس خاص بودن می‌دهد تعریف کنید.

10. محبوب ترین گزینه ی تکنیک های سایت تبلیغات ملی: استفاده از طنز

مردم عاشق خندیدن هستند. این چیزی است که تقریباً همه در آن مشترک هستند. به همین دلیل است که استفاده از طنز یکی از تکنیک های سایت تبلیغات ملی محبوب است. البته نکته کلیدی انجام کاری است که اکثر مردم آن را خنده دار می دانند. 

کمدی، سخت ترین نوع نوشتن است و نحوه ی استفاده از طنز یکی از تکنیک های سایت تبلیغات ملی مهمی است که قبل از هرچیزی باید مورد مطالعه قرار بگیرد.

اما چه چیزی چیزی را خنده دار می کند؟ یکی از رویکردهای رایج این است که شوخی حاوی چیزی باشد که غیرمنتظره یا نامناسب است. باید به نوعی انتظارات را مختل کند.

در تبلیغات، طنز نیز می تواند موقعیتی، حکایتی یا شخصیت محور باشد. هدف اصلی این است که همیشه محصول به صورت برجسته و درست در زمان وقوع خنده قرار گیرد. کسب‌وکارها می‌خواهند برندشان با آن احساس خوب مرتبط باشد.

11. تبلیغات جوایز

تبلیغات جوایز روشی موثر برای راه اندازی یک محصول جدید، ایجاد سر و صدای برند، ایجاد فروش و فالوورهای بیشتر، پاداش دادن به مشتریان وفادار یا ایجاد احساس خوبی در مشتریان نسبت به برند شما هستند. تبلیغات جایزه به طور خاص طراحی شده اند تا توجه بازار هدف شما را به خود جلب کنند و به محصولات و برند شما اجازه دیده شدن را می دهند.

در اینجا 9 دلیل برای اجرای قرعه کشی جایزه برای تبلیغ برند خود آورده شده است:

  • مخاطب مناسب را جذب می کند
  • تعامل بی رقیب
  • مشوق عمل است
  • از رقبا متمایز شوید
  • یک صدای به یاد ماندنی ایجاد کنید
  • به وفاداری مشتری پاداش دهید
  • مشتریان را به صورت آنلاین برای تعامل عمیق تر هدایت کنید
  • فالوورهای شبکه های اجتماعی را افزایش دهید
  • آزمایش محصولات جدید را تشویق کنید

اگر می خواهید به مشتریان خود انگیزه بیشتری بدهید تا خدمات یا محصول جدید شما را امتحان کنند، یک جایزه در نظر بگیرید.

تصمیم گیری در مورد تکنیک های سایت تبلیغات ملی که برای کسب و کار خود استفاده می کنید بسیار مهم است. اما این در واقع فقط شروع است و البته که برای موفقیت باید شروع خوب داشته باشید.

مهم ترین تکنیک در بین تکنیک های سایت تبلیغات ملی چیست؟

روانشناسی رنگ ها؛ این گزینه از تکنیک های سایت تبلیغات ملی مستلزم استفاده از رنگ‌های مناسب برای انتقال احساساتی است که می‌خواهید در مخاطب خود ایجاد کنید.
رنگ‌ها نقش مهمی در تصمیم‌گیری برای خرید بازی می‌کنند و گاهی اوقات می‌توانند عاملی کلیدی به‌خصوص در خریدهای تکانشی باشند.

وجه شباهت اینفلوئنسر مارکتینگ با اثبات اجتماعی چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ نیز شبیه به اثبات اجتماعی و بازاریابی شفاهی عمل می کند ، زیرا مردم وقتی نظر مثبتی از یک محصول ارائه می دهند، به اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود باور می کنند.

زبان بدن چه نقشی در تبلیغات دارد؟

روشی که افراد خود را در یک تبلیغ نشان می دهند نقش مهمی در موفقیت آن دارد. زبان بدن می تواند حالات احساسی مختلفی مانند شادی، غم، عصبانیت، بی حوصلگی و غیره را منتقل کند، همچنین می تواند ویژگی هایی مانند اعتماد به نفس، کاریزما و غیره را منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *