نمایش سایت تبلیغات آگهی

نمایش سایت تبلیغات آگهی

آیا می خواهید روی روش های جدیدی برای کسب درآمد از صفحات خود سرمایه گذاری کنید؟ تنها با چند مرحله، می توانید یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Google AdSense نمایش سایت تبلیغات آگهی تبلیغات را به وب سایت خود اضافه کنید. هرچه ترافیک بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای کسب سود بالا در تبلیغات خواهید داشت. برای افزایش درآمد خود از دید وب سایت خود لذت ببرید

اهمیت نمایش سایت تبلیغات آگهی

یکی از اصلی ترین پلتفرم هایی که در مورد نحوه افزودن تبلیغات به وب سایت خود از آن استفاده می شود، Google AdSense است . این شامل یک برنامه تبلیغاتی است که توسط Google ایجاد شده است که در آن مشتریان برای تبلیغ تبلیغات خود در وب سایت های مختلف هزینه می پردازند.

صاحبان وبلاگ ها و وب سایت ها این فرصت را دارند که با قرار دادن آن تبلیغات در صفحات خود پول به دست آورند، اما بدون نگرانی در مورد انتخاب تبلیغات یا یافتن شرکت های علاقه مند به فضای خود.

گوگل به همه چیز رسیدگی می کند، تبلیغاتی که قرار است نمایش داده شوند را با توجه به مخاطبان و محتوای سایت انتخاب می کند.

Google AdSense چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه گوگل تایید کند که وب سایت شما با خط مشی های خود مطابقت دارد و شما حساب خود را ایجاد کنید، می توانید انواع تبلیغاتی را که می خواهید در وب سایت خود داشته باشید و جایی که قرار است در بالای صفحه نمایش داده شوند را انتخاب کنید. به عنوان مثال، طرفین یا در پایین.

گوگل با توجه به رتبه تبلیغاتی شما که بر اساس قیمت پیشنهادی هر کلیک و امتیاز کیفیت شما تعیین می شود، تبلیغاتی را که باید در وب سایت شما قرار داده شود، تعیین می کند. امتیاز کیفیت شما با توجه به نرخ کلیک کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل می شود.

پس از اینکه تبلیغات در صفحه شما قرار گرفت، بر اساس انواع پیشنهاد تبلیغات نمایش داده شده دریافت خواهید کرد که می تواند شامل هزینه به ازای هر کلیک  (CPC)، هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM) و هزینه هر تعامل ( CPE) قرار است ماهانه برای تبلیغات به شما پول پرداخت شود.

مراحل درج تبلیغات در وب سایت شما

دانستن این مراحل به شما در کارکرد راحت تر با Google AdSense کمک می کند.

1.بررسی کنید که آیا وب سایت شما از الزامات Google AdSense پیروی می کند یا خیر.

برای افزودن تبلیغات به وب سایت خود با استفاده از Google AdSense ، باید شرایط واجد شرایط بودن پلتفرم را رعایت کنید  که شامل موارد زیر است:

  • محتوای منحصر به فرد خود را داشته باشید
  • محتوای غیرقانونی منتشر نکنید
  • حق چاپ را نقض نکنید
  • حاوی بدافزار یا ابزارهای تبلیغاتی مزاحم نباشد

وب‌سایت‌هایی که حاوی محتوای بزرگسالان هستند، هر چیزی را که مربوط به مواد مخدر، الکل، تنباکو، اسلحه، مهمات است می‌فروشند یا محتوای نفرت‌انگیز را نمایش می‌دهند و نمی‌توانند در Google AdSense ناشر باشند.

2. برای Google AdSense ثبت نام کنید

هنگامی که وب سایت خود را مطابق با خط مشی های Google AdSense بررسی کردید، نوبت به ایجاد حساب کاربری می رسد. به پلتفرم بروید ، روی «شروع به کار» کلیک کنید و فرآیند درخواست را شروع کنید. اگر یک حساب جیمیل دارید یا از هر سرویس Google دیگری استفاده می کنید، قبلاً یک حساب دارید.

کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات مورد نیاز از جمله شماره تلفن و آدرس پستی مرتبط با حساب بانکی خود را تکمیل کنید تا بتوانید پرداخت را دریافت کنید. سپس، با قرار دادن کدی که به شما داده می شود، وب سایت خود را به Google AdSense متصل کنید.

برای اینکه بدانید چگونه کد را وارد کنید، اگر از یک سازنده وب سایت مانند وردپرس استفاده می کنید، معمولاً راهنمای نحوه انجام آن را ارائه می دهند، بنابراین هیچ اشتباهی وجود ندارد.

این ساده‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد، برای تکمیل کار نیازی به متخصص بودن در زمینه کدنویسی نیست، جای نگرانی نیست.

نمایش سایت تبلیغات آگهی
نمایش سایت تبلیغات آگهی

3. انواع تبلیغاتی را که می خواهید نمایش دهید انتخاب کنید

با تنظیم حساب Google AdSense شما، باید منتظر بمانید تا Google برنامه شما را تأیید کند و اطلاعات شما را بررسی کند. ممکن است بین 2 تا 4 هفته طول بکشد، اما زمانی که حساب شما فعال شد به شما اطلاع داده می شود.

اکنون می توانید نوع تبلیغاتی را که می خواهید در وب سایت خود قرار دهید پیکربندی کنید. برای انجام این کار، حساب خود را وارد کنید، روی «تبلیغات»، در منوی سمت راست کلیک کنید، سپس روی «بر اساس واحد آگهی» کلیک کنید.

در این صفحه می‌توانید چندین قالب تبلیغاتی مانند «تبلیغات نمایشی»، «تبلیغات درون فید» و «تبلیغات درون مقاله» را مشاهده کنید. در صفحه Google AdSense، می‌توانید ویژگی‌های این تبلیغات را بررسی کنید تا بفهمید کدام یک بهتر با وب‌سایت شما مطابقت دارند.

پس از انتخاب نوع تبلیغ، می‌توانید اندازه، سبک، ثابت یا واکنش گرا بودن آن و سایر جزئیات را تنظیم کنید. اگر شک دارید، گوگل بر اساس محبوب ترین اندازه های تبلیغاتی به شما توصیه می کند.

4. آگهی را در صفحه قرار دهید

هنگامی که تبلیغ به طور کامل پیکربندی شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی “ایجاد” کلیک کنید و کد HTML تبلیغ را به شما می دهد. آن را کپی کنید و به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید تا کد را در صفحه ای که قرار است نمایش داده شود جای گذاری کنید.

فرآیند قرار دادن آگهی در صفحه به سازنده وب سایت یا CMS مورد استفاده شما بستگی دارد. به عنوان مثال، در وب سایت های وردپرس، این امکان وجود دارد که از یک ویجت برای کشیدن تبلیغ به جایی که می خواهید نمایش داده شود، استفاده کنید.

قبل از نهایی کردن نسخه صفحه، بررسی کنید که آیا آگهی به درستی درج شده است یا خیر، سپس آن را منتشر کنید.

برای تصمیم گیری در مورد مکان قرار دادن تبلیغات، نقشه های حرارتی صفحات خود را در نظر بگیرید تا مناطقی را که احتمال بیشتری برای جلب توجه مخاطب دارند، بشناسید، بنابراین، شانس کلیک روی تبلیغات را افزایش دهید.

5. از کد تبلیغات خودکار استفاده کنید

اگر نمی‌خواهید روی انتخاب انواع تبلیغات کار کنید، یک امکان دیگر این است که کد تبلیغات خودکار را انتخاب کنید. روی «تبلیغات»، سپس «بر اساس سایت» و در نهایت روی «دریافت کد» کلیک کنید. پس از آن، قطعه کد را کپی کرده و به صفحات وب سایت خود اضافه کنید.

گوگل بهترین اندازه، مکان و نوع تبلیغ را برای شما مشخص خواهد کرد. نقطه ضعف این است که شما کنترلی روی مکان نمایش آگهی در هر صفحه ندارید، اما از طرف دیگر باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

6. در تسخیر ترافیک ارگانیک سرمایه گذاری کنید

اکنون که یاد گرفتید چگونه تبلیغات را به وب سایت خود اضافه کنید، لازم است بهترین شیوه های سئو را برای افزایش دید صفحات خود اعمال کنید.

همانطور که ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت می کنید، امتیاز کیفیت شما بهبود می یابد و می توانید با کلیک های بیشتر روی تبلیغات، با Google AdSense سود بیشتری ببرید.

هرگز روی تبلیغات خود کلیک نکنید، این کار تقلبی تلقی می شود و ممکن است باعث حذف شما از پلتفرم شود.

بهترین کار این است که برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید تا با مخاطبان خود درگیر شوید و بازدیدکنندگان بیشتری را به صفحات خود جذب کنید.

وب سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و استراتژی هایی را بر اساس استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با مخاطبان هدف و موضوع وب سایت خود ایجاد کنید.

7. پرداخت خود را دریافت کنید

Google AdSense ماهانه به شما پرداخت می کند، اما تنها در صورتی که درآمد به حداقل آستانه پرداخت برسد. اگر انجام شود و تمام اطلاعات پرداخت شما به درستی قرار داده شده باشد، پرداخت بین 21 و 26 ماه صادر می شود. اگر به آستانه نرسیده‌اید، درآمد شما تا زمانی که به این آستانه نرسد انباشته می‌شود.

وب سایت خود را به روز نگه دارید

اکنون که یاد گرفتید چگونه تبلیغات را به وب سایت خود اضافه کنید، این اشتباه را مرتکب نشوید که فقط باید تبلیغات را درج کنید و انتظار سود را داشته باشید. برای اینکه بتوانید با AdSense درآمد کسب کنید، فکر کردن به استراتژی های بازاریابی برای افزایش ترافیک ارگانیک ضروری است.

وب سایت شما باید به طور منظم به روز شود و با محتوای با کیفیت پرورش داده شود. بشناسید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه خواسته هایی دارند تا بتوانید محتوایی ایجاد کنید که مطابق با علاقه آن ها باشد.

استفاده از سئو را فراموش نکنید، که به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحات شما را مرتبط تشخیص دهند و رتبه بهتری برای ظاهر شدن در اولین صفحات نتایج جستجو برای چندین کلمه کلیدی داشته باشند.

آیا می توانم تبلیغات را در سایت خود قرار دهم؟

بهترین روش ها هنگام نمایش تبلیغات در سایت شما؛ اگرچه ما یکپارچه سازی تبلیغات داخلی نداریم، می توانید با استفاده از سرویس های شخص ثالث مانند  Google AdSense، تبلیغات را در سایت خود قرار دهید. اگر تبلیغاتی را نمایش می دهید، مطمئن شوید که محتوای آن ها از شرایط خدمات و خط مشی استفاده قابل قبول ما پیروی می کند.

دسترسی به این ویژگی از طریق نمایش سایت تبلیغات آگهی

مراحل این راهنما شامل افزودن کد پیشرفته به بلوک‌های کد و پانل‌های تزریق کد است. این ها ویژگی‌های Premium هستند که در طرح‌های تجاری و بازرگانی موجود هستند.

نمایش تبلیغات در سایت شما

برای نمایش تبلیغات در سایت خود، با یک سرویس تبلیغاتی شخص ثالث ثبت نام کنید. در سایت Squarespace خود، کد را از سرویس تبلیغات در بلوک‌های کد جای‌گذاری کنید. ممکن است بخواهید از یک نوار کناری یا پاورقی شروع کنید.

به طور پیش‌فرض، گوگل از یادگیری ماشینی برای انتخاب مکان تبلیغات در سایت شما استفاده می‌کند. برای فعال کردن این کار، کد فعال‌سازی را از صفحه اصلی Adsense خود به قسمت Header در تزریق کد در سراسر سایت اضافه کنید.

برای کنترل بیشتر، می‌توانید دقیقاً محل نمایش تبلیغات را با استفاده از بلوک‌های کد انتخاب کنید:

  1. کد فعال‌سازی را از تزریق کد در سراسر سایت حذف کنید (اگر قبلاً آن را اضافه کرده‌اید).
  2. تبلیغات خودکار را در حساب Google AdSense خود غیرفعال کنید.
  3. یک واحد تبلیغاتی ایجاد کنید و کد آن را کپی کنید.
  4. با چسباندن کد در یک بلوک کد ، تبلیغ را در سایت خود قرار دهید.

گوگل گاهی اوقات توصیه می کند که یک فایل ads.txt را در دامنه یا دایرکتوری سطح ریشه خود آپلود کنید. این در حال حاضر در Squarespace امکان پذیر نیست.

توجه داشته باشید سفارشی‌سازی‌های مبتنی بر کد مانند تبلیغات نمایشی تعبیه‌شده خارج از محدوده پشتیبانی ما هستند. این بدان معناست که ما نمی‌توانیم در راه‌اندازی یا عیب‌یابی بیشتر کمک کنیم.

علاوه بر این، از آنجایی که اینها راه حل های مبتنی بر کد در نمایش سایت تبلیغات آگهی هستند، نمی توانیم عملکرد یا سازگاری کامل آنها را با Squarespace تضمین کنیم.

این شامل نحوه عملکرد تبلیغات با طراحی واکنشگرا ما، به ویژه ظاهر آنها در دستگاه های تلفن همراه، و عملکرد آنها در همه قالب ها می شود.

سفارشی‌سازی‌های مبتنی بر کد نیز می‌توانند باعث بروز مشکلات نمایشی با به‌روزرسانی‌های بعدی پلتفرم ما شوند. در حالی که ما نمی توانیم بیشتر کمک کنیم، منابع زیادی وجود دارد که می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند:

  • بهترین روش ها برای افزودن کد سفارشی را بیاموزید
  • راهنمای کلی ما در مورد سفارشی سازی های مبتنی بر کد را بخوانید
  • برای راهنمایی در مورد خدمات تبلیغاتی خود، با آن ها تماس بگیرید
  • از انجمن Squarespace ، انجمن مشتریان و توسعه دهندگان ما دیدن کنید
  • برای کمک به ساخت کد سفارشی برای سایت شما ، یک کارشناس Squarespace استخدام کنید
نمایش سایت تبلیغات آگهی
نمایش سایت تبلیغات آگهی

تبلیغات ویدیویی چیست و چرا از آن ها برای کسب درآمد از وب سایت خود استفاده کنید

در یک مفهوم کلی، تبلیغات ویدیویی همه تبلیغات در قالب ویدیویی هستند که به صورت آنلاین ارائه می شوند. با این حال، جامعه بازاریابی و تبلیغات عموماً تبلیغات ویدیویی را هر گونه تبلیغاتی است که در یک جریان ویدیویی ارائه می شود.

پس چرا باید تبلیغات ویدیویی را در وب سایت خود قرار دهید؟ دلایل مختلفی وجود دارد که می توانیم به آن ها فکر کنیم:

  • آن ها برای شما درآمد به ارمغان می آورند: افزودن هر نوع تبلیغاتی به وب سایت شما درآمد اضافی برای شما به ارمغان می آورد. تبلیغ‌کنندگان باید برای موجودی تبلیغاتی که محتوای تبلیغاتی آن‌ها اشغال می‌کند، پرداخت کنند و شما، ناشر، هزینه آن موجودی را دریافت خواهید کرد.
  • آنها بازدیدکنندگان را حفظ خواهند کرد: ویدیوها جذاب تر از عکس ها و متن هستند، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما حفظ کنند. این لزوماً برای همه تبلیغات ویدیویی صادق نیست، اما برای مثال تبلیغات ویدیویی بومی قطعاً چنین پتانسیلی را دارند.
  • آن ها برای وب سایت‌های ویدیویی عالی عمل می کنند: اگر وب‌سایت شما از قبل حاوی محتوای ویدیویی زیادی است، پیاده‌سازی تبلیغات ویدیویی راهی مطمئن برای بهره‌گیری از مزایای تبلیغات ویدیویی دیجیتال است . هر بار که شخصی از صفحه شما بازدید می کند یا یکی از ویدیوهای شما را پخش می کند، یک تبلیغ برای او نمایش داده می شود و شما مبلغی دریافت خواهید کرد.
  • هیچ چیز برای از دست دادن، همه چیز برای به دست آوردن: اضافه کردن تبلیغات ویدیویی به وب سایت شما قرار است برای شما درآمد کسب کند. به عبارت دیگر، سرمایه گذاری اولیه شما برای قرار دادن تبلیغات ویدیویی در یک صفحه حداقل خواهد بود، اگرچه مقدار دقیق آن بستگی به نحوه انجام این فرآیند دارد.

تبلیغات ویدیویی در نمایش سایت تبلیغات آگهی چگونه کار می کنند؟

در جنبه مصرف کننده، ارائه تبلیغات ویدیویی بسیار ساده به نظر می رسد. برای تماشای یک ویدیو روی دکمه پخش کلیک می کنید، پخش کننده ابتدا یک تبلیغ سریع به شما نشان می دهد و پس از چند ثانیه، ویدیوی انتخابی شما شروع می شود.

آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد بسیار پیچیده تر است. هنگامی که یک بازدیدکننده وب سایت روی دکمه پخش کلیک می کند، پیامی به سرور وب ناشر ارسال می شود تا کدی را درخواست کند که به پخش کننده امکان دسترسی به محتوا را می دهد.

تقریباً همزمان، پخش کننده ویدیو نیز از سرور آگهی ناشر درخواست تبلیغ ویدیویی می کند. سرور تبلیغات کدی را که به عنوان نشانه گذاری تبلیغات شناخته می شود، پس می فرستد و به پخش کننده می گوید که دقیقاً کدام تبلیغ را ارائه کند.

با استفاده از نشانه گذاری، بازیکن اکنون با سرور تبلیغات تبلیغ کننده تماس می گیرد تا مکان تبلیغ مربوطه را درخواست کند. این تبلیغات معمولاً از یک شبکه تحویل محتوا ذخیره و واکشی می شوند . در نهایت، پخش کننده با CDN تماس می گیرد و آگهی را پس می گیرد.

تبلیغات ویدیویی چقدر پرداخت می کنند؟

با اجرای تبلیغات ویدیویی در وب سایت خود چقدر می توانید انتظار کسب درآمد واقعی داشته باشید؟ متاسفانه، هیچ پاسخ مستقیمی برای این سوال وجود ندارد . برخی از عواملی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • موجودی شما چقدر هزینه خواهد داشت
  • تعداد تبلیغاتی که می خواهید در وب سایت خود نشان دهید
  • وب سایت شما چند بازدید کننده دارد
  • بازدیدکنندگان شما چقدر به محصول/خدمت تبلیغ شده علاقه مند هستند
  • درصد بازدیدکنندگانی که روی تبلیغ کلیک می کنند
نمایش سایت تبلیغات آگهی
نمایش سایت تبلیغات آگهی

شایان ذکر است که وب سایت‌هایی با ترافیک کم و کمتر از 100000 بازدیدکننده در ماه، عموماً درآمد زیادی از تبلیغات کسب نمی‌کنند، زیرا مخاطبان زیادی را ارائه نمی‌کنند. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، محبوبیت وب سایت شما بیشترین تأثیر را بر درآمد تبلیغات ویدیویی شما خواهد داشت .

هزینه تبلیغات ویدیویی چقدر است؟

به عنوان یک ناشر، احتمالاً هیچ هزینه ای در رابطه با ارائه تبلیغات در وب سایت خود نخواهید داشت. با این حال، شبکه تبلیغات درصدی از درآمد شما را می گیرد. دقیقا چقدر به شبکه تبلیغاتی که انتخاب می کنید بستگی دارد.

از طرف دیگر، اگر می خواهید نحوه ساخت یک تبلیغ ویدیویی را یاد بگیرید و به هزینه های همراه آن علاقه مند هستید، آماده باشید که بین چند صد تا چند هزار دلار هزینه کنید.

اهمیت نمایش سایت تبلیغات آگهی را بنویسید؟

یکی از اصلی ترین پلتفرم هایی که در مورد نحوه افزودن تبلیغات به وب سایت خود از آن استفاده می شود، Google AdSense است . این شامل یک برنامه تبلیغاتی است که توسط Google ایجاد شده است که در آن مشتریان برای تبلیغ تبلیغات خود در وب سایت های مختلف هزینه می پردازند.
صاحبان وبلاگ ها و وب سایت ها این فرصت را دارند که با قرار دادن آن تبلیغات در صفحات خود پول به دست آورند، اما بدون نگرانی در مورد انتخاب تبلیغات یا یافتن شرکت های علاقه مند به فضای خود.

Google AdSense چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه گوگل تایید کند که وب سایت شما با خط مشی های خود مطابقت دارد و شما حساب خود را ایجاد کنید، می توانید انواع تبلیغاتی را که می خواهید در وب سایت خود داشته باشید و جایی که قرار است در بالای صفحه نمایش داده شوند را انتخاب کنید. به عنوان مثال، طرفین یا در پایین.
گوگل با توجه به رتبه تبلیغاتی شما که بر اساس قیمت پیشنهادی هر کلیک و امتیاز کیفیت شما تعیین می شود، تبلیغاتی را که باید در وب سایت شما قرار داده شود، تعیین می کند. امتیاز کیفیت شما با توجه به نرخ کلیک کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل می شود.

تبلیغات ویدیویی چگونه کار می کنند؟

در جنبه مصرف کننده، ارائه تبلیغات ویدیویی بسیار ساده به نظر می رسد. برای تماشای یک ویدیو روی دکمه پخش کلیک می کنید، پخش کننده ابتدا یک تبلیغ سریع به شما نشان می دهد و پس از چند ثانیه، ویدیوی انتخابی شما شروع می شود.
آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد بسیار پیچیده تر است. هنگامی که یک بازدیدکننده وب سایت روی دکمه پخش کلیک می کند، پیامی به سرور وب ناشر ارسال می شود تا کدی را درخواست کند که به پخش کننده امکان دسترسی به محتوا را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *