نمایش سایت تبلیغات ملی

نمایش سایت تبلیغات ملی

در نمایش سایت تبلیغات ملی فرمت های زیادی وجود دارد. این تبلیغات می توانند ثابت با یک تصویر یا متحرک با چندین تصویر، ویدیو یا متن در حال تغییر (که به آن تبلیغات رسانه ای غنی نیز می گویند) باشند.

اهداف و نمایش سایت تبلیغات ملی

یک کمپین تبلیغاتی می‌تواند اهداف مختلفی داشته باشد، و برخی از انواع نمایش سایت تبلیغات ملی درباره محصول آموزش می‌دهند، در حالی که برخی دیگر برای سرگرمی و تعامل از طریق بازی‌ها یا پازل‌های ساده طراحی شده‌اند. تبلیغات بنری شکل رایجی از نمایش سایت تبلیغات ملی است که اغلب برای کمپین های آگاهی استفاده می شود.

تبلیغات دیجیتال در حال تغییر چهره صنعت بازاریابی است. رقابت در این بازار در حال تحول مستلزم درک قوی از بازاریابی دیجیتال در همه اشکال آن است. یکی از ساده ترین راه ها برای شروع نمایش سایت تبلیغات ملی است.

نمایش سایت تبلیغات ملی چیست؟

شما قبلاً نمایش سایت تبلیغات ملی را دیده اید، حتی اگر در آن زمان متوجه آن نبودید. نمایش سایت تبلیغات ملی در وب‌سایت‌های شخص ثالث ظاهر می‌شود و از عناصر ویدیو، تصویر یا متن برای بازاریابی محصولات یا خدمات استفاده می‌کند.

انواع مختلفی از نمایش سایت تبلیغات ملی وجود دارد. تبلیغات بنری نمونه ای از آنها هستند. تبلیغات دسکتاپ و تابلوی تلفن همراه نیز همینطور است. بیشتر تبلیغات مستطیلی یا مربعی شکل هستند و محتوایی که در آنها وجود دارد معمولاً به گونه ای طراحی می شود که با محتوای وب سایت میزبان و ترجیحات مخاطب انتخاب شده هماهنگ باشد.

کمپین های نمایش سایت تبلیغات ملی را می توان از طریق شبکه های تبلیغاتی مانند تبلیغات گوگل اجرا کرد که ویژگی های قدرتمند هدف گیری مخاطب و همچنین فرمت های تبلیغاتی (که می توانید آن ها را با تبلیغات جستجو نیز ترکیب کنید) ارائه می کنند.

انواع نمایش سایت تبلیغات ملی

نمایش سایت تبلیغات ملی از نظر اینکه چه کسانی را هدف قرار می دهند و چگونه کار می کنند بسیار متفاوت است. در اینجا به تفکیک گزینه های مختلف این تبلیغات و کاری که آنها انجام می دهند اشاره شده است.

1. تبلیغات بازاریابی مجدد

اکثر نمایش سایت تبلیغات ملی که امروزه می بینید، تبلیغات بازاریابی مجدد هستند که به عنوان تبلیغات هدفمند مجدد نیز شناخته می شوند. به لطف گرایش به سمت شخصی سازی تبلیغات ، کمپین های هدف گذاری مجدد گسترده شده اند.

برای شروع، اطلاعات مربوط به رفتار مرور بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید، از جمله زمانی که آنها به صفحه دسته یا محصول می روند. از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنید، فهرست‌هایی از انواع مشتریان و نوع پیام‌های تبلیغاتی که به احتمال زیاد برای آنها جذاب است ایجاد کنید. سپس بر اساس دسته بندی های مختلف مورد علاقه ای که مشاهده کرده اید، تبلیغات ایجاد و قرار دهید.

یک کمپین بازاریابی مجدد پویا روشی مؤثر برای حفظ برند شما در ذهن خریدارانی است که قبلاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نشان داده اند.

نمایش سایت تبلیغات ملی
نمایش سایت تبلیغات ملی

2. تبلیغات شخصی

گوگل بازاریابی مجدد را زیرمجموعه ای از تبلیغات شخصی می داند که می تواند زمانی موثر باشد که مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید تا تجربه کاربری بهتری ارائه دهید. تبلیغات شخصی سازی شده مصرف کنندگان را بر اساس هدف گیری جمعیت شناختی و علایقی که به صورت آنلاین نشان داده اند هدف قرار می دهند. حتی می توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که بر اساس تعاملات اخیر کاربر با وب سایت شما، توصیه های محصول شخصی سازی شده را نشان دهد.

هدف گذاری وابسته

علاوه بر بازاریابی مجدد، گوگل 4 نوع متمایز از تبلیغات شخصی‌سازی شده را تشخیص می‌دهد . هر کدام رفتار و ترجیحات عمومی کاربر را به جای تعامل با هر نام تجاری خاص به عنوان یک گزینه هدفمند در خود جای می دهند.

هدف‌گیری وابستگی تبلیغات شما را به مشتریانی نشان می‌دهد که علاقه فعالی به بازار شما نشان داده‌اند. این گروه‌های وابستگی می‌توانند نسبتاً گسترده باشند؛ مانند “علاقه‌مندان به ماشین” یا “عاشقان فیلم” که به شما امکان می‌دهند به تعداد زیادی از مردم دسترسی پیدا کنید.

گروه های وابسته سفارشی

گروه‌های وابسته سفارشی کوچک‌تر مانند «دوندگان مسافت طولانی» و «پرورش‌کنندگان ارکیده» به شما امکان می‌دهند در مورد علایق مورد نظرتان اطلاعات دقیق‌تری کسب کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی از گروه‌های محدودتر استفاده می‌کنید، به مخاطبان کوچک‌تری دسترسی خواهید داشت.

هدف سفارشی و تبلیغات درون بازار

هدف سفارشی و تبلیغات درون بازار مصرف کنندگانی را هدف قرار می دهد که به طور فعال به دنبال محصولات یا خدماتی مانند شما هستند . در مقایسه با هدف‌گذاری وابستگی یا علاقه‌مندی سفارشی به افراد کمتری دسترسی خواهید داشت، اما افرادی که تبلیغ شما را می‌بینند به خرید نزدیک‌تر خواهند بود.

تبلیغات مخاطبان مشابه

تبلیغات مخاطبان مشابه افرادی را هدف قرار می دهند که علایق یا ویژگی های مشترکی با بازدیدکنندگان فعلی شما دارند. برای ایجاد فهرستی از مخاطبان جدید اما مشابه ، گوگل نمایه افراد موجود در لیست های بازاریابی مجدد شما را با سایر کاربران مقایسه می کند، سپس وجوه مشترک را شناسایی می کند.

3.بهترین نوع نمایش سایت تبلیغات ملی: تبلیغات هدفمند متنی

به جای نمایش تبلیغات خود به افراد بر اساس نمایه های کاربری آنها، تبلیغات هدفمند متنی بر اساس معیارهای خاصی در وب سایت ها قرار می گیرند، از جمله:

  • موضوع آگهی شما و کلمات کلیدی
  • زبان و تنظیمات برگزیده مکان شما
  • موضوع کلی وب سایت میزبان
  • تاریخچه مرور بازدیدکنندگان اخیر وب سایت

می‌توانید به گوگل اجازه دهید این تصمیم‌گیری‌ها را انجام دهد، یا می‌توانید از طریق هدف‌گذاری موضوعی، نقش فعالی در آن داشته باشید.

هدف گذاری موضوع

گوگل به شما امکان می‌دهد موضوعاتی را که عملکرد ضعیفی دارند یا با پیام شما مرتبط نیستند حذف کنید. هدف گذاری موضوعی بسیار شبیه به هدف گذاری وابسته است، با این تفاوت که تبلیغات شما با وب سایت ها مطابقت دارند تا کاربران.

نمایش سایت تبلیغات ملی
نمایش سایت تبلیغات ملی

مزایا و معایب نمایش سایت تبلیغات ملی

هیچ شکلی از تبلیغات برای هر شرکتی مناسب نیست. قبل از اینکه تصمیم بگیرید که روی نمایش سایت تبلیغات ملی سرمایه گذاری کنید یا نه، مزایا و معایب را در نظر بگیرید.

مزیت شماره 1: نمایش سایت تبلیغات ملی منجر به آگاهی بهتر از برند می شود.

نمایش سایت تبلیغات ملی به وضوح تبلیغات هستند. در حالی که گاهی اوقات به این معنی است که مردم اصولاً آنها را نادیده می گیرند؛ همچنین به این معنی است که مخاطبان بلافاصله متوجه می شوند که پیامی از برند شما را می بینند.

مزیت شماره 2: نمایش سایت تبلیغات ملی پیام شما را به سرعت منتقل می کنند.

اکثر نمایش سایت تبلیغات ملی بر اساس تصاویر هستند نه متن. مخاطبان شما مجبور نیستند تمام طول یک مقاله یا اینفوگرافیک را مطالعه کنند تا به پیام برند شما برسند؛ حتی زمانی که افراد از کنار این پیام‌ها عبور می‌کنند، باز هم تأثیری بر جای می‌گذارند.

مزیت شماره 3: نمایش سایت تبلیغات ملی در هر مرحله از قیف به دست مشتریان می رسد.

یک کمپین تبلیغاتی دیجیتالی سنجیده می تواند به شما کمک کند در هر مرحله از فرآیند تصمیم گیری، از آگاهی از نیاز تا آمادگی خرید، به مخاطبان هدف خود برسید. تنها چیزی که نیاز دارید دانش روش های هدف گذاری است.

به عنوان مثال، اگر لوازم خانگی می فروشید، می توانید تبلیغات هدف سفارشی را برای دسترسی به افرادی که در جستجوی مدل های جدید اجاق گاز یا ماشین لباسشویی هستند، ارسال کنید. سپس می‌توانید با ارسال یک آگهی هدفمند در سایت‌های بهبود خانه، وبلاگ‌های املاک و مستغلات، یا حتی انجمن‌های والدین، شبکه گسترده‌تری ایجاد کنید.

مزیت شماره 4: نمایش سایت تبلیغات ملی ارزش زیادی برای پول شما فراهم می کند.

در حالی که افراد نسبتا کمی روی نمایش سایت تبلیغات ملی کلیک می کنند، آنها می توانند به شما کمک کنند تا به بزرگترین بخش در بازار هدف خود برسید. دامنه آنها به اندازه تبلیغات سنتی گسترده است در حالی که کمتر مزاحم هستند. یک نمایش سایت تبلیغات ملی بسیار کمتر از یک پخش تلویزیونی یا رادیویی مخرب است.

مزیت شماره 5: از نظر بصری جذاب هستند

یکی از مهم ترین مزایای آن، این است که باید طراحی شوند. تبلیغات معمولی PPC فقط متنی هستند و باید به تعداد کاراکترها پایبند باشند، که میزان تاثیرگذاری و سرعت شما را محدود می کند که توجه را جلب کنید و پیام خود را منتقل کنید.

با نمایش سایت تبلیغات ملی، می توانید از گرافیک، ویدئو، صدا و برند شرکت خود برای متمایز شدن در بین کاربران و جلب توجه آنها استفاده کنید.

مزیت شماره 6: هدفمند هستند

هنگام اجرای کمپین های بازاریابی دیجیتال، مهم است که افراد مرتبط با کسب و کار خود را هدف قرار دهید. درست مانند هدف گذاری تبلیغات PPC ، می توانید پارامترهای خاصی را برای تبلیغات نمایش دیجیتال خود ایجاد کنید: تبلیغات شما در کدام سایت ها نمایش داده می شوند، در کدام منطقه جغرافیایی ظاهر می شوند، و در کدام بازار جمعیتی یا تخصصی ظاهر می شوند.

به عنوان مثال، یک نمایندگی خودرو می تواند افرادی را در سن رانندگی که در کد پستی خود زندگی می کنند و از وب سایت های مرتبط با خودکار بازدید می کنند، هدف قرار دهد.

مزیت هدف قرار دادن تبلیغات نمایشی خود این است که می توانید هزینه خود را به حداکثر برسانید و اطمینان حاصل کنید که توسط مرتبط ترین مخاطبان دیده می شوید.

مزیت شماره 7: ی به شما این امکان را می دهد که مشتریان علاقه مند را مجدداً هدف گیری کنید

هدف‌گیری مجدد شامل نمایش تبلیغات به مصرف‌کنندگان بر اساس رفتار گذشته آنها به صورت آنلاین است، از جمله کسانی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند اما به مشتری تبدیل نشده‌اند.

این احتمالا برای شما اتفاق افتاده است. مثلاً در حال مرور مته های برقی در سایت فروشگاه لوازم خانگی هستید. شما به جستجوی چیز دیگری در گوگل می‌روید، و وقتی وارد وبلاگ یا وب‌سایتی از گوگل می‌شوید، آگهی‌های مته‌های برقی را در آن صفحات می‌بینید که فروش در همان فروشگاه لوازم خانگی را در بوق و کرنا می‌کنند.

هدف گذاری مجدد به شما این امکان را می دهد که کاربرانی را که قبلاً بازدید کرده اند به سایت خود بازگردانید.

قبلاً به محصولی که آنها می فروشند ابراز علاقه کرده اید. اکنون شما نه تنها می بینید که نام آن ها دوباره در میدان دیدتان مطرح می شود، بلکه با حجم زیادی از محتوا نیز مواجه می شوید که ممکن است فشار نهایی شما برای تصمیم گیری خرید باشد. هدف گذاری مجدد نمایشگر یک راه عالی برای جذب این مشتریانی است که از قبل در مورد کسب و کار شما می دانند.

اشکال شماره 1: مردم تبلیغات را دوست ندارند.

امروزه مصرف کنندگان بر این باورند که تبلیغات نسبت به گذشته پرتکرارتر و مزاحم تر هستند. تبلیغات آشکار باعث می شود بسیاری از مردم احساس آزار و اذیت کنند و زمانی که مردم از تبلیغات آنلاین آزار می دهند، تمایل دارند از نرم افزارهای مسدودکننده تبلیغات استفاده کنند تا اصلاً آنها را نبینند.

اشکال شماره 2: نمایش سایت تبلیغات ملی می تواند بسیار کم باشد.

نمایش سایت تبلیغات ملی برای رساندن پیام شما به سرعت و به سادگی ممکن است، اما طول کوتاه آنها می تواند بر خلاف آنها عمل کند. وقتی بینندگان را به سمت محتوای طولانی هدایت می‌کنید، مؤثرتر هستند. در حالی که نمایش سایت تبلیغات ملی مفید است، احتمالاً قدرت واقعی پشت استراتژی بازاریابی شما نخواهد بود.

اشکال شماره 3: نرخ کلیک و تبدیل نسبتاً پایینی دارند.

نرخ کلیک برای تبلیغات بنری به طور متوسط ​​حدود 0.1٪ است که نسبت به بسیاری از اشکال دیگر تبلیغات آنلاین کمتر است. این معمولا به تبدیل کمتر ترجمه می شود .

اکثر مردم در مراحل اولیه خرید خود، بنرهای تبلیغاتی را مشاهده می کنند، بنابراین بهتر است از آنها به عنوان بخشی از یک برنامه بازاریابی بلند مدت استفاده شود. نمایش سایت تبلیغات ملی شما می تواند علاقه یک مشتری بالقوه را برانگیزد و بعداً آنها را برای محتوای عمیق تر آماده کند.

نمایش سایت تبلیغات ملی
نمایش سایت تبلیغات ملی

نحوه اندازه گیری عملکرد نمایش سایت تبلیغات ملی

برای تخصیص صحیح منابع و اجرای یک کمپین موفق، باید اثربخشی تبلیغات خود را تعیین کنید. چه از گوگل یا پلتفرم دیگری استفاده می‌کنید، می‌توانید عملکرد کمپین را در کل کمپین پیگیری کنید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید. چند معیار کلیدی وجود دارد که باید هنگام اندازه گیری کمپین خود به آنها توجه کنید، از جمله:

  • Impressions : تعداد دفعاتی است که تبلیغ شما در یک وب سایت نمایش داده شده است. برداشت های کمپین شما باید در طول عمر کمپین تبلیغاتی شما افزایش یابد، زیرا این نشان می دهد که شما به مخاطبان بیشتری دسترسی دارید.
  • Reach: تعداد افرادی است که آگهی را دیده‌اند، در حالی که نمایش‌ها زمان‌هایی را که تبلیغ شما در یک وب‌سایت ظاهر می‌شود اندازه‌گیری می‌کند.
  • هزینه : همیشه باید برای کمپین تبلیغاتی خود بودجه ای در نظر بگیرید و هزینه را اندازه گیری کنید تا راه های مختلفی برای کاهش هزینه ها و در عین حال بهبود سایر معیارها تعیین کنید. می توانید کل هزینه اجرای کمپین، هزینه به ازای هر کلیک (CPC) یا هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM) را اندازه گیری کنید.
  • نرخ کلیک (CTR) : تعداد کلیک هایی که تبلیغ شما ایجاد می کند تقسیم بر تعداد نمایش ها، CTR است. CTR ها به صورت درصدی نمایش داده می شوند که نشان می دهد چه مقدار از مخاطبان شما روی تبلیغات نمایشی شما کلیک کرده اند.
  • نرخ تبدیل : هدف اصلی تبلیغات تبدیل است. نرخ تبدیل درصد افرادی است که از آگهی تبدیل شده اند.

بهترین روش ها برای نمایش سایت تبلیغات ملی

مانند هر شکلی از تبلیغات، اثربخشی این نوع از تبلیغات نیز به طراحی آن بستگی دارد. در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که به شما کمک می کند در مسیر درست بمانید.

به تجربه مخاطبان خود احترام بگذارید

از پخش خودکار تبلیغات ویدیویی، پنجره‌های بازشو، و هر گونه تبلیغاتی که بینندگان شما نمی‌توانند با حرکت کردن از آن‌ها خلاص شوند، خودداری کنید. این تاکتیک‌ها مطمئناً باعث می‌شود که مردم متوجه شما شوند، اما نه آنطور که شما می‌خواهید. در عوض، سعی کنید یک تبلیغ ثابت در نزدیکی لبه صفحه یا در متن سایت قرار دهید.

یک قانون کلی دیگر این است که مطمئن شوید تبلیغ شما بیش از یک سوم صفحه را پوشش نمی دهد. تراکم تبلیغات بالا می‌تواند کاربران را با مسدود کردن محتوایی که مشاهده کرده‌اند، آزار دهد، به‌خصوص اگر در دستگاه‌های تلفن همراه باشند.

از یک طرح ساده استفاده کنید

داستان برند شما مهم است، اما این نوع تبلیغات اغلب کوچکتر از آن هستند که همه جزئیات را در بر گیرند. برای جلوگیری از زیاد شدن کاربران، از یک طراحی ساده استفاده کنید و تا جایی که می توانید از کلمات کمتری برای رساندن پیام خود استفاده کنید.

به سراغ کیفیت بر کمیت بروید

از آنجا که شما فقط موارد ضروری را در نظر می گیرید، مطمئن شوید که همه چیز خوب به نظر می رسد . از تصاویر با وضوح بالا، نوع قابل خواندن و لوگویی واضح و پررنگ استفاده کنید.

تبلیغات هدفمند مجدد چگونه انجام می شود

برای شروع، اطلاعات مربوط به رفتار مرور بازدیدکنندگان را جمع آوری کنید، از جمله زمانی که آنها به صفحه دسته یا محصول می روند. از اطلاعاتی که جمع‌آوری می‌کنید، فهرست‌هایی از انواع مشتریان و نوع پیام‌های تبلیغاتی که به احتمال زیاد برای آنها جذاب است ایجاد کنید. سپس بر اساس دسته بندی های مختلف مورد علاقه ای که مشاهده کرده اید، تبلیغات ایجاد و قرار دهید.

منظور از هدف گذاری موضوع چیست؟

گوگل به شما امکان می‌دهد موضوعاتی را که عملکرد ضعیفی دارند یا با پیام شما مرتبط نیستند حذف کنید. هدف گذاری موضوعی بسیار شبیه به هدف گذاری وابسته است، با این تفاوت که تبلیغات شما با وب سایت ها مطابقت دارند تا کاربران.

تبلیغات چگونه باید نمایش داده شوند؟

سعی کنید یک تبلیغ ثابت در نزدیکی لبه صفحه یا در متن سایت قرار دهید. یک قانون کلی دیگر این است که مطمئن شوید تبلیغ شما بیش از یک سوم صفحه را پوشش نمی دهد. تراکم تبلیغات بالا می‌تواند کاربران را با مسدود کردن محتوایی که مشاهده کرده‌اند، آزار دهد، به‌خصوص اگر در دستگاه‌های تلفن همراه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *