بهترین سایت تبلیغات ملی

بهترین سایت تبلیغات ملی

ما در عصری زندگی می کنیم که داشتن یک وب سایت برای شرکت شما امری ضروری است. یک وب سایت به مردم کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که کسب و کار شما قانونی است، و مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و آنچه ارائه می دهید به آنجا مراجعه می کنند؛ بنابراین باید تمام تلاش خود را کنید تا بهترین سایت تبلیغات ملی را ایجاد کنید.

ویژگی های بهترین سایت تبلیغات ملی

اگر شما می خواهید کسب و کار خود را ایجاد کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید، باید بازاریابی خود را اولویت بندی کنید ، از جمله گسترش و به روز رسانی وب سایت خود. یک وب‌سایت با ویژگی های مناسب به شما کمک می‌کند تا بالقوه‌های مناسب را جذب کنید، اعتبار خود را افزایش دهید، به کسب‌وکارتان ترافیک ارگانیک ارائه دهید، سرنخ ایجاد کنید و در نهایت مشتریان بیشتری ایجاد کنید. برخی از ویژگی هایی که وب سایت شما به عنوان بهترین سایت تبلیغات ملی باید داشته باشند عبارت اند از:

1. نمونه هایی از کار شما

وب سایت شما مکانی عالی برای نشان دادن برخی از کارهای چشمگیر شما برای مشتریان دیگر است. مطمئن شوید که مکانی مشخص و آسان برای نمایش این کار دارید. به این ترتیب، وقتی مشتریان بالقوه به سایت شما می آیند، دقیقاً می دانند کجا آن را پیدا کنند.

2. مهم ترین ویژگی بهترین سایت تبلیغات ملی: ناوبری آسان

ناوبری سایت شما شاید مهمترین ویژگی بهترین سایت تبلیغات ملی باشد، زیرا بر تجربه کاربر و مشتری تأثیر می گذارد. اگر بازدیدکنندگان وب سایت برای رسیدن به صفحات مهم یا دسترسی به اطلاعات مرتبط مشکل داشته باشند، منجر به نرخ پرش بالاتر می شود، به این معنی که بازدیدکنندگان زمان کمتری را در وب سایت شما صرف می کنند. همچنین می تواند اعتبار شما را از بین ببرد و در نهایت بر تجارت شما تأثیر بگذارد.

اطمینان حاصل کنید که منوی پیمایش شما پنهان یا در یک فضای مبهم قرار ندارد، از نام هایی استفاده کنید که مخاطبان هدف شما با آنها آشنا هستند و نیازهای آنها را در نظر بگیرید.

همچنین می توانید از پیمایش پایین استفاده کنید. از پیمایش بالا برای برجسته کردن صفحات ضروری استفاده کنید که احتمالاً برای مشتریان احتمالی شما جالب است و از پیمایش پایین برای سایر صفحات مهمی که می خواهید به نمایش بگذارید استفاده کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید چه چیزی را باید در آنجا قرار دهید، به برخی از سایت های دیگر در وب نگاه کنید. ببینید رقبای شما چه می کنند و از وب سایت هایی که از آنها لذت می برید یادداشت بردارید. اگر در سایتی هستید و از این تجربه لذت می برید، دلیل آن را بنویسید و ببینید آیا برای سایت شما نیز منطقی است یا خیر.

3.حساس ترین ویژگی بهترین سایت تبلیغات ملی: صفحه درباره ما

صفحه درباره ما جایی است که بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند درباره کسب و کار شما و افرادی که در آنجا کار می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنند. اکثر صاحبان وب‌سایت‌ها با جدیتی که شایسته آن است، با صفحه درباره ما رفتار نمی‌کنند، اما زمانی که به درستی انجام شود، می‌تواند سطحی از شفافیت ایجاد کند که مشتریان بالقوه شما واقعاً از آن استقبال کنند. شما می توانید با رویکرد هدفمند به محتوای خود، آن را به ابزار فروش قدرتمندی برای کسب و کار خود تبدیل کنید.

در صفحه درباره ما، شما باید:

  • داستانی را در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار خود بگویید
  • کسب و کار خود را در چند پاراگراف برای مشتریان بالقوه توضیح دهید
  • ارزش های اصلی کسب و کار خود را بیان کنید
  • پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود را به وضوح بیان کنید
  • چهره های پشت شرکت خود را نشان دهید

این صفحه ای است که می توانید با آن بیشتر سرگرم شوید و شخصیت کسب و کار خود را به رخ بکشید. همیشه ایده خوبی است که از کارمندان خود، اسامی و عناوین شغلی خود عکس هایی تهیه کنید تا مشتریان احتمالی بتوانند افراد پشت کار را ببینند.

بهترین سایت تبلیغات ملی
بهترین سایت تبلیغات ملی

4. مطالعات موردی جامع

با توجه به اینکه حدود 77 درصد از خریداران آنلاین به طور مرتب نظرات را برای تصمیم‌گیری مطالعه می‌کنند، درک اهمیت مطالعات موردی بسیار مهم است . آن‌ها می‌توانند تجزیه و تحلیل دقیقی از اینکه چگونه خدمات و پیشنهادات محصول شما به حل مشکلات خاص مشتری کمک می‌کنند، به مشتریان بالقوه ارائه دهند.

مطالعات موردی با نمونه های کار شما متفاوت است. در حالی که بله، آنها کاری را که شما انجام می دهید به مشتریان بالقوه نشان می دهند، اما بیشتر در مورد نشان دادن موضوع بسیار خاصی است که به مشتری کمک کردید آن را حل کند و نتایج را توضیح دهید تا ثابت کند به وعده خود عمل کرده اید. این کمک می کند کسب وکار شما را از بسیاری از کسب و کار های دیگر که مشتریان بالقوه باید انتخاب کنند متمایز کنید .

صفحه ای را در وب سایت خود به مطالعات موردی اختصاص دهید و مکان آن را برای بازدیدکنندگان وب سایت آسان کنید.

5. ویژگی ضروری بهترین سایت تبلیغات ملی: یک وبلاگ مفید

یک وبلاگ با محتوای مفید، ارزشمند و دقیق یکی از ویژگی های ضروری بهترین سایت تبلیغات ملی است. این می تواند با معرفی شما به عنوان یک متخصص در صنعت، اعتبار آژانس شما را ایجاد کند.

یک بخش وبلاگ عالی به شما کمک می کند محتوای آموزشی ارزشمند را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. با انتشار مداوم محتوای وبلاگ ، می توانید اعتماد ایجاد کنید و محتوایی برای به اشتراک گذاشتن در کمپین های پرورش ایمیل و تقویم رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید .

علاوه بر این، هنگامی که سئو را در تولید محتوای خود اولویت بندی می کنید، وبلاگی ایجاد می کنید که در نتایج جستجو رتبه بندی می کند و باعث می شود مخاطبان خود در جستجوی منابع آنلاین بیشتر در دسترس باشند.

6. بخش تماس فشرده

برخی از وب سایت ها صفحه تماس را حذف می کنند، اما ما انجام این کار را توصیه نمی کنیم. شما می خواهید در دسترس باقی بمانید و به بازدیدکنندگان سایت نشان دهید که مایلید در صورت نیاز با آنها در تماس باشید.

با انجام موارد زیر بازدید بخش تماس را در وب سایت کسب و کار خود به حداکثر برسانید .

  • مطمئن شوید که پیدا کردن آن برای مشتریان بالقوه ساده است
  • به غیر از فرم تماس موجود در صفحه، گزینه دیگری برای تماس با شما (به عنوان مثال، آدرس ایمیل خود) ارائه دهید
  • فرم خود را ساده نگه دارید و اطلاعات زیادی را از مشتری مطالبه نکنید

7. قدرتمند ترین ویژگی بهترین سایت تبلیغات ملی: فرم های وب سایت و صفحات فرود

شما می خواهید با ایجاد راهی برای ردیابی بازدیدکنندگان و ثبت نام آنها در بازاریابی ایمیلی خود، از تمام بازدیدهای سایتی که دریافت می کنید، استفاده کنید. یک راه عالی برای انجام این کار این است که فرم های پاپ آپ را در وب سایت خود اضافه کنید. می‌توانید این فرم‌ها را به صفحات پربازدید اضافه کنید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا برای بازاریابی ایمیلی خود ثبت نام کنند. هنگامی که اطلاعات آنها را به دست آوردید، می توانید محتوای وبلاگ را برای آنها ارسال کنید و آنها را به کمپین های قطره ای خود اضافه کنید .

شما همچنین می‌خواهید صفحات فرود در سایت خود داشته باشید، بنابراین مکانی برای هدایت افراد برای دانلود منابع ارزشمند مانند راهنماها یا کتاب‌های الکترونیکی دارید. می‌توانید کمپین‌های دیجیتالی را در اطراف این صفحات فرود ایجاد کنید تا بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و برای کسب و کار خود سرنخ بیشتری ایجاد کنید.

بهترین سایت تبلیغات ملی
بهترین سایت تبلیغات ملی

8.حیاتی ترین یژگی بهترین سایت تبلیغات ملی: تصاویری جذاب

اجزای بصری قوی، مانند تصاویر با کیفیت بالا، انیمیشن ها، و فیلم ها، و همچنین استفاده مداوم از رنگ ها و آرم های تجاری، برای علاقه مند نگه داشتن بازدیدکنندگان وب سایت ضروری هستند. به بیان دیگر، شما می خواهید که مخاطبان شما در حین مرور و یافتن اطلاعات مورد نظر خود، کاملاً جذب محتوا و تصاویر شوند.

این تصاویر باید ساختار و سبکی مشابه در تمام صفحات وب‌سایت داشته باشند.

بر اساس تجربه منحصربه‌فردی که می‌خواهید به بازدیدکنندگان ارائه دهید، راه‌های زیادی برای چیدمان بصری وب‌سایت کسب و کار شما وجود دارد.

اکنون که محتوا و طراحی را پوشش دادیم، بیایید به چند عامل دیگر که برای بهترین سایت تبلیغات ملی حیاتی هستند نگاه کنیم.

9. یک فرم کوتاه برای عضویت در وبلاگ در هر صفحه از سایت قرار دهید.

در هر صفحه از وب سایت خود، به افراد فرصت دهید تا در وبلاگ شما مشترک شوند. این شروع برنامه بازاریابی ایمیلی شماست. هنگامی که آنها برای دریافت به‌روزرسانی‌ها در حین ارسال آنها ثبت نام می‌کنند، که نشان می‌دهد می‌خواهند بدانند در مورد هر موضوعی چه می‌گویید، این چیز خوبی است. آنها از شما می خواهند که با آنها در ارتباط باشید. و هر بار که با آنها تماس می گیرید، کسب و کار خود و خدماتی را که ارائه می دهید به آنها یادآوری می کنید. این کمک می کند تا سرنخ های جدید به مشتریان تبدیل شوند و به مشتریان فعلی کمک می کند تا مشتریان ثابت شوند.

10. شامل گوگل آنالیتیکس.

گوگل آنالیتیکس یک ابزار رایگان است که به شما امکان می دهد بدانید چند نفر از سایت شما بازدید می کنند، وقتی به سایت شما می رسند چه کاری انجام می دهند، از کجا آمده اند و اینکه آیا تصمیم دارند با شما تماس بگیرند یا نه. این ابزار (یا ابزاری شبیه به آن) دلیلی است که وبستر دیجیتال مارکتینگ قادر خواهد بود به شما بگوید دقیقا چند مشتری برای شما آورده و از کجا آمده اند.

11.. آیکون های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را در تمام صفحات سایت قرار دهید.

در صفحات وب سایت شما، باید یک ردیف یا ستون از آرم های رسانه های اجتماعی وجود داشته باشد که اگر روی آنها کلیک کنید، به شما امکان می دهد آن صفحه را به راحتی در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

12. پیوندهایی را برای دنبال کردن حساب های رسانه های اجتماعی خود در یک مکان برجسته در تمام صفحات وب سایت قرار دهید.

من اینها را در هدر یا پاورقی سایت یا در ستون چپ یا راست دیده ام. جایی که هستند مهم نیست، اما آنها را پنهان نکنید! دیدن و یافتن آنها را آسان کنید بدون اینکه حتی نیاز باشد به دنبال آنها بگردید. اگر یک بازدیدکننده از سایت شما روی این لینک ها کلیک کند، به صفحه خاصی در آن پلت فرم رسانه اجتماعی منتقل می شود تا بتواند شما را دنبال کند. این روش دیگری برای بازدیدکنندگان است تا از شرکت شما، آنچه که شما برای گفتن دارید به‌روز بمانند و هر گونه فروش را مشاهده کنند.

13. در هر صفحه یک فراخوان جلب توجه قرار دهید.

فراخوانی برای اقدام، درخواستی است که از طرف شما به بازدیدکننده برای انجام یک عمل می شود. معمولاً اقدام به این صورت است که با شما تماس گرفته یا فرم تماس را پر کنید. همچنین ممکن است موارد دیگری مانند دانلود یک سند، بازدید از صفحه دیگر، شرکت در آزمون و غیره باشد. فراخوانی برای اقدام در قالب دکمه‌ها گاهی اوقات می‌تواند بسیار خوب باشد. برای بهترین نتایج، در هر صفحه باید به بازدیدکننده بگوید که به نظر شما چه اقدامی باید از صفحه انجام دهد.

14. به افرادی که از سایت شما با استفاده از دستگاه های تلفن همراه بازدید می کنند، تجربه خوبی بدهید.

بیش از 50 درصد از مردم در حال حاضر از دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند و تبلت ها) برای وب گردی استفاده می کنند و گوگل در آوریل 2015 شروع به جریمه کردن مشاغلی کرد که با موبایل سازگار نیستند. مطمئن شوید که وقتی شخصی از سایت شما در چنین دستگاهی بازدید می کند، همچنان می تواند با سایت شما تعامل داشته باشد و اطلاعاتی را که احتمالاً می خواهد (مانند محل دفتر یا فروشگاه شما) در مدت زمان معقول به دست آورد. سایت را روی گوشی خود تست کنید تا ببینید چقدر خوب کار می کند. اگر کند است، اگر بازدید کننده نمی تواند از مسیریابی استفاده کند، اگر فونت ها برای خواندن خیلی کوچک هستند، باید تغییری ایجاد کنید.

15. سایت ها زمانی بهترین هستند که در تمام مرورگرهای اینترنتی مدرن قابل دسترسی باشند.

چه من از کروم، مایکروسافت اج، فایرفاکس یا سافاری استفاده می‌کنم، وقتی از یک وب‌سایت بازدید می‌کنم، باید همان تجربه فوق‌العاده را داشته باشم. اگر اینترنت اکسپلور 6 دارید، انتظار نداشته باشید که کسی همچنان از مرورگر شما پشتیبانی کند، اما اگر جدیدترین نسخه کروم را دارید، باید انتظار چیزهای خوبی را داشته باشید.

بهترین سایت تبلیغات ملی
بهترین سایت تبلیغات ملی

16. یک نام دامنه عالی انتخاب کنید.

سایت شما باید نام دامنه ای داشته باشد که با این معیارها مطابقت داشته باشد:

  • الف. نام باید به راحتی تایپ و به خاطر سپرده شود. این بدان معناست که نام کوتاه تر بهتر است، کاراکترهای خاص باید محدود شوند (مانند خط زیر) و از چیزهایی که املای آنها دشوار است باید اجتناب شود.
  • ب. نام دامنه خود را بررسی کنید تا ببینید اگر یک اشتباه املایی رایج مرتکب شوید چه اتفاقی می افتد. دقت کنید که اگر نام دامنه خود را اشتباه تایپ کنید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا به یک رقیب منجر می شود؟ اگر چنین است، ممکن است تجارت خود را از دست بدهید.
  • ج. اگر بتوانید دامنه ای با نام تجاری و کلمات کلیدی برای کسب و کار خود انتخاب کنید، واقعا ایده آل است. نام دامنه یکی از راه‌هایی است که گوگل تصمیم می‌گیرد محتوای شما به هر جستجو مرتبط باشد یا خیر. از یک طرف، مردم بیشتر احتمال دارد که نام شما را در گوگل تایپ کنند تا شما را پیدا کنند تا اینکه فقط نام دامنه شما را در نوار آدرس وارد کنند. شما می خواهید که آنها بتوانند شما را از این طریق پیدا کنند. از سوی دیگر، اگر کلمات مورد نظر مردم را در نام دامنه خود داشته باشید به احتمال زیاد در صفحات اول نتایج نشان داده می‌شوید.

با اجرای ویژگی های ضروری بالا برای وب سایت خود، دید کسب و کار خود را بهبود بخشید و سرنخ های بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید تا بتوانید بهترین سایت تبلیغات ملی را داشته باشید.

از پیمایش بالا و پایین در چه مواردی استفاده میشود؟

همچنین می توانید از پیمایش پایین استفاده کنید. از پیمایش بالا برای برجسته کردن صفحات ضروری استفاده کنید که احتمالاً برای مشتریان احتمالی شما جالب است و از پیمایش پایین برای سایر صفحات مهمی که می خواهید به نمایش بگذارید استفاده کنید.

برای افزایش بازدید تماس کسب و کار باید چه کرد؟

مطمئن شوید که پیدا کردن آن برای مشتریان بالقوه ساده است
به غیر از فرم تماس موجود در صفحه، گزینه دیگری برای تماس با شما (به عنوان مثال، آدرس ایمیل خود) ارائه دهید
فرم خود را ساده نگه دارید و اطلاعات زیادی از مشتریان بالقوه مطالبه نکنید

فراخوان برای اقدام چیست؟

فراخوانی برای اقدام، درخواستی است که از طرف شما به بازدیدکننده برای انجام یک عمل می شود. معمولاً اقدام به این صورت است که با شما تماس گرفته یا فرم تماس را پر کنید. همچنین ممکن است موارد دیگری مانند دانلود یک سند، بازدید از صفحه دیگر، شرکت در آزمون و غیره باشد. فراخوانی برای اقدام در قالب دکمه‌ها گاهی اوقات می‌تواند بسیار خوب باشد. برای بهترین نتایج، هر صفحه باید به بازدیدکننده بگوید که به نظر شما چه اقدامی باید از صفحه انجام دهد.

1 دیدگاه برای “بهترین سایت تبلیغات ملی

  1. opeee گفته:

    سلام و خسته نباشید ، از اینکه محتوای علمی ارائه می کنید سپاسگذارم ، نقل قول شما به درستی نوشته نشده ، برای محتوای شما ویراستاری خوبی پس از ترجمه با مترجم گوگل نشده و بهتر است دقیق تر بررسی کنید .
    سپاس من یکی از دنبال کننده های شما هستم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *