نکات سایت تبلیغات آگهی

نکات سایت تبلیغات آگهی

شما در حال شروع یک سرمایه گذاری جدید هستید و زمان آن رسیده که مشتریان را به آستان مجازی خود بیاورید. شما یک وب سایت جدید ایجاد کردید، محتوای جالب زیادی اضافه کردید، عکس ها و فیلم های زیبایی آپلود کردید و اکنون منتظر هستید. اما اکنون زمان آن نیست که رویکرد نشستن و تماشا کردن را در پیش بگیرید: برای اینکه وب سایت خود را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهید، باید کمی زحمت بکشد و از نکات سایت تبلیغات آگهی پیروی کنید. به عبارت دیگر، زمان آن رسیده است که در بازاریابی وب سایت شرکت کنید تا شرکت خود را به مخاطبان جدید معرفی کنید.

اهمیت نکات سایت تبلیغات آگهی

بازاریابی وب سایت نوع خاصی از استراتژی بازاریابی با هدف اصلی افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما است که به آن ترافیک وب سایت شما می گویند.. اگرچه این فقط هر بازدیدکننده ای نیست – تلاش شما باید برای آوردن مشتریان احتمالی باشد که واقعاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. در اینجا، ما شما را با برخی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی وب‌سایت آشنا می‌کنیم تا بتوانید بهترین روش‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب کرده و دنبال کنید.

7 تاکتیک بازاریابی وب سایت برای کمک به جذب بازدیدکنندگان بیشتر

هر تاکتیک بازاریابی وب سایت در نکات سایت تبلیغات آگهی مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. این هفت گزینه یکی از موفق ترین و سودآورترین ها برای کسب و کارهایی مانند شما هستند که به دنبال گسترش دامنه خود هستند.

1.بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی برای موتورهای جستجو هنر بهبود نحوه و زمان ظاهر شدن وب سایت شما در مقابل مشتریان بالقوه هنگام جستجوی عباراتی است که به آنها کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات شما گفته می شود.

این تاکتیک بازاریابی وب سایت در نکات سایت تبلیغات آگهی که اغلب به اختصار SEO نامیده می شود، یک تاکتیک بسیار موثر است، اگرچه می تواند تلاش های زیادی را با هم تداخل داشته باشد، همچنین کمی صبر و زمان برای حرکت دادن سوزن نیاز دارد.

سئو با بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) کمی متفاوت است، اصطلاحی که شامل تبلیغات پولی به عنوان بخشی از کمپین برای افزایش دید در موتورهای جستجو نیز می شود.

در سئو، می توانید کارهای لازم را به دو دسته اصلی تقسیم کنید: 1- سئوی داخلی 2- سئوی خارج از سایت

سئوی درون سایت که سئوی درون صفحه نیز نامیده می‌شود، کارهایی را که در وب‌سایت خود انجام می‌دهید را پوشش می‌دهد تا خواندن و تجزیه و تحلیل موتورهای جستجو را آسان‌تر کند، مانند نوشتن محتوا. سئوی خارج از سایت که به آن سئوی خارج از صفحه نیز می گویند، فعالیت هایی هستند که در سایر وب سایت ها برای کمک به افزایش دید سایت شما مانند ساخت لینک انجام می شوند.

چه در محل یا خارج از سایت، ده ها مؤلفه برای یک کمپین سئو موفق وجود دارد. برخی از شناخته شده ترین فعالیت ها شامل ایجاد پست های وبلاگ با محتوای آموزنده در وب سایت شما است. این پست‌های وبلاگ باید حول عبارات کلیدی مرتبط با صنعت شما، ایجاد کتابخانه‌ای از لینک‌ها به وب‌سایت شما از سایر وب‌سایت‌ها، و فهرستی طولانی از تنظیمات و ترفندهای کوچک باشد که در طول زمان به میزان زیادی اضافه می‌شوند. با این حال، هنگامی که به قله صعود کردید، تلاش شما نتیجه می دهد: بیش از 25٪ از مشتریان بالقوه شما فقط روی اولین پیوندی که در نتایج جستجو می بینند کلیک می کنند.

نکات سایت تبلیغات آگهی
نکات سایت تبلیغات آگهی

2. تبلیغات به ازای هر کلیک

تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) به دسته ای از تبلیغات آنلاین اطلاق می شود که در آن هر بار که مشتری بالقوه روی تبلیغ شما کلیک می کند، هزینه پرداخت می کنید. تبلیغات PPC را در سراسر اینترنت خواهید دید، از جمله در بالای موتورهای جستجو، تبلیغات بنری که در وب سایت های مرتبط با مشتریان بالقوه شما و حتی در بالای صندوق ورودی شما ظاهر می شوند.

شما می خواهید شخصی که روی تبلیغ شما کلیک می کند، وقتی از طریق یک تبلیغ به وب سایت شما می آید، یک اقدام خاص انجام دهد، که پس از انجام آن اقدام،  تبدیل نامیده می شود.

برای انجام این کار، ممکن است بخواهید یک صفحه فرود وب سایت ایجاد کنید که به طور خاص برای جمع آوری یک آدرس ایمیل یا تشویق بازدیدکننده برای تماس با شما طراحی شده است.

یک سازنده بصری وب سایت مانند Site Maker فرآیند ساخت صفحه فرود را ساده می کند، اما هنوز هم هنر در ساخت صفحه ای وجود دارد که با موفقیت بازدیدکنندگان شما را تبدیل کند. راهنمای صفحه فرود 101 وب سایت Namecheap را برای راهنمایی ها بررسی کنید.

تبلیغات PPC بر روی یک مدل مناقصه کار می کند که در آن قیمتی را تعیین می کنید که مایلید به ازای هر کلیک روی تبلیغاتی که آن کلمه کلیدی را هدف قرار می دهد، بپردازید.

وقتی مشتری بالقوه شما آن کلمه کلیدی را جستجو می کند، الگوریتمی که پلتفرم تبلیغاتی را اجرا می کند، محاسبه می کند که کدام تبلیغات و به چه ترتیبی به جستجوگر نشان داده شود. اگر مشتری شما روی تبلیغ کلیک کند، شما مبلغی را که برای آن کلمه کلیدی پیشنهاد می کنید، پرداخت می کنید.

برخی از کلیدواژه‌های محبوب‌تر از بقیه گران‌تر هستند و انتخاب دقیق می‌تواند به افزایش بودجه شما کمک کند و در عین حال به مشتریان احتمالی دسترسی پیدا کنید. کلمات کلیدی خود را بر اساس آنچه که مخاطبان شما بیشتر به آن عمل می کنند انتخاب کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید انتظار داشته باشید که به ازای هر کلیک روی کلمه کلیدی “بیمه” پول زیادی بپردازید، اما کلمه کلیدی “بیمه مستاجر مقرون به صرفه نیویورک” سرنخ های کمتر و در عین حال ارزانتری را به همراه خواهد داشت که احتمال خرید بیمه نامه از طریق آن بسیار بیشتر است.

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی

هیچ راه فراری از فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام، تیک تاک و بسیاری دیگر از پلتفرم های رسانه اجتماعی که امروزه در دسترس هستند وجود ندارد.

اگر هنگام پیمایش پست‌ها یا تماشای یک ویدیو متوجه محصول یا خدماتی شده‌اید که به آن اشاره شده است، می‌دانید که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی کار می‌کند. با این حال، مراقب شیوع آن نباشید، زیرا راه‌های اثبات‌شده‌ای برای انجام بازاریابی رسانه‌های اجتماعی وجود دارد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی طیف گسترده ای از فعالیت های انجام شده توسط یک برند را برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در رسانه های اجتماعی پوشش می دهد. این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • استراتژی رسانه‌های اجتماعی: چه قصد اشتراک‌گذاری محتوا، برگزاری مسابقه، کار با اینفلوئنسرها، پرداخت هزینه تبلیغات یا هر ترکیبی از آن‌ها را دارید، همه اینها بخشی از استراتژی رسانه‌های اجتماعی شماست.
  • ایجاد محتوا: این شامل ایجاد پست‌ها – از جمله تصاویر گرافیکی، عکس‌ها و حتی ویدیوها – است که همراه با عنوان نوشته شده برای هر پست استفاده می‌شود.
  • استراتژی اینفلوئنسر: اینفلوئنسرها نیروی قدرتمندی در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی هستند که به برندها اجازه می‌دهند محصول یا خدمات خود را مستقیماً به دنبال‌کنندگان یک کاربر محبوب معرفی کنند. اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنید می توانند فالوورهای خود را به وب سایت شما هدایت کنند و اغلب آنها را با یک کد تخفیف ویژه جذب می کنند.
  • تبلیغات: پرداخت هزینه برای قرار دادن در فید یک مشتری بالقوه یا جاسازی در یک ویدیو به کاهش محصولات و خدمات شما کمک می کند. هزینه ها، استراتژی و بازگشت سرمایه (ROI) بسته به پلتفرم متفاوت است و بستگی زیادی به جایی دارد که مشتریان بالقوه شما بیشترین زمان را سپری می کنند.
نکات سایت تبلیغات آگهی
نکات سایت تبلیغات آگهی

4. محتوای دروازه دار

محتوای دروازه دار از بازدیدکنندگان شما می‌خواهد که اطلاعات تماس خود، مانند نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنند تا محتوایی را که ارائه می‌دهید مطالعه کنند.

کاغذ سفیدی که عمیقاً به موضوع خاصی که شرکت شما آن را حل می کند، اسناد فروش که مشخصات و قیمت محصول یا خدمات شما را توضیح می دهد، یا کتاب الکترونیکی که اطلاعات مفیدی مانند راهنمای نحوه ارائه می دهد، همگی بخش های ارزشمندی از محتوای دروازه ای هستند.

محتوای دروازه دار ابزاری قدرتمند و مؤثر برای به دست آوردن سرنخ‌هایی است که در مورد یادگیری بیشتر از شرکت شما جدی هستند.

با برداشتن گام اضافی برای وارد کردن اطلاعات آنها برای خواندن محتوای شما، این سیگنالی برای شما (یا تیم فروش شما) است که این شخص چیزی بیش از صرفاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند است. می توانید از این اطلاعات برای معرفی مستقیم و شروع یک گفتگوی پربار استفاده کنید.

5. بازاریابی ایمیلی

دسترسی به افراد در صندوق پستی آن ها یکی از موثرترین راه ها برای دسترسی به آن ها است. یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که بازاریابی ایمیلی می تواند تا 40 برابر موثرتر از سایر رسانه های بازاریابی باشد.

در واقع، بسیاری از مشتریان گزارش می‌دهند که از برندهای مورد علاقه خود ایمیل می‌خواهند ، چه به این دلیل که آخرین به‌روزرسانی‌ها را می‌خواهند یا یک کوپن شگفت‌انگیز.

موفقیت یک کمپین بازاریابی ایمیلی را می توان به چند روش اندازه گیری کرد، مانند نرخ باز که به شما می گوید چند نفر روی ایمیل کلیک کرده اند، نرخ کلیک که به شما می گوید چند نفر از وب سایت شما از طریق یک لینک در ایمیل شما بازدید کرده اند، و نرخ تبدیل، که نشان می دهد چند نفر پس از ورود به وب سایت شما اقدام مورد نظر را انجام دادند.

6. تولید محتوا

ارسال محتوای جذاب و جذاب در وب سایت شما راهی عالی برای معرفی شرکت شما به افراد جدید است. استفاده از وبلاگ خود برای انتشار محتوای جدید با طیف وسیعی از مخاطبان ارزشمند صحبت می کند که ممکن است برای برداشتن گام بعدی به کمی متقاعد کردن نیاز داشته باشند. شما می توانید محتوا را حول چندین ستون ایجاد کنید، از جمله:

  • ارائه اطلاعات عملی در مورد یک موضوع محبوب
  • ارائه یک دیدگاه جدید جالب در مورد یک موضوع در صنعت شما
  • در مورد موضوعات جدید و نوظهور در صنعت خود بحث کنید
  • نشان دادن نحوه استفاده از محصول یا خدمات شما به روشی منحصر به فرد

بهتر از آن، ایجاد محتوا نمونه ای عالی از استفاده از یک استراتژی بازاریابی وب سایت برای تقویت دیگران است. شما می توانید محتوایی برای کمک به تلاش های سئوی وب سایت خود ایجاد کنید، محتوای رسانه های اجتماعی جذابی را بر اساس وبلاگ های خود ایجاد کنید، اطلاعات ارزشمندی را به کمپین بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید، یا رهبری فکری را توسعه دهید تا به شما یا یکی از اعضای تیم خود به عنوان یک صنعت کمک کند. کارشناس تولید محتوا واقعاً هدیه بازاریابی وب سایتی است که همچنان ارائه می شود.

7. هدف گذاری مجدد

هدف گذاری مجدد روشی برای دستیابی به مشتریان جدید نیست، اما فرصتی دوباره برای تبدیل بازدیدکنندگان قبلی به مشتری به شما می دهد. یک کمپین هدفمند تبلیغاتی را به افرادی که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند ارائه می دهد.

 به این معنی که آن ها حداقل به طور مبهم با شرکت شما آشنا هستند و سعی می کند آن ها را بازگرداند تا در سایت شما اقدام کنند. این نوع تبلیغات با پر کردن یک فرم تماس، دانلود محتوا یا انجام اقدام دیگری، فهرستی از افرادی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند اما تبدیل نشده‌اند، محاسبه می‌کند.

نکات سایت تبلیغات آگهی
نکات سایت تبلیغات آگهی

چگونه بازاریابی وب سایت در نکات سایت تبلیغات آگهی باعث افزایش ترافیک می شود؟

قبل از شروع ساختن استراتژی خود، مهم است بدانید که چگونه بازاریابی وب سایت برای جذب ترافیک بیشتر طراحی شده است، از جمله:

  • تبلیغات وب سایت مشتریان جدید را هدف قرار می دهد. اگر با یک پایگاه مشتری صحبت می‌کنید، پیام‌های مشابهی را برای گروهی از افرادی که قبلاً از شما خرید کرده‌اند یا هنوز نتوانسته‌اند جهش کنند، تکرار می‌کنید. بازاریابی وب سایت شما می تواند به شما در دستیابی به مشتریان بالقوه جدید کمک کند تا بتوانید بهترین تاثیر اولیه خود را بر روی یک مخاطب جدید داشته باشید.
  • مسیرهای جدیدی را برای مخاطبان باز می کند تا شما را پیدا کنند. مشتری ایده آل شما به روش های مختلف آنلاین با شرکت شما در تماس است. هر یک، که یک نقطه تماس نامیده می شود ، می تواند فرصتی بالقوه برای آنها ایجاد کند تا به وب سایت شما بروند و روی آن کلیک کنند. با ایجاد نقاط تماس بیشتر از طریق فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی وب سایت، امکان بازدید بازدیدکنندگان جدید از سایت شما را افزایش می دهید.
  • راه‌های تازه‌ای برای جذب بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. هر کمپین بازاریابی که انجام می دهید برای هر مشتری بالقوه جذاب نیست. با انجام تاکتیک‌های جدیدی که به استراتژی بازاریابی شما می‌افزایند، می‌توانید چیزی کوچک برای طیف وسیع‌تری از مشتریان بالقوه ارائه دهید.
  • بسیاری از تلاش های بازاریابی وب سایت اهداف مختلفی را دنبال می کنند. حتی اگر تنها یک یا دو مورد از استراتژی های زیر برای شما جذاب باشد، به احتمال زیاد، می توانید از یک تلاش برای اطلاع رسانی، شکل دادن یا حتی هدایت دیگری استفاده کنید. به عنوان مثال، نوشتن محتوایی که رویکرد آینده نگر شما را برای حل مسئله در صنعت شما نشان می دهد، می تواند از یک تلاش برای اطلاع رسانی، شکل دادن یا حتی هدایت دیگری استفاده کند. به عنوان مثال، نوشتن محتوایی که رویکرد آینده اندیشانه شما را برای حل مسئله در صنعت شما نشان می‌دهد، می‌تواند به تقویت تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی شما نیز کمک کند، اگر محتوا به شیوه‌ای مناسب برای موتور جستجو نوشته شده باشد.

بازاریابی وب سایت بازدیدکنندگان تازه و امکانات جدیدی را به ارمغان می آورد

هنگامی که وب سایت شما برای بهترین زمان آماده شد، به لطف سازنده سایت بصری و با استفاده آسان Namecheap ، وقت آن است که دانش بازاریابی جدید خود را به کار بگیرید.

 این هفت نکته بازاریابی وب سایت، از قدرت استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش بازدیدکنندگان، کلیک‌ها و تبدیل‌هایی که برای رشد کسب‌وکارتان نیاز دارید، استفاده می‌کنند.

بسته به صنعت، رقبا و اهداف کسب و کارتان، می توانید انرژی خود را در یک تاکتیک خاص بریزید یا از ترکیب چند تاکتیک برای به حداکثر رساندن شانس خود استفاده کنید. مهم نیست که کدام مسیر برای شما بهترین است، با بازاریابی وب سایت، شما به خوبی در راه آوردن بازدیدکنندگان جدید به آستان خود هستید.

اهمیت نکات سایت تبلیغات آگهی را بنویسید؟

بازاریابی وب سایت نوع خاصی از استراتژی بازاریابی با هدف اصلی افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما است که به آن ترافیک وب سایت شما می گویند.. اگرچه این فقط هر بازدیدکننده ای نیست. تلاش شما باید برای آوردن مشتریان احتمالی باشد که واقعاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. در اینجا، ما شما را با برخی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی وب‌سایت آشنا می‌کنیم تا بتوانید بهترین روش‌ها را برای کسب و کار خود انتخاب کرده و دنبال کنید.

بازاریابی وبسایت چه امکانات جدیدی را به ارمغان می آورد؟

بازاریابی وب سایت بازدیدکنندگان تازه و امکانات جدیدی را به ارمغان می آورد.
هنگامی که وب سایت شما برای بهترین زمان آماده شد، به لطف سازنده سایت بصری و با استفاده آسان Namecheap ، وقت آن است که دانش بازاریابی جدید خود را به کار بگیرید.
 این هفت نکته بازاریابی وب سایت، از قدرت استراتژی بازاریابی دیجیتال برای افزایش بازدیدکنندگان، کلیک‌ها و تبدیل‌هایی که برای رشد کسب‌وکارتان نیاز دارید، استفاده می‌کنند.
بسته به صنعت، رقبا و اهداف کسب و کارتان، می توانید انرژی خود را در یک تاکتیک خاص بریزید یا از ترکیب چند تاکتیک برای به حداکثر رساندن شانس خود استفاده کنید. مهم نیست که کدام مسیر برای شما بهترین است، با بازاریابی وب سایت، شما به خوبی در راه آوردن بازدیدکنندگان جدید به آستان خود هستید.

چگونه بازاریابی وب سایت باعث افزایش ترافیک می شود؟

تبلیغات وب سایت مشتریان جدید را هدف قرار می دهد. اگر با یک پایگاه مشتری صحبت می‌کنید، پیام‌های مشابهی را برای گروهی از افرادی که قبلاً از شما خرید کرده‌اند یا هنوز نتوانسته‌اند جهش کنند، تکرار می‌کنید. بازاریابی وب سایت شما می تواند به شما در دستیابی به مشتریان بالقوه جدید کمک کند تا بتوانید بهترین تاثیر اولیه خود را بر روی یک مخاطب جدید داشته باشید.
مسیرهای جدیدی را برای مخاطبان باز می کند تا شما را پیدا کنند. مشتری ایده آل شما به روش های مختلف آنلاین با شرکت شما در تماس است. هر یک، که یک نقطه تماس نامیده می شود ، می تواند فرصتی بالقوه برای آنها ایجاد کند تا به وب سایت شما بروند و روی آن کلیک کنند. با ایجاد نقاط تماس بیشتر از طریق فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی وب سایت، امکان بازدید بازدیدکنندگان جدید از سایت شما را افزایش می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *