سایت تبلیغات آگهی پربازدید

سایت تبلیغات آگهی پربازدید

همه متوجه شده اند که این روزها ما واقعاً وارد عصر دیجیتال شده ایم که به سرعت در حال رشد است. عصر دیجیتال که تأثیر مفیدی در زمینه اقتصادی دارد، سایت تبلیغات آگهی پربازدید یا تبلیغات آنلاین برای توسعه مشاغل در سراسر جهان است.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی پربازدید

رسانه های آنلاین مبتنی بر اینترنت مانند سایت تبلیغات آگهی پربازدید به ما این امکان را می دهند که انواع کالاها یا خدمات را ارائه دهیم تا به سرعت توسط مخاطبان بیشتری شناسایی شوند.

برخی از این پلتفرم‌ها در کمک به مقیاس‌پذیری کسب‌وکارها با دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر به صورت رایگان بسیار قدرتمند هستند.

این ها سایت‌های تبلیغاتی رایگان در سطح جهانی هستند که فرصت‌هایی را برای مشاغل آنلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

قبلاً فعالیت‌های تبلیغاتی فقط از طریق رسانه‌های چاپی، تلویزیونی یا رادیویی انجام می‌شد، اما اکنون می‌توان تبلیغات کسب‌ و کار را از طریق کانال‌های رسانه ای انجام داد.

سایت تبلیغات آگهی پربازدید بهترین مکان برای تبلیغات

بنابراین تعجب آور نیست، بسیاری می گویند که این زمان شامل عصر دیجیتال می شود که در آن رسانه های اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای نمایش مشاغل هستند.

دو راه برای انجام تبلیغات آنلاین وجود دارد. ابتدا می توانید با پرداخت هزینه این کار را انجام دهید. تبلیغات پولی در حال حاضر نیز یکی از تأثیرگذارترین هاست زیرا فرصت هایی را برای تبلیغات هدفمند ارائه می دهد.

می‌توانید با پرداخت هزینه از فیس‌بوک استفاده کنید یا مستقیماً به Google بروید و تبلیغات کنید. دوم، شما همچنین می توانید تبلیغات را بصورت آنلاین و رایگان انجام دهید.

البته اگر خواهان ترفیع بدون سرمایه اما با حداکثر نتیجه هستید، بدون شک این روش دوم نسبت به روش اول مطلوب تر است.

در زیر 10 سایت تبلیغات آگهی پربازدید برتر رایگان برای تجارت آنلاین را برای شما توضیح می دهیم:

1.سایت AdsTargets.com

AdsTargets برای تبلیغ کنندگان و ناشران آنلاین در سراسر جهان فراهم می کند. این شرکت که در سال 2017 تاسیس شد، هم تبلیغات رایگان و هم فرصت های تبلیغات پولی را برای مشاغل آنلاین ارائه می دهد.

AdsTargets با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است و در حال حاضر در بیش از 78 کشور در حال فعالیت است.

ما انواع مدل های تبلیغات آنلاین و قیمت گذاری را متناسب با کسب و کار، بودجه و موقعیت مکانی شما ارائه می دهیم.

ناشران منحصر به فرد ما با دقت انتخاب شده اند تا ترافیک باکیفیتی ارائه دهند که فروش شما را افزایش می دهد و آگاهی آنلاین شما را افزایش می دهد.

شروع تبلیغات در AdsTargets به بودجه بسیار کمی نیاز دارد. فقط با حداقل 30 دلار، می توانید شروع به اجرای تبلیغات خود در AdsTargets  کنید.

ما تقریباً در همه کشورها و صنایع مشتریانی داریم که از نتایج خود در هر دو طرف (تبلیغ کنندگان و ناشران) بسیار راضی بوده اند.

برای کسانی از شما که علاقه مند به تبلیغات و انتشار کسب و کار آنلاین خود در AdsTargets هستید، می توانید برای شروع کمپین های تبلیغاتی، 15 درصد پاداش دریافت کنید.

2. پلتفرم Amazon.com

آمازون یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغات آنلاین و تبلیغات بسیار هدفمند در این زمینه است. با این حال، افراد زیادی پتانسیل هایی را که با تبلیغات آمازون همراه است، ندارند.

آمازون داده‌های مربوط به همه کاربران خود را جمع‌آوری می‌کند و رفتار کاربر مجموعه‌ای از داده‌هایی است که آن ها جمع آوری می کنند و به خوبی برای تجارت خود و همچنین تبلیغ کنندگان خود از آن استفاده می کنند.

آن‌ها ابزارهای دقیقی برای هدف یابی تبلیغات دارند که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا بر اساس رفتار خریدشان به مخاطبان هدف خود دست یابند.

این چیزی است که آن ها در طول سال ها به کمال رسانده اند. با این حال، تبلیغات آن ها برای هر تجارتی نیست و مطمئناً همه مشاغل کوچک توانایی پرداخت آن را ندارند.

برای شروع تبلیغات در آمازون به کسب و کاری که بیش از 30 هزار دلار پول دارد، تنها 30 دلار برای شروع کمپین خود در AdsTargets  نیاز است.

سایت تبلیغات آگهی پربازدید
سایت تبلیغات آگهی پربازدید

بنابراین اگر محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید، آمازون ممکن است یکی از بهترین مکان هایی باشد که می توانید محصولات خود را با فهرست کردن آن ها و ترغیب مردم به خرید محصولات خود به نمایش بگذارید.

آمازون سایتی برای تبلیغات یا خرید و فروش پیشگامان جهان است. در سال 1992، چارلز استک کتابفروشی آنلاین Book Stacks Unlimited  را ایجاد کرد که از آن زمان به Books.com تبدیل شد.

آمازون محصولات زیادی دارد و یکی از بزرگترین سایت های خرده فروشی در جهان است. آمازون به سرعت در حال گسترش تجارت خود برای فروش سایر محصولات مد روز مانند DVD و همچنین سایر کالاهای الکترونیکی است.

اشاره شد که آمازون بیش از 250 میلیارد بازدید منحصر به فرد در ماه داشته است. آمازون واقعاً به سرعت در حال رشد است و جوایز زیادی کسب کرده است.

آمازون نه تنها یک فروشگاه آنلاین است، بلکه بزرگترین خدمات محاسباتی را نیز دارد. این شرکت همچنین لوازم الکترونیکی تولید می کند، به ویژه برای خوانندگان کتاب الکترونیکی مصرف کننده، یعنی  Amazon Kindle، قرص  Fire، Fire TV  و Fire Smartphone.

جدای از آن، آمازون همچنین برخی از محصولات ارزان قیمت مانند کابل های USB را با نام تجاری داخلی AmazonBasics به فروش می رساند.

آمازون سایت های خرده فروشی جداگانه ای برای ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، کانادا، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، استرالیا، برزیل، ژاپن، چین، هند و مکزیک دارد.

آمازون همچنین برای برخی از محصولات خود همکاری بین المللی را به کشورهای دیگر ارائه می دهد. در سال 2011، طبق گزارش ها، سایت هایی را در لهستان و سوئد راه اندازی کرد.

در سال 2015، آمازون از نظر ارزش بازار از والمارت پیشی گرفت و به عنوان با ارزش ترین خرده فروش در ایالات متحده پیشی گرفت.

3. پلتفرم Pinterest

در ابتدای راه اندازی، Pinterest توسط دنیای تجارت دست کم گرفته شد. افراد تجاری باور ندارند که رسانه های اجتماعی پر از عکس های زیبا می تواند دید کسب و کار آن ها را افزایش دهد اما ورق برگشته است.

طبق داده‌های گزارش شده توسط  Pinterest for Business، حدود 40٪ از پینرها (اصطلاح برای کاربران  Pinterest) محصولات جدید را پیدا کرده و آن ها را در پلتفرم خود ذخیره می‌کنند.

حتی 30٪ از پینرها هستند که پس از یافتن مد یا محصولات خانگی در Pinterest خرید می کنند.

یکی از مشاغلی که با موفقیت از Pinterest بهره برده است،DaWanda  است، یک بازار آنلاین که محصولات دست ساز را می فروشد. آن ها توانستند ترافیک سایت خود را نزدیک به 100٪ افزایش دهند.

خرید محصولات از Pinterest در مقایسه با سایر رسانه های اجتماعی حتی 13٪ بیشتر است، اما در آن زمان Pinterest اکنون به طور گسترده توسط افراد تجاری استفاده می شود.

4. پلتفرم OLX

OLX یک سایت تبلیغاتی، خرید و فروش است که فروشندگان و خریداران را مستقیماً گرد هم می آورد.

این سایت دارای طیف گسترده ای از انواع آگهی ها از جمله ماشین، موتور، اموال، نیازهای شخصی، لوازم الکترونیکی و گجت، سرگرمی و ورزش، لوازم خانگی، کودک و کودک، ادارات و صنایع تا خدمات و فرصت های شغلی می باشد.

آمار Informer برای سال 2019، توجه داشته باشید که این سایت روزانه بیش از 360 میلیارد بازدید کننده دارد.

5. پلتفرم Facebook Marketplace

فروش مستقیم در فیس بوک دیگر مطلوب نیست. یکی از دلایل این است که افراد بیشتری علاقه مند به خرید محصولات در بازار هستند.

با این حال، همچنان می توانید از فیس بوک برای تبلیغ محصولات استفاده کنید. بنابراین اکنون باید محصولات را به صورت آنلاین در بازار بفروشید و از طریق فیس بوک، یعنی بازار فیس بوک، تبلیغ کنید.

بازار فیس بوک مکانی برای خرید و فروش ویژه کاربران فیس بوک است زیرا این بازار بر روی پلتفرم فیس بوک قرار گرفته است.

فیس بوک مکانی برای خرید و فروش فراهم می کند تا کاربرش بتواند به راحتی اقلام جالبی را که در فیس بوک به فروش می رسد را جستجو و پیدا کند.

در گوشه سمت چپ بالا، فیس بوک مارکت به راحتی از طریق دسکتاپ، تبلت یا برنامه فیس بوک در گوشی های هوشمند به صورت رایگان قابل دسترسی است.

سایت تبلیغات آگهی پربازدید
سایت تبلیغات آگهی پربازدید

6. پلتفرم Jabong

Jabong یک پورتال تجارت الکترونیک مد و سبک زندگی از هند است که پوشاک، کفش، لوازم جانبی مد، محصولات زیبایی، عطر، لوازم خانگی و مد و سایر محصولات سبک زندگی را می فروشد.

دفتر مرکزی این شرکت در Gurgaon، NCR  است.

این شرکت توسط  Arun Chandra Mohan، Praveen Sinha، Manu Jain  و Mukul Bafana تاسیس شد و همه بنیانگذاران شرکت را ترک کرده اند.

در مارس 2013، Jabong  روزانه 6000-7000 سفارش را تحویل می داد. طبق گزارش  The Economist، Jabong  در سال 2012 فروش ناخالصی در حدود 100 تا 150 میلیون دلار آمریکا را ثبت کرد.

مطابق با مقاله  Livemint، Jabong  در طول سپتامبر 2013 روزانه 14000 سفارش تحویل داد که 60٪ آن از شهرهای کوچک بود.

Jabong یکی از پربازدیدترین سایت های تجارت الکترونیک در طول جشنواره بزرگ نمایندگی خرید آنلاین در سال 2013 بود. این شرکت ادعا می کند که درآمد آن در مقایسه با یک روز عادی پنج تا شش برابر افزایش می یابد. جابونگ Sanjeev Mohanty را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کرد که از اوایل دسامبر 2015 اجرایی شد.

7. پلتفرم BestBuy.com

Best Buy یک شرکت آمریکایی چندملیتی لوازم الکترونیکی مصرفی است که دفتر مرکزی آن در ریچفیلد، مینه سوتا، مینیاپولیس قرار دارد.

این شرکت همچنین در ایالات متحده، مکزیک و کانادا فعالیت دارد. تمام فروشگاه های Best Buy در چین در فوریه 2011 بسته شدند و به Five Star پیوستند.

این شرکت توسط Richard M. Schulze و Gary Smoliak در سال 1966 به عنوان یک فروشگاه تخصصی صوتی تاسیس شد. در سال 1983، نام تغییر کرد و با تأکید بیشتر بر لوازم الکترونیکی مصرفی، نام آن تغییر یافت.

Best Buy تحت برندهای Best Buy، Best Buy Mobile، Geek Squad، Magnolia Audio Video، Insignia و Pacific Sales در ایالات متحده فعالیت می کند. Best Buy، Geek Squad، Best Buy Mobile، و برند Future Shop در کانادا؛ بهترین خرید موبایل و پنج ستاره در چین. و Best Buy، Best Buy Express، و Geek Squad در مکزیک.

Best Buy تلفن‌های همراه با تلفن‌های  Verizon Wireless، AT&T Mobility، Sprint Corporation، Boost Mobile و T-Mobile AS  را در فروشگاه‌های معمولی و فروشگاه‌های مستقل Best Buy Mobile در مراکز خرید می‌فروشد. بهترین خرید توسط مجله فوربس در سال 2004 جایزه “شرکت سال” را دریافت کرد.

8. پلتفرم Flipkart

Flipkart یک شرکت تجارت الکترونیک است که در سال 2007 توسط ساچین بانسال و بینی بانسال تاسیس شد. این شرکت در سنگاپور ثبت شده است اما دفتر مرکزی آن در بنگلور، کارناتاکا، هند است.

Flipkart طیف وسیعی از محصولات خود را تحت نام “DigiFlip” با محصولاتی از جمله تبلت، USB  و کیف لپ تاپ راه اندازی کرده است.

در می 2014، Flipkart 210  میلیون دلار از DST Global دریافت کرد، در ژوئیه 2014 افزایش یک میلیارد دلاری توسط سرمایه گذار فعلی Global Tiger و گروه رسانه ای آفریقای جنوبی Naspers و در می 2015 تا 550 میلیون دلار از برخی سرمایه گذاران موجود دریافت کرد.

آخرین دور جمع آوری کمک های مالی Flipkart در ماه می 2015 به ارزش 15 میلیارد دلار تعیین شد. در فوریه 2016، مورگان استنلی ارزش سرمایه گذاری 11 میلیارد دلاری را ثبت کد.

9. پلتفرم Tmall.com

Tmall.com که قبلاً Taobao Mall بود، یک سایت چینی زبان است که یک تجارت الکترونیک خرده فروشی آنلاین برای مشتریان (B2C)  را اداره می‌کند، Tmall  نیز همان Taobao است که در چین توسط گروه علی‌بابا اداره می‌شود.

این یک پلتفرم برای مشاغل در چین و در سطح بین المللی است تا کالاها را به مصرف کنندگان در سرزمین اصلی چین، هنگ کنگ، ماکائو و تایوان بفروشند.

در نوامبر 2010، Taobao Mall یک دامنه وب مستقل به نام tmall.com راه اندازی کرد تا لیست های بازرگانان را از بازرگانان Taobao C2C متمایز کند.

در همین حال، یک کمپین تبلیغاتی 30 میلیون دلاری برای افزایش آگاهی از برند در بین مصرف کنندگان آغاز شد. همچنین از افزایش تمرکز بر روی عمودی محصول و بهبود تجربه خرید خبر داد.

سایت تبلیغات آگهی پربازدید
سایت تبلیغات آگهی پربازدید

10. پلتفرم eBay

آخرین اما نه کم اهمیت ترین شرکت  eBayاست. eBay توسط پیر امیدیار در سال 1995 تأسیس شد که خدمات فروش را از طریق اینترنت با روش های مشتری به مشتری و تجارت به مشتری ارائه می دهد.

eBay امروزه یک تجارت چند میلیارد دلاری است که در بیش از 30 کشور فعالیت محلی دارد.

این شرکت eBay.com را اداره می‌کند ، یک سایت حراج و خرید آنلاین که در آن افراد می‌توانند با خرید و فروش انواع کالاها و خدمات در سراسر جهان تجارت کنند.

eBay قبلاً تراکنش‌های انتقال پول را به صورت آنلاین از طریق  PayPal ارائه می کرد که از سال 2002 تا 2015 زیرمجموعه eBay  بود.

یکی از کارهایی که کسب و کار می تواند انجام دهد، ارائه تبلیغات است. تبلیغ یکی از موارد اصلی در خود کسب و کار است.

علاوه بر این، فعالیت‌های ارتقای محصول یا خدمات سال به سال به توسعه خود ادامه داده‌اند و از زمان ظهور نوآوری‌های جدید مختلف به ویژه در زمینه فناوری، انجام آن آسان‌تر شده است.

نتیجه گیری در خصوص سایت تبلیغات آگهی پربازدید

تمام پلتفرم های فوق (سایت های تبلیغاتی) برای تبلیغات رایگان برای مشاغل کوچک عالی هستند. فقط با فهرست کردن محصولات یا خدمات خود در این سایت ها می توانید ترافیک و مشتریان زیادی به دست آورید. این رایگان است و همیشه در اکثر موارد وجود خواهد داشت. از این لیست های رایگان به خوبی استفاده کنید و دامنه کسب و کار خود و همچنین فروش و رشد را گسترش دهید.

اهمیت سایت تبلیغات آگهی پربازدید را بنویسید؟

رسانه های آنلاین مبتنی بر اینترنت به ما این امکان را می دهند که انواع کالاها یا خدمات را ارائه دهیم تا به سرعت توسط مخاطبان بیشتری شناسایی شوند.
برخی از این پلتفرم‌ها در کمک به مقیاس‌پذیری کسب‌وکارها با دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر به صورت رایگان بسیار قدرتمند هستند.
این ها سایت‌های تبلیغاتی رایگان در سطح جهانی هستند که فرصت‌هایی را برای مشاغل آنلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به صورت رایگان ارائه می‌دهند.
قبلاً فعالیت‌های تبلیغاتی فقط از طریق رسانه‌های چاپی، تلویزیونی یا رادیویی انجام می‌شد، اما اکنون می‌توان تبلیغات کسب‌ و کار را از طریق کانال‌های رسانه ای انجام داد.

پلتفرم Amazon.com در سایت تبلیغات آگهی پربازدید را شرح دهید؟

آمازون یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغات آنلاین و تبلیغات بسیار هدفمند در این زمینه است. با این حال، افراد زیادی پتانسیل هایی را که با تبلیغات آمازون همراه است، ندارند.
آمازون داده‌های مربوط به همه کاربران خود را جمع‌آوری می‌کند و رفتار کاربر مجموعه‌ای از داده‌هایی است که آن ها جمع آوری می کنند و به خوبی برای تجارت خود و همچنین تبلیغ کنندگان خود از آن استفاده می کنند.
آن‌ها ابزارهای دقیقی برای هدف یابی تبلیغات دارند که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا بر اساس رفتار خریدشان به مخاطبان هدف خود دست یابند.
این چیزی است که آن ها در طول سال ها به کمال رسانده اند. با این حال، تبلیغات آن ها برای هر تجارتی نیست و مطمئناً همه مشاغل کوچک توانایی پرداخت آن را ندارند.
برای شروع تبلیغات در آمازون به کسب و کاری که بیش از 30 هزار دلار پول دارد، تنها 30 دلار برای شروع کمپین خود در AdsTargets  نیاز است.
بنابراین اگر محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید، آمازون ممکن است یکی از بهترین مکان هایی باشد که می توانید محصولات خود را با فهرست کردن آن ها و ترغیب مردم به خرید محصولات خود به نمایش بگذارید.

پلتفرم Facebook Marketplace را در اهمیت سایت تبلیغات آگهی پربازدید را شرح دهید؟

فروش مستقیم در فیس بوک دیگر مطلوب نیست. یکی از دلایل این است که افراد بیشتری علاقه مند به خرید محصولات در بازار هستند.
با این حال، همچنان می توانید از فیس بوک برای تبلیغ محصولات استفاده کنید. بنابراین اکنون باید محصولات را به صورت آنلاین در بازار بفروشید و از طریق فیس بوک، یعنی بازار فیس بوک، تبلیغ کنید.
بازار فیس بوک مکانی برای خرید و فروش ویژه کاربران فیس بوک است زیرا این بازار بر روی پلت فرم فیس بوک قرار گرفته است.
فیس بوک مکانی برای خرید و فروش فراهم می کند تا کاربرش بتواند به راحتی اقلام جالبی را که در فیس بوک به فروش می رسد را جستجو و پیدا کند.
در گوشه سمت چپ بالا، فیس بوک مارکت به راحتی از طریق دسکتاپ، تبلت یا برنامه فیس بوک در گوشی های هوشمند به صورت رایگان قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *