بهترین قالب سایت تبلیغات

بهترین قالب سایت تبلیغات

هنگامی که یک وب سایت با استفاده از یکی از بهترین قالب سایت تبلیغات ایجاد می کنید، نتایج فوق العاده ای را به دست خواهید آورد. همانطور که کار شما باید از بالاترین کیفیت برخوردار باشد، حضور شما در وب نیز باید بهترین کیفیت را داشته باشد.

بازاریابی و بهترین قالب سایت تبلیغات

اگر یک آژانس بازاریابی هستید که به شرکت‌های دیگر کمک می‌کند تا رشد بی نظیری داشته باشند، باید در تمام بخش‌های کسب‌وکارتان حرفه‌ای ظاهر شوید. با یک وب سایت قدرتمند و استفاده از یکی از بهترین قالب سایت تبلیغات، می توانید انتظار داشته باشید که معاملات تجاری جدید به طور منظم اتفاق بیفتد.

خدمات خود را با استفاده از ویژگی های ارزشمند تبلیغ کنید و تمامی بخش های خدمات خود را با دقت کنار هم قرار دهید. برای ایجاد اعتماد مشتری و به نمایش گذاشتن پروژه تکمیل شده خود با یک نمونه کار زیبا، توصیفات را اضافه کنید. در کنار اینها، حتی می توانید شروع به نوشتن یک وبلاگ کنید و با نگاهی به پشت صحنه، مشتریان بالقوه را متقاعد کنید. شما همچنین می توانید از وبلاگ برای بازاریابی محتوا استفاده کنید و به طور ارگانیک آژانس یا تجارت آزاد خود را توسعه دهید.

بهترین قالب سایت تبلیغات و وردپرس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شما می توانید از بهترین قالب سایت تبلیغات استفاده کنید و وب سایت خود را به سرعت آماده کنید. در زیر به بررسی این قالب ها می پردازیم:

1.ساده ترین گزینه از بهترین قالب سایت تبلیغات: Divi

Divi یک ابزار ساده است که به شما کمک می کند هر وب سایتی را که فکرش را بکنید بسازید. نه تنها دارای تعداد زیادی طرح‌بندی و عناصر آماده است، بلکه می‌توانید بدون اینکه بدانید چگونه کدنویسی کنید، ظاهر را به راحتی تنظیم کرده و بهبود بخشید. هرکسی می‌تواند از Divi به‌عنوان یک الگوی وب‌سایت بازاریابی استفاده کند که خدماتش را در معرض دید قرار می‌دهد و به کسب‌وکار شما بهبود می بخشد.

می‌توانید بلافاصله با Divi شروع کنید و یک وب‌سایت کاملاً فعال و کاربردی داشته باشید و در زمان کوتاهی راه‌اندازی کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، نیازی به تجربه قبلی کار با Divi را ندارید.

بهترین قالب سایت تبلیغات
بهترین قالب سایت تبلیغات

2.Jevelin

اگر می‌خواهید نام خود را به گوش همه برسانید، بهتر است نگاهی به Jevelin چشمگیر و همیشه تأثیرگذار بیندازید. این بوم سایت چند منظوره با هر طاقچه و صنعتی به طور یکپارچه کار می کند. دارای انبوهی از طرح‌بندی‌های آماده برای استفاده است که تمام منابع را برای ساختن صفحه رویایی خود در اختیار شما قرار می‌دهد.

3.Marketing Pro

Marketing Pro یک قالب وب‌سایت بازاریابی دوپ است که به شما امکان می‌دهد یک فضای وب کامل برای آژانس خود ایجاد کنید بدون اینکه حتی ذره ای برای شما سخت باشد و خسته شوید. این ابزار همه چیز را از پیش تعیین شده و از قبل برای شما طراحی کرده است و به شما اطمینان می دهد که بیشترین بهره را از آن ببرید. در بسته نرم افزاری، نه نسخه نمایشی زیبا را خواهید یافت که کاملاً قابل تنظیم و 100٪ انعطاف پذیر و قابل گسترش هستند. با این حال، اگر آنها را همانطور که هستند دوست دارید، می توانید به هر طریقی محتوای خود را اضافه کنید و آماده انتشار هستید.

از دیگر ویژگی‌های Marketing Pro افزونه‌های ممتاز بدون هزینه اضافی، سرعت بارگیری فوق‌العاده، سازگاری با SEO، فرم‌های انتخاب و طرح‌های قیمت‌گذاری هستند.

4.حرفه ای ترین گزینه از بهترین قالب سایت تبلیغات: Webify

Webify یک الگوی وب سایت بازاریابی جذاب است که همه نیازهای کاربران برای درخشش در وب را دارد. اکنون می توانید خدمات خود را مانند یک حرفه ای از ابتدا انجام دهید و به شدت بر صنعت تأثیر بگذارید. Webify با توجه دقیق به جزئیات، یک چیدمان تمیز و مینیمال را ایجاد می کند. اگر می‌خواهید تأثیر مثبت بر همه بازدیدکنندگان خود داشته باشید، Webify راهی است که باید انجام دهید. این یک طیف کاملاً جدید از امکانات را برای شما باز می کند و به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را برای رشد مداوم آژانس بازاریابی خود جلب کنید.

انیمیشن‌های عالی، اعلان‌های نوار بالای صفحه، دکمه‌های فراخوان، طرح‌های قیمت‌گذاری، افشای پاورقی، نوار لغزنده توصیفات، و اشتراک خبرنامه مروری کلی از ویژگی‌های Webify هستند.

5.Digee

اگر خدمات بازاریابی ارائه می دهید، مطمئن شوید که با یک وب سایت به مشتریان بالقوه خود در سطح جهانی دسترسی پیدا می کنید. برای جلوگیری از شروع از صفر، اکنون می توانید صفحه ای را با Digee قدرتمند به ثمر برسانید. ظاهر Digee تمیز، پیچیده و جذاب است و مطمئن باشید که فوراً توجه مشتریان را به خود جلب می کنید.

Digee همچنین دارای تعداد زیادی صفحه نمونه کار و وبلاگ و همچنین چندین طرح‌بندی داخلی دیگر است.

6.Boldest

با Boldest یک تأثیر اولیه قوی و ماندگار در تمام بازدیدکنندگان وب سایت خود ایجاد کنید. این طراحی وب شگفت‌انگیز مملو از ویژگی‌ها و خوبی‌هایی است که برای شما بسیار خوب است. با پنج دمو و سازنده وب سایت یکپارچه، می توانید صفحه مورد نظر خود را با گزینه ها و امکانات نامحدود بسازید. برای اطلاعات شما، اگر در ساخت صفحات تازه کار هستید، Boldest اسناد و پشتیبانی ارائه می دهد. اما این چیزی است که طرح‌بندی‌های دیگر نیز ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، Boldest دارای تعداد زیادی کد کوتاه سفارشی، فرم ساز، ابزارک، Revolution Slider و پس زمینه سفارشی است.

بهترین قالب سایت تبلیغات
بهترین قالب سایت تبلیغات

7.جذاب ترین گزینه از بهترین قالب سایت تبلیغات: Borgholm

Borgholm یک قالب وردپرس آژانس بازاریابی خیره کننده و اختصاصی است که همه چیز لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا نتیجه ای دقیقاً مطابق میل خود داشته باشید. نمونه هایی را دریافت می کنید که همگی برای چشم بسیار جذاب، مدرن و جلب توجه هستند.

در مجموعه ویژگی‌ها، کدهای کوتاه و ویجت‌ها، سبک‌های سرصفحه، جلوه‌های پیش‌بارگذاری‌کننده و ادغام رسانه‌های اجتماعی وجود دارد که می‌توان به آنها اشاره کرد. شما همچنین می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید، وب سایت خود را با بخش تجارت الکترونیک گسترش دهید و Borgholm را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید.

8.Degit

شما به دنبال صرفه جویی در وقت و انرژی با ایجاد یک وب سایت هستید. با استفاده از Degit، اکنون می توانید بدون دردسر صفحه ای را برای آژانس بازاریابی خود ایجاد کنید. نه تنها طرح‌بندی صفحه و سایر بخش‌ها و عناصر از پیش تعریف شده‌اند، بلکه نیازی به کدنویسی با Degit ندارید. این صفحه‌ساز با کشیدن و رها کردن Elementor ارائه می‌شود، بنابراین همه بدون تغییر کد، بیشترین استفاده را از Degit می‌برند.

سایر موارد Degit شامل یک منوی چسبنده، فرم تماس 7، سه نسخه نمایشی خانگی، Bootstrap Framework و انیمیشن های روان است. در واقع، ساختار همچنین کاملاً واکنش‌گرا است و اطمینان حاصل می‌کند که وب‌سایت شما به راحتی در همه دستگاه‌ها کار می‌کند. چه خدمات سئو یا هر سرویس دیجیتال مارکتینگ دیگری را ارائه دهید، با Degit می‌توانید صفحه‌ای ایجاد کنید تا کسب و کار خود را به پیشرفت های جدیدی برسانید.

9.Onum

با یک قالب وب سایت بازاریابی، مانند Onum، تضمینی است که به زودی به رقابت در فضای آنلاین خواهید پیوست. فرقی ندارد که در راه اندازی صفحات تجربه داشته باشید یا خیر، Onum برای همه مناسب است. مبتدیان و متخصصان پس از تنظیم دقیق و تغییر Onum به سلیقه خود، نتایج برجسته ای را مشاهده خواهند کرد.

با یک وب سایت خلاقانه و امروزی که می خواهید با Onum ایجاد کنید، علاقه همه را برانگیزید. Onum شامل سه صفحه فهرست، سه سرصفحه و سه پاورقی است که می توانید مطابق سلیقه خود ترکیب کنید. همچنین بیش از سی بخش و طرح‌بندی وجود دارد که می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید و در فضای آنلاین بدرخشید.

10.Gosearch

Gosearch یک قالب وب سایت مرتبط با بازاریابی سئو و رسانه های اجتماعی است که در اختیار شما قرار دارد. در کنار ایجاد فضای وب لازم، می توانید کسب و کار خود را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا دهید، مشتریان خود را افزایش دهید و موفقیتی را که همیشه می خواستید را مشاهده کنید.

11.Digency

به عنوان یک مبتدی در فضای وب، برای شما مهم است که از میانبرها استفاده کنید و در عین حال در هزینه خود صرفه جویی کنید. این زمانی است که قالب های وب سایت از پیش طراحی شده وارد کار می شوند. با کمی تجربه قبلی، هنوز هم می توانید وب سایت رویایی خود را نسبتاً آسان بسازید.

Digency یک قالب وب سایت بازاریابی مد روز برای حضور آنلاین آژانس های دیجیتال است.

خود را از جنبه فنی توسعه وب رها کنید و کارها را با Digency پیش ببرید. Digency با فایل های HTML معتبر ساخته شده است و توسط Bootstrap پشتیبانی می شود. ظاهر منحصربه‌فرد و عملکرد فوق‌العاده Digency، علاقه آن‌ها را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و به‌طور بالقوه درخواست نقل قول جلب می‌کند.

بهترین قالب سایت تبلیغات
بهترین قالب سایت تبلیغات

12.Bulkit

Bulkit مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و دارایی‌ها است که برای استفاده آماده است و به شما کمک می‌کند آژانس خود را مقیاس‌پذیر کنید. این یک قالب وب سایت بازاریابی است که بر اساس جایگزین بوت استرپ است.

برای راحتی شما، بسته‌های کوچکتر و از پیش طراحی‌شده‌ای از دموهای خاص در یک آژانس انحصاری، راه‌اندازی و طرح‌بندی داشبورد وجود دارد. علاوه بر این، Bulkit بسیاری از اجزای قابل استفاده مجدد، تصاویر الهام بخش و سایر موارد را برای سفارشی کردن طراحی وب به هر نحوی که دوست دارید ارائه می دهد.

13.Quadra

مهم نیست که چه تعداد ایده برای پروژه های مختلف آنلاین داشته باشید، Quadra یک قالب وب سایت خلاقانه و چند منظوره است که به شما در تحقق آنها کمک می کند. این یک ابزار قدرتمند با بیش از هفتاد دمو، 110 کد کوتاه و 130 طرح بندی نمونه کارها است. لیست موارد آماده برای استفاده در اینجا متوقف نمی شود، اما من نمی خواهم شما را تحت تأثیر قرار دهم.

قابلیت‌های سرعت شگفت‌انگیز، انقلاب لغزنده، مبتنی بر بوت استرپ، جلوه‌های اختلاف منظر، همگی از ویژگی های آن است و Quadra چیزی را کم نمی‌گذارد. اما اگر چیزی کم است، بهتر است دوباره در مورد اینکه آیا واقعاً به آن نیاز دارید یا نه فکر کنید. Quadra با دقت به همه چیز فکر کرده است، بنابراین به طراحی وب اعتماد کنید، همه چیز در آن وجود دارد.

14. SEO Tropica

SEO Tropica یک راه حل ایده آل برای آژانس بازاریابی موتور جستجوی شما است و شما با آن احساس محدودیت نمی کنید. این قالب وب سایت بازاریابی به اندازه کافی همه کاره است تا آن را به راحتی در انواع دیگر آژانس های دیجیتال اعمال کند. حتی وقتی صحبت از طراحی وب پیش‌فرض SEO Tropica به میان می‌آید، می‌توانید آن را همانطور که هست استفاده کنید یا آن را ارتقا دهید. اما مطمئنا انجام هیچ تغییری سخت نخواهد بود.

SEO Tropica دارای بیش از 26 صفحه پاسخگو و آماده برای موبایل است. با تمام مواد از پیش تعیین شده، می توانید یک راه حل کامل برای آژانس سئوی خود داشته باشید. از بین پنج طرح رنگ انتخاب کنید، از Slider Revolution استفاده کنید، نمادهای ممتاز مناسب را انتخاب کنید و از بین جمعیت متمایز شوید.

15.SeoBin

SeoBin یکی دیگر از قالب های وب سایت بازاریابی است که بهترین خدمات را به شرکت های SEO ارائه می دهد. با این حال، این ابزار به راحتی با سایر آژانس های دیجیتال و بازاریابی که به فضای وب منظم نیاز دارند کار می کند. SeoBin اینجاست تا کار خود را انجام دهد و از حضور آنلاین شما مراقبت کند. این ابزار تضمین می کند که همه چیز را آماده کرده اید و در اسرع وقت آماده پخش زنده هستید.

هشت صفحه فهرست و چهارده بخش داخلی اضافی، انواع هدرها و حتی فایل‌های PSD رایگان و فهرست خوبی‌هایی که این ابزار به شما ارائه می‌دهد بزرگ است. Bootstrap همچنین به SeoBin قدرت می‌دهد تا انعطاف‌پذیری مورد نیاز نتیجه را به شما بدهد.

بهترین قالب سایت تبلیغات
بهترین قالب سایت تبلیغات

16.Casely

Casely یک الگوی وب سایت بازاریابی خلاقانه، معاصر و منحصر به فرد است تا نام تجاری شما را به بازار عرضه کند. تقریباً برای هر چالشی آماده است، به شما امکان می دهد آن را تغییر دهید و تغییراتی را ایجاد کنید تا با شما و خدمات شما به بهترین شکل ممکن طنین انداز شود. با محتوای موجود، می‌توانید کار خود را به راحتی انجام دهید، بدون اینکه خیلی فنی در مورد آن صحبت کنید.

17.قدرتمند ترین گزینه از بهترین قالب سایت تبلیغات: WrapKit

غول دیگری در میان قالب های وب سایت چند منظوره WrapKit است. به طور جدی، این ابزار یک غول است. با حجم محتوایی که ارائه می کند، راه حل های متعددی برای اجرای فضای وب خود به بهترین شکل ممکن پیدا خواهید کرد. WrapKit با تنوعی که دارد، یک الگوی وب سایت بازاریابی با تمام الزامات برای رساندن حرف شما و جلب توجه مشتریان بالقوه است. فقط نسخه ی نمایشی را انتخاب کنید و از آنجا شروع کنید.

WrapKit یک الگوی بوت استرپ با طراحی وب مدرن و زیبا است که صرف نظر از دستگاهی که برای مرور وب استفاده می کنند به همان شکل ظاهر می شود. بوم وب سایت فوراً طراحی را تغییر می دهد تا تجربه ای درجه یک داشته باشید. 20 سرصفحه و پاورقی، چهل بنر، اسلایدر و فرم، جداول قیمت‌گذاری مختلف، توصیفات و دکمه‌های فراخوان برای اقدام جذاب، مطمئن شوید که WrapKit را بیشتر بررسی کرده‌اید. اقدام کنید و آن را در چند مورد جمع کنید.

18.Pofo

با ابزاری مانند Pofo، می‌توانید کارهای ترکیبی زیادی را برای ساخت صفحات برای جایگاه‌های مختلف انجام دهید. اگر روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنید، یک قالب وب‌سایت چند منظوره پیشرفته به شما کمک خواهد کرد. همچنین می‌توان Pofo را یک الگوی وب‌سایت بازاریابی نامید زیرا تمام ویژگی‌ها و دارایی‌ها برای ایجاد سریع چنین فضای وب را دارد. شما بدون شک نسخه ی نمایشی را پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازهای شما باشد.

25 خانه آماده در انتظار هر کاربر Pofo است. سبک‌های نمونه کار فوق‌العاده، انقلاب لغزان، بیش از 150 عنصر منحصربه‌فرد و سرصفحه‌ها همه این‌ها و خیلی چیزهای دیگر چیزی است که با Pofo دریافت می‌کنید.

19.عالی ترین گزینه از بهترین قالب سایت تبلیغات: Cynic

Cynic یک قالب وب سایت بازاریابی انحصاری برای آژانس های دیجیتالی است که SEO، PPC و سایر خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهند. آنقدر قدرتمند است که برای آژانس های کوچک، متوسط ​​و بزرگ و گروه های تک نفره مناسب باشد. شما می توانید با Cynic کارهای زیادی انجام دهید و آن را به یک وب سایت برجسته برای استعدادها و مهارت های خارق العاده خود تبدیل کنید. با یکی از طرح‌بندی‌های نمایشی کلاسیک و مدرن موجود، علاقه مهمانان را برانگیزید. یکی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را دارید و شروع به بهبود کنید یا محتوا، اطلاعات، لوگو و سایر جزئیات خود را اضافه کنید و یک صفحه را در یک لحظه تمام کنید.

بیایید الگوهای موجود ارائه شده توسط Cynic را تجزیه کنیم. یکی در مجموع 42 صفحه دارد و برای آژانس های بزرگ بهترین است. مورد دوم برای آژانس های دیجیتال کوچک تا متوسط ​​با هجده صفحه و آخرین مورد برای وب سایت های یک صفحه ای است.

ویژگی های Marketing Pro چیست؟

Marketing Pro یک قالب وب‌سایت بازاریابی دوپ است که به شما امکان می‌دهد یک فضای وب کامل برای آژانس خود ایجاد کنید بدون اینکه حتی ذره ای برای شما سخت باشد و خسته شوید. این ابزار همه چیز را از پیش تعیین شده و از قبل برای شما طراحی کرده است و به شما اطمینان می دهد که بیشترین بهره را از آن ببرید. در بسته نرم افزاری، نه نسخه نمایشی زیبا را خواهید یافت که کاملاً قابل تنظیم و 100٪ انعطاف پذیر و قابل گسترش هستند. با این حال، اگر آنها را همانطور که هستند دوست دارید، می توانید به هر طریقی محتوای خود را اضافه کنید و آماده انتشار هستید. از دیگر ویژگی‌های Marketing Pro افزونه‌های ممتاز بدون هزینه اضافی، سرعت بارگیری فوق‌العاده، سازگاری با SEO، فرم‌های انتخاب و طرح‌های قیمت‌گذاری هستند.

برای جلوگیری از شروع از صفر در وب باید چه کرد؟

اگر خدمات بازاریابی ارائه می دهید، مطمئن شوید که با یک وب سایت به مشتریان بالقوه خود در سطح جهانی دسترسی پیدا می کنید. برای جلوگیری از شروع از صفر، اکنون می توانید صفحه ای را با Digee قدرتمند به ثمر برسانید. ظاهر Digee تمیز، پیچیده و جذاب است و مطمئن باشید که فوراً توجه مشتریان را به خود جلب می کنید.

Digency چگونه پشتیبانی می شود؟

خود را از جنبه فنی توسعه وب رها کنید و کارها را با Digency پیش ببرید. Digency با فایل های HTML معتبر ساخته شده است و توسط Bootstrap پشتیبانی می شود. ظاهر منحصربه‌فرد و عملکرد فوق‌العاده Digency، علاقه آن‌ها را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و به‌طور بالقوه درخواست نقل قول جلب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *