بهترین تبلیغات رایگان مجازی

بهترین تبلیغات رایگان مجازی

کسب‌وکارهای کوچک معمولاً بودجه بازاریابی محدودی برای کار دارند که می‌تواند تبلیغ کسب‌وکار را به یک چالش تبدیل کند. خبر خوب این است که راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید بدون صرف هزینه بهترین تبلیغات رایگان مجازی را ایجاد کنید.

ایده های بهترین تبلیغات رایگان مجازی

اکنون به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، احتمالاً زمان کافی برای تحقیق و شناسایی این ایده‌های بازاریابی برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان مجازی را ندارید، بنابراین ما این تحقیق و شناسایی را برای شما انجام داده‌ایم. در این پست، چند راه رایگان و کم‌هزینه برای بازاریابی کسب‌وکار خود پیدا خواهید کرد.

این استراتژی ها 100٪ رایگان هستند و به منابع یا زمان زیادی نیاز ندارند (زیرا می دانیم که زمان ارزشمند است).

1. یک حساب Google My Business رایگان ایجاد کنید

به ویژه برای مشاغل محلی، نمایه کسب و کار Google به یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی رایگان در دسترس تبدیل شده است. این ایده بازاریابی ضروری به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا در Google Maps و بخش محلی جستجوی Google برای جستجوها نشان داده شود.

برای اینکه نمایه کسب‌وکار شما در Google Maps یا نتایج محلی بالاتر نشان داده شود، باید نمایه کسب‌وکار خود را بهینه کنید و برای بهینه‌سازی آن، باید مالکیت تأیید شده آن را داشته باشید که از طریق Google برای کسب و کار من انجام می‌شود.

2. پست و مشارکت در رسانه های اجتماعی

افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی و ایجاد یک جامعه آنلاین راهی رایگان برای رشد کسب و کار کوچک شما در عین بیان شخصیت برند و ایجاد اعتماد با مخاطبان است. حساب‌های تجاری ایجاد کنید و در سایت‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب و غیره شرکت کنید. این کاری است که می توانید هر زمان که چند دقیقه وقت دارید انجام دهید.

بهترین تبلیغات رایگان مجازی
بهترین تبلیغات رایگان مجازی

شما می توانید کار های زیر را انجام دهید:

  • پست های وبلاگ خود را تبلیغ کنید، که باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود.
  • مستقیماً با فالوور ها گفتگو کنید تا برند خود را بیان کنید و تعامل بیشتری را به دست آورید.
  • نظرسنجی را اجرا کنید و بازخورد درخواست کنید.
  • پست های سریع و اطلاعاتی ایجاد کنید که هضم آن آسان تر باشد.

3. افراد و برندها را در رسانه های اجتماعی تگ کنید

برچسب زدن به افراد یا حتی شرکت‌ها و فروشندگان همسایه در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند دامنه ارگانیک کسب‌وکار شما را گسترش دهد، به شما کمک کند فالوورهای خود را افزایش دهید و حتی به طور بالقوه مشتریان بیشتری را به دست آورید. همچنین باید فالوورهای خود را تشویق کنید که رسانه های اجتماعی یا مکان کسب و کار شما را در پست های خود برچسب گذاری کنند.

4. موثرترین ایده برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان مجازی: از هشتگ استفاده کنید!

یکی دیگر از تاکتیک‌های بازاریابی رایگان که می‌تواند دامنه دسترسی شما را افزایش دهد این است که هشتگ‌ها را در پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود بگنجانید مانند اینستاگرام ، توییتر، و TikTok و برای فیس‌بوک و لینکدین.

هشتگ های گسترده یا پرطرفدار می توانند به شما کمک کنند هویت برند خود را تقویت کنید، اما آنها نباید تنها هشتگی باشند که استفاده می کنید. هشتگ های خاص تر (مثل کلمات کلیدی دم بلند) برای زمانی که منابع یا مشاوره ارائه می دهید خوب است. اگر شما یک کسب و کار محلی هستید، هشتگ های مبتنی بر مکان ضروری هستند. همچنین هشتگ های سفارشی را فراموش نکنید! ترکیبی از انواع هشتگ را در پست های خود اعمال کنید تا بتوانند به افرادی که برای آنها در نظر گرفته شده است دسترسی پیدا کنند.

5. در لینکدین فعال باشید

لینکدین یک سایت رسانه اجتماعی بزرگ است که اغلب کمتر از آن استفاده می شود. فقط اتصالات شبکه را اضافه نکنید و از سیستم خارج شوید. با ارتباطاتی که ایجاد می کنید وارد گفتگو شوید، پست ها و پیشنهادات وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید، به انجمن ها بپیوندید و در آن مشارکت کنید و محتوای با کیفیت دیگران را به اشتراک بگذارید.

با فعال کردن لینکدین خود، می توانید برند خود را بسازید و اعتماد و احترام را در صنعت خود به دست آورید. همچنین، همه کارمندان خود را تشویق کنید تا در این پلتفرم نیز فعال شوند!

این استراتژی‌ها هنوز رایگان هستند، اما نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر در زمان و یا تلاش دارند. اما خبر خوب این است که معمولاً هرچه تلاش بیشتری لازم باشد، استراتژی مؤثرتر و موفقیت پایدارتر است.

6. سئوی محلی انجام دهید

بهترین بخش در مورد الگوریتم گوگل این است که به گونه ای طراحی شده است که دقیق ترین، با کیفیت ترین و مرتبط ترین محتوا را برای هر درخواست جستجو ارائه دهد و کسب و کارهای کوچک را قادر می سازد تا با رقبای بزرگ رقابت کنند.

سئوی محلی رایگان است، اما ممکن است کمی طول بکشد، بنابراین از هم اکنون شروع کنید و به کار خود ادامه دهید. مزایای آن در طول زمان می تواند بسیار زیاد باشد. در اینجا برخی از موارد ضروری سئوی محلی وجود دارد:

  • کلمات کلیدی مبتنی بر مکان را به عناوین، سرفصل ها و محتوای اصلی صفحات وب سایت خود اضافه کنید.
  • در فهرست راهنماهای آنلاین قرار بگیرید و مطمئن شوید که اطلاعات شما در همه پلتفرم ها یکسان است.
  • صفحات یا پست های وبلاگ مخصوص محله هایی را که به آنها خدمت می کنید منتشر کنید.
بهترین تبلیغات رایگان مجازی
بهترین تبلیغات رایگان مجازی

7.مهم ترین ایده برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان مجازی: یک برنامه بازاریابی ایمیلی تهیه کنید

بازاریابی ایمیلی یک راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان جدید برای تجارت شما و همچنین حفظ روابط با مشتریان فعلی شما است. اگرچه ایمیل مارکتینگ جدید نیست، اما هنوز یکی از مطمئن ترین راه ها برای دستیابی به بازدهی قوی در سرمایه گذاری بازاریابی شماست. در اینجا نحوه اطمینان از آن آمده است:

  • فکر و خلاقیت را در خطوط موضوعی خود قرار دهید.
  • مطمئن شوید که هر ایمیل پیشنهادی دارد که خوانندگان شما را تشویق به برداشتن گام بعدی می کند.
  • عملکرد خود را ردیابی کنید و تست‌های A/B را اجرا کنید تا ببینید چه نسخه‌ای و چه پیشنهادهایی با فهرست شما طنین‌انداز می‌شوند.

چند ایده آسان تر بازاریابی ایمیلی:

  • با ارائه یک قطعه محتوای جایزه یا کوپن/تخفیف برای اشتراک، بازدیدکنندگان جدید وب سایت را برای ثبت نام در خبرنامه خود جذب کنید.
  • به آرامی مشترکین خود را از طریق ایمیل پرورش دهید تا زمانی که آماده تبدیل شدن به مشتریان پولی شوند.
  • کمپین های ایمیل تبلیغاتی خود را با یک سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان مانند MailChimp شروع کنید.

8. اینفوگرافیک های غنی از داده ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها به عنوان ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند هستند. آنها چشم نوازی بصری هستند، به راحتی قابل هضم هستند و مردم دوست دارند آنها را به اشتراک بگذارند، بنابراین راهی عالی برای افزایش ترافیک ارجاع و پیوندها هستند.

استخدام یک طراح برای ساختن اینفوگرافیک A+ می‌تواند به کیف پول شما ضربه جدی وارد کند، اما می‌توانید با ابزارهای رایگانی مانند Canva، کیت‌های وکتور رایگان Adobe، یا Visme، که تمام عناصر مورد نیاز برای ساخت را فراهم می‌کند، اینفوگرافیک های خودتان را ارزان بسازید.

9. اعتبار تبلیغاتی رایگان را مطالبه کنید

در حالی که ممکن است کمپین های تبلیغاتی عظیم از بودجه کسب و کار کوچک شما خارج باشد، اغلب تخفیف ها و کوپن هایی برای تبلیغات فیس بوک یا گوگل وجود دارد. برخی از خدمات میزبانی وب، کدهای تخفیف تبلیغاتی را به عنوان بخشی از پیشنهادات عضویت خود ارائه می دهند. بررسی کنید و ببینید آیا مال شما کد تخفیف وجود دارد یا خیر. البته، دریافت تبلیغ آسان است، اما همچنان می توانید مهارت‌های PPC خود را تقویت کنید تا بهترین نتایج و بینش مخاطبان را به دست آورید.

10.خلاقانه ترین ایده برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان مجازی از بازاریابی داستان سرایی استفاده کنید

بازاریابی داستان سرایی به معنای استفاده از یک روایت برای انتقال پیام است. این می تواند برای همه از استارتاپ های کوچک و شرکت های بزرگتر مفید باشد. هدف این است که بیننده را وادار کنیم چیزی را احساس کند؛ به اندازه ای که آنها را تشویق کند تا اقدامی انجام دهند و وفاداری به برند را افزایش دهند. داستان سرایی در بازاریابی به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا بفهمند چرا باید به چیزی اهمیت دهند و این کار در انسانی کردن برند شما مؤثر است.

داستان سرایی در بازاریابی به فیلم محدود نمی شود. داستان ها را می توان به صورت تصویری، شفاهی یا نوشتاری بیان کرد و می توان آنها را در همه کانال ها گفت، از رسانه های اجتماعی گرفته تا بیلبوردها. داستان‌ها می‌توانند به بازاریاب‌ها کمک کنند تا تبلیغاتی ایجاد کنند که با مردم طنین‌انداز می‌شود.

حتی اگر تکنولوژی بیشتری نسبت به قبل در اختیار داریم، قدرت یک داستان ساده همچنان پابرجاست. شما می توانید با شخصیت های جذاب، طرح جذاب و احساسات فراوان مخاطبان خود را مجذوب خود کنید.

بازاریابی داستان سرایی نه تنها دنیایی از خلاقیت را برای بازاریابان باز می کند، بلکه برندها را قادر می سازد با پیام های کلیدی را به گونه ای که نیازی به توضیح ندارد ارتباط برقرار کنند. درک یک داستان معتبر، صرف نظر از اینکه چند سال دارید، آسان است.

بهترین تبلیغات رایگان مجازی
بهترین تبلیغات رایگان مجازی

11.بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هنر و علم کسب رتبه بالاتر صفحات در موتورهای جستجو مانند گوگل است. از آنجایی که جستجو یکی از اصلی‌ترین راه‌های کشف محتوا توسط افراد به‌صورت آنلاین است، رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو می‌تواند منجر به افزایش ترافیک یک وب‌سایت شود.

در گوگل و سایر موتورهای جستجو، صفحه نتایج اغلب تبلیغات پولی را در بالای صفحه نشان می دهد و به دنبال آن نتایج معمولی یا آنچه بازاریابان جستجو «نتایج جستجوی ارگانیک» می نامند، قرار می گیرد. ترافیکی که از طریق سئو به دست می آید اغلب به عنوان «ترافیک جستجوی ارگانیک» شناخته می شود تا آن را از ترافیکی که از طریق جستجوی پولی به دست می آید متمایز کند. جستجوی پولی اغلب به عنوان بازاریابی موتور جستجو (SEM) یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) شناخته می شود.

درک اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند تنها اولین مرحله از فرآیند بهبود رتبه بندی جستجوی سایت است. در واقع بهبود رتبه سایت شامل استفاده از تکنیک های مختلف سئو برای بهینه سازی سایت برای جستجو است:

  • تحقیق کلمات کلیدی: تحقیقات کلمات کلیدی اغلب نقطه شروع سئو است. شناسایی عباراتی که جستجوگران در جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می کنند، راهنمایی می کند که چه محتوای موجود را می توان بهینه کرد و چه محتوای جدیدی را می توان ایجاد کرد.
  • بازاریابی محتوا: هنگامی که کلمات کلیدی بالقوه شناسایی شدند، بازاریابی محتوا وارد عمل می شود. این می تواند به روز رسانی محتوای موجود یا ایجاد محتوای جدید باشد. از آنجایی که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای محتوای باکیفیت برتری ارزش قائل هستند، مهم است که در مورد محتوایی که قبلاً در بازار وجود دارد تحقیق کنید و یک محتوای جذاب ایجاد کنید که تجربه کاربری مثبتی را ارائه دهد و شانس رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو را داشته باشد. محتوای خوب همچنین شانس بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی و جذب لینک دارد.
  • لینک سازی: از آنجایی که لینک های وب سایت های خارجی (که در اصطلاح سئو «بک لینک» نامیده می شود) یکی از فاکتورهای اصلی رتبه بندی در گوگل و سایر موتورهای جستجوی بزرگ هستند، به دست آوردن بک لینک های با کیفیت یکی از اهرم های اصلی سئو است. این می‌تواند شامل تبلیغ محتوای خوب، دسترسی به وب‌سایت‌های دیگر و ایجاد روابط با مدیران وب‌سایت، ارسال وب‌سایت‌ها به دایرکتوری‌های وب مرتبط و گرفتن مطبوعات برای جذب پیوند از وب‌سایت‌های دیگر باشد.
  • بهینه سازی درون صفحه: علاوه بر عوامل خارج از صفحه مانند لینک ها، بهبود ساختار واقعی صفحه می تواند مزایای فوق العاده ای برای سئو داشته باشد و عاملی است که کاملاً در کنترل وب مستر است. تکنیک های رایج بهینه سازی روی صفحه شامل بهینه سازی URL صفحه برای ترکیب کلمات کلیدی، به روز رسانی برچسب عنوان صفحه برای استفاده از عبارات جستجوی مرتبط و استفاده از ویژگی alt برای توصیف تصاویر است. به روز رسانی متا تگ های صفحه (مانند تگ توضیحات متا) نیز می تواند مفید باشد. این تگ ها تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی جستجو ندارند، اما می توانند نرخ کلیک را از SERP ها افزایش دهند.
  • بهینه سازی معماری سایت: لینک های خارجی تنها چیزی نیستند که برای سئو مهم هستند، لینک های داخلی (لینک های داخل وب سایت خود) نیز نقش زیادی در سئو دارند. بنابراین یک بهینه‌ساز موتور جستجو می‌تواند سئوی سایت را با اطمینان از اینکه صفحات کلیدی به آن‌ها پیوند داده شده‌اند، بهبود بخشد.
  • نشانه گذاری معنایی: یکی دیگر از استراتژی های SEO که متخصصان سئو از آن استفاده می کنند، بهینه سازی نشانه گذاری معنایی یک وب سایت است. نشانه گذاری معنایی (مانند Schema.org) برای توصیف معنای پشت محتوای یک صفحه استفاده می شود، مانند کمک به شناسایی نویسنده یک قطعه از محتوا یا موضوع و نوع محتوای یک صفحه.

12. محتوای عالی منتشر کنید

بازاریابی محتوا، اگر با دقت انجام شود، یک تاکتیک بسیار موثر است که به بودجه زیادی نیاز ندارد. این گزینه به نشان دادن اقتدار و تخصص شما به مخاطبان کمک می کند. همچنین، گوگل محتوای باکیفیت را در اولویت قرار می‌دهد که بهترین پاسخ را به سوالات کاربرانش می‌دهد. بنابراین باعث می شود وب سایت شما در گوگل بیشتر دیده شود و ترافیک رایگان بیشتری به ارمغان بیاورد.

به یاد داشته باشید، محتوای خوب به مخاطبان شما از طریق زبان ساده و قابل فهم کمک می کند نه اصطلاحات فانتزی. بنابراین سعی نکنید شیک باشید، بلکه فقط تخصص خود را به اشتراک بگذارید!

13.عالی ترین ایده برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان مجازی: یک وبلاگ راه اندازی کنید

یکی از راه‌های عالی برای تبدیل محتوا به بخشی منظم از تلاش‌های بازاریابی، راه‌اندازی یک وبلاگ است.

کسب و کارهای کوچک از وبلاگ نویسی برای هدایت ترافیک به وب سایت خود، افزایش تعامل کاربر، بهبود دید آنلاین خود و تقویت سئوی کلی خود استفاده می کنند. این یک راه کاملا رایگان برای تبلیغ آنلاین کسب و کار کوچک شما، از طریق داستان های مربوط به کسب و کار شما و اطلاعات مفیدی است که مشتریان بالقوه شما به دنبال آن هستند.

پست های وبلاگ لازم نیست طولانی و پیچیده باشند. به زبان ساده صحبت کنید، با هر پست موضوع متفاوتی را هدف قرار دهید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را به روشی طبیعی در هر پست بگنجانید.

موثرترین ایده برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

هشتگ های گسترده یا پرطرفدار می توانند به شما کمک کنند هویت برند خود را تقویت کنید، اما آنها نباید تنها هشتگی باشند که استفاده می کنید. هشتگ های خاص تر (مثل کلمات کلیدی دم بلند) برای زمانی که منابع یا مشاوره ارائه می دهید خوب است. اگر شما یک کسب و کار محلی هستید، هشتگ های مبتنی بر مکان ضروری هستند. همچنین هشتگ های سفارشی را فراموش نکنید! ترکیبی از انواع هشتگ را در پست های خود اعمال کنید تا بتوانند به افرادی که برای آنها در نظر گرفته شده است دسترسی پیدا کنند.

بهترین ایده های بازاریابی ایمیلی چیست؟

با ارائه یک قطعه محتوای جایزه یا کوپن/تخفیف برای اشتراک، بازدیدکنندگان جدید وب سایت را برای ثبت نام در خبرنامه خود جذب کنید.
به آرامی مشترکین خود را از طریق ایمیل پرورش دهید تا زمانی که آماده تبدیل شدن به مشتریان پولی شوند.
کمپین های ایمیل تبلیغاتی خود را با یک سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان مانند MailChimp شروع کنید.

بازاریابی محتوا چه تاثیری در تبلیغات شما دارد؟

بازاریابی محتوا، اگر با دقت انجام شود، یک تاکتیک بسیار موثر است که به بودجه زیادی نیاز ندارد. این گزینه به نشان دادن اقتدار و تخصص شما به مخاطبان کمک می کند. همچنین، گوگل محتوای باکیفیت را در اولویت قرار می‌دهد که بهترین پاسخ را به سوالات کاربرانش می‌دهد. بنابراین باعث می شود وب سایت شما در گوگل بیشتر دیده شود و ترافیک رایگان بیشتری به ارمغان بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *