تبلیغات رایگان مجازی پربازدید

تبلیغات رایگان مجازی پربازدید

تبلیغات رایگان مجازی، راهی موثر برای جذب ترافیک و بازدیدکنندگان جدید به وب سایت شما است. برای ایجاد تبلیغات رایگان مجازی پربازدید نکاتی وجود دارید که در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم.

نکات تبلیغات رایگان مجازی پربازدید

شما با رعایت نکاتی مانند ارسال فیلم، بازیافت محتوای قدیمی و برگزاری کلاس و رویداد ها می توانید یک تبلیغات رایگان مجازی پربازدید ایجاد کنید و به آسانی به هدف نهایی تبلیغات خود برسید. در این مقاله به بررسی این نکات می پردازیم.

1. مشارکت های صنعتی را تشکیل دهید

برای یک پروژه مشترک با یک تجارت مرتبط با صنعت خود (اما نه یک رقیب مستقیم) همکاری کنید. این را می توان به صورت محلی و آفلاین از طریق نوعی رویداد ویژه یا آنلاین (که هنوز هم می تواند محلی باشد) یا یک وبینار یا هدایای تبلیغاتی انجام دهید. شراکت با یک تجارت دیگر به معنای دو برابر بیشتر توجه و قرار گرفتن در معرض مخاطبان کاملاً جدید و مرتبط با جایگاه شما است.

مشارکت های صنعتی یک تاکتیک بازاریابی عالی است زیرا به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد به دانش بازاریابی، فناوری و پایگاه های مشتری دسترسی داشته باشند که به تنهایی نمی توانستند به آن دست یابند. اگر می خواهید یک شراکت سودآور ایجاد کنید، باید فکر و تلاش دقیقی انجام دهید. با مشاغل مختلف تعامل داشته باشید و آنها را بررسی کنید، ارزیابی کنید که چگونه می توانید با هم کار کنید و قبل از رسمی کردن کارها چندین گفتگو داشته باشید.

2.بهترین نکته تبلیغات رایگن مجازی پربازدید: فیلم های مفید ارسال کنید

ویدئو یک رسانه بسیار محبوب برای مصرف‌کنندگان است. درست است که تولید و آپلود یک ویدیوی حرفه‌ای در یوتیوب می‌تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد، اما شما نیازی به استخدام یک حرفه‌ای ندارید. بازاریابی ویدئویی با برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس‌بوک و تیک‌تاک آسان است.

تبلیغات رایگان مجازی پربازدید
تبلیغات رایگان مجازی پربازدید

ویدئوها به ویژه برای نشان دادن نحوه انجام یک کار عالی هستند. اما بازاریابی ویدئویی تقریباً در هر صنعتی کار می کند. برای ایجاد این ارتباط حیاتی با مخاطبان خود، می توانید گزینه های زیر را ایجاد کنید:

  • فیلم های آموزشی
  • دموی محصول
  • پوشش پشت صحنه از چگونگی کار در کسب و کار شما
  • مصاحبه با کارکنان یا کارشناسان صنعت
  • نمایش اسلاید با تصاویر و شرح

به هر گزینه که مناسب است، یک پیام برندینگ یا پیام شخصی اضافه کنید. شفاف باشید و با یک فراخوان قوی برای اقدام به پایان برسانید (مثلاً با ما تماس بگیرید تا یک قرار ملاقات بگذاریم! یا امروز محصول خود را سفارش دهید!)، و سپس ویدیو را در وب سایت خود، یوتیوب و سایر سایت های میزبانی ویدیو، کانال های رسانه های اجتماعی و حتی در ایمیل ها به اشتراک بگذارید.

3. کارمندان را به سفیران برند تبدیل کنید

برای بسیاری از مشاغل کوچک، تبلیغات دهان به دهان یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی برای افزایش فروش است. تحقیقات نشان می‌دهد که مشتریان اگر محصول یا خدماتی را از طریق افراد غریبه بدانند، تمایل بیشتری به خرید آن دارند. بنابراین تأثیر ارجاع دوستان یا خانواده را تصور کنید.

با رفتار خوب با کارکنان خود و تشویق آنها به تبدیل شدن به سفیران برند، می توانید از پتانسیل باورنکردنی شبکه های آنها بهره ببرید. کارمندان شما علاقه واقعی به کسب و کار شما دارند، پس چرا از صداها و شبکه های اجتماعی آن ها برای دستیابی به مخاطبان بیشتر استفاده نکنید؟

هر از چند گاهی به میزبانی یک تخفیف ویژه مانند تبلیغات “دوستان و خانواده” فکر کنید. یاد بگیرید که چگونه از فیس بوک برای کسب و کار خود استفاده کنید، یک رویداد ایجاد کنید، از کارمندان دعوت کنید و از کارمندان خود بخواهید آن را با مخاطبین شخصی خود به اشتراک بگذارند. آنها را تشویق کنید تا افراد را تگ کنید تا دسترسی رویداد شما افزایش یابد.

4. محتوای قدیمی خود را بازیافت کنید

از کارهایی که قبلا انجام داده اید نهایت استفاده را ببرید. یک وبینار موفق را به یک فیلم آموزشی تبدیل کنید. گروهی از پست‌های وبلاگ مرتبط یا محتوای دیگر را از سایت خود به یک کتاب الکترونیکی تبدیل کنید که می‌توانید آن را از طریق پنجره‌های بازشو سایت یا برنامه بازاریابی ایمیلی خود تبلیغ کنید.

هرگز از ترکیب کردن و تبلیغ مجدد محتوای قدیمی خود نترسید. به احتمال زیاد تعداد زیادی از مردم وجود خواهند داشت که حتی چیزهای قدیمی شما را ندیده اند، بنابراین یک محتوای جدید و 100٪ جدید برای بخش بزرگی از افراد خواهد بود.

این استراتژی‌ها به بودجه تبلیغاتی زیادی نیاز ندارند ، اما احتمالاً باید منابعی را در آنها قرار دهید مانند اشتراک در یک پلتفرم.

5. برگزاری کلاس ها و رویدادها

یک رویداد یا کلاس را برای میزبانی برنامه ریزی کنید، سپس آگهی ها را چاپ کنید و آنها را در تابلوهای اعلانات جامعه (کتابخانه ها، کافی شاپ ها، کالج های محلی و مراکز آموزشی بزرگسالان) قرار دهید. در حالی که اکثر تابلوهای اعلانات انجمن به شما اجازه نمی دهند آگهی های تجاری ارسال کنید، آنها اغلب از ارسال آگهی تبلیغاتی یک رویداد آموزشی یا کلاس خوشحال هستند.

اگر نمی توانید یک رویداد را میزبانی کنید، در هر رویداد محلی که می توانید پیدا کنید که ممکن است برای کسب و کار شما مفید باشد، شرکت کنید. شما هرگز نمی دانید مشتری یا شریک تجاری بعدی خود را کجا خواهید یافت!

تبلیغات رایگان مجازی پربازدید
تبلیغات رایگان مجازی پربازدید

6. وبینارهای آموزنده برگزار کنید

وبینارها راهی رایگان برای تبلیغ کسب و کار شما با ارائه اطلاعات مفید به مشتریان بالقوه علاقه مند هستند.

پلتفرم های وبینار مانند Webex و GoToMeeting به شما این امکان را می دهند که وبینار خود را تنها با چند کلیک دکمه پخش کنید. مطمئن شوید که یک تا دو هفته قبل از رویداد وبینار خود را در رسانه های اجتماعی یا از طریق یک خبرنامه ایمیلی تبلیغ کنید و یادآوری هایی را برای ثبت نام کنندگان درج کنید تا آن را از دست ندهند.

7. در رویدادهای صنعت/شبکه ​​شرکت کنید

شرکت در نمایشگاه‌های تجاری و کنفرانس‌های صنعتی راهی هوشمندانه برای بازاریابی کسب‌وکار کوچک شماست. این رویدادها راهی برای برقراری ارتباط با افراد همفکر و ایجاد مخاطبین جدید B2B است. علاوه بر این، این رویدادها دارای سمینارهای انحصاری هستند که برای تقویت مهارت های شما در فروش، رسانه های اجتماعی، تبلیغات و سایر روش های معاصر برای ترویج کسب و کار کوچک شما طراحی شده اند.

8.موثرترین نکته تبلیغات رایگان مجازی پربازدید: یک مسابقه یا هدیه در رسانه های اجتماعی برگزار کنید

اجرای یک مسابقه یا اهدای هدیه در رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی هوشمند و موثر است که به حداقل منابع نیاز دارد. ممکن است لازم باشد برای دریافت جایزه مقداری هزینه کنید یا خدمات و محصولی را بدون پرداخت هزینه ارائه دهید، اما تعداد شرکت‌کنندگان و سرنخ‌های بالقوه جدیدی که به دست می‌آورید ارزش این قیمت را دارد. از نظر فنی برای دریافت شرکت کنندگان نیازی به جایزه فوق العاده گران قیمت ندارید. حتی چند قمقمه آب ارزان قیمت یا کوله‌پشتی فانتزی ممکن است برای برخی از کاربران جذاب باشد.

انواع مختلفی از مسابقات رسانه های اجتماعی وجود دارد، اما ایده اصلی این است که از ثبت نام کنندگان بخواهید کسب و کار شما را لایک کنند، دنبال کنند، یا تگ کنند، یا شخص دیگری را در پست شما تگ کنند تا نام شما را در آنجا به نمایش بگذارند و مشتریان بالقوه را به آنها معرفی کنند.

9. یک برنامه ارجاع مشتری راه اندازی کنید

به مشتریان فعلی یک محصول رایگان، یک ماه خدمات رایگان یا پاداش دیگری برای معرفی مشتریان جدید ارائه دهید. به یاد داشته باشید، تبلیغات دهان به دهان نکته قدرتمندی است و مشتریانی که توسط سایر مشتریان ارجاع می شوند مهم هستند. بنابراین دوستانی که در مورد کسب و کار شما به دوستان خود اطلاع دهند، بسیار ارزشمند است.

10. در رویدادها یا مسابقات محلی شرکت کنید

اگر شهری که در آن قرار دارید میزبان جشن‌های سالانه، بازارهای هفتگی کشاورزان، یا مسابقات دیگر است، شرکت در این رویدادها را برای آشنایی با مخاطبان محلی خود ضروری کنید. این بهترین شکل تحقیق بازار است. در صورت لزوم، میز یا غرفه ای را در این رویداد برپا کنید، اسپانسر شوید یا محصول یا خدمات خود را به عنوان قرعه کشی یا جایزه مسابقه اهدا کنید. این یک راه کم هزینه برای افزایش آگاهی از کسب و کار شما است.

11. یک کمپین فیس بوک راه اندازی کنید

اگر فقط بودجه تبلیغاتی کمی دارید، ممکن است همچنان برای اجرای برخی تبلیغات فیس بوک کافی باشد! هزینه هر کلیک برای تبلیغات فیسبوک می تواند بسیار کم باشد.

تبلیغات رایگان مجازی پربازدید
تبلیغات رایگان مجازی پر بازدید

12. اصلی ترین نکته تبلیغات رایگان مجازی پربازدید: از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار SEO، روشی برای بهبود یافتن در موتورهای جستجو است. SEO مخفف عبارت انگلیسی “Search Engine Optimization” است. سئو این هدف را دنبال می کند که محتوای مرتبط شما در موقعیت های برجسته در نتایج جستجو ظاهر شود. بهینه سازی موتورهای جستجو برای همه موتورهای جستجو قابل اجرا است. با توجه به برتری در منطقه ی ما، تمرکز بر روی بهینه سازی برای گوگل است. سایر موتورهای جستجو مانند بینگ یا یاهو نقش نسبتاً کمی در بهینه سازی دارند.

انجام فعال سئو نه تنها به معنای سرمایه گذاری زمان زیادی برای تحقیق، تجزیه و تحلیل بازار و بهینه سازی است، بلکه به طور مداوم و دقیق از آخرین روندها و به روز رسانی های گوگل مطلع می شود. با توجه به به روز رسانی های گوگل در ابعاد مختلف که چندین بار در سال انجام می شود، این چالشی را نشان می دهد که نباید دست کم گرفت. اما اگر این زمان سرمایه گذاری شود، فرصت های عظیمی می تواند ایجاد شود.

برای اکثر شرکت ها، موتورهای جستجو مهمترین کانال برای جذب کاربران برای وب سایت خودشان هستند. کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو به یک وب سایت می رسند نیز معمولاً قصد دارند به هدف مورد نظر در وب سایت دست یابند. این هدف کاملاً به قصد جستجو بستگی دارد و برای مثال می تواند فقط اطلاعات یا حتی خرید یک محصول باشد.

سئو همچنین نقش مهمی  در جذب مشتریان جدید دارد، زیرا موتورهای جستجو اغلب مهمترین منبع برای آوردن کاربران جدید به یک وب سایت با استفاده از عبارات جستجوی عمومی هستند.

بهینه سازی مداوم موتورهای جستجو می تواند موفقیت طولانی مدت یک وب سایت را بدون سرمایه گذاری دائمی بر روی تبلیغات پولی تضمین کند. بهینه سازی خوب سئو می تواند در طول سال ها نتیجه دهد زیرا باعث ایجاد قدرت در حوزه شما می شود، آگاهی از برند را افزایش می دهد و به مرور زمان توسط گوگل و کاربران به عنوان یک منبع اطلاعات قابل اعتماد در نظر گرفته می شود.

13. مهم ترین نکته تبلیغات رایگان مجازی پربازدید: از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید

بازاریابی ایمیلی اینگونه تعریف می شود که یک پیام یا اطلاعات تبلیغاتی از طریق ایمیل برای افراد علاقه مند یا مشتریان ارسال می شود. در گسترده‌ترین مفهوم، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می‌شود، می‌تواند به عنوان ایمیل مارکتینگ نامیده شود.

اهداف ممکن در بازاریابی ایمیلی چیست؟

از بازاریابی ایمیلی می توان برای دستیابی به اهداف مختلفی استفاده کرد مانند:

  • حفظ مشتری
  • فروش محصول
  • تحقیقات بازار
  • توزیع
  • کاهش هزینه
  • تبلیغ نام تجاری
  • جذب سرمایه

مزایا و معایب ایمیل مارکتینگ چیست؟

مزایای ایمیل مارکتینگ در بازاریابی دیجیتال چیست و شرکت ها باید بر چه چالش هایی مسلط شوند؟

مزایای ایمیل مارکتینگ
  • کارآمد: با توجه به هزینه های پایین، می توان با مشتریان و علاقمندان ارتباط موثر برقرار کرد و با استفاده از اتوماسیون بازاریابی، زمان مورد نیاز را کاهش داد.
  • قابلیت اندازه گیری بالا: اقدامات را می توان با جزئیات ارزیابی کرد.
  • ارتباط بالا: اگر ساختار درستی داشته باشد، مشتریان و افراد علاقه مند فقط محتوای مرتبط را دریافت می کنند.
  • مقیاس پذیری: تلاش برای نوشتن خبرنامه ها و نامه های پستی و طراحی آنها به اندازه لیست توزیع بستگی ندارد. بنابراین، اقدامات بازاریابی ایمیلی را می توان بدون محدودیت مقیاس بندی کرد؛ هر چه لیست پستی بزرگتر باشد، اقدامات کارآمدتر است.
معایب ایمیل مارکتینگ
  • خطرات قانونی: برای مثال در رابطه با حفاظت از داده ها.
  • چالش طراحی ایمیل : مشتریان ایمیل متعدد و دستگاه های نهایی مختلف، طراحی ایمیل ها را دشوار می کند.
  • افزایش حجم ایمیل: شرکت‌های بیشتری از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند در این صورت چگونه کمپین ایمیلی شما همچنان می‌تواند توجه شما را در صندوق ورودی جلب کند؟
  • پیچیدگی فنی: به عنوان مثال اتصال به یک سیستم CRM در بسیاری از موارد مورد نیاز است.

14.محبوب ترین نکته تبلیغات رایگان مجازی پربازدید: داستان سرایی

داستان سرایی روشی است که در آن گیرندگان، محصولات یا سایر اطلاعات را از طریق داستان های ساخته شده یا واقعی دریافت می کنند. داستان به عنوان شکلی از بیان باید این امکان را فراهم کند که اطلاعات منتقل شده به ساده ترین شکل ممکن ارائه شود و بنابراین به خوبی دریافت شده و در دراز مدت در حافظه تثبیت شود.

داستان سرایی اغلب برای مدیریت دانش و آموزش کارکنان در شرکت ها استفاده می شود. در آنجا اطلاعات، ارزش ها، اهداف یا دانش یک شرکت را به طور هدفمند به کارکنان منتقل می کند. آموزش و روزنامه نگاری کودکان و بزرگسالان نیز از داستان سرایی برای انتقال اطلاعات به شکل ساده یا مثالی استفاده می کند. در روان‌درمانی، داستان‌ها به طرح مشکلات و ایجاد راه‌حل نیز کمک می‌کنند. و در آخر، تبلیغات و بازاریابی از تأثیر جذاب و هیجان‌انگیز داستان‌ها استفاده می‌کنند و از اشکال داستان‌گویی برای تأثیرگذاری پیام‌ های خود بر حافظه گیرنده استفاده می‌کنند.

برقراری ارتباط بهینه پیام‌ها، دانش و داده‌ها و تثبیت آنها در حافظه گیرنده فرآیندی ضروری اما دشوار در بسیاری از صنایع و حوزه‌های تجاری است. اطلاعات نه تنها پیچیده تر می شود، بلکه حجم و دامنه دانش، فرآیندها و داده های موجود و مرتبط نیز در طول زمان افزایش یافته است.

دانش محصولات، داده ها و فرآیندها برای بسیاری از افراد و در بسیاری از شرکت ها اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. بیشتر تبلیغ کنندگان و بازاریابان برای جلب توجه مشتریان رقابت می کنند و همچنین بسته بندی اطلاعات پیچیده به شیوه ای قابل فهم و مناسب به طور فزاینده ای دشوار می شود.

داستان سرایی روشی است که سعی در ساده سازی اطلاعات و ارائه آن به صورت زنده دارد. به این ترتیب نه تنها باید علاقه گیرنده را برانگیخت، بلکه پیام مورد نظر را نیز باید به راحتی در حافظه او تثبیت کرد. بنابراین، اهداف اساسی داستان گویی ساده کردن اطلاعات، آماده سازی آن به شیوه ای جذاب و در نتیجه سهولت دسترسی شناختی به گیرنده است.

مشارکت های صنعتی به چه صورت است؟

برای یک پروژه مشترک با یک تجارت مرتبط با صنعت خود (اما نه یک رقیب مستقیم) همکاری کنید. این را می توان به صورت محلی و آفلاین از طریق نوعی رویداد ویژه یا آنلاین (که هنوز هم می تواند محلی باشد) یا یک وبینار یا هدایای تبلیغاتی انجام دهید. شراکت با یک تجارت دیگر به معنای دو برابر بیشتر توجه و قرار گرفتن در معرض مخاطبان کاملاً جدید و مرتبط با جایگاه شما است.

مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟

کارآمد: با توجه به هزینه های پایین، می توان با مشتریان و علاقمندان ارتباط موثر برقرار کرد و با استفاده از اتوماسیون بازاریابی، زمان مورد نیاز را کاهش داد.قابلیت اندازه گیری بالا: اقدامات را می توان با جزئیات ارزیابی کرد.ارتباط بالا: اگر ساختار درستی داشته باشد، مشتریان و افراد علاقه مند فقط محتوای مرتبط را دریافت می کنند.مقیاس پذیری: تلاش برای نوشتن خبرنامه ها و نامه های پستی و طراحی آنها به اندازه لیست توزیع بستگی ندارد. بنابراین، اقدامات بازاریابی ایمیلی را می توان بدون محدودیت مقیاس بندی کرد؛ هر چه لیست پستی بزرگتر باشد، اقدامات کارآمدتر است.

موثرترین نکته تبلیغات مجازی رایگان پربازدید چیست؟

اجرای یک مسابقه یا اهدای هدیه در رسانه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی هوشمند و موثر است که به حداقل منابع نیاز دارد. ممکن است لازم باشد برای دریافت جایزه مقداری هزینه کنید یا خدمات و محصولی را بدون پرداخت هزینه ارائه دهید، اما تعداد شرکت‌کنندگان و سرنخ‌های بالقوه جدیدی که به دست می‌آورید ارزش این قیمت را دارد. از نظر فنی برای دریافت شرکت کنندگان نیازی به جایزه فوق العاده گران قیمت ندارید. حتی چند قمقمه آب ارزان قیمت یا کوله‌پشتی فانتزی ممکن است برای برخی از کاربران جذاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *