سایت تبلیغات رایگان مجازی

سایت تبلیغات رایگان مجازی

در این مقاله برخی از مزایایی را که سایت تبلیغات رایگان مجازی می‌تواند برای کسب‌وکار آنلاین شما به ارمغان بیاورد، بررسی خواهیم کرد و با تمرکز بر چند مورد از بهترین سایت‌های تبلیغاتی رایگان در دسترس شما، می توانید با هر گونه ترس از هزینه مقابله کنید.

شما با استفاده از سایت تبلیغات رایگان مجازی چه چیزی را می توانید به دست آورید؟

زمانی که در یک کسب و کار کوچک کار می کنید، خرج کردن هزینه های زیادی برای تبلیغات پولی بسیار دشوار است؛ به خصوص اگر می خواهید تبلیغات تجاری برند خود را در هر کدام از رسانه های اجتماعی قرار دهید. عملکرد تبلیغات رایگان ارتباط مستقیمی با کیفیت وب سایت یک سازمان دارد. کسب‌وکارهایی که سرمایه‌گذاری قابل توجهی در زیرساخت‌های مبتنی بر وب ندارند، بهتر است با تبلیغات پولی باقی بمانند. می توان این مبادله را به عنوان پرداخت هزینه برای یک وب سایت با کیفیت از یک طرف یا سرمایه گذاری در رسانه های پولی در نظر گرفت. در حال حاضر فرصت های کمتری برای تبلیغات آنلاین رایگان وجود دارد و ممکن است بخواهید به تبلیغات پولی تغییر دهید. با این حال، زمانی که بودجه شما نیز کم است، استفاده از تبلیغات پولی می تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد. ممکن است باور نکنید، اما راه حل نهایی برای مسائل مربوط به بودجه شما این است که به دنبال راه هایی برای ترویج تجارت از طریق تبلیغات آنلاین رایگان باشید. شما با استفاده از سایت تبلیغات رایگان مجازی می توانید به هدف های زیر دست پیدا کنید:

  • آگاهی از نام تجاری و وب سایت خود را تقویت می کنید: اگر می خواهید چیزهایی بفروشید، مردم باید بدانند که شما وجود دارید. اما بیشتر آنها همچنین می خواهند داستان، ارزش ها، حال و هوای شما، اعتبار و نحوه عملکرد کسب و کار شما را بدانند. شما می توانید این را حتی در ساده ترین تبلیغات نیز دریافت کنید.
  • مشتریان خود را پیدا می کنید: تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد دسترسی خود را گسترش دهید و اگر منحصر به فرد باشید، مخاطبان هدف خود را پیدا خواهید کرد. اگر واقعاً متمایز هستید، هیچ شکی در یافتن مخاطبان هدف وجود ندارد، آنهایی که در تماس هستند واقعاً شما را دوست دارند.
  • به مردم ارزش بیشتری بدهید: مشتریان آنلاین بالقوه حق انتخاب زیادی دارند و روزانه با 10000 آگهی بمباران می شوند. با افزودن ارزش به زندگی مشتریان خود، نه تنها با محصولات خود، بلکه با نیازهای دیگری که ممکن است بتوانید آنها را برآورده کنید، مانند اطلاعات، نکات، توصیه ها و همکاری با دیگران برای کمک به رفع نیازهای جدید، خود را از رقبای خود متمایز کنید.
  • آنها را در چرخه سالانه خود راهنمایی کنید: کسب و کارها به صورت محوری حرکت می کنند و تبلیغات فصلی و جدید را امتحان می کنند. تبلیغات به شما کمک می کند تا اعلام کنید دلیل جدیدی برای بررسی شما وجود دارد. می‌توانید مشتریان را به هر قیف جدیدی که در طول مسیر اضافه می‌کنید هدایت کنید.

شاید اکنون کمی مجذوب آنچه تبلیغات می تواند برای شما انجام دهد، شده اید؛ اما بودجه شما نمی تواند هزینه های اولیه را پوشش دهد. با این حال سایت هایی برای تبلیغات رایگان وجود دارند پس بیایید به لیست بهترین سایت تبلیغات مجازی رایگان نگاه کنیم!

سایت تبلیغات رایگان مجازی
سایت تبلیغات رایگان مجازی

سایت تبلیغات مجازی رایگان چیست؟

قبل از اینکه وارد لیست بهترین سایت تبلیغات مجازی رایگان برای تبلیغ کسب‌وکارتان شویم، اجازه دهید لحظه‌ای به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا این سایت برای شما مناسب است یا خیر. مزایای سایت تبلیغات مجازی رایگان آنقدر زیاد است که فهرست کردن همه آنها غیرممکن است. تنها راهی که واقعاً می توانید بفهمید چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد و مزایای آن برای شما چیست این است که آن را امتحان کنید. پس آیا کالایی دارید که سعی در فروش آن دارید؟ اگر چنین است، با تبلیغات رایگان شروع کنید و ببینید به کجا میرسید. چه کسی می داند، ممکن است متوجه شوید که هرگز مجبور نیستید برای ارتباط با مخاطبان خود، از تبلیغات پولی استفاده کنید. درست است که سایت‌های تبلیغاتی رایگان مزایایی را برای صاحب کسب‌وکار آنلاین به همراه دارند، اما چالش‌هایی را نیز به همراه دارند.

مزایای سایت تبلیغات مجازی رایگان:

  • این رایگان است، بنابراین بودجه مشکلی ندارد و برای شما فرصتی را فراهم می کند تا کسب و کار و برند خود را تبلیغ کنید.
  • شما مجبور نیستید میزان تبلیغاتی که منتشر می کنید را محدود کنید
  • می‌توانید از تجزیه و تحلیل‌ها برای بررسی مؤثر بودن آن‌ها و تنظیم آگهی‌های آینده استفاده کنید

معایب سایت تبلیغات مجازی رایگان:

  • رقابت و سر و صدای زیاد
  • هیچ کنترل کیفیتی وجود ندارد
  • برخی از سایت های رایگان منابعی برای تعدیل حملات یا رفع اشتباهات ندارند

اما خبر خوب این است که بیشتر این چالش ها را می توان با تبلیغاتی که به خوبی برای مخاطب هدف نوشته شده اند حل کرد.

لیست بهترین سایت تبلیغات مجازی رایگان

تمامی تبلیغات رایگان با تحقیق در مورد شرایط و ضوابط سایت، آنچه می فروشید و مخاطبان هدف شما شروع می شود.

برای اینکه به شما کمک کنیم تا در مورد اینکه چه سایتی برای شما بهتر کار می کند تصمیم بگیرید، در اینجا چند تا از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان و دلیل کارکرد آنها را معرفی می کنیم.

1. بازار فیسبوک

استفاده از Facebook Marketplace آسان است و ماهانه 1 میلیارد نفر مخاطب را به همراه می آورد که زمان زیادی را در این پلتفرم می گذرانند. این برای مشاغلی نیست که کالاها و خدمات لوکس یا گران قیمت می فروشند. بازار مانند یک مغازه صرفه جویی دیده می شود و در آن مقدار زیادی رقابت وجود دارد.

متأسفانه، اطلاعات کسب و کار شما را در جایی که به راحتی دیده می شود نمایش نمی دهد و همین امر ساخت یک نام تجاری را سخت تر می کند.

اما اگر اقلام عمده می فروشید و ترجیح می دهید به صورت محلی بفروشید، این گزینه خوبی برای شماست. برای راه‌اندازی، روی Marketplace در بالا یا پایین صفحه کلیک کنید و به دسته‌ها نگاهی بیندازید. پس از آماده شدن، روی گزینه پروفایل کلیک کنید و مشخصات و اطلاعات خود و محصولاتتان را پر کنید.

نکته اصلی: تصاویر بصری در تبلیغات (اینفوگرافیک، عکس‌های خوب و ویدیو) همیشه تعامل را بهبود می‌بخشد. اما توضیحات عکس و متن جایگزین را فراموش نکنید تا محتوای خود را برای تمام مشتریان در دسترس قرار دهید. آنها می خواهند شما و محصولاتتان را نیز پیدا کنند!

2. مهم ترین سایت تبلیغات رایگان مجازی: نمایه کسب و کار Google (Google برای کسب و کار من سابقاً)

Google به شما امکان می دهد آزادانه با پست کردن نمایه کسب و کار خود در جستجوهای Google و Google Maps تبلیغ کنید. این یک پلتفرم موفق است. نمایه کسب و کار Google به این معنی است که کاربران Google بیشتر احتمال دارد که شما را معتبر بدانند، به علاوه شانس شما برای بازدید مشتریان از سایت شما 70 ٪ افزایش می یابد و آنها 50٪ بیشتر احتمال دارد از شما خرید کنند که این واقعا آمار قابل توجهی است!

به نفع کسب‌وکارهایی با موقعیت فیزیکی است، اما اگر کاملاً آنلاین هستید، هنوز هم ارزش پر کردن یک نمایه را دارد. شما همچنین می توانید انواع محتوا را ایجاد کنید مانند پست، پیامک، پیشنهادات، تبلیغات و غیره.

یک حساب تجاری در google.com/business راه اندازی کنید و نمایه خود را ایجاد کنید. تمام جزئیات را پر کنید، به وب سایت خود پیوند دهید و به افزودن پست ها ادامه دهید. این کاملا رایگان است و هیچ هزینه ای وجود ندارد.

سایت تبلیغات رایگان مجازی
سایت تبلیغات رایگان مجازی

3. Craigslist

در Craigslist همه چیز دسته بندی شده است تا بتوانید به راحتی مخاطبان خود را هدف قرار دهید. بهترین کسب‌وکارهایی که خوب عمل می‌کنند، کسب‌وکارهای محلی هستند (زیرا دسته‌ها بر اساس مکان تقسیم می‌شوند) که کالاها و خدماتی را برای جامعه خود ارائه می‌کنند.

Craigslist یک انجمن تبلیغاتی را فراهم می کند که در مورد همه چیزهایی که باید انجام دهید، از جمله نحوه نوشتن تبلیغات موثر Craigslist و نحوه یافتن پست خود با شما صحبت می کند. هنگامی که تبلیغ می کنید، با انتخاب “پست جدید” شروع می کنید.

نکته برتر : مهم نیست که کدام پلتفرم را انتخاب می کنید و محصولات خود را چقدر محلی می کنید، همیشه مطمئن شوید که تبلیغات شما با کلمات کلیدی/SEO بهینه شده است.

4. Yelp

تبلیغات رایگان Yelp بسیاری از مشاغل کوچک را جذب می کند زیرا تبلیغات شما را به سایت های ثانویه که با Yelp شریک هستند سوق می دهد. 90 میلیون نفر هر ماه برای اطلاعات تجاری به Yelp مراجعه می کنند و 97٪ خرید می کنند. کسب‌وکارهای دوستدار Yelp محلی هستند، مانند رستوران‌ها، متخصصان حرفه‌ای مانند پزشکان و وکلا، خدمات و تعمیر و نگهداری خانه و خودرو، زیبایی، و سلامت و تناسب اندام.

در Yelp نمایه خود را ثبت می کنید و تا حد امکان اطلاعات کسب و کار خود را پر می کنید. همچنین در طرح رایگان، می‌توانید به پیام‌ها و نظرات پاسخ دهید.

ارتقاء آن بسیار مقرون به صرفه است؛ با یک دلار در روز می توانید از نمایش تبلیغات رقبا در صفحه خود جلوگیری کنید یا دکمه تماس به اقدام را اضافه کنید.

5.محبوب ترین سایت تبلیغات رایگان مجازی: eBay

eBay یک سایت بسیار محبوب است که 135 میلیون مشتری دارد که 1.7 میلیارد لیست را مرور می کنند. محبوب ترین دسته ها الکترونیک (و لوازم جانبی الکترونیکی)، خودرو، سلامت و زیبایی و ورزش هستند. البته اگر در سطح بین‌المللی بفروشید، عملکرد بهتری خواهید داشت.

فروش در eBay مانند یک سایت حراجی عمل می کند (البته شما این امکان را دارید که خارج از حراج نیز بفروشید). در حالی که فهرست خود را ایجاد می کنید، به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی هدفمند حیاتی هستند. می‌توانید از صفحه فهرست به‌عنوان فضای خالی برای برند خود استفاده کنید.

برای تبلیغات رایگان خود محدودیتی خواهید داشت و پس از فروش، هزینه ارزیابی نهایی از شما دریافت خواهد شد. این نرخ بستگی به این دارد که شما یک فهرست خصوصی هستید یا یک تجارت.

6. Oodle

در نگاه اول Oodle یک مکان عالی برای لیست های طبقه بندی شده ساده و محلی است اما این سایت خیلی بیشتر از این به ارمغان می آورد.

مشتریان می‌توانند اعلان‌ها را تنظیم کنند، بنابراین اگر تبلیغ شما با آنچه که آنها جستجو می‌کنند مطابقت داشته باشد، هر دوی شما خوش شانس خواهید بود. مانند بسیاری از سایت‌های دیگر، از معاملات محلی حمایت می‌کند، اما همچنان می‌توانید به مناطق دیگر بفروشید.

نکته برتر: همیشه در هر سایت تبلیغاتی دقت لازم را انجام دهید. UX بسته به مدیریت و مشتریان تغییر می کند. نظرات را بخوانید و با کسب‌وکارهای غیرمرتبط با شما که از سایت استفاده می‌کنند صحبت کنید تا نظرات آنها را نیز دریافت کنید.

7. Gumtree

استفاده از Gumtree در حال افزایش است. این برای اقلامی که به صورت محلی فروخته می‌شوند بهترین است. در واقع، فروش بین‌المللی می‌تواند دشوار باشد، زیرا وب‌سایت Gumtree به طور خودکار به مکان کاربر باز می‌گردد، بنابراین افراد خارج از مکان شما برای یافتن آگهی شما با مشکل مواجه خواهند شد.

تبلیغات رایگان Gumtree به لیست های 60 روزه، توضیحات طولانی تر، عکس های بیشتر دسترسی می دهد و می توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ویرایش کنید. پس از ثبت نام و تنظیم اولین تبلیغ خود، یک مدیر حساب نیز دریافت خواهید کرد.

هیچ محدودیتی برای تعداد پست هایی که می توانید ایجاد کنید وجود ندارد، اما مراقب هزینه ها باشید که بسته به نوع تبلیغی که منتشر می کنید متفاوت است.

سایت تبلیغات رایگان مجازی
سایت تبلیغات رایگان مجازی

8. Locanto

مشاغلی که در Locanto عملکرد بسیار خوبی دارند، آنهایی هستند که از طرفداران محلی زیادی برخوردار هستند. کسب‌وکارهایی که کلاس‌ها، رویدادهای با بلیط، سرگرمی‌ها، گفتگوها و هر رویداد محلی را تبلیغ می‌کنند، به شدت تبلیغ می‌شوند.

ارسال یک آگهی واقعا آسان است، حتی ساده تر از eBay زیرا مجبور نیستید اطلاعات مالی کسب و کار را تأیید یا ارائه دهید. به سادگی روی لینک کلیک کنید و بلافاصله شروع کنید.

کلمات کلیدی سئو و یک عنوان خوب مورد توجه قرار می گیرد و تبلیغات شما به مدت 60 روز باقی می ماند.

نکته برتر : ایمنی خود را بالاتر از هر چیز دیگری نگه دارید. تحقیق خود را در مورد کلاهبرداری در پلتفرم هایی که استفاده می کنید انجام دهید. در صورت ملاقات با مشتری، هر زمان که ممکن است یک مکان عمومی را انتخاب کنید و به دیگران اطلاع دهید که کجا می روید.

9. Geebo

Geebo یکی دیگر از سایت های طبقه بندی شده است که تفاوت آن در ایمنی USP در Geebo است. Geebo لیستی از کلاهبرداری های رایج را برای محافظت و آموزش در اختیار فروشندگان خود قرار می دهد. اگرچه آنها یک تیم کوچک متشکل از سه نفر در دفتر خود دارند، اما موفق می شوند 2.5 میلیون بازدید از صفحه در ماه داشته باشند.

ایجاد یک تبلیغ در آن واقعاً آسان است. روی دکمه پست در صفحه اصلی کلیک کنید، دسته بندی خود را انتخاب کنید، برخی از جزئیات را پر کنید و عکس اضافه کنید.

10. ClassifiedAds

ClassifiedAds یک استارت آپ کوچک است که توسط 20 نفر با 3 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه اداره می شود. به طور مشابه با Craigslist اجرا می شود، با یک ثبت نام و پست ساده. مشتریان محصول شما را جستجو می کنند و تبلیغات و همچنین لیست ها ظاهر می شوند. همچنین می توانید یک پیوند به وب سایت خود اضافه کنید و فرم های تماس را برای ارتباط بهتر ارائه دهید.

ارسال تبلیغات، مرور کامل سایت و ارتباط با فروشندگان (که خریداران شما آن را دوست خواهند داشت) رایگان است. اما توجه داشته باشید که چون عکسی در صفحه نتایج جستجو وجود ندارد، کلمات کلیدی و عنوانی چشم نواز ضروری خواهند بود.

خلاصه

سایت های تبلیغاتی رایگان قطعا فرصت های زیادی را برای صاحبان مشاغل آنلاین فراهم می کنند. مخاطبان هدف مناسب، مخاطبان و پایگاه مشتری جدیدی را برای شما به ارمغان می آورند، به مردم اجازه می دهند برند شما را بدانند، ارزش مشتریان شما را به ارمغان می آورند و فروش بیشتری را ایجاد می کنند.

هنگامی که متوجه شدید که کدام سایت‌ها برای شما بهتر کار می‌کنند و از بهترین شیوه‌های آن‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید از مزایای چیزی بهره ببرید که زمان یا منابع بسیار کمی می‌گیرد. همه چیز در مورد یافتن مکان مناسب برای رونق خود و کسب و کار آنلاین شماست.

مهم ترین سایت تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

Google به شما امکان می دهد آزادانه با پست کردن نمایه کسب و کار خود در جستجوهای Google و Google Maps تبلیغ کنید. این یک پلتفرم موفق است. نمایه کسب و کار Google به این معنی است که کاربران Google بیشتر احتمال دارد که شما را معتبر بدانند، به علاوه شانس شما برای بازدید مشتریان از سایت شما 70 ٪ افزایش می یابد و آنها 50٪ بیشتر احتمال دارد از شما خرید کنند که این واقعا آمار قابل توجهی است!

مزایای سایت تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

این رایگان است، بنابراین بودجه مشکلی ندارد
شما مجبور نیستید میزان تبلیغاتی که منتشر می کنید را محدود کنید
می‌توانید از تجزیه و تحلیل‌ها برای بررسی مؤثر بودن آن‌ها و تنظیم آگهی‌های آینده استفاده کنید

چگونه می توانیم ایمنی خود را در تبلیغات حفظ کنیم؟

ایمنی خود را بالاتر از هر چیز دیگری نگه دارید. تحقیق خود را در مورد کلاهبرداری در پلتفرم هایی که استفاده می کنید انجام دهید. در صورت ملاقات با مشتری، هر زمان که ممکن است یک مکان عمومی را انتخاب کنید و به دیگران اطلاع دهید که کجا می روید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *