لیست تبلیغات رایگان مجازی

لیست تبلیغات رایگان مجازی

تبلیغ آنلاین کسب و کار شما می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص اگر بودجه کمی دارید. خوشبختانه چندین پلتفرم تبلیغاتی رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای دستیابی به مخاطبان هدف و رشد کسب و کار خود استفاده کنید؛ ما لیست تبلیغات رایگان مجازی را برای شما گردآوری کرده ایم.

لیست تبلیغات رایگان مجازی و مزایا و معایب آن

در این مقاله، لیست تبلیغات رایگان مجازی و نحوه استفاده از آنها برای تبلیغ کسب و کار خود را مورد بحث قرار خواهیم داد. همچنین در مورد مزایا و معایب هر پلتفرم صحبت خواهیم کرد تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

یک راه موثر برای انتشار اخبار در مورد کسب و کار خود استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی رایگان مانند فهرست راهنمای آنلاین، شبکه های رسانه های اجتماعی و وب سایت های تبلیغات طبقه بندی شده است. نه تنها آنها رایگان هستند، بلکه این لیست های کسب و کار محلی راهی عالی برای موارد زیر است:

  • کسب و کار خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب و کار شما به روز است
  • از نظر سئو جذابیت کسب کنید

ما فهرستی از چند تا بهترین وب سایت رایگان را برای فهرست کردن کسب و کار شما جمع آوری کرده ایم که می تواند به گسترش آگاهی از برند، یافتن مشتریان و در نهایت افزایش درآمد کمک کند.

خدمات لیست تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

دایرکتوری های کسب و کار آنلاین یک راه آسان و رایگان برای قرار گرفتن در معرض بیشتر ارائه می دهند. افزودن کسب و کار شما به این سایت‌ها می‌تواند به جذب ترافیک به وب‌سایت شما و افزایش آگاهی از برند کمک کند، به علاوه، زمان زیادی نمی‌برد.

این سایت‌ها اطلاعات را در پایگاه داده‌های خود ذخیره می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که وقتی کاربران اطلاعات مربوط به آنچه ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند، پیوندی به سایت شما ظاهر می‌شود. فهرست کردن اطلاعات کسب و کارتان در این دایرکتوری ها می تواند به افزایش سئو و افزایش ترافیک سایت شما کمک کند.

لیست تبلیغات رایگان مجازی
لیست تبلیغات رایگان مجازی

1. نمایه کسب و کار Google

گوگل پلتفرم تبلیغاتی خود را دارد، اما نمایه کسب و کار گوگل متفاوت است و البته رایگان است.

این پلتفرم که قبلاً با نام «Google برای کسب‌وکار من» شناخته می‌شد، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نحوه نمایش آنها در نتایج جستجوی Google را کنترل کنند.

به راحتی می توانید نمایه رایگان خود را مطالبه کنید و اطلاعاتی مانند آدرس، ساعت کاری، شماره تلفن، پرسش ها و پاسخ های مربوط به کسب و کار، محبوب ترین زمان های بازدید، عکس ها، نظرات و موارد دیگر را اضافه کنید.

هنگامی که کاربری کسب و کار شما را در گوگل جستجو می کند، نمایه کسب و کار Google شما در پنل سمت راست صفحه نتایج جستجو و همچنین سایر نقاط مانند Google Maps ظاهر می شود.

2. Apple Maps

فهرست کردن کسب و کارتان در  Apple Maps  می تواند به مشتریان کمک کند موقعیت فیزیکی شما را پیدا کنند. همچنین می‌تواند کسب‌وکار شما را در معرض دید افرادی قرار دهد که از محصولات اپل برای انجام جستجوهای محلی و صوتی از طریق iOS و Siri استفاده می‌کنند.

3. Bing

رد کردن بینگ آسان است زیرا گوگل بیش از 90 درصد بازار موتورهای جستجو را در اختیار دارد. اما باید در نظر داشته باشید که همه از گوگل استفاده نمی کنند. Bing همچنان صدها میلیون بازدیدکننده در ماه دارد و حضور در Bing Pages for Business ارزشمند است؛ به خصوص که بینگ یک پلت فرم تبلیغاتی رایگان است.

شرکت ها در بینگ می توانند عکس ارسال کنند، تجارت خود را شرح دهند، ساعات کار را به روز کنند، رویدادهای ویژه را اعلام کنند و موارد دیگر.

4. YP (Yellow Pages)

Yellow Pages به YP تغییر نام داد و اکنون همه آن آنلاین است. بزرگترین مزیت Yellow Pages این است که برای فهرست کسب و کار اصلی رایگان است. اگر رقبای شما از قبل از آن استفاده می کنند، فهرست کردن کسب و کار خود در YP بسیار مهم است.

می‌توانید یک فهرست اولیه دریافت کنید و نام، آدرس، شماره تلفن و ساعات کار خود را بدون نیاز به پرداخت چیزی اضافه کنید.

5. بهترین گزینه لیست تبلیغات رایگان مجازی: Angi

شما می توانید یک لیست اولیه به صورت رایگان ایجاد کنید و به مشتریان اجازه دهید شما را بررسی کنند که می تواند به شما در ایجاد نام در سایت کمک کند. Angi همچنین دارای یک فرآیند صدور گواهینامه است که در آن به مشاغل خاصی مهر تأیید رسمی می دهد که می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند. شما فقط باید یک بررسی پیشینه، حفظ و رتبه بندی سه ستاره را بگذرانید و تمام مجوزهای لازم را به روز نگه دارید. این یک پلت فرم تبلیغات رایگان عالی برای کسانی است که منحصراً تبلیغات محلی انجام می دهند.

لیست تبلیغات رایگان مجازی
لیست تبلیغات رایگان مجازی

6. Yahoo Local

اگر می‌خواهید همه پایه‌های خود را از نظر انتشار نام کسب‌وکارتان پوشش دهید، باید فهرست کسب‌وکار محلی رایگان خود را در یاهو درخواست کنید. از هر هشت جستجو، یکی هنوز از طریق یاهو انجام می شود، بنابراین شما می خواهید در آنجا حضور داشته باشید.

مشابه Google به شرکت‌ها اجازه می‌دهد عکس‌ها، اطلاعات تماس، ساعات کاری و سایر اطلاعات مربوطه را اضافه کنند تا مشتریان بالقوه‌ای که از یاهو استفاده می‌کنند بتوانند شما را پیدا کنند.

7. مهم ترین گزینه لیست تبلیغات رایگان مجازی: پلتفرم های رسانه های اجتماعی

حضور در رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا برند خود را بسازید و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. در حالی که این سایت‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغات اجتماعی پولی را نیز ارائه می‌دهند، شما همچنان می‌توانید از نظر آگاهی از برند و تعامل بدون پرداخت یک دلار افزایش پیدا کنید.

شما می توانید این پلتفرم های اجتماعی را به عنوان فرصت های تبلیغاتی رایگان در نظر بگیرید که به مخاطبان اجازه می دهد برند شما را به روشی متفاوت بشناسند.

فیس بوک

فیس بوک تبلیغات اجتماعی پولی به اضافه بازار فیس بوک را ارائه می دهد، اما هیچ یک از این گزینه ها رایگان نیستند. فیس‌بوک برترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی جهان است و حضور در آن راه دیگری است برای اینکه کسب‌وکارتان را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در مقابل مشتریان بالقوه قرار دهید.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، مطمئن شوید که یک صفحه فیس بوک برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید. سپس می توانید از ابزارهای بازاریابی رایگان فیس بوک مانند فروشگاه های فیس بوک استفاده کنید.

لینکدین

بسیاری از کسب‌وکارها می‌دانند که داشتن یک نمایه تجاری فیس‌بوک مفید است، اما ممکن است در مورد LinkedIn چنین احساسی نداشته باشند. از آنجایی که این یک پلت فرم شبکه حرفه ای است، افزودن کسب و کار شما مکانی عالی برای فهرست کردن و نمایش شرکت شما است.

همچنین می توانید از آن برای استخدام کارمندان جدید و همچنین مشارکت کارکنان استفاده کنید.

لینکدین یک شبکه اجتماعی اساسی و حرفه ای در مقیاس جهانی است. بنابراین، تبلیغات در لینکدین می تواند برای دستیابی به یک مخاطب هدف حرفه ای یا به دست آوردن کمپین های B2B در جایگاه شما بسیار موثر باشد. همچنین با تبلیغات لینکدین بازده بازاریابی B2B خود را می توانید افزایش دهید.

لینکدین یک شبکه اجتماعی جهانی است که در درجه اول بر توسعه حرفه شما از طریق رشد شبکه حرفه ای شما تمرکز دارد. هم نسخه رایگان و هم پولی دارد که می توانید با کارشناسان صنعت از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید، یاد بگیرید و به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، تبلیغات لینکدین می‌تواند به شما کمک کند هم به مخاطبان حرفه‌ای دست پیدا کنید و هم کمپین‌های تجاری را راه‌اندازی کنید.

با استفاده از ابزار بازاریابی قدرتمند لینکدین، می‌توانید سرنخ‌های ارزشمندی ایجاد کنید، محتوا را با بازار هدف بالقوه خود به اشتراک بگذارید، به رسمیت شناخته‌شده آنلاین بی‌نظیری به دست آورید و موارد دیگر. با تبلیغات لینکدین، می توانید صدای برند خود را به مخاطبان تاثیرگذاری که تصمیم می گیرند، بفرستید.

مزایای تبلیغات لینکدین چیست؟

تبلیغات لینکدین چندین مزیت برای پیشبرد اهداف تجاری شما دارد. اجازه دهید به چند مورد نگاه کنیم.

1. دسترسی بزرگ

تبلیغات لینکدین پتانسیل دسترسی به مخاطبان هدف شما از متخصصان، کارآفرینان و کارشناسان صنعت را در مقیاس جهانی دارد.

2. هدف گذاری با جمعیت شناسی

هنگامی که شخصیت مخاطب بالقوه خود را بشناسید، می توانید تبلیغات هدفمند را برای مخاطبان خاص با فیلتر کردن بر اساس جمعیت شناسی (سن، تحصیلات، صنعت، علایق حرفه ای و موارد دیگر) قرار دهید.

3. بودجه قابل تنظیم

در میان مزایای تبلیغات لینکدین ، اصلی ترین آن آزادی تغییر بودجه تبلیغات بسته به عملکرد کمپین است.

4. محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید

لینکدین به شما کمک می کند محصولات و خدمات خود را به یک بازار هدف خاص ارتقا دهید تا اهداف تجاری تعریف شده را برآورده کنید.

5. مستقیماً با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید

لینکدین به شما امکان می دهد محتوای سفارشی شده را مستقیماً برای اعضای هدف مهم ارسال کنید. مزایای تبلیغات لینکدین شامل بهبود تعامل، تعامل و تبدیل است.

6. کمپین های بازاریابی مبتنی بر حساب

هنگامی که مخاطبان هدف مشخص شدند، تیم فروش شما می‌تواند فهرستی عظیم از حساب‌های هدف را اضافه کند و لینکدین اعضایی را که با حساب‌های آپلود شده مطابقت دارند شناسایی می‌کند.

لیست تبلیغات رایگان مجازی
لیست تبلیغات رایگان مجازی
7. انواع تبلیغات لینکدین ایجاد کنید

لینکدین به شما امکان می دهد تبلیغات مختلفی مانند محتوای حمایت شده، در ایمیل، تبلیغات متنی، تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات پویا و تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید.

8. یکپارچه سازی وب سایت

شما به راحتی می توانید لینکدین را با وب سایت یا وبلاگ خود ادغام کنید و در سایت های مختلف شبکه های اجتماعی محتوا تولید کنید.

9. نرخ تبدیل را افزایش می دهد

شما می توانید نرخ تبدیل کمپین فروش خود را افزایش دهید زیرا تبلیغات در مقابل تأثیرگذاران و تصمیم گیرندگان صنعت قرار می گیرند.

10. LinkedIn Analytics

LinkedIn Analytics به شما کمک می کند تا با تمرکز بر افزایش تعامل و تبدیل، عملکرد کمپین های خود را بهبود بخشید.

Nextdoor

اگر یک کسب و کار محلی دارید، هوشمندانه است که صفحه کسب و کار رایگان خود را در Nextdoor ثبت کنید. حضور در این سایت به افرادی که در جامعه شما زندگی می کنند کمک می کند تا به راحتی تجارت شما را کشف کنند. نه تنها در نتایج جستجوی کسب و کار نشان داده می‌شوید، بلکه همسایگان می‌توانند توصیه‌هایی را برای شما ارسال کنند، پیام‌های مستقیم برای شما ارسال کنند و اطلاعات عمومی کسب‌وکار از جمله آدرس و شماره تلفن شما را بیابند.

اینستاگرام

بیش از 200 میلیون کسب و کار در اینستاگرام حضور دارند، بنابراین شما نیز برای رقابتی ماندن باید در آنجا حضور داشته باشید. می‌توانید با کسب‌وکارهای دیگری مانند کسب‌وکار خودتان ارتباط برقرار کنید، با دنبال‌کنندگان تعامل داشته باشید و با استفاده از هشتگ‌ها توسط مشتریان جدید کشف شوید. مانند بسیاری از سایت های اجتماعی، بسته به کاری که می خواهید انجام دهید، هم یک پلت فرم تبلیغاتی پولی و هم رایگان است.

با ایجاد یک نمایه تجاری در اینستاگرام، به تجزیه و تحلیل دسترسی خواهید داشت تا در مورد نحوه تعامل افراد با نمایه شما و همچنین ابزارهایی مانند برنامه ریزی قرار ملاقات و خرید از شما در برنامه، بینشی داشته باشید.

8. پلتفرم های تبلیغاتی طبقه بندی شده رایگان

حضور در این سایت ها به شما این امکان را می دهد که به وب سایت تجاری خود بک لینک ایجاد کنید تا بتوانید کسب و کار خود را برای مشتریان احتمالی بیشتری بازاریابی کنید.

Oodle

Oodle یک پلت فرم جمع آوری تبلیغات طبقه بندی شده است که لیست هایی را از سایت هایی مانند eBay نمایش می دهد. طبق گفته Oodle، ماهانه بیش از 15 میلیون بازدید کننده در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند و هند دارد.

برای ثبت نام در Oodle یک حساب فیس بوک لازم است. سپس می توانید یک مکان جغرافیایی را انتخاب کنید و جزئیات چیزی را که می فروشید آپلود کنید. دسته بندی های موجود شامل اتومبیل، اجاره، حیوانات خانگی، شغل، بلیط و موارد دیگر است.

برخی از بررسی‌های آنلاین تجربه Oodle خود را به دلیل فروشندگان غیرقانونی منفی توصیف می‌کنند، بنابراین قبل از صرف زمان زیادی در این گزینه با احتیاط عمل کنید.

Hoobly

Hoobly شبیه به Craigslist است که فروشندگان می توانند تبلیغات رایگان ارسال کنند. با این حال، چیزی که Hoobly را متمایز می کند، تبلیغات متعدد آن برای حیوانات اصیل است. این مکان به عنوان مکانی برای پرورش دهندگان سگ و گربه برای ارتباط با خریداران احتمالی شناخته شده است. دسته های دیگر شامل الکترونیک، جواهرات، املاک و مستغلات، وسایل نقلیه و آلات موسیقی است.

Hoobly برای فروشندگان محلی بهترین است تا با خریداران محلی ارتباط برقرار کنند، اما باید از مسائل احتمالی آگاه باشید. Hoobly دارای تدابیر امنیتی برای جلوگیری از هرزنامه و کلاهبرداری بالقوه است. اما به نظر می رسد که سایت همچنان با تبلیغات غیرقانونی و همچنین تبلیغات قانونی که به اشتباه به عنوان کلاهبرداری گزارش می شوند، گرفتار است.

ClassifiedAds.com

همانطور که از نام آن پیداست، ClassifiedAds.com یک وب سایت تبلیغاتی طبقه بندی شده به سبکی شبیه به Craigslist است. ارسال آگهی، مرور لیست ها و تماس با فروشندگان رایگان است. دسته بندی ها شامل خدمات خودرو، املاک و مستغلات، اجاره، مشاغل و اقلام برای فروش است. علاوه بر ایالات متحده، این سایت در هند و امارات متحده عربی با بیش از 580000 بازدید کننده در ماه استفاده می شود.

استفاده از آن آسان است: فقط دسته مورد خود را انتخاب کنید، یک زیر شاخه را انتخاب کنید و جزئیات اولیه مانند قیمت، مکان و عنوان آگهی را اضافه کنید. سپس، زمانی را انتخاب کنید که می‌خواهید فهرست منقضی شود.

Locanto

این پلتفرم تبلیغاتی رایگان متعلق به یک شرکت فناوری آلمانی است. فروشندگان می توانند اقلام مختلفی از جمله وسایل نقلیه، وسایل کودک، املاک و لوازم الکترونیکی را برای فروش پست کنند. ایالات متحده برترین کشوری است که لوکانتو در آن فعال است و هند در رتبه دوم قرار دارد.

مانند سایت های مشابه، تراکنش های انجام شده از طریق Locanto بین افراد در همان منطقه جغرافیایی انجام می شود و درست مانند سایر سایت‌ها، Locanto نیز با انتقادهایی به دلیل کلاهبرداری، به ویژه از سوی کاربران فهرست‌های تبلیغات شخصی خود مواجه شده است.

نتیجه

با پلتفرم های تبلیغات رایگان مناسب، کسب و کارها می توانند از بودجه بازاریابی خود سود بیشتری ببرند. خواه به دنبال افزایش آگاهی از برند یا تولید سرنخ باشید، انواع مختلفی از پلتفرم های تبلیغاتی رایگان وجود دارند که می توانند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کنند.

برای انتشار اخبار کسب و کار خود چه باید کرد؟

 یک راه موثر برای انتشار اخبار در مورد کسب و کار خود استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی رایگان مانند فهرست راهنمای آنلاین، شبکه های رسانه های اجتماعی و وب سایت های تبلیغات طبقه بندی شده است. نه تنها آنها رایگان هستند، بلکه این لیست های کسب و کار محلی راهی عالی برای موارد زیر است:
کسب و کار خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کسب و کار شما به روز است
از نظر سئو جذابیت کسب کنید

مزایای لینکدین چیست؟

1. دسترسی بزرگ 
2. هدف گذاری با جمعیت شناسی 
3. بودجه قابل تنظیم 
4. محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید 
5. مستقیماً با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید 
6. کمپین های بازاریابی مبتنی بر حساب 
7. انواع تبلیغات لینکدین ایجاد کنید 
8. یکپارچه سازی وب سایت 
9. نرخ تبدیل را افزایش می دهد 
10. LinkedIn Analytics 

مزایای استفاده از پلتفرم های اجتماعی چیست؟

حضور در رسانه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا برند خود را بسازید و با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید. در حالی که این سایت‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغات اجتماعی پولی را نیز ارائه می‌دهند، شما همچنان می‌توانید از نظر آگاهی از برند و تعامل بدون پرداخت یک دلار افزایش پیدا کنید.
شما می توانید این پلتفرم های اجتماعی را به عنوان فرصت های تبلیغاتی رایگان در نظر بگیرید که به مخاطبان اجازه می دهد برند شما را به روشی متفاوت بشناسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *