ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی

ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی

آیا می توانید کارهای مشابه یک بازاریاب دیجیتال را به صورت رایگان انجام دهید؟ فهرستی از ابزارهایی که در بازاریابی استفاده می شود احتمالاً کاربردها و نیازهای مختلف را پوشش می‌دهد، از بازاریابی رسانه‌های اجتماعی گرفته تا محتوا و ایمیل و موارد دیگر. بنابراین فهرستی از ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

لیست ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی

پیدا کردن راهی برای تبلیغات رایگان و موثر چالش سخت و سرگرم کننده ای بود. با وجود تمام این چالش ها، واجب است که هر شخصی بتواند کسب و کار خود را به صورت رایگان تبلیغ کند. در این مقاله به بررسی فهرستی از ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی می پردازیم که می تواند به شما کمک کند.

1. برنامه ریزی رسانه های اجتماعی: Buffer

شاید بهترین نکته ما برای صرفه جویی در زمان برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، برنامه ریزی پست های پیش از موعد برای پروفایل های اجتماعی شما باشد. می‌توانید فرآیند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را به صورت دسته‌ای انجام دهید. همه کارها و آهنگ‌سازی‌های خود را یکجا انجام دهید، سپس آن به‌روزرسانی‌ها را در روز یا هفته بعد پخش کنید.

نحوه استفاده ما از Buffer: طرح رایگان برای همیشه در Buffer به شما امکان می دهد یک نمایه از هر شبکه (یکی از فیس بوک، یکی از توییتر و غیره) متصل کنید و 10 پست را برای هر شبکه برنامه ریزی کنید.

2.جذاب ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: طرح: Canva

بیش از 2 میلیون نفر به Canva برای کمک به ایجاد تصاویر برای رسانه های اجتماعی، پست های وبلاگ و عملاً هر کاربرد دیگری که می توانید تصور کنید اعتماد دارند.

نحوه استفاده ما از Canva: اندازه‌های بهینه‌سازی شده و قالب‌های داخلی باعث می‌شود که سریع و آسان تصاویر بلند برای پینترست، مستطیل شکل برای توییتر، مربع برای فیس‌بوک یا اینستاگرام و هر اندازه‌ای ایجاد کنید.

ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی
ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی

3. مهم ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی:تحلیل زمان واقعی: گوگل آنالیتیکس

گوگل آنالیتیکس تقریباً همه چیز را از نظر ردیابی ترافیک وب سایت شما انجام می دهد. این حجم عظیمی از اطلاعات است که سخاوتمندانه به صورت رایگان ارائه می شود.

چگونه از Google Analytics استفاده می کنیم: می‌توانیم با نگاه کردن به Time on Page، زمان خواندن مخاطبان را بررسی کنیم و برای آمار بیدرنگ افرادی که در حال حاضر در سایت ما هستند، می توانیم به سادگی روی Real-Time > Overview کلیک کنیم.

4.بهترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: بهینه سازی وب سایت: Hotjar

فرض کنید کنجکاو هستید که بازدیدکنندگان شما واقعاً چگونه از وب‌سایت شما استفاده می‌کنند مثلا جایی که کلیک می‌کنند، تا چه حد پیمایش می‌کنند، و غیره. ابزارهایی مانند Hotjar می‌توانند دقیقاً به شما نشان دهند که بازدیدکنندگان شما دقیقاً چه کاری انجام می‌دهند، از طریق نقشه‌های حرارتی، نقشه‌های کلیک، نقشه‌های اسکرول و ضبط بازدیدکنندگان. Hotjar همچنین گزینه هایی برای تجزیه و تحلیل سایت شما و درج پیام ها و نظرسنجی ها برای بازدیدکنندگان دارد.

چگونه از Hotjar استفاده می کنیم: تحقیقات کاربر می تواند چیزهای فوق العاده قدرتمندی باشد. من اطلاعات زیادی با دیدن نحوه تعامل یک نفر با پست های وبلاگ پیدا می کنم. چقدر از پست ها را می خوانند؟ کجا مکث می کنند؟ روی چه چیزی کلیک می کنند؟ دیدن همه این اطلاعات به من کمک می کند تا پست های خود را به روشی واضح تر طراحی کنم.

5. دقیق ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: گزارش ها: Simply Measured

Simply Measured تجزیه و تحلیل و مدیریت در سطح سازمانی را برای تلاش های اجتماعی شرکت ها ارائه می دهد.

از جمله گزارش های Simply Measured می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزارش فالوور توییتر
  • تجزیه و تحلیل خدمات مشتری توییتر
  • گزارش صفحه طرفداران فیس بوک
  • تجزیه و تحلیل محتوای فیس بوک
  • تحلیل رقابتی فیس بوک
  • گزارش بینش فیس بوک
  • گزارش کاربری اینستاگرام
  • گزارش ترافیک اجتماعی
  • گزارش منبع ترافیک
  • گزارش صفحه Google+‎

نحوه استفاده از Simply Measured: هر یک از این گزارش‌ها هزینه‌ای ندارند، اگرچه Simply Measured در ازای گزارش رایگان، دنبال کردن توییتر یا منشن فیس‌بوک درخواست می‌کند. می‌توانید در تهیه گزارش‌ها از این مکان در زمان زیادی صرفه‌جویی کنید، زیرا به‌دنبال این هستید که اخیراً تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی‌تان به کجا انجام شده است. آنها هر شش شبکه اجتماعی اصلی را تحت پوشش دارند: فیس بوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس، اینستاگرام و پینترست.

6.عالی ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: سئو: Open Site Explorer

این ابزار رایگان برای بررسی دامنه و اعتبار صفحه شما و همچنین برای بررسی تعداد لینک های دریافتی و اینکه از کدام منبع است، عالی است. شما همچنین می توانید رقابت خود را بررسی کنید. اما نسخه رایگان فقط 3 گزارش در روز به شما می دهد. ثبت نام گزارش نامحدودی را در مورد همه پیوندها، کلمات کلیدی و رقبا ارائه می دهد.

نحوه استفاده ازOpen Site Explorer: آدس اینترنتی وبلاگ خود را به Open Site Explorer وصل کنید تا آمارهای سطح بالا مانند اعتبار صفحه و پیوندهای ورودی را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید روی تب Just-Discovered کلیک کنید تا پیوندهای اخیر و صفحات برتر را ببینید تا ببینید کدام صفحات در سایت شما بیشترین لینک را دارند.

7.اصلی ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: مدیریت ارتباط با مشتری: Charlie

بسیاری از بهترین ابزارهای CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به شما کمک می کنند تا در جریان مشتریان فعلی و آینده خود باشید.

نحوه استفاده از Charlie: چارلی که به عنوان ابزاری برای کمک به شما برای ملاقات با افراد جدید آماده می‌شود، با نگاه کردن به تقویم آتی شما، اطلاعات کاملی از یک شخص، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، بیوگرافی، علایق، اخبار بزرگ و غیره به شما ارائه می‌کند. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد یک فرد به صورت موقت داشته باشید، به سادگی آدرس ایمیل او را در Charlie وارد کنید و آنها همه چیز را به شما خواهند گفت.

ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی
ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی

8. تولید سرنخ و ابزار پاپ آپ: HupSpot Marketing Free

HupSpot Marketing Free به بازاریابان این امکان را می دهد که به راحتی با یک ابزار پاپ آپ رایگان، سرنخ های ایمیل را از وب سایت خود تولید کنند.

نحوه استفاده از HubSpot Marketing Free: شما می توانید اطلاعات بسیار خوبی در مورد سرنخ های خود از HubSpot Marketing Free کسب کنید. این ابزار پاپ آپ به سرعت آدرس های ایمیل را از وب سایت شما جمع آوری می کند و اطلاعات کلیدی مانند صفحاتی را که سرنخ های شما بازدید کرده اند را ارائه می دهد و اگر تعجب می کنید که کدام صفحات با نرخ بالاتری نسبت به سایرین تبدیل می شوند، می تواند در این مورد نیز کمک کند.

9.سریع ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: صفحات فرود: وردپرس

برای کسانی که وب سایت یا وبلاگ خود را از طریق وردپرس اجرا می کنند، شاید سریع ترین و ساده ترین راه برای راه اندازی یک صفحه فرود، ایجاد یک صفحه جدید باشد. اگر با وردپرس وبلاگ می‌زنید، محتوای وبلاگی که ایجاد می‌کنید در پست‌ها قرار می‌گیرد. محتوای ثابت برای صفحات فرود مانند “دانلود کتاب الکترونیکی”، “ثبت نام در وبینار ما”، و غیره می تواند به راحتی از طریق صفحات ایجاد شود.

نحوه استفاده از وردپرس: یک صفحه فرود جدید در وردپرس بسازید و از آن به عنوان نقطه کانونی کمپین تبلیغاتی رسانه های اجتماعی یا به روز رسانی های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. برخی از افزونه‌ها مانند WooDojo حتی به شما امکان می‌دهند محتوا را در نوار کناری خود برای صفحات خاصی پنهان کنید، که می‌تواند گزینه‌ای عالی برای به حداقل رساندن ظاهر صفحه شما باشد.

10. مدیریت توییتر: Just Unfollow

مطمئناً، می‌توانید نمایه توییتر خود را مستقیماً از طریق توییتر مدیریت کنید (یک گزینه همیشه رایگان)، یا می‌توانید ابزارهایی مانند Just Unfollow را امتحان کنید، که امکان مرتب‌سازی و فیلتر کردن انبوه دنبال‌کنندگان را به همراه بینش‌هایی درباره جمعیت‌شناسی افراد برای شما فراهم می‌کند.

نحوه استفاده از Just Unfollow: یکی از روش‌هایی که بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند این است که به طور مرتب بررسی کنید که کدام حساب‌ها شما را دنبال می‌کنند و حساب‌هایی را که دنبال نمی‌کنند حذف کنید. با Just Unfollow، می‌توانید این کار را به سرعت و به راحتی انجام دهید و حتی آنفالوورهایی را که می‌خواهید دنبال کردنشان ادامه دهید در لیست سفید قرار دهید.

11.ساده ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: وبلاگ نویسی: Medium

فهرست کردن Medium به‌عنوان یک ابزار کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد (این در واقع بیشتر یک شبکه یا سایت رسانه‌های اجتماعی است)، اما وقتی نوبت به راه‌اندازی یک وبلاگ جدید با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن می‌رسد، نمی‌توان Medium را شکست داد.

نحوه استفاده از رسانه: بسیاری از استارت‌آپ‌های جوان وبلاگ خود را در Medium راه‌اندازی می‌کنند، جایی که از همان ابتدا از مخاطبان داخلی لذت می‌برند و ابزارهای شبکه‌ای برای کمک به انتشار محتوای خود دارند. به‌علاوه، یکی از جدیدترین ویژگی‌های Medium یک خبرنامه ایمیلی است که در آن می‌توانید به‌طور خودکار با افرادی که شما را دنبال می‌کنند با اشتراک‌گذاری آخرین مقالات خود در تماس باشید.

12. ویدئو: Wistia

هنگامی که یک ویدیوی شگفت انگیز برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود ایجاد کردید، آن را در کجا قرار می دهید؟ به نظر می‌رسد پیش‌فرض YouTube است که سریع و آسان است، اما با کنترل کمتر و احتمالاً برخی از تبلیغات یا پیشنهادات نامرتبط ارائه می‌شود. Wistia برای ویدیوهای بازاریابان ساخته شده است، زیرا افراد را دقیقاً به جایی که می خواهید در مرحله بعدی بروند ارسال می کند.

نحوه استفاده از Wistia: پس از آپلود ویدیو، می‌توانید به تنظیمات بروید و مواردی مانند دکمه‌های تماس برای اقدام یا فرم‌های ضبط ایمیل را در انتهای ویدیو اضافه کنید. Wistia همچنین مشاهده نقشه‌های حرارتی و روند مشاهده ویدیوهای شما را آسان می‌کند، مانند اینکه اکثر مردم چقدر از ویدیوی شما عبور می‌کنند، زمانی که مکث یا کلیک می‌کنند و غیره.

13.خلاقانه ترین گزینه ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی: دکمه های اشتراک گذاری: SumoMe Share

دکمه های اشتراک گذاری که همه جا در کنار پست های وبلاگ می بینید، بسیاری از آنها از SumoMe می آیند. دکمه های هر وب سایت (برای استفاده از آنها نیازی به اجرای وبلاگ وردپرس ندارید) بخشی از مجموعه SumoMe از محصولات وب سایت هستند. اگر با برخی از برندهای SumoMe موافق هستید، می توانید دکمه ها را به صورت رایگان به هر صفحه اضافه کنید و شبکه هایی را که به طور پیش فرض ظاهر می شوند سفارشی کنید.

نحوه استفاده از SumoMe Share: این گزینه به شما کنترل زیادی بر روی ظاهر دکمه‌های اشتراک‌گذاری می‌دهد، هم در اینکه کدام دکمه‌ها استفاده شوند و هم در اینکه کجای صفحه قرار می‌گیرند. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این است که آنها در دستگاه‌های تلفن همراه خوب به نظر می‌رسند، بنابراین بدون توجه به جایی که مخاطبان شما در حال مطالعه هستند، راهی عالی برای تشویق به اشتراک‌گذاری دارید.

14. Google Scholar

جستجوی شما را به مقالات، پایان نامه ها، کتاب ها، چکیده ها و نظرات دادگاه، از ناشران دانشگاهی، انجمن های حرفه ای، مخازن آنلاین، دانشگاه ها و سایر وب سایت ها محدود می کند. آن را با Google Alert مرتبط کنید تا تحقیقات شگفت‌انگیزی در مورد موضوعات مورد علاقه خود به صندوق ورودی خود تحویل دهید.

ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی
ابزارهای تبلیغات رایگان مجازی

15. Google Trends

با Google Trends ببینید دنیا به دنبال چه چیزی است و چگونه علاقه به مفاهیم در طول زمان تغییر کرده است. برای مثال، احساس می‌کنید ناگهان در مورد چیزی بیشتر می‌شنوید. آن عبارات را در Google Trends وارد می کنید و میبینید که به نظر می رسد ناگهان علاقه جدیدی به این مفهوم وجود دارد.

16. HubSpot

به دنبال ایده ها هستید؟ به مولد موضوع وبلاگ HubSpot چند اسم بدهید که حوزه های محتوای شما را توصیف می کند و ایده های پست را به نشان می دهد.

17. After the Deadline

یک برنامه افزودنی Chrome که املا، سبک و دستور زبان را در هر جای وب بررسی می‌کند.

18. Readability Test Tool

یک آدرس وب یا یک بلوک از متن را در Readability Test Tool برای تجزیه و تحلیل آسان و قابل درک محتوای خود وارد کنید. این ابزار تعداد زیادی امتیاز خوانایی مختلف را اندازه گیری می کند و در توضیح هر یک به خوبی کار می کند.

در ادامه به بررسی ابزارهای بازاریابی رایگان توییتر می پردازیم. این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا حضور خود را در توییتر، از زمان‌بندی گرفته تا اشتراک‌گذاری و تحلیل، به حداکثر برسانید.

19. Save Publishing

با Save Publishing، یک نشانک مفید که قسمت‌های قابل توییت را روی صفحه نمایش شما برجسته می‌کند، فوراً متن‌هایی با کمتر از 140 کاراکتر پیدا کنید.

20. Followerwonk

Followerwonk علاوه بر ارائه داده‌های بسیار مفید در مورد زمان‌بندی در توییتر ، دارای برخی ویژگی‌های ظریف دیگر توییتر است، مانند توانایی مقایسه فالوورهای حساب‌های مختلف مانند آن.

21. Tweriod

Tweriod حساب شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بهترین زمان‌ها را برای توییت کردن برای قرار گرفتن در معرض و پاسخ‌های بیشتر به شما نشان دهد. هنگامی که زمان اوج خود را دریافت کردید، می توانید حساب بافر خود را با آنها همگام کنید!

22. Must Be Present

این ابزار رایگان محاسبه می کند که چقدر و با چه سرعتی به نظرات و سوالات در توییتر پاسخ می دهید (در ازای آدرس ایمیل و کمی اطلاعات دیگر).

در ادامه به بررسی ابزارهای بازاریابی رایگان فیس بوک می پردازیم. این ابزارها یک یا چند صفحه فیس بوک را تجزیه و تحلیل می کنند تا تجزیه و تحلیل یا گزارشی در مورد فعالیت های شما ارائه دهند به ویژه مهم است که فیس بوک همیشه در حال تغییر است .

23. Conversation Score

تأثیر، تعامل و عملکرد هر صفحه فیس بوک را با Conversation Score کشف کنید .

24. گزارش فیس بوک Wolfram Alpha

برای تجزیه و تحلیل حساب فیس بوک خود و دریافت اطلاعات جالب زیادی در مورد اتصال خود، زبانی که استفاده می کنید، زمان هایی که پست می کنید و موارد دیگر، گزارش فیس بوک Wolfram Alpha را امتحان کنید.

25. LikeAlyzer

LikeAlyzer بر اساس معیارهایی از جمله حضور، گفتگو، عمل و اطلاعات، توصیه‌ها و بازخوردهایی را در مورد حضور شرکت شما در فیس بوک ارائه می‌کند.

26. Fanpage Karma

Fanpage Karma همه چیز در مورد رقابت است. دو فن پیج را با وارد کردن نام یا شناسه آنها مقایسه کنید و ببینید کدام یک از آنها بالاتر است.

27. Agora Pulse

Agora Pulse نحوه عملکرد فیس بوک شما را در برابر میانگین عملکرد بیش از 6000 صفحه پیگیری می کند.

در ادامه به بررسی ابزارهای تجزیه و تحلیل وب سایت رایگان می پردازیم. این ابزارها به شما یک نگاه کلی به بسیاری از جنبه های مختلف سایت یا استراتژی بازاریابی شما می دهد.

28. Quicksprout

توسط QuickSprout یک حسابرسی وب سایت واقعا جامع، تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و گزارش رقبا را خواهید داشت.

29. Website Grader

Grader عملکرد کلی و “درجه” وب سایت شما را بر اساس عوامل تلفن همراه، سئو، امنیت، سرعت و عملکرد به همراه نکاتی در مورد چگونگی بهبود وب سایت شما ارائه می دهد.

30. SharedCount

آیا می خواهید ببینید که چگونه محتوای شما (یا هر شخص دیگری) در سراسر وب پخش شده است؟ برای سایت‌هایی که شماره‌های دکمه اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را نمایش نمی‌دهند، فقط آدرس وب را در SharedCount جای‌گذاری کنید.

این ابزارها بر ارتباط با افراد جدید و تقویت روابط با ارتباطات موجود تمرکز دارند.

بهترین ابزار تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

فرض کنید کنجکاو هستید که بازدیدکنندگان شما واقعاً چگونه از وب‌سایت شما استفاده می‌کنند مثلا جایی که کلیک می‌کنند، تا چه حد پیمایش می‌کنند، و غیره. ابزارهایی مانند Hotjar می‌توانند دقیقاً به شما نشان دهند که بازدیدکنندگان شما دقیقاً چه کاری انجام می‌دهند، از طریق نقشه‌های حرارتی، نقشه‌های کلیک، نقشه‌های اسکرول و ضبط بازدیدکنندگان. Hotjar همچنین گزینه هایی برای تجزیه و تحلیل سایت شما و درج پیام ها و نظرسنجی ها برای بازدیدکنندگان دارد.

ساده ترین ابزار تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

بسیاری از استارت‌آپ‌های جوان وبلاگ خود را در Medium راه‌اندازی می‌کنند، جایی که از همان ابتدا از مخاطبان داخلی لذت می‌برند و ابزارهای شبکه‌ای برای کمک به انتشار محتوای خود دارند. به‌علاوه، یکی از جدیدترین ویژگی‌های Medium یک خبرنامه ایمیلی است که در آن می‌توانید به‌طور خودکار با افرادی که شما را دنبال می‌کنند با اشتراک‌گذاری آخرین مقالات خود در تماس باشید.

برای تجزیه و تحلیل حساب فیس بوک از چه ابزاری بایدد استفاده کنیم؟

برای تجزیه و تحلیل حساب فیس بوک خود و دریافت اطلاعات جالب زیادی در مورد اتصال خود، زبانی که استفاده می کنید، زمان هایی که پست می کنید و موارد دیگر، گزارش فیس بوک Wolfram Alpha را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *