ایده سایت تبلیغات فروشگاهی

ایده سایت تبلیغات فروشگاهی

بازاریابی در خرده‌فروشی به کسب و کار شما کمک می‌کند تا دامنه تأثیر خود را گسترش دهید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید، ارتباطات را گشترش دهید و داستان برند خود را بگویید. همچنین می‌تواند برای نمایش تفاوت شما نسبت به رقبا استفاده شود. در این مقاله ایده سایت تبلیغات فروشگاهی را بررسی می‌کنیم

انتخاب بهترین ایده سایت تبلیغات فروشگاهی

در اینجا می‌خواهیم ایده سایت تبلیغات فروشگاهی را بررسی کنیم اما مشکل این است که تنظیم نسبت‌های مناسب بودجه برای تبلیغات در خرده‌فروشی ممکن است دشوار باشد. آیا باید خارج از برنامه بودجه خود فکر کنید و تمام بودجه خود را برای رویدادهای تبلیغات داخل فروشگاه خرج کنید؟

آیا استفاده از رسانه‌های اجتماعی موثرتر خواهد بود اگر پول خود را برای ساخت ویدیو یا تبلیغات صرف کنید؟ باید بر روی کدام رسانه‌های اجتماعی تمرکز کنید؟ روزهای انتخاب بین تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و چاپی رفته است؛ خرده‌فروشان دارای کانال‌های تبلیغاتی بیشتری هستند و هیچ استراتژی یک اندازه نمی‌تواند برای همه مناسب باشد.

در این مقاله، به بررسی چند ایده برای بازاریابی و تبلیغات در خرده‌فروشی می‌پردازیم و در مورد انتخاب بهترین روش برای شما چگونه صحبت خواهیم کرد:

لیست ایده سایت تبلیغات فروشگاهی برای جذب مشتریان جدید

در لیست ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، چند ایده ارائه شده است که می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریان جدید را به فروشگاه (یا سایت تجارت الکترونیکی خود) جلب کنید.

۱٫ بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی

در ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، زمانی که به مسائل خرده فروشی و رسانه‌های اجتماعی می‌پردازید، چهار پلتفرم را باید جدی بگیرید: فیسبوک، اینستاگرام، پینترست و تیک‌تاک. این‌ها شبکه‌هایی هستند که بیشترین تمرکز بر روی مصرف‌کنندگان را دارند و برای تاجرانی که به دنبال رسیدن به مشتریان جدید هستند، ایده‌آل هستند.

  • فیسبوک
  • اینستاگرام
  • پینترست
  • تیک‌تاک

بازاریابی در فیسبوک

حتی با ظهور پلتفرم‌های جدید مانند تیک‌تاک، فیسبوک هنوز پرطرفدارترین پلتفرم رسانه‌ای در جهان است. فیسبوک برای به اشتراک گذاری به‌روزرسانی‌های مکرر با مشتریان، تبلیغ محصولات، ایجاد رویدادها و ویژگی‌هایی مانند پخش زنده برای ایجاد ارتباطات معنی‌دار مناسب است.

همچنین می‌توانید لینک‌های مستقیم به وب‌سایت خود را در پست‌های خود قرار دهید، یا صفحه فیسبوک خود را به یک فهرست خرید قابل مشاهده متصل کنید.

راه‌اندازی گروه فیسبوک

در ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، گروه‌های فیسبوک را به عنوان باشگاه‌ها یا اجتماعاتی ببینید که مشتریان و طرفداران شما پربازدیدترین جایگاه‌هایشان را دارند.

یکی از مثال‌هایی از شرکت‌هایی که از گروه‌های فیسبوک استفاده می‌کنند، پلوتون، یک برند دوچرخه سواری داخلی است. شرکت صفحه رسمی راننده‌های پلوتون را بنا کرده است که “قرار است یک جامعه برای اعضای پلوتون برای به اشتراک گذاری تجربیات خود روی دوچرخه پلوتون باشد.”

گروه بسیار فعال است و مردم از آن برای به اشتراک گذاری تمرینات خود، پرسیدن سوالات، ارائه نکات و… استفاده می‌کنند.

لیست ایده سایت تبلیغات فروشگاهی
لیست ایده سایت تبلیغات فروشگاهی

مشابه صفحه فیسبوک خود، مطمئن شوید که می‌توانید چیزی مشابه را برای حضور فیسبوکی خود انجام دهید. اگر چیزی را می‌فروشید که متمرکز بر یک شیوه زندگی یا علاقه‌مندی خاص است (مثلاً تناسب اندام، غذا، هنرهای دستی)، آنگاه در نظر بگیرید که یک گروه فیسبوک برای مشتریان و مشتریان پتانسیل خود ایجاد کنید.

اجرای تبلیغات فیسبوک

تیم شما باید از ویژگی‌های آزمایش A/B فیسبوک برای تبلیغات استفاده کند، سپس معیارهای (مانند کلیک‌ها، اشتراک‌گذاری، فروش و غیره) را برای بهینه‌سازی کمپین‌های آینده نگه دارد.

استفاده از استوری اینستاگرام

باتوجه به این ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، استوری‌های اینستاگرام به شما اجازه می‌دهند تا با ظاهری غیررسمی‌تر کار کنید، زیرا مردم انتظار دارند که استوری‌ها بیشتر به صورت آزادانه و با دقت کمتر تهیه شوند. شما می‌توانید از آن‌ها برای نشان دادن نگاه‌های پشت پرده به فروشگاه خود یا نمایش محصولات جدید استفاده کنید.

یک ویژگی دوم از استوری‌های اینستاگرام این است که می‌توانید چند استوری دائمی ایجاد کنید تا در پروفایل خود نمایش دهید و مواردی که واقعاً می‌خواهید مشتریان پتانسیل خود را ببینند، روی آن‌ها تأکید کنید.

نگاهی به کاربری Peridot Decorative Homeware بینید. این فروشنده از این امکانات استوری دائمی برای ارائه طراحی‌های داخلی، خرید محصولات و … استفاده می‌کند. آن‌ها حتی تصاویر مخصوص جلدهای استوری را ایجاد کرده‌اند تا زیباتر به نظر برسند.

استوری‌ها همچنین می‌توانند به عنوان ریلزها عمل کنند، ویدیوهایی که همیشه در دسترس باشند و دارای دسترسی گسترده‌تر از فقط دنبال‌کنندگان شما هستند. به تیم بازاریابی‌تان توصیه کنید که یک آستانه از مشارکت تعیین کنند؛ اگر یک استوری آن را عبور کرد، کاندیدای تبدیل شدن به یک ریلز است.

بازاریابی در پینترست

اگر وب‌سایت تجارت الکترونیکی دارید، استفاده از پینترست انتخاب هوشمندانه‌ای است. پینترست، مانند گوگل و یوتیوب، به عنوان یک موتور جستجو عمل می‌کند. بیش از ۴۵۰ میلیون کاربر به این پلتفرم می‌آیند تا درباره تصمیمات خرید خود تحقیق کنند یا الهام گرفته و راهنمایی‌های چگونگی را پیدا کنند. اگر کسب و کار شما پاسخی برای آن‌چه در حال جستجو هستند، احتمالاً موفق خواهید شد.

همچنین می‌توانید بر روی ساخت پین‌های متمرکز بر محتوا کار کنید که آموزش‌هایی را نشان می‌دهند که چگونه از یک محصول استفاده کنند.

پینترست همچنین قابلیت خرید دارد، بنابراین می‌توانید محصولات خود را در برخی از پین‌ها برای مشتریان برای خرید مستقیم از پلتفرم برچسب‌گذاری کنید. پین‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کنند تا کمپین‌های هدفمندی را ایجاد کنید تا مخاطبان هدف شما محتوای شما را ببینند.

الگوریتم پینترست

در این ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، الگوریتم پینترست به طور ضروری محتوای شما را سریعاً بیرون نمی‌آورد. اغلب ممکن است تا ۶ ماه زمان برود تا محتوای شما واقعاً در خور توجه مردم قرار بگیرد.

این بدان معناست که در حالی که کسب و کار شما باید محصولات خود را پین کند، صفحاتی که برای شما به صورت ارگانیک بهترین عملکرد را دارند احتمالاً پیوندهای به پست‌های وبلاگ شما هستند.

می‌توانید بودجه‌ای را برای پست‌های وبلاگ به طور خاص برای پین‌هایتان اختصاص دهید، مانند راهنمای هدیه‌دهی که به کمک آن برند خود را بهبود ببخشید و سپس مشتریان خود را به صفحات خود در طول سال هدایت کنید. اما برای محصولات، آن‌ها به صورت تبلیغات در پینترست عمل می‌کنند.

بازاریابی در تیک‌تاک

تیک‌تاک در حال فراگیر شدن در دنیای رسانه‌های اجتماعی است. به عنوان یکی از سریع‌ترین رشد کسب و کارهای جهان، تیک‌تاک اولین برنامه غیرمتعلق به فیسبوکی شده است که به ۳ میلیارد نصب جهانی می‌رسد.

فرمت ویدیوی کوتاه همراه با الگوریتم مبتنی بر علاقه تیک‌تاک باعث شده است که این پلتفرم بسیار دوستانه باشد. اگر شخصی در تیم شما وجود دارد که احساس راحتی در مقابل دوربین دارد، همه آنچه نیاز دارید یک گوشی هوشمند و نکات و ترفندهای ما برای دیده شدن کسب و کار شما توسط هزاران نفر است.

با اتصال پلتفرم تجارت الکترونیکی خود به تیک‌تاک، می‌توانید داده‌هایی در مورد فروش‌ها و اقدامات مشتریان در سایت خود جمع آوری کنید. می‌توانید از آن داده‌ها برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی مؤثرتر و جلب مخاطبین هدف خود به فروشگاه استفاده کنید.

۲٫تقویت بازاریابی ایمیلی خود

این ایده سایت تبلیغات فروشگاهی یعنی بازاریابی ایمیلی، هنوز هم موثرترین کانال بازاریابی است، با یک ROI 4400٪. بهره‌گیری از ایمیل برای جلب مشتریان جدید فقط به یک کمی خلاقیت نیاز دارد.

این به شما کمک می‌کند مشتریان را درگیر نگه دارید بدون اعتماد به یک الگوریتم. با بازاریابی ایمیل یا نرم‌افزار وفاداری، می‌توانید کمپین‌های تقسیم شده بر اساس خریدهای گذشته و رفتارهای فعلی مشتریان خود را ارسال کنید، مانند سبدهای خرید رها شده یا مشاهده صفحه خاص محصولات.

این نوع بازاریابی مستهدف قدرتمند است و راه بسیار خوبی برای یادآوری به مشتریان است که شما در دسترس هستید.

تقسیم بندی مشتریان غیر مشتری

بهترین راه برای استفاده از بازاریابی ایمیل برای جلب مشتریان جدید، تقسیم کردن اشتراک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شما که هنوز خرید نکرده‌اند به لیست خود است. (برای ایمیل‌های بسیار مؤثر و شخصی‌سازی شده، شما باید این لیست را بر اساس اطلاعات مربوطه دیگر نیز تقسیم کنید.

سپس می‌توانید به افرادی که هنوز خرید نکرده‌اند کمپین‌های هدفمند با پیشنهادات خرید اولیه یا جوایز ارسال کنید.

معرفی ایده سایت تبلیغات فروشگاهی
معرفی ایده سایت تبلیغات فروشگاهی

۳٫نمایش داستان و ارزش‌های خود

یک ایده سایت تبلیغات فروشگاهی عالی برای کمپین، ارسال ایمیل با جزئیات داستان برند شما است. این کار باعث مشارکت مردم با برند شما و هیجان آن‌ها در مورد ارزش‌های شما می‌شود.

The Farmer’s Dog در این زمینه عالی عمل می‌کند. داستان آن‌ها عمیق است و کوپن ۲۰٪ تخفیف یک فراخوان خوبی است. ( حقیقت جالب: نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی آن‌ها همچنین برای مشتریانی که ایمیل را می‌خوانند و سپس به صورت مستقل به وب‌سایت می‌روند، یک فراخوان ۲۰٪ تخفیف شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد. نابغه است.)

۴٫ ارائه ارزش

تبلیغات ایمیلی تنها راه جلب مشتریان جدید نیست.

شما همچنین باید به بازی درازمدت بازاریابی ایمیل + محتوا فکر کنید، در آن شما محتوای ارزشمند را بدون هیچ فروش سخت یا شرایطی ارسال می‌کنید. این اعتماد سازی می‌کند و برند شما را به عنوان یک ارجاع قرار می‌دهد، بنابراین وقتی مردم آماده خرید هستند، به شما فکر می‌کنند.

ببینید The Dollar Shave Club (DSC) چه کاری انجام می‌دهد. در حالی که DSC اغلب ایمیل‌های تبلیغاتی ارسال می‌کند، همچنین ایمیل‌های “محتوای اصلی” را دارد که شامل مقالات آموزنده (و سرگرم‌کننده) در مورد مراقبت از ظاهر، بهداشت، سبک زندگی، کار و … است.

۵٫ استفاده از بازاریابی از طریق پیامک (SMS)

در لیست ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، بازاریابی از طریق پیامک به دلیل علاقه مردم به تلفن همراه بسیار موثر است. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف کنندگان آمریکایی روزانه ۵۲ بار گوشی خود را چک می‌کنند و پیامک‌ها نرخ باز کردن بالاتری (۹۸٪) نسبت به ایمیل (۲۵٪) دارند.

به این دلیل است که اگر هنوز به بازاریابی خرده‌فروشی از طریق پیامک پرداخته نکرده‌اید، شاید وقت آن فرا رسیده باشد. شروع به جمع آوری شماره تلفن همراه مشتریان خود و ارسال اطلاعات بازاریابی مربوطه کنید. تیم بازاریابی شما می‌تواند با ادغام پلتفرم پیامکی خود با POS خود، کمک به ذخیره زمان نموده و این ارتباطات را با هدف‌گذاری بیشتر به‌روز کند.

یکی از خرده‌فروشانی که با بازاریابی از طریق پیامک نتایج فوق‌العاده‌ای را دیده است، فدراسیون است، یک برند معروف لباس در نیوزلند.

فدراسیون برند خود را در چندین کانال بازاریابی می‌کند، از جمله پیامک. یکی از برنامه‌های قابل ذکر این برند، کمپین پیامک پایان سال است که مشتریان به یک تخفیف ۲۰٪ هم در فروشگاه و هم آنلاین دعوت شدند. برای ایجاد حس فوریتی در مردم، پیشنهاد در همان روز ساعت ۱۲ شب پایان یافت.

این اقدام به طرز فوق‌العاده‌ای موثر بود. این کمپین نرخ تحویل ۹۵٪، نرخ کلیک ۸٪ و نرخ تبدیل ۱۱٪ داشت. کافی است بگوییم، فدراسیون پایان سال را با قدرت به اتمام رساند!

۶٫ بهره‌گیری از ویدیو

در بسیاری از موارد، بهترین ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، برای بازاریابی کالاهای شما نشان دادن محصولات خود در عمل است. این به راحتی درون فروشگاه قابل انجام است، جایی که خریداران می‌توانند محصولات را لمس کرده و احساس کنند یا حتی آنها را امتحان کنند. اما، وقتی آنلاین بازاریابی می‌کنید، شما باید با تصاویر خود خلاق‌تر باشید.

وارد بازاریابی ویدیو شوید. وقتی به درستی استفاده می‌شود، ویدیو عالی در نشان دادن موارد استفاده و پیشنهاد ارزش محصولات شما عمل می‌کند.

نکات ساخت ویدیو تبلیغاتی:

اینجا چند نکته سریع برای هدایت تیم شما به استفاده از این ایده سایت تبلیغات فروشگاهی در بازاریابی است:

آنها را مرتبط کنید: شما می‌خواهید وقتی مخاطبان ویدیوهای شما را تماشا می‌کنند، به برند شما متصل شوند. شما می‌توانید این کار را با ساخت محتوایی که مشتریان شما را هدف قرار می‌دهد، انجام دهید.

فرمت و پلتفرم مناسب را انتخاب کنید: بهترین پلتفرم برای ویدیوهای خود را تعیین کنید. آیا مخاطبان شما در یوتیوب هستند؟ آیا آنها تیک‌تاک یا اینستاگرام را ترجیح می‌دهند؟ پاسخ به این سوالات به استراتژی ویدیویی شما کمک خواهد کرد. عواملی مانند طول ویدیوهای شما، محتوایی که تولید خواهید کرد و همچنین موضوعات و اثراتی که به محتوا خود اضافه می‌کنید، بستگی به پلتفرمی دارد که ویدیوهای شما در آن زندگی می‌کنند.

برای آسان‌تر شدن فرآیند ساخت ویدیو، در نظر داشته باشید از ابزار سازنده ویدیو آنلاین رایگان استفاده کنید. این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا ویدیوهایی با نگاه حرفه‌ای بسازید بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت یا مهارت‌های تخصصی. با یک سازنده ویدیو آنلاین، می‌توانید از قالب‌های مختلفی انتخاب کنید، برندینگ خود را اضافه کنید و ویدیوهای خود را با متن، تصاویر و موسیقی سفارشی کنید.

یک CTA واضح داشته باشید. تعیین کنید که بعد از تماشای محتوای خود، مخاطبان چه کاری را باید انجام دهند. آیا می‌خواهید آنها به شما دنبال کنند؟ یک صفحه محصول خاص را بررسی کنید؟ با شما تماس بگیرید؟ CTA را در ویدیوی خود ذکر کنید یا یک پیوند در توضیحات اضافه کنید. در برخی موارد، می‌توانید یک پیوند CTA را به محتوا اضافه کنید و از تماشاگران بخواهید که “کلیک” یا “به بالا بکشید”.

۷٫ امتحان ارسال مستقیم

اینجا یک شکل از تبلیغات خرده‌فروشی است که ممکن است مدتی به آن فکر نکرده باشید: ارسال مستقیم. با اینکه تبلیغات دیجیتال در حال اشغال کردن راهنمایی‌های بازاریابی هستند، بسیاری از کسب و کارها نیروی ارسال مستقیم را از دست می‌دهند.

ارسال مستقیم ROI بالاتری نسبت به بسیاری از انواع تبلیغات سنتی و دیجیتال دارد.

نحوه مدیریت یک کمپین ارسال مستقیم بستگی به شما دارد. می‌توانید یک کمپین ملی را بر روی حضور تجارت الکترونیکی خود تمرکز دهید یا کمپین‌های تبلیغاتی فوق محلی را برای مشتریان پتانسیلی نزدیک به مکان‌های فیزیکی خود انجام دهید.

تیم بازاریابی شما باید داده‌هایی داشته باشد که کدام تکنیک را برای آزمایش انتخاب کند؛ در غیر این صورت، وقت برای آزمایش است.

انواع ایده سایت تبلیغات فروشگاهی
انواع ایده سایت تبلیغات فروشگاهی

۵ ایده بازاریابی و تبلیغات خرده‌فروشی در فروشگاه آنلاین و فیزیکی

چگونه فروشگاه خود را به یک مکان هیجان‌انگیز تبدیل کنید؟ چگونه همبستگی برند بسازید؟ در ادامه، چند ایده سایت تبلیغات فروشگاهی برای بازاریابی خرده‌فروشی را که می‌توانید در نظر بگیرید، مشاهده می‌کنید.

۱. تبلیغ برنامه وفاداری

برنامه‌های وفاداری یک ایده تبلیغاتی عالی برای فروشگاه‌های خرده‌فروشی است تا ارزش ارائه‌شده به مشتریان ثابت خود را نشان دهند. استخراج تاریخچه خرید و داده‌های مشتری از پلتفرم بازاریابی خود می‌تواند به شما در ساخت ارسال‌های شخصی‌تر کمک کند. ۷۲٪ مشتریان می‌گویند که فقط با پیام‌های شخصی‌سازی شده درگیر می‌شوند.

همچنین می‌توانید در نظر بگیرید از پلتفرم‌های مختلف برای ارسال ارتباطات وفاداری خود استفاده کنید، از جمله ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و پیامک متنی SMS. ارائه گزینه‌های مختلف برای تماس با مشتریان نشان می‌دهد که شما به ترجیحات آنها توجه می‌کنید.

تقسیم بندی اعضای برنامه وفاداری بر اساس تاریخچه فروش – شما می‌توانید این کار را به صورت خودکار با بازاریابی پیشرفته Lightspeed انجام دهید – به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنید که کمپین‌های شما از جزئیاتی تنظیم شده‌اند، مشتریان را پس از عضویت انگیزه‌مند می‌کند.

۲. شروع یک کمپین معرفی

در این ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، از بازاریابی دهان به دهان با یک کمپین معرفی سود ببرید. در حالی که تعداد زیادی از کمپین‌های معرفی وجود دارند، ایده اصلی این است که شما برای مشتریان خوشحال خود امکان به اشتراک‌گذاری اطلاعاتی درباره شما با دوستان خود را فراهم می‌کنید.

برنامه‌های معرفی یک استراتژی بازاریابی خرده‌فروشی بسیار موثر هستند، که ۹۲٪ مشتریان به توصیه‌های افرادی که می‌شناسند اعتماد می‌کنند.

ایجاد انگیزه برای مشتریان برای ارجاع دادن دوستان خود می‌تواند ترافیک با ارزش بالا و خریدهای دوباره از هر دو طرف را به دنبال داشته باشد. یک راه محبوب برای این کار ارائه یک کوپن برای مشتریان و دوستان آنها است اگر موفق به معرفی شوند. می‌توانید برنامه‌های معرفی و وفاداری خود را به صورت آنلاین و در فروشگاه معرفی کنید.

۳٫ اجرای یک کمپین بازیابی موفق

بازاریابی به خریداران جدید عالی است، اما در مورد مشتریان موجودتان چطور؟ به خصوص آن‌هایی که مدتی است با شما خرید نکرده‌اند. مشتریان غیرفعال را شناسایی کنید و با یک کمپین بازیابی، به آن‌ها نشان دهید که چه چیزهایی را از دست داده‌اند.

۴٫ برگزاری رویدادهای درون فروشگاهی

باتوجه به این ایده سایت تبلیغات فروشگاهی، رویدادهای درون فروشگاهی می‌توانند مشتریان جدید را به فروشگاه بیاورند. ایده‌های فراوانی برای رویدادهای درون فروشگاهی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال یک رستوران کوچک می‌تواند یک کلاس پخت و پز سالم داشته باشد و یک فروشگاه هنر می‌تواند یک کلاس نقاشی برگزار کند.

علاوه بر اینکه ترافیک را به داخل می‌آورد و به فروش منجر می‌شود، رویدادها نیز راه عالی برای ایجاد هیجان در رسانه‌های اجتماعی و پرورش روابط با شرکت‌کنندگان هستند.

شما می‌توانید برند خود را به همان انجمن و علتی متصل کنید که با برگزاری یک رویداد خیریه که حاوی اهدایی است، صورت می‌گیرد. این یک راه بسیار قدرتمند برای برگرداندن، در عین حال، ایجاد یک شهرت مثبت برای فروشگاه شما است. نشان دادن اینکه شما درباره انجام کار خوب مهم است می‌تواند تأثیری در نحوه دیده شدن شما و کسب و کار شما برای مشتریان داشته باشد.

۵٫ ارائه wifi رایگان

Wifi رایگان در حال تبدیل شدن به استاندارد بیشتری نسبت به گذشته است، اما مشتریان پتانسیل هنوز هم ممکن است آن را به عنوان یک امتیاز مشاهده کنند. ۵۰٪ مشتریان احساس راحتی بیشتری در انجام خرید‌های بزرگ در فروشگاه‌هایی که wifi رایگان ارائه می‌دهند، دارند.

و این یک دلیل خوب برای ارائه wifi رایگان است. اما مزیت دومی وجود دارد: wifi رایگان برای بازاریابان خرده‌فروشی خوب است، زیرا می‌توانید اطلاعات تماس را برای استفاده در کمپین‌ها و تبلیغات آینده جمع آوری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *