سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

بسیاری از شرکت ها پول بیشتری را صرف تلاش برای رساندن پیام های خود و رشد کسب و کار خود می کنند. یکی از موثرترین راه‌ها برای انتقال پیام شما سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند است. اما چگونه می‌توان یک استراتژی تبلیغاتی تنظیم کرد که بهترین نتایج را با بودجه تبلیغاتی به دست آورد؟ برای آشنایی با تبلیغات فروشگاهي هدفمند، این وبلاگ را بررسی کنید تا همه چیز را پیدا کنید!

مقدمه ای بر سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

اساساً، همه چیز در مورد دستیابی به مخاطب مناسب، در زمان و مکان مناسب از طریق هدف‌ گذاري کارآمد مخاطب امكان پذير است. به منظور کمک به شما، ما این وبلاگ را نوشته ایم تا شما را با سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند آشنا کنیم!

قبل از ایجاد هر کمپینی، شناسایی و درک اینکه مشتریان شما (مخاطبان هدف) چه کسانی هستند و کجا و چه زمانی آنها را پیدا کنید، اولین و مهمترین قدم است. هرچه استراتژی هدف گذاري مخاطب شما خاص تر باشد، ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی مرتبط آسان تر خواهد بود و در نتیجه عملکرد کمپین بهتری خواهید داشت.

در حالی که راه های زیادی برای تبلیغ کسب و کار شما به صورت آنلاین وجود دارد، استفاده از گوگل، فیس بوک ويا اینستاگرام به عنوان کانال هايي برای دستیابی به مخاطبان خود قطعاً ضروری است.

تبلیغات هدفمند راهی برای بازاریابان است تا تبلیغاتی را به مشتریان ارائه دهند که منعکس کننده ویژگی ها، علایق و رفتار خرید آنها باشد. این کار معمولاً با استفاده از داده‌های مشتری برای تقسیم‌بندی مخاطبان بر اساس عواملی مانند جمعیت‌شناسی اولیه، علایق خرید یا رفتار مرور، و سپس ایجاد تبلیغات منحصربه‌فرد متناسب با هر بخش مخاطب انجام می‌شود.

برای بازاریابان دیجیتال و برندهای تجارت الکترونیک، تبلیغات هدفمند ابزاری ضروری برای کاهش سر و صدای تبلیغاتی است که کاربران اینترنتی دائماً تجربه می‌کنند و محتوای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌کند که کاربران آن را ببینند و با آن درگیر شوند. تبلیغات هدفمند همچنین شامل هدف‌گذاري مجدد می‌شود، که شخصی‌سازی تبلیغات را بیشتر می‌کند و مشتریان را تشویق می‌کند تا در قیف تبدیل ادامه دهند.

اصول اولیه سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

برای اطمینان از اینکه درک کاملی از هدف‌ گذاري مخاطب دارید، اصول اولیه سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند را پوشش می‌دهیم. شما متوجه خواهید شد که تبلیغات هدفمند واقعاً شامل چه چیزی است، چرا انجام آن بسیار مهم است و چگونه می توانید آن را در استراتژی تبلیغاتی خود اعمال کنید.

فرض کنید شما صاحب فروشگاهي هستید که همه اقلام را می فروشد.

شما موفق شده اید یک فروشگاه بزرگ در جایی در شهر برای خود تهیه کنید. فروشگاه به خوبی کار می کند و شما به دنبال توسعه تجارت خود با گسترش حضور آنلاین خود با تبلیغات دیجیتال هستید. شما تصمیم می گیرید یک تبلیغ خوب در (مثلا) فیس بوک برای تبلیغ ویژه خود “جعبه بامبو” تنظیم کنید. شما کمپین را به صورت زنده تنظیم می‌کنید، می‌نشینید و منتظر می‌شوید تا همه سفارش‌های جدید وارد شوند.

پس چه اشتباهی ممکن است وجود داشته باشد؟

حتی اگر بهترین شیوه‌ها را برای ایجاد تصاویری خیره‌کننده از تبلیغات، کپی‌های جذاب و ارائه یک معامله شگفت‌انگیز دنبال كنيد، اگر پیام درست را به افراد اشتباه هدایت كنيد، تمام تلاش‌های شما به هدر می‌ رود.

اگر یک جعبه بامبو ارائه می‌دهید و تبلیغات شما افرادی را هدف قرار می‌دهد که  علاقه‌مند به محصولات سبک زندگی پایدار نيستند یا کسانی که معمولاً از جعبه‌های بامبو زیبا غافل می‌شوند، اساساً فقط بودجه تبلیغات خود را هدر كرده ايد.

با سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند، کمپین های تبلیغاتی خود را بر اساس جمعیت شناختی، مکان، علایق و رفتارها، هدف قرار می دهید. بر اساس این ویژگی‌ها، می‌توانید تبلیغات شخصی‌سازی‌شده‌تری ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین‌انداز شده و منجر به نرخ تبدیل بالاتری شود.

اگر می‌خواهید تبلیغات هدفمندی را در کمپین‌ جعبه هاي بامبو اعمال کنید، می‌توانید مردان و زنان 18 تا 45 ساله را که در مکان‌هاي مشابه زندگی می‌کنند و به سبک زندگی پایدار و سفر علاقه‌مند هستند، هدف قرار دهید.

سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند
سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

به این ترتیب، می توانید تبلیغات خود را به مخاطبانی نشان دهید که به احتمال زیاد به پیشنهاد شما علاقه مند هستند. یک نقطه ضعف سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند می تواند این باشد که با مشخص کردن بیش از حد آن، تعداد مخاطبان خود را بسیار کاهش می دهید. کمی تمرین و کمی عقل سلیم نیاز دارد، اما مطمئناً به آن خواهید رسید!

به طور خلاصه با ارائه تبلیغاتی که هدفمند هستند، اطمینان بیشتری خواهید داشت که فقط افرادی که مصرف کننده هستند می توانند تبلیغات شما را مشاهده کنند، در نتیجه کارایی را افزایش داده و هزینه ها را کاهش می دهد.

یک گام مهم در دانستن اینکه چه مخاطبی را هدف قرار دهید، ایجاد یک قیف تبلیغاتی است. اگر می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، حتماً ادامه اين مقاله را بخوانید!

ساخت قیف تبلیغاتی

اکنون که فهمیدید تبلیغات هدفمند چیست و چرا استفاده از کمپین های آنلاین بسیار مهم است، وقت آن است که درباره یکی از ضروری ترین مراحل تبلیغات يعني ساخت قیف به طور کلی بیشتر بدانید.

تبلیغات قیفی زمانی است که کسب و کارها مراحل مختلفی را که مصرف کننده در سفر خريدي خود طی می کند در هنگام طراحی کمپین های تبلیغاتی خود در نظر می گیرند. این به شما امکان می دهد در زمان مناسب از استراتژی تبلیغاتی با كيفيت برای مشتری مناسب استفاده کنید.

ساختن یک قیف محکم کلید اجرای کمپین های تبلیغاتی موفق است. این نه تنها در مورد تبلیغات گوگل و صفحات اجتماعی، بلکه معمولاً برای همه انواع کمپین ها یا فعالیت های بازاریابی صدق می کند. به یک قیف به عنوان پایه و اساس استراتژی کمپین خود فکر کنید. این اساساً راهی است که شما می خواهید به مخاطبان هدف خود اجازه دهید به سمت هدف مورد نظر شما حرکت کنند.

اگر به دنبال ترافیک بیشتر به وب سایت خود، ایجاد ثبت نام یا فروش بیشتر هستید، قطعاً ساخت یک قیف ضروری است. ایجاد استراتژی تبلیغات شامل موارد زیر است:

ساختار

ساختن یک قیف به شما کمک می کند تا ساختاری را به رویکرد هدف گذاري مخاطبان خود بیاورید. به اين ساختار به عنوان طرحی برای همه مخاطبان احتمالی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید، فکر کنید.

ارتباط

ساختاری که قیف شما ارائه می دهد، به شما امکان می دهد تبلیغات متناسب و مرتبط تری برای مخاطبان خود ایجاد کنید. این برای کمپین‌های شما بسیار مهم است، زیرا ارتباط یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت برای تبلیغات در گوگل و صفحات اجتماعي است.

اثربخشی

با ایجاد یک قیف، می توانید بودجه تبلیغاتی خود را به طور موثرتر و بر اساس عملکرد خرج کنید.

اندازه گیری

با قرار دادن قیف (طرح‌نامه)، می‌توانید به سرعت شکست‌ها و موفقیت‌ها را در کمپین‌های خود مشخص کنید و به شما این امکان را می‌دهید که تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرید و آموخته‌ها را برای استفاده در آینده به کار ببرید.

قیف در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند چگونه کار می کند؟

اکنون که می دانید چرا ساختن قیف در فرآیند ایجاد کمپین های شما ضروری است، به موارد زیر می پردازیم:

معمولاً یک قیف شبیه یک هرم وارونه با لایه های مختلف است.

از مراحل اولیه که کسی در مورد کسب و کار شما آشنايي پيدا مي كند، متوجه شدن نیازی است که باید برآورده شود، تا مرحله خرید (تصمیم‌گیری)، این قیف مسیرهای تبدیل و فراتر از آن را ترسیم می‌کند.

با تجزیه و تحلیل دقیق، قیف بازاریابی به شما امکان می دهد بدانید که شرکت شما باید چه کاری انجام دهد تا در مراحل خاص بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد. با ارزیابی قیف های خود، به طور بالقوه می توانید فروش بیشتر، وفاداری بیشتر و آگاهی قوی تری از برند داشته باشید.

سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند
سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

هدف گذاری متنی در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

هدف گذاری متنی سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند نسبتاً آسان است، به خصوص زمانی که یک پلت فرم تبلیغاتی قابل اعتماد برای کمک به راه اندازی تبلیغات خود پیدا کنید. خواه تبلیغات شما تماشا شود، شنیده شود یا خوانده شود، با تنظیم پارامترهای خاصی برای تبلیغات خود شروع کنید.

برخی از کلمات کلیدی خاص که به درستی محصول یا خدمات شما را توصیف می کنند چیست؟ مثلاً در حال اجرای کمپینی برای یک محصول جدید مراقبت از پوست هستید، ممکن است کلمات کلیدی مانند «روتین پنج مرحله‌ای»، «مرطوب‌کننده‌های 2021» و «مراقبت از پوست وگان» را انتخاب کنید. اگر یک نام تجاری برجسته و شناخته شده دارید، می توانيد چند کلمه کلیدی مارک دار را نیز در آنجا قرار دهید.

توجه: این با توسعه کلمات کلیدی بر اساس عبارات حجم جستجوی بالا برای SEO متفاوت است.

به جای ایجاد یک لیست کامل از کلمات کلیدی (برخی از سایت ها به شما اجازه می دهند تا 50 مورد را انتخاب کنید!)، شما به سادگی موضوعات مناسب را برای گروه تبلیغاتی خود انتخاب خواهید کرد. با انتخاب دسته بندی های گسترده، می توانید به سرعت به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

هنگامی که این پارامترها را تنظیم کردید، پلتفرم تبلیغات محتوای سایت های مختلف را بر اساس کلمات کلیدی، عبارات، مضامین، اطلاعات متنی و متن جایگزین هر صفحه وب، اسکن و دسته بندی می کند. هر زمان که کاربر از صفحه ای بازدید می کند، سرور تبلیغات محتوای آن صفحه را با تبلیغات مرتبط مطابقت می دهد.

اما صبر کنيد! حتی اگر تبلیغ شما واجد شرایط نمایش برای یک صفحه وب خاص باشد، این به این معنی نیست که تضمین شده است که قرار داده شود. عوامل دیگری مانند زبان و مکان یابی بر روی دید آن تأثیر می گذارد.

چرا هدف گذاری متنی در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند مهم است؟

به طور متوسط، مردم در سراسر جهان روزانه 2 ساعت و 24 دقیقه را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند. ارزش بازاریابی دیجیتال افزایش یافته است، اگرچه موفقیت برای برندها به طور فزاینده ای دشوار شده است.

با توجه به محدودیت ها و مقررات جدید، بازاریابان نمی توانند به ابزارها و شیوه های قدیمی دل ببندند. با کاهش هدف‌گذاری رفتاری، ارزش هدف‌گذاری متنی در تبلیغات دیجیتال را نمی‌توان به اندازه کافی بيان كرد.

فرمت تبلیغاتی مناسب برای هدف گذاري مجدد در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

1. هدف

دو هدف اصلی در پشت تبلیغات فروشگاهي وجود دارد: افزایش آگاهی از برند یا افزایش فروش. به طور کلی، کسب آگاهی از برند، کلید موفقیت هر کمپین هدف گذاري مجدد است. کمپین های تبلیغاتی گوگل، کمپین های بازاریابی مجدد، کمپین های نمایش گوگل، تبلیغات نمایشی گوگل و رابط تبلیغات گوگل در حساب تبلیغات گوگل رایج هستند.

اگر در فیس بوک می فروشید، می خواهید تبلیغات شما تا حد امکان توسط کاربران مرتبط دیده شود. بنابراین، اگر مطمئن نیستید که کدام هدف برای کمپین شما بهترین است، همیشه بهتر است به جای فروش، با آگاهی از برند شروع کنید.

با این حال، اگر محصولی وجود دارد که در گذشته واقعاً محبوب بوده است، وقت آن است که دقیق‌تر شوید و فروش مستقیم را هدف قرار دهید.

2. انواع محصولات          

هنگام انتخاب قالب های تبلیغاتی که برای هدف گذاري مجدد تجارت الکترونیک شما بهترین کارایی را دارند، باید انواع محصولاتی را که می فروشید در نظر بگیرید و مطمئن شوید که در تبلیغات عالی به نظر می رسند و توجه مشتریان را به خود جلب می کنند.

البته، نقاط فروش منحصر به فرد شما باید در تصویر گنجانده شود، بنابراین مشخص است که چه چیزی را تبلیغ می کنید.

اگر لباس می فروشید، به استفاده از تصاویر بزرگتر یا تبلیغات ویدیویی برای نمایش محصولات خود فکر کنید.

مشتریانی که با دستگاه‌های تلفن همراه خود مرور می‌کنند، ممکن است بخواهند یک ویدیوی کوتاه از لباسی که دوست دارند تماشا کنند، نه اینکه روی سایت دیگری کلیک کنند.

نکته مهم: از انواع تصاویر مختلف محصول استفاده کنید تا بتوانید آزمایش کنید که کدام یک بهترین کارایی را دارند و کمپین های خود را بر این اساس بهینه کنید. برای مثال، اگر مردم روی کفش‌ها کلیک می‌کنند اما خريد نمی‌کنند، ممکن است به این دلیل باشد که تصویر را خیلی کوچک می‌بینند، یا شاید باید به‌جای کلوزآپ از عکس‌های بیشتری استفاده کنید.  

سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند
سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

3. پلتفرم ها و دستگاه ها

آخرین عاملی که باید در انتخاب قالب های تبلیغاتی با هدف گذاري مجدد تجارت الکترونیک در نظر بگیرید، پلتفرم ها و دستگاه هایی است که می خواهید هدف قرار دهید. هر کسب‌وکاری باید قبل از بهینه‌سازی کمپین‌ها و افزایش فروش، نحوه تعامل مشتریانش با برند خود را در پلتفرم‌های مختلف در نظر بگیرد.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید نصب برنامه‌ها را از طریق فیس‌بوک افزایش دهید، باید تبلیغات خود را به اندازه کافی خلاقانه و جذاب کنید تا افراد نتوانند روی چيز ديگري کلیک کنند. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید روی یک بنر تبلیغاتی وب‌سایت کلیک بیشتری داشته باشید، باید با دکمه‌های فراخوان واضح در صفحه کاملاً قابل مشاهده باشد.

اگر از طریق فیس بوک، توییتر، یوتیوب یا اینستاگرام فروش خود را انجام مي دهيد، بايد تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که در هر پلتفرم چشم نواز و مرتبط باشند. به عنوان مثال، اگر لباس می فروشید، ممکن است ارزش ایجاد تبلیغات ویدیویی جداگانه برای فیس بوک را داشته باشد که بسته به اینکه شخصی از دستگاه تلفن همراه یا رایانه رومیزی خود استفاده می کند، لباس های متفاوتی را نشان دهد.

انتخاب قالب‌های تبلیغاتی برای هدف‌گذاري مجدد مناسب می‌تواند به شما کمک کند که مستقیماً به مشتریان در زمانی که احتمال تبدیل و افزایش فروش را دارند دسترسی پیدا کنید. بنابراین، قبل از ایجاد تبلیغات هدفمند مجدد تجارت الکترونیک، اهداف خود، انواع محصولاتی که می‌فروشید و مشتریانتان وقت خود را به صورت آنلاین در کجا می‌گذرانند، در نظر بگیرید.

چگونگي تبليغات در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

اگر کمپین شما به دنبال فروش بیشتر در وب سایت است، ارزش دارد که بنرهای تبلیغاتی بزرگتری داشته باشید که چشم نواز باشند و به راحتی در نتایج جستجوی گوگل پیدا شوند.

اگر می‌خواهید روی بنرهای نمایشی خود کلیک بیشتری داشته باشید، اندازه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید ممکن است به میزان فضای موجود برای تبلیغ شما بستگی داشته باشد. در صورتيكه تعداد زیادی تبلیغات دیگر در بالای صفحه یا در صفحه ای که تبلیغ می کنید وجود دارد، شاید بهتر باشد که اندازه تبلیغ کوچکتری داشته باشید.

اگر تبلیغات شما در بالای صفحه نمایش داده می شود، اگر بزرگتر باشند، ممکن است تبدیل بیشتری دریافت کنید.

اصول اولیه سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند چيست؟

برای اطمینان از اینکه درک کاملی از هدف‌ گذاري مخاطب دارید، اصول اولیه سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند را پوشش می‌دهیم. شما متوجه خواهید شد که تبلیغات هدفمند واقعاً شامل چه چیزی است، چرا انجام آن بسیار مهم است و چگونه می توانید آن را در استراتژی تبلیغاتی خود اعمال کنید.

قیف در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند چگونه کار می کند؟

با تجزیه و تحلیل دقیق، قیف بازاریابی به شما امکان می دهد بدانید که شرکت شما باید چه کاری انجام دهد تا در مراحل خاص بر مصرف کنندگان تأثیر بگذارد. با ارزیابی قیف های خود، به طور بالقوه می توانید فروش بیشتر، وفاداری بیشتر و آگاهی قوی تری از برند داشته باشید.

چرا هدف گذاری متنی در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند مهم است؟

با توجه به محدودیت ها و مقررات جدید، بازاریابان نمی توانند به ابزارها و شیوه های قدیمی دل ببندند. با کاهش هدف‌گذاری رفتاری، ارزش هدف‌گذاری متنی در تبلیغات دیجیتال را نمی‌توان به اندازه کافی بيان كرد.

8 دیدگاه برای “سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغات فروشگاهي - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    قبل از ایجاد هر کمپینی، شناسایی و درک اینکه مشتریان شما (مخاطبان هدف) چه کسانی هستند و کجا و چه زمانی آنها را پیدا کنید، اولین و مهمترین قدم است. هرچه استراتژی هدف گذاري مخاطب شما خاص تر باشد، ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی مرتبط آسان تر خواهد بود و در نتیجه عملکرد کمپین بهتری خواهید داشت

  3. Nazanin heshmati گفته:

    برای ایجاد هر تبلیغاتی شما نیازمند اطلاعات کافی و شناخت از مخاطبان‌خود هستید تا بتوانید به راحتی مطالب مورد نیاز انهارا ارائه و انهارا جذب کنید

  4. Amin DehghanNejad گفته:

    اگر از طریق فیس بوک، توییتر، یوتیوب یا اینستاگرام فروش خود را انجام مي دهيد، بايد تبلیغات خود را طوری تنظیم کنید که در هر پلتفرم چشم نواز و مرتبط باشند

  5. Parham گفته:

    اگر کمپین شما به دنبال فروش بیشتر در وب سایت است، ارزش دارد که بنرهای تبلیغاتی بزرگتری داشته باشید که چشم نواز باشند و به راحتی در نتایج جستجوی گوگل پیدا شوند. مطالب بسیار کامل بود

  6. مهدی غلامحسینی گفته:

    چگونگي تبليغات در سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند
    اگر کمپین شما به دنبال فروش بیشتر در وب سایت است، ارزش دارد که بنرهای تبلیغاتی بزرگتری داشته باشید که چشم نواز باشند و به راحتی در نتایج جستجوی گوگل پیدا شوند.

  7. امیرحسین گفته:

    بسیاری از شرکت ها پول بیشتری را صرف تلاش برای رساندن پیام های خود و رشد کسب و کار خود می کنند. یکی از موثرترین راه‌ها برای انتقال پیام شما سايت تبليغات فروشگاهي هدفمند است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *