سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد

در اینجا یک لیست گردآوری شده از سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد وجود دارد که می توانید تبلیغات خود را به آنها بسپاريد. سایت های زیر بر اساس رتبه الکسا در تاریخ انتشار این مقاله فهرست شده اند. اگر امروز در Alexa.com بررسی کنید، ممکن است متفاوت باشند. اگر تبلیغ خود را در یکی از این سایت ها ارسال کنید، شانس زیادی وجود دارد که افراد زیادی تبلیغ شما را مشاهده کنند، که به نوبه خود منجر به پاسخ مثبت برای کسب و کار شما می شود.

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد

هدف اصلی از درج آگهی در سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد، جذب ترافیک به سمت کسب و کار شما است، زیرا اين سایت های طبقه بندی شده توسط تعداد زیادی از کاربران بازدید می شود.

تبلیغات در این سایت ها باعث بهبود دید از وب سایت یا وبلاگ شما نیز می شود. این روش توسط بسیاری از وب مسترها برای بهبود سئو (بهینه سازی موتور جستجو) استفاده می شود. شما می توانید بک لینک ها را در این سایت های دارای اعتبار دامنه بالا قرار دهید تا رتبه وب سایت خود را در صفحات نتایج موتور جستجو افزایش دهید.

سایت‌هایی مانند Craigslist پست‌های خود را فهرست بندی مي كنند، بنابراین تبلیغات بهینه‌سازی شده با کلمه کلیدی نیز فرصتی برای نمایش در جستجوهای افراد اگر نسخه تبلیغاتی مناسب SEO را بنویسید است.

با توجه به اینکه کاربران بیش از 6 ساعت در روز را در تلفن های هوشمند خود صرف می کنند، فهرست کردن محصولات شما از طریق وب سایت های تبلیغاتی سازگار با موبایل فرصت بزرگی برای جلب توجه است.

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد Google

با بیش از 2 میلیارد پروفایل ثبت شده، 400 میلیون کاربر فعال و 63000 جستجو در ثانیه، GMB (Google My Business) بهترين سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد است.

اگر می خواهید این ترافیک عظیم وب سایت را جذب کنید و مستقیماً به فروشگاه یا وب سایت خود هدایت کنید، باید کسب و کار خود را در GMB فهرست کنید. این یک ابزار عالی است که می تواند درآمد شما را افزایش دهد.

این ویژگی، حضور بهتري را با امکان نمایش در بسته 3 Google Local ارائه می دهد. به‌علاوه، مکان دقیق کسب‌وکار شما را بر روی یک نقشه سازگار با موبایل برای کاربران گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد.

GMB ارتباط نزدیکی با AdWords، Google+، Maps، Search و Insights دارد که حضور آنلاین شما را بسیار آسان‌تر مدیریت می‌کند.

بازار فیسبوک

فیسبوک با بیش از 2.38 میلیارد کاربر فعال، بازاری شلوغ است. داشتن یک بازار بزرگ برای میزبانی تبلیغات، پتانسیل بالایی برای “ضربه زدن” به بازار هدف شما را تضمین می کند.

فیس بوک این فرصت را می شناسد و به طور دائم پلتفرم خود را برای تجربه خرید و فروش یکپارچه تر ارتقا می دهد.

این به فروشندگان و خریداران اجازه می دهد تا از طریق نمایه فیس بوک خود در بازار تعامل داشته باشند. برخلاف کاربران ناشناس در Craigslist، کاربران فیس بوک باید برای انجام یک لیست، نامی با عكس خود اضافه کنند.

بسیار مهم است که بدانید چگونه ویژگی‌های فیس بوک را برای بهبود بازاریابی خود به حداکثر برسانید، از جمله جعبه‌های چت خودکار که خدمات مشتری را کارآمدتر انجام می‌دهند.

Facebook Marketplace همچنین به شما امکان می دهد برخی از گزینه های فیلتر را تنظیم کنید و بازار محلی را تا 100 مایلی از مکان فعلی خود جستجو کنید.

آمازون

اگر در صنعت تجارت الکترونیک هستید ، تبلیغات در آمازون راه حل ایده آل برای به حداکثر رساندن فروش شما است. آمازون سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد در بازار آنلاین است که فروش آن سال به سال افزایش می یابد.

300 میلیون کاربر آمازون وجود دارد و تخمین زده می شود که 80 میلیون آمریکایی عضو آمازون پرایم باشند. همچنین نیمی از خریداران وب برای جستجوی یک محصول به آمازون می روند.

فیس بوک سطوح علاقه را می شناسد، گوگل داده های جستجو دارد، اما آمازون قدرت واقعی دارد زیرا می داند کاربران چه چیزی می خرند و چگونه آن را انجام می دهند.

آمازون شبیه به eBay کار می کند، اما پایگاه مشتریان گسترده به قیمت کارمزدها بالاتر و رقابت بیشتر است. الگوریتم داخلی آن محصولات شما را به افرادی که موارد مشابه را جستجو می کنند توصیه می کند.

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد
سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد eBay

این یک شرکت چند ملیتی است که خدمات فروش مصرف کننده به مصرف کننده و تجارت به تجارت را از طریق اینترنت ارائه می دهد.

eBay در بیش از30 کشور جها نبا180 میلیون کاربر فعال فعالیت می کند و به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در سراسر جهان شناخته می شود. این پلتفرم برای ابزارها و خدمات تبلیغاتی در سطح محلی و بین المللی استفاده می شود.

این به مردم کمک می کند آنچه را که در جوامع محلی خود به دنبال آن هستند، مانند آپارتمان، شغل، تجهیزات مختلف، خدمات مالی، بلیط و بسیاری موارد دیگر پیدا کنند.

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد Craigslist

در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سایت‌های تبلیغات فروشگاهي بین‌المللی است؛ Craigslist دارای بخش‌هایی است که به مشاغل، مسکن، افراد، خدمات، کنسرت‌ها، رویدادها، جامعه، رزومه‌ها و انجمن‌های گفتگو اختصاص دارد.

حتی اگر رابط کاربری آن قدیمی باشد، همچنان یکی از پیشتازان در سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد است. حتی با 25٪ از تبلیغات علامت گذاری شده به عنوان هرزنامه، Craigslist یک سایت طبقه بندی شده جهانی از ایالات متحده است.

اکثر کاربران Craigslist افرادی معمولی هستند که به دنبال خدمات و محصولات هستند. تبلیغات بسته به مکان بین 7 تا 45 روز فعال می ماند.

دسته بندی های مختلفی را به مشاغل، مسکن، افراد، کنسرت ها، رویدادها، جامعه، رزومه ها و انجمن های گفتگو اختصاص داده است. حتی با رابط کاربری قدیمی از سال 1995 و بدون برنامه تلفن همراه، Craigslist در 70 کشور جهان فعالیت می کند و هنوز هم یک سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد برای مشاغل کوچک است.

اودل

Oodle یک گردآورنده عظیم فهرست‌ها در سطح محلی و جهانی است. با بیش از 15 میلیون کاربر فعال، یکی از بزرگترین رقبای Craigslist است.

از شبکه بازاریابان آنلاین مانند eBay، BoatTrader و ForRent برای ارائه نتایج مرتبط‌تر استفاده می‌کند. به علاوه، سازگاری با فیس بوک به شما امکان می دهد به روزرسانی های وضعیت را ارسال کنید، چهره و نام را به یک پست Oodle پیوست کنید.

چیزهایی که در Oodle یافت می شوند عبارتند از: املاک، ماشین ها، مشاغل، اجاره، حیوانات خانگی، کالاها، بلیط ها و انواع دیگر طبقه بندی شده.

سايت تبليغات OLX

OLX یک سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد مستقر در نیویورک است که گزینه ایجاد آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده و انجمن‌های گفتگو را ارائه می‌دهد که بر اساس دسته‌های مختلف مانند مشاغل، املاک، افراد، اتومبیل‌ها، حیوانات خانگی و بسیاری موارد دیگر تفکیک شده‌اند.

حساب‌های فیس‌بوک OLX در سراسر جهان بیش از1 میلیون لایک دارند و مجموع دنبال‌کنندگان توییتر آنها تقریباً60000 نفراست.

اين سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را با ویدیوها و تصاویری که به جذب سریع بازدیدکنندگان بیشتر کمک می کند، تبلیغات خود را مدیریت کنيد.

سايت تبليغات Adpost

Adpost یک سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد است که بسیار شبیه به Craigslist است، فقط با دسترسی جهانی بيشتر. اگر به تبلیغات نیاز دارید تا به مخاطبان بیشتری برای لیست های خود در دسترس داشته باشید یا یک شبکه بین المللی ایجاد کنید، اين سايت ایده آل است.

این اولین راه حل برای بیش از 1000 شهر و بیش از 500 منطقه در سراسر جهان است. سادگی آن استفاده را آسان تر می کند، حتی برای خوانندگانی که ابتدایی ترین دانش اینترنت را دارند.

این به شما امکان می دهد تبلیغات رایگان برای دسته های مختلف مانند خانه ها، ادارات، وسایل نقلیه، شغل، محصولات و خدمات تجاری، هنر، صنایع دستی، سلامت و زیبایی، لباس و بسیاری موارد دیگر ارسال کنید.

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد
سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد

چه چیزی سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد را متمایز می کند؟

ما لیست خود را با چند توصیه از همکاران و دوستان تجاری مورد اعتماد شروع کردیم. اما به راحتی می توان متوجه شد که سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد وجه اشتراکی دارند. آنها به دلیل انتخاب هایی که این مشاغل انجام می دهند برجسته می شوند. و برخی از ویژگی‌های آن‌ها جسورانه و منحصربه‌فرد هستند، اما شما همچنین می‌توانید چند ویژگی مشترک را که این وب‌سایت‌ها را شگفت‌انگیز می‌کند، ببینید.

نمایش شخصیت

آیا وب سایت شما به مخاطب ایده آل خود می گوید که چه كسي هستید؟ و کار کردن با شما چگونه است؟ نشان دادن شخصیت خود از طریق وب سایت خود راهی عالی برای تشویق مشتریان ایده آل شما به انتخاب شما نسبت به رقبایتان است. چرا؟ زیرا شخصیت برند شما مختص شما و کسب و کارتان است و بلافاصله به مشتریان احتمالی شما می گوید که آیا شما برای آنها مناسب هستید یا نه.

بهترین کار خود را به نمایش بگذارید

پروژه هایی را که شما و تیمتان به آنها فوق العاده افتخار می کنید را نشان دهید! همیشه نمونه کارها را بگنجانید که نشان دهنده نوع کاری باشد که در آن عالی هستید و می خواهید کارهای بیشتری انجام دهید. خواهید دید که بسیاری از وب سایت های آژانس در این لیست برخی از پروژه های خود را در صفحه اصلی خود نشان می دهند. این یک ایده عالی است زیرا شما نمی خواهید مخاطبان خود را به سختی بيندازيد تا بفهمند چه کاری می توانید انجام دهید!

آسان کردن وب سایت شما برای پیمایش

شما از اینترنت استفاده می کنید، بنابراین می دانید که چگونه قابل استفاده است. ما همیشه عجله داریم، صبر نداریم و اطلاعات را فوري می خواهیم. بنابراین وب سایت خود را برای پیمایش ساده کنید و تا پیدا كردن اطلاعات کلیدی به راحتی انجام شود. اگر منوهای شما پیچیده است و وب سایت شما به هم ریخته است، چگونه می توانید تخصص و خلاقیت خود را براي ديگران به نمايش بگذاريد؟

ویژگی های تعاملی

اگر یک آژانس خلاق (از جمله دیجیتال و طراحی) یا یک آژانس برندینگ هستید، از وب سایت خود استفاده کنید تا به مشتریان احتمالی خود دقیقاً نشان دهید که چه کاری می توانید انجام دهید. بسیاری از وب‌سایت‌های موجود در فهرست بالا شامل ویدیوی جذاب، انیمیشن و سایر ویژگی‌های تعاملی هستند. اگر این موارد بخشی از برند شماست می توانید به مشتریان خود کمک کنید.

سازگار با موبایل

در روزگار مدرن، این يك مورد حياتي است. اما فقط برای اینکه گرفتار نشوید، به یاد داشته باشید که مطمئن شوید وب سایت شما کاربر پسند، کاملاً در دسترس و پاسخگو باشد. اکثر مردم وب‌سایت‌ها را در حال حرکت در دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت بررسی می‌کنند، بنابراین مطمئن شوید که در یک صفحه نمایش کوچک نیز خوب به نظر می‌رسد. 

بهترین سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد چه كارهايي انجام مي دهد؟

1 – شخصیت و توانایی را نشان می دهد: متوجه خواهید شد که هر سایت شخصیتي را منتقل می کند. برندسازی موثر به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که بدانند شما چه کسی هستید و چه نوع داستان هایی را بهتر تعریف می کنید. و وقتی بازدیدکنندگان ببینند که سایت شما با چه قدرتی این کار را انجام می دهد، مطمئن می شوند که آژانس شما به اندازه کافی توانایی دارد که همین کار را برای آنها انجام دهد. چند سوال از خود بپرسید. ما در صدد انتقال چه شخصیتی هستیم؟ چگونه می توانیم رهبری فکری را در طراحی گرایش ها ایجاد کنیم؟

2- مثال هایی ارائه کنيد: آژانس ها با مثال پیشرو هستند. مثال‌ها اولین چیزی است که می‌بینید، زیرا این همان چیزی است که بازدیدکنندگان می‌خواهند ببینند. بنابراین، کاری را که به آن افتخار می کنید و البته کاری را که می خواهید بیشتر انجام دهید، انتخاب کنید. خواه یک بازدیدکننده از سایت شما یک کارمند باشد یا یک مشتری، شما می خواهید آژانس را به عنوان مکانی مناسب براي خود ببیند. برجسته کردن بهترین کار شما می تواند این کار را انجام دهد.

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد
سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد

نتیجه

سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد بهترین راه برای بازاریابی آنلاین خدمات و محصولات شما است. با این حال، سایر فعالیت های خارج از صفحه سئو نیز در دسترس است، اما برای تبلیغ یک محصول، سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد بهترین روش است. از این طریق می توانید خدمات خود را به صورت آنلاین با تبلیغات به اشتراک بگذارید و مشتریان بیشتری به دست آورید. لیست سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد به راحتی در اینترنت در دسترس خواهد بود. در اینجا شما فقط باید یک آگهی جذاب تهیه کنید، دسته بندی مناسب، مخاطبان هدف مناسب را انتخاب کنید و آن را در سایت خوب ارسال کنید. این به شما یک نتیجه فوری برای سئو وب سایت و رشد کسب و کار می دهد.

چه چیزی سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد را متمایز می کند؟

نمایش شخصیت
بهترین کار خود را به نمایش بگذارید
آسان کردن وب سایت شما برای پیمایش
ویژگی های تعاملی
سازگار با موبایل

بهترین روش ها در سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد چیست؟

بازاریابی محتوا ایجاد محتوای ارزشمندی است که برای مخاطبان هدف شما طراحی شده است. این می تواند راه خوبی برای ایجاد آگاهی از برند، آموزش مشتریان و هدایت ترافیک به وب سایت شما باشد. هنگام توسعه یک استراتژی محتوا، مطمئن شوید که محتوای شما ارزش واقعی را برای خوانندگان فراهم می کند و سعی نمی کند آشکارا به آنها جنس بفروشد. رسانه های خلاقانه برای ارائه محتوا پیدا کنید. همچنین، سازگار و واقع بین باشید. برای مثال، اگر یک بخش بازاریابی تک نفره دارید، انتشار یک وبلاگ یک روز در میان را جزئی از استراتژی خود قرار ندهید.

چگونه می توانم ترافیک بیشتری با سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد به دست بیاورم؟

کلید هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما سئو است. شما باید سایت خود را برای افرادی که با برند شما آشنا نیستند، اما به محصولات شما نیاز دارند، آسان کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوای وب سایت شما از بهترین شیوه های SEO پیروی می کند و تولید محتوای اضافی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا برای دستیابی به مشتریان جدید در نظر بگیرید.

8 دیدگاه برای “سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد

  1. اشتراک‌ها: سايت تبليغات فروشگاهي - تبلیغات | سامانه تبلیغ و تبلیغات ملی

  2. berlin گفته:

    یکی از سایت های تبلیغات فروشگاهی پر بازدید سایت
    Oodle است.
    Oodle یک گردآورنده عظیم فهرست‌ها در سطح محلی و جهانی است. با بیش از 15 میلیون کاربر فعال، یکی از بزرگترین رقبای Craigslist است

  3. Nazanin heshmati گفته:

    مناسب ترین راه برای تبلیغات سایت های فروشگاهی مراجعه به سایت تبلیغات مخصوص فروشگاه هاست که در مطلب بالا به چند مورد از انان اشاره شده است

  4. Parham گفته:

    آمازون شبیه به eBay کار می کند، اما پایگاه مشتریان گسترده به قیمت کارمزدها بالاتر و رقابت بیشتر است. الگوریتم داخلی آن محصولات شما را به افرادی که موارد مشابه را جستجو می کنند توصیه می کند. مطالب بسیار کامل بود

  5. مهدی غلامحسینی گفته:

    در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سایت‌های تبلیغات فروشگاهي بین‌المللی است؛ Craigslist دارای بخش‌هایی است که به مشاغل، مسکن، افراد، خدمات، کنسرت‌ها، رویدادها، جامعه، رزومه‌ها و انجمن‌های گفتگو اختصاص دارد.

  6. امیرحسین گفته:

    هدف اصلی از درج آگهی در سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد، جذب ترافیک به سمت کسب و کار شما است، زیرا اين سایت های طبقه بندی شده توسط تعداد زیادی از کاربران بازدید می شود.تبلیغات در این سایت ها باعث بهبود دید از وب سایت یا وبلاگ شما نیز می شود. این روش توسط بسیاری از وب مسترها برای بهبود سئو (بهینه سازی موتور جستجو) استفاده می شود.

  7. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    اگر در صنعت تجارت الکترونیک هستید ، تبلیغات در آمازون راه حل ایده آل برای به حداکثر رساندن فروش شما است. آمازون سايت تبليغات فروشگاهي پربازديد در بازار آنلاین است که فروش آن سال به سال افزایش می یابد.

    ۳۰۰ میلیون کاربر آمازون وجود دارد و تخمین زده می شود که ۸۰ میلیون آمریکایی عضو آمازون پرایم باشند. همچنین نیمی از خریداران وب برای جستجوی یک محصول به آمازون می روند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *