فعالترين سايت تبليغاتي جديد

فعالترين سايت تبليغاتي جديد

در میان تنظیمات مداوم الگوریتم های رسانه های اجتماعی و رتبه بندی موتورهای جستجو، جلب توجه محتوای شما تقریبا غیرممکن به نظر می رسد. اگرچه رسانه های مختلف و دارای مالکیت ارزش بازاریابی خاص خود را دارند، تبلیغات در فعالترين سايت تبليغاتي جديد مطمئن ترین راه برای ایجاد ترافیک و فروش از همان روز اول است. چه صاحب یک کسب و کار بزرگ یا کوچک باشید، تبلیغات در رسانه های اجتماعی یک امر ضروری است، به خصوص اگر می خواهید در بین دیگران متمایز شوید، بازدیدهای محتوا را به دست آورید و فروش خود را افزایش دهید.

انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی در فعالترين سايت تبليغاتي جديد

روزگاری که بیلبوردها و مجلات تنها رسانه های تبلیغاتی بودند، گذشته است. همانطور که دنیای محتوا و بازاریابی دیجیتال رشد می کند، مجموعه ای از گزینه های تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و محدودیت های منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا ما برخی از رایج ترین انواع تبلیغات در فعالترين سايت تبليغاتي جديد و اینکه چگونه می توانند به کمپین شما ارزش بیافزایند را برجسته می کنیم. 

1. تبلیغات عکس در فعالترين سايت تبليغاتي جديد

احتمالاً آشناترین نوع تبلیغات است، اغلب تبلیغات عکسی را در فیدهای خبری، نوارهای کناری و بنرها مشاهده خواهید کرد. ایجاد عكس ها نسبت به سایر تبلیغات مانند ویدیوها و داستان ها کمی ساده تر است، اما باید مطمئن شوید که عکس های شما با کیفیت هستند. به عنوان مثال، Sprout Social پیکسل های 1080×1080 را برای تبلیغات تصویری اینستاگرام توصیه می کند.

تبلیغات عکس در فعالترين سايت تبليغاتي جديد برای ایجاد آگاهی از برند عالی هستند، زیرا محصول شما را درست در مقابل مشتری قرار می دهند. فقط مطمئن شوید که تصاویر شما از نظر سبک با پست ها و داستان های شما سازگار است تا کاربران بلافاصله تبلیغ را با برند شما مرتبط کنند.

و البته، تبلیغات عکس در آوردن ترافیک به وب سایت شما موثر است. در واقع، یک مطالعه فیس بوک نشان داد که یک سری از تبلیغات با عکس از سایر قالب های تبلیغاتی در ایجاد ترافیک منحصر به فرد بهتر عمل می کند.

2. تبلیغات ویدیویی

به گفته ویدیارد، بیش از نیمی از کاربران شبکه های اجتماعی اگر یک ویدیوی کامل کمتر از یک دقیقه باشد، تماشا می کنند و هر چه طولانی تر باشد، این درصد کمتر می شود.

این به این معنی است که شما فقط زمان کوتاهی دارید تا کاربر را جذب خود كنيد و او را درگیر نگه دارید. خوشبختانه، پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک به شما اجازه می‌دهند تا تبلیغات ویدیویی کوتاه و حلقه‌ای ایجاد کنید که کاربران می‌توانند در حین پیمایش در فید خود به سرعت آن‌ها را مشاهده کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند.

3. تبلیغات استوري

بر اساس مطالعه ای که توسط اینستاگرام انجام شد، نیمی از کاربران مورد بررسی گفتند که از یک وب سایت برای خرید محصول یا خدمات بازدید کرده اند. و با توجه به اینکه اینستاگرام ۱ میلیارد کاربر فعال دارد، این فرصت بزرگی برای شماست تا برند خود را بشناسید. 

اگر در استوری های فیس بوک تبلیغ می کنید، یک عکس را می توان به مدت شش ثانیه مشاهده کرد، در حالی که یک ویدیو می تواند تا 15 ثانیه در استوري اينستاگرام پخش شود. در هر دو پلتفرم، تبلیغات استوري در قالب تمام صفحه نمایش داده می شود و به محصول شما اجازه می دهد تا زمانی که توجه مشتری خود را جلب می کنید، تمرکز کامل داشته باشد.

نمونه هایی از فعالترين سايت تبليغاتي جديد و پلتفرم های رسانه های اجتماعی

وقتی تصمیم می گیرید تبلیغات خود را در کجا قرار دهید، به خاطر داشته باشید که هر سایت رسانه اجتماعی مخاطبان منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین بدانید که مشتریان ایده آل شما کجا هستند و آنها را در آنجا ملاقات کنید. اگر مخاطبان هدف شما در محدوده سنی 60 سال به بالا هستند، یک پلتفرم اجتماعی مانند TikTok احتمالا بهترین گزینه شما نیست، اما شاید فیس بوک باشد.

فعالترين سايت تبليغاتي جديد
فعالترين سايت تبليغاتي جديد

1. فیس بوک

به‌عنوان بزرگ‌ترین پلت‌فرم رسانه‌های اجتماعی در جهان، می‌توان با اطمینان گفت که فیس‌بوک هنگام تصمیم‌گیری در مورد مکان تبلیغ، انتخابی مطمئن است. فیس بوک در میان طیف گسترده ای از جمعیت شناسی، از جمله جنسیت و سن محبوب است، که به این معنی است که شانس خوبی وجود دارد که مخاطبان هدف شما نیز با این پلت فرم درگیر شوند.

جدا از اینکه به کاربران فیس بوک اجازه می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و محتوا را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، این پلتفرم همچنین به تجار این فرصت را می دهد که محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند.

به علاوه، تبلیغات فیس بوک به بازرگانان اجازه می دهد تا مشتریان را بر اساس موقعیت مکانی، شغل، علایق، فعالیت های گذشته و چندین نقطه داده ارزشمند دیگر هدف قرار دهند.

2. اینستاگرام

اینستاگرام که به خاطر عکس‌ها و ویدیوهایش شناخته می‌شود، یک پلتفرم ایده‌آل برای برندهایی با محصولاتی است که از نظر بصری جذاب هستند و به راحتی در رسانه‌های بصری گنجانده می‌شوند.

علاوه بر این، اینستاگرام با نرخ تعامل ۵۸ درصدی بیشتر از فیس‌بوک و ۲۰۰۰ درصدی بیشتر از توییتر در سال ۲۰۱۶، پایگاه کاربران گسترده‌ای دارد، هرچند که تا حد زیادی جوان‌تر از سایر پلت‌فرم‌های تبلیغاتی است.

بنابراین، اگر کسب و کار و مخاطبان هدف شما با هر دو ویژگی مطابقت دارند، تبلیغات اینستاگرام ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

3. توییتر

توییتر به‌عنوان پلتفرمی برای کشف اخبار فوری و تعامل با اینفلوئنسرهای کوچک و بزرگ، یکی از محبوب‌ترین کانال‌های رسانه اجتماعی از زمان راه‌اندازی آن در سال 2006 بوده است.

تبلیغات توییتر مبتنی بر هدف است، به این معنی که ابتدا باید هدف کسب و کار مورد نظر خود را انتخاب کنید، و توییتر فقط برای اقداماتی که با هدف شما مطابقت دارند، صورتحساب به شما می دهد.

4. Tiktok

اگرچه TikTok یک بازیکن نسبتا جدیدتر در بازی تبلیغات اجتماعی است، اما پتانسیل زیادی برای دستیابی به مشتریان بالقوه، به ویژه مخاطبان جوان‌تر دارد.

بسیاری از قابلیت‌های تجارت اجتماعی TikTok عمدتاً بر تبلیغات محصول متمرکز شده‌اند که به‌عنوان ویدیوهای بومی در فیدهای «برای شما» کاربران ظاهر می‌شوند. تبلیغات تمام صفحه هستند و برای نه ثانیه ظاهر می شوند. در زیر هر آگهی، کاربران می‌توانند روی دکمه «خرید کن» ضربه بزنند، که آنها را مستقیماً به سایت تجارت الکترونیک می‌آورد تا پرداخت خود را تکمیل کنند.

5. پینترست

مانند اینستاگرام، پینترست یک پلت فرم بسیار بصری است که با عکس های عجیب، فیلم های آشپزی و حلقه های مد تزئین شده است. اما با توجه به آنچه گفته شد، Pinterest تا حد زیادی برای زنان با 71٪ پایه کاربر زن طراحی شده است.

با توجه به اینکه کاربران پینترست عمدا از این پلتفرم برای یافتن و خرید محصولات استفاده می کنند، پینترست یکی از ایده آل ترین پلتفرم ها برای تبلیغات رسانه های اجتماعی است. پین های تبلیغاتی به راحتی در تابلوهای پینترست قرار می گیرند بدون اینکه مانند برخی پلتفرم های دیگر حواس کاربران را پرت کنند. در واقع، 85 درصد از پینرهای هفتگی بر اساس پین هایی که از برندها می بینند، خرید کرده اند. 

6. لینکدین

لینکدین به عنوان بزرگ‌ترین شبکه حرفه‌ای جهان ، پایگاه کاربران حرفه‌ای بزرگی دارد و می‌تواند مشتریان را بر اساس شرایط شغلی هدف قرار دهد. بنابراین، تبلیغات لینکدین تا حد زیادی به سمت مخاطبان شرکتی است.

نمونه هایی از جلب توجه در فعالترين سايت تبليغاتي جديد

پس از اینکه فعالترين سايت تبليغاتي جديد در پلتفرم اجتماعی خود و انواع تبلیغاتی را که می خواهید نمایش دهید مشخص کردید، زمان آن رسیده است که چرخ های تبلیغاتی خود را به حرکت درآورید. برای کمک به شروع، در اینجا چند روش برای جلب توجه بیشتر به محتوای شما و تبدیل بینندگان به مشتری آورده شده است.

فعالترين سايت تبليغاتي جديد
فعالترين سايت تبليغاتي جديد

1. هدف گیری مخاطب

هدف قرار دادن یک مخاطب به این معنی است که بر روی یک جمعیت منتخب، خواه سن، جنسیت، شغل یا علاقه، منطقه بندی کنید. اما شما نمی توانید همه را با استفاده از یک تاکتیک هدف قرار دهید.

با استفاده از جستجوی کلمات کلیدی، نظرسنجی و مصاحبه با مشتریان و ایجاد پرسونای مشتری واضح، تصویر بهتری از اینکه مشتری شما چه کسی است به دست خواهید آورد و بنابراین می توانید آنها را با دقت بیشتری هدف قرار دهید. 

نه تنها باید مشتریان جدید را هدف قرار دهید، بلکه باید مطمئن شوید که مشتریان فعلی را نیز هدف قرار می دهید. این به مشتریان کمک می کند تا برند شما را یادآوری کنند، كه اگر قبلاً خریدی انجام داده باشند، بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات برای مشتریان است.

2. در پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

این ممکن است ناديده گرفته شود، اما یکی از جنبه های کلیدی تبلیغات رسانه های اجتماعی، ارتقای استراتژی رسانه های اجتماعی شما است. تبلیغ و استفاده مجدد از محتوای ارگانیک خود در کانال های رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا داستان برند خود را بگویید و آن را متمایز کنید.

3. جستجوی پولی و تبلیغات اجتماعی

با استفاده از فهرست‌های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA)، می‌توانید تبلیغات جستجوی PPC خود را بر اساس اینکه آیا مشتری قبلاً از فروشگاه آنلاین شما بازدید کرده است و همچنین صفحاتی را که مشاهده کرده است، تنظیم کنید. به این ترتیب می توانید کاربرانی را که از قبل با کسب و کار شما آشنا هستند هدف قرار دهید.

با این حال، می‌توانید با ترکیب جستجوی پولی با تبلیغات اجتماعی برای هدف قرار دادن افرادی که برند شما را می‌شناسند و یا نمی‌شناسند، این کار را ارتقا دهید.

با اولین هدف قرار دادن تبلیغات اجتماعی، می توانید آگاهی از برند ایجاد کنید و به مشتریان کمک کنید تا با محصولات شما بیشتر آشنا شوند.

4. نمره کیفیت را بهبود بخشید

امتیاز کیفیت یک معیار رتبه‌بندی است که موتورهای جستجو برای نشان دادن کیفیت کلمات کلیدی و تبلیغات PPC شما از آن استفاده می‌کنند و بنابراین یکی از جنبه‌های کلیدی تبلیغات رسانه‌های اجتماعی است. هرچه امتیاز کیفی شما بالاتر باشد، تبلیغ شما رتبه بالاتری خواهد داشت و با هزینه کمتر به ازای هر تعامل، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

5. تعامل کاربر را برای سئو بهینه کنید

یکی از راه های کلیدی برای آوردن ترافیک به وب سایت و در نتیجه افزایش فروش، بهینه سازی محتوای تبلیغاتی است. در میان سایر عوامل رتبه بندی مانند کلمات کلیدی، سرعت صفحه و سازگاری با موبایل، یکی از عوامل بالقوه سئو، تعامل کاربر است. این معیارها شامل نرخ کلیک (CTR)، نرخ پرش و نرخ تبدیل و غیره است.

6. تبلیغات متنی و تصویری

فعالترين سايت تبليغاتي جديد به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که تبلیغات متنی یا تبلیغات بصری بیشتری مانند بنرها را انتخاب کنند. تبلیغات مبتنی بر متن اغلب به عنوان تبلیغات PPC شناخته می شوند، در حالی که بنرها و قالب های تبلیغاتی مشابه معمولاً به عنوان تبلیغات نمایشی شناخته می شوند. علاوه بر این، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، قالب‌های تبلیغاتی بسیار بصری را ارائه می‌کنند که شامل برخی از کپی‌های تبلیغاتی است که می‌توان آن را ترکیبی از هر دو در نظر گرفت. ده ها فرمت تبلیغاتی در دسترس تبلیغ کنندگان امروزی وجود دارد که به شما امکان می دهد قالب و شبکه تبلیغاتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای کمپین شما مطابقت دارد.

فعالترين سايت تبليغاتي جديد فرصت های تبلیغاتی تخصصی را ارائه می دهند

فعالترين سايت تبليغاتي جديد برای برخی از انواع مشاغل عمده فروشی و تولیدی و همچنین مشاغلی که کالاها و خدمات را مستقیماً به سایر مشاغل ارائه می دهند ضروری است. طراحی نمایش، مکان قرارگيري تبليغ و ارسال های پستی قبل و بعد از نمایش با درجه بالایی از پیچیدگی (و هزینه) انجام می شود. یک تاجر کوچک که به فکر استفاده از این شکل از تبلیغات است، بهتر است با انجمن صنفی یا حرفه‌ای صنعت خود تماس بگیرد و از افراد باتجربه در اين حرفه راهنمايي دریافت کند.

ارتباط با کسب و کارهاي دیگر، بازپرداخت تبلیغات مشارکتی از طرف تامین کنندگانی که محصولات آنها را می فروشید، و باشگاه های خریداران مکرر، همه در محیط فعالترين سايت تبليغاتي جديد رواج بیشتری یافته اند.

فعالترين سايت تبليغاتي جديد
فعالترين سايت تبليغاتي جديد

ایجاد خبرنامه در فعالترين سايت تبليغاتي جديد

بسته به ماهیت کسب و کار شما، ایجاد خبرنامه می تواند راهی موثر برای دستیابی به مشتریان باشد. خبرنامه فعالترين سايت تبليغاتي جديد می تواند ترکیبی از متن تبلیغاتی و اطلاعاتی باشد که لوگو و هویت شما را به مشتریان یادآوری می کند و شما را با آنها در ارتباط نگه می دارد. شما می توانید در هزینه های پست صرفه جویی کنید، با استفاده از فهرست مشتریان ایمیل و با در دسترس داشتن خبرنامه در وب سایت خود، خرید کنید. فقط مطمئن شوید که تصویر خود را در هر جایی که در چاپ دیده می شود ثابت نگه دارید و تا جایی که ممکن است به دفعات دیده شود.

شماره تلفن می تواند تبلیغي موثر در فعالترين سايت تبليغاتي جديد

گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از یک تماس تلفنی برای برقراری ارتباط نیست. بازاریابی تلفنی در قالب های مختلفی ارائه می شود. به تماس تلفنی به عنوان راهی برای ارائه اطلاعات یا حفظ ارتباط نگاه کنید و از فکر کردن به آن به عنوان راهی برای بستن فروش خودداری کنید. این به شما فرصتی برای تماس یک به یک می دهد اما خطر سرزده بودن را به همراه دارد. برای یک کسب و کار کوچک، ممکن است بهتر باشد با افرادی که مشتریان فعلی یا مخاطبین شبکه به آنها مراجعه کرده‌اید، تماس بگیرید. فراخوانی از مشتریان فعلی برای تشکر از آنها برای کسب و کارشان و اطلاع رسانی از محصولات یا ایده های جدیدی که ممکن است داشته باشید، راه خوبی برای حفظ ارتباط با یک پایگاه مشتری بيش از پیش مهم است.

مهم نیست که از چه شکلی از بازاریابی الکترونیکی استفاده می کنید، باید همیشه نتایج را دنبال کنید و تلاش های خود را برای به دست آوردن بهترین بازده سرمایه گذاری خود اصلاح کنید، همانطور که در هر ابتکار بازاریابی انجام می دهید. سعی کنید در تبلیغات خود احساسی محکم، قابل اعتماد به کسب و کار خود بدهید. اگر مناسب است، بگویید که بیمه هستید یا ذکر کنید که مدت زیادی در تجارت بوده اید. هر سرویسی را که می توانید به آن فکر کنید و همچنین ساعات کاری خود را فهرست کنید. نماینده ناشر به شما راهنمایی می‌کند و نمونه‌هایی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید ارائه می‌کند، اما سعی کنید در صورت امکان کمی از اصالت برخوردار شوید.

انواع بازاریابی شبکه های اجتماعی در فعالترين سايت تبليغاتي جديد را نام ببريد.

1. تبلیغات عکس
2. تبلیغات ویدیویی
3. تبلیغات استوري

فعالترين سايت تبليغاتي جديد چه فرصت های تبلیغاتی تخصصی را ارائه می دهند؟

فعالترين سايت تبليغاتي جديد برای برخی از انواع مشاغل عمده فروشی و تولیدی و همچنین مشاغلی که کالاها و خدمات را مستقیماً به سایر مشاغل ارائه می دهند ضروری است. طراحی نمایش، مکان قرارگيري تبليغ و ارسال های پستی قبل و بعد از نمایش با درجه بالایی از پیچیدگی (و هزینه) انجام می شود. یک تاجر کوچک که به فکر استفاده از این شکل از تبلیغات است، بهتر است با انجمن صنفی یا حرفه‌ای صنعت خود تماس بگیرد و از افراد باتجربه در اين حرفه راهنمايي دریافت کند.

شماره تلفن چگونه می تواند تبلیغي موثر در فعالترين سايت تبليغاتي جديد باشد؟

گاهی اوقات هیچ چیز بهتر از یک تماس تلفنی برای برقراری ارتباط نیست. بازاریابی تلفنی در قالب های مختلفی ارائه می شود. به تماس تلفنی به عنوان راهی برای ارائه اطلاعات یا حفظ ارتباط نگاه کنید و از فکر کردن به آن به عنوان راهی برای بستن فروش خودداری کنید. این به شما فرصتی برای تماس یک به یک می دهد اما خطر سرزده بودن را به همراه دارد.

7 دیدگاه برای “فعالترين سايت تبليغاتي جديد

  1. Nazanin heshmati گفته:

    در متن بالا شما میتوانید جدیدترین و مردمی ترین سایت های موجود روز دنیا را مشاهده کنید که از هر روشی در انها تبلیغ کنید بازدهی خوب و متوسط رو به بالایی برای شما خواهد داشت که شما با کسب اطلاعات بیشتر راجب این موضوع میتوانید بازدهی خود را چندین برابر کنید

  2. Parham گفته:

    با این حال، می‌توانید با ترکیب جستجوی پولی با تبلیغات اجتماعی برای هدف قرار دادن افرادی که برند شما را می‌شناسند و یا نمی‌شناسند، این کار را ارتقا دهید.
    با اولین هدف قرار دادن تبلیغات اجتماعی، می توانید آگاهی از برند ایجاد کنید و به مشتریان کمک کنید تا با محصولات شما بیشتر آشنا شوند.

  3. berlin گفته:

    فعال ترین سایت تبلیغاتی جدید
    اینستاگرام که به خاطر عکس‌ها و ویدیوهایش شناخته می‌شود، یک پلتفرم ایده‌آل برای برندهایی با محصولاتی است که از نظر بصری جذاب هستند و به راحتی در رسانه‌های بصری گنجانده می‌شوند

  4. مرضیه ثاقب علیزاده گفته:

    روزگاری که بیلبوردها و مجلات تنها رسانه های تبلیغاتی بودند، گذشته است. همانطور که دنیای محتوا و بازاریابی دیجیتال رشد می کند، مجموعه ای از گزینه های تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام نقاط قوت و محدودیت های منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا ما برخی از رایج ترین انواع تبلیغات در فعالترين سايت تبليغاتي جديد و اینکه چگونه می توانند به کمپین شما ارزش بیافزایند را برجسته می کنیم

  5. سعید زاجکانی گفته:

    تبلیغات عکس در فعالترين سايت تبليغاتي جديد برای ایجاد آگاهی از برند عالی هستند، زیرا محصول را درست در مقابل مشتری قرار می دهند. فقط بایدتصاویر از نظر سبک با پست ها و داستان ها سازگار باشد تا کاربران بلافاصله تبلیغ را با برند مرتبط کنند.

  6. Amin DehghanNejad گفته:

    بیش از نیمی از کاربران شبکه های اجتماعی اگر یک ویدیوی کامل کمتر از یک دقیقه باشد تماشا می کنند و هر چه طولانی تر باشد، این درصد کمتر می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *