ترویج سایت تبلیغات برند

ترویج سایت تبلیغات برند

برای بقا و رشد، کسب و کار شما به مشتریان نیاز دارد. برای جذب مشتری، باید کسب و کار خود را تبلیغ کنید. در روزهای خوب گذشته، این موضوع تصمیم گیری بین یک بروشور،یک کارت پستال یا یک آگهی در روزنامه محلی بود.

تبلیغات ملی

روش های موثر برای ترویج سایت تبلیغات برند

در این پست، من قصد دارم 18 روش موثر برای ترویج سایت تبلیغات برند خود را پوشش دهم، خواه بودجه ای نداشته باشید یا  بودجه محدودی داشته باشید. ما به نحوه انتشار این کلمه در رابطه با موارد زیر خواهیم پرداخت:

چگونه کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم؟

استفاده از گوگل برای ترویج سایت تبلیغات برند کار بیهوده ای است. با تصاحب بیش از 90 درصد از سهم بازار، یکی از بهترین راه‌ها برای قرار گرفتن در مقابل مشتریانی است که فعالانه به دنبال راه‌حل هستند. در اینجا بهترین راه ها برای استفاده از گوگل برای نشان دادن نام شما وجود دارد:

1. از کارمندان خود مدافع بسازید.

رهبری خوب و رفتار مناسب با کارکنان شما به طور طبیعی آنها را به حامیان کسب و کار شما تبدیل می کند.

جلسات طوفان فکری برگزار کنید، مشارکت‌های پست وبلاگ کارمندان را تشویق کنید، چت‌های کنار آتش را میزبانی کنید، آنها را در رویدادهای محلی مشارکت دهید، تبلیغات خانوادگی و دوستانه را اجرا کنید – برای آنها ارزش قائل شوید و آنها برای کسب‌وکاری که برای آن کار می‌کنند ارزش قائل می‌شوند.

سپس می‌توانید اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را تشویق کنید و آن‌ها را به اخبار و ابزارهایی مجهز کنید تا بی‌دردسر اخبار کسب‌وکارتان را منتشر کنند.

2.یک وب سایت دریافت کنید.

بدون توجه به اینکه کسب و کار یا مشتریان شما چقدر قدیمی هستند، یک وب سایت یک وثیقه ضروری بازاریابی است. وب سایت شما گزینه ای برای مشتریان فعلی و بالقوه است.

حتی اگر شما را در رسانه‌های اجتماعی یا گوگل پیدا کنند، می‌خواهند به وب‌سایت شما بروند و مانند فهرست Google شما، به تبلیغ کسب و کار شما در تمام ساعات شبانه روز کمک می‌کند.

یک وب سایت تجاری خوب نه تنها به خودی خود به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عمل می کند –

داستان کسب و کار شما و آنچه ارائه می دهید را بیان می کند. اطلاعات تماس را ارائه می دهد و شخصیت و ویژگی های متمایز برند شما را منعکس می کند . بلکه برای اندازه گیری و بهبود نیز ضروری است.

 وب سایت یکی از بهترین راه ها برای ترویج سایت تبلیغات برند شماست!

به عنوان مثال، هنگام اجرای تبلیغات، به صفحات فرود نیاز دارید که در وب سایت شما فعال هستند. هنگامی که اطلاعات مفیدی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید، بایدآن را به خانه خود در وب سایت پیوند دهید.

با وجود تمام کانال های بازاریابی شما در وب سایت شما، می توانید از تجزیه و تحلیل استفاده کنید تا ببینید کدام استراتژی ها بهترین عملکرد را دارند و بینش ارزشمندی در مورد مخاطبان خود به دست آورید.

اگرچه راه‌حل‌های کاملاً رایگانی برای ایجاد یک وب‌سایت برای کسب‌وکارتان وجود دارد، اما اگر در مورد ترویج سایت تبلیغات برند خود جدی هستید، تقریباً به ناچار باید به نوعی از یک وب‌سایت پولی بروید.

داشتن نام دامنه مخصوص به خود، ظاهر و احساس حرفه ای، و توانایی مقیاس بندی و افزودن ویژگی ها در صورت نیاز، همگی برای رشد ضروری هستند.

3.بهینه سازی موتورهای جستجو را پیاده سازی کنید

این یک چیز برای شما است که کسب و کار خود را تبلیغ کنید. این یک چیز دیگر برای گوگل است که کسب و کار شما را تبلیغ کند.

سئو مجموعه ای از اقدامات است که کسب و کار شما را با الگوریتم رتبه بندی گوگل هماهنگ می کند. اپ

ما از آنجایی که این الگوریتم برای استفاده از یادگیری ماشین و رفتار کاربر برای تولید دقیق‌ترین و با کیفیت‌ترین نتایج برای جستجوگران تکامل یافته است، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو در واقع فقط برای جستجوگران بهینه‌سازی می‌شود، به‌ویژه آنهایی که در جستجوی آنچه شما باید ارائه دهید.

سئو فقط یک تاکتیک نیست، بلکه بسیاری از تاکتیک‌هایی است که در کنار هم برای بهبود رتبه شما کار می‌کنند. همچنین، از آنجایی که گوگل نتایج فوق‌العاده‌ای مبتنی بر موقعیت مکانی دارد، شما به اندازه خرده‌فروشان بزرگ شانس حضور در صفحه اول Google را دارید – بدون اینکه یک سکه هزینه کنید! (البته به غیر از هزینه های دریافت وب سایت).

ترویج سایت تبلیغات برند
ترویج سایت تبلیغات برند

تاکتیک های سئو برای ارتقاء و ترویج سایت تبلیغات برند شما عبارتند از:

  • افزودن کلمات کلیدی مرتبط (مبتنی بر صنعت و مکان) به مکان های خاص در وب سایت شما.
  • تولید محتوای اصلی و با کیفیت به طور منظم، با تصاویر برچسب گذاری شده.
  • حفظ سرعت بارگذاری بالای صفحه و امنیت.

هنگامی که کسب و کار شما در نتایج رتبه بالایی دارد، گوگل اساساً کسب و کار شما را برای شما تبلیغ می کند. نه فقط برای هرکسی، بلکه برای افرادی که در جستجوی آنچه شما برای ارائه دارید می گردند.

4.یک وبلاگ تجاری ایجاد کنید

ما فقط در استراتژی قبلی به این موضوع اشاره کردیم، اما محتوا آنقدر محرک مهم سئو است که واقعاً شایسته دسته بندی خاص خود به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی است.

یک وبلاگ LiveJournal برای مشاغل نیست. مطمئناً، می‌توانید پست‌هایی درباره نقاط عطف و رویدادها ایجاد کنید، اما یک وبلاگ تجاری پرسود، وبلاگی است که محتوای آموزشی را با صدای برند شما، پیرامون سؤالات و عباراتی که مشتریان ایده‌آل شما در Google جستجو می‌کنند، تولید می‌کند.

بهترین راه برای ترویج سایت تبلیغات برند شما

این سوالات و اصطلاحات کلمات کلیدی هستند و هرچه محتوای بیشتری با هدف قرار دادن این کلمات کلیدی تولید کنید، فرصت های بیشتری برای نمایش کسب و کار خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو ایجاد می کنید.

5.محتوای خود را به اشتراک بگذارید

وبلاگی که تخصص، قابلیت دسترسی و تمایل واقعی شما برای کمک به مخاطبان را نشان می دهد، ابزار تبلیغاتی عالی برای یک تجارت است. بنابراین فقط پست ها را منتشر نکنید – آنها را تبلیغ کنید! در رسانه های اجتماعی، از طریق خبرنامه های ایمیل، یا حتی آنها را به راهنمای دانلود تبدیل کنید تا به شما در جمع آوری سرنخ ها کمک کند.

بهتر از این، اگر محتوایی را با در نظر گرفتن قابلیت اشتراک‌گذاری تولید می‌کنید، پست‌های وبلاگ شما احتمالاً مورد توجه سایر وب‌سایت‌های معتبر قرار می‌گیرند که در سایت یا فیدهای رسانه‌های اجتماعی خود به سایت شما اشاره می‌کنند و به آن پیوند می‌دهند و کسب‌وکار شما را برای شما تبلیغ می‌کنند.

فقط به یاد داشته باشید که هرچه ترافیک بیشتری به سایت خود وارد کنید، اطمینان از بارگیری سریع محتوای شما مهم تر است. برای وب سایت های بزرگ ویا در حال رشد، یک CDN می تواند اطمینان حاصل کند که محتوای شما به سرعت ارائه می شود. گزینه های زیادی در آنجا وجود دارد – برای مثال، HubSpot یک گزینه CDN دارد .

6.تبلیغات گوگل را اجرا کنید

در حالی که سئو یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی است ، یک استراتژی بلند مدت است که ممکن است هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا نتایج را مشاهده کنید. برای قرار گرفتن در معرض فوری بیشتر، و در صورت داشتن بودجه، Google Ads راهی برای رفتن است. تبلیغات Google Ads در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو، بالاتر از فهرست‌های ارگانیک و محلی نشان داده می‌شوند. و در میان موتورهای جستجوی موجود، گوگل نه تنها به این دلیل که بیشترین سهم از ترافیک موتورهای جستجو را کنترل می‌کند، بلکه به دلیل سطح بالای انعطاف‌پذیری، ویژگی‌های ساخت آگهی و معیارهای دقیق عملکرد، محبوب‌ترین است.

ترویج سایت تبلیغات برند
ترویج سایت تبلیغات برند
بهترین راه برای ترویج سایت تبلیغات برند شما- تبلیغات گوگل

اگرچه تسلط بر تبلیغات گوگل مدتی زمان و همچنین آزمون و خطای فراوانی را می طلبد، یک کمپین بهینه شده ارزش سرمایه گذاری را دارد. تبلیغات در گوگل را می توان از طریق تبلیغات متنی در شبکه جستجو یا تبلیغات بنری مارک در شبکه نمایش انجام داد.

تبلیغ با استفاده از دایرکتوری های آنلاین کسب و کار خود

مصرف کنندگان به طور معمول از دایرکتوری های آنلاین بازدید می کنند تا کسب و کارهایی را که متناسب با نیازهای خاص آنها هستند جستجو و بررسی کنند.

این سایت‌ها معمولاً وب‌سایت‌های پربازدید و طولانی مدت با اعتبار دامنه بالا هستند، بنابراین غیرمعمول نیست که صفحه نمایه یا نام تجاری شما از طریق یکی از این دامنه‌ها در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

ایجاد فهرست‌های آنلاین زمان زیادی طول نمی‌کشد و می‌توانند به افزایش حضور آنلاین شما کمک کنند و کسب‌وکار شما را به مشتریانی با هدف بالا تبلیغ کنند.

7.فهرستی را در دایرکتوری های اصلی ایجاد کنید

سایت های دایرکتوری کوچکتر داده ها را از سایت های بزرگتر بیرون می کشند. به این معنی که با ایجاد لیست در سایت های اصلی، احتمالاً به طور خودکار در دایرکتوری های کوچکتر هستید. در زیر لیستی از دایرکتوری های اصلی برای شروع . همه آنها رایگان هستند، اما اغلب دارای گزینه های پولی برای ویژگی های پیشرفته هستند.

8.لیست های خود را بهینه کنید

ایجاد یک لیست یک چیز است، اما بهینه سازی آن چیز دیگری است. با پر کردن تمام فیلدها در نمایه‌های خود، افزودن عکس‌ها و جمع‌آوری نظرات، می‌توانید جذابیت کسب‌وکار خود را بهبود بخشید.همچنین میتوانید آن را در جستجوها بالاتر از رقبا قرار بگیرید.

همچنین مهم است که مطمئن شوید اطلاعات شما در تمام لیست های شما با اطلاعات وب سایت شما مطابقت دارد.

ناهماهنگی‌ها می‌تواند باعث شود که Google در مورد قابل اعتماد بودن شما تردید کند. در نهایت، مطمئن شوید که فهرست خود را زیر نظر داشته باشید . هرگونه نادرستی را برطرف کنید، که ممکن است در صورت تکمیل خودکار فهرست ها اتفاق بیفتد.

9.نظرات مشتریان آنلاین را دریافت کنید

ما فقط به جمع آوری نظرات اشاره کردیم. اما از آنجا که نظرات برای مشاغل کوچک و محلی بسیار مهم است، آنها سزاوار بخش خود هستند.

تبلیغات شفاهی، یکی از شاید قوی ترین راه ها برای ترویج سایت تبلیغات برند شما به افراد مناسب است. توصیفات در وب سایت شما عالی هستند، اما بررسی ها در سیستم عامل های رسمی مانند Google، Facebook و Yelp حتی بهتر است.

بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب‌وکار شما در بررسی‌های گوگل

این وب‌سایت‌ها می‌توانند قرار گرفتن در معرض دید شما را افزایش دهند. و چون تدابیری برای جلوگیری از بررسی‌های جعلی یا هرزنامه دارند، مردم بیش از هر جای دیگری به نظرات اینجا اعتماد دارند. به علاوه، بررسی ها یک عامل رتبه بندی اصلی برای نتایج جستجوی محلی هستند:

10.نظارت و پاسخ به بررسی

بسیاری از دایرکتوری‌های آنلاین به هر کسی اجازه می‌دهند فهرستی را اضافه کنند. بنابراین حتی اگر کسب‌وکار خود را فهرست نکرده‌اید، ممکن است همچنان در آنجا باشد و نظرات را جمع‌آوری کند.

مطمئن شوید که تا جایی که ممکن است لیست های خود را ادعا کنید و مرتباً این سایت ها را زیر نظر داشته باشید. به این ترتیب می توانید به نظرات پاسخ دهید – که راه عالی دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما است.

نه تنها می‌توانید بررسی‌های منفی را حل کنید (و حتی معکوس کنید)بلکه روشی که به نظرات (مثبت و منفی) پاسخ می‌دهید، می‌تواند ارزش‌های برند شما را آشکار کند .و به مشتریان بالقوه ایده‌ای درباره نحوه تجارت با شما بدهد.

چگونه کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم

رسانه های اجتماعی یکی دیگر از راه های رایگان برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار کوچک شماست. محبوب‌ترین حساب‌های تجاری فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و توییتر هستند.اما مطمئن شوید که از سایت‌های دیگری مانند Pinterest یا Reddit استفاده کنید که ممکن است مختص جایگاه شما باشد.

11.فیسبوک را در اولویت قرار دهید

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی آنلاین است و می تواند راهی عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان فعلی و دستیابی به مشتریان جدید باشد. ترویج سایت تبلیغات برند در فیس بوک بسته به صنعت شما می تواند بسیار متفاوت باشد، اما در اینجا برخی از اصول اولیه وجود دارد:

یک صفحه تجاری فیس بوک با اطلاعات تماس خود و یک CTA ایجاد کنید.

از رویدادهای فیسبوک برای تبلیغ و به حداکثر رساندن حضور در رویدادهای خود استفاده کنید.

جلسات زنده فیس بوک، آموزش ها یا نگاه های پنهانی پشت صحنه را اجرا کنید.

بهترین راه برای ترویج سایت تبلیغات برند خود با یا بدون پول، فیسبوک را به صورت زنده اجرا کنید

و تبلیغات فیس بوک را فراموش نکنید!

تبلیغات فیس بوک به شما امکان می دهد تا به مخاطبان بسیار خاصی دسترسی پیدا کنید. زیرا می توانید بر اساس اطلاعات نمایه کاربر مانند وضعیت تأهل، شغل، علایق و موارد دیگر هدف قرار دهید.

ترویج سایت تبلیغات برند
ترویج سایت تبلیغات برند

12. اتصال و مشارکت در LinkedIn

لینکدین به چیزی بیش از مکانی برای ارسال رزومه آنلاین شما میباشد. همچنین مکانی برای پیوستن به بحث‌های گروهی، ارتباط با مشتریان بالقوه، ایجاد مشارکت‌های جدید یا صرفاً برای انجام شبکه‌های عمومی آنلاین است . مشتریان بالقوه می توانند قبل از انجام کار با شما، شما یا شرکت شما را بررسی کنند تا از تعداد کارمند شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سوابق پرسنل شرکت مطلع شوند.

همچنین می‌توانید با ارائه دیدگاه‌هایی در بحث‌های گروهی ویا ارائه پیوندهایی به محتوای مرتبط در وب‌سایت خود، کسب‌وکار خود را به طور غیرمستقیم در لینکدین تبلیغ کنید. فقط مطمئن شوید که همیشه محتوای خود را تبلیغ نمی کنید.

13.ویدیوها را در یوتیوب آپلود کنید

بازاریابی ویدیویی یک راه عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است و YouTube به شما این امکان را می دهد که این کار را به صورت رایگان انجام دهید! ترویج سایت تبلیغات برند شما از طریق YouTube روشی موثر برای کمک به مشتریان یا مشتریان بالقوه برای ارتباط با کسب و کار شما است.

گردآوری یک ویدیوی مروری سریع از کسب و کار خود و سپس آپلود آن در YouTube ابزار فروش خوبی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را در صفحه اصلی وب سایت خود پست کنید یا در ایمیل ها برای مشتریان احتمالی پخش کنید.

همچنین می‌توانید فیلم‌های آموزشی، آموزش‌ها یا نکاتی را در کانال YouTube خود پست کنید تا توسط افرادی که به دنبال آنچه کسب و کار شما ارائه می‌دهد کشف شوند.

گزینه های مقرون به صرفه زیادی برای ساخت فیلم وجود دارد. فقط پست ما را در مورد ویدیوهای DIY در خانه بررسی کنید.

14.در یوتیوب تبلیغ کنید

مانند سایر استراتژی‌های پولی ذکر شده در این پست، تبلیغات YouTube می‌تواند سرمایه‌گذاری باشد که اگر به درستی انجام دهید نتیجه می‌دهد.

می‌توانید با ایجاد تبلیغات ویدیویی که قبل از ویدیوها در دسته‌های مرتبط پخش می‌شوند، یا از طریق تبلیغات متنی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند، در YouTube تبلیغ کنید:

15.مخاطبان خود را در اینستاگرام جذب کنید

علی رغم اینکه اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است که اخیراً راه‌اندازی شده است، اما اینستاگرام سومین پلتفرم پرطرفدار در آن‌جاست.

با فرمت‌های پست متنوع آن تصاویر دائمی، داستان‌های کوتاه مدت، سریال‌های IGTV ، جلسات زنده، نکات برجسته داستان و موارد دیگر، راه‌های مختلفی برای استفاده از اینستاگرام برای جذب مخاطبان و تبلیغ کسب‌وکارتان وجود دارد.

فروش و معاملات خود را با هشتگ ارتقا دهید تا دسترسی خود را افزایش دهید.

مسابقاتی را با محصول/خدمت رایگان یا با تخفیف اجرا کنید تا سر و صدای مثبت ایجاد کنید (و فهرستی از سرنخ ها را برای دستیابی به آنها بدست آورید).

توصیه ها و آموزش هایی را ارائه دهید تا به عنوان یک منبع قابل استفاده برجسته شوید.

16.در توییتر به اشتراک بگذارید

توییتر یکی دیگر از کانال‌های رایگانی است که می‌توان از آن برای تبلیغ کسب‌وکارتان به‌صورت آنلاین استفاده کرد – عمدتاً اگر مخاطبان شما را افراد ۱۸ تا ۲۴ ساله تشکیل دهند.

معمولاً برای ایجاد مخاطب نیاز به فعالیت بیشتری دارد، اما اگر به طور مداوم فعال باشید، می‌توانید بر پلتفرم تسلط داشته باشید و مزایای آن را تجربه کنید.

17.به Pinterest ضربه بزنید

در حالی که Pinterest اساساً روی اشتراک‌گذاری عکس‌ها متمرکز است، این واقعیت که عکس‌های شما می‌توانند به وب‌سایت شما پیوند داده شوند، فرصتی برای ترویج سایت تبلیغات برند شما و جذب ترافیک بیشتر به سایت شما ایجاد می‌کند.

Pinterest به ویژه برای مشاغل تجارت الکترونیکی که به دنبال دستیابی به مخاطبان زن هستند قدرتمند است )کاربران Pinterest به شدت به سمت جمعیت زنانه گرایش دارند. (اگر این با نمایه شما مطابقت دارد، ممکن است بخواهید در مورد فعال شدن در شبکه Pinterest فکر کنید.

18.  tik tok راامتحان کنید.

TikTok تنها در سال 2016 راه اندازی شد، اما در حال حاضر در کاربران فعال از توییتر ، لینکدین، اسنپ چت و پینترست پیشی گرفته است.

سهولت استفاده از آن در ایجاد ویدیوهای جذاب با جلوه های ویژه، آن را به یک پلتفرم بازاریابی ویدیویی عالی تبدیل می کند – و نه فقط برای Zillenials . می‌توانید مستقیماً روی پلت‌فرم بپرید تا ویدیوهای نحوه، آموزش یا پشت صحنه را ارائه دهید، اما ممکن است بخواهید کانال Tik Tok جدید خود را در شبکه‌های دیگر تبلیغ کنید.

ترویج سایت تبلیغات برند
ترویج سایت تبلیغات برند
برخی از اصول اولیه ترویج سایت تبلیغات برند در فیس بوک را شرح دهید؟

یک صفحه تجاری فیس بوک با اطلاعات تماس خود و یک CTA ایجاد کنید.
از رویدادهای فیسبوک برای تبلیغ و به حداکثر رساندن حضور در رویدادهای خود استفاده کنید.
جلسات زنده فیس بوک، آموزش ها یا نگاه های پنهانی پشت صحنه را اجرا کنید.
بهترین راه برای ترویج سایت تبلیغات برند خود با یا بدون پول، فیسبوک را به صورت زنده اجرا کنید
و تبلیغات فیس بوک را فراموش نکنید!

بهترین راه برای ترویج سایت تبلیغات برند چه میتواند باشد؟

این سوالات و اصطلاحات کلمات کلیدی هستند و هرچه محتوای بیشتری با هدف قرار دادن این کلمات کلیدی تولید کنید، فرصت های بیشتری برای نمایش کسب و کار خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو ایجاد می کنید.

راه هایی برای برقراری ارتباط موثرتر و بهتر با کارمندان را ذکر کنید؟

جلسات طوفان فکری برگزار کنید، مشارکت‌های پست وبلاگ کارمندان را تشویق کنید.
چت‌های کنار آتش را میزبانی کنید، آنها را در رویدادهای محلی مشارکت دهید، تبلیغات خانوادگی و دوستانه را اجرا کنید .برای آنها ارزش قائل شوید و آنها برای کسب‌وکاری که برای آن کار می‌کنند ارزش قائل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *