ترویج قالب سایت تبلیغات

ترویج قالب سایت تبلیغات

آیا ترویج قالب سایت تبلیغات رایگان و موثر وجود دارد؟ بله وجود دارد، اجازه دهید به شما بگویم که نه تنها این تاکتیک های رایگان وجود دارند، بلکه در واقع برخی از موثرترین آنها هستند. ما از آنها استفاده کرده‌ایم، بازاریابان دیگر از آنها استفاده می‌کنند و بیشتر وب‌سایت‌های بزرگی که تا به امروز دیده‌ام از آنها استفاده می‌کنند.

تبلیغ رایگان و ترویج قالب سایت تبلیغات

برای شروع به تبلیغ رایگان وب سایت خود و گرفتن نتیجه، نیازی به مدرک بازاریابی یا حرفه ای بودن در بازاریابی ندارید. در اینجا چند روش برای ترویج قالب سایت تبلیغات وجود دارد که در طبقه ی رایگان، آسان و موثر قرار می گیرند.

1. آسان ترین گزینه ی ترویج قالب سایت تبلیغات: کلمات کلیدی آسان را برای سئو اولویت بندی کنید

سئو مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو است و به شما امکان می دهد ترافیک رایگان از موتورهای جستجو مانند گوگل دریافت کنید.

یکی از اصول فرآیند سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای ایجاد محتوا است. اکنون، یک تاکتیک آزمایش شده برای وب سایت ها انتخاب کلمات کلیدی با درجه سختی پایین است.

شما می توانید آن کلمات کلیدی را با نگاه کردن به دو چیز مشخص کنید:

  • صفحات با رتبه برتر چند بک لینک از دامنه های منحصر به فرد دارند؟
  • آیا صفحات با رتبه برتر متعلق به دامنه ای با اعتبار موضوعی بالا هستند ؟

پس با کلمات کلیدی دشوار چه باید کرد؟ البته، می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را هدف قرار دهید، اما توجه داشته باشید که احتمالاً برای رتبه‌بندی به زمان بیشتری نیاز دارند.

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

تحقیق کلمات کلیدی فرآیند یافتن و تجزیه و تحلیل عبارات جستجویی است که افراد با هدف استفاده از آن داده ها برای یک هدف خاص، اغلب برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یا بازاریابی عمومی، وارد موتورهای جستجو می کنند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند پرس و جوهایی را برای هدف، محبوبیت این پرس و جوها، دشواری رتبه بندی آنها و موارد دیگر را کشف کند.

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهم است؟

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا بهترین کلمات کلیدی را برای هدف قرار دهید و بینش ارزشمندی را در مورد سؤالاتی که مخاطبان هدف شما در گوگل جستجو می کنند ارائه می دهد. بینشی که می توانید در مورد این عبارات جستجوی واقعی بدست آورید می تواند به اطلاع رسانی استراتژی محتوا و همچنین استراتژی بازاریابی بزرگتر شما کمک کند.

افراد هنگام انجام تحقیقات آنلاین از کلمات کلیدی برای یافتن راه حل استفاده می کنند. بنابراین اگر محتوای شما در حین انجام جستجو در مقابل مخاطبان موفق باشد، ترافیک بیشتری به دست خواهید آورد. بنابراین، شما باید آن جستجوها را هدف قرار دهید.

علاوه بر این باید به خاطر داشته باشید که ما محتوایی را پیرامون چیزی که می‌خواهیم به مردم بگوییم ایجاد نمی‌کنیم. ما باید محتوایی را پیرامون آنچه مردم می خواهند کشف کنند ایجاد کنیم. به عبارت دیگر مخاطب ما به سمت ما می آید.

توصیه

همچنین ممکن است بخواهید کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر را امتحان کنید، زیرا معمولاً آنها نیز کم رقابت هستند. توجه داشته باشید که این تاکتیک همیشه نتیجه نمی دهد و می تواند کمی پیچیده تر از آنچه در بالا خواندید باشد. همچنین، ممکن است برای برخی از سایت ها مناسب تر از سایرین باشد.

ترویج قالب سایت تبلیغات
ترویج قالب سایت تبلیغات

2. سئو صفحات موجود خود را انجام دهید

گاهی اوقات، برای دریافت ترافیک بیشتر، نیازی به ایجاد محتوای جدید ندارید. محتوای قدیمی شما ممکن است فقط به کارهای سئو نیاز داشته باشد، از جمله:

  • تراز دقیق تر با هدف جستجو برای ارائه بهتر معنای جستجو.
  • به روز رسانی محتوا.
  • معرفی یک ارزش منحصر به فرد (برای گوگل، محتوای منحصر به فرد محتوای با کیفیت است ).
  • بهینه سازی تگ عنوان خود برای دریافت کلیک های بیشتر از SERP ها (صفحات نتایج موتور جستجو).
  • افزودن پیوندهای داخلی برای توزیع ارزش لینک.

چرا سئو مهم است؟

سئو برای برندها مهم است زیرا روشی بسیار موثر برای بهبود دیده شدن برند شما از طریق جستجو، جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما، تثبیت نام تجاری شما به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در صنعت شما، رشد پایدار و قابل اعتماد کسب و کار شما و بسیاری موارد دیگر است. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه هر یک از این عوامل به اهمیت سئو برای برند شما کمک می کند.

مشاهده و رتبه بندی

هنگام جستجوی آنلاین یک سرویس یا محصول، کاربران به احتمال زیاد یکی از پنج پیشنهاد برتر را که موتور جستجو به آنها نشان می دهد انتخاب می کنند. سئو به شما کمک می کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و دید آنلاین بیشتری به دست آورید و باعث می شود مشتریان بالقوه بیشتر روی سایت شما کلیک کنند و تبدیل شوند.

ترافیک وب

به بیان ساده، اگر مشتریان بالقوه نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، فرصت های فروش را از دست می دهید. سئو ترافیک موتور جستجوی ارگانیک شما را افزایش می دهد و به نوبه خود تعداد بازدیدکنندگانی را که وب سایت شما هر روز می بیند افزایش می دهد. این به طور مستقیم با افزایش فروش مرتبط است؛ زیرا هر چه افراد مرتبط سایت شما را ببینند، احتمال فروش شما به آنها بیشتر می شود.

قابل اعتماد

هرچه سایت شما بهینه تر باشد، در موتورهای جستجو مانند گوگل بالاتر ظاهر می شوید. در حالی که رتبه بالاتر در گوگل به دلیل افزایش دید برای همه برندها جذاب است، یک مزیت ثانویه اعتمادی است که با مشتریان بالقوه به دست می آورید.

رشد

هیچ شکی در آن وجود ندارد که سئو برای رشد برند شما اهمیت زیادی دارد. هر چه رتبه شما در موتور جستجو برای انواع کلمات کلیدی با حجم بالا بالاتر باشد، ترافیک وب ارگانیک (معروف به غیر پولی) سایت شما بیشتر خواهد شد.

وب‌سایتی که به خوبی بهینه‌سازی شده باشد، به احتمال زیاد مشتریان بیشتری به دست آورده و فروش بیشتری خواهد داشت. پس از اینکه مردم وب سایت شما را از طریق موتور جستجو پیدا کردند، احتمال بیشتری وجود دارد که برند شما را در سایر پلتفرم های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

3. یک منبع رایگان ایجاد کنید

این تاکتیک ترویج قالب سایت تبلیغات تماماً در مورد ایجاد محتوای ارزشمند و منحصر به فرد است که به طور ایده‌آل حول برند یا محصول شما متمرکز باشد و سپس دسترسی رایگان به محتوا را ارائه دهد.

چه یک راهنمای PDF قابل چاپ باشد یا یک مجموعه آموزشی در یوتیوب، بر ارزش افزوده برای مخاطبان خود تمرکز کنید.

اما ابتدا به یک موضوع اثبات شده برای منبع رایگان خود نیاز دارید. می‌توانید با مراجعه به مجلات موجود در سایت خود و مشاهده سیگنال‌های تعامل: لایک‌ها، ریتوییت‌ها، نظرات و غیره برای موضوعات الهام بگیرید.

اما ابزارهایی نیز وجود دارند که می توانند در این کار به شما کمک کنند. یکی از ابزارهایی که ما اغلب برای هر نوع تحقیق مخاطب توصیه می کنیم SparkToro است. فقط موضوعاتی را که مخاطبان هدف شما اغلب در مورد آنها مطالعه می کنند، وصل کنید تا موضوعات و هشتگ های مرتبط را کشف کنید (در میان بسیاری موارد دیگر).

ترویج قالب سایت تبلیغات
ترویج قالب سایت تبلیغات

4. برای یک دوره مشترک یا وبینار شریک شوید

به دنبال کسب و کارهای دیگری باشید که مخاطبان مشابهی را هدف قرار می دهند اما مستقیماً با شما رقابت نمی کنند. سپس ببینید آیا آنها برای همکاری محتوایی با شما آماده هستند یا خیر. به این ترتیب، شما می توانید برای مخاطبان آنها صحبت کنید و آنها نیز برای مخاطبان شما صحبت می کنند.

5. فرصت های وبلاگ نویسی مهمان را پیدا کنید

وبلاگ نویسی مهمان زمانی است که از فردی خارج از شرکت خود دعوت می کنید تا وبلاگی بنویسد که در وب سایت شما منتشر شود. نویسنده معمولاً در همان صنعت با سازمان کار می کند یا در موضوعاتی که باید با آن سازمان انجام دهد متخصص است.

این می تواند راهی عالی برای کار با دیگران در همان صنعت باشد، چه در زمینه همکاری در فروش و چه در کنار استراتژی هایی مانند بازاریابی وابسته.

بهترین روش ها برای وبلاگ نویسی مهمان چیست؟

وقتی صحبت از وبلاگ نویسی مهمان به میان می آید، تمرکز اصلی شما ایجاد محتوایی است که خوانندگان را با سرگرم کردن یا آموزش آنها درگیر کند. با این حال، محتوای خوب به تنهایی کافی نیست. چند روش برتر وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید تا واقعاً برتر باشید.

  • بیوگرافی نویسنده جالبی داشته باشید: این می تواند به ایجاد اعتبار نویسنده برای ایجاد اعتماد کمک کند و می تواند شامل پیوندهایی به سایت یا شرکت خود نویسنده باشد.
  • لینک بسازید: لینک بسازید اما نه خیلی زیاد ! اطمینان حاصل کنید که هر قطعه وبلاگ حاوی تعدادی پیوند است. در صورت توافق، اینها می تواند به سایت خود میزبان یا سایر سایت های مرتبط باشد. زیاده روی در این مورد شما را در معرض خطر جریمه های گوگل قرار می دهد، بنابراین مطمئن شوید که همه لینک ها مرتبط هستند.
  • نتایج را کنترل کنید: مانند هر محتوای دیگری، می‌خواهید عملکرد وبلاگ‌ها را ببینید. این ممکن است نظراتی در وبلاگ اصلی، از طریق پلتفرم هایی که وبلاگ به اشتراک گذاشته شده است یا به سادگی تعداد بازدیدها باشد.
  • به اشتراک بگذارید: اگر مخاطبان خود را به کسانی که در سایت میزبان هستند محدود کنید، بازدیدکنندگان خود را محدود می کنید. وبلاگ خود را قابل اشتراک گذاری کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به اشتراک بگذارند و دسترسی شما را افزایش دهند.

6. انجمنی را برای خود راه اندازی کنید

راه اندازی انجمن در صورتی موجب ترویج قالب سایت تبلیغات می شود که موارد زیر انجام شده باشد:

  • مردم دوست داشته باشند نظرات خود را در مورد موضوعات مرتبط با وب سایت شما به اشتراک بگذارند.
  • ارزش منحصر به فردی ارائه دهید که مخاطب شما را جذب و حفظ کند.

با جلوتر رفتن، می‌توانیم ببینیم که داشتن یک انجمن به وب‌سایت شما مزایای متعددی دارد. از نظر جنبه های تبلیغاتی، بزرگترین مزیت احتمالا تبلیغات دهان به دهان خواهد بود. تبلیغات دهان به دهان یکی از موثرترین کانال های بازاریابی است. زمانی شروع به کار ارگانیک می کند که مخاطبان هدف احساس کنند ارزش محصول به نفع دیگران است.

به این ترتیب، یک انجمن به طور طبیعی می تواند شروع به جذب اعضا کند و در نتیجه وب سایت شما را تبلیغ کند. فقط به خاطر داشته باشید که با این تاکتیک نباید انتظار موفقیت یک شبه را داشته باشید.

7.موثر ترین گزینه ی ترویج قالب سایت تبلیغات: یک لیست ایمیل بسازید و یک خبرنامه راه اندازی کنید

بازاریابی ایمیلی توسط بسیاری از بازاریابان مورد استفاده قرار گرفته است چون به آنها اجازه می دهد مخاطبان خود را ایجاد کنند و به طور مستقیم و منظم با آنها ارتباط برقرار کنند. چنین لیست ایمیل مارکتینگ می تواند به یکی از با ارزش ترین دارایی های شما تبدیل شود.

البته ایجاد یک لیست ایمیل به این آسانی نیست. اما اگر ایمیل مارکتینگ همراه با بازاریابی محتوای با کیفیت انجام شود، راه اندازی را تقریباً به صورت خودکار انجام می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فرم ثبت نام در کنار محتوای خود قرار دهید

ترویج قالب سایت تبلیغات
ترویج قالب سایت تبلیغات

8.ضروری ترین گزینه ی ترویج قالب سایت تبلیغات: در فهرست راهنماهای محلی (برای مشاغل محلی) فهرست شوید

اگر صاحب کسب و کار محلی هستید، فهرست شدن در فهرست های محلی ضروری است.

این به این دلیل است که مردم همیشه به دنبال خدمات محلی در وب هستند. برای این کار، آنها از دایرکتوری های خدمات محلی استفاده می کنند یا به سادگی کلمه کلیدی مانند “وکیل نزدیک من” را در گوگل وصل می کنند. در مورد دوم، گوگل معمولاً آنها را به یک فهرست محلی نشان می دهد.

ایجاد یا ادعای نمایه کسب و کار گوگل شما نقطه شروع خوبی است. تنظیم نمایه کاملاً ساده و رایگان است. با این حال، آنچه من در اینجا توصیه می کنم این است که یک قدم فراتر بروید و مطمئن شوید که پروفایل شما بهینه شده است.

9. در خبرنامه ها یا پادکست ها برجسته شوید

به احتمال زیاد یک خبرنامه در سایت شما وجود دارد که به طور منظم محتوای موجود در وب را مدیریت می کند و به احتمال زیاد، اگر محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد، می توان آن را در یکی از آن خبرنامه ها نشان داد.

به طور طبیعی، لینک داخل خبرنامه برای سئو حساب نمی شود اما می تواند منجر به پیوندهایی از نویسندگانی شود که آن خبرنامه را می خوانند و در هر صورت، شما نام خود را روی نقشه قرار می دهید و مشترکان خبرنامه را از خود آگاه می کنید.

توصیه

فقط بهترین مقالات خود را مطرح کنید و اگر محتوای شما این بار انتخاب نشد نگران نباشید و سعی کنید دوباره آن را به یک رابطه با ویرایشگر تبدیل کنید. شانس های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

10. در رتبه بندی ها یا بررسی ها برجسته شوید

وب پر از رتبه بندی و بررسی است. این احتمال وجود دارد که برخی از آنها به کاری که شما انجام می دهید مربوط باشد. برجسته شدن و لینک شدن راهی رایگان برای دریافت ترافیک ارجاع مستقیم، تقویت سئو و افزایش آگاهی از برند شما است.

چیزی که در اینجا ممکن است به شما کمک کند این است که چشم اندازهای دسترسی خود را بر اساس اعتبار وب سایت مورد نظر خود تقسیم بندی کنید. کاری که در این صورت انجام می دهید این است که از وب سایت های کوچکتر شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید.

نکته دیگر در اینجا این است که بر روی صفحاتی از وب تمرکز کنید که انواع بسیار خاصی از وب سایت ها را رتبه بندی می کنند. دسترسی به آن‌ها آسان‌تر است، زیرا موضوعات خاص مخاطبان کمتری دارند.

افکار نهایی

اینها تنها راه های ممکن برای ترویج قالب سایت تبلیغات شما نیستند. من شما را تشویق می کنم که آزمایش کنید و استفاده از آنچه را که کار می کند دو برابر کنید. اگر فکر می کنید ممکن است چیزی برای مخاطبان شما مفید باشد (حتی اگر قبلاً امتحان نشده باشد)، آن را دنبال کنید.

به خاطر داشته باشید که تاکتیک های بازاریابی شما برای موثر بودن نیازی به منحصر به فرد بودن ندارند. یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن ایده‌های تبلیغاتی همیشه رقابت شما و سایر کسب‌وکارهای موفق خواهد بود.

چگونه باید کلمات کلیدی با درجه سختی پایین را انتخاب کرد؟

شما می توانید این کلمات کلیدی را با نگاه کردن به دو چیز مشخص کنید:
صفحات با رتبه برتر چند بک لینک از دامنه های منحصر به فرد دارند؟
آیا صفحات با رتبه برتر متعلق به دامنه ای با اعتبار موضوعی بالا هستند ؟

برای برتری در وبلاگ نویسی مهمان چه باید کرد؟

بیوگرافی نویسنده جالبی داشته باشید: این می تواند به ایجاد اعتبار نویسنده برای ایجاد اعتماد کمک کند و می تواند شامل پیوندهایی به سایت یا شرکت خود نویسنده باشد.لینک بسازید: لینک بسازید اما نه خیلی زیاد ! اطمینان حاصل کنید که هر قطعه وبلاگ حاوی تعدادی پیوند است. در صورت توافق، اینها می تواند به سایت خود میزبان یا سایر سایت های مرتبط باشد. زیاده روی در این مورد شما را در معرض خطر جریمه های گوگل قرار می دهد، بنابراین مطمئن شوید که همه لینک ها مرتبط هستند.نتایج را کنترل کنید: مانند هر محتوای دیگری، می‌خواهید عملکرد وبلاگ‌ها را ببینید. این ممکن است نظراتی در وبلاگ اصلی، از طریق پلتفرم هایی که وبلاگ به اشتراک گذاشته شده است یا به سادگی تعداد بازدیدها باشد.به اشتراک بگذارید: اگر مخاطبان خود را به کسانی که در سایت میزبان هستند محدود کنید، بازدیدکنندگان خود را محدود می کنید. وبلاگ خود را قابل اشتراک گذاری کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به اشتراک بگذارند و دسترسی شما را افزایش دهند.

بزرگترین مزیت راه اندازی انجمن چیست؟

داشتن یک انجمن به وب‌سایت شما مزایای متعددی دارد. از نظر جنبه های تبلیغاتی، بزرگترین مزیت احتمالا تبلیغات دهان به دهان خواهد بود. تبلیغات دهان به دهان یکی از موثرترین کانال های بازاریابی است. زمانی شروع به کار ارگانیک می کند که مخاطبان هدف احساس کنند ارزش محصول به نفع دیگران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *