روش های قالب سایت تبلیغات

روش های قالب سایت تبلیغات

امروزه روش های قالب سایت تبلیغات مختلفی برای مشاغل موجود است. این روش ها برای ایجاد آگاهی از برند ایده آل هستند و همچنین برای تولید سرنخ و افزایش فروش عالی هستند.

چرا روش های قالب سایت تبلیغات و تبلیغات آنلاین مهم است؟

فرض کنید یک مغازه جذاب در یکی از بهترین خیابان های جهان دارید که 24 ساعته و 365 روز سال باز است. با بازاریابی اینترنتی، شما به طور خودکار برای افرادی که به دنبال فروشگاه شما هستند و حتی از وجود شما اطلاعی نداشتند، قابل مشاهده می شوید؛ بنابراین تبلیغات آنلاین و دانستن روش های قالب سایت تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است.

تبلیغات آنلاین بسیار مقرون به صرفه است، فقط با چند دلار، می توانید بازدید و افزایش ترافیک و فروش چشمگیری داشته باشید. برای بهره مندی از تمام مزایای تبلیغات آنلاین، باید روش های قالب سایت تبلیغات مناسبی را انتخاب کنید که با مخاطب هدف شما ارتباط برقرار کند.

در اینجا روش های قالب سایت تبلیغات وجود دارد:

  • بنر یا تبلیغات نمایشی
  • پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغات کلمه کلیدی
  • تبلیغات رسانه های اجتماعی
  • تبلیغات سئو
  • تبلیغات ویدیویی
  • بازاریابی ایمیلی
  • هدف گذاری مجدد تبلیغات

1.به صرفه ترین گزینه ی روش های قالب سایت تبلیغات: بنر یا تبلیغات نمایشی

تبلیغات بنری یا بنرهای نمایشی مسلماً بهترین روش های قالب سایت تبلیغات هستند؛ این به این دلیل است که آنها اولین تبلیغاتی بودند که در اینترنت ظاهر شدند و تبلیغات کوچکی هستند که به شکل های مستطیلی مختلف ارائه می شوند.

آنها در صفحات وب ظاهر می شوند و مستقیماً به عنوان پیوندی به وب سایت تبلیغ کننده عمل می کنند (هر زمان که افراد روی تبلیغ کلیک می کنند، آنها را به سایت تبلیغ کننده هدایت می کند).

مزایای تبلیغات بنری چیست؟

استفاده از بنر برای کسب و کار شما مزایای زیادی دارد. آنها قدیمی‌ترین شکل تبلیغات هستند و می‌توانند تأثیری فوری در ذهن مشتریان بگذارند. چه اعلام یک محصول جدید یا یک خدمات یا ساختن نام تجاری شما باشد، تبلیغات بنری مقرون‌به‌صرفه‌ترین و محبوب‌ترین تبلیغات است. آنها فروش شما را در زمان بسیار سریع تری به ارمغان می آورند زیرا می دانید که مطمئناً به محض اینکه آنها را مشاهده کنند، روی مردم تأثیر می گذارد.

روش های قالب سایت تبلیغات
روش های قالب سایت تبلیغات
مشاهده و فروش بیشتر

بنرها بیشتر دیده می شوند و بلافاصله مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. پیشنهاد یا محصولی که نشان می‌دهد، مورد توجه قرار می‌گیرد و این مطمئناً فروش را افزایش می‌دهد. مشتریان علاقه‌مند به آن عمل می‌کنند و حتی اگر محصول را نخرند، دوره پیشنهاد را در ذهن خود نگه می‌دارند.

گرافیک و انیمیشن

شما می توانید از طریق گرافیک و حتی انیمیشن در مورد محصولات خود به دنیا بگویید. گرافیک بنر به شما این آزادی را می دهد که محصول خود را به گونه ای به تصویر بکشید که به مشتریان متصل شود.

ساختن برند شما

بسیار مهم است که به مشتریان خود در مورد محصول خود اطلاع دهید تا آن را به یک نام تجاری تبدیل کنید که مردم بتوانند آن را تشخیص دهند. برای این کار، آنها باید بارها و بارها از آن مطلع شوند، تا زمانی که آن را به خوبی بدانند. بنرها می توانند در این زمینه به شما کمک کنند زیرا می توانید محصول خود را در سایت ها و دوره های زمانی مختلف تبلیغ کنید. مردم مدام متوجه نام و لوگوی شما می شوند و به مرور زمان با آن ارتباط برقرار می کنند.

مشتریان

داشتن بنرها مطمئناً برای شما مشتری خواهد داشت و هزاران نفر روزانه متوجه تبلیغات شما در یک بنر خوب می شوند.

مقرون به صرفه، سریع و آسان

تبلیغات بنری را می توان به راحتی تنظیم کرد. همچنین، تبلیغات بنری در مقایسه با سایر روش های قالب سایت تبلیغات آسان تر است.

2. بهترین گزینه ی روش های قالب سایت تبلیغات:پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغات کلمه کلیدی

این روش تبلیغاتی نیز از نظر بسیاری بهترین است. با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، اولین کاری که باید انجام دهید این است که استراتژی خود را بر اساس اهداف خود تنظیم کنید. آیا می خواهید ترافیک بیشتری داشته باشید یا می خواهید تبدیل های بیشتری دریافت کنید؟ قبل از اینکه برای کلمه کلیدی پول پرداخت کنید، به دقت در مورد آنچه می خواهید فکر کنید.

همچنین، اگر می خواهید ترافیک بیشتر و فروش بیشتر داشته باشید، باید کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا را هدف قرار دهید. اگرچه رقابت ممکن است سخت و پرهزینه باشد، اما نتیجه آن ارزشش را دارد.

اگر به ایده هایی برای کلمات کلیدی تجاری بالا نیاز دارید، به آنچه رقبای شما استفاده می کنند نگاه کنید، موضوعاتی را که برای مخاطبان هدف جالب است و پلتفرم های رسانه های اجتماعی که آنها در آن ترند هستند را بشناسید. سپس می توانید آن نوع محتوا را برای ایجاد ترافیک تقلید کنید.

مزیت این روش تبلیغات آنلاین برای تبلیغ کنندگان این است که فقط زمانی پرداخت می کنند که شخصی روی تبلیغات آنها کلیک کند. بزرگترین تبلیغ کننده PPC گوگل است  و آنها اطلاعات زیادی را از طریق فرآیند شروع یک کمپین موفق PPC برای صاحبان مشاغل در دسترس دارند.

اهمیت PPC چیست؟

هدف هر کسب و کاری این است که به مشتریان آنچه را که می خواهند فوراً ارائه دهد. این هدف مشترک برای افراد تجاری است. به طور مشابه، بازاریابان آنلاین از روش های تبلیغاتی برای رسیدن به همان هدف استفاده می کنند.

افراد تجاری دوست دارند با پول کم یا بدون پول سرمایه گذاری کنند، اما در پایان به دنبال تاثیرگذاری بالا هستند. برای این دسته از افراد مشتاق تجارت، روش تبلیغاتی PPC (پرداخت به ازای کلیک) بهترین گزینه است.

توجه : PPC آنقدر که به نظر می رسد آسان نیست. هنگام طراحی و اجرای یک کمپین موفق PPC موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید و اگر این موارد نادیده گرفته شوند یا کمی اشتباه شوند، می تواند تأثیر قابل توجهی بر سرمایه گذاری شما داشته باشد.

3. تبلیغات رسانه های اجتماعی

تبلیغات در سایت های رسانه های اجتماعی به جذب فالوور بیشتر و ترافیک بیشتر کمک می کند.

اکثر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب و اسنپ چت به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند تا در پلتفرم‌های خود تبلیغات ایجاد کنند. این شبکه‌های اجتماعی همچنین به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند که مخاطبان هدف خود را تقسیم‌بندی کنند، بنابراین به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنند تا گروهی از افرادی را که می‌خواهند به آنها دسترسی پیدا کنند انتخاب کنند.

اگر محتوای تبلیغاتی ارزشمند و باکیفیت را به طور منظم در این سایت‌ها ارسال کنید، می‌توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و قدرت بالاتری داشته باشید.

چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی مهم است؟

دلیل اهمیت بازاریابی رسانه های اجتماعی در حال حاضر این است که رسانه های اجتماعی جایی است که خریداران و مشتریان در آن درگیر هستند.

اساساً، مردم برای راهنمایی، مشاوره، اطلاعات، منابع و بسیاری موارد دیگر به سراغ یکدیگر می روند. آن دسته از افرادی که همه اینها را فراهم می کنند، به عنوان رهبران فکری و کارشناسان موضوعی برجسته می شوند. دیدگاه های آنها تصمیمات را تحت تأثیر قرار می دهد.

روش های قالب سایت تبلیغات
روش های قالب سایت تبلیغات

4. مهم ترین گزینه ی روش های قالب سایت تبلیغات: تبلیغات سئو

شرکت های آنلاین زیادی وجود دارند و رقابت بین آنها شدید است. چیزی که باعث می شود کاربران به راحتی در موتورهای جستجو قابل مشاهده باشند، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است. هنگام جستجوی آنلاین یک محصول، اکثر مردم فقط به صفحه اول صفحه نتیجه جستجو و در برخی مواقع به دو یا سه صفحه اول نگاه می کنند.

رتبه وب سایت شما در صفحه اول صفحه نتایج جستجو مهم است و راهی وجود دارد که می توانید رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید که به آن سئو می گویند.

وقتی وب سایت شما بسیار بهینه شده باشد، از نتایج جستجوی ارگانیک در موتورهای جستجو ترافیک دریافت خواهید کرد. این یک استراتژی بلند مدت است که به زمان، تلاش و صبر زیادی نیاز دارد.

چرا سئو برای کسب و کار باید یک اولویت باشد؟

اهمیت سئو برای کسب و کار، با اطمینان از اینکه سایت شما توسط موتورهای جستجو قابل کشف است شروع می شود. یک صفحه بهینه شده برای سئو، هم کاربران و هم موتورهای جستجو را در نظر می گیرد تا با ارائه محتوای مرتبط که نیازهای جستجوگرها را برآورده می کند، ترافیک ارگانیک را هدایت کند. به همین دلیل سئو اولویت اصلی بازاریابان جستجو است.

اما اینکه چرا سئو مهم است بسیار فراتر از آن است. ظاهر شدن در بالای رتبه بندی موتورهای جستجو باعث ایجاد اعتبار برای محتوای شما می شود. امروزه مشتریان به تحقیق روی می آورند و سئو می تواند آنها را در مورد بهترین معاملات، محصولات و خدمات کاملاً جدید و مزایای منحصر به فرد ارائه شده توسط شما آگاه کند. قرار دادن این اطلاعات در دستان آنها در صورت نیاز می تواند چرخه خرید را کوتاه کند و منجر به افزایش درآمد و بازگشت سرمایه بیشتر شود.

با توجه به اهمیت جستجو و تاثیر سئو بر کسب و کار، جای تعجب نیست که سئو نقش برجسته تری در بازاریابی دیجیتال ایفا می کند.

5. موثر ترین گزینه ی روش های قالب سایت تبلیغات:تبلیغات ویدیویی

اکثر مردم امروزه محتوای ویدیویی را به محتوای نوشتاری ترجیح می دهند. ویدیوهای ویروسی در حال رشد هستند و پلتفرم های اجتماعی برای ویدیوها مانند YouTube وجود دارد. این سایت های ویدئویی می توانند مکان بسیار خوبی برای تبلیغ محصول یا خدمات شما باشند.

با استفاده از این پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو، دسترسی بیشتری به کاربرانی که در نهایت می‌توانند مشتری شوند، به دست می‌آورید.

تبلیغات ویدیویی همچنین شامل بنرها و تبلیغاتی می‌شود که می‌توانند به‌عنوان ویدیو در یک وب‌سایت قرار گیرند. نشان داده شده است که این روش تبلیغات کاربران بیشتری را نسبت به متن یا تصاویر ساده جذب می‌کند.

6. بازاریابی ایمیلی

سال‌هاست که بازاریابی ایمیلی بر اینترنت مسلط شده است و هنوز هم بسیار موثر است. افزایش لیست ایمیل شما مهم است و برای اینکه افرادی که چیزی در مورد شما نمی‌دانند را جذب کنید و آنها را به دنبال‌کنندگان فعال تبدیل کنید، در ازای ایمیل‌هایشان چیزی مانند یک کتاب الکترونیکی یا یک گزارش رایگان ارائه دهید.

به این ترتیب می توانید ایمیل های زیادی دریافت کنید، اما بلافاصله شروع به تبلیغ محصول یا خدمات خود نکنید، سعی کنید قبل از تمرکز بر فروش، ابتدا با آنها پیوند برقرار کنید.

نکات بازاریابی ایمیلی

  • اطمینان حاصل کنید که مردم را در مورد هر به روز رسانی در کسب و کار خود آزار ندهید
  • در مورد محصولات یا خدمات جدید خبرنامه های ایمیلی دوستانه ارسال کنید. این به افزایش ترافیک شما کمک می کند.
  • برای مشتریانی که سبد خرید خود را فراموش کرده‌اند، ایمیل‌های راه‌انداز خودکار ارسال کنید تا به آنها یادآوری کنید که خرید خود را انجام دهند.

7.عالی ترین گزینه ی روش های قالب سایت تبلیغات: هدف گذاری مجدد تبلیغات

هدف گذاری مجدد تبلیغات به عنوان بازاریابی مجدد نیز شناخته می شود. این یکی از عالی ترین روش های قالب سایت تبلیغات برای مشاغل کوچک و بزرگ است.

این فقط یک روش تبلیغات آنلاین نیست، بلکه یک ویژگی بسیار خوب است که به شما امکان می دهد تبلیغات شخصی ایجاد کنید که برای کاربرانی که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند اما تبدیل را کامل نکرده اند نمایش داده می شود.

روش های قالب سایت تبلیغات
روش های قالب سایت تبلیغات

بازاریابی مجدد چگونه کار می کند؟

شما یک قطعه کد کوچک بدون مزاحمت را در وب سایت خود قرار می دهید (که پیکسل نیز نامیده می شود). بازدیدکنندگان نمی توانند آن را ببینند و بر عملکرد وب سایت شما تأثیری نخواهد گذاشت.

هر زمان که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، یک کوکی مرورگر باقی می گذارد. هنگامی که شخص دوباره مرور می‌کند، ارائه‌دهنده هدف‌گیری مجدد شما تبلیغات را فقط به شخصی که از سایت شما بازدید کرده است ارائه می‌دهد. 

نکاتی برای به دست آوردن بهترین نتایج با تبلیغات آنلاین

در این قسمت می خواهیم به بررسی نکاتی که می تواند به شما در به دست آوردن نتایج بهتر کمک کند بپردازیم.

1.وب سایت خوبی داشته باشید

همه تبلیغاتی که منتشر می کنید یک ماموریت دارند یعنی جذب افراد به وب سایت شما. بنابراین مطمئن شوید که سایت شما دارای طراحی خوب، قابل پیمایش و کاربرپسند است. 

2. انواع تبلیغاتی که قرار است استفاده کنید را بشناسید

بدانید مشتریان بالقوه شما کجا هستند و نوع تبلیغاتی را انتخاب کنید که برای آنها مناسب است. اگر مخاطبان هدف شما در فیس بوک هستند، به دنبال تبلیغات فیس بوک، اگر در یوتیوب هستند، کمپین های تبلیغاتی خود را در یوتیوب به حداکثر برسانید.

3. به هدف تبلیغات آنلاین فکر کنید

برای شما بسیار مهم است که بدانید با تبلیغات آنلاین خود به چه چیزی می خواهید برسید؛ از این طریق می توانید تبلیغات موثر ایجاد کنید. بنابراین، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید ترافیک بیشتر، فروش بیشتر، سرنخ های بیشتر، بهبود تصویر برند خود و غیره داشته باشید و سپس تبلیغات خود را بر روی این اهداف متمرکز کنید.

4. برای طراحی تبلیغات خود زمان بگذارید

بدانید که فضای کمی برای پیامی که می خواهید منتشر کنید و روشی که قصد انجام آن را دارید وجود دارد. بنابراین به دقت در مورد کلماتی که استفاده می کنید، عناصر بصری که بر آنها تأکید خواهید کرد و فراخوانی برای اقداماتی که به حداکثر می رسانید فکر کنید.

زمانی که برای طراحی تبلیغات خود می گذارید می تواند نتایج شما را چند برابر و حتی سه برابر کند.

5. از (CTA) استفاده کنید

اگر می خواهید مخاطبان شما یک اقدام مصمم را انجام دهند، باید به آنها بگویید. اینجاست که فراخوان برای اقدام وارد می‌شود. اطمینان حاصل کنید که همیشه از CTA در تبلیغات خود برای ترغیب مخاطبان خود برای کلیک کردن استفاده می کنید.

6. تصویر برند خود را فراموش نکنید

تصویر برند شما مهم است، بنابراین همیشه مطمئن شوید که لوگوی خود را در تبلیغات خود اضافه کنید. لوگو باید با رنگ های برند شما مطابقت داشته باشد و آنچه را که می خواهید منتقل کنید واضح باشد.

7. تبلیغات خود را اندازه گیری کنید

بسیار مهم است که همیشه عملکرد تبلیغات خود را اندازه گیری کنید، کمپین خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید چه چیزی موثر است و چه چیزی را تغییر دهید.

نتیجه

این روش‌های تبلیغات آنلاین در بالا می‌توانند به شما کمک کنند تا ترافیک بیشتری داشته باشید و فروش بیشتری ایجاد کنید، اما باید تصمیم بگیرید که روی کدام یک تمرکز کنید.

سعی کنید روش هایی را به کار بگیرید که برای کسب و کار شما بهترین کار را انجام می دهند و بعداً انواع دیگری از تبلیغات اینترنتی را برای بهبود انواع موجود خود اضافه می کنید.

روش های قالب سایت تبلیغات چیست؟

بنر یا تبلیغات نمایشی
پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغات کلمه کلیدی
تبلیغات رسانه های اجتماعی
تبلیغات سئو
تبلیغات ویدیویی
بازاریابی ایمیلی
هدف گذاری مجدد تبلیغات

چرا سئو اولویت اصلی بازاریابان جستجو است؟

اهمیت سئو برای کسب و کار، با اطمینان از اینکه سایت شما توسط موتورهای جستجو قابل کشف است شروع می شود. یک صفحه بهینه شده برای سئو، هم کاربران و هم موتورهای جستجو را در نظر می گیرد تا با ارائه محتوای مرتبط که نیازهای جستجوگرها را برآورده می کند، ترافیک ارگانیک را هدایت کند. به همین دلیل سئو اولویت اصلی بازاریابان جستجو است.

موثر ترین روش قالب سایت تبلیغات چیست؟

اکثر مردم امروزه محتوای ویدیویی را به محتوای نوشتاری ترجیح می دهند. ویدیوهای ویروسی در حال رشد هستند و پلتفرم های اجتماعی برای ویدیوها مانند YouTube وجود دارد. این سایت های ویدئویی می توانند مکان بسیار خوبی برای تبلیغ محصول یا خدمات شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *