قالب سایت تبلیغات پربازدید

قالب سایت تبلیغات پربازدید

عناصر خاصی برای هر سایت تبلیغاتی ضروری است تا مرتبط و رقابتی بماند. ما در این مقاله عناصری که باعث می شود قالب سایت تبلیغات پربازدید داشته باشید را جمع آوری کرده ایم.

عناصر ضروری قالب سایت تبلیغات پربازدید

برای داشتن یک سایت تبلیغات خوب قبل از هرچیزی واجب است که عناصری را استفاده کنید که مناسب باشد و باعث جذب مخاطبان هدف شود. در زیر چند ویژگی ضروری برای داشتن قالب سایت تبلیغات پربازدید آورده شده است.

1. ناوبری کاربر پسند

کلید کمک به مشتریان برای یافتن سریع محصولات مورد نیازشان، ارائه یک سیستم ناوبری کاربرپسند است. محصولات باید به طور منطقی دسته بندی شوند و در ابتدا محبوب ترین دسته بندی ها ذکر شده باشد.

برخی به طور خاص به دنبال محصولات بر اساس برند هستند، در حالی که برخی دیگر بر اساس دسته بندی خرید می کنند. نوار ناوبری به آنها در یافتن سریع محصولات کمک می کند.

وقتی صحبت از قابلیت استفاده به میان می آید، سهولت ناوبری باید اولویت اصلی توسعه دهندگان وب باشد. مزاحم ترین ویژگی یک وب سایت، ناوبری نامناسب یا گیج کننده است که کاربران را گم می کند و به این فکر می کنند که بعداً چه کاری انجام دهند. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، برخی از کاربران ممکن است وب سایت را جستجو کنند تا به هدف خود از بازدید از وب سایت برسند. با این حال، اکثر کاربران به سادگی ظاهر می شوند و اعداد بیشتری را به نرخ پرش وب سایت اضافه می کنند  و همه ما می خواهیم از آن اجتناب کنیم!

بنابراین، چه چیزی ناوبری وب سایت را آسان و قابل استفاده می کند؟ این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید که ناوبری سایت شما کاربرپسند است.

  • 1. پیش بینی پذیری را بپذیرید
  • 2. آن را ساده نگه دارید
  • 3. از مینیمالیسم زیاده روی نکنید
  • 4. آن را ثابت نگه دارید
  • 5. ساختار سلسله مراتبی شفاف
  • 6. آن را قابل مدیریت کنید
  • 7. لوگو را به صفحه اصلی پیوند دهید
  • 8. یک نقشه سایت قرار دهید
  • 9. ارائه بیش از یک منوی پیمایش
  • 10. همیشه یک نوار جستجو قرار دهید

2. جستجوی سایت

علاوه بر ناوبری کاربر پسند، جستجوی سایت یکی از ویژگی‌هایی است که در اکثر سایت‌های برتر تجارت الکترونیک یافت می‌شود و به مشتریان این امکان را می دهد که مسیریابی را دور بزنند و دقیقاً آنچه را که می خواهند جستجو کنند.

اکثر جستجوهای سایت را می توان با استفاده از Google Analytics ردیابی کرد.

مزایای زیادی برای استفاده از جستجو در سایت وجود دارد. بسیاری از آنها در حقیقت نیاز به چندین مقاله برای توضیح و درک اهمیت این ویژگی دارند. در زیر، چهار مزیت اصلی یک ویژگی جستجوی مناسب در سایت برای وب سایت شما و اینکه چرا این ابزار نباید نادیده گرفته شود را شرح می دهم.

قالب سایت تبلیغات پربازدید
قالب سایت تبلیغات پربازدید

تجربه کاربری بهبود یافته

اولین مورد به نظر من، واقعاً واضح ترین است. همه مایلند برای بهبود سئو، محتوای با کیفیت زیادی در سرتاسر سایت خود داشته باشند. با این حال، این می تواند یافتن اطلاعات بسیار خاص در مورد یک محصول یا خدمات را دشوارتر کند که می تواند تجربه کاربر را کاهش دهد و هدف نهایی شما را شکست دهد.

درآمد را افزایش می دهد

مزیت بعدی این است که جستجو در سایت در واقع به افزایش درآمد شما کمک می کند. بله، این درست است! یک مطالعه توسط Econsultancy نشان داد که به طور متوسط، بازدیدکنندگانی که از ویژگی جستجوی در سایت استفاده می‌کنند، درآمد بیشتری برای شرکت‌ها نسبت به بازدیدکنندگانی که استفاده نمی‌کنند، ایجاد می‌کنند. علاوه بر این، همین مطالعه نشان داد که نرخ تبدیل برای بازدیدکنندگانی که از جستجو در سایت استفاده می‌کنند در مقایسه با افرادی که این کار را نمی‌کنند، دو برابر است.

بینش بهبود یافته در مورد رفتار مشتری

دلیل سوم که چرا جستجو در سایت را نباید نادیده گرفت این است که این به شما کمک می کند تا پایگاه مشتریان خود را بهتر درک کنید و بفهمید آنها به دنبال چه محصولات و خدماتی هستند. این مورد نیاز به تحقیق و ردیابی تحلیلی دارد، اما زمانی که به درستی انجام شود می توانید اطلاعات و بینش ارزشمندی در مورد مشتریان خود دریافت کنید. درست مانند جستجوی کلمات کلیدی SEO که به تعیین اینکه عموم مردم در موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند کمک می کند؛ ردیابی فعالیت جستجوی خود در سایت دقیقاً به شما خواهد گفت که مشتریان شما دقیقاً چه چیزی از شما می خواهند.

مزیت رقابتی

مزیت نهایی که امروز می‌خواستم درباره‌اش صحبت کنم این است که خودتان را متمایز کنید، البته به روشی خوب. داشتن ویژگی جستجوی در سایت برای وب سایت شما باعث می شود نسبت به رقبای خود یک شروع عالی داشته باشید. جستجوی در سایت اغلب نادیده گرفته می شود که آمار آن را تایید می کند. حدود 85٪ از رقبای شما ویژگی جستجوی سایت را ندارند و از مزایایی که امروز بیان کردیم استفاده نمی کنند.

3. فیلم های محصول

افزودن ویدئو به صفحات محصول شما می تواند باعث افزایش تبدیل شود. با توجه به Think With Google، بیش از 50٪ از خریداران گفتند که ویدیوی آنلاین به آنها کمک می کند تا تصمیم بگیرند که کدام برند یا محصول را خریداری کنند. بیشتر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک به خرده‌فروشان اجازه می‌دهند تا ویدئوها و تصاویر را به صفحات محصول خود اضافه کنند.

برای مثال اپل از ویدئو برای برجسته کردن ویژگی های جدیدترین آیفون خود در صفحه فروش خود استفاده می کند. استفاده آنها از تصاویر و ویدیوهای با کیفیت محصول به فروش محصولات خود به صورت آنلاین و در فروشگاه کمک می کند.

4. محبوب ترین عنصر قالب سایت تبلیغات پربازدید: بررسی محصول

محبوب ترین شکل محتوای تولید شده توسط کاربر که در سایت های تجارت الکترونیک یافت می شود، بررسی و رتبه بندی محصول است. این بخش از صفحه محصول تجارت الکترونیک برای ارائه اثبات اجتماعی به خریداران مبنی بر اینکه یک محصول با نیازهای آنها مطابقت دارد، بسیار مهم است. eBay به مشتریان اجازه می دهد تا محصولات را رتبه بندی و بررسی کنند و نظرات را در زیر توضیحات محصول و موارد حمایت شده نمایش دهند.

سایر کاربران eBay نیز این گزینه را دارند که نظرات را مفید یا غیر مفید ارزیابی کنند و بهترین نظرات را به بالای لیست در صفحه محصول منتقل کنند.

5. موثر ترین عنصر قالب سایت تبلیغات پربازدید: سیاست بازگشت سخاوتمندانه

آیا می خواهید اعتماد مصرف کننده را به محصولاتی که می فروشید افزایش دهید؟ یک سیاست بازگشت سخاوتمندانه ارائه دهید و آن را در صفحه محصول خود قرار دهید.

آن را در نزدیکی دکمه افزودن به سبد خرید خود قرار دهید تا احتمال تأثیر مثبت آن بر تعداد خرید افزایش یابد.

قالب سایت تبلیغات پربازدید
قالب سایت تبلیغات پربازدید

6. پرسش و پاسخ برای محصولات

راه دیگر برای گنجاندن محتوای تولید شده توسط کاربر در فروشگاه تجارت الکترونیک شما، افزودن بخشی از سوالات متداول مشتریان است. این بخش می تواند از جهات مختلفی به فروشگاه شما کمک کند. با پاسخ دادن به سوالات برتر پیش از فروش مشتری در مورد محصولات خود، تعداد فروش را افزایش دهید و همچنین مدت زمانی را که خدمات مشتری برای پاسخ دادن به سؤالات مربوط به محصولات صرف می کند، قبل و بعد از خرید کاهش دهید.

برای مثال بخش پرسش و پاسخ آمازون در صفحات محصول به مشتریان این امکان را می دهد که سؤال بپرسند، به سؤالات پاسخ دهند و به بهترین سؤالات رأی دهند تا اطمینان حاصل شود که پرتکرارترین سؤالات در بالای صفحه ظاهر می شوند.

7. سوالات متداول برای فروشگاه

علاوه بر سؤالات متداول برای صفحات محصول خود، یک صفحه سؤالات متداول برای فروشگاه اصلی خود اضافه کنید.

این باید هر یک از سؤالات عمومی را که مردم ممکن است در مورد حریم خصوصی آنلاین، امنیت، پرداخت ها، حمل و نقل، بازگشت و سایر نگرانی های خرید بپرسند، پوشش دهد.

برای مثال فروشگاه Etsy در مرکز راهنمایی خود پاسخ هایی را به سوالات متداول ارائه می دهد. این امر تیم پشتیبانی مشتری آنها را از پاسخگویی به سؤالات عمومی نجات می دهد و به آنها زمان بیشتری برای حل مسائل پیچیده می دهد.

8. مهم ترین عنصر سایت تبلیغات پربازدید: پیگیری سفارش

هنگامی که مشتری شما سفارشی می دهد، مهم ترین سوالی که در ذهن آنها وجود دارد این است که سفارش من چه زمانی می رسد. بررسی وضعیت سفارش فعلی مشتریان در وب سایت خود را برای مشتریان ساده کنید.

9.اصلی ترین عنصر قالب سایت تبلیغات پربازدید: شرکت در ایمیل

ایمیل های ارسال شده توسط مشاغل تجارت الکترونیک دارای میانگین نرخ باز شدن 15.68٪ و نرخ کلیک 2.01٪ هستند. این با توجه به درآمدزایی بالقوه ایمیل های تجارت الکترونیک مهم است.

اگر نمی‌توانید بازدیدکنندگان را وادار به خرید در وب‌سایت خود کنید، یکی از بهترین تبدیل‌های بعدی برای فروشگاه شما این است که بازدیدکننده را به عنوان مشترک در لیست ایمیل خود به دست آورید. این به شما این امکان را می‌دهد که با فروش‌های آینده و تبلیغات ایمیلی به آنها دسترسی پیدا کنید .

برای مثال سامسونگ از بازدیدکنندگان می‌خواهد که در فهرست ایمیل خود مشترک شوند تا آخرین پیشنهادات خود را با استفاده از یک پنجره بازشو دریافت کنند.

راه دیگری که خرده‌فروشان تجارت الکترونیک می‌توانند آدرس‌های ایمیل را بگیرند، اضافه کردن یک فرم انتخاب در سرصفحه و پاورقی وب‌سایتشان است.

10.بهترین عنصر قالب سایت تبلیغات پربازدید: اعلان های فشاری

اگر می‌خواهید فیلترهای هرزنامه و الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی را دور بزنید، بهترین راه بعدی برای جذب بازدیدکنندگان فروشگاه تجارت الکترونیک به عنوان مشترک، از طریق اعلان‌های فشاری است. سرویس‌های اعلان فشاری به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند تا در آخرین به‌روزرسانی‌های شما در مرورگر خود مشترک شوند.

وقتی تبلیغی دارید که می‌خواهید به مشترکین اطلاع دهید، می‌توانید پیامی ارسال کنید که از طریق مرورگر آن‌ها به مرکز اعلان آن‌ها تحویل داده می‌شود.

قالب سایت تبلیغات پربازدید
قالب سایت تبلیغات پربازدید

11. چت ربات ها

یکی از مزایای راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک، توانایی آن در کسب درآمد در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، در طول سال است. این همچنین به معنای پشتیبانی از مشتریان خود در آن ساعت نیز است. بر اساس نظرسنجی LivePerson از 5000 مصرف‌کننده، احساسات مثبت در مورد استفاده از چت‌بات‌ها بین سال‌های 2020 تا 2021 تقریباً دو برابر شده و از 31 درصد به 61 درصد رسیده است.

بسیاری از فروشگاه‌های تجارت الکترونیک از ربات‌های گفتگو برای کمک به خریداران آنلاین با سؤالات اساسی استفاده می‌کنند و آنها را به یک محصول یا صفحه پشتیبانی خاص هدایت می‌کنند.

12. فیلترهای در دسترس بودن محصول

آیا در مورد روش های تحویل چندین گزینه برای مشتریان دارید؟ به مشتریان این امکان را بدهید که به سرعت محصولاتی را که با گزینه تحویل دلخواه آنها در دسترس است پیدا کنند.

برای مثال شرکت Walgreens به مشتریان یک فیلتر در دسترس بودن کالا ارائه می دهد که محصولات را بر اساس تحویل در همان روز، حمل و نقل یا موجود در انبار مرتب می کند. این بهترین شانس را برای تبدیل مشتریان بر اساس دسترسی سریع به شما می دهد.

13. اپلیکیشن موبایل

علاوه بر داشتن یک فروشگاه مناسب برای خرید از هر دستگاهی، یک اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه خود نیز در نظر بگیرید. برنامه‌های تلفن همراه به شما این امکان را می‌دهند که برند خود را در ذهن مشتریان خود نگه دارید، نماد برنامه یا لوگوی برند خود را روی دستگاه‌های هوشمندی که مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند قرار دهید.

در این صورت لازم نیست منتظر بمانید تا مشتریان مرورگر یا برنامه دیگری را برای رسانه های اجتماعی یا ایمیل باز کنند تا آخرین پیام های فروش شما را دریافت کنند. می‌توانید این به‌روزرسانی‌های تبلیغاتی را از طریق برنامه‌تان به مشتریانی که اعلان‌ها را روشن کرده‌اند، ارسال کنید.

برای مثال فروشگاه Home Depot اپلیکیشنی را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد محصولات را به صورت آنلاین خرید کنند و آنها را به خانه های خود ارسال کنند یا برای تحویل در فروشگاه رزرو کنند.

14. پشتیبانی چند زبانه

اگر فروشگاه تجارت الکترونیک شما به مشتریانی در یک منطقه خاص پاسخ می دهد، دو گزینه برای پشتیبانی از زبان های برتر در منطقه آنها دارید:

  • 1.برای کمک به مشتریان در ترجمه وب سایت شما به زبان خود، به Google Translate وابسته باشید.
  • 2.چندین نسخه از وب سایت خود را برای زبان های خاص ایجاد کنید.

مزایای پشتیبانی چند زبانه چیست؟

اگر کسب و کار شما در سطح بین المللی فعالیت می کند پشتیبانی چند زبانه حیاتی است. پشتیبانی چند زبانه می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

  • نمایش ارتباط با بخش گسترده تری از مشتریان: اگر مشتریان شما با یک مانع زبانی مواجه شوند، این احساس به آن ها دست می دهد از آن ها استقبال نمی شود یا برای آن ها ارزش قائل نیستند. برعکس، اگر آن ها بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند، مشتری شما شواهد ملموسی دریافت می کند که نشان می دهد برایشان ارزش قائل هستند.
  • کارایی پشتیبانی مشتری خود را بهبود بخشید: پشتیبانی مشتری می تواند بخشی دشوار و پرمخاطب از سفر مشتری باشد. پشتیبانی چند زبانه به کسب و کار شما اجازه می دهد تا به سرعت بلیط های پشتیبانی بیشتری را با مشتریان غیر زبان خود حل کند.
  • دستیابی به بازارهای جدید: در نهایت، محصول شما در یک بازار جهانی وجود دارد. هر چه با زبان های بیشتری ارتباط برقرار کنید، مشتریان بالقوه بیشتری می توانید پیدا کنید.

15. برنامه وفاداری

آیا می خواهید حفظ مشتری را افزایش دهید؟ یکی از راه‌های تشویق مردم به خرید مجدد از فروشگاه تجارت الکترونیک شما، ارائه یک برنامه وفاداری است. اینها معمولاً برنامه های رایگان یا پولی هستند که در آن مشتریان به بهترین معاملات دسترسی خصوصی یا اولیه دارند.

بسیاری از آنها به مشتریان این امکان را می دهند که به ازای هر خرید امتیاز جمع کنند که منجر به پاداش های مختلف می شود، مانند یک محصول رایگان.

16. سیاست داده های شخصی

بسته به محل استقرار فروشگاه تجارت الکترونیک شما و مشتریانی که به آنها خدمات می‌دهد، سایت شما ممکن است به خط‌مشی نیاز داشته باشد که بازدیدکنندگان را از داده‌هایی که در مورد آنها در وب‌سایت شما با استفاده از کوکی‌های وب‌سایت و سایر ابزارهای تحلیلی جمع‌آوری می‌شود مطلع کند و بازدیدکنندگان این امکان را داشته باشند که این خط مشی را بپذیرند یا تنظیمات برگزیده کوکی خود را تنظیم کنند.

دستورالعمل های ناوبری کاربر پسند چیست؟

1. پیش بینی پذیری را بپذیرید
2. آن را ساده نگه دارید
3. از مینیمالیسم زیاده روی نکنید
4. آن را ثابت نگه دارید
5. ساختار سلسله مراتبی شفاف
6. آن را قابل مدیریت کنید
7. لوگو را به صفحه اصلی پیوند دهید
8. یک نقشه سایت قرار دهید
9. ارائه بیش از یک منوی پیمایش
10. همیشه یک نوار جستجو قرار دهید

مزایای چت ربات ها چیست؟

یکی از مزایای راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک، توانایی آن در کسب درآمد در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، در طول سال است. این همچنین به معنای پشتیبانی از مشتریان خود در آن ساعت نیز است. بر اساس نظرسنجی LivePerson از 5000 مصرف‌کننده، احساسات مثبت در مورد استفاده از چت‌بات‌ها بین سال‌های 2020 تا 2021 تقریباً دو برابر شده و از 31 درصد به 61 درصد رسیده است.

استفاده از اپلیکیشن موبایل چه سودی خواهد داشت؟

علاوه بر داشتن یک فروشگاه مناسب برای خرید از هر دستگاهی، یک اپلیکیشن موبایل برای فروشگاه خود نیز در نظر بگیرید. برنامه‌های تلفن همراه به شما این امکان را می‌دهند که برند خود را در ذهن مشتریان خود نگه دارید، نماد برنامه یا لوگوی برند خود را روی دستگاه‌های هوشمندی که مشتریان بیشتر استفاده می‌کنند قرار دهید.

در این صورت لازم نیست منتظر بمانید تا مشتریان مرورگر یا برنامه دیگری را برای رسانه های اجتماعی یا ایمیل باز کنند تا آخرین پیام های فروش شما را دریافت کنند. می‌توانید این به‌روزرسانی‌های تبلیغاتی را از طریق برنامه‌تان به مشتریانی که اعلان‌ها را روشن کرده‌اند، ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *