قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار

قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار

در میان تنظیمات مداوم الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو ، جلب توجه محتوای شما می تواند چالش برانگیز باشد و قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار می تواند تاثیر زیادی بر افزایش مخاطبان شما داشته باشد.

ویژگی های قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار

حقیقت این است که همه قالب های تبلیغاتی برای تاثیرگذاری دارای تعدادی ویژگی مشترک هستند. بیایید چند ویژگی مهم قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار را بررسی کنیم .

چه چیزی یک کمپین تبلیغاتی خوب را می سازد؟

به‌عنوان مصرف‌کننده، همه ما تبلیغاتی را دیده‌ایم که ما را شگفت‌زده می‌کنند و همچنین تبلیغاتی را دیده ایم که موفق نبوده اند. پس چه چیزی باعث ایجاد یک تبلیغ خوب می شود؟ چند جنبه وجود دارد که یک تبلیغ یا کمپین قوی ایجاد می کند. شما می توانید همه چیز در مورد آنها را در این پست بخوانید.

  • تبلیغاتی است
  • قانع کننده است
  • این بخشی از یک استراتژی بازاریابی کلی است
  • هدف گذاری شده است
  • این یک سرمایه گذاری است
  • اورجینال است
  • این خلاقانه است
  • سازگار است
  • شخصی سازی شده است
  • اخلاقی است

1. تبلیغاتی است

تبلیغات نوعی ارتباط است که هدف آن تبلیغ یک محصول یا خدمات و تشویق فروش است. طبیعتاً تبلیغات خوب باید جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد که تلاش می کند بر اقدامات مخاطبان هدف خود برای خرید، فروش یا انجام کاری خاص تأثیر بگذارد. با استفاده از یک پیام کاملاً مناسب، تبلیغات می تواند به صورت تخصصی (مخاطبان کوچک را هدف قرار می دهد) یا عمومی (مخاطبان زیادی را هدف قرار می دهد).

استراتژی تبلیغات دیجیتال چگونه کار می کند؟

یک استراتژی تبلیغات دیجیتال باید اهداف شرکت و منابع موجود برای دستیابی به آن اهداف را در نظر بگیرد و البته شخصیت خریدار را برای کسب و کار شما تعریف کند.

با ارزیابی همه این نکات، شرکت‌ها از بین گزینه‌های مختلف، بهترین و مناسب ترین هزینه و فایده را برای برنامه‌هایشان انتخاب می‌کنند.

قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار
قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار

2.مهم ترین ویژگی قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار: متقاعد کننده است

برای دستیابی به هدف اصلی خود یعنی افزایش فروش یک محصول یا خدمات خاص، تبلیغات موثر باید مشتریان را متقاعد کند که محصول یا خدمات آنها بهتر از یک پیشنهاد مشابه از یک رقیب است. تبلیغات متقاعد کننده تضمین می کند که یک محصول می تواند نیاز مصرف کننده را برطرف کند یا زندگی او را به نحوی بهبود بخشد.

تبلیغات از تاکتیک‌های مختلفی مانند جلب احساسات مصرف‌کنندگان ، جلب اعتماد آنها با استدلال‌های معتبر یا استفاده از دلایل منطقی برای توجیه خرید یک محصول استفاده می‌کند.

هر تبلیغ تجاری متقاعد کننده باید یک هدف داشته باشد: وادار کردن مشتریان خود به انجام کاری. گاهی اوقات قرار گرفتن در معرض تکرار مورد نیاز است و ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا شما یک مشتری را متقاعد کنید که از رقیب دور شود، بنابراین افزایش کانال های ارتباطی با مخاطبان هدف شما در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.

برای اینکه یک تبلیغ واقعاً متقاعد کننده باشد، کارهای «پشت صحنه» زیادی وجود دارد که اتفاق می افتد. اجرای موفقیت آمیز فوراً اتفاق نمی افتد. این به استراتژی مداوم، ورودی خلاقانه و درک روانشناسی انسان نیاز دارد .

3. بخشی از استراتژی بازاریابی کلی شرکت است

در پس هر کمپین، تفکر استراتژیک زیادی وجود دارد. تبلیغات همیشه با یک هدف بازاریابی خاص که به یک نام تجاری یا شرکت مرتبط است، همسو است. یک استراتژی تبلیغاتی قوی باید در چارچوب برنامه بازاریابی کلی باشد، مانند کمپین تبلیغات نایک. شعار این کمپین مختصر و به یاد ماندنی است و با تصویر نایک به عنوان برندی مطابقت دارد که ورزشکاران حرفه‌ای و بالغ را به تلاش برای رسیدن به اهداف خود سوق می‌دهد.

4. حساس ترین ویژگی قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار: هدفمند است

در گذشته، تبلیغات به رسانه های جمعی مانند رادیو و تلویزیون متکی بود که تا حد امکان به مخاطبان دسترسی پیدا کند. تبلیغات موثر در دنیای امروز به مخاطبان بسیار هدفمند و تقسیم بندی شده، نیازمند است .

هر برند دارای شخصیت خریدار یا نمایه مشتری ایده آلی است که سعی در جذب آن دارند. هرچه تبلیغات شما بر روی یک مخاطب خاص متمرکزتر باشد، می تواند موثرتر باشد. محتوای تبلیغات شما باید به گونه ای طراحی شود که خواسته ها و نیازهای مخاطبان شما را به خود جلب کند. تبلیغات اگر سعی در جذب نوع خاصی از افراد نداشته باشند، به خوبی کار نمی کنند.

گاهی اوقات در مورد تبلیغات هدفمند کمی احساسات منفی وجود دارد که بی دلیل نیست؛ مصرف کنندگان اغلب شکایت دارند که جمع آوری اطلاعات از رفتارهای مرور فردی آنها، مانند بازدید از صفحه و جستجو، برای انتخاب بهینه تبلیغاتی که می بینند، تهاجمی است و حتی ممکن است برخی بگویند وحشتناک است.

اگر تبلیغات هدفمند به درستی انجام شود، هدف‌گذاری تبلیغات پتانسیل جذب مشتریان جدید، کمک به حفظ مشتریان موجود و تقویت نمایه برند شما را دارد.

تبلیغات هدفمند از داده‌های جمع‌آوری‌شده در مورد مصرف‌کنندگان مانند اطلاعات جمعیت‌شناختی، تاریخچه مرور و تعامل وب‌سایت برای ایجاد و ارائه تبلیغاتی که با ترجیحات مشتری مطابقت دارند، استفاده می‌کند.

5. این یک سرمایه گذاری است

کمپین های تبلیغاتی نیازمند سرمایه گذاری در زمان، منابع و البته پول هستند. عموماً کانالی که آگهی‌ها را منتشر می‌کند، در ازای انتشار آن مبلغی را دریافت می‌کند.

یک کمپین تبلیغاتی خوب، سود شرکت را افزایش می دهد و این باید از هزینه سرمایه گذاری شده بیشتر باشد. برای درک رابطه بین هزینه ها، تبلیغ کنندگان ROI (بازده سرمایه گذاری) کمپین را اندازه گیری می کنند. ROI مثبت نشان می دهد که کمپین تبلیغاتی موفقیت آمیز بوده است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید ایده‌ی بهتری در مورد اینکه چه چیزی یک کمپین موفق را به دست می‌آورد، آزمایش A/B تبلیغاتتان است. این به شما امکان می دهد متغیرها و تغییرات مختلف تبلیغات خود را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بهترین نتایج را ایجاد می کند.

6. اورجینال است

بر کسی پوشیده نیست که تبلیغات از اشباع بازار رنج می برد. مصرف کنندگان روزانه در معرض صدها تبلیغ در قالب های مختلف قرار می گیرند و بسیاری حتی به آنها توجه نمی کنند. بنابراین تبلیغات موثر با استفاده از قالب ها و منابع غیرمنتظره از رقبا متمایز می شود .

می‌توانید با تأکید بر جدید بودن محصول یا خدمات خود یا ارائه خدمات عالی توجه کاربر را جلب کنید.

7. خلاق است

ویدیوهای خنده دار، تصاویر تکان دهنده، سخنرانی های فراموش نشدنی غیره. تبلیغات موثر از خلاقیت برای برجسته شدن استفاده می کنند و برند را بلافاصله قابل شناسایی یا به یاد ماندنی می کنند. بهترین تبلیغات خلاقانه کاربران را شگفت زده می کند، آنها را تشویق می کند تا دست به اقدام بزنند و بلافاصله به یاد ماندنی می شوند، همه اینها در حالی است که به اصول برند وفادار می مانند.

قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار
قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار
چهار مرحله در فرآیند خلاقیت چیست؟

گراهام والز، جامعه شناس انگلیسی، چهار مرحله در فرآیند خلاقیت را تعریف کرد:

  • مرحله 1 آماده سازی: جمع آوری اطلاعات زمینه مورد نیاز برای حل مشکل از طریق تحقیق و مطالعه.
  • مرحله 2 درون نهفتگی: دور شدن و اجازه توسعه ایده ها.
  • مرحله 3 روشنایی: دیدن نور.
  • مرحله 4 تأیید: اصلاح و صیقل دادن ایده و دیدن اینکه آیا راه حل مناسبی است یا خیر.

مانند تمام تبلیغات و بازاریابی، فرآیند خلاقیت با یک استراتژی آغاز می شود. استراتژی عبارت است از تدوین یک پیام بازاریابی که مزیت یا ویژگی های محصول یا خدمات را به بازار منتقل می کند.

پیام باید در محور برآوردن نیازها یا خواسته های مصرف کننده باشد. علاوه بر این، باید منافع مصرف کننده مورد نظر را ارائه دهد. اگر اینطور نباشد، حتی یک استراتژی تبلیغاتی عالی هم موفق نخواهد بود. این بدان معناست که پیام تبلیغاتی باید صحیح باشد که وقتی در زمان مناسب به مخاطبان درست ارائه شود، نتایج مورد انتظار را به همراه داشته باشد.

8. سازگار است

تبلیغات خوب با هسته اصلی برند و ارزش های مرتبط با آن سازگار می مانند. بنابراین، یک جنبه کلیدی تبلیغات، ثبات است.

در حالت ایده‌آل، هر مصرف‌کننده در بین مخاطبان هدف باید تأثیر کافی برای یادآوری برند و پیام آن داشته باشد، اما نه آنقدر که آزاردهنده شود. همچنین جالب است که در نظر بگیرید که تأثیرات را می توان از طریق همان رسانه تکرار کرد.

9. بهترین ویژگی قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار: شخصی شده است

شخصی‌سازی روند مهمی است که به طور قابل توجهی مهم است و از همیشه آسان‌تر می‌شود. تبلیغات واقعاً مؤثر به طور فزاینده ای بر اساس ویژگی ها و نیازهای یک کاربر خاص شخصی سازی می شوند. برای مثال، می‌توانید از  اتوماسیون بازاریابی برای ارسال ایمیل‌هایی با محتوای شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید. این نوع ایمیل‌ها مستقیماً خواسته‌ها و نیازهای مشتریان شما را نشان می‌دهند و پیشنهادات و اطلاعات مرتبط با آن‌ها را در اختیار آنها قرار می‌دهند. بازاریابی مجدد یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده از تبلیغات شخصی سازی شده است، به ویژه برای تجارت الکترونیک یا فروشگاه های خرده فروشی. تجربیات، پیشنهادات و تعاملات سفارشی شده به برندها این فرصت را می دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و وفاداری ایجاد کنند.

10. اخلاقی است

به دلیل قدرت متقاعدسازی آن، تبلیغات باید کنترل شود تا از اطلاعات گمراه کننده یا کمپین های غیراخلاقی جلوگیری شود. در حالی که چندین نهاد عمومی وجود دارند که جنبه اخلاقی تبلیغات را تنظیم می کنند، همچنین ضروری است که  تبلیغ کنندگان و آژانس ها مسئولیت آن را بر عهده بگیرند. در پایان، تبلیغات صادقانه ارزش های تبلیغ کننده را منعکس می کند، به بهبود تصویر برند کمک می کند و در دراز مدت مفید است. اگر مصرف‌کنندگان احساس کنند که می‌توانند به برند شما اعتماد کنند و ارزش‌های شما با ارزش‌های آنها همخوانی دارد، احتمالاً از شما خرید می‌کنند و به مشتریان وفادار تبدیل می‌شوند.

5 معیار قالب سایت تبلیغات تاثیر گذار و اندازه گیری اثربخشی کمپین های تبلیغاتی

در زیر چند معیار مهم وجود دارد که به شما در نظارت بر موفقیت کمپین های تبلیغاتی کمک می کند. این فهرست جامعی نیست، اما اینها برخی از معیارهای کلیدی هستند که به شما در شروع کار کمک می کنند!

1. منابع و کانال های ترافیک

وقتی صحبت از منابع ترافیک پولی به میان می آید، برخی از آنها همیشه موثرتر از سایرین خواهند بود. این به شما بستگی دارد که بفهمید کدام یک برای کسب و کار شما بهتر عمل می کنند! این اغلب به محلی گه مخاطبان شما در زمان آنلاین بودن خود سپری می کنند بستگی دارد.

2. نرخ کلیک

ممکن است قبلاً با نرخ کلیک آشنایی داشته باشید. این نسبت کلیک ها به نمایش ها برای یک کمپین تبلیغاتی است و اغلب برای اندازه گیری موفقیت یک کمپین تبلیغاتی یا یک کمپین بازاریابی ایمیلی استفاده می شود.

3. مهم ترین معیار قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار: نرخ تبدیل

این مهمترین معیار کمپین شماست زیرا درصد کاربرانی را که اقدام خاصی را در وب سایت شما انجام داده اند به شما می گوید. این اقدام می تواند هر چیزی باشد، از پر کردن فرم گرفته تا ثبت نام برای آزمایش رایگان محصول یا خدمات شما. بهینه سازی نرخ تبدیل نیز چیزی است که می توان برای بهبود نتایج روی آن کار کرد.

4. نرخ نگهداری

نرخ نگهداری اندازه گیری می کند که چه تعداد از مشتریان خود را در یک دوره زمانی مشخص حفظ کرده اید. معمولاً معادل این است که شخص یا شرکتی از محصول یا خدمات شما بیش از یک بار در روز، هفته، ماه و غیره استفاده کند.

5. معیارهای اجتماعی

در نهایت، ما معیارهای رسانه های اجتماعی را داریم. رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین ابزارهای برندها در اجرای کمپین های تبلیغاتی هستند. شاخص هایی مانند تعداد اشتراک گذاری ها، بازدیدها، لایک ها، نظرات و غیره به شما کمک می کنند تا عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را درک کنید.

آیا باید از قالب های تبلیغاتی مختلف برای اهداف مختلف استفاده کنم؟

از آنجایی که تبلیغات رسانه‌های اجتماعی هر روز کارآمدتر و هدفمندتر می‌شوند، اغلب به این فکر می‌کنیم که چه جزئیات کوچکی را می‌توانیم تغییر دهیم تا تفاوتی عظیم برای دیده شدن یک برند ایجاد کنیم. یکی از عواملی که می تواند به اهداف کمپین شما کمک کند، فرمت های تبلیغاتی هستند. برخی از قالب‌های تبلیغاتی که ممکن است برای تعامل با آنها در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی عادت داشته باشید عبارتند از:

  • تبلیغات تصویری
  • تبلیغات ویدیویی
  • تبلیغات نمایش اسلاید
  • تبلیغات چرخ و فلک
  • تبلیغات تجربه فوری
  • تبلیغات مجموعه

ترکیب فرمت های تبلیغاتی می تواند برای برند شما مفید باشد. با استفاده از روش های مختلف برای برقراری ارتباط با کمپین فعلی خود، می توانید درک مثبت برند را افزایش دهید. قالب های تبلیغاتی لزوماً نباید صرفاً به این دلیل انتخاب شوند که بهتر به نظر می رسند یا ترجیح شخصی شماست. در عوض آنها باید با توجه به هدفی که شما تعیین کرده اید انتخاب شوند. برخی از انواع قالب‌های تبلیغاتی با اهداف و مخاطبان مختلف هماهنگ‌تر هستند.

ویژگی های قالب سایت تبلیغات تاثیرگذار چیست؟

تبلیغاتی است
قانع کننده است
این بخشی از یک استراتژی بازاریابی کلی است
هدف گذاری شده است
این یک سرمایه گذاری است
اورجینال است
این خلاقانه است
سازگار است
شخصی سازی شده است
اخلاقی است

منظور از تبلیغات هدفمند چیست؟

هر برند دارای شخصیت خریدار یا نمایه مشتری ایده آلی است که سعی در جذب آن دارند. هرچه تبلیغات شما بر روی یک مخاطب خاص متمرکزتر باشد، می تواند موثرتر باشد. محتوای تبلیغات شما باید به گونه ای طراحی شود که خواسته ها و نیازهای مخاطبان شما را به خود جلب کند. تبلیغات اگر سعی در جذب نوع خاصی از افراد نداشته باشند، به خوبی کار نمی کنند.

منظور از تبلیغات شخصی سازی شده چیست؟

شخصی‌سازی روند مهمی است که به طور قابل توجهی مهم است و از همیشه آسان‌تر می‌شود. تبلیغات واقعاً مؤثر به طور فزاینده ای بر اساس ویژگی ها و نیازهای یک کاربر خاص شخصی سازی می شوند. برای مثال، می‌توانید از  اتوماسیون بازاریابی برای ارسال ایمیل‌هایی با محتوای شخصی‌سازی‌شده استفاده کنید. این نوع ایمیل‌ها مستقیماً خواسته‌ها و نیازهای مشتریان شما را نشان می‌دهند و پیشنهادات و اطلاعات مرتبط با آن‌ها را در اختیار آنها قرار می‌دهند. بازاریابی مجدد یکی دیگر از راه های عالی برای استفاده از تبلیغات شخصی سازی شده است، به ویژه برای تجارت الکترونیک یا فروشگاه های خرده فروشی. تجربیات، پیشنهادات و تعاملات سفارشی شده به برندها این فرصت را می دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و وفاداری ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *