ویژگی های قالب سایت تبلیغات

ویژگی های قالب سایت تبلیغات

طراحی سایت در حال تغییر است. در حالی که برخی از ویژگی ها مانند نیاز به محتوای مرتبط، به موقع و جذاب ثابت باقی می مانند. عناصر جدید که می توانند تأثیر وب سایت را به طور مداوم افزایش دهند به ویژگی های قالب سایت تبلیغات اضافه می شوند.

ویژگی های قالب سایت تبلیغات و عناصر طراحی وب مدرن

برخی از این عناصر به داستان‌گویی و توضیح ماهیت شرکت شما کمک می‌کنند، در حالی که برخی دیگر برای جلب فوری علاقه کاربر یا بهبود تجربه در هر دستگاهی کار می‌کنند. استفاده از هر عنصر به طور همزمان لازم نیست (این می تواند منجر به یک تجربه درهم ریخته و گیج کننده شود)، اما رعایت ویژگی های قالب سایت تبلیغات و انتخاب عناصر خاصی که با برند و اهداف وب سایت شما هماهنگ باشد می تواند به افزایش تاثیر کلی برند شما کمک کند.

برای کمک به یافتن بهترین عناصر برای سایت خود، ما مهمترین ویژگی های قالب سایت تبلیغات و عناصر طراحی وب سایت مدرن را که می توانید برای بهبود عملکرد سایت خود پیاده سازی کنید، تجزیه و تحلیل می کنیم. در اینجا 11 مورد زیر از ویژگی های قالب سایت تبلیغات را بررسی می کنیم:

  • تایپوگرافی منحصر به فرد
  • تصاویر قهرمان جذاب و پاسخگو
  • فیلم های پس زمینه
  • طراحی نیمه تخت
  • منوهای همبرگر
  • تصاویر محصول با کیفیت بالا
  • طراحی کارت
  • ویدئوهای ویژه
  • چیدمان مناسب برای موبایل
  • فضای سفید
  • بهینه سازی سرعت

1. تایپوگرافی منحصر به فرد

اکثر شرکت ها فونت یا تایپوگرافی خاصی دارند که برای کمک به مشتریان خود در شناسایی فوری آنها در مقابل رقبای خود استفاده می کنند. در سال‌های اخیر، طراحان به مجموعه بزرگ‌تری از فونت‌ها دسترسی دارند و کسب‌وکارها می‌توانند برندهای خود را با دقت بیشتری از طریق تایپوگرافی بیان کنند.

چرا تایپوگرافی منحصر به فرد در طراحی وب مدرن مفید است؟

تایپوگرافی یک عنصر طراحی منحصر به فرد است که به هر صفحه در یک وب سایت ظاهری یکنواخت می دهد.

هنگام ایجاد نام تجاری شرکت خود، انتخاب شما در تایپوگرافی می تواند نکات ظریفی را در مورد آنچه شما نمایندگی می کنید نشان دهد. کسب و کار شما سرگرم کننده است یا جدی؟ کاربردی یا اطلاعاتی؟ صرف نظر از اینکه چه فونتی را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که طراح شما کاربرد آن را در مرورگرها و رایانه ها در نظر می گیرد. انتخاب فونتی که توسط مرورگرها و رایانه‌های رایج پشتیبانی نمی‌شود، می‌تواند به این معنی باشد که وب‌سایت شما در دستگاه‌های مختلف به‌خوبی نمایش داده می‌شود.

ویژگی های قالب سایت تبلیغات
ویژگی های قالب سایت تبلیغات

مزایای تایپوگرافی منحصر به فرد چیست؟

چرا باید به جای چسبیدن به فونت های استاندارد، تایپوگرافی منحصر به فرد را انتخاب کنید؟ خوب، دلایل مختلفی وجود دارد، از جمله:

  • حمایت از شخصیت برند شما: هر برند دارای شخصیت است. از سرگرم کننده و دمدمی مزاج گرفته تا جدی و شخصیت های برند مختلفی وجود دارند که می توانند برای شرکت شما مناسب باشند. انتخاب مناسب برای کسب و کار شما مهم است و یک تایپوگرافی منحصر به فرد نه تنها از این شخصیت پشتیبانی می کند، بلکه آن را به مشتریان شما نیز نشان می دهد.
  • جلب توجه به عنوان اصلی خود: در حین پیمایش در یک وب سایت چند بار از سرفصل ها و محتوای متنی گذشته می گذرید؟ چگونه می توانید مخاطبان خود را وادار به توقف و خواندن آن کنید؟ خوب، با تایپوگرافی منحصر به فرد می توانید مطمئن باشید که توجه و علاقه آنها را به خود جلب می کنید، بنابراین آنها عنوان اصلی شما را می گیرند، که باید به اندازه کافی برای ادامه مطالعه آنها را علاقه مند کند.

2. تصاویر قهرمان جذاب و پاسخگو

تصاویر قهرمان نیز اغلب در پس‌زمینه قرار می‌گیرند و متن و سایر محتواها روی آن قرار می‌گیرند. صرف نظر از رویکردی که استفاده می کنید، تصاویر بزرگ می توانند به بیان بصری داستان شما بدون تکیه بر متن کمک کنند.

چرا تصاویر قهرمان مفید است؟

تصاویر قهرمان، بدون نیاز به متن یا ویدیو، لحن وب سایت شما را تنظیم می کنند. تصویر مناسب می تواند فوراً به بازدیدکنندگان این حس را بدهد که برند شما در مورد چیست، چه کاری انجام می دهید یا چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند. در نتیجه، ایده خوبی است که هم ایده‌های تصویر قهرمان را ایده‌آل کنید و هم از منابع متعدد بازخورد بگیرید تا ببینید کدام تصویر بیشترین تأثیر را دارد.

3. عالی ترین گزینه ی ویژگی های قالب سایت تبلیغات: فیلم های پس زمینه

ویدیوهایی که به طور خودکار در پس‌زمینه پخش می‌شوند می‌توانند جذابیت‌های زیادی را به صفحه اضافه کنند. از آنها می توان برای گفتن یک داستان استفاده کرد و مقدار محتوای دیگری را که برای توضیح کسب و کار شما نیاز است به میزان قابل توجهی کاهش داد.

این ویدیوی پس‌زمینه به‌عنوان روشی عالی برای ترغیب بازدیدکنندگان به کلیک کردن و ماندن طولانی‌تر در صفحه عمل می‌کند.

چرا فیلم های پس زمینه مفید است؟

ویدیوهای پس‌زمینه بر جذب بازدیدکنندگان از لحظه ورود به صفحه شما تمرکز می‌کنند. این ویدیو به بازدید کننده شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به خواندن یک خط متن، نکات کلیدی شرکت شما را درک کند.

علاوه بر این، ویدئو در مقایسه با متن 60000 برابر سریعتر توسط مغز ما پردازش می شود. در حالی که مردم اغلب در خواندن بلوک های سنگین متن مردد هستند، ویدیوها بدون دردسر به نظر می رسند و مردم خیلی سریع و راحت آن را تماشا می کنند.

4. طراحی مسطح

به عبارت ساده، طراحی مسطح به هر عنصری گفته می شود که شامل سه بعد نباشد یا درک سه بعدی را ارائه نکند، مانند سایه ها. طراحی مسطح نه تنها درک آن برای کاربران آسان‌تر است، بلکه می‌تواند سریع‌تر در وب‌سایت‌ها بدون عناصر پیچیده یا بیش از حد فنی بارگذاری شود.

چرا طراحی مسطح مفید است؟

طراحی مسطح به بازدیدکننده کمک می‌کند تا محتوای شما را سریع‌تر درک کند و افزودن برخی عناصر عمقی می‌تواند آن را زنده و پویا کند. صرف نظر از اینکه آیا وب سایت خود را به طور کامل با استفاده از طراحی مسطح طراحی می کنید یا از سایه ها و عناصر دیگر استفاده می کنید، مهم است که در سراسر وب سایت خود ثابت باشید. اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی، صفحات محصول و هر بخش کلیدی دیگر وب سایت شما، همگی از نشانه های طراحی یکسانی استفاده می کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند فوراً آنچه را که مشاهده می کنند، درک کنند.

5. منوهای همبرگر

اکثر وب سایت ها دارای منوهای طولانی از گزینه ها برای انتخاب هستند. مزیت این کار این است که منو می‌تواند بازدیدکننده را مستقیماً به جایی که می‌خواهد ببرد. نقطه ضعف این است که آنها به طور کلی فضای با ارزش صفحه نمایش را اشغال می کنند. منوی مخفی یا همبرگر این را تغییر می دهد. این منوی فشرده باعث صرفه جویی در فضا می شود و برای پیمایش کاربران بصری است.

چرا منوهای همبرگری مفید است؟

صفحات وب سایت شما باید مسیر مشخصی برای کاربر داشته باشند. حذف ناوبری شلوغ، تجربه ی بازدید سایت شما را تمیزتر و بدون حواس پرتی می کند. این احتمال را افزایش می دهد که کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را برای انجام یک اقدام مورد نظر پیدا کنند.

ویژگی های قالب سایت تبلیغات
ویژگی های قالب سایت تبلیغات

6. تصاویر محصول با کیفیت بالا

بسیاری از وب سایت های B2B شروع به نمایش تصاویر بزرگ محصول در سایت های خود می کنند تا ویژگی ها یا بخش های مختلف محصول خود را برجسته کنند و این تصادفی نیست. همانطور که قبلا ذکر کردیم، هدف تصاویر تضمین یک تجربه بهینه برای بینندگان از دستگاه های مختلف است.

چرا تصاویر محصول با کیفیت بالا مفید است؟

  • تصاویر محصول با کیفیت بالا به طراحان کمک می کند تا ویژگی های مختلف یک محصول را به روشی کارآمدتر و موثرتر برجسته کنند.
  • این رویکرد مزایای یک ویژگی را با ارائه فرصت برجسته کردن با ارزش ترین قطعات تقویت می کند.
  • این تصاویر بزرگ همچنین اسکن پسند هستند. آنها به بازدیدکنندگان کمک می کنند تا با ارائه محصولات از طریق تصاویر به جای کلمات، درک کاملی از آنچه ویژگی های مختلف محصول انجام می دهند ایجاد کنند.

7. طراحی کارت

با ظهور Pinterest، طراحان و بازاریابان به طور یکسان مجذوب کارت‌ها شده‌اند. کارت‌های فردی به توزیع اطلاعات به صورت بصری کمک می‌کنند.

چرا طراحی کارت مفید است؟

طراحی کارت در بین وب‌سایت‌های B2B و B2C روز به روز محبوب‌تر می‌شود، زیرا به ارائه تکه‌هایی از اطلاعات برای کاربران کمک می‌کند. استفاده از این طرح در سایت شما می تواند به برجسته کردن چندین محصول یا راه حل در کنار هم کمک کند.

به خاطر داشته باشید که کارت های شما باید ریسپانسیو باشند. این بدان معنی است که با کوچکتر یا بزرگتر شدن اندازه صفحه، تعداد و اندازه کارت های نشان داده شده باید با آن مطابقت داشته باشد.

8.بهترین گزینه ی ویژگی های قالب سایت تبلیغات: فیلم های ویژه

علاوه بر ویدیوهای پس‌زمینه، ویدیوهای کوتاه محصول نیز ترند هستند زیرا می‌توان از آنها برای برجسته کردن یک مورد خاص استفاده کرد. این ویدیوهای کوتاه در نشان دادن ویژگی های منحصر به فرد شما عالی هستند، به شرطی که زمان ویدیوی شما مناسب باشد و بتواند بازدیدکنندگان را جذب کند.

چرا فیلم های ویژه مفید است؟

شرکت‌های B2B از ویدیوهایی بهره می‌برند که محصولاتشان را توضیح می‌دهند تا بر فرآیند تصمیم‌گیری خریدار تأثیر مثبت بگذارند.

9. چیدمان های مناسب برای موبایل

وب سایت های نسل اول برای دسکتاپ طراحی شده اند. در نتیجه، آنها برای قرار دادن مانیتورهای بزرگتر و کنترل اشاره و کلیک ماوس ساخته شدند. با این حال، ظهور دستگاه های تلفن همراه به این معنی است که ترافیک وب ممکن است از منابع متعددی باشد و وب سایت شما باید بدون توجه به نوع دستگاه کاربر، تجربه یکسانی را ارائه دهد.

در عمل، این به معنای ایجاد طرح‌بندی وب‌سایت سازگار با موبایل است که از اصل طراحی وب واکنش‌گرا استفاده می‌کند که به عناصر وب‌سایت مانند تصاویر، متن و رابط‌های کاربری (UI) اجازه می‌دهد تا بسته به دستگاهی که برای دسترسی به سایت استفاده می‌شود، به‌طور خودکار مقیاس و اندازه تغییر کنند.

چرا چیدمان های مناسب برای موبایل مفید است؟

ترافیک دستگاه های تلفن همراه اکنون بیش از 54 درصد از کل ترافیک وب در سراسر جهان را تشکیل می دهد. این بدان معنی است که اگر سایت شما سازگار با موبایل نباشد، ممکن است نیمی از مشتریان احتمالی را از دست بدهید.

یک سایت دسکتاپ پسند را در نظر بگیرید که توسط یک کاربر گوشی هوشمند به آن دسترسی دارد. اگر اندازه متن، تصاویر و دکمه‌ها برای مطابقت با کنترل‌های صفحه لمسی و اندازه صفحه نمایش کوچک‌تر تغییر نکند، برای مشتریان احتمالی تقریبا غیرممکن است که آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و پس از چند کلیک اشتباه، احتمالاً از سایت شما خارج خواهند شد.

10. فضای سفید

فضای سفید عنصری است که اغلب در طراحی وب مینیمال استفاده می شود، اما در حال حاضر یکی از ویژگی های مهم چارچوب های موثر سایت مدرن است. با متعادل کردن محتوایی مانند پیوندها، متن و ویدیوها با مقادیر مشابه فضای سفید، کاربران به طور طبیعی به جنبه های کلیدی سایت شما کشیده می شوند. در حالی که هیچ استاندارد سخت و سریعی برای مقدار فضای سفید مورد نیاز شما وجود ندارد، یک قانون خوب این است که مقداری فضای سفید بین هر عنصر محتوا ایجاد کنید.

ویژگی های قالب سایت تبلیغات
ویژگی های قالب سایت تبلیغات

چرا فضای سفید مفید است؟

ناوبری وب سایت نقش مهمی در رضایت کاربر دارد. اگر بازدیدکنندگان برای یافتن محصولات یا صفحات تماس شما با مشکل مواجه شوند، احتمال اینکه روی آن کلیک کرده و فرآیند تبدیل را شروع کنند، بسیار کمتر است.

فضای سفید به تمرکز توجه کاربر بر روی عناصری که بیشترین اهمیت را برای کسب و کار شما دارند کمک می کند. به عنوان مثال، اگر یک تصویر یا ویدیوی محصول ویژه در بالای صفحه اصلی خود دارید، آن را با فضای خالی از محتوای دیگر جدا کنید. اگر آن را با عناصر بصری پر سر و صدا احاطه کنید، فوکوس به سرعت از بین می رود.

11. مهم ترین گزینه ی ویژگی های قالب سایت تبلیغات: بهینه سازی سرعت

اگر سایت شما به کندی بارگیری می‌شود و کاربران مرورگرهای خود را به جای دیگری هدایت می‌کنند، داشتن یک وب‌سایت جذاب و پر محتوا کمکی به افزایش تبدیل نخواهد کرد. در نتیجه، بسیار مهم است که تمام عناصر سایت خود را برای سرعت بهینه کنید تا زمان بین کلیک و نمایش محتوا کاهش یابد.

در عمل، این به معنای بهینه سازی تمام تصاویر برای متعادل کردن کیفیت تصویر و اندازه فایل است. به عنوان مثال، در حالی که تصاویر PNG کیفیت و شفافیت بالاتری ارائه می دهند، آنها بسیار بزرگتر از تصاویر JPEG هستند. در بیشتر موارد JPEG بهترین تعادل بین سرعت و کیفیت را ارائه می دهد. در همین حال، گیف‌ها برای تصاویر متحرک ایده‌آل هستند، اما از رنگ‌های کمتری استفاده می‌کنند، که باعث می‌شود برای تصاویر ثابت ایده‌آل نباشند.

همچنین ایده خوبی است که فایل‌های میزبانی شده در سایت خود را فشرده کنید. بسیاری از ابزارهای فشرده‌سازی مدرن می‌توانند به میزان قابل توجهی اندازه فایل را بدون از دست دادن عملکرد متناسب کاهش دهند. صاحبان سایت باید محیط میزبانی خود را نیز در نظر بگیرند: به عنوان مثال، میزبانی اختصاصی یا VPS معمولاً سرعت بارگذاری سایت سریع‌تری نسبت به راه‌حل‌های میزبانی مشترک ارائه می‌دهد.

چرا بهینه سازی سرعت مفید است؟

طبق آمار گوگل ، با افزایش زمان بارگذاری صفحه از 1 ثانیه به 10 ثانیه، نرخ پرش بازدیدکنندگان 123 درصد افزایش می یابد. این غول جستجو همچنین خاطرنشان می کند که علیرغم تغییر به اتصالات قوی تر 4G، اکثر سایت های تلفن همراه هنوز کند هستند.

در نتیجه، حتی سرمایه‌گذاری‌های کوچک در بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت می‌تواند سود قابل توجهی را به همراه داشته باشد، به ویژه از آنجایی که اکنون سرعت صفحه فرود توسط Google به عنوان یک فاکتور رتبه‌بندی برای جستجوهای موبایل و تبلیغات Google استفاده می‌شود.

آیا باید از تمامی عناصر طراحی وب به طور همزمان استفاده کیم؟

استفاده از هر عنصر به طور همزمان لازم نیست (این می تواند منجر به یک تجربه درهم ریخته و گیج کننده شود)، اما انتخاب عناصر خاصی که با برند و اهداف وب سایت شما هماهنگ باشد می تواند به افزایش تاثیر کلی کمک کند.

مزیت و نقطه ضعف منو های طولانی چیست؟

اکثر وب سایت ها دارای منوهای طولانی از گزینه ها برای انتخاب هستند. مزیت این کار این است که منو می‌تواند بازدیدکننده را مستقیماً به جایی که می‌خواهد ببرد. نقطه ضعف این است که آنها به طور کلی فضای با ارزش صفحه نمایش را اشغال می کنند. منوی مخفی یا همبرگر این را تغییر می دهد. این منوی فشرده باعث صرفه جویی در فضا می شود و برای پیمایش کاربران بصری است.

مزایای تایپوگرافی منحصر به فرد چیست؟

حمایت از شخصیت برند شما: هر برند دارای شخصیت است. از سرگرم کننده و دمدمی مزاج گرفته تا جدی و شخصیت های برند مختلفی وجود دارند که می توانند برای شرکت شما مناسب باشند. انتخاب مناسب برای کسب و کار شما مهم است و یک تایپوگرافی منحصر به فرد نه تنها از این شخصیت پشتیبانی می کند، بلکه آن را به مشتریان شما نیز نشان می دهد.
جلب توجه به عنوان اصلی خود: در حین پیمایش در یک وب سایت چند بار از سرفصل ها و محتوای متنی گذشته می گذرید؟ چگونه می توانید مخاطبان خود را وادار به توقف و خواندن آن کنید؟ خوب، با تایپوگرافی منحصر به فرد می توانید مطمئن باشید که توجه و علاقه آنها را به خود جلب می کنید، بنابراین آنها عنوان اصلی شما را می گیرند، که باید به اندازه کافی برای ادامه مطالعه آنها را علاقه مند کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *