ابزارهای قالب سایت تبلیغات

ابزارهای قالب سایت تبلیغات

آیا به دنبال بهترین ابزارهای قالب سایت تبلیغات هستید تا بتوانید وب سایت قدیمی خود را متحول کنید؟ شما در جای مناسب هستید. قالب های زیادی وجود دارد که اکثر آنها غیر استاندارد هستند اما در اینجا قالب های استاندارد را برای شما بررسی خواهیم کرد.

بررسی ابزارهای قالب سایت تبلیغات

در این کاتالوگ حرفه ای ترین و مجهزترین قالب های HTML تبلیغات طبقه بندی شده را گردآوری کرده ایم. همه ابزارهای قالب سایت تبلیغات که در این مقاله بررسی می کنیک تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل شود که با بهترین افزونه ها سازگار هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نگاهی به قالبی بیندازید که ویژگی های آن بیشتر شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

1.Classima(موضوع وردپرس)

Classima از بهترین قالب های وردپرس طبقه بندی شده است. علیرغم اینکه این یک کاتالوگ برای قالب‌های وب‌سایت طبقه‌بندی‌شده است، اگر به Classima، به عنوان یک تم وب‌سایت طبقه‌بندی‌شده وردپرس اشاره نکنیم، به نظر درست نخواهد بود. Classima با Elementor Page Builder ارائه می شود که در هنگام ایجاد صفحات شما انعطاف پذیری را ارائه می دهد.

گزینه‌های جستجوی متعددی که با Classima ارائه می‌شوند عبارتند از جستجوی بازشو، جستجوی استاندارد و جستجوی خودکار پیشنهاد. ویژگی تبلیغات به شما یک راه اضافی را می دهد که از طریق آن می توانید مقداری پول نقد کسب کنید. می‌توانید از ارسال آگهی‌های ویژه، آگهی‌های جمع‌آوری‌شده، ارسال فهرست آگهی‌ها و اشتراک‌های عضویت درآمد کسب کنید.

2.گسترده ترین گزینه ابزارهای قالب سایت تبلیغات: ClassiList (موضوع وردپرس)

Classilist آگهی های طبقه بندی شده با تم وردپرس است. ClassiLIst یکی از گسترده ترین قالب های وردپرس تبلیغات طبقه بندی شده است. این به اندازه کافی خوب ساخته شده است تا یک وب سایت جهانی را به نمایش بگذارد. این پوسته وردپرس انواع مختلف تبلیغات را در خود جای می دهد تا کاربران مختلفی را که می خواهند بفروشند، اجاره کنند یا بخرند و شغل خود را تبلیغ کنند، درگیر می کند. ClassiList به شما امکان می دهد هر تعداد فیلد سفارشی تبلیغاتی را که می خواهید ایجاد کنید و آنها را با دسته بندی، طبقه بندی کنید. حتی می توانید گروه ها و فیلدهایی را در زیر تبلیغات ایجاد کنید تا سایت خود را راحت تر مدیریت کنید و به کاربران خود زمان آسانی برای پیمایش بدهید.

شما می توانید بسیاری از عناصر را با ClassiList مدیریت کنید، مانند فعال کردن ویژگی “گزارش به عنوان سوء استفاده”، که به کاربران امکان می دهد محتوای نامناسب را گزارش کنند. قالب طبقه بندی شده وردپرس این امکان را به شما می دهد که لیست ها را به صورت دستی تأیید یا رد کنید. می توانید تعداد تصاویر موجود در هر فهرست را مدیریت کنید و لیست های خاصی را به عنوان موارد دلخواه تعیین کنید.

با ClassiList، می توانید حداکثر 3 سطح مکان را برای هر فهرست، به عنوان مثال، شهرستان، ایالت، شهر، شهرک یا سایر تعیین کنید. همچنین با داشبورد کاربری مخصوص به خود برای هر کاربر ارائه می‌شود که می‌توان آن را به راحتی مدیریت کرد. بنابراین، هر کاربر می تواند تبلیغات خود را مدیریت کند، آنها را ویرایش کند، موارد دلخواه و پرداخت ها را بررسی کند، تبلیغات را حذف کند و تبلیغات اضافه کند. با این حال، این به شما نیاز دارد که به کاربران خود اجازه دسترسی به این قابلیت ها را بدهید.

ابزارهای قالب سایت تبلیغات
ابزارهای قالب سایت تبلیغات

3. ClassiPost

اگر می خواهید یک وب سایت درجه یک برای ارسال لیست های تبلیغاتی خود داشته باشید، ClassiPost یکی از بهترین قالب های وب سایت طبقه بندی شده است. با استفاده از این قالب، شما یک وب سایت کاملا واکنش گرا دارید. برای اطمینان از سازگاری با تلفن همراه آزمایش شده است تا به شما کمک کند از پایگاه مشتری که از دستگاه های دستی استفاده می کند استفاده کنید. ClassiPost دارای کد نویسی کامل پیکسلی است تا وب سایت شما زیباتر از همیشه باشد.

شما می توانید صفحات زیبایی را با چندین گزینه سبک هدر ایجاد کنید. با منوی چشمگیر که با ClassiPost ارائه می شود، می توانید به تمام عناصر سایت خود دسترسی داشته باشید و آنها را دستکاری کنید.این قالب فوق العاده آسان برای سفارشی سازی است. ClassiPost با فرم تماس Ajax ارائه می شود، یک فرم تماس آماده که به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی فرم برای وب سایت خود ایجاد کنید.

به نظر می رسد بازدیدکنندگان با حروف و فونت زشت از سایت شما خارج می شوند. با استفاده از صدها فونت گوگل که با ClassiPost ارائه می شود، از این فاجعه در وب سایت خود جلوگیری کنید. علاوه بر این، کاربران شما همیشه به راحتی می توانند مشتریان را به مکان های فیزیکی فهرست های خود هدایت کنند زیرا این الگو دارای زیباترین نقشه های گوگل است. می‌توانید با به‌روزرسانی‌های معمولی رایگان این قالب در وب‌سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی‌شده به‌روز باشید.

4.Classima (الگوهای HTML)

Classima یک قالب وب سایت طبقه بندی شده با طرحی مدرن است که برای همه وب سایت های فهرست بندی شده مناسب است. ایجاد یک وب سایت را برای شما آسان می کند زیرا دارای 28 صفحه آماده HTML برای شروع کار است. با 5 صفحه اصلی مختلف، می توانید یک صفحه فرود عالی برای وب سایت خود ایجاد کنید که نشان دهنده برند درجه یک شما باشد. علاوه بر این، Classima به شما 4 طرح بندی صفحه شبکه ای و 4 مورد دیگر را با طرح بندی لیست ارائه می دهد. این قالب همچنین دارای 3 طرح بندی صفحه برای جزئیات پست است.

با فرم تماس Ajax Power، می توانید فرم های نامحدودی را در وب سایت خود ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان خود را جذب کنید. با فونت های وب گوگل، می توانید بهترین فونت ها را برای یک وب سایت زیبا و خوانا انتخاب کنید. Classima همراه با Owl Carousel Slider ارائه می‌شود که با آن می‌توانید جلوه‌های خیره‌کننده‌ای ایجاد کنید که لیست‌های شما را به‌طور استثنایی نمایش می‌دهد. Classima روان ترین جلوه های انتقال را دارد که مرور وب سایت شما را لذت بخش می کند.

کد نویسی HTML5 و CSS3 این الگو W2C معتبر است، بنابراین شما از داشتن یک وب سایت بدون مشکل مطمئن هستید. این الگو به طور یکپارچه با تمام مرورگرهای مدرن کار می کند تا همه بازدیدکنندگان شما را در خود جای دهد.

5. آسان ترین گزینه ابزارهای قالب سایت تبلیغات: Classicads

قالب Classicads یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک قالب با تنظیم آسان هستند زیرا طراحی همه کاره و پاسخگوی آن جذابیت دارد. این قالب از چارچوب Bootstrap 4X استفاده می کند که طراحی ساده و تمیزی دارد که آن را برای هر کاربر وب سایت ایده آل می کند. با استفاده از این قالب می توانید یک وب سایت طبقه بندی شده کاملاً واکنش گرا ایجاد کنید و برای تأیید اینکه سازگار با موبایل است، ارزیابی شده است.

شما می توانید صفحه اصلی مناسب برای صفحه فرود خود را در Classicads پیدا کنید، زیرا آنها صفحات اصلی کاربر پسند دارند. این یک صفحه تبلیغات را ارائه می دهد که در آن می توانید همه تبلیغات خود را به زیبایی نمایش دهید. همچنین بخش های نمایه، داشبورد و طرح قیمت را برای تعامل در اختیار کاربران قرار می دهد. صفحه وبلاگ برای بازدیدکنندگان شما در دسترس است.

ابزارهای قالب سایت تبلیغات
ابزارهای قالب سایت تبلیغات

وب سایت شما به لطف Classicads دارای کد کامل پیکسلی خواهد بود که آن را جذاب تر از همیشه می کند. برای یک وب سایت کاربردی که روان و زیبا اجرا می شود، دارای HTML5 و CSS3 مناسب است. انتقال ها و انیمیشن های جذاب، طراحی ساده CSS3 را برجسته می کند. شما نباید هیچ مشکلی را برای وب سایت خود پیش بینی کنید زیرا دارای کد W3C معتبر است.

Classicads آماده RTL و LTR است، از زبان های غربی LTR و زبان های عربی RTL پشتیبانی می کند. این الگو با همه بازدیدکنندگان شما سازگار است و با تمام مرورگرهای فعلی بدون نقص کار می کند. دارای یک لغزنده نرم و صاف است که قالب HTML را برای تبلیغات طبقه بندی شده جذب می کند. شما می توانید برای هر یک از وب سایت ها و محتوای خود، اسلایدهای پویا ایجاد کنید.

6.کاربردی ترین گزینه ابزارهای قالب سایت تبلیغات: Claylist

Claylist یکی از کاربردی ترین و زیباترین ابزارهای قالب سایت تبلیغات طبقه بندی شده است. شما می توانید وب سایت طبقه بندی شده حرفه ای را با استفاده از Claylist ایجاد کنید. دارای بیش از 60 صفحه HTML و بیش از 65 افزونه است. سهولت سفارشی‌سازی آن، آن را در میان بهترین سازندگان وب‌سایت قرار می‌دهد. 5 صفحه اصلی که با Claylist ارائه می شوند زیبا به نظر می رسند و تمام نیازهای صفحه اصلی شما را پوشش می دهند. هنگام ایجاد بقیه صفحات خود، می توانید از خیره کننده ترین طرح بندی سرصفحه و پاورقی لذت ببرید. این قالب دارای 5 عدد از هر کدام است.

در Claylist همه چیز در مورد تنوع است. الگوی طبقه بندی شده بوت استرپ یک نسخه RTL را ارائه می دهد که به طرز شگفت انگیزی برای استفاده از زبان های RTL مانند عربی کار می کند. می توانید با چرخ و فلک های زیبا توجه بازدیدکنندگان خود را جلب کنید که می توانید تبلیغات طبقه بندی شده خود را بر روی آنها نمایش دهید. ایجاد آنها آسان است زیرا Claylist با نوار لغزنده Owl Carousel ارائه می شود. اگر می خواهید یک فروشگاه تجارت الکترونیک در وب سایت خود ایجاد کنید، گالری تصاویر تجارت الکترونیک نیز ضروری است، جایی که مشتریان می توانند محصولاتی را که تصاویر آنها را می بینند خریداری کنند.

همانطور که سایت خود را با این قالب HTML طبقه بندی شده ایجاد می کنید، از داشتن ویجت های بی شماری که همراه آن است لذت خواهید برد، زیرا آنها راهی آسان برای افزودن قابلیت ها به صفحات شما هستند. اگر برای عضویت سایت خود ارزش قائل هستید، می توانید از صفحه بازشوی ورود استفاده کنید که نرخ ثبت نام را بهبود می بخشد.

7.Classified Spot

به طور کامل واکنش گرا است، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که بهترین نسخه های وب سایت شما در تمام دستگاه هایی که کاربران شما ترجیح می دهند استفاده کنند نمایش داده شود. بازدیدکنندگان به ندرت فونت شما را آنقدر دوست خواهند داشت که در مورد آن نظر بدهند، اما اهمیت فونت را نباید نادیده گرفت. برای ارسال پیام مناسب، بهترین ترکیب فونت‌ها را از میان صدها فونت Google که با Classified Spot ارائه می‌شوند، انتخاب کنید.

از آنجایی که افراد بیشتری استفاده از حالت تاریک را در برنامه‌ها و دستگاه‌های خود ترجیح می‌دهند، Classified Spot به آنها اجازه می‌دهد به استفاده از آن ادامه دهند، زیرا حالت تاریک خاص خود را دارد. این قالب های طبقه بندی شده بوت استرپ برای بهترین عملکرد سئو بهینه شده است که باعث می شود پست ها و صفحات شما در نتایج موتورهای جستجو بالا به نظر برسند. Classified Spot دو طرح وبلاگ مدرن را ارائه می دهد که برای جذب بازدیدکنندگان شما و شامل بک لینک برای تسلط بیشتر سئو عالی هستند.

ابزارهای قالب سایت تبلیغات
ابزارهای قالب سایت تبلیغات

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت متنوع داشته باشید، صفحه‌های رده استثنایی 15+ را که با Classified Spot ارائه می‌شوند را دوست خواهید داشت. الگوی HTML طبقه بندی شده به شما امکان می دهد انتخاب کنید که آیا می خواهید محصولات خود را در یک لیست یا نمای شبکه نمایش دهید. این الگو دارای 2 صفحه تبلیغات منحصر به فرد، بیش از 6 صفحه داشبورد و بسیاری از صفحات دیگر است.

8.CarSpot

CarSpot با استفاده از HTML5 و CSS3 معتبر برای عملکرد روان و ظریف ایجاد شده است. CSS3 تمیز در انیمیشن ها و انتقال های چشم نواز ظاهر می شود. نمادهای Font Awesome که با این گزینه از ابزارهای قالب سایت تبلیغات ساخته شده با بوت استرپ ارائه می شوند، برای استفاده در هر یک از دسته بندی های شما آماده هستند. CarSpot کار شما را با نقاط تبلیغاتی هدفمند آسان می‌کند، جایی که می‌توانید آگهی‌های ویژه را جابجا کنید و آن‌ها را افزایش دهید.

این الگوی HTML طبقه بندی شده یک صفحه اصلی با نقشه گوگل ارائه می دهد تا کاربران شما را به مکان های مختلف هدایت کند. شبکه دسته بندی که با CarSpot ارائه می شود خلاقیت باورنکردنی را نشان می دهد. این الگوی طبقه بندی شده بوت استرپ، 4 نوع صفحه تبلیغاتی و 2 نوع صفحه ارسال آگهی را ارائه می دهد. برای ناوبری آسان کاربر، این الگو یک نوار کناری جستجوی پیشرفته و یک داشبورد کاربر جامع ارائه می دهد.

9. FindHouse

همانطور که از نام آن پیداست، این یکی دیگر از قالب های تخصصی وب سایت املاک و مستغلات است . FindHouse بستری را برای افراد فراهم می کند تا خانه های فروش را پست کنند و دیگران آنها را بخرند. 64 فایل HTML و PSD را به شما ارائه می دهد که به شما در ایجاد و استفاده از وب سایت خود کمک می کند. FindHouse تجسم سادگی، ظرافت، گستردگی و حرفه ای بودن است.

استفاده از داشبورد کاربری که با FindHouse ارائه می شود آسان است و تمام عملکردها و عناصر مورد نیاز وب سایت شما را دارد. سایر صفحات حیاتی مانند صفحات خطای 404، درباره ما، صفحات وبلاگ، صفحات مقایسه و موارد دیگر نیز در دسترس هستند.

این قالب وب سایت طبقه بندی شده برای سایت های بوت استرپ دارای یک طرح انعطاف پذیر است که آن را به جواهری برای سازندگان ماجراجو تبدیل می کند. طراحی بی نقص پیکسلی و جلوه های متحرک صاف آن باعث می شود محتوای شما جذاب تر و حرفه ای تر به نظر برسد. FindHouse برای کسانی که می خواهند تصاویر یک ملک خاص یا چندین ملک را در اسلایدهای جذاب به نمایش بگذارند، Owl Carousel، MaxImage Slider و Slick Slider را ارائه می دهد. قالب HTML طبقه بندی شده به خوبی مستند شده و پشتیبانی عالی دارد.

گسترده ترین ابزار قالب سایت تبلیغات چیست؟

Classilist آگهی های طبقه بندی شده با تم وردپرس است. ClassiLIst یکی از گسترده ترین قالب های وردپرس تبلیغات طبقه بندی شده است. این به اندازه کافی خوب ساخته شده است تا یک وب سایت جهانی را به نمایش بگذارد. این پوسته وردپرس انواع مختلف تبلیغات را در خود جای می دهد تا کاربران مختلفی را که می خواهند بفروشند، اجاره کنند یا بخرند و شغل خود را تبلیغ کنند، درگیر می کند.

کاربردی ترین ابزار قالب سایت تبلیغات چیست؟

Claylist یکی از کاربردی ترین و زیباترین ابزارهای قالب سایت تبلیغات طبقه بندی شده است. شما می توانید وب سایت طبقه بندی شده حرفه ای را با استفاده از Claylist ایجاد کنید. دارای بیش از 60 صفحه HTML و بیش از 65 افزونه است. سهولت سفارشی‌سازی آن، آن را در میان بهترین سازندگان وب‌سایت قرار می‌دهد. 5 صفحه اصلی که با Claylist ارائه می شوند زیبا به نظر می رسند و تمام نیازهای صفحه اصلی شما را پوشش می دهند. هنگام ایجاد بقیه صفحات خود، می توانید از خیره کننده ترین طرح بندی سرصفحه و پاورقی لذت ببرید. این قالب دارای 5 عدد از هر کدام است.

آسان ترین ابزار قالب سایت تبلیغات چیست؟

قالب Classicads یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک قالب با تنظیم آسان هستند زیرا طراحی همه کاره و پاسخگوی آن جذابیت دارد. این قالب از چارچوب Bootstrap 4X استفاده می کند که طراحی ساده و تمیزی دارد که آن را برای هر کاربر وب سایت ایده آل می کند. با استفاده از این قالب می توانید یک وب سایت طبقه بندی شده کاملاً واکنش گرا ایجاد کنید و برای تأیید اینکه سازگار با موبایل است، ارزیابی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *