سایت تبلیغات رایگان تهران

سایت تبلیغات رایگان تهران

آیا می دانید چگونه می توان یک سایت تبلیغات رایگان ایجاد کرد؟ در این مقاله سایت سازان آسان و رایگان را نشان می دهیم که از آن می توانید برای ایجاد سایت تبلیغات رایگان تهران استفاده کنید. ایجاد و انتشار یک وب سایت می تواند بسیار آسان و رایگان باشد.

نحوه ایجاد سایت تبلیغات رایگان تهران

در اینجا نحوه ایجاد سایت تبلیغات رایگان تهران آورده شده است. با این حال، به خاطر داشته باشید که سازندگان وب سایت های پولی برای استفاده حرفه ای گاهی اوقات انتخاب بهتری هستند زیرا محدودیت های کمتری دارند.

با این حال، اگر ایده ای برای یک وب سایت دارید و می خواهید بدون تعهد آن را ایجاد کنید، این راهنما سریع ترین و راحت ترین راه ها را برای ایجاد یک وب سایت رایگان به شما نشان می دهد. به علاوه، همیشه می‌توانید آن را ارتقا دهید.

1. نحوه ایجاد سایت تبلیغات رایگان تهران: یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) را انتخاب کنید

سیستم مدیریت محتوا (به اختصار CMS) نرم افزاری است که برای ایجاد و مدیریت محتوا به صورت متن، تصویر، ویدئو یا سایر اشکال استفاده می شود. CMS عمدتاً برای راه اندازی وب سایت ها و همچنین برای “سکوهای آفلاین” (در اینترنت) استفاده می شود.

برای ساده سازی مدیریت محتوا، کاربران اغلب به سیستم های مدیریت محتوا متوسل می شوند. ناشران یا ویراستاران گهگاه از سیستم‌هایی استفاده می‌کنند که از طریق اینترنت ارائه نمی‌شوند، اما از طریق شبکه داخلی خودشان اداره می‌شوند. با این حال، اصطلاح CMS معمولاً به نرم افزار مبتنی بر اینترنت با اتصال پایگاه داده برای راه اندازی یک وب سایت اشاره دارد. این سیستم ها امکان ایجاد، ویرایش و انتشار محتواهایی مانند متن، تصاویر، فیلم ها، فرم ها و حتی کل وب سایت ها را فراهم می کنند.

اپراتورهای وب سایت های کوچکتر با پیشنهادات کمتر باید قبل از پذیرش هزینه های یک سیستم مدیریت محتوا، فکر کنند. با این حال، برای وب سایت هایی که محتوای زیادی ارائه می دهند، معرفی یک CMS می تواند ارزشمند باشد. برخی از مهم ترین سیستم ها منبع باز و در نتیجه رایگان هستند. آنها می توانند بهره وری یک شرکت را افزایش دهند، زیرا محتوا را می توان به سرعت و انعطاف پذیر مدیریت کرد. کاربران به دانش برنامه نویسی کمی نیاز دارند و مجبور نیستند در کد یک وب سایت دخالت کنند. در عوض، آنها اغلب می توانند در صورت نیاز از تجربه یک جامعه بزرگ استفاده کنند. به طور خاص، به‌روزرسانی‌های (امنیتی) به‌طور قابل اعتماد توسط بسیاری از جوامع توسعه‌دهنده ارائه می‌شوند و بنابراین بخشی از کار توسعه را برای کاربران ذخیره می‌کنند. علاوه بر این، بزرگترین CMS را می توان تقریباً به میل خود با مؤلفه ها (که برخی از آنها مشمول هزینه هستند) گسترش داد، به طوری که می توان دامنه عملکردها را به سرعت و به راحتی افزایش داد.

سایت تبلیغات رایگان تهران
سایت تبلیغات رایگان تهران

یک سیستم مدیریت محتوا این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید محتوای وب سایت خود را بدون داشتن دانش فنی ایجاد و مدیریت کنید. در اینجا سازندگان وب سایت رایگان و آسان مورد علاقه ما هستند که شامل یک CMS هستند و وب سایت شما را به سرعت راه اندازی می کنند.

wix

Wix.com یک سازنده وب سایت بدون کد محبوب است. ویژگی کشیدن و رها کردن، Wix را از رقبا متمایز می کند. این ویژگی به شما امکان می دهد موقعیت اجزای تبلیغات یک وب سایت را ردیابی کنید، به عنوان مثال تصاویر و متن را همانطور که می خواهید حرکت دهید. این امر سفارشی‌سازی وب‌سایت را بسیار آسان‌تر می‌کند و کنترل زیادی را برای کسانی که می‌خواهند وب‌سایت خود را بدون کدنویسی سفارشی کنند، ارائه می‌دهد.

اگر تصمیم دارید وب سایت خود را با Wix به صورت رایگان بسازید، نام دامنه شما شامل Wix به عنوان یک زیر دامنه (www.yourbusinessname.wix.com) می شود. اگر یک دامنه سفارشی (www.yourbusinessname.com) می خواهید، باید به یک طرح پولی ارتقا دهید. در حالی که یک دامنه سفارشی حرفه ای تر به نظر می رسد، نسخه رایگان Wix یک راه عالی برای شروع ساختن یک وب سایت است و همیشه می توانید آن را ارتقا دهید.

وردپرس

وردپرس یک پلتفرم رایگان و متن باز است، به این معنی که می توانید یک وب سایت را به صورت رایگان بسازید و منتشر کنید، و علاوه بر آن، افزونه های مختلفی را پیاده سازی کنید. با این حال، توجه داشته باشید که یا باید برای میزبانی وب هزینه بپردازید یا یک ارائه دهنده میزبانی وب رایگان (که معمولاً تبلیغات را نمایش می دهد، امنیت کمتری دارد یا عملکرد ضعیفی ارائه می دهد) پیدا کنید.

هنگامی که یک وب سایت ایجاد می کنید، دو جزء اصلی وجود دارد: دامنه شما (www.yourbusinessname.com) و سازنده وب سایت شما، که به شما امکان می دهد بدون هیچ دانش کدنویسی یک وب سایت ایجاد کنید. Wix و WordPress سازنده‌های وب‌سایت‌هایی هستند که علاوه بر ساب دامنه، خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. همچنین، سازندگان وب سایت رایگان Wix و WordPress را می توان محدود کرد. نسخه‌های پولی آن‌ها بدون تبلیغات، فضای ذخیره‌سازی بیشتر، پهنای باند بهتر و خدمات بیشتری به کاربران ارائه می‌دهند که به تجربه بهتری کمک می‌کنند.

2.نحوه ایجاد سایت تبلیغات رایگان تهران: یک حساب کاربری ایجاد و راه اندازی کنید

هنگامی که در مورد سازنده وب سایت تصمیم گرفتید، مراحل بعدی بسیار ساده است. ابتدا با استفاده از آدرس ایمیل، اکانت گوگل یا فیسبوک خود یک حساب کاربری ایجاد می کنید. ممکن است از شما خواسته شود که نوع وب سایتی را که می خواهید ایجاد کنید مشخص کنید، به عنوان مثال یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا یک وبلاگ شخصی.

یک حساب کاربری در Wix ایجاد کنید

اگر تصمیم دارید از Wix استفاده کنید ، یک سری سوالات از شما پرسیده می شود، به عنوان مثال چه نوع وب سایتی می خواهید ایجاد کنید و آیا قبلاً یک وب سایت ایجاد کرده اید یا خیر. سپس می توانید وب سایت خود را با استفاده از Wix ADI (هوش طراحی مصنوعی) یا یک الگو بسازید. راه از طریق Wix ADI سریعتر و کمتر فردی است. پس از پاسخ دادن به چند سوال، Wix یک وب سایت کامل با تصاویر و متنی که شما ارائه می دهید ایجاد می کند. نوع قالب ساختار زیادی را برای وب سایت شما به شما ارائه می دهد، اما گزینه های سفارشی سازی زیادی را به شما ارائه می دهد تا بتوانید وب سایت خود را همانطور که می خواهید طراحی کنید.

یک حساب کاربری در وردپرس ایجاد کنید

وردپرس از شما می خواهد که یک حساب کاربری با نام، آدرس ایمیل و نام کاربری خود ایجاد کنید. سپس از شما خواسته می شود که یک دامنه را جستجو کنید. اگر برای مثال «mybusinessname» را جستجو کنید، وردپرس جایگزین‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که می‌توانید خریداری کنید.

نسخه کاملا رایگان چیزی شبیه به این است: www.mybusinessname6838183.wordpress.com. البته، به خاطر سپردن این زیبا یا آسان نیست، اما چیزی است که باید در نظر داشت.

سایت تبلیغات رایگان تهران برای چه کسانی مناسب است؟

افراد می توانند یک صفحه اصلی رایگان برای اهداف مختلفی مانند:

  • به عنوان یک مرحله آزمایشی نامحدود برای یک ارائه دهنده پرداخت
  • به عنوان کارت ویزیت وب برای مشاغل پاره وقت
  • یک پروژه سرگرمی
  • یک وب سایت خصوصی
  • یک وبلاگ شخصی
  • برای مستندات آنلاین
سایت تبلیغات رایگان تهران
سایت تبلیغات رایگان تهران

وب‌سایت‌های رایگان آزمایش آنچه که یک ارائه‌دهنده بدون تعهد ارائه می‌دهد را ممکن می کند. با دسترسی آزمایشی نامحدود، کاربران می توانند تمام عملکردهای یک پلتفرم را قبل از اینکه پولی برای آن خرج کنند، امتحان کنند.

یک صفحه اصلی رایگان همچنین برای همه پروژه های غیرتجاری مناسب است (به دلایل مختلف ). این صفحه می تواند یک صفحه اصلی برای یک پروژه مدرسه خاص یا یک وبلاگ شخصی باشد که به عنوان یک دفتر خاطرات آنلاین عمل می کند.

برای رویدادهای خاص، مانند عروسی یا تولد، ایجاد یک وب سایت رایگان نیز منطقی است. مهمانان می توانند از وب سایت برای آشنایی با مسیرها، عکس های مکان و منو استفاده کنند.

در برخی موارد، یک وب سایت رایگان برای مشاغل کوچک، هنرمندان یا مشاغل پاره وقت مانند تدریس خصوصی برای دانش آموزان نیز مناسب است.

آیا ارائه دهندگان رایگان واقعا رایگان هستند؟

ارائه دهندگان دوست دارند امکان ایجاد یک وب سایت رایگان را تبلیغ کنند. با این حال، این شرکت ها خیریه نیستند. حتی اگر هیچ هزینه مستقیمی برای کاربران با وب سایت های رایگان وجود نداشته باشد، شرکت ها باید خدمات خود را تامین مالی کنند.

ارائه دهندگان صفحات اصلی رایگان از راه های مختلف درآمد کسب می کنند، به عنوان مثال توسط:

  • تبلیغات بنری
  • افزونه تبلیغاتی در دامنه
  • اطلاعات مشتری
  • فروش امکانات برتر

تبلیغات بنری

اکثر ارائه دهندگانی که تعرفه های رایگان ارائه می دهند از طریق تبلیغات هزینه های خود را تامین می کنند. یک وب سایت رایگان از ارائه دهنده Wix (Wix Free) تبلیغات بنری را در بالای صفحه نمایش نشان می دهد.

مکمل تبلیغاتی در دامنه 

یک مکمل تبلیغاتی برای صفحات اصلی رایگان در دامنه درج می شود. سپس دامنه به عنوان مثال www.example.wixsite.com است. این به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که ببینند از کدام سرویس برای ایجاد وب سایت رایگان استفاده شده است.

ارائه دهندگان وب سایت رایگان داده های مشتری

می توانند از روش های مختلف از داده های مشتری کسب درآمد کنند. برخی از شرکت ها داده ها را برای اهداف تبلیغاتی به اشخاص ثالث می فروشند. از سوی دیگر، برخی دیگر از اطلاعات کاربر برای ارسال خبرنامه با پیشنهادات اضافی استفاده می کنند.

فروش ویژگی‌های ممتاز

وقتی شرکت‌ها بخش‌هایی از پیشنهادات خود را به صورت رایگان در دسترس قرار می‌دهند، به آن «فریمیوم» می‌گویند. هدف مدل فریمیوم جذب مشتریان جدید و متقاعد کردن تدریجی آنها برای خرید عملکردهای پرداخت یک محصول است.

به عنوان مثال، اگر قرار است یک وب سایت چند زبانه ایجاد شود، تابع چند زبانه بودن تنها در تعرفه های برخی از ارائه دهندگان مانند وردپرس گنجانده شده است.

چرا توصیه نمی شود یک وب سایت رایگان ایجاد کنید؟

در ادامه توضیح می‌دهیم که چرا یک وب‌سایت رایگان را توصیه نمی‌کنیم.

اگر امروز می خواهید رشد کنید، باید یک وب سایت تجاری ایجاد کنید یا یک سایت با فروشگاه تجارت الکترونیک خود توسعه دهید. این اجباری نیست، زیرا تصمیم نهایی هنوز با شماست. اما ما توصیه می کنیم که از همان ابتدا روی کیفیت تمرکز کنید. این باعث صرفه جویی در پول، زمان و کار بعدا می شود.

در این مقاله ما به شما نکات منفی را نشان می دهیم که یک وب سایت رایگان می تواند برای تجارت شما داشته باشد. به یاد داشته باشید که هیچ چیز در زندگی رایگان نیست. در نهایت هر چیزی هزینه های خودش را دارد.

معایب ایجاد سایت تبلیغات رایگان تهران

برای بسیاری از شرکت های کوچک و تازه تاسیس، ایده برنامه نویسی یک وب سایت از ابتدا وجود دارد. همانطور که توصیه می شود، برخی در طول توسعه به کیفیت متکی هستند. برخی دیگر فکر می کنند که یک وب سایت رایگان نیاز را برطرف می کند و به این ترتیب در اینترنت قرار می گیرند. اگر جزو گروه دوم هستید، احتمالاً در اشتباه هستید.

ایجاد یک وب سایت رایگان و آپلود آن در وب کافی نیست. شما باید دائماً روی حضور در اینترنت کار کنید، زیرا توسعه یک فرآیند است، به خصوص در شرایط روزمره. یک وب سایت رایگان اغلب نمی تواند ادامه یابد.

پلتفرم هایی که ساخت وب سایت رایگان را ارائه می دهند این کار را با انگیزه پنهانی انجام می دهند که شما خدمات ممتاز آنها را رزرو می کنید.

شرکت‌هایی که مشتریان را با وب‌سایت‌های رایگان جذب می‌کنند، سعی می‌کنند از آن سود ببرند. آنها تبلیغاتی را در وب سایت شما قرار می دهند و به شما تصویری با اعتبار کمتری می دهند. همچنین، هنگامی که یک وب سایت رایگان ایجاد می کنید، اغلب به خرید دامنه یا فضای ذخیره سازی فکر نمی کنید. هر دو برای داشتن یک وب سایت با کیفیت ضروری هستند و بنابراین باید هر دو را در اسرع وقت خریداری کنید.

سایت تبلیغات رایگان تهران
سایت تبلیغات رایگان تهران

موقعیت یابی ضعیف به شما در بهبود سئو در موتورهای جستجو کمک نمی کند

وب‌سایت‌هایی که بر روی پلتفرم‌های رایگان ایجاد می‌شوند معمولاً در رتبه‌بندی‌های موتورهای جستجو مانند گوگل در اولین صفحات ظاهر نمی‌شوند. بنابراین سایت هیچ کمکی به شما در گسترش کسب و کارتان نخواهد کرد. زیرا زمانی که شخصی در اینترنت به دنبال چیزی است، روی اولین نتایج جستجو تمرکز می کند. اگر کسب و کار شما در آنجا ظاهر نمی شود، این یک گام به عقب است.

فضای ذخیره سازی هنگام ایجاد یک وب سایت رایگان بسیار محدود است

یک وب سایت رایگان نمی تواند فضای دیسک زیادی را در اختیار شما قرار دهد. همانطور که قبلاً به شما توصیه کرده ایم، اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، باید فضای دیسک را خریداری کنید. این کار همه چیز را آسان تر می کند.

شما صاحب دامنه نخواهید بود

هنگامی که یک وب سایت رایگان می سازید، پلتفرم یک URL طولانی یا یک زیر دامنه با نام ارائه دهنده ارائه می دهد. به خاطر سپردن اینها آسان نیست و یافتن آنها بسیار دشوار است. این دامنه هرگز متعلق به شما نخواهد بود، بنابراین یک روز ممکن است پلتفرم و وب سایت با آن ناپدید شوند.

همانطور که ما شما را به خرید هاست تشویق می کنیم، شما را تشویق می کنیم که صاحب دامنه خود باشید. هزینه های نگهداری زیاد نیست و دامنه از آن لحظه به بعد متعلق به شماست. ممکن است همه دامنه هایی که در ذهن دارید در دسترس نباشند. بنابراین، در صورتی که برخی از آنها قبلاً توسط شرکت ها یا کاربران دیگری خریداری شده اند، به آدرس های مختلف فکر کنید.

از دست دادن اعتبار

اگر مشتری وب سایت شما را می خواهد، باید مراقب باشید که یک تصویر خوب ارائه دهید. این با یک وب سایت رایگان پیچیده است. طرح ها خیلی ساده و غیرحرفه ای هستند.

همچنین تصور ایجاد شده توسط وب سایتی را که بدون هیچ دانشی ایجاد کرده اید در نظر بگیرید. به متخصصان مراجعه کنید. ممکن است در ابتدا هزینه های شما کمی افزایش یابد، اما نتیجه چندین برابر بهبود می یابد.

توابع بسیار محدود هستند

شما می توانید یک وب سایت بسیار ساده ایجاد کنید. به منظور بهبود این موارد، پس از آن باید برای بسته های پریمیوم یا چیزی مشابه هزینه کنید. پلتفرم های رایگان ارزش چندانی ندارند و خواهید دید که انجام آن بدون خدمات اضافی غیر ممکن است.

هیچ خدمات پس از فروش برای حل مشکل احتمالی وجود نخواهد داشت

تمامی مشکلات را باید به تنهایی حل کنید. وب سایت های رایگان خدمات مشتری ندارند که بتواند در مواقع اضطراری خطاهای شما را برطرف کند.

آنها حساب ایمیل شخصی ندارند

از آنجایی که دامنه یا هاست خود را ندارید، گزینه ایجاد حساب های ایمیل فردی برای شرکت را ندارید. البته، با پلتفرم های رایگان مانند یاهو، گزینه ای برای ایجاد یک حساب کاربری وجود دارد، اما این جدیت لازم را برای یک شرکت نشان نمی دهد.

شما نمی توانید تجارت الکترونیک ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که یک وب سایت رایگان نمی تواند به عنوان بستری برای فروش یا خرید محصولات عمل کند. شرکت‌هایی که فروشگاه آنلاین دارند به یک وب‌سایت با قابلیت استفاده خوب، کیفیت، طراحی دقیق و کار زیاد نیاز دارند تا به طور مداوم موقعیت خوبی داشته باشند که هیچ یک از اینها با یک وب سایت رایگان امکان پذیر نیست.

مزیت سیستم مدیریت محتوا چیست؟

اپراتورهای وب سایت های کوچکتر با پیشنهادات کمتر باید قبل از پذیرش هزینه های یک سیستم مدیریت محتوا، فکر کنند. با این حال، برای وب سایت هایی که محتوای زیادی ارائه می دهند، معرفی یک CMS می تواند ارزشمند باشد. برخی از مهم ترین سیستم ها منبع باز و در نتیجه رایگان هستند. آنها می توانند بهره وری یک شرکت را افزایش دهند، زیرا محتوا را می توان به سرعت و انعطاف پذیر مدیریت کرد. کاربران به دانش برنامه نویسی کمی نیاز دارند و مجبور نیستند در کد یک وب سایت دخالت کنند. در عوض، آنها اغلب می توانند در صورت نیاز از تجربه یک جامعه بزرگ استفاده کنند. به طور خاص، به‌روزرسانی‌های (امنیتی) به‌طور قابل اعتماد توسط بسیاری از جوامع توسعه‌دهنده ارائه می‌شوند و بنابراین بخشی از کار توسعه را برای کاربران ذخیره می‌کنند. علاوه بر این، بزرگترین CMS را می توان تقریباً به میل خود با مؤلفه ها (که برخی از آنها مشمول هزینه هستند) گسترش داد، به طوری که می توان دامنه عملکردها را به سرعت و به راحتی افزایش داد.

اکثر ارائه دهندگان رایگان از چه طریقی هزینه های خود را تامین می کنند؟

اکثر ارائه دهندگانی که تعرفه های رایگان ارائه می دهند از طریق تبلیغات هزینه های خود را تامین می کنند. یک وب سایت رایگان از ارائه دهنده Wix (Wix Free) تبلیغات بنری را در بالای صفحه نمایش نشان می دهد.

ایجاد سایت تبلیغات رایگان تهران چگونه باعث از دست دادن اعتبار می شود؟

اگر مشتری وب سایت شما را می خواهد، باید مراقب باشید که یک تصویر خوب ارائه دهید. این با یک وب سایت رایگان پیچیده است. طرح ها خیلی ساده و غیرحرفه ای هستند.همچنین تصور ایجاد شده توسط وب سایتی را که بدون هیچ دانشی ایجاد کرده اید در نظر بگیرید. به متخصصان مراجعه کنید. ممکن است در ابتدا هزینه های شما کمی افزایش یابد، اما نتیجه چندین برابر بهبود می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *