بهترین تبلیغات رایگان تهران

بهترین تبلیغات رایگان تهران

آیا به دنبال راه های هیجان انگیز اما مقرون به صرفه برای تبلیغ برند خود هستید؟ در اینجا چند ایده کاربردی برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان تهران وجود دارد.

نکات بهترین تبلیغات رایگان تهران

مهم نیست که شما به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و اکنون می خواهید پایگاه مشتریان خود را ایجاد کنید، مشتریان فعلی خود را گسترش دهید یا محصولات جدید را به مردم ارائه دهید. تبلیغات موثر برای این امر ضروری است. تبلیغات، پلتفرم‌های تبلیغاتی و شرکت‌ها اگر نکات مهم را رعایت کنند، می‌توانند به سرعت به هدف خود برسند. بنابراین در اینجا چند نکته برای ایجاد بهترین تبلیغات رایگان تهران را بررسی خواهیم کرد.

1. ساده ترین نکته بهترین سایت تبلیغات رایگان تهران: یک جامعه رسانه های اجتماعی بسازید

بیایید با ساده ترین شروع کنیم. این روزها کانال های رسانه های اجتماعی بخشی از زندگی هستند؛ مخصوصا آنهایی که در این کشور زیاد استفاده می شوند، از جمله پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و پینترست. لازم نیست فوراً در تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای برند خود نمایه ایجاد کنید، به این فکر کنید که گروه هدف شما احتمالاً در کدام پلتفرم قرار دارد.

در نهایت، هنگام پر کردن کانال های خود، باید محتوای خود را با امکانات مربوطه تطبیق دهید. به عنوان مثال، توییتر دارای محدودیت کاراکتر سخت‌گیرانه است که شامل هر پیوندی نیز می‌شود و اینستاگرام در درجه اول به تصاویر، ویدیوها و هشتگ‌ها اهمیت می‌دهد.

همچنین استوری در اینستاگرام به شما کمک می کند تا پست های شما بیشتر دیده شود.

بهترین تبلیغات رایگان تهران
بهترین تبلیغات رایگان تهران

2. محتوای ویدیویی را در YouTube امتحان کنید

ویدیوهای محصول چندین مزیت دارند؛ از یک طرف، شما نه تنها می توانید عکس های زیادی از کالاهای خود را ارائه دهید، بلکه آنها را از همه طرف نشان دهید، نحوه عملکرد آنها را توضیح دهید، اجازه دهید جلوه های جالب خود را نشان دهند و همچنین حال و هوا را با موسیقی پس زمینه مناسب تنظیم کنید.

آنها نباید فقط ویدیوهای محصول باشند، شما فقط می توانید موضوعات هیجان انگیزی را انتخاب کنید که کاربران YouTube ممکن است به دنبال آن باشند، مانند دستور العمل ها، طرز تهیه و موارد دیگر مرتبط با محصول یا خدمات شما.

به طور کلی، مصرف‌کنندگان تمایل بیشتری به تماشای ویدیوهای کوتاه دارند تا خواندن متن‌های طولانی‌تر. همچنین ویدیوهای YouTube به‌طور دائم با برچسب‌های مناسب قابل کشف هستند و می‌توانید آن‌ها را نیز در وب سایت خود یا در سایر کانال های رسانه های اجتماعی قرار دهید.

3. آموزش و راهنما تولید کنید

یک نوع خاص از محتوا یا محتوای ویدیویی که قطعاً باید به کانال‌های خود اضافه کنید، مقاله‌های آموزشی و ویدیوهای آموزشی هستند. وقتی نه تنها محصولات خود را به مخاطبان خود نشان می دهید، بلکه به آنها چیزی یاد می دهید، محتوای خود و بنابراین برند خود را جذاب تر می کنید.

اگر مطمئن نیستید که مشتریان بالقوه شما به دنبال چه چیزی هستند، می توانید کلمات کلیدی SEO را جستجو کنید. این عبارات جستجوی تایپ شده (معمولاً در گوگل) اغلب اطلاعات زیادی در مورد آنچه کاربران نگران هستند ارائه می دهند. در حالی که بسیاری از ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو لزوماً ارزان نیستند، می توانید ابزارهای رایگان را امتحان کنید یا از نسخه آزمایشی استفاده کنید و ببینید که آیا این می تواند سرمایه گذاری مفیدی باشد یا نه.

4. هشتگ های خود را ایجاد کنید

در حوزه بازاریابی رسانه های اجتماعی، هشتگ ها می توانند راهی عالی برای جلب توجه برند شما باشند. آنها اطمینان می دهند که افراد علاقه مند می توانند به سرعت و به راحتی محتوای مرتبط با موضوعات، شرکت ها یا محصولات خاص را پیدا کنند.

برای اینکه شما و برندتان را متمایز کنید، می‌توانید هشتگ‌های خود را ایجاد کنید و سپس به مشتریان خود انگیزه دهید تا عکس‌ها و محتوای خود را در زیر آنها آپلود کنند. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار مد هستید، ممکن است عکس های خود را در لباس های شما آپلود کنند. اگر کافی شاپ دارید، هشتگ را در آن بالا قرار دهید و آن را در منو قرار دهید تا افراد بتوانند عکس های اینستاگرام خود را از غذاهای خوشمزه شما تگ کنند.

5. رویدادهای آنلاین را ارائه دهید

کارگاه‌های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ، ویدیوهای زنده محصولات جدید، گشت‌های مجازی در محل تولید خود، چت‌های ویدیویی سرگرم‌کننده با مخاطبان خود و موارد دیگر برگزار کنید تا نه تنها با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، بلکه در طول مسیر با مشتریان خود به شکل بازیگوشی ارتباط برقرار کنید تا توجه آنها را به برند جلب کنید.

شما به راحتی می توانید بسیاری از این رویدادهای تعاملی آنلاین را مستقیماً در کانال های رسانه های اجتماعی خود برگزار کنید. اینها می توانند دوره های آشپزی، پروژه های کدنویسی، سمینارهای بازاریابی و غیره باشند، اما انواع رویدادهای مجازی نیز در حال افزایش هستند.

بهترین تبلیغات رایگان تهران
بهترین تبلیغات رایگان تهران

6. خلاقانه ترین نکته بهترین تبلیغات رایگان تهران: توجه را به فروشگاه خود به صورت آفلاین نیز جلب کنید

اکنون گزینه های تبلیغاتی کم هزینه زیادی در اینترنت وجود دارد، اما بهترین راه برای جلب توجه فروشگاه یا کسب و کار شما در دنیای واقعی چیست؟ جدای از نمای بیرونی شیک با لوگو، طراحی دعوت کننده ویترین مغازه و موارد دیگر، تابلوهای سرگرم کننده مانند تخته های چوبی آویزان یا ایستاده (البته توجه داشته باشید که ممکن است مجوز لازم باشد!) می تواند چشم عابران را به خود جلب کند. یکی دیگر از مزایای تخته های سیاه این است که می توانید هر زمان که بخواهید آنها را مرتب کنید.

7. Google My Business را راه اندازی کنید

اگر در حال حاضر به دنبال محصولات جدید، رستوران ها، هتل ها، ارائه دهندگان خدمات و موارد دیگر هستید، تقریباً همیشه اولین درگاه گوگل است. به عنوان یک کارآفرین، می توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. به پورتال کارآفرین گوگل “گوگل برای کسب و کار من” بروید و شرکت خود را تنها در چند مرحله در آنجا وارد کنید؛ با آدرس، توضیحات، شماره تلفن، زمان‌های احتمالی افتتاح و موارد دیگر.

8. مهم ترین نکته بهترین تبلیغات رایگان تهران: از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را بنویسند

صرف نظر از اینکه مستقیماً در یک مغازه یا در اینترنت می فروشید، از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را برای شما ارسال کنند. برای مثال مستقیماً در Google در فهرست کسب و کارتان یا از طریق ایمیل، تا بتوانید آنها را به عنوان گواهی در وب سایت خود قرار دهید.

در یک فروشگاه، می‌توانید کارت‌های کوچکی به محصولات خود بدهید که مشتریان را مستقیماً با یک کد QR به پورتال رتبه‌بندی می‌برد.

9. وب سایت خود را به روز نگه دارید

این نکته از ایجاد بهترین تبلیغات رایگان تهران ممکن است توضیحی باشد، اما همیشه مطمئن شوید که وب سایت شما با تمام اطلاعات مهم به روز است و به طور منظم صفحه اصلی خود را به روز کنید تا آخرین محصولات، تبلیغات فعلی و سایر اخبار را در یک نگاه قابل مشاهده کنید. در نتیجه، مشتریان ممکن است بیشتر به سایت شما مراجعه کنند تا چیزهای جدید را ببینند.

10. یک وبلاگ تجاری راه اندازی کنید

آیا تا به حال در مورد بازاریابی محتوا چیزی شنیده اید؟ این به معنای نوشتن مقالات، ویدیوها یا سایر محتوای هیجان انگیز است که نه تنها برای افرادی که قبلاً به طور خاص به دنبال محصولات شما هستند، بلکه برای کسانی که به حوزه موضوعی گسترده شما علاقه مند هستند نیز جذابیت دارد.

به عنوان مثال، اگر لوازم الکترونیکی خانگی می فروشید، می توانید روندهای جدید، دمای اتاق عالی، نوآوری های سازگار با محیط زیست و موارد دیگر را به اشتراک بگذارید. اگر یک رستوران دارید، می توانید در مورد منشاء برخی محصولات، نحوه ساخت آنها، آشپزی بدون ضایعات و سایر گرایش های غذا، یا به طور کلی تغذیه بنویسید. سپس می توانید به نام تجاری خود مراجعه کرده و به محصولات خاص در مقالات خود یا در انتهای آنها لینک دهید.

11. با وبلاگ ها و پادکست های مرتبط ارتباط برقرار کنید

اینفلوئنسر مارکتینگ در حال حاضر بر لبان همه است و همیشه ارزان نیست، اما هنوز هم ایجاد یک شبکه منطقی است. همچنین انواع بسیار متفاوتی از اینفلوئنسرها وجود دارد که می توانند مزایای مختلفی را برای شما به ارمغان بیاورند.

برای مثال، به‌عنوان تامین‌کننده محصولات کودک و نوزاد، می‌توانید با وبلاگ‌نویس‌های والدین یا پادکست‌هایی که با این موضوعات سروکار دارند تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا ممکن است برند و محصولات شما را تبلیغ کنند.

بهترین تبلیغات رایگان تهران
بهترین تبلیغات رایگان تهران

12. یک برنامه وابسته ارائه دهید

به طور متناوب می توانید برنامه های وابسته را نیز ارائه دهید، یعنی فرصتی برای دیگران برای فروش محصولات شما با کمیسیون نیز در برنامه ی بازاریابی خود قرار دهید. وبلاگ نویسان، شرکت های مرتبط و همچنین مشتریان مشتاق می توانند برند شما را برای شما تبلیغ کنند و درصد مشخصی از مبلغ فروش را به عنوان پاداش کار خود دریافت کنند.

13.اصلی ترین نکته بهترین تبلیغات رایگان تهران: از فراخوان برای اقدام استفاده کنید

تماس برای اقدام یک درخواست فعال از طرف شما به مشتریان (بالقوه) شما است. در اینترنت، این می‌تواند یک دکمه ساده با متنی مانند «دریافت اطلاعات هم‌اکنون» یا «برای پیوستن به اینجا کلیک کنید» باشد، اما می‌توانید از فراخوان‌های اقدام به‌صورت آفلاین نیز استفاده کنید؛ به عنوان مثال، می‌توانید بروشورهایی با QR برای مشتریان خود ارسال کنید.

14. به طور منظم خبرنامه ارسال کنید

یک تماس برای اقدام در صفحه شما می تواند پیشنهادی برای ثبت نام در خبرنامه شما باشد. پس از آن می توانید به طور منظم تمام محصولات جدید خود را ارائه دهید، توجه را به مسابقات جلب کنید، مقالات وبلاگ خود را تبلیغ کنید یا حتی برای مشتریان وفادار خود کدهای تخفیف ارائه دهید تا انگیزه خرید داشته باشند. با این حال، مطمئن شوید که تمام بازاریابی ایمیلی شما با GDPR مطابقت دارد، یعنی با مقررات حفاظت از داده های عمومی مطابقت دارد.

15.هیجانی ترین نکته بهترین تبلیغات رایگان تهران: قرعه کشی انجام دهید

قرعه کشی های مختلف اغلب راه خوبی برای جذب مشتریان جدید، ایجاد آگاهی و احتمالاً تشویق خرید هستند. شما به یک یا چند جایزه، مفهومی شامل شرایط و ضوابط قانونی که همه شرکت‌کنندگان می‌توانند ببینند و یک برنامه بازاریابی برای ترویج رقابت نیاز دارید.

16. یک برنامه وفاداری را شروع کنید

برنامه های وفاداری باید به مشتریان شما انگیزه دهد که بارها و بارها از شما خرید کنند و از رقبای شما بازدید نکنند. یک راه ساده برای پیاده سازی این، به عنوان مثال، کارت های تمبر است، که در آن مشتریان شما پس از تعداد معینی خرید، یک محصول رایگان یا یک کد تخفیف دریافت می کنند.

امکان دیگر کارت‌های مشتری هستند که تخفیف دائمی می‌دهند یا می‌توانید با هر خرید امتیاز بگیرید که در هر بازه زمانی انتخابی یک بار به کوپن تبدیل می‌شود.

17. با سایر شرکت ها همکاری کنید

مشارکت ها و شبکه ها مهم هستند. به ویژه برای شرکت های کوچکتر یا آنهایی که تازه شروع به کار کرده اند. یکی از احتمالات این است که با سایر مشاغل کوچک در منطقه خود متحد شوید تا یک برنامه وفاداری مشترک تشکیل دهید شاید حتی یک کارت تمبر مشترک.

گزینه دیگر قرار دادن مطالب تبلیغاتی در موسسات مختلف است. به عنوان مثال، اگر تور ارائه می دهید، موزه ای دارید، یا یک کسب و کار رستوران دارید، می توانید از همه هتل های محلی بخواهید که بروشور یا کارت ویزیت شما را قرار دهند تا مهمانانشان بدانند در طول اقامت خود چه کاری انجام دهند. به همین ترتیب، به عنوان یک تامین کننده لوازم آرایشی، می توانید در آرایشگاه محلی نمایش دهید و بالعکس، آرایشگاه را در فروشگاه خود تبلیغ کنید. در نظر بگیرید که چه شرکت های دیگری همان مخاطبان را هدف قرار می دهند، اما در عین حال در رقابت مستقیم با شما نیستند.

18. از بازارها و نمایشگاه های محلی دیدن کنید

به خصوص در شرکت های کوچکتر، رابطه شخصی بین شما و مشتریانتان مهم است. نه تنها احتمال اینکه مشتریانی که نه تنها محصولات شما را می‌شناسند، بلکه شخصاً شما را نیز دوست دارند، بیشتر و بارها به شما مراجعه می کنند، احتمالاً شما را به دیگران توصیه می‌کنند و بیشتر می‌خرند.

بازارهای منطقه‌ای و نمایشگاه‌های تجاری یکی از راه‌های جذب مشتریان جدید و متقاعد کردن آنها است. ممکن است مجبور شوید هزینه کمی در آنجا بپردازید، اما افرادی که در چنین رویدادهایی شرکت می‌کنند معمولاً تمایل به خرید دارند؛ بنابراین به احتمال زیاد هزینه‌های خود را جبران خواهید کرد و همچنین اثر تبلیغاتی مورد نظر را خواهید داشت.

19. از فضای تبلیغاتی رایگان خود استفاده کنید

به دلیل تمرکز بر ایده های غیرمعمول، فرد اغلب ساده ترین آنها را فراموش می کند. هرکسی که مغازه دارد یا صاحب خانه یا ماشین شخصی است، قبلاً فضای تبلیغاتی دارد که می‌توان از آن استفاده کرد و ممکن است هنوز مورد استفاده قرار نگیرد. این موارد اغلب مشمول تایید هستند، به عنوان مثال در مورد نمایشگرها در پیاده رو یا بنرهای بزرگ روی دیوار خانه، اما به محض اینکه شرایط قانونی حل شد، می توانید برند خود را ارزان تبلیغ کنید.

20. جذاب ترین نکته بهترین تبلیغات رایگان تهران: کالاها و اقلام تبلیغاتی خود را طراحی کنید

کالاهای تبلیغاتی می توانند نوت بوک یا کیسه های پارچه ای با لوگوی شما باشند که به مشتریان خود می دهید تا نام تجاری خود را به دنیا معرفی کنند. مطمئن شوید که اقلام خیلی گران نیستند، اما در عین حال به زیبایی طراحی شده و با کیفیت بالا و کاربردی هستند تا واقعاً مورد استفاده قرار گیرند در غیر این صورت نمی توانند شما را تبلیغ کنند.

همچنین می توانید کالاهای واقعی را برای فروش در کنار محصولات خود طراحی کنید، مانند تی شرت یا حوله ساحلی با طرح های جالب که شامل لوگوی شما می شود. در اینجا، به این فکر کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه چیزهایی بیشتر برای آنها جذاب است.

قبل از اینکه بلافاصله زمان و پول زیادی را روی اقلام تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید، می توانید از فالوورهای خود در اینستاگرام نیز بپرسید که چه چیزی را بیشتر دوست دارند.

مهم ترین نکته ای که باید در ایجاد بهترین تبلیغات رایگان تهران در نظر گرفت چیست؟

صرف نظر از اینکه مستقیماً در یک مغازه یا در اینترنت می فروشید، از مشتریان خود بخواهید نظرات خود را برای شما ارسال کنند. برای مثال مستقیماً در Google در فهرست کسب و کارتان یا از طریق ایمیل، تا بتوانید آنها را به عنوان گواهی در وب سایت خود قرار دهید.

بهترین رویداد های آنلاین چیست؟

کارگاه‌های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ، ویدیوهای زنده محصولات جدید، گشت‌های مجازی در محل تولید خود، چت‌های ویدیویی سرگرم‌کننده با مخاطبان خود و موارد دیگر برگزار کنید تا نه تنها با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، بلکه در طول مسیر با مشتریان خود به شکل بازیگوشی ارتباط برقرار کنید تا توجه آنها را به برند جلب کنید.شما به راحتی می توانید بسیاری از این رویدادهای تعاملی آنلاین را مستقیماً در کانال های رسانه های اجتماعی خود برگزار کنید. اینها می توانند دوره های آشپزی، پروژه های کدنویسی، سمینارهای بازاریابی و غیره باشند، اما انواع رویدادهای مجازی نیز در حال افزایش هستند.

چگون می توان در تبلیغات با شرکت ها همکاری کرد؟

مشارکت ها و شبکه ها مهم هستند. به ویژه برای شرکت های کوچکتر یا آنهایی که تازه شروع به کار کرده اند. یکی از احتمالات این است که با سایر مشاغل کوچک در منطقه خود متحد شوید تا یک برنامه وفاداری مشترک تشکیل دهید شاید حتی یک کارت تمبر مشترک.گزینه دیگر قرار دادن مطالب تبلیغاتی در موسسات مختلف است. به عنوان مثال، اگر تور ارائه می دهید، موزه ای دارید، یا یک کسب و کار رستوران دارید، می توانید از همه هتل های محلی بخواهید که بروشور یا کارت ویزیت شما را قرار دهند تا مهمانانشان بدانند در طول اقامت خود چه کاری انجام دهند. به همین ترتیب، به عنوان یک تامین کننده لوازم آرایشی، می توانید در آرایشگاه محلی نمایش دهید و بالعکس، آرایشگاه را در فروشگاه خود تبلیغ کنید. در نظر بگیرید که چه شرکت های دیگری همان مخاطبان را هدف قرار می دهند، اما در عین حال در رقابت مستقیم با شما نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *