ایده تبلیغات رایگان مجازی

ایده تبلیغات رایگان مجازی

تبلیغ کسب و کار شما یک امر پرهزینه است و اگر فقط به تبلیغات پولی تکیه می کنید، به این معنی است که شما به دنبال افزایش هزینه ها هستید نه بازدهی مناسب. راه حل این است که از ایده تبلیغات رایگان مجازی برای تولید سرنخ و پرداخت به مشتریان بدون صرف هزینه برای تبلیغات پولی استفاده کنید.

فهرست ایده تبلیغات رایگان مجازی

چگونه می توانید بفهمید که کدام ایده تبلیغات رایگان مجازی ارزش وقت شما را دارد و کدام یک به سادگی وقت شما را تلف می کند؟ ما این کار را انجام داده‌ایم و فهرستی از ایده تبلیغات رایگان مجازی را که به شما کمک می‌کند کسب‌وکارتان را ارتقا دهید، گردآوری کرده‌ایم.

تبلیغات رایگان روشی مقرون به صرفه برای تبلیغ یک برند و شناخته شدن آن است. کسب‌وکارها باید جدا از کانال‌های پولی از آن برای افزایش دسترسی و تبدیل استفاده کنند.

بنابراین، در اینجا چند ایده تبلیغات رایگان مجازی بسیار کاربردی وجود دارد که می توانید برای تقویت برند خود از آنها استفاده کنید.

1.بهترین ایده تبلیغات رایگان مجازی: حلقه های محصول را در اینستاگرام بسازید

این یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی رایگان برای رشد کسب و کار شما است.

قرقره‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه محصول خود در رسانه‌های اجتماعی، دستیابی به مشتریان جدید و تبدیل مخاطبان فعلی به مشتریان پولی بدون صرف هزینه‌ای برای تبلیغات هستند. بخش بزرگ اینجا این است که آنها همچنین به شما آزادی زیادی برای نمایش محصول خود می دهند.

برای ایجاد حلقه‌ها برای کسب‌وکارتان، با برنامه‌ریزی استراتژی بازاریابی ویدیویی خود شروع کنید. شما می‌خواهید ترکیبی از محتوای سرگرم‌کننده و آموزشی را وارد کنید که با برند شما همسو باشد.

هنگامی که نوع ویدیوهایی را که می خواهید بسازید بدانید، می توانید به راحتی با استفاده از ویرایشگر اینستاگرام InVideo به آن ها جان ببخشید. با صدها الگو، می توانید با حلقه های خود خلاقیت فوق العاده ای داشته باشید. فقط مطمئن شوید که از صدای پرطرفدار از کتابخانه موسیقی اینستاگرام استفاده می کنید تا شانس خود را برای ویروسی شدن افزایش دهید.

2. به روندهای TikTok بروید

استفاده از روندهای رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا در ذهن بینندگان خود باقی بمانید. آنها همچنین به دسترسی به حساب کمک می کنند و به شما اجازه می دهند توسط مخاطبان بزرگ تری کشف شوید.

در حالی که اینستاگرام در مورد ویدیوهای کوتاه مدت بیشتر مورد علاقه مشاغل است، هر روندی که در اینستاگرام شروع می شود در TikTok متولد می شود. این پلتفرمی است که می تواند مزیت حرکت اول را به شما بدهد. باز هم انعطاف پذیری برای خلاقیت در اینجا می تواند راه های جدیدی را برای بازاریابی محصولات خود بدون صرف هزینه برای تبلیغات به شما ارائه دهد.

برای ایجاد یک Tiktok عالی، مهم است که از همان ابتدا توجه بینندگان را جلب کنید و به سرعت به نقطه اصلی برسید. برای جذاب کردن محتوا، چرخش خود را به گرایش های محبوب اضافه کنید، از صدای پرطرفدار استفاده کنید و با اینفلوئنسرها همکاری کنید و مخاطبین خود را سرگرم کنید.

ایده تبلیغات رایگان مجازی
ایده تبلیغات رایگان مجازی

3. عالی ترین ایده تبلیغات رایگان مجازی: به سوالات در Quora پاسخ دهید

Quora یک پلتفرم جامعه محور است که به افراد اجازه می‌دهد سؤالات خود را بپرسند و همچنین به آنها پاسخ دهند. این واقعیت که هیچ هزینه ای ضمیمه نمی شود، آن را به یک ایده تبلیغات رایگان مجازی عالی تبدیل می کند.

این پلتفرم ماهانه بیش از 300 میلیون بازدید کننده دارد و به شما مخاطبان آماده ای می دهد تا محصولات و خدمات خود را به آن ها بازاریابی کنند. علاوه بر آن، پاسخ های به خوبی تحقیق شده و روشنگری نیز اغلب در بالای نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرند. این به شما فرصتی عالی برای دریافت ترافیک باکیفیت می‌دهد که مشتمل بر مشتریانی است که فعالانه به دنبال راه‌حل هستند.

برای ایجاد پاسخ‌های Quora که به‌نظر می‌رسد هرزنامه یا غیرقابل فروش نیستند، می‌خواهید واقعاً به سؤالات افراد پاسخ دهید. هنگامی که مشکل آنها حل شد، می توانید نمونه های ارگانیک برای صحبت در مورد برند و محصولات خود پیدا کنید. مطمئن شوید که از لینک های زیادی استفاده نکنید زیرا می تواند پاسخ را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کند و به وب‌سایت برند خود پیوند اضافه نکنید، مگر اینکه نیاز باشد زیرا Quorans پاسخ‌های دارای پیوندهای زیاد را به عنوان هرزنامه می‌بیند.

همچنین می‌توانید ویدیوهایی را به پاسخ‌های خود اضافه کنید تا جذاب‌تر و قابل درک‌تر شوند. این باعث می‌شود پاسخ‌های شما مرتبط‌تر شود و رأی‌های مثبت بیشتری را به خود جلب کند.

ایجاد چنین ویدیوهایی با استفاده از ابزارهای ویرایش آنلاین ویدیوی InVideo آسان است . اگر در مورد موضوعی نکاتی ارائه می دهید، می توانید تصاویر و ویدیوها را جایگزین متن خود کنید.

4. داستان برند خود را به اشتراک بگذارید

برندهایی که می توانند ارتباط شخصی و عاطفی با مخاطبان خود ایجاد کنند، بازدهی بالاتری دارند و در طول زمان تمایل به کسب و کار بهتری دارند، به همین دلیل است که اشتراک گذاری داستان ها یکی از بهترین ایده های تبلیغاتی رایگان برای استفاده است.

برای مثال می توانید در مورد چگونگی تولد برند خود صحبت کنید و در مورد چگونگی ساخت هر یک از محصولات خود در قالب یک داستان عمیق صحبت کنید. این به مشتریان کمک می کند تا به راحتی با برند ارتباط برقرار کنند و بیشتر به آنها اعتماد کنند.

برای ایجاد چنین ویدیوهایی ابتدا باید داستانی پیرامون منشا و اخلاق برند خود ببافید؛ یک فیلمنامه بسازید و بعد به فیلمبرداری و تدوین بپردازید. برای مرحله ویرایش، می توانید از قالب های از پیش ساخته شده در InVideo استفاده کنید و رسانه را با قالب خود جایگزین کنید.

5.مهم ترین ایده تبلیغات رایگان مجازی: درخواست معرفی ویدیو کنید

ارجاع ویدیو فرآیندی است که در آن مشتریان فعلی خدمات شما را از طریق یک ویدیو به مشتری دیگر ارجاع می دهند.

88 درصد از مشتریان به ارجاعات اعتماد دارند و 72 درصد می گویند که به اعتبار برند کمک می کند. بنابراین، درخواست از مشتریان برای به اشتراک گذاشتن یک ارجاع ویدیو، راهی عالی برای به دست آوردن اثبات اجتماعی و کمک به سایر مشتریان بالقوه برای اعتماد به برند شما است.

برای تشویق مشتریان بیشتر به ارسال ارجاع، می‌توانید یک برنامه پاداش ایجاد کنید که تخفیف‌ها و پیشنهادات بیشتری برای معرفی مشتریان ارائه می‌دهد. این همچنین به شما کمک می کند تا آنها را حفظ کنید و آنها را مجبور به خرید بیشتر کنید.

ایده تبلیغات رایگان مجازی
ایده تبلیغات رایگان مجازی

6. فیلم های آموزشی ایجاد کنید

یک آموزش ویدیویی راهی سریع برای راهنمایی مخاطبان شما از طریق راه حلی است که آنها برای مشکل خود می خواهند. به عنوان مثال، اگر اجاق‌های مایکروویو می‌فروشید، ویدیوهای آموزشی شما می‌تواند هر چیزی باشد، از نشان دادن نحوه استفاده از یک دستگاه تا آموزش پخت کیک به مشتریانتان.

آموزش های ویدیویی بسیار محبوب هستند زیرا به مردم نشان می دهند که چگونه کاری را انجام دهند. این همچنین به شما فرصت‌هایی ارگانیک می‌دهد تا محصول یا خدمات خود را به عنوان راه‌حلی برای مشکلات آن‌ها قرار دهید و این احتمال را افزایش می‌دهد که آنها به مشتریان پولی تبدیل شوند.

برای ایجاد ویدیوهای آموزشی، با درک نکات مورد نیاز مخاطبان خود و اینکه در کجا استفاده از محصولات شما برای آنها رفع مشکل است، شروع کنید. روایتی بسازید که به حل مشکل آنها کمک کند و سپس یک فیلم آموزشی بگیرید که فرآیند را به جای صحبت کردن در مورد آن در دوربین به نمایش بگذارد. می‌توانید از قالب‌های InVideo و ویرایشگر برای کنار هم قرار دادن همه چیز و ایجاد یک ویدیوی جذاب استفاده کنید، حتی اگر قبلاً آن را ویرایش نکرده‌اید.

7. میزبانی پادکست و مصاحبه با مشتریان

یک ایده عالی برای تبلیغات رایگان، میزبانی پادکست‌هایی است که می‌توانید از مشتریانی که با محصول شما موافق بوده‌اند دعوت کنید تا درباره خرید خود صحبت کنند. این یک راه عالی برای ارائه ارزش محصول یا خدمات شما است. 

ارائه این اطلاعات به شما کمک می کند تا قدرت و ثبات برند خود را بسازید و همچنین باعث می شود افراد بیشتری به برند شما اعتماد کنند. همچنین، می‌توانید این محتوا را در ویدیوها و پست‌های مختلف کوچک‌تر تغییر دهید، که به نوبه خود به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را برای استراتژی محتوای سازگارتر تغییر دهید.

برای استفاده حداکثری از پادکست، به طور منظم با جامعه ارتباط برقرار کنید و افرادی را که با محصول شما موفقیت چشمگیری داشته اند شناسایی کنید.

8.خلاقانه ترین ایده تبلیغات رایگان مجازی: نمایش پشت صحنه در شبکه های اجتماعی

محتوای پشت صحنه روشی سرگرم کننده است که به مخاطبان شما نگاهی دزدکی به عملکرد شرکت شما می دهد. این یک حرکت عالی برای نمایش شفافیت و در نتیجه ایجاد اعتماد است.

برای ایجاد ویدیوهای پشت صحنه برای رسانه های اجتماعی خود، یک ایده عالی این است که شروع به مستندسازی فرآیندهای خود کنید مانند نحوه ساخت محصول، نحوه عملکرد تیم، نحوه تعامل همکاران و غیره. سپس می توانید با کنار هم قرار دادن منظم این تکه ها جریانی از محتوای پشت صحنه داشته باشید.

9. میزبان/در پادکست ها ظاهر شوید

حضور به عنوان مهمان در پادکست های دیگران یک ایده تبلیغات رایگان مجازی عالی است. این به شما امکان می دهد تخصص خود را به نمایش بگذارید، با مخاطبان جدیدتر ارتباط برقرار کنید و در یک فضا قدرت ایجاد کنید و در عین حال ارزشی برای شنوندگان ایجاد کنید.

به عنوان یک کسب و کار، این بدان معناست که شما راه جدیدی برای دسترسی به مشتریان خود، ارتباط با آنها و تبدیل شدن به بخشی از کارهای روزمره آنها دارید.

81 درصد از علاقه مندان به پادکست اقداماتی مانند مرور اطلاعات یک محصول به صورت آنلاین، تعامل با یک برند در رسانه های اجتماعی یا صحبت در مورد یک تجارت با افراد دیگر را گزارش کرده اند.

ارتباطات واقعی ایجاد کنید و همچنین به طور عمومی در مورد مسیر برند خود صحبت کنید. انجام این کار به شما کمک می‌کند تا سرنخ‌ها و دعوت‌نامه‌های ورودی بیشتری برای حضور در پادکست‌ها به عنوان یک متخصص دریافت کنید.

ایده تبلیغات رایگان مجازی
ایده تبلیغات رایگان مجازی

10. با مشاغلی با مخاطبان هدف مشابه همکاری کنید

همکاری ها به عنوان یک ابزار قدرتمند برای ایجاد ارتباطات و گسترش کسب و کار شما عمل می کنند. هنگامی که با کسب و کارهایی همکاری می کنید که مخاطبان یا جمعیت مشتری مشابهی دارند، همکاری با آنها می تواند به شما امکان دسترسی آسان به مشتریانشان را بدهد و اینها افرادی هستند که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتریان پولی برای برند شما دارند. همچنین، برند شما می تواند از این همکاری به عنوان فرصتی برای درک دقیق نیازها و انتظارات مشتری و بهبود محصولات شما برای حل آنها استفاده کند.

11. فرصت هایی برای پست مهمان در وبلاگ ها یا مجلات دیگر پیدا کنید

پست مهمان در وبلاگ های دیگر می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و در جایگاه خود اقتدار ایجاد کنید. می توانید از پست مهمان به عنوان فرصتی برای جایگاه برند یا محصول خود در صنعت و همچنین افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید. همچنین می توانید برای مجلات پست مهمان بنویسید و از این طریق به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید.

قبل از شروع نوشتن، حتما مقالات قبلی را تجزیه و تحلیل کنید. از طرف دیگر، می توانید برای یافتن نشریات مناسب با نمایندگان روابط عمومی تماس بگیرید. هنگامی که یک همسویی ایجاد کردید، باید یک پست وبلاگی ایجاد کنید که برای خواننده ارزش ایجاد کند و در عین حال شما یا برندتان را به عنوان یک متخصص معرفی کند.

چندین خانه رسانه نیز کانال های یوتیوب دارند و انتشارات ویدیویی را می پذیرند. اگرچه ساختن آنها به زمان و منابع بیشتری نیاز دارد، اما می‌تواند به رشد سریع‌تر و ایجاد اعتبار بهتر در برند کمک کند.

12. نظر داشته باشید و ارزش های خود را به صورت آنلاین بیان کنید

برندها می توانند یک رابطه معاملاتی با مشتریان خود را به رابطه ای تبدیل کنند که ارزش را اعلام کند. بنابراین، هر بار که مشتری چیزی از آن برند می‌خرد، به معنای حمایت از ایده‌های او نیز هست.

اما اگر شما آن را به صورت آنلاین بیان نکنید، مشتریان شما هرگز از آن ایده مطلع نخواهند شد. بنابراین، اگر طرفدار یک ایده هستید، آن را آشکار کنید، اگر از یک گرایش سیاسی خاص حمایت می کنید، در مورد آن پست کنید و موضع خود را روشن کنید. این استراتژی در ایجاد مشتریان وفادار بلند مدت به خوبی عمل می کند.

یک راه خوب برای جلب توجه ارزش‌های خود این است که نظرات خود را در مورد آنچه مرتبط یا در اخبار است (به ویژه در فضای شما) بیان کنید.

درست پس از آن، می بینید که مخاطبان به دو گروه تقسیم می شوند تا از شما حمایت کنند یا از شما متنفر باشند و داشتن دیدگاه های مثبت و منفی نشانه خوبی است، زیرا واکنش های خنثی می تواند نشانه ای از خستگی برند باشد.

13. سایت خود را در Google My Business فهرست کنید

کسب‌وکارهایی که فهرست‌های «Google برای کسب‌وکار من» (GMB) را دارند، نسبت به کسانی که این فهرست‌ها را ندارند، احتمال بیشتری برای کشف شدن در Google دارند. این به معنای ترافیک ارگانیک و قابلیت کشف بیشتر از مشتریان هدف شما است.

جدا از اینکه به کسب و کار شما کمک می کند تا جذب شود، لیست های GMB به مشتری شما کمک می کند تا تأیید کند که شما یک تجارت قانونی هستید، اثبات اجتماعی را در قالب بررسی ارائه می دهد و به آنها می گوید که چگونه از شما خرید کنند.

بنابراین، اگر هنوز یک فهرست GMB ایجاد نکرده‌اید یا آن را به‌روزرسانی نکرده‌اید، فوراً این کار را انجام دهید زیرا گزینه رایگان و ارزشمند را برای سئو از دست داده‌اید و رتبه‌بندی در گوگل را برای خود سخت می‌کنید.

نظرات و عکس‌های فهرست «Google برای کسب‌وکار من» به مشتری کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار کسب کند و به او کمک می کند تا تصمیم خرید بگیرد.

برای ایجاد فهرستی در «Google برای کسب‌وکار من» که کسب‌وکار شما را به راحتی کشف می‌کند، به مدیر GMB وارد شوید، جزئیات کسب‌وکار خود را اضافه کنید، مکان و اطلاعات تماس خود را وارد کنید، فهرست خود را تأیید کنید و نمایه خود را با تصاویر فهرست خود سفارشی کنید.

14. در رویدادهای شبکه شرکت کنید

شرکت در رویدادها نقش مهمی در رشد کسب و کار شما ایفا می کند زیرا به شما امکان می دهد با افراد دیگری در این صنعت ملاقات کنید که می توانند بینش های ارزشمندی به شما بدهند و به شما در رشد کسب و کارتان کمک کنند.

می‌توانید برای رویدادهای مشابه و ملاقات‌های محلی در مکان‌هایی ثبت نام کنید که مشتریانتان در آن پاتوق می‌کنند و یک تیزر ویدیویی مشابه درباره آنچه که در رویداد خواهید آورد، اجرا کنید.

15. محبوب ترین ایده تبلیغات رایگان مجازی: مسابقات هدیه برگزار کنید

میزبانی هدایا یک ایده تبلیغاتی رایگان عالی است زیرا به افزایش دید و همچنین یادآوری برند کمک می کند و در عین حال جامعه ای از کسانی که با محصول یا خدمات شما همسو هستند ایجاد می کند.

همچنین تصویر برند شما را بهبود می‌بخشد زیرا کاربران احتمالاً مسابقه و هدایای خود را (در صورت برنده شدن) در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و باعث افزایش دسترسی و تعامل شما می‌شود.

بهترین ایده تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

قرقره‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه محصول خود در رسانه‌های اجتماعی، دستیابی به مشتریان جدید و تبدیل مخاطبان فعلی به مشتریان پولی بدون صرف هزینه‌ای برای تبلیغات هستند. بخش بزرگ اینجا این است که آنها همچنین به شما آزادی زیادی برای نمایش محصول خود می دهند.

کدام پلتفرم تبلیغاتی جامعه محور است؟

Quora یک پلتفرم جامعه محور است که به افراد اجازه می‌دهد سؤالات خود را بپرسند و همچنین به آنها پاسخ دهند. این واقعیت که هیچ هزینه ای ضمیمه نمی شود، آن را به یک ایده تبلیغات رایگان مجازی عالی تبدیل می کند.

در به اشتراک گذاری داستان برند به چه نکاتی باید اشاره کنیم؟

برای مثال می توانید در مورد چگونگی تولد برند خود صحبت کنید و در مورد چگونگی ساخت هر یک از محصولات خود در قالب یک داستان عمیق صحبت کنید. این به مشتریان کمک می کند تا به راحتی با برند ارتباط برقرار کنند و بیشتر به آنها اعتماد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *