طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی

طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی

با افزایش رقابت در هر بخش، کسب‌وکارها راه‌ها و پلتفرم‌های جدیدی را برای داشتن مزیت رقابتی پیدا می‌کنند. طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی به کسب و کارها اجازه می دهد محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند و دیده شدن برند را افزایش دهند.

طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

تبلیغات طبقه بندی شده به تبلیغات یا تبلیغ محصولات یا خدمات شما در وب سایت های شخص ثالث اشاره دارد. طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی شبیه به آگهی های طبقه بندی شده در روزنامه ها است. تفاوت در این است که آگهی های آنلاین در پورتال های وب قرار می گیرند.

طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی عمدتا برای مشاغل محلی طراحی شده است و راه های سریع تر، ارزان تر و موثرتری برای بازاریابی محصولات یا خدمات شما ارائه می دهند. در این صورت تبلیغات شما به مخاطبان بیشتری می رسد و اعتبار کسب و کار شما را افزایش پیدا می کند.

برخی از آگهی‌های طبقه‌بندی شده به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند از طریق جزئیات تماس مشخص شده با شما تماس بگیرند. برخی از پورتال ها همچنین به شما امکان می دهند به وب سایت خود پیوند دهید.

در نتیجه، با استفاده از این موارد، می توانید دیده شدن برند خود را افزایش دهید و ترافیک خوبی را به وب سایت خود هدایت کنید.

طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی یک مفهوم تازه تکامل یافته نیست. بلکه بخشی از استراتژی های بازاریابی برای بیش از چندین دهه بوده است. این نوع تبلیغات برای سالها تقریباً در همه روزنامه ها فضای کافی را اشغال کرده اند.

در گذشته، آگهی‌ها روش بسیار ارزان‌تری برای بازاریابی محصولات یا خدمات نسبت به بنرهای بزرگ یا تبلیغات نمایشی ارائه می‌کردند. با گذشت زمان و تکامل اینترنت، تبلیغات طبقه بندی شده نیز راه خود را به اینترنت پیدا کردند و اکنون، کسب و کارها در حال بررسی مزایای متعدد طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی هستند.

انواع طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی

اکثر وب سایت های تبلیغات طبقه بندی شده با دسته های انگشت شماری عرضه می شوند که تقریباً همه مشاغل را پوشش می دهند. اینها به شما این امکان را می دهند که به یک دسته تجاری خاص و عمیق تر بروید. این به شما امکان می دهد محصول یا خدمات تجاری خود را با دقت بیشتری بیان کنید.

اگرچه پورتال های تبلیغاتی طبقه بندی شده مختلف دارای دسته بندی های مختلفی هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، بخش های اصلی خاصی وجود دارد که اغلب پورتال ها معمولاً دارای آنها هستند. این بخش ها شامل تمام لیست های تجاری در نوع خود می شود.

این بخش ها عبارتند از:

  • خدمات مالی
  • حیوانات خانگی
  • شغل ها
  • برای فروش
  • مناسبت ها
  • مشاور املاک
  • خدمات

بیایید اکنون برخی از وب‌سایت‌های طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی معروف را که می‌توانند به دیده شدن برند شما کمک کنند را بررسی کنیم.

طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی
طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی

1.سایت Craigslist

Craigslist یک وب سایت طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی است که در آمریکا واقع شده است. با این حال، به کسب و کارها در سراسر جهان اجازه می دهد تبلیغات طبقه بندی شده خود را در تعداد زیادی دسته بندی پست کنند.

این شامل بخش‌های تبلیغاتی است که به مسکن، اقلام مورد نظر برای فروش، خدمات اجتماعی، رزومه، انجمن‌های گفتگو، مشاغل و غیره اختصاص داده شده است. همه دسته‌ها متنوع هستند و به شما امکان می‌دهند هر محصول یا خدماتی را تبلیغ کنید.

این یکی از وب سایت های محبوب برای کاوش در محصولات و خدمات برای مردم در سراسر جهان است. Craigslist به مشاغل و بازاریابان اجازه می دهد خدمات و محصولات B2B و B2C را تبلیغ کنند.

جوانب مثبت Craigslist
  • اولین مزیت استفاده از Craigslist برای کاربران این است که ساده است. این پلتفرم بسیار کاربرپسند است و به راحتی قابل پیمایش است. افراد در هر سن و پیشینه ای می توانند بدون هیچ مشکلی از وب سایت استفاده کنند.
  • مزیت بعدی استفاده از Craigslist این است که فروش اقلام بزرگ یا با ارزش را آسان می کند. بالاترین قیمت پست در این شبکه یک بوگاتی ویرون به ارزش 1.3 میلیون دلار بود. این ثابت می کند که Craigslist مکانی عالی برای کاربران برای فروش اقلام ارزشمند بدون مشکل است.
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از Craigslist این است که در درجه اول رایگان است. به غیر از چند دسته منتخب، کاربران می توانند تبلیغات خود را به صورت رایگان در پلتفرم ارسال کنند.
جوانب منفی Craigslist

با وجود تمام مزایای استفاده از Craigslist، برخی از معایب وجود دارد که کاربران باید آنها را درک کنند.

  • این پلتفرم برای میلیون ها کاربر باز است و به تبلیغ کنندگان معرض دید عالی قرار می دهد. با این حال، این تضمین نمی کند که همه خریداران حرفه ای هستند.
  • این پلتفرم نیز مملو از اسپمرها است. اگرچه این پلتفرم دارای برخی بررسی های ضد هرزنامه است، برخی ربات ها یا کاربران به راحتی می توانند آنها را ردیابی کنند. در حالی که برخی از پست ها و نظرات هرزنامه به راحتی قابل تشخیص هستند، برخی دیگر با تبلیغات و پاسخ های واقعی تفاوتی ندارند. این امر یافتن تبلیغات واقعی و تمایز آنها از تبلیغات جعلی را برای کاربران دشوار می کند. به طور کلی، هرزنامه می تواند پلتفرم را غیرقابل استفاده کند.

2.سایت Backpage Classifieds

Backpage Classifieds خدمات ارسال آگهی رایگان را برای مشاغل در شهرهای مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد. همچنین به کاربران امکان می دهد بدون ثبت نام تبلیغات را مرور کنند.

این به شما امکان می‌دهد تبلیغات، عکس‌ها و پیوندی به وب‌سایت خود ارسال کنید. فقط باید در Backpage ثبت نام کنید و آماده ارسال آگهی باشید.

اگرچه همیشه می‌توانید تبلیغات رایگان قرار دهید، اما گزینه‌های ارسال آگهی برتر را نیز ارائه می‌دهد. تبلیغات پولی می تواند تبلیغات شما را برجسته کند.

3.سایت ClassifiedAds

اگر به دنبال یک پلت فرم تبلیغاتی صد در صد رایگان هستید، ClassifiedAds مقصد مناسبی است. علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد تبلیغات را به صورت رایگان ارسال کنید، کاربران می توانند با شما تماس بگیرند و لیست شما را به صورت رایگان مرور کنند.

در اینجا می‌توانید دسته‌هایی مانند وسیله نقلیه، اجاره، حیوانات خانگی، افراد، خدمات، مشاغل، املاک و مستغلات، اقلام برای فروش و اجتماع را بیابید. در زیر این دسته بندی های اصلی، صدها زیرمجموعه وجود دارد که می توانید با توجه به آنچه ارائه می دهید انتخاب کنید.

طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی
طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی

4.سایت Geebo

Geebo ادعا می کند که یک پلتفرم طبقه بندی شده جامعه امن است. چندین کلاهبرداری و هرزنامه در اکثر وب سایت های طبقه بندی شده، مسائل اصلی هستند و بنابراین، Geebo به کسب و کارها کمک می کند تا وارد یک جامعه آنلاین امن و محافظت شده شوند.

این شامل یک سیستم خودکار است که تبلیغات را اسکن می کند و فعالیت های غیرقانونی و ناامن را شناسایی می کند. کسب‌وکارهایی که از دستورالعمل‌های تبلیغاتی پیروی می‌کنند در Geebo استقبال می‌شوند و می‌توانند مزیت رقابتی کسب کنند.

همچنین تبلیغات و لیست محصولات را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد که مزیت بزرگ دیگری به مشاغل می دهد.

در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تعداد تبلیغاتی که یک کاربر می تواند ارسال کند وجود ندارد. با این حال، اگر مشخص شود که از وب سایت آنها سوء استفاده می کنید و تعداد نامعقولی تبلیغات را ارسال می کنید، ممکن است در آینده از انجام این کار محدود شوید.

شما می توانید بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری در Geebo تبلیغات ارسال کنید. به همین دلیل، شخصی که تبلیغات را ارسال می کند باید از صحت اطلاعات تماس خود اطمینان حاصل کند، در غیر این صورت هیچ پاسخی به تبلیغات خود دریافت نخواهد کرد.

توصیه های Geebo

Geebo به طور کلی سه توصیه به کاربران برای محافظت از خود در هنگام استفاده از وب سایت می دهد.

  • فقط از تبلیغات منتشر شده محلی خرید کنید
  • در مکانی عمومی و دارای روشنایی مناسب، ترجیحا با دوربین های امنیتی ملاقات کنید
  • در هنگام خرید و فروش یک همراه با خود بیاورید

علاوه بر این، آنها همچنین لیستی از شش کلاهبرداری رایج را منتشر کرده اند که به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند: اقلام ناموجود و چک های جعلی.

جوانب مثبت:
  • مدیران وب سایت در برابر سوء استفاده از پلتفرم خود موضع بسیار فعالی اتخاذ کرده اند.
  • تنوع گسترده ای از لیست ها در صدها دسته
جوانب منفی:
  • اگر در هنگام استفاده از وب سایت مراقب نباشید، خطر کلاهبرداری وجود دارد
  • این سایت در حال حاضر فقط در ایالات متحده در دسترس است.

5.سایت Global-free-classified-ads

Global-free-classified-ads یک وب سایت آگهی رایگان برای مشاغل در املاک، حیوانات خانگی، خدمات، اتومبیل، مشاغل و بخش های مشابه است. فرآیند فهرست بندی ساده آن به شما امکان می دهد تصاویر مربوط به کسب و کار خود را نیز آپلود کنید.

این طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی امکان را به شما می دهد که تعداد نامحدودی آگهی ارسال کنید. یک آگهی طبقه بندی شده 30 روز طول می کشد و می توانید هر چند وقت یک بار که بخواهید آن را تمدید کنید.

6.سایت AdlandPro

AdlandPro از سال 1996 شروع به کار کرده است و به مشاغل خدمات آگهی و پست رایگان ارائه می دهد.

این فرصت های تبلیغاتی رایگان و پولی را به برندها در تمام سطوح ارائه می دهد. شما همچنین می توانید به جامعه شبکه AdlandPro بپیوندید. این به شما کمک می کند دیدگاه بیشتری در مورد فروش و بازخورد در مورد تبلیغات ارسال شده خود داشته باشید.

شما می توانید در این پلتفرم ثبت نام کنید و شروع به ارسال تبلیغات رایگان خود کنید.

طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی
طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی

7.سایت Adsglobe

Adsglobe به شما امکان می دهد تبلیغات طبقه بندی شده را پست کنید و محصولات یا خدمات خود را در هر مکان جهانی تبلیغ کنید. به بیش از 1 میلیون مکان در سراسر جهان خدمات می دهد.

این دارای زیرمجموعه های متعددی در زمینه کالا، خودرو، املاک و مستغلات، اجاره و غیره است. تقریباً می توانید هر چیزی را در Adsglobe تبلیغ کنید. شما می توانید تعداد نامحدودی آگهی در اینجا ارسال کنید.

ویرایشگر متن پیشرفته آن به شما این امکان را می دهد که با استفاده از عکس ها و فیلم ها، تبلیغات خود را جذاب تر کنید.

مزایا و معایب تبلیغات طبقه بندی شده چیست؟

در ادامه به بررسی مزایا و معایب تبلیغات طبقه بندی شده می پردازیم.

مزایای تبلیغات طبقه بندی شده :

  • شرکت‌ها ممکن است از آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند تا تبلیغات خود را بر مکان‌هایی متمرکز کنند که در آن تجارت می‌کنند و به مشتریانی که احتمالاً کالاها یا خدمات آنها را خریداری می‌کنند، دسترسی پیدا کنند. چندین سرویس تبلیغات طبقه بندی شده به شرکت ها این امکان را می دهد که انتخاب کنند که در کدام حوزه خدمات ارائه می دهند، و اطمینان می دهند که آگهی آنها زمانی نمایش داده می شود که مشتریان بالقوه به دنبال کسب و کارهایی مانند مشاغل خود در منطقه خود هستند.
  • کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق سایت‌های طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی به تبلیغ‌کنندگان دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که مشتریان علاقه مند به کالاها یا خدماتی که شما ارائه می دهید می توانند با زدن یک لینک در تلفن یا رفتن از طریق آن برای ارسال یک ایمیل از لپ تاپ با شما تماس بگیرند.
  • خرید تبلیغات طبقه بندی شده برای شرکت شما اغلب بسیار ارزان تر از خرید فضای رسانه ای دیگر از جمله تبلیغات چاپی، رادیویی یا تلویزیونی است. بسیاری از سایت های طبقه بندی شده مانند سایت هایی که در بالا گفته شد تبلیغات رایگان را به مشاغل ارائه می دهند.
  • این یکی دیگر از مزیت های باورنکردنی طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی هدف قرار دادن بازار است، آنها به طور کلی دسته بندی می شوند و همچنین زیر شاخه ها هستند که باعث می شود مشتریان به راحتی موارد خاصی را که به دنبال آن هستند با مشکل کمتری پیدا کنند.
  • آگهی های رایگان به زمان زیادی برای ایجاد نیاز ندارند. ممکن است حدود 20 دقیقه طول بکشد، اما آنچه مهم است این است که شما باید خلاق باشید و یک عنوان برجسته و همچنین بدنه ای جذاب تولید کنید.
  • درج یک عکس چشم نواز هنگام ارسال یک آگهی آسان است. همانطور که گفته می شود یک تصویر ارزش هزار کلمه دارد، بنابراین ارسال تبلیغات رایگان با پیوست کردن یک تصویر موثرتر می شود.
  • تقریباً همه وب‌سایت‌های تبلیغات رایگان فرصتی را برای افراد فراهم می‌کنند تا عملکرد پست‌های خود را پیگیری کنند. این کار ارزیابی رابطه بین تعداد بازدید و خرید را برای شما آسان می کند.
  • با ارسال تبلیغات رایگان عالی شانس بیشتری برای متمایز شدن از بقیه رقبای خود دارید. به یاد داشته باشید، بسیاری از رقبای جدی شما فکر می کنند که آگهی های آنلاین رایگان باعث اتلاف وقت می شوند، بنابراین، با استفاده از طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کالاها و خدمات خود، کسب و کار خود را یک پله بالاتر ببرید.

معایب تبلیغات طبقه بندی شده :

  • یک روزنامه هر چقدر هم که نامش معروف باشد، نمی تواند به تمام دنیا برسد. این نشان می‌دهد که انعطاف‌پذیری مکان هر روزنامه تنها به سطح ایالتی محدود می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید تا تبلیغات شما به مخاطبان جهانی برسد این است که یکی از بهترین سایت های طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی را انتخاب کنید.
  • از نظر فنی، بسته به کار بهینه سازی انجام شده، وب سایت های رزومه و تبلیغات به طور مشابه قابل جستجو هستند. از آنجایی که همه کلمات کلیدی قابل جستجو هستند، کلمات کلیدی برای قابل کشف کردن تبلیغات شما ضروری هستند.
  •   از آنجایی که مشاغل معمولاً به تبلیغات برای کالاهای خود متکی هستند و آن را به عنوان یک راه حل سریع برای ابتکارات بازاریابی خود می بینند، اشکال مختلفی از تبلیغات تکامل یافته است.

کلمات پایانی

به دنبال ابزار رایگان برای تبلیغ خدمات یا محصولات محلی خود هستید؟ این وب‌سایت‌های طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی را امتحان کنید، زیرا این وب‌سایت‌ها می‌توانند پلتفرم‌های عالی برای کسب‌وکار شما باشند و دید برند شما را افزایش دهند.

بخش های اصلی پورتال ها چیست؟

خدمات مالی
حیوانات خانگی
شغل ها
برای فروش
مناسبت ها
مشاور املاک
خدمات

جوانب منفی Craigslist چیست؟

این پلتفرم برای میلیون ها کاربر باز است و به تبلیغ کنندگان معرض دید عالی قرار می دهد. با این حال، این تضمین نمی کند که همه خریداران حرفه ای هستند.
این پلتفرم نیز مملو از اسپمرها است. اگرچه این پلتفرم دارای برخی بررسی های ضد هرزنامه است، برخی ربات ها یا کاربران به راحتی می توانند آنها را ردیابی کنند. در حالی که برخی از پست ها و نظرات هرزنامه به راحتی قابل تشخیص هستند، برخی دیگر با تبلیغات و پاسخ های واقعی تفاوتی ندارند. این امر یافتن تبلیغات واقعی و تمایز آنها از تبلیغات جعلی را برای کاربران دشوار می کند. به طور کلی، هرزنامه می تواند پلتفرم را غیرقابل استفاده کند.

مزایای تبلیغات طبقه بندی شده چیست؟

شرکت‌ها ممکن است از آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند تا تبلیغات خود را بر مکان‌هایی متمرکز کنند که در آن تجارت می‌کنند و به مشتریانی که احتمالاً کالاها یا خدمات آنها را خریداری می‌کنند، دسترسی پیدا کنند. چندین سرویس تبلیغات طبقه بندی شده به شرکت ها این امکان را می دهد که انتخاب کنند که در کدام حوزه خدمات ارائه می دهند، و اطمینان می دهند که آگهی آنها زمانی نمایش داده می شود که مشتریان بالقوه به دنبال کسب و کارهایی مانند مشاغل خود در منطقه خود هستند.
کاربران می‌توانند مستقیماً از طریق سایت‌های طبقه بندی تبلیغات رایگان مجازی به تبلیغ‌کنندگان دسترسی داشته باشند. این بدان معناست که مشتریان علاقه مند به کالاها یا خدماتی که شما ارائه می دهید می توانند با زدن یک لینک در تلفن یا رفتن از طریق آن برای ارسال یک ایمیل از لپ تاپ با شما تماس بگیرند.
خرید تبلیغات طبقه بندی شده برای شرکت شما اغلب بسیار ارزان تر از خرید فضای رسانه ای دیگر از جمله تبلیغات چاپی، رادیویی یا تلویزیونی است. بسیاری از سایت های طبقه بندی شده مانند سایت هایی که در بالا گفته شد تبلیغات رایگان را به مشاغل ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *