ساخت تبلیغات رایگان مجازی

ساخت تبلیغات رایگان مجازی

مشتریان به طور فزاینده ای در مورد شرکت ها از طریق کانال های دیجیتال اطلاعات پیدا می کنند و همچنین انتظار دارند که پاسخ ها و کمک ها را از شرکت در فضای مجازی بیابند. بنابراین ساخت تبلیغات رایگان مجازی ضروری است زیرا داشتن وب سایت یکی از اصلی ترین عناصر تبلیغات است. 

توصیه های ساخت تبلیغات رایگان مجازی

داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای که به زبان عامیانه «صفحه اصلی» نامیده می‌شود به تنهایی کمکی نمی‌کند. این باید همیشه به روز و از نظر فنی به روز باشد. در غیر این صورت ممکن است وب سایت شرکت از فهرست گوگل خارج شود . به همین دلیل است که باید در اسرع وقت به ایجاد وب سایت خود فکر کنید یا احتمالاً وب سایت جدیدی را جایگزین وب سایت فعلی کنید. توصیه های ما در خصوص ساخت تبلیغات رایگان مجازی به شما کمک خواهد کرد.

شاید شما در شرف راه اندازی یک کسب و کار جدید یا توسعه برند خود هستید. یا شاید بخواهید وب سایت قدیمی شرکت خود را دوباره طراحی کنید. صرف نظر از انگیزه شما، ایجاد وب سایت خود می تواند یک پروژه دلهره آور باشد. به خصوص اگر تخصص فنی زیادی برای توسعه دهندگان وب یا طراحان وب وجود نداشته باشد یا بودجه ای نداشته باشد.

1.چه نوع وب سایتی برای سرمایه گذاری شما بهترین است؟

در ابتدا باید ببینید چه نوع وب سایتی برای کسب و کار شما مناسب است.

صفحه اصلی ساده

این یک کارت ویزیت کوتاه وب است. یک صفحه یک وب سایت با صفحه اصلی طولانی و تعداد کمی یا بدون صفحات فرعی است.

سایت ساده

وب سایت ساده شامل یک صفحه اصلی و معمولاً صفحات فرعی معمولی مانند “درباره ما” یا “محصولات” است. درک چیدمان و ساختار برای بازدیدکنندگان آسان است.

وبلاگ

وبلاگ شکلی فرعی از یک وب سایت ساده است. در اینجا تمرکز بر صفحات فرعی سفت و سخت و بی زمان نیست، بلکه بر روی مشارکت های فنی یا روزنامه نگاری مرتب شده بر اساس زمان است. مهمتر از همه، وبلاگ نویسانی که می خواهند محتوای خود را به اشتراک بگذارند از یک صفحه آرایی ساختار یافته بهره می برند.

سایت پیچیده

شرکت های بزرگ معمولا یک وب سایت بسیار بزرگ و پیچیده دارند. شما می خواهید ساختار شرکتی گسترده خود را نشان دهید و محصولات و خدمات متنوع خود را ارائه دهید .

فروشگاه آنلاین

اگر در تجارت الکترونیک فعال هستید، احتمالاً وب سایت شما یک فروشگاه آنلاین است. یا می توانید یک صفحه اصلی گسترده ایجاد کنید که یک فروشگاه آنلاین در آن یکپارچه شده است.

ساخت تبلیغات رایگان مجازی
ساخت تبلیغات رایگان مجازی

2. یک پلتفرم برای وب سایت خود انتخاب کنید

اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) مناسب کسب و کار خود پیدا کنید.

بسیاری از سازنده‌های وب‌سایت رایگان یا بسیار ارزان مانند WordPress ، Joomla ، HubSpot CMS Hub ، Google Sites، WIX یا Jimdo وجود دارند که تفاوت‌های چشمگیری با هم دارند. ارائه دهندگانی که به آنها اشاره شد یک چیز مشترک دارند؛ می توانید از یک سیستم مدولار ساده برای جمع آوری وب سایت خود استفاده کنید. بنابراین، قبل از تصمیم گیری، جوانب مثبت و منفی را به دقت بسنجید.

برای مثال، در نظر بگیرید که آیا برای پروژه یا شرکت خود به پلتفرمی نیاز دارید که بتوانید کد برنامه را خودتان در آن وارد کنید یا ترجیح می دهید از برنامه نویسی اجتناب کنید؟ اگر می‌خواهید وب‌سایت جدید شما از چندین زبان پشتیبانی کند، این انتخاب شما را نیز محدود می‌کند.

همچنین می توانید به سادگی الگوهای ارائه شده توسط ارائه دهندگان CMS مختلف را برای تصمیم گیری خود مقایسه کنید یا می توانید ببینید که کدام پیشنهادها در محدوده قیمت مورد نظر هستند. لطفا به هزینه های ثابت و ماهانه توجه کنید .

پس از انتخاب یک CMS مناسب ، به مرحله بعد بروید.

3.اصلی ترین مرحله ساخت تبلیغات رایگان مجازی: نام دامنه و سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید

در این مرحله شما باید نام دامنه و سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید.

سرویس میزبانی وب را انتخاب کنید

آدرس وب حاوی ” .weebly ” یا ” .wordpress. ” نشان می دهد که کارآفرین یا کسب و کار مایل به پرداخت هزینه خدمات کامل نبوده است که ممکن است خسیس و غیرحرفه ای به نظر برسد. مشتریان بالقوه ممکن است تصور کنند که صاحبان وب سایت نمی توانند قیمت کامل را بپردازند، زیرا آنها واقعاً در حرفه خود جای پایی ندارند.

خوشبختانه، نام دامنه معمولاً هزینه زیادی ندارد. ارائه دهندگان مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

نام دامنه را انتخاب کنید

گاهی اوقات انتخاب نام برای دامنه شما کمی دشوارتر است. شما نیاز به یک نام دامنه دارید که تا حد امکان شبیه به نام شرکت شما باشد یا کاملاً مطابق با پروژه برنامه ریزی شده شما باشد. اما با توجه به وب‌سایت‌های بی‌شماری که امروزه وجود دارد، ممکن است دامنه رویایی شما قبلاً گرفته شده باشد .

اگر نام دامنه ایده آل دیگر در دسترس نیست، می توانید پسوند دیگری را امتحان کنید. سه پایان رایج ترین .com، .net و .org توصیه می شود، اما اگر برای شرکت شما مناسب است، می توانید .de، .berlin، .biz یا .shop را نیز امتحان کنید.

چند نسخه دامنه را امتحان کنید. به طور معمول، هنگامی که برای نام دامنه پرداخت می کنید، آدرس های ایمیل مرتبط را نیز دریافت می کنید. بنابراین، مطمئن شوید که از نام دامنه خود و همچنین از هویت آنلاین خود راضی هستید.

4. یک قالب برای وب سایت خود انتخاب کنید

فرقی نمی‌کند کدام پلتفرم CMS یا سازنده وب‌سایت را انتخاب کنید، برای مرور قالب‌های طراحی و قالب‌های پیشنهادی وقت بگذارید. قالبی را  پیدا کنید که به بهترین وجه با برند و طراحی شرکت شما مطابقت داشته باشد. در نهایت، شما بهتر می دانید چه چیزی برای شرکت یا پروژه شما مناسب است.

همچنین، به این فکر کنید که کدام قالب ممکن است برای بازدیدکنندگان شما جذاب‌تر باشد.

در CMS خود، می‌توانید با استفاده از فیلتر یا توابع جستجو، انتخاب قالب‌ها را برای صنعت خود اصلاح کنید. مهم است که قالب سازنده دارای طراحی واکنش گرا باشد تا وب سایت شما در همه دستگاه ها مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، نوت بوک ها و رایانه های رومیزی بدون نقص نمایش داده شود.

هنگام انتخاب یک الگو برای پروژه خود، همچنین باید در نظر داشته باشید که آیا می خواهید از هدر ثابت یا نمایش اسلاید استفاده کنید و به این فکر کنید که به چه تعداد آیتم نیاز دارید یا می خواهید در نوار منوی خود قرار دهید. پس از اینکه طرحی را از سیستم بلوک ساختمان انتخاب کردید، باید آن را سفارشی کنید.

با طراحی به خوبی انتخاب شده و طیف وسیعی از عملکردها، می توانید بازدیدکنندگان وب سایت را متقاعد کنید که ارزش نگاه دقیق تر به وب سایت شما را دارد. مهمتر از همه، طراحی شما برای مشتری ایده آل معنا پیدا می کند و به موفقیت محصول شما کمک می کند، نه جلوگیری از آن.

ساخت تبلیغات رایگان مجازی
ساخت تبلیغات رایگان مجازی

5. صفحات مناسب را به وب سایت خود اضافه کنید 

شما باید دقیقاً برنامه ریزی کنید که صفحه اصلی شما چه صفحاتی را باید داشته باشد. این بسته به صنعت و شرکت بسیار متفاوت است. اما در تمام وب‌سایت‌های معتبر، صفحه شروع و صفحات « درباره ما »، « مطالعه »، « خدمات/محصولات »، « تماس » و « سیاست حفظ حریم خصوصی » را خواهید دید .

البته می‌توانید تم‌های صفحه را به دلخواه مرتب یا ترکیب کنید. صرف نظر از پلتفرم، معمولاً افزودن یا حذف صفحات آسان است. برای الهام گرفتن، می توانید از وب سایت های دیگر شرکت ها یا رقبا دیدن کنید. بررسی کنید که نوار پیمایش آنها چگونه است و چه صفحاتی در دسترس هستند.

در این مرحله همچنین باید تصمیم بگیرید که یک وبلاگ می تواند در کوتاه مدت یا میان مدت مفید باشد. یک وبلاگ بازدیدکنندگان جدیدی را به وب سایت شما جذب می کند و به نقطه کانونی برای بازگشت کاربران تبدیل می شود. این کار هم برای برند شما و هم برای وفاداری مشتری شما سود دارد. بسیاری از سازندگان گزینه اضافه کردن وبلاگ را ارائه می دهند.

6.مهم ترین مرحله ساخت تبلیغات رایگان مجازی: برای وب سایت خود محتوا بنویسید 

مهمترین مرحله ساخت تبلیغات رایگان مجازی تولید محتوا است. شما اکنون یک چارچوب برای صفحات خود دارید و باید تصمیم بگیرید که آنها را با چه محتوایی پر کنید.

بهتر است با نوشتن پیش نویس برای صفحاتی مانند درباره ما و صفحات فرود خود شروع کنید. با همکاران و سهامداران در مورد پیامی که می خواهید منتشر کنید صحبت کنید. دوست دارید با چه لحنی صحبت کنید؟ آیا دوست دارید با متون خنده دار حال و هوای خوبی را ایجاد کنید یا به بازدیدکنندگان وب سایت الهام بخشید؟ یا شاید هر دو؟

هنگامی که بازدیدکنندگان به وب سایت شما وارد می شوند، شاید حتی به صورت تصادفی، اولین سؤالاتی که برای آنها پیش خواهد آمد چیست ؟

تصور کنید که وب سایت شما تنها فرصت شما برای ایجاد مکالمه با یک مشتری بالقوه باشد. صفحه اصلی به عنوان یک مقدمه عمل می کند: “سلام، ما X را انجام می دهیم.” در صفحه “درباره ما” شخصیت شما مشخص تر می شود: “ما Y هستیم.” در صفحات محصول یا خدمات شما، فضایی برای برجسته کردن فروش منحصر به فرد وجود دارد.

با کمک صفحات فرود خود ، پیشنهاد خود را بدون هیچ گونه حواس پرتی ارائه می کنید. در آنجا یک فراخوان برای اقدام واضح قرار می دهید : “برای مشاوره اینجا ثبت نام کنید!” یا “اکنون محصول را امتحان کنید”؛ بازدیدکنندگان باید بتوانند فوراً ببینند که در سایت شما چه خبر است.

در این مرحله بسیار مهم است که بدانید از کدام کلمات کلیدی بهتر استفاده می کنید.

برای مثال، اگر فریم عینک می‌فروشید و متوجه می‌شوید که «عینک‌های جدید» بیشتر از «عینک‌های قدیمی» جستجو می‌شوند، می‌توانید از این اطلاعات برای تنظیم محتوای صفحه اصلی یا صفحه فرود خود استفاده کنید. می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Keyword Planner برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط که دقیقاً با عبارت‌های جستجوی گروه هدف شما تنظیم شده‌اند، استفاده کنید .

اگر ایده‌های محتوایی شما تمام شده است، ارزش این را دارد که به سایت‌های رقیب نگاهی بیندازید : شرکت‌های دیگر در صنعت شما چه می‌کنند؟ همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند BuzzSumo استفاده کنید تا بفهمید که کدام مقاله‌ها و پست‌های دیگر در حال حاضر محبوبیت خاصی دارند و بسیار به اشتراک گذاشته می‌شوند. برای انجام این کار، به سادگی کلمه کلیدی خود را وارد کنید (در این مورد: “عینک”) و ببینید که چه چیزی باعث انگیزه خوانندگان در این موضوع می شود.

7. تنظیمات کلی را سفارشی کنید

پس از افزودن محتوای مرتبط به صفحات خود، می توانید با پر کردن جاهای خالی در تنظیمات CM، یافتن آنها را آسان تر کنید .

فراموش نکنید که عنوان، برچسب و توضیحات متا را در تنظیمات وب سایت خود وارد کنید. همچنین باید مطمئن شوید که زمان بارگذاری وب سایت شما خیلی طولانی نباشد و وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده باشد. همچنین طول و خوانایی URL ها را بررسی کنید .

ساخت تبلیغات رایگان مجازی
ساخت تبلیغات رایگان مجازی

8. حساس ترین مرحله ساخت تبلیغات رایگان مجازی: پلاگین های لازم را نصب کنید

به وب سایت خود نگاهی بیندازید؛ آیا چیزی کم است؟ در حالت ایده‌آل، پلتفرم CMS  یا سازنده وب‌سایت شما، تمام ادغام‌های مورد نیاز شما را بدون هیچ دانش برنامه‌نویسی ارائه می‌کند.

همچنین ممکن است بخواهید که وب سایت شما امنیت بیشتری داشته باشد تا از داده های مشتری محافظت شود. در این مورد، به دنبال افزونه ای باشید که محافظت در برابر بدافزارها و سایر تهدیدها را ارائه می دهد.

کتابخانه پلاگین خود را مرور کنید و افزونه هایی را انتخاب کنید که وب سایت شما را حتی موثرتر می کنند .

9.  طراحی وب جذاب را اجرا کنید

یک وب سایت چه بزرگ و چه کوچک همیشه نوعی کارت ویزیت مجازی است، بازدیدکنندگان می توانند مهم ترین عناصر را در یک نگاه ببینند و اولین برداشت را ایجاد کنند. در میان چیزهای دیگر، طراحی گرافیکی به این برداشت اولیه کمک می کند .

بر این اساس، قبل از اجرا باید به طراحی فکر کنید: از چه نوع تصاویر یا عکس هایی باید استفاده کرد؟ اینها کجا قرار می گیرند؟ فونت و اندازه فونت چگونه بر بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد؟ آیا فاصله خطوط درست است؟ آیا رنگ های استفاده شده برجسته هستند یا محتوا را ناخوانا می کنند؟ کل ساختار چگونه کار می کند ؟

یک طراحی وب سایت خوب و حرفه ای می تواند مشتریان را جذب کند و یک طراحی وب سایت بد می تواند بلافاصله مشتریان بالقوه را دفع کند. بنابراین باید با متخصصان حوزه گرافیک و طراحی وب مشورت کنید.

مزایا و معایب تبلیغات رایگان چیست؟

در ابتدا به مزایای تبلیغات رایگان مجازی می پردازیم:

  • رایگان: به معنای واقعی کلمه هیچ هزینه ای برای ارسال آگهی وجود ندارد. بنابراین، اگر “کمپین” شما به شکست تبدیل شود، هیچ پولی از دست نخواهید داد.
  • هدف گیری: وب سایت های ارسال آگهی اغلب به دسته ها و بیشتر به زیر دسته ها تقسیم می شوند. این باعث می‌شود بیشتر به مشتریان هدف نزدیک شوید.
  • آسان برای نوشتن: آنها زمان زیادی یا یک متخصص برای کامل شدن نمی خواهند. می توان به راحتی این تبلیغات را نوشت و آنها را پست کرد تا تقریباً در کمترین زمان زندگی کنند.
  • آسان برای پیگیری: پلتفرم های تبلیغاتی همچنین به شما امکان می دهند وضعیت پست های خود را ردیابی کنید و ببینید چه تعداد کاربر با پست شما درگیر شده اند. این یک ایده اولیه از نحوه عملکرد تبلیغ به شما می دهد.

در ادامه معایب تبلیغات رایگان مجازی را بررسی می کنیم:

  • محدودیت ها: وب‌سایت‌های تبلیغاتی معمولاً محدودیت‌هایی را برای ارسال آگهی رایگان اعمال می‌کنند. برای حذف آنها باید مبلغی را پرداخت کنید.
  • ناپدید شدن پست: بسیاری از مردم تبلیغات خود را ارسال می کنند، که باعث می شود برنامه شما به صفحات قدیمی تر منتقل شود و در نهایت باعث ناپدید شدن آن می شود.
در هنگام انتخاب نام دامنه به چه چیز هایی باید توجه کرد؟

گاهی اوقات انتخاب نام برای دامنه شما کمی دشوارتر است. شما نیاز به یک نام دامنه دارید که تا حد امکان شبیه به نام شرکت شما باشد یا کاملاً مطابق با پروژه برنامه ریزی شده شما باشد. اما با توجه به وب‌سایت‌های بی‌شماری که امروزه وجود دارد، ممکن است دامنه رویایی شما قبلاً گرفته شده باشد .اگر نام دامنه ایده آل دیگر در دسترس نیست، می توانید پسوند دیگری را امتحان کنید. سه پایان رایج ترین .com، .net و .org توصیه می شود، اما اگر برای شرکت شما مناسب است، می توانید .de، .berlin، .biz یا .shop را نیز امتحان کنید.

اولین کار برای ساخت تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

اگر می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) مناسب کسب و کار خود پیدا کنید.
بسیاری از سازنده‌های وب‌سایت رایگان یا بسیار ارزان مانند WordPress ، Joomla ، HubSpot CMS Hub ، Google Sites، WIX یا Jimdo وجود دارند که تفاوت‌های چشمگیری با هم دارند. ارائه دهندگانی که به آنها اشاره شد یک چیز مشترک دارند؛ می توانید از یک سیستم مدولار ساده برای جمع آوری وب سایت خود استفاده کنید. بنابراین، قبل از تصمیم گیری، جوانب مثبت و منفی را به دقت بسنجید.

چرا طراحی سایت مهم است؟

یک وب سایت چه بزرگ و چه کوچک همیشه نوعی کارت ویزیت مجازی است، بازدیدکنندگان می توانند مهم ترین عناصر را در یک نگاه ببینند و اولین برداشت را ایجاد کنند. در میان چیزهای دیگر، طراحی گرافیکی به این برداشت اولیه کمک می کند .
بر این اساس، قبل از اجرا باید به طراحی فکر کنید: از چه نوع تصاویر یا عکس هایی باید استفاده کرد؟ اینها کجا قرار می گیرند؟ فونت و اندازه فونت چگونه بر بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد؟ آیا فاصله خطوط درست است؟ آیا رنگ های استفاده شده برجسته هستند یا محتوا را ناخوانا می کنند؟ کل ساختار چگونه کار می کند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *