تبلیغات رایگان مجازی هدفمند

تبلیغات رایگان مجازی هدفمند

همه متوجه شده اند که این روزها ما وارد عصر دیجیتال شده ایم که به سرعت در حال رشد است. عصر دیجیتال تأثیر مفیدی در زمینه اقتصادی دارد و می تواند به واسطه تبلیغات باعث توسعه مشاغل در سراسر جهان شود. علاوه بر تبلیغات پولی، تبلیغات رایگان مجازی هدفمند نیز در سراسر جهان وجود دارد.

تبلیغات رایگان مجازی هدفمند و قدرتمند

رسانه های آنلاین مبتنی بر اینترنت به ما این امکان را می دهند که انواع کالاها یا خدمات را ارائه دهیم تا به سرعت توسط مخاطبان بیشتری شناسایی شوند. برخی از این پلتفرم‌ها در کمک به مقیاس‌پذیری کسب‌وکارها با دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر به صورت رایگان بسیار قدرتمند هستند. اینها سایت‌های تبلیغات رایگان مجازی هدفمند در سطح جهانی هستند که فرصت‌هایی را برای مشاغل آنلاین برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

قبلاً فعالیت‌های تبلیغاتی فقط از طریق رسانه‌های چاپی، تلویزیونی یا رادیویی انجام می‌شد، اما اکنون می‌توان تبلیغات تجاری را از طریق کانال‌های رسانه‌ای انجام داد.

بنابراین تعجب آور نیست که بسیاری می گویند این زمان شامل عصر دیجیتال می شود که در آن رسانه های اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای نمایش مشاغل هستند.

دو راه برای انجام تبلیغات آنلاین وجود دارد. ابتدا می توانید با پرداخت هزینه این کار را انجام دهید. تبلیغات پولی در حال حاضر نیز یکی از تأثیرگذارترین هاست زیرا فرصت هایی را برای تبلیغات هدفمند ارائه می دهد.

برای مثال می‌توانید برای پرداخت هزینه از فیس‌بوک استفاده کنید یا مستقیماً به Google بروید و تبلیغات کنید. دوم، شما همچنین می توانید تبلیغات را بصورت آنلاین و به صورت رایگان انجام دهید.

البته اگر خواهان ترفیع بدون سرمایه اما با حداکثر نتیجه هستید، بدون شک این روش دوم نسبت به روش اول مطلوب تر است.

سایت تبلیغات رایگان مجازی هدفمند

در زیر چند سایت برتر تبلیغات رایگان مجازی هدفمند برای تجارت آنلاین به شرح زیر است.

1.شرکت Adstargets

این شرکت که در سال 2017 تاسیس شد، هم تبلیغات رایگان و هم فرصت های تبلیغات پولی را برای مشاغل آنلاین ارائه می دهد.

AdsTargets با سرعت بسیار بالایی در حال رشد است و در حال حاضر در بیش از 78 کشور در حال فعالیت است.

آنها انواع مدل های تبلیغات آنلاین و قیمت گذاری را متناسب با کسب و کار، بودجه و موقعیت مکانی شما ارائه می دهند.

ناشران منحصر به فرد آنها با دقت انتخاب شده اند تا ترافیک باکیفیتی ارائه دهند که فروش و آگاهی آنلاین شما را افزایش می دهد.

شروع تبلیغات در AdsTargets به بودجه بسیار کمی نیاز دارد. فقط با حداقل 30 دلار، می توانید تبلیغات خود را در AdsTargets اجرا کنید.

تبلیغات رایگان مجازی هدفمند
تبلیغات رایگان مجازی هدفمند

2.بزرگترین سایت تبلیغات رایگان مجازی هدفمند: Amazon

آمازون یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغات آنلاین و تبلیغات بسیار هدفمند در این زمینه است.

با این حال، افراد زیادی پتانسیل هایی که با تبلیغات آمازون همراه است را ندارند.

آمازون داده‌ها را از همه کاربران خود جمع‌آوری می‌کند و رفتار کاربر مجموعه‌ای از داده‌هایی است که آنها جمع‌آوری می‌کنند و به خوبی برای تجارت خود و همچنین تبلیغ‌کنندگان خود از آن استفاده می‌کنند.

آنها ابزارهای دقیقی برای هدف‌یابی تبلیغات دارند که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد به مخاطبان هدف خود دست یابند.

این چیزی است که آنها در طول سال ها به کمال رسانده اند. با این حال، تبلیغات آنها برای هر تجارتی نیست و مطمئناً همه مشاغل کوچک توانایی پرداخت آن را ندارند.

بنابراین اگر محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید، آمازون ممکن است یکی از بهترین مکان هایی باشد که می توانید محصولات خود را با فهرست کردن آنها و ترغیب مردم به خرید محصولات خود به نمایش بگذارید.

آمازون سایتی برای تبلیغات یا خرید و فروش پیشگامان جهان است. آمازون محصولات زیادی دارد و یکی از بزرگترین سایت های خرده فروشی در جهان است و به سرعت در حال گسترش تجارت خود برای فروش سایر محصولات مد روز مانند DVD و همچنین سایر کالاهای الکترونیکی است.

این سایت بیش از 250 میلیارد بازدید منحصر به فرد در ماه داشته است و واقعاً به سرعت در حال رشد است و جوایز زیادی کسب کرده است.

آمازون نه تنها یک فروشگاه آنلاین است، بلکه بزرگترین خدمات محاسباتی را نیز دارد. این شرکت همچنین لوازم الکترونیکی تولید می کند.

آمازون سایت های خرده فروشی جداگانه ای برای ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، کانادا، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، استرالیا، برزیل، ژاپن، چین، هند و مکزیک دارد. همچنین برای برخی از محصولات خود همکاری بین المللی را به کشورهای دیگر ارائه می دهد. در سال 2011، طبق گزارش ها، سایت هایی را در لهستان و سوئد راه اندازی کرد.

3. پینترست

در ابتدای راه اندازی، Pinterest توسط دنیای تجارت دست کم گرفته شد. افراد تجاری باور ندارند که رسانه های اجتماعی پر از عکس های زیبا می تواند دید کسب و کار آنها را افزایش دهد.

طبق داده‌های گزارش شده توسط Pinterest for Business، حدود 40٪ از پینرها (اصطلاح برای کاربران Pinterest) محصولات جدید را پیدا کرده و آنها را در پلتفرم خود ذخیره می‌کنند.

حتی 30٪ از پینرها پس از یافتن مد یا محصولات خانگی در Pinterest خرید می کنند.

خرید محصولات از Pinterest در مقایسه با سایر رسانه های اجتماعی حتی 13٪ بیشتر است.

4. سایت OLX

OLX یک سایت تبلیغاتی، خرید و فروش است که فروشندگان و خریداران را مستقیماً گرد هم می آورد.

این سایت دارای طیف گسترده ای از انواع آگهی ها از جمله اتومبیل، موتور، اموال، نیازهای شخصی، لوازم الکترونیکی و گجت، سرگرمی و ورزش، لوازم خانگی، کودک، ادارات و صنایع تا خدمات و فرصت های شغلی می باشد.

توجه داشته باشید که این سایت روزانه بیش از 360 میلیارد بازدید کننده دارد.

تبلیغات رایگان مجازی هدفمند
تبلیغات رایگان مجازی هدفمند

5. فیسبوک مارکت

فروش مستقیم در فیس بوک دیگر مطلوب نیست. یکی از دلایل این است که افراد بیشتری علاقه مند به خرید محصولات در بازار هستند.

با این حال، همچنان می توانید از فیس بوک برای تبلیغ محصولات استفاده کنید. بنابراین اکنون باید محصولات را به صورت آنلاین در بازار بفروشید و از طریق فیس بوک، یعنی بازار فیس بوک، تبلیغ کنید.

بازار فیس بوک مکانی برای خرید و فروش ویژه کاربران فیس بوک است زیرا این بازار بر روی پلت فرم فیس بوک قرار گرفته است.

فیس بوک مکانی برای خرید و فروش فراهم می کند تا کاربرش بتواند به راحتی اقلام جالبی را که در فیس بوک به فروش می رسد را جستجو و پیدا کند.

فیس بوک مارکت به راحتی از طریق دسکتاپ، تبلت یا برنامه فیس بوک در گوشی های هوشمند به صورت رایگان قابل دسترسی است.

6. سایت Jabong

Jabong یک پورتال تجارت الکترونیک مد و سبک زندگی از هند است که لباس، کفش، لوازم جانبی مد، محصولات زیبایی، عطر، لوازم خانگی و مد و سایر محصولات سبک زندگی را می فروشد.

این شرکت توسط Arun Chandra Mohan، Praveen Sinha، Manu Jain و Mukul Bafana تاسیس شد که همه بنیانگذاران شرکت را ترک کرده اند.

در مارس 2013، Jabong روزانه 6000-7000 سفارش را تحویل داد. طبق گزارش ها، جابونگ در سال 2012 فروش ناخالصی در حدود 100 تا 150 میلیون دلار آمریکا ثبت کرد.

Jabong یکی از پربازدیدترین سایت های تجارت الکترونیک در طول جشنواره بزرگ نمایندگی خرید آنلاین در سال 2013 بود.

7. سایت BestBuy

Best Buy یک شرکت آمریکایی چندملیتی لوازم الکترونیکی مصرفی است که دفتر مرکزی آن در ریچفیلد و مینیاپولیس قرار دارد.

این شرکت همچنین در ایالات متحده، مکزیک و کانادا فعالیت دارد. تمام فروشگاه های Best Buy در چین در فوریه 2011 بسته شدند و به Five Star پیوستند.

8. سایت Flipkart

Flipkart یک شرکت تجارت الکترونیک است که در سال 2007 توسط ساچین بانسال و بینی بانسال تاسیس شد.

این شرکت در سنگاپور ثبت شده است اما دفتر مرکزی آن در بنگلور، کارناتاکا، هند است.

Flipkart طیف وسیعی از محصولات خود را تحت نام “DigiFlip” با محصولاتی از جمله تبلت، USB و کیف لپ تاپ راه اندازی کرده است.

9. سایت eBay

آخرین اما نه کم اهمیت ترین شرکت eBay است. eBay یک شرکت چند ملیتی و تجارت الکترونیک است، eBay یک شرکت آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد.

eBay توسط پیر امیدیار در سال 1995 تاسیس شد که خدمات فروش را از طریق اینترنت با روش های مشتری به مشتری و تجارت به مشتری ارائه می دهد.

eBay امروزه یک تجارت چند میلیارد دلاری است که در بیش از 30 کشور فعالیت محلی دارد.

eBay قبلاً تراکنش‌های انتقال پول را به صورت آنلاین (از طریق PayPal) ارائه می‌کرد که از سال 2002 تا 2015 یکی از شرکت‌های تابعه eBay بود.

یکی از کارهایی که کسب و کار می تواند انجام دهد، ارائه تبلیغات است. تبلیغ یکی از موارد اصلی در خود کسب و کار است.

علاوه بر این، فعالیت‌های ارتقای محصول یا خدمات سال به سال به توسعه خود ادامه داده و از زمان ظهور نوآوری‌های جدید مختلف به ویژه در زمینه فناوری، انجام آن آسان‌تر شده است.

اکنون که فهرستی طولانی از ایده‌های تبلیغاتی رایگان در زرادخانه خود دارید، مهم است که به برخی از روش‌هایی که اطمینان حاصل می‌کنند بهترین بازده را برای زمان و تلاش خود دریافت می‌کنید، بررسی کنید.

تبلیغات رایگان مجازی هدفمند
تبلیغات رایگان مجازی هدفمند

نکات حرفه ای برای استفاده کامل از تبلیغات رایگان مجازی هدفمند

در ادامه به نکات تبلیغات رایگان مجازی هدفمند می پردازیم.

نکته شماره 1: مطالب را به طور مداوم منتشر کنید

بازاریابی محتوا یک شگفتی یکباره نیست. این یک بازی طولانی است. اگر برای ایجاد و ویرایش محتوا وقت می گذارید، همچنین باید یک برنامه ریزی مشخص برای ایجاد ارتباط با مخاطبان هدف خود و همچنین الگوریتم پلتفرم ایجاد کنید.

همانطور که برای رسانه های اجتماعی یا وبلاگ ها انجام می دهید، یک تقویم بازاریابی ایجاد کنید. وب‌سایت‌ها و بازه‌های زمانی را که محتوا برای انتشار در آنها برنامه‌ریزی شده است، لحاظ کنید. با گنجاندن اهداف و مقاصد کلیدی هر قسمت از محتوا، یک قدم جلوتر بردارید.

نکته شماره 2 : در بازاریابی ویدیویی سرمایه گذاری کنید

بر اساس یک مطالعه 54٪ از مشتریان ترجیح می دهند محتوای ویدیویی معمولی را از برند یا تجارتی که دوست دارند تماشا کنند. دلیل آن واضح است، ویدیو بسیار جذاب تر از پست های استاتیک است. در نتیجه، حتی بازارهایی مانند آمازون مشتریان را تشویق می‌کنند تا ویدیوهای محصولات خود را قرار دهند و محبوبیت پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه مانند TikTok در حال افزایش است.

اگر می خواهید از منابع تبلیغاتی رایگان استفاده کنید، ویدیو باید در بالای لیست شما باشد. می‌توانید از ابزاری مانند InVideo برای ایجاد ویدیوهای خیره‌کننده در عرض چند دقیقه استفاده کنید، حتی اگر قبلاً آن را ویرایش نکرده‌اید.

نکته شماره 3: قبل از ایجاد یک قطعه محتوا، هدف جستجو را در نظر بگیرید

در حالی که هدف جستجو قلب استراتژی سئوی شما را تشکیل می دهد، در سایر محتوای شما نیز کاربرد دارد. در حالی که بسیاری از متخصصان سئو یک استراتژی کلید واژه محور را تشکیل می دهند، مهم است که قبل از جستجو برای یک کلمه کلیدی خاص، منطق مشتریان خود را بدانید.

هدف جستجو چهار نوع است:

  • ناوبری : جستجوی چیزی برای اولین بار
  • اطلاعاتی : تحقیق برای دانستن بیشتر در مورد یک موضوع خاص
  • معاملاتی : به دنبال خرید
  • تجاری : انجام تحقیقات گسترده از جمله قیمت و جزئیات رقبا

از هدف جستجو برای ایجاد اطلاعات مرتبط با قصد خریدار استفاده کنید. اگر هدف خرید است، روی ایجاد محتوای پایین‌تری تمرکز کنید که خریداران را مستقیماً به سمت خرید یا نسخه نمایشی محصول شما هدایت کند. با این حال، اگر هدف بیشتر اطلاعاتی است، می‌توانید ایجاد آهن‌رباهای سرنخ را برای گرفتن اطلاعات احتمالی در نظر بگیرید.

نکته 4: محتوای خود را به طور منظم به روز کنید

کیفیت محتوای شما تعیین کننده موفقیت برند شما خواهد بود. در حالی که یک پست کاملاً تحقیق شده و پر ارزش به شما کمک می کند رتبه بالاتری داشته باشید و به راحتی کشف شوید، تنها در صورتی که به طور مرتب به روز شود به شما مزایایی خواهد داد.

به عبارت دیگر، تازگی عامل مهمی در رتبه بندی در صفحه اول گوگل است زیرا می خواهد اطلاعات به روز را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بنابراین، جدای از کمک به سئوی شما و ارائه اطلاعات اخیر به کاربران، به بهبود اعتبار شما نیز کمک می کند که در نهایت منجر به افزایش درآمد می شود.

برای تازه نگه داشتن محتوای خود و دریافت یک جریان ثابت از ترافیک، به پست هایی که عملکرد خوبی دارند نگاهی بیندازید و آنها را با اطلاعات بیشتر به روز کنید، پست های قدیمی را حذف کنید و پست های مربوط به موضوعات مشابه را ترکیب کنید تا پست های شما با یکدیگر رقابت نکنند و شانس کسب رتبه اول را از دست بدهد.

نکته شماره 5: از داده ها برای ایجاد یک حلقه بازخورد استفاده کنید

تبلیغ کسب و کار شما کاری نیست که یکبار انجام شود. شما باید دائماً روی آن کار کنید و زمینه‌های بهبود را شناسایی کنید تا برند شما بتواند مشتریان جدیدی را جذب کند و مشتریان قدیمی‌تر را برای خرید بیشتر بازگرداند.

بهترین راه برای انجام این کار این است که از داده ها و بینش های محتوایی که منتشر می کنید استفاده کنید تا ببینید چه نوع محتوایی در بین مخاطبان شما عملکرد خوبی دارد. هنگامی که یک کمپین را تنظیم کردید، باید KPI را نیز تنظیم کنید تا بررسی کنید که آیا تلاش های شما پاداش می گیرد یا خیر.

برای مثال، اگر برای کمپین‌های خود ویدیو می‌فرستید، باید عملکرد ویدیوهایتان را دنبال کنید. تعداد کل بازدیدها، نرخ پخش، زمان تماشا، نرخ تعامل، حفظ و غیره چقدر است. این معیارها به شما کمک می‌کنند. نحوه عملکرد کمپین های ویدیویی خود را درک کنید تا بتوانید از آنها برای بهبود کمپین های بعدی خود استفاده کنید.

برای انتخاب شاخص های کلیدی عملکرد مناسب، ابتدا نگاهی به اهداف کسب و کار خود بیندازید و آنهایی را انتخاب کنید که مستقیماً با اهداف تجاری شما همسو هستند. به عنوان مثال، اگر هدف کسب و کار شما به دست آوردن فروش بیشتر باشد، بیشتر بر روی KPI هایی مانند تبدیل و بازگشت سرمایه تمرکز خواهید کرد.

همچنین، مرحله رشد شرکت شما را در نظر بگیرید. اگر به تازگی محصول جدیدی را شروع کرده‌اید، می‌خواهید روی KPIها مانند بازدیدها و تعامل تمرکز کنید، زیرا هدف شما ایجاد آگاهی بیشتر برای محصولتان است. اگر قبلاً مستقر شده‌اید، روی معیارهایی مانند تبدیل‌ها تمرکز می‌کنید تا بتوانید به افزایش مقیاس کسب‌وکار خود فکر کنید. در نهایت، وقتی در حال گسترش هستید، روی معیارهایی مانند هزینه به ازای خرید (CPA) و ارزش مادام العمر (LTV) یک مشتری تمرکز خواهید کرد تا بتوانید بر کاهش هزینه جذب مشتری و استفاده از منابع تمرکز کنید. کسب و کار خود را مقیاس دهید

نتیجه

تمام پلتفرم های فوق (سایت های تبلیغاتی) برای تبلیغات رایگان مجازی هدفمند برای مشاغل کوچک عالی هستند.

فقط با فهرست کردن محصولات یا خدمات خود در این سایت ها می توانید ترافیک و مشتریان زیادی به دست آورید. این رایگان است و همیشه در اکثر موارد وجود خواهد داشت.

از این لیست های رایگان به خوبی استفاده کنید و دامنه کسب و کار خود و همچنین فروش و رشد را گسترش دهید.

چند راه برای تبلیغات آنلاین وجود دارد؟

دو راه برای انجام تبلیغات آنلاین وجود دارد. ابتدا می توانید با پرداخت هزینه این کار را انجام دهید. تبلیغات پولی در حال حاضر نیز یکی از تأثیرگذارترین هاست زیرا فرصت هایی را برای تبلیغات هدفمند ارائه می دهد.برای مثال می‌توانید برای پرداخت هزینه از فیس‌بوک استفاده کنید یا مستقیماً به Google بروید و تبلیغات کنید. دوم، شما همچنین می توانید تبلیغات را بصورت آنلاین و به صورت رایگان انجام دهید.

محتوای ویدیویی چه تاثیری در تبلیغات دارد؟

بر اساس یک مطالعه 54٪ از مشتریان ترجیح می دهند محتوای ویدیویی معمولی را از برند یا تجارتی که دوست دارند تماشا کنند. دلیل آن واضح است، ویدیو بسیار جذاب تر از پست های استاتیک است. در نتیجه، حتی بازارهایی مانند آمازون مشتریان را تشویق می‌کنند تا ویدیوهای محصولات خود را قرار دهند و محبوبیت پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه مانند TikTok در حال افزایش است.

هدف جستجو چیست؟

ناوبری : جستجوی چیزی برای اولین بار
اطلاعاتی : تحقیق برای دانستن بیشتر در مورد یک موضوع خاص
معاملاتی : به دنبال خرید
تجاری : انجام تحقیقات گسترده از جمله قیمت و جزئیات رقبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *