تبلیغات رایگان مجازی مدرن

تبلیغات رایگان مجازی مدرن

سایت های تبلیغات در اشکال و پیکربندی های مختلفی وجود دارند. برخی از طرح ها آگاهانه یا ناخودآگاه جذاب هستند و برخی دیگر در نگاه اول ما را ناراضی می کنند. اما چرا اینطور است و چه چیزی یک سایت تبلیغات خوب را متمایز می کند؟ این مقاله به این سوال می پردازد و به شما کمک می کند تا یک تبلیغات رایگان مجازی مدرن و خوب ایجاد کنید.

عناصر تبلیغات رایگان مجازی مدرن

عناصری که یک تبلیغات رایگان مجازی مدرن و خوب را مشخص می کنند عبارتند از: یک وب سایت با بارگذاری سریع با طراحی واضح، جذاب، ناوبری با ساختار مناسب و محتوای هماهنگ. فضای کافی بین عناصر مربوطه به بازدید کننده کمک می کند تا یک دید کلی داشته باشد. سرویس‌های منظم، فرم‌های تماس کاربردی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های یک صفحه اصلی مدرن هستند.

در این مقاله به تک تک نکات خواهم پرداخت. به طوری که یک نمای کلی به دست می آورید که با آن می توانید ویژگی های مهم وب سایت خود را تطبیق دهید.

عناصر تبلیغات رایگان مجازی مدرن: افکار اساسی برای یک صفحه اصلی خوب

اولین عنصر تبلیغات رایگان مجازی مدرن در مورد برنامه ریزی اولیه وب سایت است؛ برنامه ریزی در مورد اینکه چه محتوایی به سایت تعلق دارد و در کجا باید قرار گیرد.

تدوین اهداف

صفحات اصلی شرکت معمولاً با هدف ارائه شرکت مربوطه است. برای اینکه بتوان تا حد امکان به گروه هدف پرداخت، باید از قبل به جایگاه شرکت فکر کرد. به این معنی که شما باید برای خود و برای گروه هدف خود فرمول بندی کنید که هر پیشنهاد، چه نتیجه ای برای مشتری به همراه خواهد داشت و این پیشنهاد برای چه کسانی راه حل ایده آلی است. در این صورت مشتری بالقوه احساس می کند که به این موضوع کاملاً دقیق پرداخته شده است.

چه محتوایی باید در وب سایت منتشر شود؟

اگر به وب سایت ها نگاه کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که اکثر وب سایت های شرکتی محتوای کمی برای ارائه دارند.

معمولاً متون مقدماتی و اطلاعات مختصر درباره شرکت و سپس رتبه‌بندی سرویس‌ها و خدمات منتشر می شود. مشکل دقیقاً در اینجاست که خدمات در بخش‌های مربوطه بسیار مشابه هستند. بازدیدکننده دلیل روشنی برای انتخاب و ترجیح یک شرکت بر دیگری ندارد.

اما اگر خارج از چارچوب فکر کنید، به سرعت مشخص می شود که باید از نظر ارائه خارجی از سایر شرکت ها متمایز شوید. یک وب سایت ضروری نیست، بلکه مهمترین جزء بازاریابی هر شرکتی است.

تبلیغات رایگان مجازی مدرن
تبلیغات رایگان مجازی مدرن

یک وب سایت خوب که دائماً با تصاویر جدید به روز می شود و به طور مداوم منابع، تصاویر، ویدیوها یا اخبار جدیدی را به وب سایت خود اضافه می کند، به طور خودکار به بازدیدکننده دلیلی می دهد که آنها را به دیگران ترجیح دهد.

ادغام یک وبلاگ یک فرصت عالی برای این کار ارائه می دهد.

بنابراین عملکرد وبلاگ باید از ابتدای صفحه اصلی در نظر گرفته شود یا در هر زمانی یکپارچه شود. بازاریابی محتوا یکی از مهمترین ویژگی های این روزها در بازاریابی است. این به شما مزایای خاصی در نتایج جستجوی گوگل می دهد و گاهی اوقات رتبه های بهتری به شما می دهد.

عناصر تبلیغات رایگان مجازی مدرن: میزبانی وب با کیفیت

عنصر دیگر تبلیغات رایگان مجای مدرن میزبانی باکیفیت است. هر وب سایت از یک سری فایل ها و پوشه های حاوی محتوا تشکیل شده است. برای اینکه وب سایت و محتوای آن در اینترنت در دسترس باشد، باید در یک وب سرور (میزبان) ذخیره شود.

تمامی محتواها مانند متن، تصاویر، عناصر طراحی و توابع بر روی سرور ذخیره می شوند و کاربران اینترنت در هر زمان می توانند آن را فراخوانی کنند.

برای اطمینان از اینکه وب سایت همیشه در دسترس است، به یک میزبان وب قابل اعتماد نیاز دارید. طیف وسیعی از ارائه دهندگان هاست برای انتخاب وجود دارد. از ارزان تا بسیار گران. با این حال، نباید به فکر صرفه جویی در اینجا باشید، زیرا میزبانی وب بد می تواند از بسیاری جهات بر عملکرد یک وب سایت تأثیر بگذارد.

اگر میزبانی وب بد باشد، از یک طرف، اگر محتوای خاصی به درستی نمایش داده نشود، برای بازدیدکنندگان صفحه اصلی مشکوک به نظر می‌رسد. از طرف دیگر، گوگل هر گونه مشکل فنی را در وب سایت تشخیص می دهد که می تواند قرار دادن خوب در نتایج جستجو را تقریبا غیرممکن کند.

حذف از موتورهای جستجو بدترین سناریو است. میزبانی مدرن و خوب عملکرد یک وب سایت را تضمین می کند و آن را حتی زمانی که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان (به عنوان مثال از طریق تبلیغات) از صفحه اصلی بازدید می کنند در دسترس قرار می دهد.

چرا وب سایت ها باید خیلی سریع بارگذاری شوند

اکثر کاربران اینترنت مدت هاست که برای گشت و گذار در اینترنت پشت کامپیوتر خود نمی نشینند. تقریباً درهر تلفن هوشمند می توان از اینترنت استفاده کرد. با این حال، این بدان معناست که کاربران اینترنت از محتوای وب با داده های تلفن همراه خود استفاده می کنند.

اگرچه اکثر مردم گوشی هوشمند مدرن تری دارند، اما همه افراد دارای برنامه داده سریع یا حجم داده کافی نیستند. به همین دلیل، وب سایت باید به گونه ای طراحی شود که ساختار آن ناب باشد. در نتیجه، همه محتوا به طور مستقل و سریع بارگیری می شود.

اگر وب سایتی در عرض چند ثانیه بارگیری نشود، بازدیدکننده وب سایت را ترک می کند و به این زودی ها باز نمی گردد. نادیده گرفتن این مشکل یک عیب کشنده دارد، اکثر کاربران گوشی های هوشمند یک گوشی هوشمند اندرویدی دارند و بنابراین از مرورگر کروم از پیش نصب شده استفاده می کنند. گوگل تمام فعالیت ها را اندازه گیری می کند و سپس آنها را به طور کامل به صورت خودکار ارزیابی می کند. از این داده‌ها، گوگل مناسب‌ترین نتایج جستجو را برای یک عبارت جستجو تشکیل می‌دهد و مرتب می‌کند.

با توجه به کندی زمان بارگذاری، احتمال اینکه بازدید کننده دوباره وب سایت مربوطه را به سرعت ترک کند بسیار زیاد است. این یک سیگنال منفی از نظر گوگل است! می توان فرض کرد که جستجوگر نتیجه ای را پیدا نکرده است که با آنچه به دنبالش بود مطابقت داشته باشد. بنابراین زمان بارگذاری بر رتبه بندی یک صفحه اصلی و صفحات فرعی آن تأثیر منفی دارد.

صرف نظر از این، شما همچنین بازدیدکننده و در نتیجه یک مشتری بالقوه را به دلیل زمان بارگذاری ضعیف از دست می دهید. طبق آمار، 32.3 درصد از بازدیدکنندگان در صورتی که وب سایت تنها در 7 ثانیه باز شود، دوباره پرش می کنند.

تبلیغات رایگان مجازی مدرن
تبلیغات رایگان مجازی مدرن

مهم ترین عنصر تبلیغات رایگان مجازی مدرن : راحتی در استفاده

مهم ترین عنصر تبلیغات رایگان مجازی مدرن راحتی در استفاده است. وب سایت های کنونی نه تنها باید از نظر فنی بی عیب و نقص عمل کنند، بلکه باید از نظر محتوا نیز ساختاری داشته باشند تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت و بدون انحرافات عمده به محتوای مورد نظر برسند. بنابراین نکات زیر باید از ابتدا در اولویت قرار گیرند.

طراحی وب سایت واکنش گرا

پیش بینی ها و آمار نشان می دهد که کاربران اینترنت به طور فزاینده ای به سمت دستگاه های تلفن همراه سوق خواهند یافت. بنابراین، پاسخگویی یک صفحه اصلی یک الزام مطلق است. طراحی وب واکنش گرا به این معنی است که محتوا به طور خودکار با دستگاه کاربر سازگار می شود. بنابراین مهم نیست که کاربر بخواهد با رایانه شخصی یا لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت یا حتی با تلویزیون آنلاین شود.

وردپرس و سایر سیستم های مدیریت محتوا به طور بومی از پاسخگویی پشتیبانی می کنند. با این وجود، در بیشتر موارد کار دستی مورد نیاز است. عناصری مانند قالب بندی متن، مقیاس بندی تصویر و سایر عناصر باید به صورت دستی بهینه شوند.

از آنجایی که در بیشتر موارد از تلفن های همراه برای گشت و گذار در وب استفاده می شود، تمام محتوای وب سایت باید به شکلی کاملاً ساختار یافته روی صفحه نمایش عمودی کوچک نمایش داده شود.

گوگل حتی توصیه می کند که وب سایت ها ابتدا باید برای دستگاه های تلفن همراه توسعه داده شوند و تنها پس از آن برای رایانه های شخصی رومیزی سازگار شوند. بنابراین پاسخگویی یک صفحه اصلی یک الزام مطلق است و نه یک گزینه.

منوی ناوبری

ناوبری مهمترین عنصر است و در هر صفحه فرعی وب سایت قابل مشاهده است. این به کاربران کمک می کند تا به راحتی در سراسر سایت حرکت کنند و به موتورهای جستجو اجازه می دهد بفهمند چه محتوایی مهم است.

همه دسته ها و صفحات باید در پیمایش گنجانده شوند. سرویس‌ها و زیر دسته‌ها را می‌توان با استفاده از منوهای کشویی ساختار داد و بر اساس اولویت یکی را زیر دیگری فهرست کرد.

مهمترین محتوای یک وب سایت باید با حداکثر سه کلیک از صفحه شروع قابل دسترسی باشد؛ اگر بیشتر از این باشد می تواند گیج کننده شود  و منجر به نرخ پرش بالاتر شود. بازدیدکنندگان وب سایت لزوما حوصله جستجوی کل سایت را ندارند.

ساختار و تقسیم بندی مطالب از طریق سرفصل ها و زیرعنوان ها

سرفصل‌ها ساختار واضح‌تری به وب‌سایت می‌دهند و به نمایان‌تر شدن اطلاعات یا پیشنهادات مهم کمک می‌کنند.

مشتریان بالقوه هنگامی که برای اولین بار از وب سایت بازدید می کنند، تقریباً به سمت پایین و بالا حرکت می کنند. در این مرحله مهمترین اطلاعات در صفحه مربوطه باید از طریق سرفصل ها برجسته شود.

اندازه قلم عناوین معمولاً بزرگتر از بقیه متن است. در نتیجه، بازدیدکننده می تواند در نگاه اول متوجه شود که صفحه اصلی مربوطه در مورد چیست. بلوک‌های بزرگ‌ تر متن در زیر سرفصل‌ها ساختار واضح‌تری دارند.

ساختار محتوا با استفاده از سرفصل ها این مزیت را دارد که موتورهای جستجو نیز از آنها برای درک موضوع صفحه استفاده می کنند.

بنابراین اگر عبارات جستجو را به صورت معقول به عنوان و عنوان فرعی در صفحه مربوطه ادغام کنید، شانس موقعیت یابی خوب در موتورهای جستجو افزایش می یابد.

عناصر بصری و فاصله

عناصر بصری مانند لوگو، تصاویر و گرافیک با وضوح بالا، انیمیشن ها و ویدیوها باعث جذابیت بیشتر وب سایت می شود. ما انسان ها عناصر بصری را پردازش می کنیم و آنها را بهتر درک می کنیم. گرافیک ها اسکرول کردن به پایین و کاوش بیشتر سایت را تشویق می کنند.

اطمینان از بهینه سازی تمام گرافیک ها برای زمان بارگذاری سریع و دستگاه های تلفن همراه مهم است. انیمیشن ها می توانند به طور قابل توجهی سرعت وب سایت را کاهش دهند و بنابراین باید با احتیاط استفاده شوند.

کاری که من فکر نمی کنم بسیاری از آژانس های طراحی وب سرگرمی می توانند انجام دهند حفظ فاصله (معروف به فضای منفی) است

تبلیغات رایگان مجازی مدرن
تبلیغات رایگان مجازی مدرن

عناصر بازاریابی تبلیغات مدرن

آخرین عنصر تبلیغات رایگان مجازی مدرن، عناصر بازاریابی است که آن را نباید در یک وب سایت خوب از دست داد. علاوه بر عملکردهای عالی و ظاهر زیبا، پس از همه، شما نیز می خواهید پیدا شوید. این امر با اقدامات زیر امکان پذیر است.

آماده سازی محتوا برای موتورهای جستجو

یک وب سایت نه شانسی و نه تصادفی جایگاه خوبی در گوگل و سایر موتورهای جستجو پیدا نمی کند. یک وب سایت از لحاظ فنی آماده، بهتر توسط موتورهای جستجو خوانده و تفسیر می شود.

یک وب سایت باید شرایط زیر را داشته باشد تا بتواند تا حد امکان در نتایج جستجو ظاهر شود.

الزامات فنی برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو:

  • هاست مدرن و سریع
  • DNS سریع (سیستم نام دامنه)
  • کمترین درخواست HTTP ممکن – (اسکریپت ها و افزونه ها را به حداقل برسانید)
  • از یک شیوه نامه CSS استفاده کنید
  • اندازه فایل های تصویری را تا حد امکان کوچک نگه دارید
  • بارگذاری تنبل عناصر بصری
  • ذخیره سازی را فعال و کنترل کنید
  • فشرده سازی تمام صفحات (GZIP)
  • فشرده سازی فایل های HTML، CSS و Javascript
  • دامنه مناسب موتور جستجو
  • کد نویسی HTML پاک و بدون خطا
  • رمزگذاری SSL
  • طراحی وب سایت واکنش گرا
  • اجتناب از محتوای تکراری
  • استفاده از نقشه سایت XML
  • ارائه فایل robots.txt
  • استفاده از AMP HTML
  • استفاده از “نشانه گذاری داده های ساختاریافته”
  • وارد Google Search Console شوید

الزامات محتوا برای رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو:

  • معماری وب سایت
  • URL ها
  • لینک های داخلی
  • پیوندهای خارجی (به مشتریان مرجع، شرکا و غیره)
  • نقشه های سایت HTML
  • قابلیت استفاده و تجربه کاربری مثبت
  • محتوای با کیفیت، به موقع، جامع و منحصر به فرد
  • بهترین پوشش ممکن از قصد جستجو
  • استفاده از رسانه های مختلف مانند تصاویر و فیلم ها
  • استفاده از کلمات کلیدی به عنوان برچسب ALT تصاویر
  • برچسب های عنوان و توضیحات کاملا سفارشی شده
  • استفاده از سرفصل های H1، H2، H3، H4 و غیره.
  • ادغام فیلم ها
  • املا و دستور زبان صحیح
  • حذف پاپ آپ ها (در صورت وجود)

کسانی که تمام این الزامات فنی و مرتبط با محتوا را برآورده می کنند، می توانند مطمئن باشند که از حدود 90 درصد رقبای بازار خود بهتر عمل خواهند کرد.

پیوند دادن حساب های رسانه های اجتماعی

این نکته فقط در صورتی اعمال می شود که حساب های رسانه های اجتماعی فعال داشته باشید. برای اینکه کاربران برداشت منفی نداشته باشند، پیوند دادن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی غیرفعال منطقی نیست.

البته یک وب سایت خوب شامل لینک اینستاگرام، فیسبوک و تیک تاک نیز می شود.

در برخی صنایع، حضور فعال در رسانه های اجتماعی بسیار سودمند است و می تواند از طرق مختلف به آگاهی کمک کند. علاوه بر این، شرکت ها از رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد اعتماد، اعلامیه‌ها، اخبار شرکت برای تبلیغ پیشنهادات جدید یا استخدام کارمندان جدید استفاده می‌کنند.

بازدیدکننده به احتمال زیاد انتظار دارد که پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی در بالای صفحه (بالای منو)، درست در کنار جزئیات تماس یا در پایین وب سایت وجود داشته باشد.

نتیجه

مروری بر تمام عناصر مهمی که یک وب سایت خوب را تشکیل می دهند

  • اصول اولیه: حتی قبل از شروع ایجاد وب سایت، باید در مورد موقعیت در بازار و اهدافی که می خواهید با وب سایت به آنها برسید، آگاه باشید. برنامه ریزی به تعیین ساختار و محتوای وب سایت کمک می کند.
  • میزبانی وب:  یک وب سایت خوب نه تنها با محتوا بلکه از جنبه های فنی نیز مشخص می شود. باید به سرعت بارگیری شود، همیشه در دسترس باشد و هیچ محدودیتی برای انتقال داده نداشته باشد. این امر با میزبانی مدرن و با کیفیت فنی امکان پذیر شده است.
  • سهولت استفاده: سهولت استفاده شامل طراحی حرفه ای، خوش ساختار و منطقی است. تمام محتوا و عناصر صفحه باید در موقعیت های معمول برای کاربر اینترنت یافت شود. بنابراین شما نمی خواهید یک مفهوم طراحی اساساً جدید را با وب سایت پیاده سازی کنید. ناوبری، نوار کناری یا ورود به سیستم مشتری دقیقاً به جایی تعلق دارد که بازدیدکننده بیشتر از آن انتظار دارد. سرفصل‌ها، تصاویر و سایر رسانه‌ها با چیدمان معقول به وضوح بهتر کمک می‌کنند.
  • بازاریابی: محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو، بازدیدکنندگان جدید و بازگشتی را که به دنبال خدمات خاص و حوزه های تخصصی هستند، تضمین می کند. حساب‌های فعال و منظم در رسانه‌های اجتماعی نیز به وب‌سایت تعلق دارند. پیوند دادن حساب های رسانه های اجتماعی به جذب فالوورهای جدید کمک می کند.
چرا تمامی محتوا باید در یک وب سرور ذخیره شوند؟

هر وب سایت از یک سری فایل ها و پوشه های حاوی محتوا تشکیل شده است. برای اینکه وب سایت و محتوای آن در اینترنت در دسترس باشد، باید در یک وب سرور (میزبان) ذخیره شود.

تمامی محتواها مانند متن، تصاویر، عناصر طراحی و توابع بر روی سرور ذخیره می شوند و کاربران اینترنت در هر زمان می توانند آن را فراخوانی کنند.

مهم ترین عنصر تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

وب سایت های کنونی نه تنها باید از نظر فنی بی عیب و نقص عمل کنند، بلکه باید از نظر محتوا نیز ساختاری داشته باشند تا بازدیدکنندگان بتوانند به سرعت و بدون انحرافات عمده به محتوای مورد نظر برسند.

مزیت ساختار محتوا با استفاده از سرفصل ها چیست؟

ساختار محتوا با استفاده از سرفصل ها این مزیت را دارد که موتورهای جستجو نیز از آنها برای درک موضوع صفحه استفاده می کنند.
بنابراین اگر عبارات جستجو را به صورت معقول به عنوان و عنوان فرعی در صفحه مربوطه ادغام کنید، شانس موقعیت یابی خوب در موتورهای جستجو افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *