تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار

تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار

آیا دوست دارید با تبلیغات رایگان شرکت خود در اینترنت، بیشتر شناخته شوید، ترافیک وب سایت را به طور مداوم افزایش دهید یا برای گروه هدف خود در رسانه های اجتماعی قابل مشاهده باشید؟ در این راهنما، ما چند گزینه تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار را به شما نشان خواهیم داد که به عنوان مکملی برای اقدامات در وب سایت شما عالی هستند.

انواع تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار

تبلیغات انواع مختلفی دارند. برای ایجاد یک تبلیغات باید به این نکته توجه کرد که تمامی تبلیغات ها خوب و تاثیرگذار نیستند؛ بنابراین باید در انتخاب نوع تبلیغات توجه ویژه ای داشته باشیم. در این مقاله به بررسی تبلیغات رایگان مجازی تاثیر گذار خواهیم پرداخت.

1. تبلیغات رایگان از طریق موتورهای جستجو

اولین تبلیغات رایگان مجازی پربازدید موتورهای جستجو هستند. موتورهای جستجو تابلوهای راهنما در اینترنت هستند و فرصت های بازاریابی متعددی را به شرکت ها ارائه می دهند. علاوه بر تبلیغات پولی در قالب تبلیغات نمایشی یا پرداخت به ازای کلیک، بسیاری از ارائه دهندگان رتبه بندی رایگان را ارائه می دهند که راهی رایگان برای افزایش قابلیت یافتن است.

در بخش زیر موتورهای جستجوی مختلفی را معرفی می کنیم که می توانید به صورت رایگان از آنها برای تبلیغات آنلاین استفاده کنید. همچنین اقدامات پولی را می توان در بخش موتورهای جستجو پیدا کرد.

نکته: هنگام ورود به یک شرکت، همیشه مطمئن شوید که داده ها را با املای یکسان وارد کنید. اینگونه است که موتورهای جستجو مانند گوگل تشخیص می دهند که همیشه پروفایل شماست که در نهایت می تواند تاثیر مثبتی بر نتایج موتورهای جستجو داشته باشد.

نمایه کسب و کار Google (Google برای کسب و کار من سابقاً)

گوگل اولین درگاه مورد نظر برای بسیاری از افراد هنگام انجام تحقیقات وب است. با نمایه رایگان کسب و کار Google، مشتریان بالقوه می توانند به سرعت و به راحتی شما را پیدا کنند. برای مثال، هر کسی که مستقیماً شرکت شما را در جستجوی Google یا Google Maps جستجو می‌کند، در بیشتر موارد مستقیماً به ورودی شرکت شما می‌رسد و می‌تواند درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کند، با آنها تماس بگیرد یا به وب‌سایت شما مراجعه کند.

با ورود رایگان به کسب و کار، می توانید دید خود را چندین برابر افزایش دهید، زیرا داده های Google توسط بسیاری از سرویس ها و ارائه دهندگان متصل دیگر نیز استفاده می شود.

می‌توانید اطلاعات زیر را در نمایه کسب‌وکار Google رایگان خود ارائه دهید:

  • نام شرکت شامل اطلاعات تماس (خیابان، تلفن، ایمیل، …)
  • به وب سایت خود لینک دهید
  • گزینه های تماس تعاملی (ارسال پیام)
  • بینش در مورد شرکت شما (عکس، فیلم)
  • اخبار و پیشنهادات را منتشر کنید
  • تورهای مجازی 360 درجه کسب و کار شما

اگر تأثیر مثبتی از خود بر جای گذاشته اید، مشتریان نیز می توانند نظر مثبتی را برای شما به جا بگذارند. این به طور خودکار منجر به دید بهتر و بهبود شهرت شما می شود.

تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار
تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار

موتور جستجو Bing Places for Business

موتور جستجوی با بیشترین سهم بازار پس از گوگل، بینگ است. در اینجا نیز می توانید یک نمایه شرکت رایگان ایجاد کنید و بنابراین در اکوسیستم مایکروسافت قابل کشف شوید. برای صرفه‌جویی در زمان ایجاد، می‌توانید با حساب Google خود وارد شوید.

Bing Places برای کسب و کار دو روش مختلف برای ایجاد نمایه شما ارائه می دهد.

پینترست

Pinterest یک موتور جستجوی بصری با شبکه رسانه های اجتماعی خاص خود است. الهام گرفتن فقط با یک کلیک در Pinterest فاصله دارد. کاربران می‌توانند ایده‌ها را کشف کنند، الهام بگیرند، شرکت‌ها را کشف کنند و به خریدهای شخصی بپردازند.

با مشخصات شرکت خود، می‌توانید شرکت و محصولاتی را که ارائه می‌دهید، به صورت رایگان به مخاطبان خود ارائه دهید و دسترسی آنلاین خود را به طور گسترده افزایش دهید. Pinterest همچنین داده های تجزیه و تحلیل مفیدی در مورد عملکرد حساب شما ارائه می دهد.

تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار در پینترست به خلاقیت زیادی نیاز دارد. برای جلب توجه در پینترست، باید محتوای بصری جذاب را در نمایه خود به اشتراک بگذارید. علاوه بر تصاویر کلاسیک محصول، نمودارها و اینفوگرافیک ها نیز برای جذب کاربران به وب سایت شرکت شما مناسب هستند. سپس کاربران می توانند این محتوا را در مجموعه های خود ذخیره کنند که به طور خودکار دسترسی شما را چند برابر می کند.

2.محبوب ترین تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار: تبلیغات رایگان در شبکه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی دومین گزینه تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار است که به شرکت‌ها فرصت‌های بازاریابی بی‌شماری را ارائه می‌دهند که با آن می‌توان شرکت خود را در کانون توجه گروه هدف قرار داد. علاوه بر امکان وجود آنلاین، همیشه می‌توانید با گروه هدف خود از طریق رسانه‌های اجتماعی در ارتباط باشید و به لطف گوش دادن اجتماعی، بینش‌های ارزشمندی برای بهبود محصول به دست آورید.

استفاده روزانه و محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام استفاده از آن را برای شرکت هایی که می خواهند دیجیتالی راه اندازی کنند ضروری می کند. ما مرتبط ترین شبکه های اجتماعی را برای افزایش قابلیت کشف در بخش زیر ارائه می کنیم.

نکته: با بسیاری از شبکه‌ها، تنها می‌توانید به بخش کوچکی از گروه هدف بالقوه خود با دسترسی ارگانیک دسترسی پیدا کنید. بنابراین تبلیغات پولی در رسانه های اجتماعی نیز باید بخشی از استراتژی بازاریابی آنلاین شما باشد.

صفحه شرکت فیس بوک

فیس بوک مادر تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شود و علاوه بر ارتباط بین اعضای فردی، امکان تبادل بین افراد و شرکت های خصوصی را نیز فراهم می کند. با صفحه شرکت فیس بوک خود، بیش از 2 میلیارد نفر می توانند شرکت شما را در فیس بوک کشف کنند.

صفحه فیس بوک نوعی ویترین دیجیتال است که در همه دستگاه ها عالی به نظر می رسد و رایگان است. علاوه بر اطلاعات کلاسیک شرکت، می‌توانید اخبار، تصاویر، ویدیوها، محصولات و محتوای بسیار بیشتری را با جامعه خود در سایت خود به اشتراک بگذارید.

مزایای تبلیغات فیس بوک

اکنون به بررسی مزایای تبلیغات فیس بوک می پردازیم:

1.کاربر پسند

قابلیت استفاده یکی دیگر از ویژگی های تبلیغات فیس بوک است. رابط کاربری فیس بوک قرار دادن تبلیغات را آسان می کند. علاوه بر این، آموزش‌ها و پرسش‌های متداول مختلفی برای کاربرانی که می‌خواهند در این حوزه تبلیغاتی برتری داشته باشند، وجود دارد. حتی اگر تبلیغ‌کنندگان تجربه بازاریابی نداشته باشند، می‌توان از تبلیغات فیسبوک به راحتی استفاده کرد.

2. تقویت برند

تبلیغات فیس بوک نیز یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد آگاهی از برند است. کسب و کارها می توانند با استفاده از شبکه های اجتماعی مردم را از برند خود آگاه کنند. وقتی مردم نسبت به برند شما اطمینان بیشتری دارند، به احتمال زیاد محصولات شما را نیز خریداری خواهند کرد. در نتیجه، هنگامی که مشتریان با دو محصول از برندهای مختلف روبرو می شوند، احتمالاً با نام تجاری محبوب همراه خواهند شد.

تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار
تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار
3. رسیدن

فیس‌بوک به عنوان برترین پلتفرم از نظر دسترسی شناخته شده است. میلیاردها کاربر فعال دارد، همه اینها پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان تجاری شما را دارند. پیش بینی می شود این تعداد در آینده بیشتر افزایش یابد. ارائه تبلیغات در فیس بوک شبیه به نمایش یک بنر تبلیغاتی در مقابل یک جمعیت عظیم است. جمعیت فقط یک مجموعه از افراد نیست، می تواند از کودکان خردسال تا بزرگسالان مسن باشد.

4. ردیابی

نتایج نهایی تبلیغات فیس بوک در واقع قابل اندازه گیری است. فیس بوک به شما این امکان را می دهد که عملکرد و پیشرفت تبلیغات خود را با پیاده سازی یک پیکسل پیگیری کنید. این پیکسل های تبدیل باید به صورت دستی نصب می شدند تا بتوانند اقدامات تک تک کاربران را در سراسر وب سایت ها ردیابی کنند. با استفاده از این داده ها، می توانید تنظیماتی را در تبلیغات خود انجام دهید تا نتایج بهتری به همراه داشته باشد.

5. هدف

برای یک تبلیغ کننده مهم تر است که مشتریان دقیق خود را به جای عموم مردم هدف قرار دهد. قابلیت‌های هدف‌گیری فیس‌بوک بسیار برتر است زیرا به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مخاطبان را بر اساس علایق و جمعیت خود انتخاب کنند. فیس بوک از کاربران می خواهد که هنگام ایجاد حساب کاربری، اطلاعات اولیه مانند مکان و تاریخ تولد را وارد کنند. استفاده از این معیارها برای تبلیغات می تواند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

معایب تبلیغات فیس بوک

پس از بررسی مزایای تبلیغات فیس بوک به بررسی معایب تبلیغات فیس بوک می پردازیم:

1. تبدیل فروش

فیس بوک به صورت پیش فرض برای ارتباط با دوستان طراحی شده است. رابط آنها برای فرآیند فروش ساخته نشده است. از این رو، فیس بوک همیشه از نرخ تبدیل پایین در هنگام تبلیغات رنج می برد. صرف نظر از اینکه چقدر تبلیغات خود را به خوبی تنظیم می کنید، بسیاری از بازدیدکنندگان به سادگی از تبلیغات در فیس بوک خودداری می کنند. این اغلب منجر به درصدهای CTR بسیار ضعیف می شود.

2. مزایده ها

هنگام ایجاد تبلیغات در فیس بوک، یک مزایده وجود دارد. تبلیغ کنندگان دو گزینه دارند. آنها می توانند Pay Per Impression یا Pay Per Click را انتخاب کنند. برای افرادی که پیشنهاد بیشتری می دهند، تبلیغات آنها در نتایج جستجو بالاتر می رود. در مقابل، برای کسانی که پیشنهاد کمتری می دهند، در نتایج جستجو پایین تر خواهند بود. در نتیجه تبلیغات آنها همیشه کمتر در معرض دید بینندگان قرار می گیرد.

3. رقابت

به دلیل محبوبیت بسیار زیاد فیس بوک، تبلیغ کنندگان در سراسر جهان هدفشان نمایش تبلیغات خود است. امروزه رقابت آنقدر فشرده شده است که پیدا کردن شرکتی که در فیس بوک تبلیغ نکند بسیار سخت است. هر زمان که یک تبلیغ جدید راه اندازی می کنید، همان نوع تبلیغ با رقیب شما نیز قابل مشاهده است. بنابراین، تا زمانی که در تبلیغات خود برجسته و خلاق نباشید، نمی توانید در مقابل رقبای خود بایستید.

4. تعمیر و نگهداری

حفظ یک صفحه فیس بوک و همچنین تبلیغات یک کار دشوار در نظر گرفته می شود. این شامل زمان و انرژی زیادی است. حفظ در اصل به معنای رسیدن به نسبت بالایی از فالوورها نیست. این نیاز به پاسخ مکرر به سؤالات آنها از طریق بخش نظرات دارد. علاوه بر این، این فقط در مورد یک آگهی واحد نیست. برای هر تبلیغ، باید تلاش‌های مؤثری از سوی تبلیغ‌کنندگان انجام شود.

تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار
تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار
5. نظرات منفی

هر کاری که در شبکه های اجتماعی انجام می شود برای عموم مردم تعمیم داده می شود. این برای فیس بوک نیز به همین صورت است. اگر مشتری با تجربه بدی از محصولات شما مواجه شود، می تواند در مورد آن در صفحات فیس بوک شما نظر بدهد. این نوع نظرات منفی می‌تواند به طور جدی بر اعتماد مردم به کسب و کار شما تأثیر بگذارد. نتیجه این امر اغلب در نرخ فروش قابل مشاهده است. بنابراین، برای مدیریت این نوع بازخوردهای منفی، باید یک متخصص رسانه های اجتماعی مناسب استخدام شود.

اکانت اینستاگرام

اینستاگرام همچنین متعلق به شرکت مادر فیس بوک (Meta) است و بنابراین عملکردهای بسیار یکسانی را برای افزایش دسترسی آنلاین ارائه می دهد. این شبکه اجتماعی آسان ترین تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار است که بیش از 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و ابزارهای بازاریابی قدرتمندی را ارائه می دهد.

در نمایه خود می توانید محتوای بصری را به اشتراک بگذارید و با انجمن خود در ارتباط باشید. هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما به دلیل فرمت های متعدد مانند گرافیک، ویدیو یا حلقه وجود ندارد. همچنین می‌توانید از طریق برنامه اینستاگرام به اطلاعات ارزشمند گروه هدف خود دسترسی پیدا کنید. باید توجه داشته باشید که تبلیغات اینستاگرام یک تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار و قدرتمند است پس نباید به راحتی از آن عبور کرد.

مزایای تبلیغات اینستاگرام

مزایای تبلیغات اینستاگرام چیست؟

1. تبلیغات اینستاگرام باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود

برخلاف پست‌های عادی و ارگانیک اینستاگرام، تبلیغات اینستاگرام به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا لینک‌های قابل کلیک را به‌عنوان بخشی از پست‌های تبلیغاتی درج کند. این یک دلیل کلیدی برای در نظر گرفتن تبلیغات در اینستاگرام است. توانایی گنجاندن یک فراخوان برای اقدام با یک پیوند در یک پست تبلیغاتی در افزایش ترافیک به وب سایت کسب و کار شما بسیار مفید است. پست هایی که به عنوان تبلیغات تقویت نمی شوند این قابلیت را ندارند.

2. تبلیغات اینستاگرام باعث افزایش دید می شود

ضروری است که پست های قانع کننده ای در اینستاگرام ایجاد کنید که باعث شود مردم بخواهند شما را دنبال کنند و درگیر شوند. فقط به این دلیل که برای ورود به فید مخاطب هدف خود با پست خود پول می پردازید به این معنی نیست که شما دنبال می شوید یا اینکه مردم با شما درگیر خواهند شد. ایجاد یک فید اینستاگرام شگفت انگیز برای ایجاد مخاطب و به دست آوردن تعاملی که می خواهید، به خلاقیت و تعهد زیادی نیاز دارد. تبلیغات اینستاگرام با حصول اطمینان از اینکه مردم پست های شما را می بینند به شما کمک می کند تا به آنجا برسید.

معایب تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام همانطور که مزایای خوبی دارد معایبی نیز دارد.

1.اینستاگرام مخاطبان محدودی دارد

اینستاگرام یک پلتفرم پرکاربرد با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه است که می توان به عنوان دلیلی برای تبلیغ در اینستاگرام به آن نگاه کرد. حتی با وجود اینکه اینستاگرام پایگاه کاربری عظیمی دارد، اکثریت قریب به اتفاق این کاربران بین 18 تا 29 سال سن دارند. اگر برندی هستید که به دنبال تعامل با جوانان هستید، این عالی است.

اما برندهایی که مخاطبان مسن را هدف قرار می دهند ممکن است در سرمایه گذاری در تبلیغات اینستاگرام مردد باشند، زیرا واقعیت این است که بسیاری از مشتریان بالقوه آنها حداقل به طور فعال از این برنامه استفاده نمی کنند. این کسب و کارها ممکن است ارزش آن را داشته باشند که زمان و منابع بیشتری را برای تبلیغات در پلتفرم های دیگر مانند فیس بوک سرمایه گذاری کنند.

2. ویژگی های تبلیغات اینستاگرام کمتر پیشرفته هستند

جنبه دیگر تبلیغات اینستاگرام این است که تبلیغات ساده تر اینستاگرام تمام قابلیت های تبلیغات فیس بوک را ندارند. با فیس‌بوک، می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کنید که مستقیماً فالوورهای صفحه شما را ایجاد کند در صورتی که چنین گزینه‌ای در اینستاگرام وجود ندارد. تبلیغات فیس بوک همچنین امکان هدف گذاری دقیق تری را نسبت به تبلیغات اینستاگرام فراهم می کند.

3. تبلیغات رایگان در وب سایت های تجارت الکترونیکی و پورتال های خرید

گزینه دیگر تبلیغات رایگان مجازی تاثیرگذار وب سایت های تجارت الکترونیکی و پورتال های خرید است. نه تنها از طریق فروشگاه آنلاین خود مردم را از محصولات و خدمات آگاه کنید، بلکه از وب سایت های با دسترسی بالا مانند پورتال های آگهی رایگان و بازارها نیز استفاده کنید. به این ترتیب می توانید شرکت خود را هوشمندانه قرار دهید و مشتریان جدیدی را به دست آورید.

آگهی های eBay

قرار دادن تبلیغات در آگهی‌های eBay به دلیل دسترسی بالا از محبوبیت خاصی برخوردار است. فقط در صورتی که بخواهید بیش از 50 آگهی را ظرف 30 روز درج کنید، هزینه از شما دریافت می شود. این پیشنهاد رایگان برای بسیاری از شرکت ها کافی است، زیرا بسته به دسته بندی محصول و پیشنهاد می توان پوشش بالایی را بدون هزینه ایجاد کرد.

اگر می‌خواهید دسترسی بیشتری ایجاد کنید یا روی تبلیغات تمرکز کنید، می‌توانید این کار را با پرداخت هزینه انجام دهید. یک تبلیغ را می توان در بالا قرار داد یا به عنوان یک تبلیغ برتر در لیست های نتایج جستجو نمایش داد. این به طور قابل توجهی دید را افزایش می دهد.

علاوه بر تبلیغات طبقه بندی شده، می توانید از تبلیغات نمایشی پولی نیز برای ایجاد پوشش بالا در یک محیط خرید محور استفاده کنید.

در نمایه کسب و کار Google چه اطلاعاتی را باید قرار داد؟

نام شرکت شامل اطلاعات تماس (خیابان، تلفن، ایمیل، …)به وب سایت خود لینک دهیدگزینه های تماس تعاملی (ارسال پیام)بینش در مورد شرکت شما (عکس، فیلم)اخبار و پیشنهادات را منتشر کنیدتورهای مجازی 360 درجه کسب و کار شما

هدف قرار دادن مخاطبان در فیس بوک به چه صورت است؟

برای یک تبلیغ کننده مهم تر است که مشتریان دقیق خود را به جای عموم مردم هدف قرار دهد. قابلیت‌های هدف‌گیری فیس‌بوک بسیار برتر است زیرا به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مخاطبان را بر اساس علایق و جمعیت خود انتخاب کنند. فیس بوک از کاربران می خواهد که هنگام ایجاد حساب کاربری، اطلاعات اولیه مانند مکان و تاریخ تولد را وارد کنند. استفاده از این معیارها برای تبلیغات می تواند نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

تبلیغات اینستاگرام برای چه رده سنی مناسب است؟

حتی با وجود اینکه اینستاگرام پایگاه کاربری عظیمی دارد، اکثریت قریب به اتفاق این کاربران بین 18 تا 29 سال سن دارند. اگر برندی هستید که به دنبال تعامل با جوانان هستید، این عالی است.
اما برندهایی که مخاطبان مسن را هدف قرار می دهند ممکن است در سرمایه گذاری در تبلیغات اینستاگرام مردد باشند، زیرا واقعیت این است که بسیاری از مشتریان بالقوه آنها حداقل به طور فعال از این برنامه استفاده نمی کنند. این کسب و کارها ممکن است ارزش آن را داشته باشند که زمان و منابع بیشتری را برای تبلیغات در پلتفرم های دیگر مانند فیس بوک سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *