نکات تبلیغات رایگان مجازی

نکات تبلیغات رایگان مجازی

تبلیغات رایگان یک روش تبلیغاتی است که به برندها کمک می کند تا تبلیغات رایگان دریافت کنند و حضور آنلاین را بدون هیچ گونه برچسب قیمت بالا تقویت کنند. کمپین های تبلیغاتی رایگان شامل مقرون به صرفه بودن، خلاقیت و تقویت شفاهی مثبت است. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق، دانستن نکات تبلیغات رایگان مجازی الزامی است.

فهرست نکات تبلیغات رایگان مجازی

اطلاع رسانی به مردم در مورد کسب و کار خود اولین کاری است که شما به عنوان صاحب کسب و کار باید انجام دهید. با این حال، هر شرکتی این ظرفیت را ندارد که تنها برای یک آگهی کوتاه هزاران دلار از دست بدهد. این یک اشکال بزرگ است؛ با این حال، شما تنها کسی نیستید که این چالش را تحمل می کنید. خوشبختانه، راه‌حل‌های تبلیغات رایگان مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند یک تبلیغ تجاری بهینه و رایگان در وب و کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به شیوه‌ای مبتنی بر نتیجه داشته باشید. این مقاله شما را عمیقاً به برخی از قدرتمندترین نکات تبلیغات رایگان مجازی می‌برد که می‌تواند برای صاحبان مشاغل محلی و همچنین استارت‌آپ‌ها و حتی کسب‌وکارهای بزرگی که می‌خواهند از کمپین‌های تبلیغاتی رایگان برای افزایش تولید سرنخ، تبدیل‌ها و فروش خود استفاده کنند، مفید باشد.

تبلیغات رایگان چیست؟

تبلیغات رایگان به فرآیند اجرای تبلیغات و تبلیغ یک برند، محصول یا خدمات بدون هیچ هزینه واقعی تعریف شده است و روشی مناسب برای قرار گرفتن در معرض بدون نیاز به هزینه کردن است.

با این حال، در حین اجرای بهترین روش های تبلیغات رایگان برای تقویت حضور تجاری و ملاقات با مشتریان بالقوه، باید عوامل لازم یعنی کارایی، قانونی بودن و ماندگاری را بشناسید.

استفاده درست و ماهرانه از سایت‌های تبلیغاتی رایگان به برندها کمک می‌کند تا بدون داشتن بودجه بازاریابی یا بودجه تبلیغاتی با برچسب قیمت بالا، از تبلیغات آنلاین و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

تبلیغات رایگان یک ترفند است و برای عبور از آن باید دانش لازم را داشته باشید. بنابراین در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام تبلیغات رایگان به شما کمک می کند:

1. Google My Business(گوگل برای کسب و کار من)

کسب‌وکار شما باید بهینه‌سازی شده باشد تا هرکسی که در گوگل جستجو می‌کند با تلاش کمتری شما را پیدا کند. اطلاعات مورد نیاز، مانند ساعات کاری، جزئیات تماس و یک عکس را اضافه کنید.

این شیوه از فهرست بندی کسب و کار به کسب و کارها در بهبود رتبه خود در نتایج جستجو کمک می کند. همچنین می توانید نقشه های گوگل کسب و کار خود را در اینجا اضافه کنید تا رتبه خود را در جستجوی گوگل بهینه کنید.

داشتن یک صفحه Google My Business برای لیست های محلی یکی از استراتژی های کلیدی بهینه سازی موتور جستجو است که به شما کمک می کند رتبه بندی را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

نکات تبلیغات رایگان مجازی
نکات تبلیغات رایگان مجازی

همانطور که گفته شد، Google My Business ابزاری است که به شما امکان می‌دهد نمایه کسب‌وکار خود را در Google مدیریت و بهینه کنید که یکی از فهرست‌های مهم دایرکتوری کسب و کار است. بنابراین اجازه دهید ابتدا مطمئن شویم که نمایه کسب‌وکار چیست.

نمایه کسب و کار شما اصطلاح Google برای فهرست کسب و کار شما در گوگل است. نمایه‌های کسب‌وکار در Google Maps و در نتایج محلی جستجوی Google ظاهر می‌شوند.

نحوه استفاده از Google My Business برای سئو

نمایه‌های کسب و کار Google پویا هستند. آنها نه تنها بر اساس پلتفرم شکل خود را تغییر می دهند، بلکه Google نیز بخش هایی از نمایه شما را با توجه به عبارت جستجو شده و همچنین نوع اطلاعاتی که برای مصرف کنندگان در دسته شما مهم است، اولویت بندی می کند. حتی بهتر از آن، گوگل کلمات کلیدی را در محتوای نمایه شما که فکر می کند مرتبط هستند، تقویت می کند.

اما در وهله اول باید اطلاعاتی برای اولویت بندی و کلمات کلیدی وجود داشته باشد تا در نمایه شما جسورتر شود. همانطور که شما (یا آژانس شما) از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو استفاده می کنید، Google My Business نیز برای بهینه سازی نمایه شما و گسترش دسترسی شما استفاده می شود . چگونه از Google My Business برای سئوی محلی استفاده می کنید؟ خوب، از آنجایی که بهینه‌سازی برای گوگل اساساً برای جستجوگران بهینه‌سازی می‌شود، همه چیز به سه چیز یکسان برمی‌گردد: هدف‌گیری، کیفیت اطلاعات و اعتماد.

2. به گفتگو بپیوندید

اینترنت پر از بحث و گفتگو است. بنابراین، آن را جستجو کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ مکالمه حیاتی را از دست ندهید و پاسخ‌های مرتبط را به آن‌ها اضافه کنید، بدون اینکه آن را شبیه یک تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک رهبر فکری معرفی کنید.

3. در وبلاگ ها و مقالات نظر دهید

درباره وبلاگ‌هایی که به حوزه کسب و کار شما مرتبط هستند، تحقیق کنید. اظهار نظر در مورد آنها می تواند به هر دو طرف کمک کند. مطمئن شوید که نظرات شما آموزنده است و اسپم نیست.

شما می توانید در آنجا با مخاطبان مرتبط خود درگیر شوید، به علاوه می توانید اطلاعات تماس خود را نیز در آنجا به اشتراک بگذارید، بنابراین مخاطبان شما ممکن است به سایت یا وبلاگ یا صفحه کسب و کار شما بیایند.

4. با وبلاگ نویسی شروع کنید و محتوای با کیفیت را به اشتراک بگذارید

بهتر است همیشه به وبلاگ های دیگران اعتماد نکنید، بلکه سعی کنید خودتان وبلاگ نویسی کنید. به طور پیوسته مقالات و وبلاگ ها را پست کنید و مطمئن شوید که وب سایت شما در موتور جستجو در صدر قرار می گیرد. اگر وب سایت شما ابتدا ظاهر شود، پاداش زیادی خواهید گرفت.

استفاده از پست وبلاگ یکی از بهترین راه‌های رایگان برای بهینه‌سازی حضور آنلاین و ملاقات با مخاطبان هدف و مشتریان جدید است، به‌علاوه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از بازاریابی وابسته، درآمد غیرفعالی داشته باشید.

با یک وبلاگ موفق، فرصت های تبلیغاتی را از طریق شراکت های وابسته به سایر مشاغل ارائه می دهید.

5.محبوب ترین گزینه نکات تبلیغات رایگان مجازی: میزبانی و شرکت در چت های توییتر

خواندن چت های توییتری یک فعالیت هیجان انگیز است و اکثر کاربران این کار را برای گذراندن وقت خود انجام می دهند. از ویژگی گزارش های توییت برای بررسی گفتگوهای موجود استفاده کنید.

همچنین می توانید چت خود را از طریق پهنای باند میزبانی کنید. توییتر به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای تبلیغات رایگان موثر رتبه بندی شده است.

نکات تبلیغات رایگان مجازی
نکات تبلیغات رایگان مجازی

6.موثر ترین گزینه نکات تبلیغات رایگان مجازی: خبرنامه ایمیل

ایمیل، به غیر از اشتراک گذاری فایل ها، یک پلت فرم مفید برای تبلیغ محصولات است. لیست شما باید شامل کاربران علاقه مندی باشد که محتوای شما را دوست دارند و علاقه مند به پردازش خرید هستند.

داشتن امضای ایمیل نیز یکی از راه های موثر و رایگان برای تبلیغ صفحات تجاری است.

تبلیغات خبرنامه فرآیند قرار دادن محتوای حمایت شده در خبرنامه های ایمیلی است تا در مقابل مشترکین قرار گیرد. برخلاف سایر اشکال بازاریابی دیجیتال، تبلیغات خبرنامه مستقیماً به صندوق ورودی مخاطبان ارسال می شود. به همین دلیل، آنها اغلب مستقیماً به خوانندگان دسترسی پیدا می کنند و از هر گونه اقدامات مسدودکننده تبلیغات دور می زنند.

حمایت های مالی و تبلیغات برنامه ای اصلی ترین نوع تبلیغات خبرنامه را تشکیل می دهند.

حمایت های مالی

در حمایت های مالی خبرنامه از طریق مشارکت بین ناشر و تبلیغ کننده هماهنگ می شود. از آنجا که هر کمپین حمایت مالی به صورت جداگانه سازماندهی می شود، می توان آنها را برای شریک خبرنامه به صورت سفارشی طراحی کرد. برخی از ناشران حتی به تغییر طراحی حمایت مالی و کپی کردن آن برای تناسب با سبک انتشارات خود و جذابیت برای خوانندگان کمک می کنند.

تبلیغات برنامه ای

درست مانند حمایت‌ها، تبلیغات ایمیلی برنامه‌ریزی شده در بدنه خبرنامه‌ها قرار می‌گیرند تا مستقیماً به مخاطبان درگیر دسترسی پیدا کنند. با این حال، آنها به دلیل اتوماسیون، مقیاس پذیری و هدف گذاری دقیق، بیشتر شبیه تبلیغات رسانه های اجتماعی هستند. در حالی که حمایت‌های مالی به صورت فردی هماهنگ می‌شوند، تبلیغات برنامه‌ای به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با یک کمپین، در چندین خبرنامه قرار بگیرند.

نه تنها تبلیغات خبرنامه راهی تازه و خلاقانه برای دستیابی به مخاطبان جدید است، بلکه مزایای عملی خود را نیز دارد. مزایای تبلیغات خبرنامه آن را به سرمایه گذاری ارزشمندی برای برندها در کوتاه مدت و بلند مدت تبدیل می کند.

7. در یک رویداد صحبت کنید

شرکت در رویدادها کسب و کار را به روی گروه های جدیدی از افراد باز می کند و آنها را به این باور می رساند که شرکت جاذبه خود را در بازار دارد.

نام تجاری خود را به عموم مردم معرفی کنید تا آنها نسبت به محصولات شما احساس اعتماد کنند.

8. با مطبوعات ملاقات کنید

با استفاده از خدمات ارسال رایگان می توانید خود را با مطبوعات محلی مرتبط کنید. به نوشتن در مورد اعلان بزرگ خود در بیانیه مطبوعاتی که درخواست انتشار آن را دارید ادامه دهید.

به اشتراک گذاری محتوای به روز و مرتبط با مطبوعات نیز به عنوان یکی از روش های تبلیغات رایگان محبوب و مبتنی بر نتیجه رتبه بندی می شود.

9. پلتفرم Reddit

Reddit کاربران بی شماری در سراسر جهان دارد که به دنبال اطلاعات هستند. در اینجا، می‌توانید شرکت خود را از طریق راه‌حل‌ها نمایندگی کنید و سعی کنید شبیه به تبلیغات خود نباشید.

این شبکه ای از جوامع است که در آن افراد می توانند در علایق و سرگرمی های خود غوطه ور شوند. در اینجا، محتوای مرتبط به صورت اجتماعی تنظیم شده و از طریق رأی‌گیری تبلیغ می‌شود.

10. پاداش دادن به مشتریان

مشتریان وفادار مستحق پاداش هستند. تخفیف محصولات کمک زیادی به این موضوع می کند.

این در ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار مفید است که نه تنها محصولات یا خدمات شما را انتخاب می کند، بلکه به برند شما در بازاریابی دهان به دهان موثر کمک می کند.

نکات تبلیغات رایگان مجازی
نکات تبلیغات رایگان مجازی

11.ضروری ترین گزینه نکات تبلیغات رایگان مجازی: ایجاد وب سایت

وب سایت برای رشد یک شرکت پایدار ضروری است. امروز باید صاحب وب سایت خود در این بازار اشباع شده باشید.

نکته خوب این است که سایت هایی مانند وردپرس به شما امکان می دهند فوراً یک سایت را ایجاد کنید.

امروزه با ظهور اینترنت، جهان به مکان کوچکتری تبدیل شده است. هر نوع اطلاعاتی به راحتی در دسترس ما است. دنیای اینترنت شگفت‌انگیز است و همچنان زندگی ما، نحوه برقراری ارتباط، نحوه دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات و زندگی با کیفیت را تغییر می‌دهد.

امروزه بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را از طریق اینترنت می گذرانند، این می تواند برای خرید محصولات یا خواندن اخبار یا تماشای فیلم یا استفاده از یک سرویس و غیره باشد.

با مدت زمان صرف شده در اینترنت، صاحبان وب سایت های تجاری به اهمیت آنلاین بودن پی برده اند و شروع به انتقال مشاغل و خدمات خود به صورت آنلاین کرده اند.

زندگی در دنیای دیجیتال، داشتن یک وب سایت برای هر کسب و کاری را بسیار حیاتی کرده است. اگر کسب و کاری وب سایت نداشته باشد، چندین فرصت تجاری و مشتریان بالقوه را از دست داده است.

یک وب سایت تجاری به انجام تعدادی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال کمک می کند که می تواند به رشد یک تجارت کمک کند. تبلیغات وب دامنه وسیعی دارد و یکی از موثرترین شکل های تبلیغات است.

با توجه به اینکه ایجاد یک وب سایت چقدر آسان است و چند موضوع و گزینه وجود دارد، هر کسب و کاری باید یکی از آن ها را داشته باشد.

یک وب سایت به بازاریابی آنلاین یک تجارت کمک می کند و به ایجاد اعتبار کمک می کند. دلایل متعددی وجود دارد که چرا یک وب سایت برای کسب و کار شما مهم است، اجازه دهید برخی از دلایل اصلی را بیان کنیم.

  • اعتبار را بهبود می بخشد
  • آگاهی از برند
  • ایجاد سرنخ و افزایش فروش
  • جذب ترافیک ارگانیک
  • بهبود تجربه مشتری
  • به روز رسانی ها و اطلاعیه ها
  • بازاریابی دیجیتال

12. به روز نگه داشتن وب سایت

فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست. از آنچه دارید به نفع خود استفاده کنید. وب سایت شما باید کامل و به طور مرتب به روز شود. همچنین مطمئن شوید که یک سایت بهینه شده برای موبایل است.

یک وب‌سایت پتانسیل بسیار زیادی برای بهینه‌سازی برند، محصول یا خدمات شما در وب دارد، بنابراین وقتی یک سایت به‌روز شده دارید، به شما کمک می‌کند رتبه‌بندی بهینه‌سازی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید.

13.بهترین گزینه نکات تبلیغات رایگان مجازی: بهینه سازی برای بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی وب سایت شما برای سئو به همان اندازه مهم است. به همین ترتیب، می توانید از Yoast، یک ابزار رایگان SEO، کمک بگیرید.

سئو یکی از بهترین راه ها برای حضور رایگان و بهینه در وب برای تبلیغ موثر کسب و کار شما است.

14. درخواست بررسی کنید

بررسی ها حقایقی را نشان می دهد که به بهبود کسب و کار کمک می کند. اگرچه اکثر نظرات مثبت نخواهند بود، اما نظرات منفی نباید به عنوان یک ناامید کننده به سراغ شما بیایند.

در عوض، آیا می توانید از آن به عنوان فرصتی برای بهبود استفاده کنید؟

15.مهم ترین گزینه نکات تبلیغات رایگان مجازی: یک مسابقه یا هدیه ایجاد کنید

هدایا و مسابقات باید برای شما بسیار مرتبط باشند، زیرا آنها تبلیغاتی هستند که از طریق مشارکت آنها به مخاطبان زیادی می رسد.

البته نیازی نیست برای مسابقه و هدایا هزینه زیادی را بپردازید.

16. به سوالات مرتبط در Quora پاسخ دهید

اگر از نزدیک به وب سایت و پاسخ های آن توجه کنید، متوجه خواهید شد که اکثر شرکت های هوشمند به سوالات موجود در سایت پاسخ می دهند.

چنین چیزی مطمئناً ترافیک بیشتری را به سمت آنها سوق می دهد.

17. با سایر مشاغل شراکت کنید

در شراکت با انواع دیگر کسب و کار که به شما مرتبط است، هوشمند باشید.

به عنوان مثال، شرکت های لوازم آرایشی می توانند با یک آرایشگر شراکت کنند. به این ترتیب، هر دو می توانند مقداری از تبلیغات را بدون پرداخت هزینه به یکدیگر کسب کنند.

18.حیاتی ترین گزینه نکات تبلیغات رایگان مجازی: یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی حیاتی هستند و هیچ فردی نباید قدرت آن را دست کم بگیرد.

همانطور که قدرتمند است، باید سعی کنید همان قدرت را برای مشخصات شرکت خود به دست آورید. به خاطر داشته باشید که برای تاثیرگذاری آن را به روز نگه دارید.

19. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

همکاری فقط با پرداخت نقدی انجام نمی شود. می‌توانید با دادن آیتم‌های رایگان به اینفلوئنسرها برای ارتقاء یا اعلام جایزه با هم، انواع مختلفی از اتحادها را برنامه‌ریزی کنید.

با این حال، شراکت با اینفلوئنسرها ممکن است برای شما مبلغ ثابتی هزینه داشته باشد، اما اگر یک اینفلوئنسر را در نظر بگیرید که با هدف شما مرتبط باشد، می توانید از تبلیغات رایگان لذت ببرید.

20. نظرات خود را بنویسید یا شهادتین بدهید

تقریبا هر کسب و کاری تامین کننده خود را دارد. شما می توانید نظرات مثبتی را در مورد آنها در پلتفرم خود و نحوه کمک آنها به شرکت به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب، می‌توانید به تامین‌کنندگان و خودتان رونق خوبی در عموم بدهید.

منظور از تبلیغات رایگان چیست؟

تبلیغات رایگان به فرآیند اجرای تبلیغات و تبلیغ یک برند، محصول یا خدمات بدون هیچ هزینه واقعی تعریف شده است و روشی مناسب برای قرار گرفتن در معرض بدون نیاز به هزینه کردن استبا این حال، در حین اجرای بهترین روش های تبلیغات رایگان برای تقویت حضور تجاری و ملاقات با مشتریان بالقوه، باید عوامل لازم یعنی کارایی، قانونی بودن و ماندگاری را بشناسید.

دلایل اصلی داشتن یک وب سایت چیست؟

اعتبار را بهبود می بخشد
آگاهی از برند
ایجاد سرنخ و افزایش فروش
جذب ترافیک ارگانیک
بهبود تجربه مشتری
به روز رسانی ها و اطلاعیه ها
بازاریابی دیجیتال

بهترین نکته تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

بهینه سازی وب سایت شما برای سئو به همان اندازه مهم است. به همین ترتیب، می توانید از Yoast، یک ابزار رایگان SEO، کمک بگیرید.سئو یکی از بهترین راه ها برای حضور رایگان و بهینه در وب برای تبلیغ موثر کسب و کار شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *