نمایش تبلیغات رایگان مجازی

نمایش تبلیغات رایگان مجازی

چند سایت وجود دارد که به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا در مورد نام تجاری خود به صورت رایگان پست کنند. چنین سایت هایی دسترسی سریع، محبوب، آسان و مخاطبان زیادی دارند ولی هزینه زیادی ندارند؛ این سایت ها نمایش تبلیغات رایگان مجازی را انجام می دهند.

سایت های نمایش تبلیغات رایگان مجازی

با کمک سایت‌های نمایش تبلیغات رایگان مجازی، برندها می‌توانند بدون پرداخت هزینه در معرض دید قرار بگیرند. کسانی که بیشترین بهره را از چنین سایت هایی می برند، کسب و کار های محلی بدون سرمایه کلان هستند. این سایت ها ممکن است کاملا رایگان نباشند، اما در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند.

اکنون بیایید نگاهی به آن ده سایت تبلیغاتی رایگان بیندازیم:

1. فیس بوک مارکت و فروشگاه های فیس بوک

بازار فیسبوک که اخیراً تأسیس شده است، امروزه بیش از 800 میلیون کاربر در فیس بوک دارد.

بازار فیس بوک به شما در فهرست کردن، پیدا کردن و تبلیغات محصولات یا خدمات توسط کاربران کمک می کند، در حالی که فروشگاه فیس بوک به فروشندگان و شرکت ها اجازه می دهد محصولات خود را فهرست کرده و مستقیماً از داخل پلت فرم به روشی مقرون به صرفه بفروشند.

2.مهم ترین سایت نمایش تبلیغات رایگان مجازی: سایت eBay

کسب‌وکارهای محلی که می‌خواهند به خارج از کشور بروند، می‌توانند با استفاده از eBay که در بیش از 100 کشور در دسترس است، این کار را انجام دهند.

این بازار آنلاین جهان برای خرید و فروش لوازم الکترونیکی، اتومبیل، لباس، کلکسیون و غیره است.

3. پلتفرم Oodle

بازار فیسبوک در ابتدا چیزی جز Oodle نبود که در درجه اول برای مشاغل کوچک فعالیت می کند.

این یک بازار اجتماعی است که به مشتریان یک اپلیکیشن وب و موبایل برای خرید و فروش محصولات ارائه می دهد.

4. پلتفرم OLX

یکی از پلتفرم‌های معاملاتی که سریع‌ترین رشد را دارد، OLX است که هر ماه بیش از 300 میلیون بازدیدکننده دارد.

این شبکه ای از بازارهای پیشرو در بیش از 30 کشور با بیش از 20 مارک است که یکی از بهترین روش های تبلیغات رایگان را به مشاغل محلی ارائه می دهد.

نمایش تبلیغات رایگان مجازی
نمایش تبلیغات رایگان مجازی

5.بهترین سایت نمایش تبلیغات رایگان مجازی: پلتفرم Classified ads

تقریباً همه چیز در Classified ads رایگان است، مانند مرور، ارسال یا تماس با فروشندگان.

این نوعی تبلیغات است که به ویژه در مکان های آنلاین، روزنامه ها و سایر نشریات دوره ای رایج است.

6. سایت Adpost

این وب سایت به دلیل داشتن حدود 30 میلیون بازدید کننده در ماه شناخته شده است، حتی پس از اینکه در حال حاضر تنها در 1000 شهر گسترده شده است.

این طراحی شده است تا به کاربران امکان ارسال تبلیغات و پیام ها و یا مشاهده تبلیغات و پیام های ارسال شده توسط سایر کاربران یا تعامل با آن کاربران را بدهد.

7.محبوب ترین سایت نمایش تبلیغات رایگان مجازی: سایت Hoobly

Hoobly یک سایت به خوبی تثبیت شده است. با این حال، ممکن است در این وب سایت با هرزنامه های مختلفی روبرو شوید.

این وب‌سایت به عنوان یکی از وب‌سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی شده محلی رایگان که در سراسر جهان ایجاد شده است، محبوب است. دارای دسته بندی های محبوبی مانند پوشاک و لوازم جانبی و املاک و مستغلات است.

8. سایت Sales Spider

Sales Spider که با همکاری سایر مراکز خرده‌فروشی مانند Walmart عرضه می‌شود، در حال حاضر بیش از 2.2 میلیون کاربر دارد که هر روز یک هزار نفر به آن اضافه می‌شوند.

9. سایت PennySaver

PennySaver برای مشاغل محلی محبوب تر است و در ایالات متحده مشهورترین است. این شامل تبلیغات طبقه بندی شده در دسته بندی ها می باشد.

10. سایت Gumtree

به ویژه کسب‌وکارهای بریتانیا از Gumtree امتیازات بالایی دریافت می‌کنند. این دارای برخی از بهترین و منحصر به فرد ترین ویژگی ها است و به عنوان وب سایت های پولی و رایگان در دسترس است.

این یکی از سایت‌های تبلیغاتی رایگان برای آگهی‌های طبقه‌بندی رایگان در بریتانیا است که به شما در خرید و فروش اقلام، املاک، اتومبیل و یافتن یا ارائه شغل در منطقه خود کمک می‌کند.

چند روش رایگان تبلیغات رایگان مشاغل کوچک

پس از بررسی سایت های نمایش تبلیغات رایگان مجازی، به بررسی روش های رایگان تبلیغات برای مشاغل کوچک می پردازیم.

1. بهینه سازی سئو

بهینه سازی برای ظاهر شدن وب سایت شما بیش از همه ضروری است. به یاد داشته باشید، وب سایتی که بیش از همه به نظر می رسد برتر و بهتر است.

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. بیایید آن را در زمینه وب سایت شما تجزیه کنیم.

جستجو: وقتی افراد می خواهند پاسخی برای یک سوال یا محصول یا خدماتی که نیازهایشان را برآورده می کند بیابند، جستجو را انجام می دهند.

موتور جستجو: سایتی (مانند گوگل یا بینگ) که در آن شخص می تواند جستجوی مذکور را انجام دهد.

بهینه سازی موتور جستجو: کاری که شما انجام می دهید تا موتور جستجوی گفته شده را برای اتصال جستجوی گفته شده با سایت خود انجام دهید.

نمایش تبلیغات رایگان مجازی
نمایش تبلیغات رایگان مجازی
تعریف رسمی سئو:

بهینه‌سازی موتور جستجو مجموعه‌ای از شیوه‌های فنی و محتوایی است که با هدف همراستایی یک صفحه وب‌سایت با الگوریتم رتبه‌بندی موتور جستجو انجام می‌شود تا بتوان آن را به راحتی پیدا کرد، فهرست‌بندی کرد و در SERP برای جست‌وجوهای مرتبط ظاهر کرد.

تعریف ساده تر از سئو:

سئو در مورد ایجاد بهبود در ساختار و محتوای وب سایت شما است تا صفحات آن توسط افرادی که در جستجوی آنچه شما ارائه می دهید هستند، از طریق موتورهای جستجو کشف شوند.

ساده ترین تعریف سئو:

سئو کاری است که شما برای رتبه بالاتر در گوگل و جذب ترافیک بیشتر به سایت خود انجام می دهید.

بله، گوگل تنها یکی از موتورهای جستجو است. بینگ و حتی اینستاگرام یک موتور جستجو است. اما عبارات «گوگل» و «موتور جستجو» با تصاحب 92 درصد از سهم بازار، برای مقاصد و اهداف این پست مترادف هستند.

طبق تحقیقات انجام شده اینها فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل و نحوه وزن دهی آنها هستند:

  • انتشار مداوم محتوای با کیفیت بالا (26%)
  • کلمات کلیدی در عنوان متا (17%)
  • بک لینک (15%)
  • تعامل کاربر (11%)
  • لینک های داخلی (5%)
  • موبایل پسند/اول برای موبایل (5%)
  • سرعت صفحه (2%)
  • امنیت سایت/گواهی SSL
  • نشانه گذاری طرحواره/داده های ساختاریافته (1%)
  • کلمات کلیدی در URL
  • کلمات کلیدی در H1

2. فیس بوک

فیس بوک اکنون خود را به روز کرده است تا به یک پلتفرم تجاری محور تبدیل شود، جایی که می توانید راه های مختلفی برای تبلیغ محصولات خود پیدا کنید. یک صفحه برای فیس بوک خود ایجاد کنید که در آن باید یک نمایه و عکس جلد جذاب قرار دهید.

3. عکس و پس زمینه روی جلد فیس بوک

ظاهر خیلی مهمه و اگر مایل به جذب عموم هستید، عکس جلد مربوطه را در صفحه فیس بوک قرار بدهید. همچنین می‌توانید جزئیات اضافی مانند پیشنهادات تبلیغاتی، تخفیف‌های تازه یا خدمات جذاب را اضافه کنید.

4. ارتباط در گروه های فیس بوک

گروه‌های موفق فیس‌بوک افراد زیادی دارند که زیر پست‌های باکیفیت به مکالمات وارد می‌شوند. شما می توانید به عنوان نماینده شرکت خود در آن شرکت کنید. فقط طوری به نظر برسد که برای صحبت در آنجا هستید، نه به عنوان یک تبلیغ.

5. توییتر

یکی دیگر از رسانه های اجتماعی پرکاربرد توییتر است که در آن می توان خود را به عنوان یک رهبر ثابت کرد. شما می توانید مردم را در مورد اطلاعات مربوط به آنچه که می فروشید آگاه کنید.

6. یوتیوب

اینکه یوتیوب بیشتر از هر چیز دیگری نوع “چگونه” را دریافت می کند، مورد مطالعه قرار گرفته است. با توجه به آن، محتوایی ایجاد کنید که عنوان آن می تواند از «چگونه به» شروع شود. کادر توضیحات باید به طور مساوی برای افزودن آدرس وب و ایمیل به مخاطب استفاده شود.

7. لینکدین

به طور قابل توجهی کسب و کارها از لینکدین بیش از هر چیز دیگری سود می برند. همراه با نام تجاری، کارگران و مالک نیز باید به سایت بپیوندند تا آن برند مورد نیاز را به رسمیت بشناسند.

نمایش تبلیغات رایگان مجازی
نمایش تبلیغات رایگان مجازی

8. شرکت در گروه های لینکدین

هرچه تلاش بیشتری برای لینکدین انجام دهید، برای کسب و کار شما بهتر می شود. شبکه ای از خودتان ایجاد کنید که می توانید از آن برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید. بحث ها را با بیان خود به عنوان یک متخصص رهبری کنید.

9. پینترست

پینترست پر از کسب و کار است. شما می توانید عناصر بصری حیاتی ایجاد کنید و همچنین از ویژگی هایی مانند تابلوهای Pinterest برای دسته بندی هر موضوع استفاده کنید.

10. اینستاگرام

بعد از فیس بوک، اینستاگرام یک رسانه اجتماعی پرکاربرد است که برای آگاهی از برند عالی است. اگرچه هدایت ترافیک به وب‌سایت مستقیماً از اینستاگرام سخت است، می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را به اشتراک بگذارید تا فالوورها و افراد بیشتری از وجود شما مطلع شوند.

11. وبلاگ نویسی مهمان

همچنین می‌توانید از طریق وبلاگ‌های پرطرفدار در معرض دید قرار بگیرید و محتوایی را در آنها پست کنید. هر تبلیغ کننده باهوشی احتمالاً با انگیزه دریافت بک لینک از طریق سایت هایی که دارای اعتبار دامنه بالایی هستند پست مهمان را ارسال می کند. وبلاگ های سرگرم کننده ای را پیدا کنید که مخاطبان شما را سرگرم کند. سعی نکنید در این مورد از دیگران کپی برداری کنید.

12. کنفرانس ها، پادکست ها و وبینارها

رهبر بودن حرف اول را می زند. تبدیل شدن به یک برند ممتاز ممکن است سخت شروع شود، اما متوجه خواهید شد که اگر شما ممتاز شوید و در جمع برای برند خود موضع بگیرید، چگونه اوضاع تغییر خواهد کرد. با این حال، اگر سعی کنید سخنران خوبی باشید، به شما کمک خواهد کرد.

13. پلتفرم Fiverr

از طریق Fiverr، می توانید خدمات خود را به گونه ای بفروشید که شبیه یک تبلیغ نیز باشد. شرکت ها با شما و خدمات شما آشنا خواهند شد. بزرگترین مزیت Fiverr این است که پلتفرم کاملاً رایگان است.

14.فروشگاه Kindle Publishing

Kindle Publishing تنها به عنوان یک فروشگاه آنلاین کتاب شناخته می شود، اما می تواند برای سایر مشاغل بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. مسئله این است که برندها می توانند کتاب های الکترونیکی خود را از طریق آن بفروشند، که چیزی جز تبلیغات نیست.

15. انجمن Reddit

Reddit تقریباً در مورد هر موضوع رایج بحث هایی را شامل می شود. بنابراین کاری که می توانید انجام دهید این است که موارد مرتبط با خود را بیابید و راه حل هایی برای سوالات یا حقایق منحصر به فرد با خوانندگان ارسال کنید. این کار را به گونه ای انجام دهید که علیرغم اینکه یک تبلیغ نام تجاری است، چندان واضح به نظر نمی رسد.

16. بازاریابی ایمیلی

خبرنامه های ایمیل به عنوان یک تبلیغ رایگان کار می کنند. از طریق آن، تنها چیزی که باید روی آن تمرکز کنید، نرم افزار بازاریابی خوب است که مشترکین را می خواند و پیام هایی برای شما ایجاد می کند.

17. کارت های ارجاع

احتمالا سیستم کارت ارجاع از زمان قدیم وجود داشته است اما به نظر می رسد هنوز هم کار می کند. بنابراین، کارت‌های ویزیت حاوی اطلاعات شرکت، شناسه ایمیل، تخفیف‌ها (در صورت وجود) بسازید و آن‌ها را در یک جمعیت توزیع کنید.

18. کمک های غیر انتفاعی

کمک های مالی بیشتر از دریافت کننده به شما سود می رساند. اگرچه حمایت مالی می تواند گران باشد، انجام این کار تا حد زیادی به شما کمک می کند و به هر حال، همیشه می توانید به دنبال ایده های ارزان تر باشید.

19. نمایش کالا

شما می توانید اقلام خود را که دارای نشانی از نام تجاری هستند برای اهداف نمایش در میان شرکت های دیگر توزیع کنید. مثلاً شما می توانید برخی از اقلام خود را برای اهداف دکوری به رستوران های محلی ارسال کنید که به عنوان یک تبلیغ عمل می کند.

20. کارگاه های آموزشی

می‌توانید کارگاه خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که به یک مرکز اجتماعی، کلوپ‌ها، مراکز خرید یا هر مقصدی که روزانه افراد زیادی با آن روبرو می‌شوند ارسال شود.

21. پارکینگ خودرو

وسایل نقلیه مارک دار که علائم شرکت شما را حمل می کنند را می توان در هر زمانی در یک مکان عمومی پارک کرد، جایی که تعداد بینندگان آن زیاد است. این کار هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت، اما مشتریان جدید بیشتری را برای شما می آورد.

22. سایت Manta

اگر هنوز با آن آشنا نیستید، سایت Manta یک پلتفرم مشهور با میلیون ها بازدید کننده جدید است که هر روز به دنبال کسب و کار یا هر بخش صنعتی هستند. به خصوص اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، Manta می تواند کمک بزرگی باشد.

23. پلتفرم YellowBot

نسخه پریمیوم YellowBot بهتر است و دارای ویژگی های اضافی است. با این حال، شما هنوز هم می توانید از پایه استفاده کنید زیرا بر فروش تاثیر نمی گذارد. شما می توانید به راحتی کسب و کار خود را از طریق فیس بوک، گوگل، یاهو و توییتر در پلتفرم ثبت کنید.

24. سایت BizSugar

سایت BizSugar پلتفرمی است که به شما امکان می دهد هر محتوای وبلاگ را به اشتراک بگذارید. شما می توانید با صحبت در مورد خود در پلت فرم بدون نیاز به پرداخت، تبلیغ کنید.

25. پلتفرم Etsy

اگر نگران فروش اقلام دست ساز هستید، Etsy را امتحان کنید. برای ایجاد یک نمایه نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید، اما برای فهرست کردن هر یک از کالاها باید 20 سنت و برای هر چیزی که فروخته شده است، هزینه تراکنش بپردازید. با این وجود، در مقایسه با میزان درآمدی که می توانید از فروش کسب کنید، چیزی نیست.

26. سایت SlideShare

SlideShare جایی است که می توانید مخاطبان بیشتری را از طریق اسلایدهای پاورپوینت به دست آورید. همچنین یک وب سایت رایگان است، بنابراین وقتی می خواهید به صورت رایگان تبلیغ کنید، نمی توانید آن را کنار بگذارید.

ارائه‌های پاورپوینت‌هایی که در سایت آپلود می‌کنید عمومی و جستجوگرپسند هستند و می‌توانند توسط هر کسی به صورت رایگان به اشتراک گذاشته شوند!

27. پلتفرم Quora

Quora، که مشابه Reddit کار می کند، به دلیل سوالاتی که تقریباً برای هر سؤالی به راحتی در دسترس هستند، بسیار شناخته شده است. به دنبال سوالات مرتبطی باشید که بتوانید به آنها پاسخ دهید. به آنها به صورت آموزنده پاسخ دهید و توصیه های مناسب را به آنها اضافه کنید. در پاسخ‌های خوب و خلاقانه، می‌توانید لینک‌هایی را به شرکت خود اضافه کنید بدون اینکه واضح باشد.

محبوب ترین سایت نمایش تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

Hoobly یک سایت به خوبی تثبیت شده است. با این حال، ممکن است در این وب سایت با هرزنامه های مختلفی روبرو شوید.این وب‌سایت به عنوان یکی از وب‌سایت‌های تبلیغات طبقه‌بندی شده محلی رایگان که در سراسر جهان ایجاد شده است، محبوب است. دارای دسته بندی های محبوبی مانند پوشاک و لوازم جانبی و املاک و مستغلات است.

سئو مخفف چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. بیایید آن را در زمینه وب سایت شما تجزیه کنیم.
جستجو: وقتی افراد می خواهند پاسخی برای یک سوال یا محصول یا خدماتی که نیازهایشان را برآورده می کند بیابند، جستجو را انجام می دهند.
موتور جستجو: سایتی (مانند گوگل یا بینگ) که در آن شخص می تواند جستجوی مذکور را انجام دهد.
بهینه سازی موتور جستجو: کاری که شما انجام می دهید تا موتور جستجوی گفته شده را برای اتصال جستجوی گفته شده با سایت خود انجام دهید.

سایت های نمایش تبلیغات رایگان مجازی چیست؟

با کمک سایت‌های نمایش تبلیغات رایگان مجازی، برندها می‌توانند بدون پرداخت هزینه در معرض دید قرار بگیرند. کسانی که بیشترین بهره را از چنین سایت هایی می برند، کسب و کار های محلی بدون سرمایه کلان هستند. این سایت ها ممکن است کاملا رایگان نباشند، اما در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی می توانند بسیار مقرون به صرفه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *